Lehet linknek be kellene tenni a hivatalos oldalra mutató opciót? Meglestem, szépnek szép.
Mi lehet az a "castle-controlling"?Multis részére vonatkozóan.
Sorry Tomy a multis részek nem nagyon érdekelnek az ilyen játékban. De valószínû hasonló mint a TESOba lesz. Tehát elfoglalható lesz és utána meg is kell tartani. Meg egyebek.
Pedig nagyon jó kis dolgok kerülhetnek bele. Pl.társak helyett igazi játékos behívása a csapatba akár szellem formában is vagy ha offline vagyunk akkor más játékos addig használhatná bármelyik társunkat akkor online kereskedelem rendszer ilyesmik még sorolhatnám.
Most nem azt mondom,hogy itt egymás ellen küzdjünk meg,hogy PvP legyen hanem valami kifinomult online rész ami nincs nagy kihatással a játékra.
Ezért kérdeztem ezt az opciót,hogy mit jelenthet mert ebbõl sokat megtudhatnánk
A Bioware játékoknak mindig is az egyik legnagyobb erõssége a nagyszerûen kidolgozott NPC társak voltak. Szóval ilyen co-op dologgal pont a legjobb dologról maradnánk le.
Csodálom, hogy senki se linkelte be még. 30 perc gameplay.
Nekem tetszik. Játékmenetben nem kapjuk vissza az elsõ rész stílusát, de azért nem tûnik rossznak. Látszik, hogy azért igényel némi taktikázást, megfelelõ képességek használatát különbözõ ellenségeknél. A döntéseknél úgy tûnik, hogy megint lesznek jelentõsek. A területek jó nagyok lesznek. Az is nagyon tetszik, hogy a korábbi részekhez képest nem tûnik annyira statikusnak a játék és igencsak történnek a (történetet) befolyásoló események mi nélkülünk is, amikbe ha nem akarunk, akkor bele se kapcsolódunk. A társak meg folyamatosan kommentálnak, egymással is beszélgetnek. ÉS te választod ki a társak ruházatát. A taktikai nézet is visszatért (ezt mondjuk eddig is tudtuk/tudtam). Vannak olyan részek, ahol bizonyos pályaelemek megsemmisítésével ellenségeket lehet elintézni. Várakat lehet elfoglalni és eldönteni, hogy mire akarjuk használni õket. Stb, stb. Szal nézzétek meg a videót. :D
én is csodálkoztam,én am épp nemrég néztem.és akartam is linkelni xd amúgy nekem nagyon bejön:))
Tudom apróság,meg takaroggyak vissza anyámba,de könyörgök a grafikai jaszkarizó frosbite de király engine se képes rá 2014-ben hogy a fû ne olyan legyen mintha ott se lenne átmegy az ember textúráján?
És akkor sokan már a fotórealisztikusságot várjuk holott az ezer éves szaros dolgokat se képesek megoldani
Nem hinném hogy a régi rajongókat érdekli nagyon, a fû átmegy vagy nem. Azt hiszem ami nagyon pozitív, nagyon látszik a Witcher 2-t alaposan tanulmányozták, nekem kicsit fura a páncélok lenyúlása, nem ide való. De ettõl ez pozitív lehet.
Ami már sose lesz DA:O az a karakterek mozgása. Még a skyrimben is jobban megjelenik a nehéz páncél és a két kezes. Ezzel nem tudom hogy lehet gurulni? Persze ez pre-alpha verzió. De ez továbbra is a console shit, 10 éves gyerekeknek. Jó lenne ha ezért lenne reklamálás és talán javítanák.
Azért a fotorealisztikus kinézetet egyszerûbb megoldani.
Next-gen gépeken pedig kell majd,hogy mozogjon a növényzet.AC4/Ps4 verzióban is megcsinálták (prev-gen még nem volt ilyen benne),itt is úgy lesz sz.tem csak ez még alpha verzió
Pontosabban Pre-Alfa verzió. Bár mivel ez már korábbi build (a nyári Pax-on is egy az egyben ugyanezt mutogatták), így elképzelhetõ, hogy a "háttérben" már ténylegesen Alfa változatba ért a program. De lényegében mindegy is, hisz a 2014-es júniusi E3-ig nem nagyon fognak ebbõl mutogatni még dolgokat. Reménykedem a 2014. novemberi megjelenésben, de nem lepõdnék meg, ha átcsusszanna 2015-re.
Igen, mutatták is PAX-on asszem, vagy valamelyik nyári rendezvényen, ahonnan volt egy fél órás videó. És ha már meglesz az erõd a belátásodtól függõen fejlesztheted katonai erõdítménnyé, kém központtá vagy kereskedelmi csomóponttá, stb. jó dolognak tûnik.
Volt szó róla valamikor, hogy az új ME is crpg vonalra kerül legalábbis szintén ez a motor és a rendszer is hasonló lesz. Majd okosabbak leszünk ha látjuk a DA3-at.
Képek alapján a hangulattal nem lesz baj a Bio hozza a szokásos dark feelinget.
mivel ez bioware oldal így a concept art az aláírt szöveggel már utalhat arra hangulatilag milyen játékot akarnak készíteni. nekem eddig úgy tûnik a hangulat olyan mass effect 3 szerû lesz, tehát rendesen darkos.
Hát lehet tényleg meglepi lesz ez. Ezek szerint origins szerû puzzle is lesz benne.
Viszont van ott egy nem hülye javaslat ott, amit érdemes megfontolni, ismerve a EA koncepciót, lehet meg kellene várni a game of year kiadást. :)
Dragon Age: Inquisition információk az Official Xbox Magazine, és egy lelkes BioWare Social Network fórumozó jóvoltából!
1. There will be 5 regions in Dragon Age: Inquisition: Fereldan, The Free Marches, Orlais, Nevarra and the Dales:
- 2 of the areas you can expect to visit are; a war-torn region in Orlais and an elven burial ground, known as the Emerald Graves.
- The Emerald Graves, according to executive producer Mark Darrah, is where the Dalish Elves planted one tree for every soldier killed in the Exalted Marches.
- According to the magazine, while enemy levels don't scale to your characters, you can affect environmental changes to drastically influence local settlements, establish trade routes, capture territory and disrupt the local ecosystem.
- Wild flora and fauna, useful for crafting can be hunted to scarcity, allowing other species to proliferate. - Defeating intelligent enemies like bandits or dragons will have a significant effect on a given region.
2. Dragon Age Inquisition Companions:
- There will be no DLC Companions: According to Creative Director Mike Laidlaw: "Because of how deeply enmeshed in the system companion characters are, we can't just add them on the fly; part of them has to be shipped on the disc...which was led to criticism that we're forcing people to pay for content they already own. It's not the case, but we've decided this time to not go that route. There will be no DLC party members."
- Solas is an apostate and an expert on the Fade.
- The Iron Bull is confirmed as a companion, who is described as "a one-eyed mercenary and outcast from the Qunari faith"
- Sera is confirmed as a companion, and is described as "an elven archer. Little is known about them [referring to both Sera and the Iron Bull] at this point, particularly Sera, who turned up seemingly on accident during one of several combat demonstrations..."
3. The Dialogue Wheel:
- "We have three wheels that we use in response to any given piece of dialogue" says Gaider. "One of those is what we call the 'tone wheel', which is mostly for role-playing choices. The other two are the 'choice wheel'- for taking an action or stating an opinion-and the 'reaction wheel,' for emotional moments"
4. The Inquisitor:
- There will be 4 voices for the Inquisitor 2 for each gender, for all races
- To address why the same voices apply to all races, Mike Laidlaw made the following statement: "It's a matter of file size...if we were to have eight voices, two for each race, we would be shipping on 14 discs or something. We figured that with four voices, that would give players enough options while staying within our size limitations"
- Bioware is currently exploring options to differentiate the voices, like changing the pitch of the audio.
- The Prologue Section (or the "Origin" section" will be the same for all players. The player's appearance, class and dialogue responses during the prologue section will fill in the details, presumably of the Inquisitor's background, and in particular inform how other characters respond to you throughout the story.
- The Inquisitor is the sole survivor of a reality-shattering event which results in the Fade tearing opening throughout Thedas.
- "Presumbly as a result [of the Fade tearing open throughout Thedas], you're also endowed with a singular ability: you can close these rifts wherever they appear throughout the continent."
5. Endings:
- "Bioware is promising a staggering 40 possible endings for the game, dependent not only on choices made in character generation but by actions taken throughout the storyline. [Mark] Darrah stresses, however, that the endings will all be meaningfully different from one another. You won't find 40 endings with only slight degrees of variation between them."
6. Customization:
- Armour weights are no longer class specific. Meaning a rogue can wear a mage's robes, and a mage can wear a warrior's armour. The magazine speculates the penalties will be similar to the fatigue penalties used in DA: Origins
7. Other information:
- There will be a jar of bees, which can be used as a combat item which according to Bioware: "You throw it, the jar breaks open, and little bees fly around stinging your opponents."
Mi az amit az rpg igazán jelent. Ez a három betû. :) Milyen az amikor a társaid élnek és a történet magába szippant. :) Mindemellett a a harcrendszer másodlagossá válik és a látvány is bár szükségesek. :) Nekem David Gaider neve garancia arra ez a történet ütni fog, és a karakterek is. :) Az meg csak ha a tortán kb 20 körüli variációt mondanak a kimenetelekre. Na ez az ami számít!
Szép szép, de ez még édeskevés ahhoz, hogy olyan alapmû legyen, mint az elsõ rész. Titkon reménykedtem benne, hogy Leliana visszatér, de a végén lévõ "csapatgyûléses" képrõl kiderült, hogy az elsõ részbõl senki sem tér vissza, a másodikból is csak Varric és Cassandra. Kíváncsi vagyok, örülök az október elejei megjelenésnek (azt hittem már átcsúszik ez is 2015-re, mint a Witcher 3).
Olyat ne várj. senki nem fog már annyi idõt áldozni egy játékra mint ezt tette a bioware a dragon age originsel vagy az swtorral. Pláne úgy, hogy ma el lehet adni egy rpg-t 10 millió példányba úgy hogy a történet és a karakterek másodlagosak. Ígérem, nem lesz rossz ez! látszik a kevés infóból, azért rendesen próbálják megközelíteni a DA:O-t. Lesznek új jó karakterek és nagyon várom mi lesz a Morrigan story vége :)
Inkább az a kérdés érdemes e megvenni részekben, kielégítve az EA mohó pénzsóvár lelkét vagy megvárjuk az ultimate verziót akciósan. Sajna David Gaider nekem túl jó ahhoz, hogy sokat várjak :(
Jah, annyi a pozitívum, hogy Morrigan visszatér és végre jól is fog kinézni (very boobs)!
Jó kis game lesz ez csak adjanak bele szabadságot a játékosok részére meg legyen jó nehéz és összetett:)
Azt mondom az új karakter aki egy pillanatra bevillan, az se lesz rossz. :)
érdekes, amit írsz, mert ha tényleg nagyon odabaszós rpg feelinget akarnak csinálni, akkor "végén csapatkép" ide vagy oda, kurvára nem hagyhatják ki azt, hogy 1-2 karaktert visszahozzanak a dragon age 1-bõl (nekem Oghren a személyes kedvenc, de tudnék örülni másnak is - Zevran, Sten pl) a 2-bõl.. fene tudja, onnan valahogy nem hiányoznának annyira a karakterek (már persze a meglévõ Varricon kívül), maximum Anders, a többiek nem nõttek hozzám annyira illetve Tallis a DLC-bõl mindenképp jöhetne!
.. vagy B tervként megint akkora karaktereket kell írniuk, mint anno Morrigan és társai, ami lássuk be, _szerintem_ szimplán lehetetlen
Rossz gondolkodás :) Lehet jókat is csinálni újat is egykor a DA szereplõi se léteztek, létrehozták õket A david gaider vezette csapat mint írok :) Most újra õ a vezetõ író :) Morrigan meg fontos szereplõ ne aggódj csak nem csapattárs ,ebbõl sok minden lehet. Nagyon valószínû pár variációt rá is kijátszanak. Gaider nagyon nagyon jó író. Még úgy is hogy a sokak által utált L betûs a projekt vezetõ.
Jaja. Morrigan és Leliana-t vissza. Nem csak NPC-ként, hanem csapattársakként. Csöcsöket akarok a csapatomba!
Amúgy olyan karakter, mint Morrigan tuti nem fognak írni bele. Pont õvele reklámozták és "adták el" az elsõ részt. Minden promó anyagon õ volt. Várom, de van olyan érzésem, hogy csalódni fogok (a grafikában nem, mert az több, mint korrekt). Valahogy a Dragon Age 2 és Mass Effect 3 után nagyon elpártoltam a BioWare-tõl. Varric jöhet, Cassandra nem tudom milyen csapatban, de gondolom olyan akaratos és erõszakos lesz, mint a második részben.
egyrészt miazaz L betûs projekt? másrészt ha te azt mondod, hogy képesek olyan mélységû, kidolgozottságú karaktereket írni, mint anno a DA1-hez, én most naívan elhiszem, és mégjobban várom a játékot.. :) szóval nem, én nem hiszem, de persze valahol mélyen bízom ebben
ha csöcsöket akarsz, Oghren is simán játszik!!!4 csak hogy én is örüljek bár humortörp sajnos már van ugye Varric személyében, úgyhogy ezt az ötletemet kb temethetem
Óriási terhelés lehet a weboldalán a játéknak mert nekem nagyon lassan töltödnek a dolgok. Amit látok viszont úgy néz ki classonként is lesznek eltérések a sztoriban. A zene félelmetesen jó, a mágus ruha nem tetszik, de attól még lehet jó, Morrigan láthatóan nem változott :), a bevezetett szereplõk jók. Felkerült egy idõvonal is ami röviden felvázolja a történelmet. Kicsit szegényes de sajna sokan úgy se olvasnák el. :) Összességében nagyon nagyon szegényes az oldal, ahhoz képest ami a DA:O elõtt volt. De nem is számítottunk másra szerintem.
Szerény kis csapatunk:
biztos ezek lesznek a companionok? mert így ránézésre egyébként van 1-2 érdekes, balról a második pl. bár nemtom.. jobb oldalt az nem duncan? illetve hol van varric?
az k*rvaélet hogy nem Varric, a videón látszott, hogy totál a DA2-es kinézete van, az ott a képen egy másik törp egyértelmûen javíts ki, ha hülyeséget beszélek
De ha ezt mind megkapjuk az nem lesz semmi bár én kétlem. Eddig van: -Warrior-Defensive -Warrior-Fighter -2 mágus egy offensive meg egy support(?) -Rogue-Archer
Ide jöhet még 1 Rogue ugye ha követi BW a klasszikus 8-ast
DLC-be csak fegyver/páncél és küldetés fog érkezni. Karaktereket tartalmazó DLC-k nem lesznek!
Amúgy a képen lévõ íjász elfcsaj melletti leányzó nem Leliana? Rövid vöröses haja van a csuklya alatt + orléziaihoz hasonló ruha.
Ez a karakter akit mutogatnak gondolom elõre beállított karakter lesz, mint mondjuk a második rész esetében. Nem nagyon mutogattak még különbözõ variációkat, csak ezt. És nagy a hallgatás a törp, elf és nõi fõkarakter oldalról is.
gondolom DA2 rendszerben lesz félig lefixált, félig testreszabható a karakter, fajt kétlem, hogy lehet majd választani leliana +1, bár olyan fura az a beállás, de simán lehet igen