A Cities in Motion egy Transport Tycoon szerû játék lesz. Én nagyon várom. Zárt bétával esetleg játszik valaki? Tapasztalatok? "A program 100 évet ölel fel 1920-tól 2020-ig. Az utasok 7 szociális csoportba tartoznak majd (autószeretõk, tömegközlekedés pártiak stb), akiket 5 különbözõ típusú szállítójármûvön juttathatunk el a célállomásra." Megjelenés február végén. Cities in Motion elõzetes (576 KB)
Hát, a fejlesztõk elsõ játéka és ahogy nézem inkább a SimCity Societies felé hajlik mint a klasszikusok irányában. Azok alapján amiket eddig írtak róla a fejlesztõi naplókban, szerintem egy szép, de unalmas darab lesz.
CitiesXL 2011
lájk
egy próbát majd megér szerintem. várható megjelenés?
szépnek szép gém lesz,de nekem is az a bjom az összes tájkon gémmel,hogy az elsõ napban minden fasza,új dolgok,beletanulás,stb...aztán játszok vele még 2 napot,már rutinból tolom a gémet,és ráunok...mondjuk a capitalism 2-re mainapig nem untam rá
Az OpenTTD, a Transport Tycoon egyenesági leszármazottja ilyen szempontból jó még. Na meg abban multi is van. Ennél ráadásul ahogy néztem csak pár elõre megszabott európai város van, szóval még random map generálásra se lehet számítani.
Szerintem ez inkább a Traffic Giant "leszármazottja", s kb ilyen játékmenetre számítok.
Transport Tycoon 2-ig egyetlen olyan tycoon nem lesz ami visszaadja a hangulatát. :( Ez is szép csillivili de ha fix statikus környezetet adnak amit alig lehet alakítgatni akkor 48 óra játék után kuka. :C
naja, lehet csak bámészkodó játék lesz, de szeretem az olyanokat tetszik hogy ami messze van az homályos, tudom nem nagy effekt de mélységérzetet ad lehet majd valami moddingolók találnak rést hogy egyedi mappok legyenek, ha van eszük a fejlesztõknek akkor hagyják is hogy nincs évszám a címben az mondjuk jelentheti azt hogy nem terveznek hosszú távra és lehet egyszeri sablon játék lesz, majd kiderül
Örülök hogy megnyitottad és üdvözlöm a topikot!
A felszines posztolókkal meg ne törõdj, meg kell nézni pár blogos videót, utánaolvasgatni tanulmányozni a menûk ikonjait. Állítom a maga nemében a legkomplexebb játék lesz! Pl. van video a házak szerkeszésérõl/textúrázásáról lehet majd akár saját várost is építeni. Béta teszter beszámolók is vannak.
Én inkább a hw gépigénytõl tartok, azt írják, hogy majd csak a végleges verzióban fogják tudni pontosabban megsaccolni:) Na meg a sok várható patchektõl (remélem csinálnak hozzá...) éppen a sok számításigény miatt.
A "végtelen" játékmenettõl viszont nem tartok, hiszen rengeteg variáció várható, ill. szükséges a komplex tömegközlekedés megszervezéséhez, ami inkább folytonossá teszi majd a játékot.
Ahogy így olvasgatom a fejlesztõi fórumot, azt kell mondjam, hogy akinek tetszett a Traffic Giant annak, ez kötelezõ darab lesz.
Pár dolgot amit kiszûrtem: Lesznek DLC-k, amikbe új jármûvek és pályák lesznek. Csak embereket lehet benne szállítani. Lesz benne gazdasági rendszer. Folyamatosan fejlõdni fog a város. Lesz nem Steames verzió is. Lesz sand box mód is. (Itt nem kell törõdni a pénzzel.) Az emberek ruhája, kocsija fejlõdni fognak az idõ folyamán. Map editort a játék tartalmazni fogja. Lesznek valós európai városok is benne: Amszterdam, Bécs, Berlin stb. (Igen a berlini falat is lemodellezték, de mind a két felén építhetünk.)
Bizakodásra ad okot, hogy magyar címer/jelvényt is láttam a fórumban.
"Trains and plains are just there for the flavour, but they look nice." (Ha jól értem, ezeket nem te építed, de szépen néznek ki.) Öt jármûtípus: metró, busz, villamos, hajó és a helikopter. Lesznek balesetek, parádék, lakástüzek.
Véleményem szerint, ha nem teszik moddolhatóvá, akkor nem lesz hõsszúéletû, csak egy kis csoport számára.
Traffic Giant, TTD kötelezõ volt, ez is az lesz, de ez már nem fog futni az irodai gépen, az tuti :))
Nekem a béta változat nagyon bejött. Ahhoz képest, hogy a gépem erõsen a minimum gépigény alatt van mégis közepes grafikai részletességgel elfutott, igaz Bécsnél már be-beszaggatott (mikor már több járatom volt), ezért levittem low-ra. Kellemes a játékélmény,a kezelhetõség, a felület, jó hangulata van, de van egy olyan érzésem, hogy maradandót nem fog alkotni. Legalábbis a Transport Tycoon-hoz képest nem fog, szerintem. Nem tudom, hogy mennyire számít reklámnak de akit érdekel az elolvashatja az elsõ benyomásaimat valamint készítettem ingame videót is a bétáról. Azt ugye tudjátok, hogy ma jött ki a demó?
eben van vasút meg reptér meg ilyen távolsági közlekedési eszközök ?
Én megvettem steamen, még elõrendelésben. Most tesztelgetem, csak közben megjelent OMSI-is és nem tudok dönteni melyiket toljam. :)
mit lehet tenni, hogy ne legyen 50-100 fõs tömeg a buszmegállókban? kb 7-8 buszt beállítottam már a járatvonal(ak)ra.
Az két különbözõ stílus. Én 22.-én 19ó-kor töltöttem le a steamrõl, bár dobozost jobban szerettem volna, de magy. kiadók nem foglalkoznak vele, bár nem csodálkozom rajta hiszen nincs nálunk érdeklõdés, meg a világ is csak a lövöldözés/lövöldözésdi felé halad(?)...)
Merülj jobban bele, ez egy kemény közlekedésmenedzser játék -már ha komolyan veszed. Bocsi de oldalakat lehetne írni különbözõ stratégiákról inkább menj a honlapukra
Hát szerintem pár dolgot jobban is megoldhattak volna.
1. Nincs buszöböl, ráadásul még 2x2 sávos úton sem kerülik meg az amúgy elég sokáig a megállóban várakozó buszt. 2. Villamos dettó a forgalomban ragad, mert nem lehet a sávok közé beépíteni a pályát, csak ott ahol van neki hely 3. Nincs kitérõ, így a villamos pályák végén mindig hurkolni kell, ami hely igényes, és ronda. 4. Nincs mód nagyobb kapacitású megálló/állomás építésére. Így igen korlátozzák a szállítást 5. A forgalom nagyon bugos. ott keletkezik a legnagyobb forgalom, ahol a legtöbben várakoznak, addig egy lélek autó nem volt arra. Így pedig hiába állítok be 20 buszt, amik percenként vinnék az utasokat, beáll az egész város a buta autók miatt. (persze építsek metrót... de nem mindig ez a megoldás)
Ami viszont tetszik, hogy még könnyû fokozatban is nehéz egyensúlyba hozni a pénzügyi helyzetünk, valamint el lehet vele szöszölni:) Nekem hiányzik az összetettebb menedzsment.
én azt probálom majd ki, h egy vonalat nem tervezek hosszúra és max 4-5 megálló lesz rajta, hátha ez segít vmit ...
+ amit Faterx ajánlott, fórumban elég sok jó ötlet van. pl érdemes a forgalmasabb épületekhez rakni a megállókat, pl iskola, raktár, vasútállomás ...
Ez egyértelmû. Viszont az olyan helyeken keletkezõ 150 fõs tömeget már nem könnyû elvinni. Nem lenne nehéz, de a forgalom miatt bedugul minden az adott helyen, ez a nagy gond.
Én spec most azt próbálom ki h törlöm azokat a villamos megállókat ahol nagyon kevesen szoktak várni, ugyan úgy fel fog majd gyûlni a tömeg a forgalmasabb megállókban, de legalább a következõ villamos hamar odaér hozzájuk, nem lesznek kihasználataln megállók amik lassítják a villamosaimat.
Üdv!
Valaki adhatna egy pár tippet hogy érdemes összekötni a a megállókat úgy hogy az ok bevételt is termeljenek.
Mert tegnap átjutottam az Amszterdam pályára és mivel a kialakítása elég érdekes és még kezdõ szakaszok sincsenek így gondoltam magamtól találom ki hogy kiket szállítsak. És elkezdtem megállókat lerakni a belvárosban lévõ tanulók épületeihez (amiket az i gomb szerint használnak) és elég kevesen várnak a buszra. De White és blue workereket se érdemes szállítani mert azok még kevesebben vannak pedig a legzöldebb területrõl vinném õket a munkába és mégse várja senki a buszt.
Szóval ötleteket várok hogy mit rontottam el.
olyat is olvastam, h nem mindegy hova rakod a megállót. vagyis érdemesebb mellékutcákba, hogy ne lassítsa a forgalmat a fõbb utakon ...
Az 1.11 patch már könnyített valamit a forgalmon. Túlontúl levenni sem volna jó, hiszen csökkenne a kihasználtság. Egyébként a tömegszállítás lényege ugye, hogy csökkentse az személyautó forgalmat. Ha nem jól szervezed meg a vonalakat/megállókat nõ a szgk. forgalom, ill. sokan lesznek a megállókban mert a hatósugaron kívülrõl is jönnek utasok stb.
Én úgy szoktam hogy ugye szûrõk: lakóhely/munkahely, stb. és ezek lebontva melósok, diákok stb. aztán a buszokat-villamosokat a megfelelõen forgalmas helyeken, de lehetõleg a mellékutcákban vezetem. A metrókat nyilván vihetem a felszíni forgalomtól függetlenül, viszont a megállók kapcsolódjanak felsz. megállókhoz.
És érdemes a keresztezõdés elé és ne utánna mert akkor ha a busz nem tud beállni a megállóba mert valaki van elõtte akkor dugót okoz pikk-pakk
hi
meg tudná valaki mondani, hogy a map editorban a marker mire jó ? köszi
Sziasztok! Én már negyedik próbálkozásra se tudom megcsinálni az elsõ berlini pályát... Egyszerûen beáll a dugó és ott állnak a buszok. Van hogy 20 busz áll egy dugóban... Lehet én vagyok a béna, de képtelen vagyok bármit is tenni a dugó ellen. :(((
Én most azt csináltam, hogy rengeteg hitelbõl lebontottam pár olcsóbb házat, és azok helyén vittem a villamos vonalat. Így elég kevés helyen ment az úton. Viszont a középsõ (berlin pálya) vasútállomásnál így brutális volt a helyzet. Ide leraktam elõbb 1 metró megállót, de ebbe idõvel kettõ metróvonal is csatlakozott, a végén már 400 ember várta a metrót, és a felszínre is felért a sor, gyorsan leraktam mellé még egy metró megállót és így a két vonal külön megállóba érkezett. Az emberek szép lassan átszivárogtak a megfelelõ megállóba, így gyorsabban tudtam szállítani õket, mert sûrûbben érkeztek a metrók.
(easy-n játszottam.)
Most Amszterdamban vagyok, de csak most ismerkedem. Azt már látom ,hogy egy metróval összefogom kötni a repteret a városközpontot és a vasút állomást. Sokáig lehet a felszínen is vinni ami elég olcsó.
Nevet adhat helyeken (városrészek, terek, parkok ..) a marker. Hely, hogy hová akar, és adja meg a terület nevét (a jel nem látható a homokozó játék mód, csak a neve mutatja). Föld textúrák lehet törölni a gomb a jobb egérgombot
Most én is az Amsterdam pályát próbálom, de lehetetlen gazdaságosan csinálni, ha a feladatokat oldod meg. Metróhálózat kell hitelbõl az elején egybõl, amiket villamosokkal kötni össze a távolabbi lakórészekkel.
Én amilyen lendülettel próbáltam ki a játékot, ugyanazzal a lendülettel töröltem is. Hogy miért? Majd késõbb. Elõbb a pozitívumok: Bankhitelek, jegyárak, fizetések, javítások, áringadozás, tetszetõs kinézet (már ahol...). Egyelõre ennyi jut eszembe, de késõn van. A negatívumok viszont: 1) Már az is katasztrófa, hogy 1920-ban a busz 10 férõhelyes. Ezt még elnézem. 2) Szintén 1920 a villamos 10 férõhelyes. Najó, nem voltak a környéken se közlekedésmérnöknek a fejlesztõk, az elõdnél (ami a Traffic Giant, és közel sem a Transport Tycoon, vagy a Locomotion) se volt minden szép és jó (mégkevésbé valós), de el lehetett lenni vele. 3) Szintén 1920: 40(!) férõhelyes a 4(!) kocsis metrószerelvény. Tehát 1 buszba ugyanannyian férnek mint egy metrókocsiba... Itt még reméltem, hogy ez csak a kezdeti években van így. Hát nem, kapaszkodni! Hatalmas fejlõdések jönnek! 4) 2020: Duplacsuklós(!) autóbusz maximális férõhelye: 30(!) fõ! 30! Erre nincs más szó csak az, hogy bzmeg... Az Ikarus 415ökön (ami nemhogy 2, de még 1 csuklóval sem rendelkezik) van 26 ÜLÕHELY (nem férõ, ülõ)! Még példa: Ikarus 293: 229 férõhely, Volvo B9SALF:196 férõhely! /ezutóbbiak duplacsuklósok/) 5) 2020: Villamos = katasztrófa. Akkora, mint a Combino, de egy IK405 (várbusz) több férõhellyel rendelkezik. 6) 2020: Metró: 5 kocsis szerelvény, 90 férõhely, többszáz emberre. Remek. (Bár még ezzel van a legkevesebb gond) 7) Mindezek ellenére, 200-an várják mind az ötven megállóban egy olyan villamost amely kemény 10 férõhellyel rendelkezik (1. campaign pálya). (villamos darabszámától teljes mértékben függetlenül)
Értem én, hogy játék, de ez azért durva nah. 100 év alatt a buszok/villamosok férõhelye triplázódott, a metróé duplázódott (najó, 40rõl 90re nõtt). Valóban ennyi történt volna az elmúlt 90 évben??
Az olyan apróságokat mint a villamos kitérõ, némi beleszólás a menetrendbe (Tgiantban legalább nem indult ki ha a következõ megállóban állt jármû (opció)), némi beleszólás, hogy hova teszi le az újonnan a viszonylatra tett jármûvet, a térképnél uticélbeállítás (ismét jobb a Tgiant), vagy épp a fordulás rondasága (bárhol ahol "csukló" van, ocsmány. A Tgiantban jobban nézett ez ki, pedig az se volt egy remekmû ilyen téren) inkább már nem is említek. Talán majd a következõ játszható is lesz... (Vagy csak ennek kéne valami irdatlan nagy patch, de azt várhatom :))
Üdvözlettel: Marvinyo
U.I.: Reagálásokat szívesen fogadok. Lehet, csak én néztem el valamit (villamos/metró csatolása??), vagy nekem sikerült egy igencsak félresikeredett példányt beszerezni, de mindenféleképp normális (legkevésbé sem elvakult, csak mélységesen csalódott) partnere vagyok bármiféle társalgásnak.
Az miért van hogy akármennyire is teszem a fenntartást rengeteg jármû lerobban?
Ha visszább olvasol, én is jócskán kifogásolhatónak tartok jó pár dolgot, engem is kiakasztott a férõhelyek száma. De az, hogy a buszoknak nincs öböl, vagy nem lehet meghosszabbított, több buszos megállóhelyeket csinálni, se buszpályaudvar. Horror, és így csinálj egy frankó hálózatot ami kiszolgálja a lakosságot és még pénzt is hoz.
El lehet vele szórakozni, de mivel a legfontosabb dolgokat elfelejtették betenni a készítõk, így egyelõre közlekedés menedzselésre alkalmatlan, még laikus szinten is.
Szóval teljes mértékben egyetértek veled. Mondjuk egy bétának elfogadható, tessék továbbfejleszteni tisztelt paradox!
Elolvastam a teljes topicot, láttam is amit írtál és igazad van, de nem tudom játszottál-e a Traffic Giant-tal? Ott is volt rengeteg baromság (szintén nincs buszöböl, csak derékszögû keresztezõdések, a nagyvasúti jármûvek megállóban, sinvégeken megfordultak, és még sorolhatnám (csak eszembe nem jut, rég volt már :)). De ennek ellenére élvezetes játék volt, még egy vérbeli (kb. amióta levegõt vesz azóta ezzel foglalkozik :)) közlekedésmérnöknek is. Egyébként nálam két busz megáll egyszerre a buszmegállóban :) (a 3-as megálló pedig úgy tudom nem valami gyakori). Bétának még valóban elmegy, de teljes játéknak, 20 euróért szerintem pofátlanság.
:)) Sajnos a TG-et kihagytam, csak TTD és OpenTTD, Railroad Tycoon stb.-vel volt szerencsém.
A legidegesítõbb számomra az, hogy dupla sávos, nagy forgalmú úton egy átkozott busz miatt megdöglik a forgalom. A külsõ sávban ácsorog mindenki, a belsõ meg teljesen üres. Mert ha nincs öböl, legalább ki lehetne kerülni a megállóban ácsorgó szerencsétlen buszt. De ezt biztosan túl nehéz lehetett volna leprogramozni... -.- Ráadásul pontosan a teljesen agyament férõhely/megállóban várakozók arány miatt nem egy buszra kell várni, hanem 5-6-ra is akár. És hiába teszek mellékutcára megállót, nem sokat javít a helyzeten, mert gyakran akkora dugó lesz, hogy belóg a forgalmas útra, így dettó meghal a rendszer.
A honlapra feltöltöttem pár mod-ot, melyek megoldást nyújthatnak a nagy forgalomra, és az alacsony jármû kapacitásra. Innen letölthetitek õket. Valamint van-e olyan bátor önkéntes, akivel esetleg közösen elkészíthetnénk a magyarosítását?
Köszi a modokat és bár az angol tudásom nem a legjobb de segítek pmben a modolás menetérõl várok instrukciót és a jövõ héten elkezdem.
A mai nappal elkezdtük a Cities in Motion fordítását. A csapat egyelõre 3 fõs, aki még szeretne jelentkezni az megteheti, minden segítséget szívesen veszünk. :) Tovább infó itt!
Jól értem, hogy a mod okkal csak elég újraírni a meglévõ fájlokat?
Nekem sem a pénz csalás, sem a csökkentett forgalom szemmel láthatólag nem mûködik. Bemásoltam a játék mappájába mind, de nem megy. Az új jármûnevek, és a dupla kapacitás viszont megy. Ötlet?
A pénzcsalásnál véletlenül elírtam a telepítést, bocsi. Ide kell másolni: cities in motion\ addons\. A forgalomcsökkentésre viszont ötletem sincs, hogy miért nem mûködik. cintula: igen, felül kell írni a fájlokat illetve mappákat kell létrehozni nekik. fõleg a metro mappát módosítják ezek a modok, így arról érdemes másolatot készíteni.
Csinálni kell a játék könyvtárába egy metro és egy addons mappát. Ennyi az egész. A forgalomcsökkentõ egyébként is tartalmazza a metro mappa egy részét ha kicsomagolod. A játék ezt a mappát is figyelni fogja. Tudom, hiszen a magyarosítást is így csináljunk. Van egy metro mappánk, abban a nyelvi fájlok, és amint ott a mappa már nem foglalkozik a .gs fájl azon részével, hanem a mappából olvassa ki, esetünkben a nyelvi fájlt. Remélem segített.:)
Üdv! Én térképkészítésre adtam a fejemet, viszont 3 órányi szépítgetés után kis pihenõt tartottam, és a játék újraindításával eltûnt az elmentett map, amit készítettem. A Dokumentumok/Cities in Motion/Maps mappában van néhány fájl az általam elnevezett város nevével. Az lenne a kérdésem, hogy miféleképpen tudnám betölteni a térképemet? A választ elõre köszönöm!
Bocsánat, de nem igazán értem, mi okoz ekkora gondot ezeknek a modoknak a telepítésével és használatával?! Minden egyértelmûen le van írva, sõt ha valaki veszi a fáradtságot és ellátogat a Tycoon Headquarters oldalon MINDEN mod mellett szereplõ Cities in motion Exchange oldalra(ahonnan a modok végül is letöltésre kerültek), akkor ott angolul ugyan, de egyértelmûen le van írva, hogy amennyiben nincs az illetõnek "addon" nevû mappája, akkor kreáljon egyet! Ugyanez érvényes a "metro" mappára is.Nekem elsõre mûködött valamennyi mod, csak figyelmesen kell olvasni. Tévesen szerepel viszont a Tycoon Headquarters oldalon a Vehicle Realism Mod v3-nál az a megjegyzés, miszerint: "A .gs fájlt másold bele a CiM könyvtárába. A z_ elõtagot töröld ki a fájl nevének elejérõl." Ugyanennél a mod-nál az angol nyelvû oldalon ez áll: "Put the .gs file into your base CiM directory. Ensure it keeps the z_ at the start of the filename." Vagyis épp ellenkezõleg: Meg kell tartani a "Z" elõtagot!Nálam is így mûködik. Egyébként köszönet a mod-okért.Nélkülük kínszenvedés lenne a játék, még ha imádom is az efféle Tycoon-okat.
Na ja, csak itt azt hiszem nem sokan vették meg rajtam kívül), merthogy ugye ahhoz regelni kellene (cd kulccsal)
Map editorral kapcsolatos kérdésem lenne: hol a túróban találom a gépkocsiparkolót?Az egy külön elem aszfalttal, felfestéssel együtt vagy a felfestés tehetõ rá egy kész aszfaltra?Már összekerestem minden kategóriát, de nem találom.
Szerintem utóbbi megoldást kell valahogy kivitelezni, mivel én is kerestem az említett elemet, de tényleg sehol nincs a kategóriákban. Mivel látom, hogy te is map editort használsz, megkérdezném: Neked az elkészített térképeket a Dokumentumok/Cities in Motion/Maps mappába menti? Ha igen, vissza tudod tölteni? Nekem miért nem mûködik?
Nekem a Dokuments and Settings/User/Domumentumok/Cities in Motions/Maps mappába menti és igen, a Load map-al vissza tudom tölteni.Pedig a játékot nem a C/:-re tettem.Neked kiír valami hibát?
Én már több térképet szerkesztettem próbaképpen, le is töltöttem új pályákat, de ha sandbox módban új játékot akarok kezdeni,akkor egyszerûen nincs ott semmi, csak az alap városok. Erre eddig nem gondoltam, de a probléma forrása lehet az, hogy a minimum gépigényem nincs meg és minimumra van állítva az összes grafikai csúszka? Amúgy semmi hibaüzenetet nem írt ki eddig.
Én még csak az editornál próbáltam ki a saját map visszatöltést, de majd kipróbálom a Sandbox módban is, hogy nálam mi a helyzet?Most azonban nem vagyok saját gép mellett, úgyhogy csak délután tudok válaszolni.Ellenben a parkoló dolog nagyon bosszantó.Valahonnan csak betették ezt a többi pályára...!
Köszi, az észrevételt. Ki is javítottam. Bár nekem mûködött z_ elõtaggal meg anélkül is.
Tegnap kipróbáltam.Nekem Sandbox módban is ott van a saját map.Nem értem, mi lehet a gond.Azért, ha megtalálod azt a parkolós dolgot, értesíts légy szíves!
Ha még nem találtad meg a parkolókat, akkor most már tudok segíteni Az egyebek építésénél a Misc. fül alatt az elsõ sorban van 3. vagy 4. helyen a Parking Place Hogy ezt elsõre hogy nem vettem észre
Sziasztok! Tudna valaki segíteni, hogy hogyan lehet eltüntetni az aszfaltról a nyilakat? Pl: a buszoknál a kék , a metrónál a zöld.
Helló!
Baloldalon katt arra az ikonra ahol a vonalak tudod készíteni( Busz, Metró,Villamos stb.)
Utána ha már van kész vonalad azt írja ugye hogy Line 1, Line 2 NA és ezek közvetlenül van egy szem alakú ikon ami zölden világít, na arra kattints és eltûnnek a nyilak.
Köszönöm a segítséged! Nem tudom ,hogy nem vehettem észre....
Sziasztok! Amikor elkezdek játszani egy idõ után elkezd villogni a képernyõm. nem tudom miért van ez? Esetleg tudna valaki segíteni?
Sziasztok, egy hete játszom a játékkal. Eddig a Sim City összes részével (Kivéve Societies) TTD-vel Open TTD-vel TG-vel játszottam, és vártam, hogy egy ebbõl a játékból valami ötletes lesz. "Modernkori Transport Tycoon a Sim City-vel való frigybõl!" Ez a mondat nem igaz. Ez egy Traffic Giant Diagonal. Ez ugyanannyira el van rontva sok helyen, mint az, de lehet benne 45 fokos dolgokat csinálni. (hurrá) Kb minden hibával egyetértek, amit eddig leírtatok. Összességében a hibákon kívül viszont nekem az sem tetszik, hogy meg sem kísérelte lemodellezni a tömegközlekedés-szervezés hatalmas eszköztárát. A forgalom tényleg borzalmas, hogy a jármûvek megfogják :( A kapacitás is borzalmas. Ami viszont még szomorúbb, hogy a küldetéseket úgy is meg lehet csinálni, ha egyáltalán nem csinálsz semmit, csak kivárod az idõ végét. A gazdasági részét nem nagyon értem. Mi az a ballansz például? Eddig mindig adósságspirálba kerültem. Viszont ami nagyon tetszik az a pályaszerkesztõ. Viszonylag kevés elem, de sokféle látványt össze lehet belõle hozni. Elkezdtem egy várost, eddig még csak egy kis belváros van meg. Remélem mind jármûvek mind épületek és tereptárgyak terén modolható lesz.
Eddig ilyet csináltam. Elég hagyományos, de azért én élvezem Meg fogok próbálkozni egy hegyek közötti iparvárossal 1980-as kezdéssel.
Erre gondolsz? Amúgy bocs, hogy sok képpel telenyomkodtam azonnal a topikot