Jó game nagyon jó,de ha kicsit rágyúrnak még überebb lehetett volna!
Hibák amiket felfedezni véltem pc-n ps3-on is ugyanezek vannak:
- A tükörben minden látszik csak mi nem LOL - "páncélruhás" emberkét simán ugyanúgy 1 késsel le lehet dobni nem "pattan" le róla a cucc. - Fenti emeleten ledobom a csávót késsel leesik egy alsóbb szintre szinte majdnem agyoncsapja a lent mászkáló fickót de az észre se veszi - A szörnyek amikor felénk futnak támadni el eltünedeznek a képernyõrõl
Ami oltári plussz nekem hogy sokkal jobban megy mint az elsõ része!!!!!
Most játszottam ki a LL elõtt újra Ranger Hardcore fokozaton a 33-at, és nekem nem tûnt nehezebbnek. Vigyázni kell, hogy ne tudjanak eltalálni, különben az ellenfelek könnyen hullanak.
Az elõzõ részre? Normálon nem bírtam végig játszani. Elsõ osonós résznek is többször kellett neki futnom (a banditákkal teli állomás) A náci-komcsi háborús alagútnál, 10. neki futásnál már elegem lett és töröltem.
Vannak baromi nehéz részek, amiket csak másodszorra vagy harmadszorra sikerült átvinnem Ranger módban, a köztes részek viszont tényleg nem nehezek, könnyen ki lehet nyírni mindenkit egy pályán pusztán dobós késsel is, ugyanakkor mindez igaz volt az elõzõ részre is, szóval én nem vettem észre akkora változást.
Csak szerintem jóval könnyebb ez a játék, mit az elõdje? Eddig az összes területen halomra lõttem mindenkit, egy sötét sarokból, anélkül, h ráeszméltek volna, h mi történik. Elején, csak késsel és dobótörrel mentem, de mivel itt meghalnak a fejlövéstõl a sisakos ellenfelek is, simán taroltam a .44 magnummal. Stealh is rettenetesen effektíve. Nem úgy mint elsõ részben, ahol elég komplex és realisztikus volt. zöld-sárga-piros led az órán, üvegszilánkok, léptek zaja, sõt ha késsel szedtem le egy ellenfelet már tudta a többi, akárhol voltak, h vmi gond van. Most meg kilõhetem a vele szembe állót is, 5 sec mire ráeszmél az AI mi történt. A szörnyek ugyan úgy szarrá vernek... a baromi kicsi fov-nak és persze a "stagger" effektnek köszönhetõen.
Holnap, vagy holnapután várhatóak erre a csatornára Metro Last Light videók Meg van más sok idiótaság is(a metro az nem idióta!! :D) http://www.youtube.com/channel/UCrzHOJgi4o_lotUMxYSzJEg?feature=watch
Nem lövik ki. CPY NFO: Since we're kind people here the instructions to make the old savegames work on our release: - Open the dir {MyDocuments}\4A Games\Metro LL and rename the dir you find into "410000004100000" - Open the dir %LOCALAPPDATA%\4A Games\Metro LL and rename the dir you find into "410000004100000" - Start & Enjoy
Egyébként ordít errõl a motorról h anno Stalker is ezzel készült. A belsõ terek iszonyat szépek és hangulatosak, de a külsõ még mindig valahogy nem az igazi. Bár rengeteget fejlõdött e téren is, de még van min dolgozni. :)
A vége elõtt nem sokkal kapsz egy nagyon durva felszerelést, amivel jelentõsen több golyót lehet benyelni.
Mint az elõzõ részben itt nem lehet ruhát/páncélt venni? Vagy éjjellátót? Mert jó volna nagyon.
Van egy elég nagy exploit a játékban. El lehet adni a fegyvereket. A komcsis rész után van egy alagút, az elején ott az árus, és amúgy fullra van ellenséggel. 600-700 arany lõszert ott össze lehet szedni, 10 percnyi oda vissza rohangálással. Nekem pl most 1700 arany ammo-m van original módban, de hardcore nehézségen.
De ezek ebben voltak.
Meg gondolom a hibái is benne vannak még az elõzõbe.
Pl. beragadhatsz a textúrák közé, néha a mozgástempó lassul semmilyen környezeti hatásra, mesterséges intelligencia, pókhálókat nem lehet mindig felgyújtani, rosszul ment a játék és sem mozogni sem az egeret sem tudod forgatni és elõlrõl kell kezdened a pályát vagy hirtelen ott terem elõtted az ellenfél világosban (akár a csettintésre)
Üdv. Felraktam ezt a javítást rá de nem látja a mentést. Pedig úgy csináltam ahogy írták h miután felrakjuk elõször indítani kell egy ú játékot majd elmenni az elsõ mentésig aztán kilépni és bemásolni a mentést. De nekem nem látja akkor sem mi lehet a baj? köszi a választ.
Amúgy megcsináltam a mocsaras részt, nem is volt semmi trükk csak marhára spórolni kellett a skulóval. Eddig nekem sokkal jobban bejön, mint az elsõ rész ami szerintem egy középszerû játék.
Következõ végigjátszásban megpróbálom a lehetõ legminimumabra levinni a mészárlást...
Hát ez érdekes. Igaz rengeteg emberrel végeztem, de elég sokszor csak az árnyékokban suhantam el, és nem öltem, szinte minden párbeszédet meghallgattam, elég sokszor bevillant kéken a képernyõ, biztos voltam benne, hogy a "jó" végzõdést kapom majd, de hát nem így lett. Viszont a "rossz" végzõdés nekem jobban tetszik, szerintem ha lesz folytatás, megint az lest a canon.
Biztos itt is kettõ van,mint az elsõ részben. Abból gondolom,hogy itt is bevillan a képernyõ meg jön egy hangeffekt, ha pl megnézegetsz, meghallgatsz párbeszédeket, és az elsõ részben is ennek a mennyisége számított a befejezéshez
Ez most komoly bazmeg hogy a játék bevásároltat velem, aztán meg elveszi az egészet? Ki a fasz talál ki ilyen geciséget?
SZERK: Hmm... ok... nem szóltam.
hogy tényleg 2002-ben találta ki az író <-> hogy valóban a 2002-es könyv ihlette :)
Így a játék második részének végén azt mondom, el kéne olvasni azt a 2 könyvet, bár a 2033-al is kellett volna kezdeni...bár sokan azt is írják, hogy a 2034-es könyv annyira nem hozott újat az elsõhöz képest, de az látszik a játék történetén is, hogy tényleg 2002-ben találta ki az író - annyira hosszú, reálisan, megfontoltan elképzelt ezegyszer biztos.
Hát egyik bázison lehetett látni a könyveket volt 33-34 ées 2035-ös Metro is ..:)
Csórikáim... Õszintén remélem hogy a következõ Metro részhez már megkapja a 4A az õket megilletõ bõségesebb forrásokat, jobb körülményeket minden téren, nem csak ígéreteket. Le a kalappal hogy mindezt sikerült összehozniuk az adott körülmények között, ennyire kis létszámú csapatként...meg is lepett az elsõ végigjátszás után hogy milyen hamar lement a credits.
"Rubin elmondása szerint még az energiaszolgáltatás sem volt stabil, így néhány fejlesztõ srácnak be kellett hozni az építkezéseken használt generátoraikat. Így tudták csak átdolgozni a leadás elõtti hétvégét, mert ha rá kellett volna húzni plusz egy napot, akkor a játék hetekkel is elcsúszhatott volna."
A mocsárban a nagy sáskacsigával mit kell kezdeni, mert elfogyott minden cuccom de ez még mindig vigyorog.
mocsárból hova kell menni, miután elindítottam a generátort?
Metro.Last.Light.Update.2 Metro Last Light Update 2 changelog:
- Fix for ATI/AMD video cards performance issues - Fix for shadow visual corruption bug on AMD 7xxx series - Fixes an issue with the game starting only in 3:1 resolution on some TVs. - Added FOV customization. After starting the game up, the user.cfg will be updated with the r_base_fov cvar. File is located in %LOCALAPPDATA%4A GamesMetro LL.
Köszönöm, ezzel tökéletesen tisztában vagyok. Viszont ebben a játékba én max SSAA-t láttam SSAO-t viszont nem.. Szóval vagy elírta a kolléga úr, vagy nem egy játékkal játszunk.
most komolyan engem szóltok le ezért?:D annyit mondtam hogy jó lenne ha nem patchbe raknák az ilyet,igen holnap jelenik meg,simán lett volna még akkor idejük így kiadni,na mindegy.nem szoltam semmit:)