Volt hangulatuk. Különösen a Dragon Age Origins idején. Anonim is tudott lenni. Az is igaz személy szerint is nagyon rég nem követtem már a Bioware forumot. Talán a DA3 megjelenése idején írtam pár keresetlen szavacskát. Mondjuk védeni is próbáltam őket. A sztori jó volt. :) Úgyhogy lehet tényleg múlt idő ez a forma :) Utoljára szerkesztette: Although, 2016.08.01. 16:25:18
Szerintem összeségében kár, hogy eltünnek a fórumok. Ezeket a reditt, fb ilyesmi nem pótolja szerintem. Egy fórum jóval átláthatóbb, kényelmesebb és könyebben visszaolvasható. Ráadásul a kommentek is követhetőek. Úgyhogy én sajnálom, hogy eltünedeznek a fórumok.
Szép lett! Belenéztem meg, megnéztem a végét. Bár nekem még mindig az üzenetes a legvalóságosabb. Mikor csak üzenet marad, ne kövess ezen az úton mert nem éled túl. De ez is jó. Kíváncsi vagyok a napra mikor már ez se lesz. Csak az EA. :) Edit: mindegy :) Utoljára szerkesztette: Although, 2016.07.17. 19:18:19
Meghaltam! xD "Ezt vágjátok ki! HALLOD! EZT VÁGJÁTOK KI!" xD
Sajnos Mirandával ennyi a románc. Amikor az apartmanban harmadszor beszélsz vele, akkor megerősitheted hogy az érzéseid irányába nem változtak, de egyébként semmi más nem történik.
Szia!
Bocsi ezeket nem írtam le de találkoztam vele, a dokkoknál először, fantom központ, apartman,pozitív szálon játszok végig olyan válaszokat is adtam,ezért is tartom furának pedig őt választottam volna, azt gondoltam talán nem is lehet mert nem kapott most olyan nagy szerepet,most már mindegy ezek szerint valahol elcsúsztam picit. Köszi,hogy figyelmeztettél az üzenetekre meg a térképre, de azokat figyeltem és csináltam is, szinte az egész legénységgel találkoztam meg csináltunk valamit. Üdv!
Szia! A kaszinó már a Citadel DLC-ben volt, korábban kellett volna találkoznod vele feltehetőleg. Figyelni kell mindig a terminálon levő üzeneteket, főleg, amikor bedokkolsz a Citadelhez, olyankor szoktak üzenni a társaid, ha valamit szeretnének. Ha jól emlékszem, először a dokkoknál kellett volna találkoznod vele, miután üzent neked, majd valamikor a Spectre-központban is küld rádió üzenetet, meg van még másik üzenet is, plusz újabb találka, nem feltétlenül ebben a sorrendben. Az üzenetek figyelése mellett érdemes a Citadelre érkezések után a térképeket végigpörgetni, ha valaki vár rád valahol (társ, vagy quest-adó), akkor ott megjelenik a karakter neve.
Shepard lakásán tartott buli végén Liaravál ébredek,Miranda mondta, hogy keressem meg ha akarom de nem volt lehetőségem, találkoztam vele a kaszinóban és elment Shepard lakására is, szerintem valahol elrontottam a szerelmi szálat(az első részben Liarát választottam a másodikban Mirandát) itt a harmadikban mondjuk nem sok szerep jutott neki.
Hali, valakinek van ötlete, hogy ezt miért csinálja? Nvidia inspectorral eröltettem rá triple buffert, pre rendered 2re, 30ra lockoltam fps-t, más felbontást is próbáltam.. Egyedül magyarítás és controller mod van felrakva, de controller mod nélkül is csinálja.
Egy vegigjatszasbol annyi reszlet, erdekesseg es poen kimarad, hogy meg legalabb 1x mindenkepp fuss neki, es valassz mas utakat. Jok az eltero jelenetek ha mas opciokat valasztasz, jok a beszelgetesi opciok ha a paragon helyett renegad modon valaszolsz vagy forditva, es jok a kuldetes kozbeni csapattarsi beszolasok, amikor mas es mas csapattarsat viszel magaddal. Na meg persze a teljesen eltero jatekmod egy masik kaszttal, vagy ha eleve masik nemu Sheparddel mesz. . En most fejezem be masodszor, de maris erzem hogy nem tudom abbahagyni es nekiesek 3x is. Ezuttal szandekosan vegigrohanok es csak a fokuldetesekre koncentralok, es megnezem milyen amikor a felmunka miatt hullanak a csapattarsak, es a Cruicible is felkeszen kerul bevetesre:) Utoljára szerkesztette: Sequoyah, 2016.05.11. 22:30:30
Az 1.-2. részt legalább 4-4x kijátszottam de nagyon minimális mértékben hoztam másképp a döntéseket.. érdekes.. tudom előre, hogy mi lesz, hogy lesz, de mégis ugyanazt és ugyanazt választom. Így vagyok a női sheparddal, eldöntöttem na most tényleg kipróbálom de nem megy
Na sok év után végre én is eljutottam a végére. Zöld utat választottam. Azon kívül, hogy mindenki megváltozott külsőleg, eléggé szimpatikus a végeredmény. Összességében hatalmas élmény volt a trilógia, ugyanakkor az első és második résszel nem tudott felérni a harmadik rész. Viszont a karakterek nagyon a szívemhez nőttek. Főleg a Shepardom. Ha belekezdenék valamilyen okból megint, el nem tudnám képzelni más kinézetű Shepardel a játékot. Már-már rossz érzés volt törölni a játékot, mert nem tudom, valaha is neki állok-e megint. (Bár gyanítom igen.)
A legolcsóbban úgy jössz ki, hogy veszel az orosz origin store ból BW pontokat sajnos :/
Most neztem egy videot a Star Citizen-rol. Egy ujonnan berakott hajo most kedvezmenyesen 357 dollar, de mindenkeppen vedd meg most mert ez ennel csak tobb lesz kesobb. Lol...
Sziasztok! 50%-os leárazás van az Origin-en. Az ME3 DLC-ket ott nem lehet megvenni? Szerk: Közben megtaláltam, 15Eur (Citadel), miközben a játék 5Eur.. Hát van egy ötletem mit tegyenek a DLC-vel... :( Utoljára szerkesztette: Papa01, 2016.04.02. 10:13:01
Réges-rég kész, csak béta néven maradt a végleges is. Citadel is benne van rendesen.
Én is úgy gondolom, hogy ezzel akarták az egészet egy kissé keretbe foglalni. De teljesen egyetértek veled, ez volt a leggyengébb befejezés a játék végén lévő videók tekintetében. A többi befejezéshez képest mindenképpen.
A jovobe kitekintes megvolt ahogy mutatjak az ujjaepulo galaxist. Ez mar csak amolyan kis aranyos extra hogy keretet adjon a sztorinak. Bar az elobbi az emlitett pusztulos befejezesnel lehetett volna valoban kicsit hosszabb, pl mutatni a pusztulast, plusz 1-2 sejtetteto kep hogy hogyan gyoznek a kovetkezo ciklusban.
Na jó legyen, megkajálom. De ahogy írtad, ez akkor is eléggé gyengus is, legalább is kissé igénytelen. Ha már kikacsintunk a jövőbe akkor többet vártam volna a megvalósításától.
Csak a konturjai latszodnak a ket alaknak, szoval egyaltalan nem biztos, hogy asari es ember. Ok inkabb olyan fajok tagjai, akik most meg beszelni sem tudnak, es legyeket esznek, ahogy Javik mondana "Primitives!":) Inkabb csak veletlen, hogy a fejformaja az asarikat idezi, vagy a programozok lustasaga:)
Végül is lehet, de ott sántít a dolog, hogy a csak prothean-ok rendelkeztek ezzel a technológiával, más nem. Hiszen el is mondja Javik, hogy jóval fejlettebbek voltak bármelyik mostani fajnál. Így viszont eléggé valószínűtlen, hogy ilyen módon két egész faj fenn maradjon.
Természetesen nem, elmondják pontosan. A fejlettebb fajokat learatják, hogy helyet adjanak a fiatal fajoknak akiket életben hagytak. Ahogy az emberiséget is életben hagyták előzőleg, erre külön ki is tér. Pont ez a lényeg, a túlélők nem lehettek volna a fejlett fajok egyedei mert azokat pusztítottál el. Utoljára szerkesztette: krisztajo, 2016.02.23. 08:05:02
Végre végigjátszottam a titkos befejezést is és ebben szerintem egy igen komoly hiba van. Ha nem választunk semmit, akkor ahogy meg is mondják a ciklus folytatódik. Vagyis a Reaper-ek minden fejlett civilizációt learatnak, tehát így az emberiséget és az aszárikat is. Viszont ha ezek a fajok elpusztultak, akkor nem igazán értem, hogy beszélgethet a végén egy embergyerek és egy aszári?! A többi végkifejletnél érthető volt, de ennél elvileg nem maradt életben senki a fejlett fajok közül akiknek a leszármazottai lehetnének.
Nekem az továbbra is a DA 2. Szerettem azt is, a sztorit főleg, de maga a játéktér iszonyatosan le volt korlátozva. Azt meg nem tudhatod, hogy a Witcher 3 mellett mennyire rúgott volna labdába vagy nem, főleg mivel, hogy melyik a jobb játék az szintén nagyon erősen szubjektív. Szerintem nagyjából egy szinten vannak, W3 tán egy kicsivel erősebb, a jobb mellékküldetések miatt.
A DAI anyagilag siker volt, de ma már - Witcher 3 után - nem lenne az. Igazán nagy, AAA RPG release nem volt a DAI évében egyáltalán. Jó mezőnyben és jó időben indult, nem volt nagy konkurense.
Összességében, visszatekintve, még a DA2 is jobban tetszett, mint a DAI. Nekem a sorozat legrosszabb darabja és a legrosszabb Bio RPG.
Harcrendszer nekem tetszett, volt benne pár baki de nem volt vészes. De amúgy sem a motor határozza meg azt hogy a harc milyen lesz. Lehetett volna tök ugyanolyan mint az egyben, nem a motor miatt volt másmilyen. Megjegyzem nálam max a W3 jobb mint a DA:I, bár a mellékküldetések terén a W3nak is lett volna hova fejlődni. F4 nem rossz de nemigen sorolnám egy kalap alá velük, PoE-t meg aztán pláne nem mert az meg végképp teljesen más, más célközönséggel.
Eladási számban várakozás alatt teljesített. A mellékquestek unalmasak. jó sok grind van benne. A sztori vitte a hátán a játékot szerintem ez egyértelmű. Ez is elég volt a győzelemhez. Olyan év volt. Most egy PoE, F4 vagy W3 mellett dobogóra se férne. Lehet, nem tudom, de a motor adja a lehetőségét milyen harcrendszert raksz rá. És az is sírni való volt. Edit: Kétségkívül a karakterek és a történet még az mmo jeleg ellenére is átlag feletti néhány boss harc is jó volt. Nem azt írtam rossz játék! Mert a Bio olyat nem csinált még. De tőlük és a versenytársakhoz képest. Lassan ott tartunk a Beth is be fogja előzni őket. Utoljára szerkesztette: Although, 2016.02.16. 17:17:39
"A DA:I már egyértelmű kudrc még akkor is ha adott évben elnyerte a legjobb rpg címét."
Akkor mitől is kudarc?
"Mi az, hogy belekényszerítik a Biot a saját motorjuk használatára és mi van ha az alkalmatlan egy rpghez? Milyen döntési mechanizmus ugye ez? "
Logikus? Előtte licenszelt motort használtak a Mass Effecthez, UE3-at ami ugyanúg nem volt a sajátjuk. Ez sem BW fejlesztés de mivel házon belül van így nem kell érte fizetni. És mivel a DA:I elég stabilvan futott, és szép is volt így egyértelmű, hogy tudnak bánni vele.
Off most olvasom a Gamebansheen Gaider a Beamdoghoz igazolt és a Baldurs Gaten fog dolgozni.
Végső soron az említett Maxis és a sim city sorsa, ami sajnos mutatja, hogy végzi egy ilyen kreatív csapat a mamut gyomrában idővel. Szép lassan megszűnik, emlékezetes munkáik mind az EA előtti időkből lesznek. Edit: Mi az, hogy belekényszerítik a Biot a saját motorjuk használatára és mi van ha az alkalmatlan egy rpghez? Milyen döntési mechanizmus ugye ez? Utoljára szerkesztette: Although, 2016.02.16. 16:53:34
Ezek nem jó hírek. Szerintem a fő gond az ilyen mamutokkal mint az EA, hogy rendszercentrikus és sablonos. Mi a tuti mi a jó. Megöli azt amitől a Bio és a Funcom is nagy lett, a kreativitást. Viszont a mai piacon az eladások a fő szempontok. És egyenlőre kevés olyan cég van mint a Beth akik közepes minőségű vagy jónak mondható játékot állítanak elő nagy számban eladhatóan. Az EA láthatóan kudarcot vallott a Bio felfuttatásával. És a kreatív emberek egymás után állnak fel. Márpedig nélkülük nem lesz új DA siker vagy ME. A DA:I már egyértelmű kudrc még akkor is ha adott évben elnyerte a legjobb rpg címét.
Ez 100%-ban igaz sajnos a DAI-re. Az is zavart benne, hogy civilek, npc-k alig voltak benne: volt egy nagyon pici város (inkább csak piac), a saját várad és lényegében minden más csak grind volt - itt, ott egy-két katonai táborral. Nem volt élet a világban, csak hentelés.
A ME-ben szerintem nem voltak ilyen céltalanul ácsorgó figurák. Omega vagy Citadel tele élettel, de ugyanez igaz Illiumra is pl. Az tény, hogy nagyrész ugyanazok voltak ugyanott és ugyanazt magyarázták az egész játék alatt (pl. az Omega kocsmába bejutni akaró fickó, aki nagyon ismeri Ariát vagy a kártyajátékokról beszélgető vásárlók a Citadel piacán), de ha nem figyeltél rá, csak a háttérben zajlott valami, akkor elég volt. A DAI-ben nincs ilyen. Lényegében vannak a raid zónák és vannak a hubok és nincs keveredés, max. a fősztoriban egy-két lineáris résznél.
Igazából nem csak a küldetések miatt volt olyan érzésem, mintha MMO-t játszanék. Bioware-nek még mindig szokása (ami már manapság nagyon gáz), hogy nem élik az életüket az NPC-k. Csak állnak egy helyben egész játék alatt és nem csinálnak semmit. Max 1-2 karakter sétálgat céltalanul. Ez még egy Mass Effectben elment, azonban már egy open world (szerű) játékban nagyon gáz. Így már pont azt a hatást kelti, mint az MMO-kban egy helyben álldogáló NPC-k. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2016.02.16. 11:37:23
Fene tudja. Mondjuk én szerettem a DA:I-t, MMOs mellékküldetések kicsit gyengék voltak, de a főszál meg a karakterek továbbra is működtek, és a hangulat is ott volt. Szóval nem fog zavarni ha hasonló lesz, csak rakjanak bele kicsit érdekesebb küldetéseket a főszálon kívül is.
Egyetértek :/ A Dragon Aget is középszerűvé tették az Origin után. Az ME 3-mal se véletlen volt botrány, de ott még az összkép jó volt a hibái ellenére. Az Andromeda kiderül majd, ha több infó lesz, de én nem várok sokat a Biotól már évek óta. Stabil közepes cég lett.
Nem tudom, én nem annyira az írók távozása miatt aggódom, hanem a játékmenet miatt. Minden, amit eddig tudunk - és az nagyon kevés, ami ráadásul szintén nem jó jel - azt erősíti, hogy egy DA:I-féle offline mmo in space lesz a folytatás. Minden bolygó egy külön instance, mint az Inquisitionben az egyes pályák és a War Table szerepét meg a szokásos holotérkép tölti majd be a hajón. A ME1-3 egy eléggé lineáris, történetvezérelt játék volt és ez így is volt rendjén. Ez a formula működött mindig is a Bionak: KOTOR, de akár BG vagy DAO. Nem örülök as DAI-féle új iránynak. Nem jó jel a ME-re nézve.
most hogy bejöttek új DLCs fegyverek, mi a menő single playerben egy sentinel-nek? Chakram Launcher-t ismerjük és szeretjük, N7 Hurricane-t szintúgy, de valamiért úgy érzem, hogy lesznek itt sokkal viccesebb választások, sőt, még talán a Paladin-t is le lehet váltani valami mókásabbra.
Kishock kellően mókásnak tűnik és talán épp belefér a súlya ha egyetlen fegyverként használom, Cerberus Harrier szintúgy bár kicsit Mattock hasonmás, viszont úgy nézem gyorsabban darál mint régi jó Chakram Launcher. N7 Piranha is kellemes kis cuccnak néz ki.
Jelenleg a Funcom is töpreng ezen a döntésen, mert elég ramatyul megy a bolt :/ Az EA meg azóta is bombázza őket ajánlatokkal.
Legjobb tudomásom szerint nem. Legalábbis az eddigi kijelentések szerint az ME4 csak ugyanabban az univerzumban játszódik, de semmi más köze nem lesz az elődeihez. Pont ezért nem is hívják ME4-nek a fejlesztők.
Ez csak opció, mindenkinek aki még 1990 körül, után kezdett. Repül az idő. De legalább még nem nagypapa :) Mindig is példakép lesz nekünk szerintem. :)
Életrajzok azokról akik nekünk a számítógépes játékok világában legendák voltak. Ray Greg Mi ezt értjük a változást meg látjuk mit tudnak a lengyelek és mit tud az EA. Persze nyugaton a pénzről szól minden és talán Greg és Ray ideje lejárt :)
Lassan mennek a dolgok. :) így is úgy is. Az biztos a Bio élő legendája Gaider idén felállt. Tehát a Dragon Age elvesztette vezető íróját. Ha jól tudom Grey és Zeg már szintén leléptek. nehéz kérdés ez. Az Ea egy időben fel akart vásárolni két jó céget. A funcomot és a biot. A funcom nemet mondott. A bio igent. Mi a jó válasz mi nem tudjuk. De mindig jönnek új trónkövetelők akikkel az ilyenek nem tudnak versenyezni csak egy fénykorban levő Bio tudna vagy funcom. De ők már nincsenek. Szóval mi a jó válasz nehéz kérdés. :) Utoljára szerkesztette: Although, 2016.02.14. 20:38:04
Ez nem jutott eszembe de lehet igazad van! Most megnézve magunkat láttam :) Reménykedve kapunk még mesét tőlük. Mielőtt a nagy Sauron végképp benyeli őket :)
Hm ez is egy vonal. :) De én másra gondoltam. Mi vagyunk azok a gyerekek akik kérdezzük. És a válasz oké, one more story :) És ha az utolsó is lesz. Nekünk mindegyik egy örök emlék lesz tőlük. Még akkor is amikor láthatóan a lengyelek földbe döngölik a nyugati mesemondókat :) Őket azért nehéz . :)
mondjuk ez érdekes kérdés, gondolom ez majd a hype-tól függ, ha lecsapnak rá a bionál, akkor még akár az is lehet, hogy lesz egy ilyen ending. :)
rohadt kíváncsi leszek, hogy hogyan magyarázzák meg a galaxys teleportot, mennyi idő telt el, stb. Remélem rengeteg "történelmi" feljegyzés lesz az archívumba. Na picsába már, a ME-el, jönnek vissza az emlékek, lehet végig kéne játszanom megint :)
Nem vagy egyedül. :) Ilyen az ha nagy mesélővel találkozol. Van W3 de ők mások. :) Még a szar harcrendszerrel együtt is úgy odabasz, hogy nézel mint a mesébe. Jó mondjuk a W2, W3 is jó. :)
Na oké ne írjuk le még őket teljesen . Az ME4 mindent bizonyít majd :) Persze ezt mondtuk a DA3 előtt is. És sose adjuk fel a reményt, hogy ez a csapat csak múlt időként létezik már. Utoljára szerkesztette: Although, 2016.02.14. 19:25:07
Szóval ez az egész egy mementó a hősöknek akikre te kései túlélő emlékszel. Ők már rég halottak de te nekik köszönhetően élsz. Mert megszakadt a körforgás. Istenem mekkora csapat volt ez még jóval a Baldurs gate után is. Utoljára szerkesztette: Although, 2016.02.14. 19:13:29
A gyerek a végén kérdezi a mesélőt. És ezért vagyunk mi itt. És a mesélő elmondja nélkülük az ő harcuk nélkül, és a tapasztalataik nélkül mi is azon az úton mentünk volna. Liara arról beszél a felvételen. Ha te hallod ezt az üzenetet akkor van még van remény, ha te elkerülöd a hibát amit mi elkövettünk, mi harcoltunk a reapersel, de kudarcot vallottunk, mi megpróbáltunk mindent, megépítettük a fegyvert de nem működött, mi harcoltunk mint egyesült galaxis de nem volt elég. Minden információt amit szükséges ebben a kapszulában tároltam, mielőtt túl késő lenne. Ez elég, hogy ti elkerüljétek a harcot a reapersel. A nevem Dr. Liara és ez emlék a harcról a reapers ellen. .
Nem vettem annak. És azt nem is vitatom, hogy jól megvan írva és nagyon jó a karakterek. Érdekes hogy számomra a legérdekesebbek a nem emberiek voltak. Csupán a végével nem értek egyet, de ez szerintem teljesen jól van így, nem vagyunk egyformák, nem lehet jó minden mindenkinek. Tényleg végig a lehetetlent kísértik, személy szerint nekem ezért lett volna még katartikusabb élmény ha az esélyek ellenére mégis sikerül, azt hiszem túlságosan szentimentális vagyok. Hát az a titkos végkifejlet amit már nem volt erőm kipróbálni, amiben Liara beszél. Próbáltam hozzá keresni magyar feliratos videót, de sajnos nem találtam, pedig szívesen megnéztem volna. Utoljára szerkesztette: krisztajo, 2016.02.14. 18:46:36