Vettem egy gamepadot(Speedlink Xeox),és a beállításoknál amikor nyomogatni kell a gombokat amit kér,akkor a hátsó két analóg kart nem érzékeli,miért lehet ez?Ezen a képen jól látszik.
Felveszed a botot, nyomsz egy life(W) varázslatot magadra(középsõ egérgomb), majd odamész a kötélhez és shift+bal klikkel addig ütöd amíg el nem szakad.
Sziasztok! Egy kis segítség kellene. Kiszeretném próbálni a játékot, de már az elején elakadok. Mikor leszakad alattam a padló és bekerülök egy pincébe, onnan nem tudok tovább menni. Felveszem a botot, amit mond, de utána, ,mikor tovább mennék elõttem van egy szalag v. korlát és azt nem tudom onnan eltüntetni, lezárja elõttem az utat. Vagy nem is arra kell mennem?
De az elsõ mondatott csak érted nem ("Steamen lehet csak játszani vele")? Ez elve arra enged következtetést, hogy nem lehet lanon játszani vele. Remélem segítettem a mondat megértésében.
Hogy lehet lanon játszani?Nem látok ilyen opciót,csak online lehet hostolni.Nem hamachival vagy ilyesmivel akarok játszani,hanem rendes LANon.Szóval hogy lehet LAN szervert indítani?
Steamen keresztül lehet csak játszani vele. Lokálban pedig úgy, hogy egy gépre még rádugtok 3 gamepad-et.
Köszi a tippeket Zomil és Peakman, fent van neki a directx is és és a XNA framework is, és nem laptopról játszana, de mégse megy, teljesen értetlenül állunk az eset elõtt, hiszen korábban ment. Nah mind1 talán egy köv. patch után újra fog..
No fákin wéj :D http://www.youtube.com/watch?v=cs2DsoiA54Y&feature=player_embedded wilkommen bei vietnam!
Na jó, akkor teszem azt, laptopról akarja játszani. El kell h keserítselek, nem fog menni. Integrált videokártyákat nem támogatják, mivel nem tudják megoldani egyelõre kiküszöbölni a velük özönlõ hibákat sajnos. Ez van ha a 7 fõs dev team-bõl 2 programozó csak :/.
Help! Uncsitesómnak egyáltalán nem indul a játék (eredeti), nem ír hibaüzenetet, nincs errorlog, semmi, csak egyszerûen nem reagál ha indítani próbálja a játékot. Korábban ment neki, most egy winfos reinstall óta nem, pedig mindent felrakott amit kért a játék, és a videokarijához is a legújabb driver van fent. Valaki valami ötlet?
Sziasztok! Talán valaki még találhat valami újat, vagy ha nincs jóban az angollal.. >>katt<<
Könnyebben tudunk egymással játszani ha egy steam csoporthoz csatlakozunk. Én még csak egy magyar csoportot találtam, mégpedig ezt: magickahun Csatizzatok üdv.
Egy olyan kérdésem volna, hogy a 4-dik rész elején hány könyvet/varázslatot lehet összegyûjteni??? Nekem 5 van.
Hali all! Játékos partnereket keresek a játékhoz. Aki akar játszani az itt jelentkezzen fórumon most itt vagyok még pár órát és írja le a steam felhasználóját felveszem ismerõsnek és megbeszéljük.
coop-ba nemlehet szimplán player2-re kiosztani gombokat a billenytûzetrõl? 1 gépen szeretnénk játszani, de kontrollerrel ez kész pokol :S
nah, én is hozzáteszem akkor a véleményem...a játék bugos, de nem játszhatatlanul, más legendás játékok is tartalmaztak legalább ennyi bogarat (pl Fallout 2)....ház mögé berepülés..a legtöbb helyrõl én ki tudtam jönni, de ha nem, akkor magam alá tettem valami jó kis varit, ami kirepített onnan..(már nem emlékszem, hogy melyik is volt..akna vagy tûzgolyó vagy ilyesmi)..tán 2szer volt olyna, hogy újra kellett kezdenem a pályát, mert nem tudtam kijönni...multit nem próbáltam, nem tudom mennyire gázos...a játékban amúgy vannak olyan részek, ami kihívást jelent..egészen addig, míg az ember rá nem jön, hogy mi a leghatékonyabb az adott esetben...próbálkozni kell többféle dologgal... pl kloffolósokat érdemes fagyasztó bombával megkínálni, és szétlõni, mire felenged..az ágyus ha nem vagy közvetlen közel, akkor felváltva lõ..egyet felfele (motar vagy melyik fegyver ilyen) egyet meg közvetlen rád irányítva...a felfele lövést simán ellehet kerülni, és olyankor lõni kell, mint az állat...majd felrántani a pajzsot elég, hogy a célzott lövését felfogja...fõbosszt én úgy oldottam meg, hogy kimentem a jobb szélére, olyankor csak az egyik kezébõl lõtt, azt meg a pajzzsal hárítottam..a vortexet középre tette, az meg nem zavart, elég messze voltam...
szvsz jó kis játék lett ahhoz képest, hogy hányan készítették, nem érdemlik meg a fikázódást..
Hát ja, azok a sziklák elég gyilkosak tudnak lenni. Ott egyébként érdemes elementált idézni, amíg azzal bajlódik te is ki tudod ütni egy feltöltött ötös föld varázslattal. Amúgy is szeretek azzal a varázslattal kaszálni, fõleg a sorban érkezõ törpe harcosokat... Amúgy elég vicces, hogy a törpe papok nem néznek se Istent, se Máriát, csak küldik a sziklákat, saját harcosaikat gyilkolva... Fanatikus barmok! Amúgy érdemes itt is idõt lassítani+sima jéggel lefújni õket, akkor van idõ feltölteni egy ütõs varázslatot, a törpe papok sem lesznek olyan ficánkolós kedvükben...
Csak a tömegben nem veszem észre. Fõleg ha képernyõn kívülrõl lõ :) Igazából utólag is csak a nagy defeat kiírásból látom hogy valami megölt :D
Illetve akkor jól vettem észre, hogy pajzsnál van knockback. Csak sosem volt kedvem megbizonyosodni róla :D
Az imba spellek meg vicces is lenne ha átjönnek a tetõn :D Mondjuk még a meteor showert megérteném :D ez a lávás pályán mondjuk nagy gáz, most ott akadtam el soloban :S
Yetiket megkerülöm, lépcsõ aljára falat teszek, ajtó elõtt tûz, bemegyek, ott még kis szaladgálás... A lávás részig így el tudok jutni, ott viszont instantkilles köveket dobálnak rám a varázslók :(
Na, mióta végigjátszottam alig néztem fel, de látom feléledt a topik. Az orkos pályán a "kloffos" és "ágyús" ellenfelekhez pár szót, illetve a farkasemberekhez.
Ezen a pályán már elérhetõ az idõ lassítás (R+E) talán nem is véletlen. Ajánlom még mellé a gyorsítást (A+S+D). Felgyorsítva, miközben az idõ meg le van lassítva, kizárt, hogy elérjen akár egyetlen ágyú lövedék is mert egyszerûen elfutsz a becsapódás helyérõl, rém egyszerû. A másik, hogy oda kell futni az "ágyús" közelébe és két villámcsapásra halott, lõni sem lesz ideje. Ugyanez a "kloffos" ellen. Én mindig leraktam magam elé egy R+R+R+R+E jégfalat ami agyonlassítja a népet plusz az idõ lassítás és kényelmesen van idõd mindenre. Még a mágusokat is ezzel vágtam agyon, egyszerûen über gyilkos a villámcsapás. Marha jó, ahogy a farkasemberek lassítva dobják el a pajzsukat a villámcsapás után! Az erõd bejáratánál, mikor kivonul a kapun 6-8 farkasember, 2 mágus, egy "kloffos" és talán még 2 ork felderítõ (a karddal ugrálós fajta), ott idõlassítás+gyorsulás és õket megkerülve futás a hídhoz. Oda jégfalat, aztán a híd túloldaláról tolni a villámot, senki sem fog elérni hozzád.
Ha sok kisebb ellenfél van mint pl. az íjász goblinok vagy az ugráló szatírok, ott nem javaslom az energia pajzs használatát mert minden egyes találatra elesel /így mûködik a pajzs.../. Ha meg elestél, könnyen körülfognak. Inkább sérülj, de maradj mozgásban. A goblinok ellen, ha kicsit messzebb voltak mindig a tûzvihart használtam ahogy az élõhalottaknál is. Robbantós goblinok különösen szeretik mert egybõl felrobbannak tõle!
Sajnos a villámcsapás belsõ helyiségekben nem mûködik, ahogy a hóvihar, esõ, meteorzápor és társai sem, ott sajna ügyeskedni kell. A jetik ellen javaslom a fear+halál idézést, nálam gyakorta egyetlen ütéssel két jetit ölt meg a kaszás... Esetleg a sziklafalat magunk köré+halál idézés csak ugye az a baj, hogy ha a halál ránk támad, akkor nullify-t kell varázsolni és a sziklafal is el fog tûnni, a jetik meg már rajtunk is vannak.
Egyébként a végére a leggyilkosabb skillem a fear lett, láthatatlansággal, jól helyezkedve még Beholdert is ugrattam szakadékba vele, de törpék egész seregét is. Ravasz, gyors megoldás, nem kell szenvedni az elementálokkal. Még a végén az egyik fõbosst is szakadékba ugrasztottam a rémisztéssel...
A végén a legvégsõ bossnál legyen fent egy területi energia pajzs, ez éppen annyit fog fel, hogy a kétoldali energia lövedékek ne ártsanak neked, de az utolsó lövedék után el is tûnik és mehetnek a villámcsapások. Pár kör után fussunk ki az egyik szélére, mert varázsol majd középre egy vortexet.
Hirtelen más fontos nem jut eszembe, másodjára villámgyorsan végigértem a játékon.
egy S-t még érdemes belekeverni a nagyobb range meg dmg miatt. ---
Peakman, te nem érted... nem a játék lett megszólva, hogy mekkora szar, nincs benne hú de AI, hanem hogy figyelembe véve ezt, irreálisan nagy a fejlesztési idõ.
Egyébként szerintem nem, a 1,5 év nagyrészét simán elvitte a tervezés, az artworkök, meg hasonlók.
(+ egy teljesen új nyelvet kellett feltalálniuk :DDD)
Miért? Nem csak 5öt lehet kombinálni? Csak mert nekem a meteornál 5 volt és nyomtam azt de semmi. Mondjuk valamiért az ikonok is más színûek voltak, akkor lehet, hogy az egyik az mondjuk több elembõl áll?
Nem hiszem, hogy törés miatt. Biztos nem "írtad el" õket? Én is néztem, hogy valami nem stimmel néhány spellnél, aztán rájöttem, hogy rosszul castolom, pl. Conflagratenél... QFFFQFFQ asszem én meg mindig QFFQFFQ... próbáltam, de ugye a QFFQ-t összevonja két gõzzé, és a sorrend itt számít :\
Pl thunderbolt vagy meteor... hiába nyomtam be, nem vette be, nem castolta el (Na most ez tényleg lehet a törés miatt van, de az összes bugra ez nem lehet kifogás)
Nekem legjobban A+S+A+S+R jött be aoe-be nyomva meg beam-ként nyomva is, ha meg nagyon közel kerülnek akkor meg vizet locsolni rájuk és már meg is fagytak :)
Amugy én semmi ilyen buggal nem találkoztam a játék végigjátszása alatt amit te pár pálya alatt tapasztaltál.
QFQFASA 3 mp alatt szétszedi a legizmosabb lényt is ^^ Illetve annál a résznél már valszeg megvan a Thunderbolt QFASA+space, ami általában instant-kill, erõsebb meg páncélozott lényeknél nem.
Szóval van még variáció...
durva még a SRED, jó kis sebzõ fagyasztó fal... illetve van asszem az AREA ami meg hóesõs villámos fal, stunnol, lassít, sebez. Illetve az ASF-nál jobb az ASR, bár nem sebez annyit, de alig tud mozdulni az ellenfél tõle. illetve egy gyors QS után RS, és jégtömbbe vagy...
Esetleg esõfelhõket idézel magad elé, kicsit hátrébb meg hõesést. Ahogy a nedves lényeg beérnek a hóesésbe kockává fagynak :)
Vagy rakhatsz le Arcane bombákat a talajra magad mögé és belekiteolod az ellenfelet...
Na kipróbáltam. MW2 óta nem veszek semmi olyat, amit nem próbáltam ki elõtte... mondjuk BO kivétel volt... el is adtam két héttel késõbb...
Szóval jópofa meg minden. És kibaxottul bugos egy szar. Beesek ház mögé (többször) volt olyan rész, ahol állandóan beütöttek azt beszorítottak és nem tudtam mit csinálni. Van egy pálya, amikor a csatamezõn vagyunk és egy kar van az elején... szóval ötödszörre sikerült megölnöm a kicsiket, meg a nagy ágyusat, aki állandóan eltalált és úgy elrepültem egy random irányba... szóval nagy nehezen megcsinálom, aztán utána van egy kar, meghúztam... kijött egy szörny... löttem a ASF-el... már majdnem meghalt... erre rám vert egyet a kloffossal... 5000... meghaltam. Ezután még háromszor próbáltam eljutni oda, de nem sikerült. Állandóan beragadtam meg repültem össze vissza.
Ezt a játékot nem kellett volna így kiadni. Dolgozhattak volna még rajta pár hónapot... még 8 updattel késõbb is bugos. Még jó, hogy nem ugrottam egybõl neki steam store-nak.
"Jaaa, hogy a szörnyek 2 másodperccel késõbb szaladjanak oda hozzád?"
Minek is? Jaaa, hogy a szörnyek 2 másodperccel késõbb szaladjanak oda hozzád? Torchlight-ban sem volt valami nagy AI, pedig ott aztán lett volna mihez adni.
Tekintsünk el attol, h én is programozo vagyok... A játékot 7ember fejlesztette/fejleszti, egy alap kezdetleges xbox-os verzioval nyerték meg, ha jól tudom a paradox versenyét. Ez az elsö játékuk. Ha megnéznéd elég sok munka volt vele, minden 2. sarkon egy utálast találsz akár film akár játékkal kapcsolatban. Ehhez hozzájön a zseniális szinkron, stb.
Jah, 2-3 honap alatt össze lehet dobni azt amivel a versenyt megnyerték(nem tudom mennyi ideig készült), de az még messze van egy olyan verziotol amiért pénzt lehetne kérni...
Torchlight meg aligha jó példa...az meg egy egyszerü diablo klon, random generált dungeon-ökkel, ami abbol áll, h minél lejjebb mész annál erösebb szörnyek jönnek...Még csak az online résszel se kellett foglalkozniuk, mivel az nincs benne...
Tekintsünk el attól, hogy programozó vagyok, így felhozom példának pl a Tourchlight-ot, ami cseppet hosszabb, minõségibb és komplexebb játék, 13 hónap alatt készült el. Ha nagylelkûek akarunk lenni, felezzük ezt meg Magickának, ami fél év. Ebbõl a fele a tervezés, fele a programozás.
A játék maga technikailag semmi. Adott egy alapvetõ 15 éves múlttal rendelkezõ izometrikus technológia (amit ráadásul nem is õk fejlesztettek, hanem az MIT ingyenes OGRE motorját használják), rajta AI mentes minimálisan script-elt monszterek, és a varázslat része, ami kb egy pasziánsz lekódolásával egyenlõ. Egyedül a multi és a "mûvészeti" része az ami érdemi munkát kívánhatott. Minderre volt 20+ emberük.
Szóval senki se mondja nekem, hogy akár 5 programozó 2-3 hónap alatt napi 8 óra munkával nem tud lekódolni egy ilyen játékot licenszelt motorral.
Huhh sok hsz jött akkor sorban: "durván 2-3 hónap alatt össze lehet rakni egy ilyen játékot" nem igazán :) az Arrowhead is kb. 1,5 évig csinálta
Final Fantasy VII minden idök legjobb jrpg-je :) Rengeteg tartalommal és semmi pénzért nem cserélném le az rendereket holmi gagyi in-game jelenetre :) Az a játék egyszerüen egy legenda :P a 30-40év sztem is kicsit tulzás, de olyan 10-15 év reálisnak tünik :)
Local coop gond nélkül megy gamepaddal, mondjuk a varázslás kicsit nehézkes, de amugy nincs vele gond. Az online játék is mostmár, nálunk legalábbis, gond nélkül ment(mi 3-an toltuk)
Nem tudok róla. Ez a része nem nagyon érdekelt szóval nem néztem utána :D Controllerrel egyáltalán hogy lehet normálisan varázsolni?
Egyébként elkezdtem most egyedül. Jobban haladok, mint mikor 2en voltunk. 2 óra játékidõvel chapter 8. Grimnir tök könnyen megvolt. Elõtte az elme-harc vagy mi nagyobb szívás volt, mert gyakran leestem, és ugye nincs ki újraélesszen, viszont ölni könnyebb volt. Thunderbolt nem sülhet el rosszul :D
hát ha a hostnak jó a netje, akkor nem gázos a coop. néha kiesett szinkronból, és olyan dolgokat látott a nem-host amik már nem voltak ott (halál után úgy látta mintha megmaradt volna botja, közben nem).
Illetve gyengébb host esetén néha nem olvas be spelleket. leginkább a pajzsot magunkra.
haverral 2-en toltuk végig. úgyhogy ez coop tapasztalat. mind2 challange is megvan. kétszer :D
soloban... nem tudom, van 1-2 rész ahol ketten is szívtunk, tény hogy olyan is volt, ahol azért szívtunk mert ketten voltunk :DDD Az újraélesztés hiánya szerintem érzõdhet sok helyen.