Hát pont ez az, hogy ezeknél próbáltam. A Solzreed-ben lévő madárijesztős területre sem engedi, az időszakosra. gy szigeten is próbáltam, van ott 3, vagy 4 ház és köztük elég nagy hely a cölöpökön belül, de mégsem engedi. A kövecskéket is látom és nem lógok bele semmibe. Nyilván persona non grata vagyok a játékban
Lakóterületekre lehet letenni. Általános lakóövezetbe, vagy madárijesztő farmokra. Az övezet határt cölöpök jelzik, a többi telek és saját ingatlanod határát kis "kövecskék". Teljesen be kell férnie az adott területre. Nem akadályozhatja semmi más. Se épület, de játékos. Háznál szerintem a termények és állatok is "akadályok". Madárijesztőnél is lehet, de ott még el tudnám képzelni, hogy befoglalható a "vadtelepítés".
A 16*16-s kertemet milyen területre tudom lerakni? Próbáltam már néhány helyen, ahol voltak házak is (és üres hely is), de mindig piros volt és nem rakta le. Kerítést lehet gyártani? és ha igen, akkor hol és miként?
- 2-t be tudtam azonosítani, azok ténylegesen net szakadások voltak. A vezetékes net még mindig halott (a szállásadónak kell majd újraindítania a routert), a mobil netem meg kb. óránként (óra :58-tól olyan tíz percig valamikor) újraindul 2-10 másodperces időintervallumban, ha olyankor folyamatos adatforgalom lenne a játékban akkor repülök belőle (nem csak innen, gw2-ből is kivág ha nagyobb tömegben ér utol a dolog de ez a játék érzékenyebbnek tűnik. WoT pl. vár fél percet és általában megy tovább ...) - 7 packból 6-ot elvesztettem, egyelőre nem erőltetem ezt a léghajós dolgot (mindezt közel 4 óra alatt (éjjel 2 és hajnalban majdnem 2)). Közúton is meg szokott akadni a szekér de onnan eddig mindig tovább 'ugrott'. (minden grafika minimumon van amúgy)
Ezért írtam pont úgy ahogy. Gép előtt voltam ugyan, sőt a játék volt előttem, de más csináltam. Közben más játékosok azzal szórakoztak, hogy back droppal meg mount summonnal lökdösték az embereket. Egyszer engem is lelöktek, azóta tanultam az esetből, figyelni kell erre és nem olyan helyen állni ahonnan azonnal le tudnak lökni.
AFK-nál idővel kivág szerintem. Azaz nem kivág, hanem visszatölt ugyanoda, a hajó meg elment. Nem érdemes sokat AFK-ban lenni magasan mozgó szerkezeteken. :)
ÉN mostanában nem láttam ilyet. MOndjuk a bíróságok tele vannak... csak nem a börtönlakókkal, hanem az ott padon ücsörgő "Away" emberkékkel. (Nem vágja ki onnan őket inaktivitásért). Állítólag ha nincs hely a táskában, de shift+jobb klikkel elkezded apakkok azonosítását akkro folyamatosan próbálkozik (de hibaüzenetet ír ki). Így s evág ki. Nem tudtam tesztelni, de maikor lett hely, akkor ellőtte aaz összes csomagot automatikusan újraaktiválás nélkül. Lusta voltam újat összeszedni, így a teszt halasztódik. Talán nem is baj ha ilyen komolyak. :)
tegnap gm beírta a chatbe h milyen komolyan veszik a botokat és a hackelést és mindenkit bannolnak gyakorlatilag kérdés nélkül
ehhez képest a kezdőhelyeken kb 20 emberből 19 bot és egy csomót látni speedhack-el, csak úgy teleportálgatnak előre 30 métereket folyamatosan..:D ez a hackshield aztán sokat ér :D
Ugye nem alt+tab mókával nyomod. A játék nem igazán tolerálja az inaktivitást é stávollétet. Menet közben meg még kevésbé. Standard megoldás ilyenkor az újratöltés. Behozza a töltőképernyőt és visszatölt. A hajónál ilyenkor megáll a hajó és nem tudsz elindulni amíg ki és vissza nem szállsz a kormány mögé. A "közfuvarozásnál" meg visszahelyez ugyanoda, csak ugye a léghajó már nincs ott. ONnan meg picit fáj a landolás. Főként ha kevés az életed és magasan volt a hajó. Gwenoidból Solzredbe szállításnál én megkockáztattam párszor egy csobbanást a tavacskába. Közelebb volt a "birtokomhoz" :)
- 4 trade packból 3 elveszett a léghajón :/ Meg az 5. is el fog de most vissza se enged a játékba ...
- az istenek nem akarják a léghajós trade runomat, DC után halál, pack lost és éledés a kiindulásnál. Ennyire azért nem kellene szivatnia a játéknak (vmiért elég gyakran kivág)
- Kryptosán kezdtem nyugati oldalon ... de ott 3 hétből 2 hétig normálisan be se tudtam lépni fő műsoridőben (csak hajnalban meló előtt). Itt (részben ez miatt meg a figyelmetlenségem miatt is) buktam azt az 1 farmomat ami a kelleténél kicsit jobban kiakasztott ... itt lenne guild (ebbe a játékba gw2-ből kerültem át mert itt 'jó lesz') csak egyelőre ritkán jutok fel a szerverre (patronnal is) ... és akkor azt látom, hogy az online 50-esek mellett kemény 25-ös szintű clericem van semmilyen cuccokban ... - Nebe szerveren indítottam keleti oldalon (LP) farmolós karit, ezzel most 1 farmmal (banán a következő madárijesztős küldihez folyamatban van) próbálom élvezni a teljes játékot (patron státusszal a küldiket ... ezért csinálgatom az 50, 100 db anyagigényű questeket, mert ezeket kapom) illetve fél szemmel a következő patron státusz felé kacsingatok (trade runok). Röviden ennyi ... a játék tetszik csak bizonyos napi játékidő alatt és patron státusz nélkül ... érdekes lesz
Azért keni őket rendesen, függetlenül a top geartől, akárhogy is nézzük 5-6 v 1 :)
Nagyon jó szerkesztés, ráadásul Philosoper Kings, a kedvenc guildem a Dahután. \o/
Mondjuk valószínűleg top geares ember vadászik kevésbé jól felszerelt embereket (gondolom még az alfában), de látványos az biztos. Witchcraft + Defense garantált siker ha a túlélés és a nagy burst damage a cél. Az Occultism szerintem az utolsó nagyobb patch óta használhatatlan lett, legalábbis azért a 2 ccért felesleges használni. Utoljára szerkesztette: BEAST, 2014.10.13. 22:15:17
Hétvégén 2 harpoon clipper megkergetett minket, miközben épp Ynystere-be szállítottunk, pont a kikötő előtt sikerült megcsáklyázniuk. Hát volt utána remegés. :D
már unom h mindig el kell játszanom a hajó vissza - drop back a tenger felé - stealth combo-t :P :) tegnap pl 1 galleon és 2 clipper barikádozta el az utam :D ha jól számoltam akkor 6 vagy 7 ember keresett a vízben a galleon meg nem tudom minek de lövöldözött vaktában a vízbe xD
azért ebben a szituban kicsit megugrott a pulzusom pár percre de nem találtak meg a mocskok :D
Na mindjárt sajnálni is fogom a kedves kis kalózkákat....:)
nem
Kalózos kérdésre, mi is nagyon sokat költünk, gearre(+gemek, regrade stb, szakma), hajóra(eco fuel, javítás), fishing(1db azaz 1 questünk van naponta, trade pack meg lutri, sose tudhatod mikor jön be) elsőre ennyi jutott szembe. Kalózként is nagyon sokat kell költeni, nem árt ha van farm stb szóval ott se aranybánya a dolog.
színes freskó alatt aktív játékosok listája. Töltsétek már ki kérlek ne kelljen folyton emlékezni ki merre van :) Beast Te például merre játszol, hogy csak ketten vagytok? Mi a Nebén már majd 40en vagyunk, tegnap az online létszám meghaladta a 19-et.
pedig nem egy nagy kunszt ha van veled még 9 (jobb ha 19) ember. 10 pack 1200 labor / nap - fel és le adva. 5 nap alatt megvan, napi 2 óra ráfordítással, ha van egy telked spec workbench és tengerpart mellett. Még clipperen is elfér 10 ember (szűkösen:)
Nem tudom melyik oldalon játszol, de keleten Falcroth-ból Villanelle-be ~6 perc alatt jut el a léghajó és jó időben 6 arany körül kaphatsz egy teljesen alap tradepackért (goose down + medicine powder). Utána kb 6 perced van visszaérni (teleport) és legyártani egy új trade packet, hogy megint leszállíthass egyet.
Pénzben nagyon megéri. Főleg, hogy Villanelle tengerparton van kis kertem, ha épp nem adnak jó pénzt a csomagért, addig ott parkoltatom, vagy megkockáztatom a Villanelle-Ynyster szállítást hajóval közel 10 aranyért. (amit szintén lemértünk, 6-7 perc alatt fel lehet érni egy sima clipperrel)
VAn jó kis táblázat a fizetési értékekhez: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1QNBlc4_WQj3x6DAIHhfIAbWshclZl86C9_w65SZ63nU/htmlview?sle=true A kérdés az, hogy honnan hova viszed és mennyiből van meg neked a pakk. Ha magad termeled, akkor olcsóbb lehet, de figyelembe veheted, hogy ha piacra termelnél ugyanott, akkor lehet jobb bevételt is szerezhetnél ugyanannyi LP és terület/idővel. Én többnyire AH-ból szerzem a pakknak valót. Két kedveltebb helyszínen gyártottam: -Gwenoid: 15 élúdtoll + 15 gyümölcslötty (15 goose down+15 orchard ). Olcsó pakk és veszett messze van mindentől. - Solzred: hús+tojás. Ez is elég olcsó, de valamivel drágább és mivel közelebb van a célterületekhez, így kisebb a haszon
A célterület attól függ mi a cél és mire vag yképes. Eleinte kb mindenhova el lehetett jutni, így a tengeri út kockázatmentes volt. Most elszaporodtak a vadak parton és tengeren egyaránt, így vagy csapatban indultok, vagy ügyeskedni kell ha tengert is útbaejtesz. Általánosságban elmondható az árbevételről: - minnél messzebb viszed annál jobb a bevétel. Viszont az idő eg ykörre is növekszik. - háborús területre magasabbak a hozamok. Ott meg kirabolhatnak. - Gilda starra a Freedich sziget a legjobb. Ott is mindig vannak haramiák, így vagy embertelen időben besunnyogósan közelítesz, vagy csapatban mentek. Más kontinensre is mehet ugyan gildáért a menet,d e ott is veszélyes és max 1 gildát kaphatnál. - Nyersanyagra a másik kontinens a jó. Jól fizet és hasznosak az anyagok. Csak mindig vannak trollok a parton és normális időben a tengeren is. Szintén. Vagy erőből számos társsal, vagystealth leple alatt sok úszással lehet bejutni... talán - attól függően, hogy mennyipakkot szállítottak egy-egy terület közt van eg ybónusz szorzó. Ez speckó anyagon és aranyon érvényesül. Gildán mindegy. (ahogy a távolság is). Az értéke 80-130% közt mozoghat. Goldban a legjobb a gwenoid-keleti kontinenses kör (solis). 20 anyagot kaphatsz és darabja elmegy simán 1 aranyért napi szinten (1,1-1,3 is lehet, ami az adóval is bőven 1 arany/darab). Gold runra Cinderstone volt a cél, de ott nagyon vad az ellen. Néha a zöld-zöldet is kirabolja ha teheti. Tengeren életveszély. Szárazföld felől könnyebb, de időben több. Veszélytelen szállításra péla mondjuk a gwenoid -solzred járat. SCak a bónusz szar. Kirabolni nem tudnak, max lelöknek a éghajóról. Az utazásra a léghajó a jó. Ritkán jár, de gyors. Szárazföldön is gyorsabb kontinensen belül a "Taxi" mint a csacsi.
Trade runban közös projektnél és tömeges szállításnál meg az alábbi egyszerűbb tervet szokták követni: - egy ember lecraftolja az ÖSSZES pakkot - felmálházzák a horárokat és a hajó(ka)t. - leszállítják az árut. Sok testőr kell és népes sereg. - az átadási pont előtt mindenki lepakolja a csomagokat - aki craftolta leadja a csomagokat. Azért is kell a népes sereg, mert minden gyökér kalózt és önjelölt PK-t távol kell tartani a hordároktól és a rakodási ponttól is. Ha sok ember van és merchant ship-pel szállítanak, akko reg ykör alatt akár összejöhet 80-100 gilda is. Közös szerveződésnél guildek közt persze minden guild magának szállít. Mindegyik félnek hasznos a biztonság. Így azért hamarabb összejön a 100-250-350-400 gilda mintha mindenki magának gyűjtögetne.
Napi questekből összejön 5 gilda, instákból mentorkodva lehet 3-3. Ezen felül is van pár napi gildás quest, csak ezek macerásabbak, vag ymég nincsenek aktiválva/derítve.
Tusy mester azt hiszem régi motoros vagy. Szerintem nem nehéz olyan bandát találni, ahol ez egyáltalán nem jelent gondot. Tekintettel arra, hogy más is szenved hasonló időhiányban mint Te. Például én :) most is melózom, de már majd hülyét kapok mikor érek haza (este 7). Addig a familyre megynitott 5 big farm és két farmház (tekintettel a szomszéd 1 heti távolmaradására) 60%-ban kihasználatlanul áll. Utoljára szerkesztette: Gilmoor, 2014.10.13. 13:58:31
- honnan hova megy a trade run 6-8 perc alatt (és mennyiért ha nem titok)? Nekem egy - másfél óra és 3 területen haladok át ~6.5g-ért cserébe (csacsi + kocsi ha elérem)
#2299 - jók ezek a trükkök, az én alapvető gondom a f2p vs patron státusz körül forog (hogy nekem mennyi időm van a játékra az egyéni szoc.prob., azt egyetlen játéknak sem lehet felróni bár szóvá tenni talán lehet) - f2p státusszal hamar kifogyni a trade packok hozzávalóiból, innentől megint csak közösség kérdése, hogy mennyit lehet mások farmján garázdálkodni
van egy olyan megoldás is, ami bár kissé szürrealisztikusnak tűnhet a többnyire szóló játékosok számára, de csak felfogás kérdése, hogy működik -e. adva van egy tengerparti telek, legyen az akár 8x8 as. Familyre van megnyitva, és tartozik hozzá egy viszonylag népes család, akik nap mint nap 1-1 tradepackot elhelyeznek azon a telken. Majd adva van egy merchant shipes csapat, akik időnként elszállítják frédi szigetére. Aki csinálta a packot az kap 1 gildát, aki leadta az 3at. A szereposztás cserélhető, lényeg a csapatjáték. Tehát ha én nem vagyok elég tökös, hogy hajnalban csomagokat szállítsak bénivel, akkor lepakolok a gyűjtőbe 10 packot. Az nekem 10 gilda (600 labor) plusz a napi küldik, az már 20 gilda. Másik 10 ember meg átviszi, akik száma már jelentős védelem is egyben. Ha valakit levágnak közülük, az elveszti a 3 gildáját én mindenképp megkapom (feltéve persze, ha nem egy bálna nyeli el a pácienst:) Szerintem van itt tartalék, csak ugye ahogy szól a nóta "egyedül nem megy...."
Esténként logolok be 2-3 órára és a kis 8x8 kertben akkora túltermelést érek el az egyik trade pack alapanyagaiból, hogy hiába van meg 6-8 percenként egy trade run, egyszerűen nincs időm mindet leszállítani. :) A 100 ilyen 50 olyan küldetések csak akkor fontosak, ha kellenek a cuccok belőle. Én az aranynak jobban örülök.
- nem, nem érzem. Jelenleg patronnal pontosan a 'farmville' stílust nyomom, termelek amit lehet és teljesítem a questeket amit még tudok (adj le 100 ilyen meg 50 olyan terméket amit public farmon nem lehet termelni). Belépek, begyűjtöm amit tudok, elültetem amit tudok és naponta 1x próbálok menni egy trade runt (1 vagy 2 részletben). Nagyjából ennyire van időm, ezzel pedig semmire nem lehet jutni ott ahol 2-3 nap alatt a farmról is eltűnnek a felnőtt fák mert csak. Itt "én vagyok a játékért és nem a játék értem", ez a stílus nekem már egyáltalán nem jön be egy jó ideje
egyedül pvp-zni eben a játékban tök felesleges. Lehetsz bármilyen jó, két alacsonyabb szintűnek még meg sem kell erőltetnie magát, hogy lekaszáljon. Egyedül vagy war zone-ban vagy pvp területen, az azt jelenti, hogy áldozat vagy mint egy lesántult lábasállat aki csak arra vár, hogy levágja valaki. Utoljára szerkesztette: Gilmoor, 2014.10.13. 11:37:42
azt hozzá lehet tenni még , hogy questekből 50-ig simán fel lehet menni "hamar" ruha-fegyver ugye mindig jön belőlük végig és ha nem szórod el a pénzt akkor 100+ arany összejön mire befejezed a questelést 50-en csak a jutalmakból :)
azzal meg már azt kezdesz amit akarsz és úgy forgatod meg ahogy jónak látod :D Utoljára szerkesztette: twi452, 2014.10.13. 10:35:23
ha patronból F2P leszel és van lerakott kerted, akkor a levél megérkezik ugyan, hogy fizesd be az adót, csak épp nem tudod elküldeni a levelet amíg nem vagy patron. Hiába van kellő mennyiségű tax certificate-ed. Viszont van 2 heted, hogy patron legyél. APEX vásárlása nem kivitelezhetetlen bármely F2P nek. Egyáltalán nem nehéz összeszedni a szükséges pénzt hozzá.
Az aukciós házak szervercsoportonként különülnek el. Tehát a kezdetekben indított szerverek külön aukciós ház csoportban vannak, mint azok a szerverek, amelyeket később indítottak. Ez abból a szempontból lehet fontos, ha több karaktered is van, eltérő AH csoportokban, akkor az olyan, mintha több, globális piacra lenne rálátásod. Amíg az egyik szervercsoportban 90 gold egy apex, addig lehet a másik szervercsoportban csak 70 gold. Ezt érdemes észben tartani.
A PvP a legszemetebb része a játéknak. ELég alaposan épül is rá. A kalózélet simán jó F2P-ben is. Vag yott mire költenek? Meg harcra nem kell LP nagyon. Simán fel lehet húzni a karaktert. Az arénás-honor pontos dolgok is iszonyat nagy szemétségnek tűnnek. A speckó fegyvereken az a kis plusz nem éppen "apró és kihagyható" rész. Inkább a "kasztok" egyensúlya van telibeszarva. Persze lehet én vagyok a PvP antitalentum (egyébként tényleg, de nem látom az esélyt arra az esetre ha "Jó lennék). Benyomtak egy lövész ágat, ahol kb ha jól csinálja, akkor el se éred 1v1-ben. A varázslatok jók, csak megőszülsz jmire aktiválódnak. Emellé van egy rakat fajta CC effekt (stun, shake, +3 minimum), de védelem külön van szedve és rövid ideig tart. Az ijász meg kap 2-3 különböző támadóskillt, amiben benne lehet vaalmi agyzöldítés, meg a honoros fegyvere 3(!) másodpercig kiiktakja a célpontot. MOst ezt komoylan gondolták? Kb lecsapnak anélkül hogy el tudnék lőni egy támadóskillt. Soloban is sima ügy. Alig kecmereg ki néha a CC hatások alól. HA meg ketten vannak.... Két lvl 25-36 lövész (vagy 1 ranged és egy melee) simán hidegre tesz lvl 50-esként is. Egyszer "eltűnnek" a skillek és vissza se jönnek míag meg nem halok. No mindegy.
Én sem értek egyet azzal, hogy ne lenne tartalom a játékban. Auroria bőséges tartalmat ígér. Azont túl, hogy lvl 55 lesz a felső határ, az ott felépíthető játékosok által birtokolt területek folyamatos védelme és fejlesztése hosszú távú célokat rejt magában. Nem beszélve arról, hogy bizonyos alapanyagok kitermelése igen csak magas szakértelmet igényel. Ezen kívül a black pearl megszerzése is kecsegtető, hiszen kapsz egy olyan hadihajót, mely mindegyiknél gyorsabb (14-es speed, szemben a 10,8-al) A tengeren számos elsüllyedt kincses bárka van amik felkutatása megint csak izgalmas kalandokat tartogat. A tengeri world bossok szintén. Ha valaki kedvelte a lineage2 játékot, az számos párhuzamot fedez majd fel a várak birtoklása és ostromlása tekintetében. Közösségeket összetartó célok ugyan úgy megtalálhatóak itt is mint a lineage2 ben. Biztos vagyok benne, hogy ezeket F2P ként is élvezni lehet, Másrészről a F2P karaktereknek testhezálló a kalózélet. Mi is kell egy kalóznak? Hajó: gyors és fürge. Mi más kellhet még? Hasonszőrűek. Egy jó adag pvp, és egy rakás keményen dolgozó kereskedő, akik minden alkalommal csupán a szerencséjükben bíznak, hogy nem futnak össze senkivel. Szerintem ezekben bővelkedik a játék :)
Janudar-on játszik valaki? Esetleg magyar guild alakult már ott?
De ugye azt érzed, ha mindent megkapnál f2p játékosként, akkor sem foglalkoznál az építkezéssel, crafttal és társaival, mert ezek időigényes tevékenységek. Laborpont nélkül is iszonyat idő míg használható szintre húzol egy szakmát. Teljesen mindegy, hogy f2p vagy sem, neked maradna a pvp.
Bár 4 óránál kevesebb idő alatt is lehet pénzt szerezni, pve és pvp módon is, amiből olcsó worker's compensation potikat vehetnél (1000 labor/12 óra) így akár még craftolhatnál is ha nagyon szeretnél.
- patron nélkül marad a pvp ... ez így nekem nem f2p hanem valami más. Nincs napi 4+ órám a játékra, innentől nagyjából cseszhetem a patron státuszt is. Eddig nekem ez jött le a játékból
Auroriára gondolok speciel , azért az majd megfűszerezi egy picit a dolgokat, meg kitudja még mit csempésznek bele.
Százszónak is egy a vége, aki szereti a farmolós időigényes pvpköré épülő , sokkal összetetteb craftolosrendszerrel ellátott mmo-t az biztos nem fog csalódni benne.
Farmolsz, építkezel, kereskedsz, pvp-zel. Ebben ennyi a content és kb. ennyi is lesz, mert ez egy ilyen játék. Szerintem ettől nagyon különböző contentet nem is kell várni, max ezt fejlesztgetik tovább.
- ez majd kiderül jövő hónapban, én ugyanis nem így értettem (akkor jár le a patron státuszom). De akkor részemről inkább újra előveszem a Farmvillet, ott legalább labor pontot nem kellett farmolni (lehet, már ott is kell ezt nem tudom)
Nem engedi befizetni az adót, ugyanúgy kiírja, amikor leraknád a scarecrow gardent, hogy 'not available for free accounts'. Gondolom azért van mert így mindenki befizetne egyszer, lerakná a kertet, azt többet nem fizetne patronért.
- miért nem tudok adót fizetni? Eddig összeszedtem ~150 adós papírt, azt sem fogja engedni felhasználni? Amíg van farmom (jelenleg csak a legkisebb 'madárijesztős') addig 200 LP-ért gyárthatok 5 papírt ... patron nélkül ezt sem fogja engedni?
Addig nem okoz komolyabb fejtörést a labor rendszer, ameddig csengeted a havidíjat...utána meg okoskodhatsz akárhogy, lényegében semmire sem elég az f2p-ként kapott online labor, hacsaknem 0-24 órában be vagy loggolva a játékba. Ilyen formájában viszont a játék közelről sem rendelkezik annyi tartalommal, hogy megérje a folyamatos patron státuszt. Tény, a farmerkodás és craftolás a legjobban kidolgozott része a játéknak ellenben a többi az már komoly hiányosságokat mutat, így csak kíváncsian várom azokat a contenteket, amiket említettél...
Nem kapásból, de elveszíted, mert ha nem vagy patron, nem tudsz adót fizetni.
- ha megszűnik a patron státusz kapásból elveszik a farm is? Én úgy értettem, hogy csak a farm letételéhez kell patron státusz, utána csak az adós papírokat kell időben fizetni
- mivel a jelenlegi játékom ~80%-ban a questekhez szükséges alapanyagok termeléséből áll ez így nem hangzik túl jól
Jogos háborgás, vagy még se.
Az ,hogy labor kell mindenhez számomra nem okoz fejtörést , okosan be kell tudni osztani és nincs probléma, ha az hiányzik mint egy wowban , egy fél du. alatt felrántasz egy craftot maximumra és mindenki boldog, itt tényleg meg kell szenvedned ,hogy legyen egy jobb páncélod, értéke van annak amit legyártasz, nem pedig a tömeg ótvar szarokat kerülgeted.
Tény, dungeonokbol semmi sincs egyenlőre bent , tudjuk be annak ,hogy 4hete megy a játék ,de hát a térkép adja ,hogy annyi content lesz benne nem gyözzük majd farmolni őket, most mindenki dolgozik azon ,hogy felhuzza a kis proffját és farmolja az aranyat.
5gold 1000labor 12óránként, karakterenként, emellett tudsz még venni cd nélküli labor pont potit is. Én nem látom értelmét annak, hogy 1óra alatt ha van pénzed akkor maxos gearbe legyél. Szerintem nincs semmi gond a labor ponttal.
Röviden leírnám a véleményemet a játékról, amit már most tudok, hogy az elvakult rajongók hogyan fognak leoltani és mindent megmagyarázni....
A játék a hibái és hiányosságai ellenére is tetszik, ellenben a modell, amit használ az már nem annyira. A gondok a labor pont rendszerrel kezdődnek, olyannyira, hogy kicsit jobban belegondolva még a fizetős játékosokat is szívatja ezzel a rendszer. Ugyanis a játékban szó szerint mindenhez kellenek a labor pontok, a növények kiszedésétől, a termés leszedéséig, bányászáshoz, a laborpontért kibányászott nyersanyag alapanyaggá alakításához, a különféle tárgyak elkészítéséhez és persze a magasabb szintű tárgyak készítéséhez külön jártasság kell, ami szintén rengeteg laborpontba kerül. Gondolhatná az egyszeri játékos, hogy ok, akkor majd aranyon megveszek minden, ami kell az aukciós házból és itt jön a csavar, a játékbeli pénz szerzéshez is kell a laborpont. A leölt mobok csak az xp-t adják "ingyen" a belőlük kieső apró kérdőjeles "izék" rejtik a laborpontért kinyitható pénzt, a plusz xp-t és ha szerencséd van valami alapanyagot vagy tárgyat. Sajnos az alapanyag és a tárgyhullás nagyon gyér (nem tudom felfogni miért egyébként, szomorú, hogy sokszor questből öltözködik az ember). Szóval a játékban pénzt sem tudsz gyűjteni laborpont nélkül...ugye az f2p játékosok csak online kapnak labort, így egy örökkévalóság az egész. Arról nem is beszélve, hogy csak a fizetőseknek lehet farmja, ahol az alapanyagok jelentős részét biztonsággal meg lehet termelni...persze fél vagy egész napokat várva, hogy a termés beérjen vagy a fa felnőjön. Összességében tehát f2p-ként fel lehet húzni a karaktert lvl 50-re, de mást nem nagyon fogsz tudni kezdeni labor pont híján...Fizetősként sem egyszerű pár mesterséget maxra felhúzni, hiszen pl. egy komolyabb páncél legyártásához nem elég a metalwork nagy szintje, az alapanyagok miatt más mesterségekben is nagy jártasságod kell, hogy legyen, ami összeszámolva rengeteg labor+idő és így persze euró. Én, aki fizettem a játékért, még így sem érzem, hogy teljes játékot kapnék a pénzemért, hiszen nekem is 5000 laborban maximalizálva van a magszerezhető pontok száma... Azon kívül, hogy ez a játék inkább egy mmo elemekkel megtűzdelt farmer szimulátor azért akadnak egyéb hiányosságok is, amiket nem tudok megbocsájtani: Mindössze 2 db dungeon, ha nincs jártasságotmesterségekből, akkor questekből vagy ah-ból öltözködsz, a mobok csak elvétve dobnak tárgyakat.
Nem lenne ez rossz, ha megvariálnák a labor rendszert és töltenék fölfelé tartalommal, jönnének end game tartalmak, olyanok, amik mindenkinek adnak perspektívát, nemcsak a fizetőseknek. Addig azonban az előfizum lejárta után biztos nem fogok újabb hónapot kicsengetni, azért, hogy nézegessem, hogyan nőnek a fájaim vagy rém unalmas trade runos küldiket csináljak... Utoljára szerkesztette: stromblast, 2014.10.12. 14:43:05
Tegnap igazi szívás volt a labour pontokkal, találtam rengeteg helyen fákat csak éppen kivágni nem volt elég pontom. :D Mondjuk ahhoz képest, hogy mindenki "fára vadászik" az egyik az aktuális város északi kapujánál nőt ... senki nem vette észre. Meg találtam egy kis rejtett zugban 6 db fenyőt ... csak addigra rámentek a pontjaim egyéb tevékenységekre, liliom gyűjtésre, meg egy szép nagy Ebony (Ében?) fa kivágására.
Na szóval egy kis helyzet jelentés a toborzásról, hátha valaki kedvet kap és csatlakzona hozzánk.
Egész jól haladunk , úgy fest sikerül egy másik kis magyar guildal össze olvadni, napi 3-4 ember csatlakozik hozzánk abból kb. 1 ami megmarad a többi lemorzsolódik, egész jól halad a szintezés az embereknél akik aktívak már legalább 10-15 online ember szokott lenni átlagban.
Nem gyüjtő guildként akarunk üzemelni ,de mivel nagyon megfogyatkozott a magyar játékosok száma a szerveren boldog boldogtalant beveszünk aki magyar és ha egy kis érdeklődést mutat a játék fele nagyon szívesen segítünk neki, megszerezni a nagyobb farmot , le vinni instákba , vagy akár ha zaklatják fejlődés közben, próbálunk kisebb közös tevékenységeket csinálni , nem kötelező jellegel , de például ha tradelnek a "nagyok" akkor nyugodtan csatlakozhatnak , nem okoz problémát.
Nincsen semilyen istenkomplekszusos emberünk a vezetőség között, szeretnénk közös érdekeket nézni , nem pedig egy emberét. Szeretnék egy olyan közöséget kialakítani ami majd a késöbbi contentekben érvényesülni fog.
Úgy tudom a craftolt cuccoknak adott a külseje, de vannak a játékban kifejezetten costume cuccok amiknek a kinézetét lehet majd rátenni más tárgyakra.
Bármit szedsz szét abból kisebb nagyobb essence lesz. Utoljára szerkesztette: BEAST, 2014.10.11. 18:59:50
Az a Mark Target mekkora egy szemét húzás. :D A craftolt ruhákat mennyire lehet egyedinek alkotni, mert én nem láttam erre való utalást, leszámítva, hogy bizonyos dolgokra lehet tenni saját logót. A kisebb értékű gyűrűket érdemes megtartani vagy szedjem szét azt is alapanyagokra? Tegnap egy witched corps dobott gyűrűt, eddig máshol még nem leltem ilyet csak quest itemként. Ha ruhákat szedek szét vagy bőr cuccokat, akkor normális alapanyagokat (bőr és társai) nem kapok vissza csak pl. eszenciát?
Valaki supportnak írt már? Érdekelne, hogy mennyi idő múlva reagálnak. Egyébként nagyon fa.za, hogy patronnak van support live chat, csak ha nem tudok belépni, akkor nem tudom használni. Nagyon ügyesen ki van találva...
Sziasztok. Jelenleg Demonologist vagyok ( sorcery,occultism,witchcraft) tetszik is de kicsit sokat halok mostanság, kíváncsi vagyok hogy esetleg valamelyiket érdemes volna e valami hatékonyabbra cserélni. Célom egy ütőkêpesebb mágus karit kihozni. Köszönöm :) ( ui.: hol tudok Hp Mp potit vásárolni? Egyszerűen nemtalálom.)
Ja, és healerként a club alap, anélkül nincs effektív heal.
Hát vagy a vitalism, vagy az archery... A kettő valahogy nem stimmel össze szerintem. Archery mellé shadowplay, vitalism mellé songcraftot tennék. Healer buildekkel nem foglalkoztam, de vitalism+songcraft+auramancy elég jónak tűnik (kivéve szintezeshez, ahhoz vitalism helyett egy dd ág hasznosabb).
Köszi, megfontolom a Vitalism kidobását, mert sok pénzbe kerül még gyűjteni kell rá, de addig is felveszem a Shadowplayt. Eretileg valami gyógyító karaktert akartam ami NEM mágus vagy pap szerű karakter ... de valahogy eléggé félre ment.
Sőt, már a pdef is iszonyat effektív a melee-k ellen, ezért nem értem miért sírnak, hogy szar a plate. Nincs rajta mdef, igen, de azt ellensúlyozni lehet lunastone-okból, másrészt skillekkel classtól függően. Harmadrészt meg lehet variálnil cloth-tal. Jelenleg 4 cloth 3 plate amit hordok, Shield + mace-szel, elég masszív kombonak tűnik. Learher lenne az arany középút, de a rajta lévő statok, illetve set bonusz nem sokat ér tank mágusként. Utoljára szerkesztette: szergely83, 2014.10.10. 22:24:00
Az is hatékony kombó, bár túl sok skill van a távolságtartáshoz még igy is egy primevalnak. A shield block pedig tenyleg nagyon jó :)
Vagy mi lenne, ha a Vitalism helyett lenne a songcraft, mellé pedig a shadowplay? :) Szerintem egész működőképes kombónak tűnik. Archery+Shadowplay nagyon passzolnak egymáshoz, mark target és társai miatt, a songcraft pedig tud többek közt atk speedet is adni. :)
Van egy Vitalism/Archer karakterem. Most azon gondolkodom, hogy mi legyen a harmadik skill fa amit megtanuljak? Csak két esélyes van az egyik a Songcraft, a másik meg a Shadowplay. Csapatban az előbbi jelentene szerintem előnyt, renegátként meg utóbbi.
Battlerage/witchraft is elég, ha ezt még kevered az általad említett kettő valamelyikével egy ranged sem menekülhet. :) A defense ág azért tetszik, mert iszonyat erősre sikeredett a játékban a shield block. :) Utoljára szerkesztette: BEAST, 2014.10.10. 21:54:08
Én csak annyit tudok, hogy pár archer skillt nerfelnek, passzivakat meg buffolják. Igazából a ranget sem kéne nerfelni, ha pl. a leather bonus range nem csak bow-ra vonatkozna. Úgy fair trade lenne egy mágusnak is a leather szet bónusz. Auramancy/shadowplay nélkül nehéz a közelükbe kerülni így, főleg primeval ellen.
A klán/guild akkor jó, ha vannak közös célok is. Eleinte lehet szintezgetni, meg külön utakon járni, de akkor a leghatékonyabb ha van közös projekt. Az egyik ilyen a trade run. Legyen a cél nagyobb hajó, vagy ház/vár, de a közös cél közös akaratot igényel. Igen, akár azt is, hogy EGY ember craftolja le és adja le a pakkokat és nem külön-külön mindenki. KIs karakterként sokat nem tehetsz a közösségért, de cipekedni tudsz, védelmet meg adnak a nagyok. Mindenkinek haszna lesz egy korai hadihajóból vagy merchantshipből. Aki nem hajlandó segíteni, azt vagy (ki)hagyják, vagy érzékenyebb klánokból időleg eltanácsolják. Az aktivitás és az összejátszás rövid és hosszú távon is kiemelten fontos.
A munkamegosztás is növelheti a hatékonyságot. Ha mindenki azt craftol és termel ami épp kell neki, akkor kb semmivel sehova se jut. Ha ugyanazt nyomja egy-egy ember, akkor az adott szakmában hamarabb lép szintet. Annyira eddig nem volt elvárt nálunk a specializálódás, de nagyon jó lehetőségek vannak benne.
A játék nem chat szoba. Ha kérésed van, akkor használj TS-t! Jó eséllyel találsz olyat aki válaszol (ha van közös TS szoba persze). Rohadt idegesítő és haszontalan hatékonyság szempontjából minden alap dolgot tizedszerre bepötyögni. Szóban mehet játék mellett a magyarázat. Ha nem vagy TS-re kapható, akkor vagy válaszol valaki, vagy nem. Ez ilyen. A guild chat elég átláthatatlan tud lenni ha sokan használják. nem túl hasznos mindent ott intézni...
Persze ettől lehet a klán volt genya, de erre azért számíts máshol is! VAgy lesz egy gyűjtőguild, ahol jönnek-mennek az emberek. Kb most mi is ilyenek vagyunk, de már alakulunk. Már megvannak az összjáték és keménymag alapjai. . :D Utoljára szerkesztette: mikromanus, 2014.10.10. 21:15:08
Az íjászokat hamarosan nerfelni fogják, főleg a lőtávot, ha jól hallottam. Az Imprisonból egy módszerrel lehet kijutni, legalábbis amit már próbáltam, gliderrel. Bár folyamatos támadás alatt esélytelen kijutni. :)
Én minden játékban "assassin" jellegű varázslót szerettem volna játszani, ezért is kezdtem Reapert (Sorc, Occ, Shadow), bár néha Daggerspellt is húztam. Sajnos ebben a játékban, legalábbis egyelőre, a casterek a leggyengébbek ha pvpről van szó. 1v1-ben nagyon jó a Daggerspell, mert iszonyat sok ccje van, de a cck nélkül bármi képes másodpercek alatt eltaposni. A Reaper szót sem érdemel mióta az occultism skill ágat nullára nerfelték, teljesen használhatatlan önnáló ágként, vagyis ha nem csak valami más mellé pakolod be pár aoe cc miatt.
Jelenleg a játékban melee uralom van, ilyet még nem láttam egy korábbi mmomban sem. Persze erősek az íjászok (Primeval), de a jobb meleek őket is ledarálják, annyi gapcloser, cc, immunity skill áll rendelkezésükre.
Leginkább ezért, mostanában elkezdtem nézegetni a melee/mage hybrideket, mint a Hexblade vagy a Shadowblade. A Hexblade eddig kifejezetten tetszik, bár amint lehet úgyis megpróbálok visszakúszni a Reaper/Daggerspell irányába. Utoljára szerkesztette: BEAST, 2014.10.10. 20:57:57
Jajah, van is belőlük pár :) Nekem a caster+melee a bejövős, így daggerspell a legszimpibb, viszont azt is sokan játszák, Úgyhogy a tankosabb cabalist lett. Még a listán szerepel az arcanist is, szintén tankos, de nagyobb utilityvel rendelkező alternatívának...
Nem tudom, de az ázsiai mmokban az ijjasz mindig aduasz volt, ezert is inditottam egyet :D
Kis ontopic: már látom, hogy az ijjászok szét fognak szopatni cabalistként. Hiába vagyok tele cc-vel, ha ügyes simán rangen kívül marad. Nem tudom érdemes e miattuk erőltetni az instant freezing arrow kombót, hogy utolérjem cc-vel. Imprison-ból egyébként ki lehet teleportálni, vagy törni bármi módon? Valami ilyesmi van a tooltip-ben, hogy can be break only with great deal of force.