Jól van nincs mirõl beszélni, mert senki nem mondta, hogy ugyanaz csak leírtam ,hogy én hogy futtatom erre te megint jösz a hülyeségeiddel. Fárasztóbb vagy, mint a Róma focistája!!
Ha sweetfx-ben be van nyomva az nem ugyanaz, de ebbõl ne nyissunk vitát. :) Nekem az off, nem látom értelmét, mozgásban úgy sem látom a recéket, ha meg megállok akkor sincsenek, valszeg a blur végett, meg a kis felbontás.
Minnya nyomok egy képet. Ha akarod. Hidd el jó az a 20fps.
Megnéztem 10-20fps közt ingadozik, de nem szaggat, hanem csak lasabb a kép, nekem elég, amennyire érdekel a játék, így is elvagyok vele, nem zavar, nem egy gyors játék, az ellenfeleleket így is le tudom lõni...cserébe az élsimítást kivéve minden (details) maxon van.
A mai játékok nálam ilyenek, ez érdekes, régen a játékok ingadoztak fps-ben és be-beszagattak, itt most ha kevés is az fps, de stabil keretek közt, és egyeltalán nem gáz nekem.
1280x720 (windowed, kár hogy nem helyezhetõ el az ablak csak a bal felsõ sarokba) Quality - Very High SSAA - OFF Texture Filtering - AF16x Motion Blur - Normal Tessellation - Very High
Thx pont egy 10 perce vettem fel egy ilyen fegyvert. :D
Majd lesz éjjellátód(full sötétben is mindent látni vele), tájékozódni és mászkálni jó, de harcolni nem. Azt tanácsolom, h mindképpen legyen egy fegyód, az IR távcsõvel szerelve, sokkal jobb a kontrasztja mint az éjjellátónak és nem is zajos a képe. Illetve van néhány korom sötét hely ahol még a lámpád sem mûködik, szellemek vagy valami hasonló miatt, de az IR távcsõ viszont igen.
Most segítettek, valami sötét sarokba nem láttam , lépcsõ vagy mi van ott...vagy létra. Annyira sötét a játék, pedig a gamma az egekbe van. Igaz nem öngyujtóztam. Nem egy bonyolult dolog, nem volt eldugva , csak szarok voltak a látási viszonyok.
Most nem vágom van egy rész mikor a haveroddal megszöktök a fogságból egydül vagyok, õ bemászott egy csõba, én meg bementem egy bázisba vagy bunkerbe, vagy 30 katona volt bent...van egy lift de az nem mûködik, meg az emeletre felmegyek van egy kapcsoló ami lekapcsolja a világítást...mit kéne itt tennem? Valamit nem veszek észre?
Pedig már átkutattam minden mellékhelységet.
Kár, azt hittem van valami játékmenetbéli eltérés is.
Elkapja az áruló Ana-t és azt mondja ha levesszük a maszkot akkor elengedi. Na én itt levettem majd jött a jaj lehet megfertõzõdtél, ha nem veszem le csak lelövöm akkor van valami változás, vagy csak kimarad pár jelenet?
teljesen mindegy,amúgysincs steam accountom amit használnék:)
Amúgy nem szeretnék itt ugrándozni a warezzal, de érdekes hogy ha be van kapcsolva a steam, vagyis belépsz akkor a warez is rákapcsolódik a steam-re...érdekes kicsit.
Igazából nem mondanám, hogy könnyebb. Ha okosan és ügyesen, és fõleg türelmesen játszol, akkor könnyebb, de rambózni nem lehet, mert rögtön szarrá lõnek. A mutánsok egyenként ugyancsak nem veszélyesek, de ha többen jönnek mint 2, akkor nagyon óvatosnak kell lenni. Nem mondanám, hogy könnyebb vagy nehezebb, inkább élethûbb.
Nem akarok veszekedni, mert értelmetlen addig, amíg nem próbálod ki, és nem tapasztalod meg. Hang alapján találgatva választhatod csak ki a gránátot/dobó kést/aknát, ami már magában is vicces, és harci helyzetben had ne mondjam, hogy mennyire idegesítõen nehézkes, de hogy arról sincs semmi infód, ami a hátizsákban/öveden van (pénz/légszûrõ/dobókés/gránát mennyiség), már tényleg röhejes. Úgy kellett volna megoldani, hogy a HUD-ot úgy hagyják, ahogy az alap Ranger módban van (korlátozott HUD, csak alap információk TAB lenyomásakor, semmi több), és csak a sebzést és a lõszer és egyéb loot ritkaságát nehezítik még tovább.
Ilyen korán ki akarsz fárasztani? A HUD magyarul kijelzõ, ha nincs HUD nincs semilyen kijelzõ, ergo nem lesz semilyen infód a képernyön megjelenitve. Tényleg nem értem mit nem fogsz fel ebböl...
Nem. Nem azt írják, hogy a legszopatósabb, hanem a legimmerzívebb. Különbség. És nem a nehézséggel van a baj. Attól, hogy nincs HUD, még kellene lennie valami módjának, hogy a nálad lévõ cuccokról legyen valami információd. De próbáld ki, aztán talán megérted.
Nem értem minek rugozni ezen még mindig. A no HUD elég egyértelmü legalábbis nem nehéz értelmezni egy ilyen rövid mondatot. Csak aki szopatásra vágyik vágjon bele és biztos ez volt a készitök célja is ezzel.
Vagy ha már ennyire nem akartak bármiféle minimális, informatív HUDot, akkor legalább billentyû rövidítéseket tehettek volna a játékba, mert egérrel, pusztán hang alapján egyáltalán nem könnyû kiválasztani a kívánt dolgot, ráadásul nem is állhatna ez a megoldás messzebb az immerzivitástól...
Erre utólag én is rájöttem, amikor alap ranger módban kinyitottam a tab menüt. Nekem egyszerûen olcsó megoldásnak tûnik, igazán tehettek volna valami minimalisztikus vizuális szemléltetést bele...
Igazából a ranger mód könnyebb mint a sima nehézségek közül az easy. Ugyan könnyebben lecsaphatják a Atryom komát, de az általa képviselt tûzerõ sem semmi (sokkal kevesebb skulóval kifektethetõ bárki és bármi így még a mérsékeltebb mennyiségû lõszer sem okoz problémát amit találni lehet, különösen ha az ember rááll a nyílvetõre meg a dobókések használatára). Szóval minimális odafigyelés mellett nem hogy nehezebb, de még könnyebb is a játék mert az ellenfelek gyorsabban pusztulnak (az meg nem probléma hogy nem látszik mennyi lõszer van még a tárban, mert úgysem pazarol ranger módban az ember mert nem kell hosszú sorozatokat eregetnie semmilyen fegyverbõl csak rövid, max 3 skulós sorozatokkal leszedhetõ bármely ember és csak a fõ szörnyikék igényelnek ennél többet).
Ki lehet választani a másodlagos felszerelést könnyen, tab + egeret mozgat le/fel/jobbra/balra. Hangjelzést is ad a játék arról hogy éppen mit választottál ki, így eltéveszteni sem lehet. :)
haver: nemrossz kis jatek ez bar keves linearisabb jatekot lattam eletemben én: hat egy metroalagutban mit akarsz, elagazast furni ahol gondolsz egyet?
elég irreális egy ilyen témájú játéktól azt elvárni, hogy ne legyen lineáris. legalább is pályaszerkezetileg mindenképp.
A ranger módban töltényeket így se látod max ha olyan fegyver van nálad amiben látszik a tár,és célkereszt is csak a speckó cuccoko van alaból az sincs ..
Áh annyira nem vagyok jó hémer hogy Hardcore-t nyomjak. :D Most easy-be vagyok.
Mellesleg az alap Ranger mód játszható, és szerintem mindenkinek ki kéne próbálnia, a Hardcore verzióját viszont kerüld el, mert az el lett cseszve, például nem lehet kiválasztani a gránátokat vagy a dobó kést, nem tudod, mibõl mennyi van nálad, mert 0 HUD van.
Szerintem könnyebb, mint az alap nehézségi szintek. A fegyver jóval nagyobbat sebez addig a szintig, hogy egy lövés elég a revolverbõl, hogy kinyírj egy embert. Viszont ez rád is vonatkozik. De ha okosan játszol, kihasználod az árnyékokat, akkor a magányosan járõrözõ emberek ellen baromi könnyû dolgod van. A tömegesen támadó mutánsok az viszont más tészta, õket még messzirõl jobb minél hamarabb leszedni, mert két pofon és véged.
Én egy szóval nem mondtam hogy az baj ha nem akkora mint a stalker, értem én...csak mondtam hogy szupi lett volna, nem akkora nagy terület, csak kicsit a lepusztult izék közt menni...
De a nem lineáris témára amikor rákérdeztem nem erre értettem, hanem mert te mondtad. :D
A Metro soha nem a barangolásról szólt, és ha lesznek újabb részek, akkor azok sem arról fognak szólni. Mivel a felszínen való mászkálás elég korlátolt, és a metró mibenlétét figyelembe véve elég nehéz lett volna egy Stalkeres, nyílt világot megteremteni szerintem. Éppen ezért hülyeség ezt a játék hibájának felróni. Itt a sztori és a hangulat a lényeg (ebben szerintem magasan veri a Stalkert, de sok más FPS-t is). Ahhoz képest, hogy nagyja részben a föld alatti alagutakban játszódik, eléggé változatos helyszíneket sikerült megalkotniuk. És figyelembe véve, hogy milyen körülmények között fejlesztették a játékot...
Nem hittem én semmit, tudom milyen az elsõ rész, mert végigvittem, azt is tudtam hogy ez ugyanolyan lesz csak textúracsere.
Te írtál hogy nem lineáris. Én csak azt írtam hogy mikor kimásztak a csatornából hogy kicsit azt a nagy kopár vidéken mászkálhatok de nem mert szakadékokkal meg dombokkal meg törmelékekkel vagyok behatárolva.
Hát nagyon el vagy tévelyedve, ha azt hitted, hogy Stalker féle játék. Ezek szerint elsõ részrõl sincs fogalmad, mert már az sem hasonlított rá kicsit sem, szóval ezt nemtudom honnan szedted.
És igen, a történetvezetés lineáris, de a játékmenet nem az! A történet egy bizonyos mederben megy (mint az FPS-ek döntõ többségénél), ami a végéig nem is változik (itt van a két befejezés). Viszont a játékmenet nem lineáris, mivel szinte minden pályán több útvonalon, többféle képpen lehet teljesíteni a feladatot.
Nem olyan nehéz az. Ranger nehézségen simán megcsináltam. Lopakodva kell menni, és kész, a nosalisok egyszer sem támadtak meg, és ha vigyázol, a vízi kukacok se fognak. Én egy lövés nélkül végigvittem. Az elsõ résszel ellentétben egyszer sem volt gondom a szûrõkkel, mindig volt nálam bõven elég mennyiség. Mondjuk igaz hogy mindig mindenhol körülnéztem.
Az nem az én kategóriám. Még annyi, hogy kb. 3-4 felé tudsz menni és elég sokat és vannak alternatív útvonalak is. Nálam ettõl nem lineáris az eddigiektõl. Nálad más, ilyen ez az élet :)
De figy nem értjük egymást, a nem lineáris játék azt a kifejezést ne használjuk arra hogy egy folyosón jobbra meg balra benézel az 1-1- szobába hogy van-e lõszer vagy egézségügyi csomag.
Ezekszerint félreértettük egymást, nekem a nem lineáris az pl a Darksiders 2.
Azért van egy játék, hogy játszunk nem? Vagy azért, hogy gyorsan végigrohanjak rajta a legrövidebb idõ alatt? Én gyûjtögettem, felfedeztem mindent, nem mondanám lineárisnak. Crysis 3 volt lineáris, mondjuk ahhoz fele idõ is elég volt, mint ehhez :D
Hát azért különbséget könnyû tenni, a nem lineáris, amikor nagy területek vannak, az hogy egy katonát mondjuk egy folyoson egy fallal elválasztva megkerülsz az attól még lineáriis marad...:D Már sorry haver.
Csak nem tudom mire gondolsz, mert én nem láttam amit te...lehet nem erre.
Nemtudom 1 órát tóltam 1 folyosón, utána nem tudom a maradék idõbe mi lesz, tök mindenféle ironia meg gúnyolódásmentesen akartam kérdezni, elhiszem csak kb meddig kell elmenni hogy ne csak egy autópályán mozogjak? Mert az elején kimásztam a csatornából azt hittem jé egy másik STALKER, azt a legnagyobb terület 6 négyzetméter volt, de csak hogy kicsit tudjam kerülgetni a rámtámadó kutyákat.
Én a bu@i mocsárba szívok ,mert nincs elég szûrõm ... szal rohanni kell és rengetegszer beleesek a hülye vízbe me sötét pályán nem látszik+ enemi is a nyakamba ligeh...Mára lehet abbahagytam ,mert különben lehet delete lesz a vége , eddig tetszett de ez a rész nagyon nem jön be...