A Joystiq lehúzta. Az útvonal hossza a preview alapján 325 km. Már az elején problémaként említik, hogy ha egyszer ez egy versenyjáték, a robbanások és ilyen-olyan lábakon töltött idõ csak felesleges töltelékek, az Autolog is szerintük kissé lényegét veszti. A BlackBox többfajta QTE kimenetelt ígért, de az író ilyet nem tapasztalt a próbajáték során. Az Autolog ezentúl azt is mutatja majd, a haverjaid épp hol tartanak a karrierben. Szerintük az egész nagy akciósdi elveszi a versenyzéstõl a helyet és annak a lényegét. Mi több, úgy fogalmaznak, hogy "egyik oldal sem tûnik jól kiforrottnak".
Én már úgy vagyok vele, hogy hadd jöjjön, egy új ág lesz az NFS-ek közt, még ha nekem személy szerint nem is tetszik ez az akció ág, az eladásokra azért kíváncsi leszek, mit produkálnak, buknak-e, vagy sikeres lesz-e, ezt elõre nehéz megmondani, de a gyûjteményben egy új vonal lesz ez az akció NFS, az irányítása a látottak alapján meg bizalomra adhat okot, hogy nem sínautózás lesz, a videók alapján nem lehet õrült sebességgel bevenni a kanyarokat.
És legalább már nem csak a EA Black Box ontja a részeket, hanem ott a Criterion Games (nagyon remélem, hogy a következõ remake-ük egy Porsche Unleashed 2 lesz, vagy valami másik régi részhez visszanyúló), és a Slightly Mad Studios is. (apropó, ez utóbbinál nemrég nem valami olyasmi hír terjengett, hogy nagy baj van a stúdió háza táján, mert visszamondtak egy megrendelést, és az alkalmazottakat egyelõre átcsoportosították, hogy ne kelljen kirúgni õket?Jó lenne, ha talpra állnának, mert a Shift 3-at is biztosan rengetegen várni fogják majd)
Leírok minden véleményt, ez is hír. Per pill engem se nyûgöz le a Run, de annyira keveset láttunk még, hogy nem akarok ítéletet mondani.
Egyébként szerintem Criterion marad a HP vonalnál, mert sikeres lett. SMS pénzügyileg helyreállt már elvileg, sõt, új, saját projekten dolgoznak, errõl múltkor hír is volt a TCM-en.
Én is szeretem a szép grafikájú játékokat, meg maxra is tolni a beállításokat, de az általad mutatott különbség engem speciel nem nagyon izgat. Szerintem egész jó játék lesz.
Újabb lehúzás. A közönség számára elérhetõ demot próbálták, ami csak a rendõrautós-helikopteres üldözést tartalmazta. A szerzõ szerint hiba az EA részérõl, hogy nem a konferencián bemutatott teljes demot pakolták ki. Az irányítás szerintük nem túl jó, õk mást vártak egy EA-s, avagy Need for Speed játéktól. Túl nehéznek érezték a játékot, s ahelyett, hogy a különféle manõverek a helikopterbõl áradó golyózápor kikerülésére élvezetesek lettek volna, igazi szenvedésnek bizonyultak. Szerintük túlságosan szimes akar lenni, emiatt pedig pont elveszti az árkád mókás oldalát. Chicago megjelenésével több, mint elégedett, bár a hatalmas terelõ nyilak zavarták. Aggódik a Run miatt, szerinte túlságosan is a mézesmadzagon van a hangsúly, ahelyett, hogy olyan alapvetõ dolgokra koncentrálnának, mint az irányítás. Állítása szerint, ha a megjelenés után is ilyen lesz a játék, ismét nagy bukást fog elszenvedni az NFS franchise.
*nem a játékot érezték túl nehéznek, hanem az autót
Az a jó ha nehéz nem? Ha könnyû lenne 1 nap alatt végigvinné az ember. Bár amúgy tiszta cink hogy egy játékon dolgoznak 3 éveket aztán játékidõ meg 12óra.
Nekem ez a "lehúzás" viszont tetszik. Inkább legyen "élethûbb", mint sínautósabb. Nekem evvel lesz a legkevesebb problémám. Egyébként is ma jött meg az USA-ból a klasszikus kartondobozos NFS High Stakes (eddig csak mûanyag tokosba volt meg), most avval nosztalgiázok :)
Gondolkodtam, és szerintem -hangulatra- a két legjobban sikerül NFS az EA Black Box-tól a Hot Pursuit 2 és az Underground 2 voltak. A Hot Pursuit 2-õt ma reggel toltam, és még a mai napig, 9 év után is megy pár online szerver, lehet versenyezni élõ ellenfelek ellen! Fenomenális, innen is látszik, hogy a HP örökzöld, az egyetlen NFS, mely három részt is megélt, és mindháromszor más stúdió készítette: EA Canada, EA Black Box, Criteron Games. Kíváncsi vagyok, hogy az EA Black Box valaha is elkészíti-e majd az Underground 3-at a The Run után.
Képz:
Új artwork meg ilyenek:
Méghogy nem lesz jó grafikája... LOL
Szép hangyász! :P A Frostbite 2-vel esélyesen szebb-optimalizáltabb lesz mint az utóbbi részek...
Egész érdekes,de szerintem kár volt azokat a scriptelt emberrel menekülõs részeket belerakni,nem tesz hozzá semmit a játékhoz.
Figy. Storyja van a játéknak, valahogy el kell kezdõdjön. Vagy mit vársz, Start button és egy GOO felirat ? Utána gondolom hátradõlve, fél kézben egy sörrel, MX5-el elkocsikázni NY -ig... LOL Utóbbi 3 képen látható vasakat nem is tudom miért rakták bele, nem ebbe a játékba valók, a Shiftben jobban elférnek.
Cseréltem a képeket HD-ra. Egyébként van egy parányi Photoshop a garázsos képeken. Nem sok, csak apró korrekciók. Hozzak nyerset az MX-5-rõl? (azon még Jack Rourke, a fõhõs feje is látszik, ugyanakkor nem vagyok benne biztos, hogy az EA örülne neki :D).
A kisebb képeken egészen szép a game, de amint elkezd nõni a felbontás, hamar kilóg a lóláb. :)
- kegyetlenül csúnya, részlettelen az út textúrája...reméljük ez a minimum sys req + low beállítással lesz ilyen a végleges verzióban...de az eddigi tapasztalatok alapján ilyen lesz ultraatomiextralargehires' beállítással is (de lesz töménytelen mennyiségû motion blur amely feledteti...) - kopogtathatnának EA-ék Carmack bácsinál, hogy írjon nekik is valami megatexture dolgot az utakhoz, hogy szép, gyors, de látványos is legyen :D)
- szakadozott, kockás kerékjárati ívek és kerekek, felnik, kilincs mélyedése (no comment ez így 2011-ben, DX11 és tesszelláció mellett...)
- a sivatagos környezet egy az egyben a Fallout New Vegas képi világára emlékeztet, nem titok hogy nem egy mai grafikus motor van alatta. Ezt figyelembe véve egy vadiúj Frosbite 2 erre képes? Na neee...[Gálvölgyi-s reklámos hangon]
- a fény/árnyék effektek nagyon gyengék, legelább a hátteret elmossák a mai divatnak megfelelõen a "car lot" képen...mert jól néz ki, egyébként ápol és eltakar :)
Elég valószínû, hogy ezek konzolos képek, nem a PC-s. A BF3 PC-s és konzolos verziója között is látható különbségek vannak. Persze ettõl függetlenül lehetne jobb is...
Csak mostanában, hogy kapunk sok autókülönlegességrõl képeket folyamatosan, egyre inkább nem tudom mellérakni a gyalogos részeket, mert azok olyan komolytalannak néznek ki (eddigi hírek alapján), viszont az autófelhozatal meg komolynak néz ki. Nem tudom értitek-e. :)
értjük mi, csak valószínû ugyanaz lesz mint az eddigi részeknél.. képek alapján várjuk,a videók már elárulják hogy mégse olyan jó a játék, majd amikor kipróbáljuk a játékot szinte elsírjuk magunkat hogy hogyan lehet egy játék ilyen szar...... :/
Lehet egy gyufásdoboz külsõre a mai M3-akhoz képest, de ez valahogy mégsem annyira steril mint a jelenlegiek, ha gyengébb is, lehet élvezhetõbb. Fõleg mivel még abból a korból van, amikor a BMW nagyon ráfeküdt a vezetési élményre. :)
Példa: A "Shifting AI" az automata váltó új változata. Ahelyett, hogy elõre megadott értékeken kapcsolna a gép, a mesterséges intelligencia fogja nekünk kitalálni, hogyan kell váltani az adott helyzetben. Például, ha egy kanyarba érsz, mondjuk 4. sebességben, az AI tudni fogja, hogy a tökéletes kigyorsításhoz kettesbe kell tenni a verdát. Lesz off-road is! Jégen és földúton is fogunk autózni.
Én jobban bízok a saját fejemben. De ha már mesterséges inteligencia, a vasam dumálhatna is majd, a fekete Shelbyhez mindenképp jól fog állni, de a váltást hagy oldjam meg én..
Attól hogy neked hipergigamegaszuper géped van még nem biztos hogy mindenkinek az van. Így legalább nem fog nálad sem szaggatni Utána meg azért lenne a rinya hogy "hejj de szarul optimalizált szutyok ez..." És gondolom ha a fejlesztõk nem is, idõvel modderek biztos hogy fognak HD Texture modot meg anyámkínja effekteket beletenni a játékba ahogy az Undercoverrel is tették. Mellesleg ennyire szõrszálhasogatónak nem kell lenni, hogy mindenben csak a hibát kell megtalálni. Örülni kell annak ami van azt kész. Majd gondolom úgyis jópáran szóvá fogják tenni EA fórumokon ezeket az "apróságokat" és vagy tesznek érte valamit vagy meghagyják a moddereknek.
Tényleg sry hogy kicsit oltás szaga van a hsznek de már uncsi kicsit hogy akárhová bemegy az ember mindenhol van 1-2 olyan ember akinek semmi nem tetszik...
"A motor maga képes olyan szimulációra, mint amilyet a hardcore szimek is nyújtanak."
Gondolom azért a játékba nem kerül bele,de hátha modderek megcsinálják,érdekes lenne egy sim need for speed.
Vagy csak megint hazudoznak mint a shift 2nél,ott is eljátszották ezt a simes dolgot.
Maga a motor ott is sokra lenne képes, csak szörnyen le van butítva a 12 éves vásárlók számára. :D Ugyanakkor a Frostbite 2 nem tudom mennyire tud autóversenyt szimulálni. Fizikában nyilván jó cucc, de az még csak a munka egyik része egy autóversenynél.
Vannak jól hangzó részletek, reméljük legalább olyan hangulatos lesz menet közben is, mint elolvasva. :) "Lesznek [...] túlélésre menõ hajszák (például egy lavina elõl!)" - Wait...what? Pár éve azt mondta volna nekem valaki, hogy az NFS-ben helikopterek fogják mögöttem gépfegyverrel szaggatni az aszfaltot, meg lavinák elõl fogok menekülni benne, jót nevettem volna milyen fantáziadús egy gyerek, sok volt az action movie... :D
Nem lesz tuning, Szabi pedig inkább arra próbálja felhívni a figyelmet, hogy a nitró tüze a kipufogótól távolabb lövell, ami nyilván az alpha verziónak köszönhetõ. HP-ban is láttunk ilyet, de azt is javították. Ilyen apróságokon nem kell kiakadni. TDU2 is bughalmaz. :D
Egy NFS-tõl, fõleg egy BlackBox fejlesztéstõl, szerintem már nem kell mást várni. Videóról meg továbbra sem lehet megállapítani az irányítást, bármennyire is szuperman szemed van.