mit kezdek megint? te voltal ennek az egesz flame-lavinanak az elinditoja ugyhogy ha valakinek lapos a pofaja, az te vagy. az emlitett osszegnel pedig a legtobb pecehuszar joval tobbet kolt a gepere (siman 2szer annyit), ha ha csak annyit koltene, abba is siman belefer a mostani konzolgeneracio 2 legdragabb darabja. ha valaki valamit benyalt az te vagy. szazezreket baszol ki hogy egy olyan platformon jatszal, ami jatek szempontjabol 1-2 kiveteltol eltekintve teljesen halott.
De veszteséges, most már nem azok. De csak az életciklus vége felé érik el a nulsza adót vagy fordulnak pluszba. PS3 a kezdetekkor 805 és 840 dollárjába volt a Sony-nak és 500 és 600 dollárért árulták õket. link
PC-s alkatrészeken meg vastagon ott van a haszon is. Ha nem lenne veszteséges kezdetekkor a konzol már itt lenne a következõ generáció.
ezt a görnyedést sem tudom ki találta ki de nagy barom volt... tény tényleg van hogy görnyednek de ügy kell berendezni az asztalt stb. meg én nem szoktam...
Már megint kezded? Egy normális gépnek az ára tényleg monitor nélkül 130-140, de ez mindig is így volt. És?
Konzoloknak a valódi ára hol van szerinted? Nem itt, de mégiscsak mínuszosan adják el õket amióta létezik, pont azért hogy benyaljad és majd a játékokból bejön nekik a mínusz bõven. És nem mai technológia egyik sem már.
normal gep alatt normal gepet ertek. tehat nem olyat amibol az egesz ejelenlegi konzolgeneracio megvasarolhato. a gta4 pedig az alatti gepeken koztudott, hogy meg sem mozdul.
jó most szerinted õk hogy játsszanak kontrollerrel fps-t, vagy tps-t? Nem kellett volna, hogy belerakjanak autoaimet, de ez van, belerakták. Beledöglesz? Nem. Ki tudod kapcsolni? Igen!
baszki, még a half life steam-es változatába is betettek autoaim-et...elõször azt hittem, valami elromlott a játékban, hogy a zombik fején ott rángatózik a célkereszt...aztán megnéztem, és az opciókban alapból be volt kapcsolva...ide jutottunk, thx konzolidióták.
mi nem volt a gta 4-ben?? auto aim meg minden konzolos faszság benne van a KONZOLOS verzióban, a pc verzióban nincs auto aim meg ilyenek elmondom neked mint nagy cod fannak a konzolos codban is van rásegítés :))
Ha esetleg játszottál volna a játékkal, akkor tudnád, hogy a bullet time is mire van. Én se használnám, de vannak esetek, amikor szó szerint lehetetlent kellene végrehajtanod és CSAK bullet timemal lehet. Ennyi
Igen, azokba szarok bele. Amikor kijött a FEAR, akkor még jó dolog volt stb... aztán az összes játék szarrá használta. Nagy részüket ki sem próbáltam. Hatalmas baromság az auto aim. Ezért nem is tudnám élvezni a játékot konzolon... Ezért csak PCn tolom. Ott nem volt GTA4ben ilyen, teljesen jó volt.
Aham. Lehet rohadt jó egy játék, ha vmi kis konzolos beütése van te szarsz rá? GTA4-ben ugyanúgy volt aim assist(nem egyenlõ auto aim-mel),ebben is az van. Bullet time(ami igazából annyiból áll, hogy lelassul a játék,bejelölöd kit akarsz lelõni,mikor visszavált valós idõbe,akkor végrehajtja a karakter)Ez egy lehetõség,nem kötelezõ használni.A karakter gyorsaságát hivatott jelképezni. Nézegess tovább egy csõbe
Nicsak mi ez? Hogy ki jön-e? Lehet. Engem teljesen hidegen hagy. Tipikusan az a konzolos játék, amiben benne van minden tipikus konzolos balf*szság... auto aim, bullet time. A GTA4 ben nem voltak ilyen baromságok. Ezzel a szar RDRel akkor sem játszanék, ha fizetnének.
"soha nem lennék konzolos csicska" Egyetértek.
igen, abban igazad van, hogy nem használják ki a gépeket eléggé, de ez is sajnos egy folyamatos fejlõdésnek az oka, amit talán lassítani kéne, talán nem... Az igazi gond nem a fejlesztésben, hanem az iramban és a mennyiségben van és ember legyen meg programozó a talpán aki megírja normálisan a kódját úgy, hogy nagyrészt kifogástalanul fusson ezen a sok zajos-radiátoron
kicsit gondold már végig, hogy milyen technikai dolgok vannak a gta iv mögött, amik egy része magukban, más részei meg esetleg együtt nem volt semmi másban... és azt, hogy mindezt akkor úgy kellett volna pc-re átültetni, hogy 1287023 videókártyának meg processzornak eleget tegyenek. Szokásos köpködõs gyermeteg laikus gondolkodásod vidd már innen. Nem kellesz te se ide, mert kurvára nem a téma érdekel téged, hanem hogy szítsad a flémet meg hogy ellentmondj mindennek, mert olyan kurvajó egymással vitatkozni ilyen felesleges témákon. És akkor ne is ejtsünk szót az alább látható némely totál felesleges beszólásról...
kb 2 db szem kell ahhoz hogy lássam hogy elindítok évrõl évre egy kb ugyanúgy kinézõ játékot ami ugyanazon a motoron fut, és irreálisat nõtt a gépigénye
soha nem lennék konzolos csicska de nézz már körbe és látod a kamu gépigény növeléseket minden évben pontosan jól elfutna minden egy olyan celeronon is mert kb azóta lófaszt nem fejlõdtek a procik meg vga-k is alig, ha nem lenne ez a kamu bizniszelés hogy megszabják mivel hány fps-el futnak a cuccok
am baromi naivak vagytok ha azt hiszitek hogy majd a gta4 után 2 évvel kiadnak vmit aminek hasonló vagy kisebb gépigénye lesz :D pont hogy rátesznek majd még 2 évnyi HW fejlõdést igénynek, ez marhára nem arról szól, hogy valójában mi kell hogy jól fusson az engine
egy normal gepen teljesen jatszhatatlan fos. olyan gepen jatszhato alig 30 fps-el, amibol megkapnad mind3 mostani generacios konzolt az eredeti gta4-el ra egyutt.
hatalmas játék, még megjelenés után játszottam végig 1-2 héttel. hosszú játékidõ, rengeteg mellékküldetés, eltudsz benne fogni bûnözõket, ha élve viszed be (megkötözöd és felrakod a lóra) akkor több pénzt kapsz. 3 féle bullet time rendszer a játék folyamán fejlõdik ki. játékidõ olyan 22-23 óra volt számomra, úgy hogy megcsináltam mindent végülis de el lehet szórakozni rengeteg idõt két küldetés között, szerencsejátékok, munkák, mellékküldik. a grafika meg kurv@jó + a történet is. vannak benne a játék által generált dolgok is pl. mész a pusztába és látod hogy a rablók valakit felakasztottak de még megtudod menteni az illetõt ha idõben ellövöd a kötelet és leszeded õket, ezért kapsz egy kis pénzt is. undead nightmare is komoly de az alapjáték az mindent visz, számomra a 2010-es év játéka az RDR.
zabálta a procit de olyan fizika van benne, hogy majdnem beszartam tõle annyira jól néz ki/látványos. legalább durva fizika van benne és nem ilyen kamu fiziksz...
nézz meg pár videót, kemény azért ez is, a távoli/közeli hegyek és minden tereptárgy volumetrikus fénytörést okoz, a növényzet sûrû és ugyancsak árnyékot vet, sokat törik a terep is. GTA IV-ben elhiszed, hogy sokat látsz, de mégsem. A házak nem tesznek ki ANNYIRA sok poligont és a tereptárgyak látótávja meg nem olyan nagy. Igen, én is arra gondoltam, hogy esetleg majd kisebb lesz a gépigény és ha lehet szépen állítani, akkor az is lesz, de pont ezért lett megemelve a poligonszám és berakva a volumetrikus fény, blur, meg tudomisénmi, hogy kb ugyanazon a számításigényen szebben nézzen ki, mint az elõdje. Pushing to the limits :) Kíváncsi vagyok mennyire basszák el pc-re
biztos nem lesz olyan processzor igénye mint a gta4-nek, itt van pár épület van pár fa meg a pusztaság és pár npc ehhez nem kell olyan sokat számolnia a procinak sztem
Jó, de azért mégse dzsungel növényzetet kell megjeleníteni. :) Meg nem mindegy, hogy a látótáv a pusztaságot mutatja, vagy egy nagyvárosban nyüzsgõ dolgokat. A belsõ terek meg nem okoznak olyan problémát. A GTA IV-nél az a probléma, hogy minden objektumnak van árnyéka, és nagyon sok elem mozog, autók emberek. Ott vannak még a fények is, fényszóró minden autóra, hatalmas látótávolságok, rengeteg épület stb. Szóval, ha nem lesz fele a gépigény a GTAIV-nek akkor a készítõk bújjanak el. :)