"ArcheAge will be launching this coming Winter, so it will be either late December or early January, with a confirmation date to be announced on 12th December. With 6 years of development time and billions of Korean Won spent, ArcheAge is set to take the world by storm!"
Hát nemtom. Szépnek szép, de ezek a mindenféle egyéb hülyén kinézõ fajok meg mobok meg npck....nekem ezektõl elmegy a kedvem.
Miért nem lehet egy olyan mmot csinálni amiben nincsenek ilyen hülye lények..vannak emberek azt csók, varázsolni sem kell...meg a moboknak sem kellene nagyon extrán kinézniük.
Én annyira nem bánom. Persze jó lenne ha már tolhatnánk de a hosszú cb miatt kevesebb bug és több ficsör lesz benne. Nem hiányzik még egy félkész mmo ( lásd pl swtor :( )
Baromi jol nez ki, csak azt nem ertem meddig huzzak meg az idot? miert nem adjak mar ki? Nem tudom 0.15-nel az MOB? vagy jatszhato karakter lesz a dupla szarnyu no? mert az nagyon jol nez ki!0:47-nel amikor ugras kozben idez meg valamit amivel tovabb repulhet, ha jol lattam, az is nagyon tetszik! vagy az lehet, hogy egy varazslat lesz?
Tok jok ezek a videok, csak mar angol nyelvu lenne es lehetne tesztelni! Ugy nez ki, hogy tobbfele haziallat is lesz a jatekban a hatasokon kivul, ez is nagyon jo szerintem.
Én is havidíj párti vagyok, illetve ha egyensúlyba tudják hozni felõlem lehet ingyenes is. De valahogy az ingyenes játékokban sokkal több az idióta. Lásd League of legends...
mert akkor arra koncentrálnak, hogy milyen megoldásokkal tudnak minél többet kiszedni a zsebembõl úgy, hogy ne hagyjam abba a játékot, míg ha havidíjas, akkor elvileg (eltekintve hogy a blizzard is pont a rossz irányba megy el) a fõ céljuk, hogy minél tovább maradj ott, és minél több ember kezdjen el játszani, amit alapjáraton azzal érnek el, hogy élvezed a játékot, és azon kívül, hogy egyszer befizetsz egy havidíjat, semmivel sem kell foglalkoznod, csak hogy élvezd. meg érted, minek szivatod magad egy f2p játékkal, ha havi 3-4k gondot okoz, akkor tényleg ne a számítógépes játékok mezején keresd a szórakozásod, nincs ezzel gond, mindenki megszorul, de akkor felesleges
Namost ez szerintem eléggé valószínûtlen. Az eddig csurgatott információk szerint ugye az Arche Age-ben minden objektum dinamikus. Tehát a házakat, a várakat, a hajókat építeni kell. Ez nem csak annyiból áll, hogy összeszeded az alapanyagot és lecraftolod és hoppá kész, hanem tényleg építeni kell. Ugyanez igaz a gatheringre, nem úgy van, hogy csak úgy poppolnak a gathering spotok, hanem a növények el kell vetni és tényleg nõnek míg le lehet aratni, a fákat ki lehet vágni és feldolgozni, stb. Három nagy kontinens van, amelyeken az eddigi infók szerint BÁRHOL tudsz saját házat, várat, várost építeni. Ugyanígy mások házait, várait, városait meg tudod támadni, elfoglalni, elrombolni. Az eddig kikerült információk alapján ez a játék eléggé ilyen 'settlers mmo' benyomást kelt. Ez a játékrendszer viszont totálisan elképzelhetetlen sandbox környezetben.
tudtommal ez az Arche Age sandbox mmo akaródzik majd lenni. aztán lehet hogy tévedek. de ha nem akkor máris más lesz mint a szokványos koreai grindmájszter cuccok. az alap koncepció - az eddigiek alapján - nekem tetszik. kis keleti beütés van a grafikai dizájnban de annyira nem vészes. szóval akár még jó is kisülhet belõle :)
Az ember mindig remél. Én hiszek benne, hogy egyszer eljön az a koreai MMO ami úgy pofán fog vágni mindenkit, hogy utána egy életre elfelejtjük, hogy milyenek voltak a 'koreai mmok'. Nyilván az Arche Age messze nem indul túlságosan jó eséllyel erre a pozícióra, hiszen mégcsak EU/USA kiadója sincs a játéknak, az viszont biztos, hogy Jake Song a fejébe vette, hogy valami nagyon mást fog csinálni, mint amit a korábbi MMOk nyújtottak. Gyökeresen ellentétes irányba indult el mint pl. a BHS csapata a TERA-val. Míg a TERA - szakítva a koreai gyökerekkel - minél inkább próbál a nyugati MMOkra hasonlítani, addig az -eddigi infók alapán - Arche Age sokkal inkább azt a célt tûzi ki, hogy úgy globál szinten minden MMOtól különbözõ legyen. Meglátjuk
Kissé túl komolyan vetted, Meno. :) Lemaradt a hozzászólásomból a "lehet" szó a vesszõ elõl, de ettõl függetlenül a koreai cuccok sajnos nem a grind mentességükrõl híresek. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ez is feltétlenül ilyen lesz és remélem kellemes csalódást fog okozni.
Nyilván akár igazad is lehet; nem játszottam vele, nem is tudok semmit arról hogy milyen a játékban a szintezés, ahogy arról, sem, hogy egyáltalán kell-e/lehet-e benne szintezni, ezzel együtt nem is tudom megítélni, hogy mi ezek a téren a helyzet. Azonban érdekelne, hogy te honnan veszed az információt, ami alapján ennyire biztosan állítod, hogy 'grin mindörökké'? Van ezzel kapcsolatban valami konkrét infód, vagy csak általánosítasz és kész tényként állítod be?