Ez egy HP lesz Frostbite 2vel? Mert eddig úgy tûnik, de most nem is értem itt a shift 2 oké jólett, aztán van a HP ami elmegy de most ez minek jön? eddig azt vágtam le hogy ez tökre HP, miben fog különbözni?
Egy komment G*mestar.huról. Szerintem teljesen igaza van a csávónak:
Na jó, akkor kis magyarázás:
Egyrészt, a "kiszállósdi" nem lesz a játék túlságosan nagy része, kevesebb, mint 5-7%-a a játékidõnek, a legutóbbi nyilatkozatok alapján. Nem is akarják ezzel megváltani a világot, csupán arra van, hogy ne bambán ZS kategóriás színészek játékát nézd, hanem maradjon a játék interaktív a starttól a célig. Az E3-on is csupán azért nyomatták, mert a marketingrõl nem a fejlesztõk, hanem az EA marketingesei döntenek (errõl a Jostiq.com legújabb preview-jában olvashattok).
2. Ez NEM HP, hiába néz ki úgy. Ez egy sivatagi szakasza a játéknak, nevezetesen Death Valley. Az, hogy hasonlít Seacrest County sivatagos helyeire, nem csoda, elvégre a HP világát is az USA tájai ihlették. Ennek ellenére ez még mindig csak egy kis töredéke a játéknak, annak a laza 300 km-nek amit le kell majd vezetni.
3. November a megjelenés. Apró bugok természetesen vannak még júliusban.
4. Ki vár el NFS-tõl realisztikusságot, úgy õszintén? 1995 óta árkád, 16 éve! Néha van egy-egy szimulátorosra hajló rész, de ennyi. Fast and Furious filmekbe miért nem zavar senkit a fizikai törvények meghazudtolása? Vagy épp a CoD-ban vagy bármelyik FPS-ben manapság, hogy beléd lõnek 3 tárat és még lazán élsz, sõt, visszatöltõdik az életed?!
5. A videó PS3-as felvétel, s mint tudjuk, a Frostbite 2 butítva lett a konzolokon picit. PC-n ennél százszor szebb, elég a Shift 2-re ránézni, az is fényévekkel jobb a gépeken.
6. UG3 nem lesz (komolyan). Kiment a divatból a csili-vili tuning és matricázgatás, akinek meg nagyon mûvészi hajlamai vannak, kiélheti a World-ben, ami pont ma 1 éves és ünneplés van egész héten (errõl is lehetne egy hír sztem a GS-en). És lehet, hogy Ti úgy gondoljátok, sokan szeretnének UG3-at, az téved picit. Lehet, hogy itthon igen, de a tengerentúlon már tényleg nincs divatja. Inkább az egyszerû, leülök, versenyzek, szórakozok dolgot szereti a nép. Nyilván van egy réteg, aki UG3-at akar, de úgy tûnik nincsenek elegen.
És lehet, hogy Ti úgy gondoljátok, sokan szeretnének UG3-at, az téved picit.
Ebben az egyben nem értek egyet a kommentelõvel. Érdemes a Run trailerei alatt olvasgatni a hozzásszólásokat. Kb minden második komment az, hogy UG3-at akarnak az emberek, Jah, és eddik kb 1500-an likeolták a youtuben a legújabb trailert és kb 400-an unlikeolták.
" Ki vár el NFS-tõl realisztikusságot, úgy õszintén? 1995 óta árkád, 16 éve!"
Az árkád meg a sínautó között azért óriási különbség van. Nekem semmi bajom az árkád játékokkal, de a legutóbbi nfsek (shiftet leszámítva, no meg a hp-t ami nem is akart több lenni játéktermi stílusú játéknál) nem árkádak, hanem trágya légpárnásszimulátorok.
Annyira ? Egy rossz kanyarvétel, nagyobb ugrató fék nélkül, de még egy úthiba is elég volt és mentél a levesbe. Nagy kedvenc nekem a Pro Street, az egyetlen úgymond "pályaversenyzõs" játék ahol nem versenypályákon kell menni nagyrészt, hanem tájakon. Nem is értem hogy miért a Shiftet erõltetik, a Pro Streetbõl kellett volna még 1-2 rész a szimulátor fanok megfogásának megpróbálása helyett.
"elegem volt a tuningolós szarságból." - Kb. annyira lehetett ott tuningolni mint a Shiftben, de szerintem egy versenyzõs játékban alap kell legyen a lehetõség az autó külsõ belsõ fejlesztésére, és hogy saját magad állíthassad be a futómûtõl kezdve a motorig bizonyos dolgokat. A HP, hogyha nem úgy lenne megoldva hogy a rossz és a jó oldalt erõsítheted, roppant unalmas játék lenne, mert tulajdonképpen semmi sincs benne, se story, se egyéb lehetõségek.
Higgadjunk le picit, ha kérhetem. Fatal, ha nem tetszik az NFS, nem kell bejönni a topikba se; Bronx, másoknak is lehet véleménye és ezt tartsuk tiszteletben. Ismeri mindenki a régi mondást, "ízlések és pofonok".
A GS-es kommentet amúgy én írtam.
"Higgadjunk le picit, ha kérhetem. Fatal, ha nem tetszik az NFS, nem kell bejönni a topikba se"
Attól, hogy a korábbi részek nem tetszettek miért ne követhetném az új rész híreit? Hátha ez jobban sikerül, még nem írtam le a játékot.
"És szerintem az, hogy teleaggatsz egy..." - Ezzel egyet értek, én se nagyon matricázok, kivéve ha egy autóra van valami ötletem (de ritkán szokott lenni). Viszont itt-ott egy-két tuning embléma feltûntetése nem hiszem hogy túl sokat zavar a vizen.
"...spoilerrel és egyéb baromsággal..." - Nanee ! Tudod vannak akik úgy szeretik az autókat ahogy vannak, gyári állapotban, viszont az NFS már vagy egy évtizede a tuningról szól. Viszont azt nem tudom hogy melyik NFS -ben volt kötelezõ külsõleg tuningolni, max olyan volt hogy pontokkal értékelte a verdádat, de nincs jelentõsége.
"...hogy te vagy az nfs védõszentje itt az SG-n..." - Meséld már el, hogy ezen a topikon kívül hány NFS topikban láttál még engem demonstrálni ?
UG-ba asszem kötelezõ volt, mert különben nem engedett bizonyos versenyekre a játék, ha nem volt elég magas "szintû" a verdád. Egyébként lehetne valami köztes megoldás, hogy azok se legyenek meglõve akik nem szeretnek bíbelõdni ilyesmivel, de személy szerint én is szeretem testre szabni amit csak lehet...
" 4. Ki vár el NFS-tõl realisztikusságot, úgy õszintén? 1995 óta árkád, 16 éve! "
Óriási tévedés, 1994-ben a TNFS-t a Road & Track autós szakújságírókkal karöltve alkották, õk, akik a legtöbb autót már élõben is tesztelték, adták a tapasztalatokat az autók viselkedésérõl a fejlesztõknek, akik a kor lehetõségéhez mérten lemodellezték õket, a TNFS korának egyik legélethûbb autós játéka volt, a játék teljes címe is Road & Track Presents The Need for Speed volt. Még megvan a játékról egy-két korabeli magazin teszt is, bizony épp hogy a realisztikusságot dicsérték benne, szó szerint...
Semmi probléma a véleménnyel, csak az idegesítõ hogy még ki sem jött a játék de páran már most temetik :) Meg minden résznél ez volt, mindig volt egy két "Ez egy fos." vagy "Ki sem próbálom." vagy hasonló megjegyzés már hóbapokkal a megjelenés elõtt
Az hát. Meg a kiejtése is érdekes 1-2 helyen. Nem tudom mit fikázza ezt az átvezetõs dolgot is. Volt már ilyen játékmenetre épülõ játék is (Fahrenheit) ott is a megfelelõ gomb nyomkodásra csinálta az aktuális szereplõ az elõre megírt mozdulatsorokat. Legalább nem csak megyek azt jólvanból áll a játék, és hangulatilag tuti hogy fel fogja dobni. Ilyen Halálos Iramban érzése lesz tõle az embernek :)
Meg azt bírom, hogy senki se érti meg, hogy ez nem lesz túl jelentõs része a játéknak, 5-7% a legutóbbi szám (a marketingeseknek hála kellett E3-on is nyomatni). Inkább az a szomorú, hogy azelõtt formálnak véleményt az emberek, hogy bármennyit is játszottak volna vele. Preview-kat én is olvasok, sokan aggódnak, de most jóval kevesebbet tudunk a játékról, mint ilyenkor szoktunk egy NFS-rõl. Lesznek side eventek is, nem csak maga a Run. Egyébként nem tudom írtam-e már, de természetesen lesz manuális váltó. Múltkor kérdezte valaki.
Szerintem szabad kóborlás nem lesz, vagy igen? Elég komoly lenne menni a sivatagban céltalanul:D Bár az utolsó videón nem volt forgalom ezt remélem javítják és nem úgy mint a HP ban hogy max 4 civil lehet az úton egyszerre. Ha jól emlékszem annyi volt kódolva a játékban. Videóhoz nem tudok mit szólni csak hogy szánalmas érdekes hogy minden NFS-t lehordanak mostanában. Igaz én a legjobban egy Most Wanted 2 nek örülnék vagy legalább egy remeke-nek mai grafikával és MI-vel. De sajna ez sose fog megvalósulni ha már U3 mat sem csinálnak akkor MW2 biztos nem.
HP-ban ha okozol egy karambolt, feltorlódnak az autók, nálam szerintem volt már 30+ is. Nem tudom, honnan veszed ezt a 4 autót, de nem, nem csak ennyi van egyszerre látómezõdbe. :D
És nem lesz szabad kóborlás (bár állítólag mérlegelték a lehetõséget a fejlesztõk a korai fejlesztési szakaszban). Szakaszokra van bontva a Run. A legutóbbi gameplay elején látni egy térképet, amin pontok vannak. A pontokon belül tájak (pl. Death Valley) és azokon belül is több szakasz. A "nagy" pontokon túl még lesznek kisebb mellékágak elvileg. Igyekszem írni egy bazi nagy összefoglaló cikket még ma, hogy minden tiszta legyen.
Amúgy most nézegettem ezt a GameTV-t és mit látnak szemeim, egykori Gamestaros, PCGurus BadSector (is) csinálja :O
Hát mivel GTA fan vagyok, nekem is simán. Szarni rá hogy milyen volt az NFS 10-15 éve, most más szelek fújnak. Egy játék legyen élvezhetõ, onnantól kezdve hogy mi volt régen, mégis, kit érdekel !? Ennyi.
Szinte semmi újat nem mutatnak összevágják az E mag Gameplayt- azt kiteszik mint új videót, közbe meg ugyan az a build. De ha minden igaz amikor a narancssárga BMW vel megy az már PC-s gondolom én az élsimi miatt.
A több részbõl álló, pár perces dev diary mûfaj errõl szól, a már bemutatott anyagról elmondják a nyilvánvalót, mellé esetleg befigyel pár másodperc új matéria is... :)
Hát igen én is árulom már a boxot felesleges szerintem most már. Megjelenéstõl számítva kb 5 évig bírja tartani az elõnyt aztán már csak visszahúz, sajnos, de ez így van rendjén.
Nah igen, engem sem az érdekel, hogy milyen volt 15 éve, hanem, hogy mostanság engem nem szórakoztat. De kibõvíteni a játékmenetet ezen az underground féle vonalon szerintem teljesen ésszerû lenne... :)