Tyûûû, azért a mocsaras pálya eléggé odadob. El lehet rajta keresgélni egy ideig. Sõt meghalni is nem egyszer :D
Az új update nálam megszûntette a 10 FPS-re lassulásokat a füstös/halmozottan lámpafényes részeknél, le a kalappal a fejlesztõk elõtt, nem hittem volna hogy ilyen hamar sikerül játszhatóvá tenni a játékot az AMD-sek számára is...így már játszhatóan fut a játék bármilyen helyzetben, kezdtem egy hardcore ranger végigjátszást, a színházas állomásnál járok, eddig 30 FPS alá szinte nem is ment a mutató (általánosan pedig jóval gyorsabb) DX11 módban, 720p @ very high, AF 16x, motion blur normal, tesselation normal, SSAA off, PhysX off beállításokkal. A FoV beállítást "r_base_fov 75.625" így alakítottam, néhol belelátni Artyom karjába minimálisan célzáskor, de nem vészes. Az alap 50.625 beállításhoz képest határozottan elõrelépés, de számomra már kicsit sok, nemsokára kipróbálom 65.625-tel, úgy már valószínûleg bugos sem lesz... :)
elõször kitesz egy 'bezárás' gombot, csak arra lehet kattintani, aztán ha megint elindítom, akkor beadja a safe mode-ot és azon indul nem elmentett grafikai beállításokkal.
nekem induláskor azt írja hogy nem indult el elõzõleg akarja-e safe modban futtatni,akármit nyomok fekete képernyõ, csak resetelni lehet( 5870 vidkari minden driver fennt friss, valaki találkozott ilyennel?
Jó kis játék, de a grafikától nem dobtam hátast. Indokolatlan gépigénye van a grafikájához képest.
Nem vittem végig. A fov miatt nem játszok vele. Majd ha lesz fix.
Ezek az ukránok vagy oroszok tényleg csak a hangulathoz értenek. Számos helyen kilógnak a dolgok. Nagyon nyõgvenyelõs az irányítás is. Az ilyen interaktív gyorsakciók is picit elcsúsznak. Nem játszottam se az elõddel, se a S.T.A.L.K.E.R.-rel se. A Cryostasis: Sleep Of Reason volt ilyen nehezen megszokható, el is hagytam idõben :) Aki kíváncsi aki nem, ennyi az én véleményem.
Benchmark is in-game jelenet, szóval játékon belül nem lehet nagy különbség. Szándékosan néztem a katonák ruháit, részletességet, közeli textúrákat, és õszintén szólva nagyobb változást vártam ahhoz képest, hogy Low-on szépen fut, Very High-on meg diavetítés van. Igazából ha a lehetõ legalacsonyabb beállításokon játszol, akkor is bõven élvezhetõ. Más játékban a Low azt jelenti, hogy baszottul elmosott textúrák vannak mindenütt, itt szerencsére nem ez a helyzet.
Nem mintha nagyon fontos lenne, de a warez limited-nél a Ranger mód nincs a játékban. :D
Én benchmarkban összehasonlítgattam, és hát õszintén szólva, nem láttam egetrengetõ különbséget a Low és a Very High textúrák között, legalábbis nem akkorát, amekkorát az FPS csökkenése indokolna. AF 4x és AF 16x között sem láttam gyakorlatilag semmi különbséget, csak teljesítményben.
akkor is, ahogy néztem nem sokat segít a kisebb felbontás...pl a very high textúra önnmagában sokat szív.
Azért a high és a very high között nagy difi van .. én lehet a felbontásból "engedtem" inkább de very high és ssao +tesselation maxon legyen bent úgy sztem elég szép a gamma...
Köszönöm a választ (mindenkitõl), viszont már nem az a config van, ami a leírásomban volt eddig. Most frissítettem, ebbõl is látszik, hogy nem egy kalap sz@ron próbálok játszani:)! Az lett a megoldás, hogy a textúrát visszavettem eggyel (Very High.ról High-ra) és az SSAO-t bent tudtam így hagyni 2X-esen! Így nagyon szép a játék még mindig és csak ritkán szaggat be.
A hasonló tuninggal ellátott revolver nekem is tetszett, mozgás közben is nagyon pontos volt, a mutánsok ellen sem kellett szégyenkezni vele. Egyébként shotis voltam, a mutánsokat ledurrantani vele az utolsó pillanatban, minél közelebbrõl, majd törölgetni a véres gázmaszkot hatalmas fun. :P A legtöbbet ilyen shotit használtam, válltámasz, hosszabbított csõ, sárgás sight modokkal. Egyedül a tárazgatása volt problémás harc közben, a dobtáras auto shotira nem ruháztam be, csak nagyon késõn, második végigjátszásra ezen érdemes lesz változtatni. A gépfegyvereket, snipereket túlzottan nem használtam, a Kalash 2012-t fejlesztgettem, de csalódtam benne, a nagyobb mutánsok ellen elég hatástalannak bizonyult. A shotizás után a második kedvencem a "Van Helsing style" forgótáras nyílpuska volt, egy nem különösebben pontos találattal a legtöbb ellenfél megmurdelt tõle és gyakorlatilag hangtalan - visszaszedhetõek a nyilak, ráadásul bugos és távolról is sikerült többször... :D
Ha az r_api-t átállítod 0-ra kiveszi a játékból faszán a DX11-es funkciókat. De, hogy én semmit nem vettem észre amúgy a tesszeláció bekapcsoláskor a tárgyakon eddig az is biztos.
Deal with it, egyelõre fogadd el hogy AMD karival egyáltalán elindult...okkal szaggatja szét magát a füstösebb, lámpafényesebb területeken random AMD hardverrel, remélhetõleg megoldják a problémát még ebben az életben... :)
Mikro-akadásokra van valami gyógymód? Vagy fogadjam el, hogy optimalizálatlan? Most high textúrával és 2x-es SSAO-val tolom, tessalations on.Néha durván beszaggat szerintem ok nélkül..megyek a folyosón és beszaggat...! Ötlet?
Nagyjából mind jó, de ez a légpuska mi az istenre való???
Egyébként nektek melyik fegyver jött be legjobban? Nekem a hangtompítós+éjjellátós+puskatusos revolver. Ranger módban az emberek nagyja egy lövés, elég gyorsan lõ, és nagyon pontos...
Az elsõ részben se lehetett mindenkit megkéselni a full páncélosok kiröhögik a bicskát.
Errõl van szó, én is ezt mondom. Egyszerûen lekapcsolták a HUD-ot osz' jónapot! Ez így nem fun. Ha komolyan gondolták volna, akkor valami animációval oldották volna meg a dolgot, ahogy írtad, de ez így egyszerûen ócsó... Kár érte, igazán.
A hiba benned! Én mindenkit késeztem meg is lett az összes késes acsi :D a szörnyeket nem mert azok sokan jönnek és nincs idõ dobálózni meg lopakodni :D
Nem szükséges feltétlenül fejre célozni, én keveset használtam mivel minimális gyilkolásra mentem, de amikor használtam mûködött és kellõen pontos volt. :)
Kést dobálni értelmelen. Reggel 3at eldobtam, mindhárom egy centivel ment el a feje mellett.
A tény hogy nincs semmiféle HUD, az önmagában rendben van, meg lehetett volna oldani stílusosan mindent, például egy külön animáció ahogyan Artyom a meglévõ felszerelésére néz, avagy fegyverbõl tár kivesz, telítettséget ellenõriz, gyorsan visszatesz (már ahol nem látszik)...de semmi ilyen nincs, egyszerûen HUD off és kész, alternatíva semmi. Nagyszerû lenne egy kidolgozottabb Ranger mód, nem egy ilyen különösebb átgondolás nélkül összedobott modszerû valami...
Teljesen jól lehet 0 HUD-dal játszani, csak az a gond, hogy nem oldották meg, a TAB nélküli másodlagos fegyver váltást (dobó kés, gránátok), és 0 infóm van arról, hogy milyen cucc van a hátamon lévõ táskámban és a zsebeimben! És ez így rohadtul idegesítõ kezd lenni egy idõ után, nem pedig immerzív. Szóval a Ranger Hardcore jelenlegi állapotában eléggé öntökönszúrós kategória, viszont az alap Ranger az játszható, mert ott csak korlátozott HUD van (de legalább a legalapvetõbb infókat meg tudom nézni)... Amúgy a játékra más panaszom nincs, eddig nagyon hangulatos, tetszik.
Értem én de a nincs semilyen kijelzõ azért elég egyértelmü ezt nem kell hibának tekinteni. A ranger mod szopatás és aki önként szopik az ne sirjon, szvsz.
A jó befejezést kaptam! A legvége nem gyengén PhysX techdemo parádé feeling. Na ha ott minden csutka maxon van szerintem elég sok gép megfekszik majd ott menten majd legalábbis mocskos mod akadni fog!!
Igazából olyan az egész, mintha ott lenne a HUD, csak láthatatlan. Elég tré egy megoldás... Gyakorlatilag 10 másodperces megoldással kikapcsoltak _mindent_, aminek a HUD-hoz köze van... Ez az egyetlen dolog, ami baromira zavar...
Venicébe tartok, és várni kell a "kompra", miközben folyamatosan jönnek a mutánsok.
Ezzel nem is lenne baj, de eddig igazából az egyetlen, de fatális hiba most kezdett el igazán idegesíteni, konkrétan az, hogy Ranger Hardcore módban mindennemû HUD-ot számûztek, így hiába tartom a TAB-ot, nem látok semmi, csak hallom, ahogy az egérmozgással valamiket kiválasztok. Ilyen röhejes módon tudom csak kiválasztani a gránátokat, mert természetesen billentyûrövidítés nincs... És mivel nagyon híján vagyok a lõszernek, szükségem lenne mindenre amim van, de hát a fele felszerelésemet eddig sem tudtam használni, mert egyszerûen nem tudtam kijelölni.
Persze, ezt sem te írtad "csak a sok nyivákoló sírógép miatt kényszerülnek belerakni!"
Nem vetem ki mindenki másra csak mondtam engem hidegen hagy és szerintem még nagyon sokakat! Mindenkinek más a véleménye még szép és egy nagy szerencse!
Van interneten és részben tudom is használni így tudom mirõl beszéltek. Engem nagyon nem érint.Nekem mindegyik játékban megfelelõ nem szoktam állítgatni számomra felesleges!