Én játszottam velük, nem akkor amikor kijöttek, de viszonylag "frissen"(ritka, hogy valamit már a megjelenése napján tolok) és nekem már akkor idegesítõ volt ez a "feature"... :D Persze hozzászoktam mert a játék többi része viszont tettszett.
Még az elsõ két résznél oké volt szerintem, mert nagyon szép környezetet kaptunk érte cserébe, meg persze a para faktor is nagyobb volt emiatt...de ma már nem állná meg a helyét. Full mozgatható kamera nézet kell, a feszültséget meg érjék el mással..
Én is így gondolom, de nekem régen is csak megszokom kategória volt. Szerintem nem a technikai megvalósítás adja a játék feelingjét, az csak a játszhatóságért felel.
Lassú zombik mellett tök értelmetlen lett volna az, hogy futsz és közben lõsz. Másrészt ezekbõl a kameranézetekbõl nehezen lehetett volna megoldani. Aztán nem mellesleg ezek a játékok túlélõ horor játékok voltak... eredetileg: Vagy lõsz, vagy futsz.
Persze az újabbak már simán akció-kaland kategóriába tartoznak. SEMMI IJESZTÕ ÉS/VAGY FÉLELMETES nincs bennük. Semmi.
CV megvolt? Ott már sokkal fejlettebb volt a kamera, ott már dinamikusan mozgott. Egy ilyennel simán el tudnék képzelni egy mai játékot.
Persze, vagy lõsz vagy futsz, de sokszor kerültem olyan helyzetbe, amikkor csak pár lépést kellett volna megtennem hátra és akkor minden ok, ehelyett ,fegyver le, megfordul, pár lépés fut, megint megfordul, és céloz... kényelmetlen, de mondom, ez akkoriban még oké volt, ma már nincs helye. nem lesz tõle feszültebb a játék, csak idegesítõbb.
Resi5ben egyszer ijedtem meg úgy igazán... valami szállítoszalagon jottek a hullák, aztán az egyik felpattant és a nyakamba ugrott, ott megijedtem rendesen :D
Én tps/fps párti vagyok, de szerintem nem a kamerától lesz félelmetes vagy nem félelmetes egy játék... :D Penumbra? Amnesia? Ezek FPS-ek és egyiket sem volt idegzetem végigtolni annyira fosatósak... Igaz ezekben fegyverek sincsenek, tényleg a túlélésrõl szól, de nekem nem a kamerától lesz egy game félelmetes vagy nem félelmetes... :D
Nem attól volt ijesztõ, hogy ilyen volt a kamera. Ez csak a hangulatot adta. Felõlem akár lehet tps is leszarom, csak legyen félelmetes, mint mondjuk a dead space (bár nem játszottam egyikkel sem, de azt hallottam, hogy fosatós.
Én annó elkezdtem az 1-et és nekem túl bénának tûnt... :D Lehet korán hagytam abba, dehát nah...
De ez szerintem nézõpont kérdése. Elég sok része van már a resident evilnek és a legtöbb részben szinte már csak maga az univerzum a közös. Pl. ott van a portal amibe nem gordont alakítod, de mégis összekapcsolták a half life univerzummal. Szal ezzel most azt akarom mondani, hogy nekem az univerzumtól lesz resi a resi, neked meg a helyhez kötött célzástól... :D Sztem sokkal inkább meg lett erõszakolva a sorozat az újabb részek sztorijával mint, mint a gameplay elemek megreformálásával...
És képzeld nem érdekel más hogy fikázza a kedvenc játékomat. Nem azzal van a baj hogy ezt a stilust szeretnéd viszontlátni, hanem az hogy ezt egy olyan játékban ami talán az egyetlen olyan játék eddig amit nem Causal-osítottak eddig....
A baj azzal van ha egy olyan fiatal, vagy akár idõsebb fikáz egy olyan DOLGOT, amitõl egy játék régebben olyan nagy érzés volt a HC játékosoknak, amit manapság nem azért utál mindenki, mert nem valóságos, HANEM mert túl egyszerût akarnak, minden legyen pofon egyszerû ne kelljen gondolkodni.
Hidd el egy igazi Resident Evil, ettõl volt Resident Evil régebben. Hogy nem egy összevisszarohangálós téma, hanem a lassú zombiktól is félni kellett, beszartál, mert ha baszakodtál és csak orrba-szájba öltél, és nem menekültél el akkor pikk-pakk meghaltál. Mindegy hidd el hogy ha egy régi játékost megkérdezel az nem mond ilyen butaságokat hogy szar ez az irrányítás.
De ez volt a többinél is. pl (Silent Hill, Parasite EvE, Project Zero, Siren)
Ezeknek van is még máig hangulata.
Szóval nem nem bírom elviselni, hanem oké amit írsz, csak kérném a fejlesztõket hogy akkor ne a RE-ben csinálják meg ezt nektek, hanem ezt hagyják meg a HC srácoknak pls. Ennyi.
Igen nézõpont... Ez a baj, ezért van a konzolos baromság, mert a fejlesztõk a 99%-ban szarnak a régi játékosokra, és azt hiszik ez végett hogy Konzolon ez megy és ezt akarja minden gamer...hát nem is csodálom sokszor ha Causal szarozik néhány ember.
Devil May Cry ezt valszeg most küldik a sírba. Silent Hill ezt még nem cseszték el, nekem tetszett. Final Fantasy ez kicsit furább lett, mert nyílt világ csak jóformán a játék végén van. Metal Gear Solid hát a lopakodásból nemtudom mennyi marad meg.
pár kedvencem.
Ugye most a Resident Evil 5-nél kicsit már túl egyszerû lett szerintem. Mert a Resident-ek nehezebbek voltak, részben az irányítás részben nem. Eleve kevés töltény volt, itt meg az 5-ben max Prof fokon izzaszt meg, ha nem gyüjtögetsz elõtte skulót.
Hát nem egy ósdi feature-el kéne "hc" maradjon a játék, hanem kitalálhatnának újakat... Pl. ha reloadolsz úgy, hogy nem üres a tárad akkor ugrik a tárban maradt lõszer, komolyabb sebzõdés úgy, hogy az kihasson a fizikális képességeidre. Esetleg ha nagyon hácét akarsz akkor még lehetne valami billentyû kombó alapú reload. A lehetõségek határtalanok, nem kell mozgássérülté tenni a playerkaraktert ahhoz, hogy izgibb legyen a játék. :D
vagy egy stratégiai játékban miért nem mozognak attack-olás közben az egységek? vagy final fantasy rpg-kben támadáskor miért állnak 1 helyben és miért támadnak felváltva a karakterek???
Nem érted....:) Az csak példa arra hogy ha egy játékban valami nem a valóságot tükrözi még nem szar meg nem feltétlen kell megváltoztatni, mert nem feltétlen a valósághûség jelenti a jó játékot.
Ha ez jelentené, akkor minden játék 1 game over-ig tartana pl.
Lehet nem figyeltél, de játszottam a régi resident evil játékokkal, mégpedig akkor mikor megjelentek :) És nem érdekelnek a HC játékosok... mint azzal már többen egyet értenek, 10 éve ez még oké volt, de ma már nem éppen, ettõl nem nehezebb lett a játék csak IDEGESÍTÕBB. Ugyanugy szétlövöm az összes zombit, csak közben elengedek két kurvaanyádat is. Nekem a játék hangulatát sohasem a célzás adta, nem sokat tett rá...inkább elvett. Ott van most a dead space egy kettõ, na az parás játék, és a célzás is rednben van, háát ez hogy lehet? ;)
Mobilra meg ps2-re is jön, vagy mik ezek az ocsmány képek?
Nyam nyam. Jók a képek. 1. Lesz Tyrant... legalább is úgy tûnik. 2. Az egyik zombit maga elõtt tartja, pajzsnak? 3. Kit érdekel a grafika. Lényeg, hogy a gameplay legyen jó!
Remélem ezt a láthatatlan kamuflázs-t és hasonló szuperképességeket nem viszik túlzásba, nem lenne jó ha crysis-t csinálnának a játékból, mert úgy tényleg nem sok értelme lenne... :D
Az bizony high-tech camouflage hacuka... :/ Nem tudom mi értelme van ennek a resi-ben... Bár ezt még le lehet nyelni, de attól félek ha lesz ilyen "feature" akkor lesznek még más ökörségek is... -.-
DE ez a szar ráadásul semmi ismerõs embert nem látok, ez a pár auto meg karaktert a resi 5 után egy ilyen ocsmány szar valóban mobil minõségben semmilyen resident-el nem tudnék egy lapon említeni...
Nem minden a graf csak éppen ezt a grafikát torkonszarja még a RSIDENT EVIL REMAKE is!!!!!
Tökéletessen egyetértek grebber-el ez mobil minõség, max egy ARCADE-nak tudnám elfogadni
Szerintem ha ezek hivatalossak akkor max egy újságból szkennelhették õket, mert 2 kép kivételével ocsmány, és nem egy AAA-hoz képest ocsmány hanem egy ZZZ kategóriához képest ocsmány.
Nem igen követtem figyelemmel a RE-ek történetét mivel pc-n csak a 4-5-öt játszottam.De Leont miért akarják megölni?
A legfontosabb kérdés hogy miért akarnak játékot fejleszteni de hát nem tudom megkérdezni az illetékeseket, a Leon leölése a legkissebb bajom nekem ezzel kapcsolatban. :S
Lehet hogy Wesker azaz az Umbrella társaság haderõit kell célba vinned, de ez csak tipp.
"A Capcom producerei szerint az új Resident Evil spin-off, az Operation Raccoon City lesz a számos SOCOM játékért felelõs Slant 6 legjobb játéka. A stúdiót 2005-ben alapították, azóta 3 SOCOM-ot hoztak ki, ezek a Tactical Strike (PSP), a Confrontation (PS3) és a Fireteam Bravo 3 (PSP).
Az Operation Raccoon City-ben lesz 4 személyes kooperatív kampány, mely idõben a Resident Evil második és harmadik epizódja környékén helyezkedik el, valamint 4v4 kompetitív multiplayer mód. A játék pörgõs lesz, gördülékeny irányítással és itt már tudunk egyszerre lõni és mozogni, nem úgy mint a RE5-ben.
"Játszottam a játékaikkal. Azt érzem rajtuk, hogy az egyes iterációkkal egyre nõtt a minõség. A játékaik jobbak és jobbak lesznek. Nagyon bírtam a SOCOM PSP verzióit, azok jó fogadtatást is kaptak." - nyilatkozta a producer Masachika Kawata.
Kawata elismerte, hogy a korai játékaikban lehetett volna még mint javítani, de az õ javuló tendenciájuk és a CAPCOM-mal való szoros együttmûködés biztosítja majd, hogy kiváló játékot kapjunk. Ezt követõen még fényezte kicsit a közös munka elõnyeit és fantasztikus gördülékenységét, meg hogy mennyire csodálatos az atmoszféra és blablabla... térjünk a screenshotokra inkább."
Még el sem készült de már leszarozod ? Aztán majd a végén kurjongatva,széles vigyorral írtod a zombikat(természetesen camouflage ruhában XD)
Írtam is az elején pár napja/hete, te nem olvastad és nem is hibáztatlak érte hogy VÉGIGJÁTSZOM majd 1x, mindenképpen, mert Resident Evil, de egy fos, mert nem ilyet szoktam meg a Capcom-tól még ha õk csak együtmûködnek is, de meggyalázták a RE nevet ez már 100%.
A szar a RE névhez képest szól nem úgy szar mint normál játék...csak RE-nek szar. És ez a vélemény nem változik nálam.
Ahogy szar volt a 4. is, meg szar az 5. is ami már a határt súrolta!!!
Emlékszeket arra a részre a másodikból, amikor Leont megtámadta és késsel fenyegette a cloakos csávó? És arra, amikor földön fekszik arra várva, hogy lelõjjék?
Eküszöm. Sírok. Annyira de annyira szeretem az eredeti RE-t... Ezek a geciszájú pénzéhes barmok, rendezõk teljesen szétbaszták az egész RE-t a fasszopó filmjeikkel, meg a buta, eredetihez semmi köze játék részekkel.
Nem értem minek visszamenni 10 évvel korábbra, ahelyett hogy folytatnák a sztorit. Meg mi ez a hülyeség hogy meg kell ölni Leon-t. Baromság! Csapatharc is minek. Ez inkább Left 4 Dead lesz mint Resident Evil.
Félreolvastátok vagy a cím volt félreérthetõ. Itt arra utalnak hogy nem hagyják ki a pc platformot, vagyis nem lesznek olyan játékaik, ami x360 és ps3 csak...ennyi.
Passz. Én azt hittem, hogy csak az új részrõl lesz. Ahogy nézem az eleje összefoglalja mik voltak a 4edik részben. Bár nem nagyon értem minek, so last year. Mondjuk ez egy xboxos magazinból van... aztán a fene sem érti a konzolosok lelkét.