A videó Pre-Alpha. ez biztos változni fog. Tárazás :P
nem hogy gyorsan nem menne, látványra olyan hatása lenne, mint egy szorulásos öregúrnak. :) anno próbálkoztak vele csak fizikai akadályai voltak a fegyverfelhúzáshoz pláne a mai high-tech gépkarabélyoknál lendület kell és nem izom erõ. A G36-okat pl. bárhogy felhúzhatod, mert a kar két oldalra rugó ellenében hajlik. Ennek ellenére (száj-VanDamme-unk lassan könyvet adhat ki a hsz-ekbõl :) ha arra kerülne a sor, nekem nem kellene semmilyen más fegyver csak egy AK-47 ACOG-gal. Pontos, gyors, igénytelen és baromira megbízható (mellé még egy Dragunov és egy GLOCK és kész :)
de mind1 :) én spec baromira örülnék, ha 1) lenne a játékból valami 1-2 éven belül 2) megütné a Stalker Complete 2009 színvonalát
Jelenleg amit oktatnak AK63-ra a 86. Bercsényi KMZ-nél (és a Ludovika Zászlóaljnál): Bal kézzel való töltõfogás kivitelezése: Ugye most álló testhelyzetrõl beszélünk, max gördülõjárás. A fegyver lõkészen vállgödörben, két (!) szemmel célzol. Hopp! Kifogy. Nem veszed le a fegyvert mint ami a videón van (mert nem veszed észre a terep változásait)! Szépen marad a célra tartás, bal kézzel üres tárat kivesz-eldob, új tárat behelyez és a fegyveren átnyúlva felülrõl töltõfogást végez úgy, hogy a mutatóujj ér a felhúzókarhoz (a többi ujj utána sorakozik). Egy határozott mozdulattal, nem visszakísérve elvégzi a töltõfogást.
Egyébként a játék érdekes, de aki a fegyveres harcot készítette sose látott fegyvert elsütni, vagy esetleg saját maga lõni. Fegyverropogás borzalmas, a gránát robbanásán felröhögtem (akkorát fénylik nappal, bár lehet vmi plazma gránát 2028ból:D). A katonákba tárnyi lõszer kell. Van mit fejleszteni. Remélem lesz hozzá realistic mod, mint STALKERhez és akkor nyerõ nálam :) Hajrá
Itt van,ahogy az ex-Szpecnaznaz bal kézzel húzza fel az AK-t: a weaponology sorozat 1ik részében van. Emberünk 17 éve az USA-ban él,méghozzá Szpecnaz múltjából:
"Három platformra készül (PC, PS3 és Xbox360), megjelenésnek 2014-et lõtték be, 5-en dolgoznak rajta. A fejlesztõk célja egy stabil fejlesztõcsapat felállítása, mely minimum 30 fõbõl áll, amivel hozzákezdhetnek a project végleges fázisának megalkotásához. A játék leadere egy trainfender nevû úriember, saját bevallása szerint minimum 80 órás játékidõvel rendelkezõ produktumot szeretne kiadni kezei közül. Érdekességképp a fejlesztõket grafikusok és programozók mellett egy volt rendõr és az õ fegyvergyûjteménye is segíti (hangok, animációk és persze hitelesség terén is). A Kalasnyikov pedig 2028-ban is alap lesz majd."
Remélem azért el fog készülni,de már csak 2 okból is. Megnézni mit tudtak ennyi idõ alatt kihozni a Cryengine 2-bõl, másrészt pedig hogy a végére abból a 80 órányi fps-bõl hány órácska fog maradni.
hát lehet, h 2014-re a cryengine2 egy hangyányit már elavult lesz, de rajtuk a világ szeme :D
Hát ha akkor még mindig ps3 meg xbox 360 lesz nemigen lesz elavult, már ha valóban olyan lesz mint a lentebb linkelt képeken!
Nem olvasol újságot az a bajod.Már valaki átszakértette azt a maya naptárat és nem 2012-ben lesz a vége!Errõl ennyit!
Ezeken az ókori építményeken jókat tudok visítani.Fejtegetik a nagyobbnál nagyobb fejesek vajon mi célból épült.Arra nem is gondoltak hogy csak úgy heccbõl. Stonhenge is sima szalonnasütõ táborhely volt szerintem.
Majd vége lesz a földnek ha az idegenek úgy akarják!