Ez az Év RPG-je díj, ez nem sokat jelent. Tavaly pl. nem is jött ki wrpg szinte, ezért a kickstarteres, indie shadowrun returns nyert sok helyütt (máshol meg MMO-k vagy vmi jrpg).
Idénre is csak a DA3 van, ami lesz konzolon és pc-n is. Amúgy csak pc exkluzív DD:original sin, új risen és wasteland 2 jön. Szûkös évek ezek az rpg-piacon.
Ha jobban megnézzük a #438-as videóban feltûnik egy "új" party tag (6:30 körül harcban, 7:15-nél pedig dialógusnál), aki bár hasonlít Vivienne-re, még sem biztos, hogy õ, mert mintha a másik nem képviselõje lenne. Bár a mai világban... (szakállas nõk )
Dragon Age: Inquisition "is done. It's just polish and bug fixes now"
Na ez ha igaz akkor le a kalappal elöttük,hogy 3 hónapon keresztül csak a bugok kerülnek javításra kiadás elõtt.Erre érdemes rááldozni a nyarat
EA játékról van szó, nem kell benyalni semmiféle szöveget. Fogadok, hogy az augusztusi GamesCom-on még mindig az Alfa verziót fogják mutogatni, mert az fun. "Srácok, kész vagyunk a játékkal, amíg megjelenik, nesztek egy kis gémpléj a korai alfaverzióból!"
Bioware szokásához híven megint behoz egy búza karaktert. Nagyon elbuzult ez a fejlesztõcég az utóbbi idõkben...
Kezd egyre kevésbé érdekelni ez a "játék". Nincs problémám a nemi-identitásukat másként élõkkel, de kezd már sok lenni belõlük. Minden baszott BW játékba be kell tenni egyet... Ez aztán fantáziadús karakterkidolgozásra vall. Well done BioWare!
Amerikai piac az elsõ ott meg a deviancia elvárás. A biológiai kiválasztódás 200 éve leállt arrafelé.
Mekkora felhajtást csináltok már a dologból... Ez egy RPG. Egy RPG attól jó, hogy minél több dolgot csinálhatsz benne, minél több dolog közül választhatsz. Ha buziskodni akarsz akkor azt csinálod, ha nem akarod, akkor nem. A meleg játékosoknak miért ne legyen lehetõsége saját nemû karakterrel összejönni? 21. században vagyunk emberek. Ne legyetek már ilyen maradiak!
Azért látom biztosra mentek, és berakták Freddie Mercury-t mage cuccban. :D
De komoly uborkaszezon lehet, ha csak ez a hír van a játékról. Témába vágó videó
Már itt is, amióta nem döglesz bele a torokgyíkba. Mellesleg, ha a buziság örökletes lenne, akkor nem létezhetnének buzik, szal sok köze nincs a kiválasztódáshoz.
Megdögleni te szoktál, továbbra is tisztelem az õszinte névválasztásodat, tökéletesen fedi személyedet. Tovább kár is szaporítani a szót. De ha még is egy kis fény pisákolna fejedbe kifejteném. nem egyén ellen irányult mindössze azt jelenti a római birodalom végnapjaiban is a degeneráció érvényesült, társadalom szinten probléma, nem egyént kell elítélni, még csak üldözésrõl se szól. Tisztán a társadalom szempontjából kell tudni mi az ami a jövõt szolgálja és mi nem. Tanulni a korábbiakból.
Biológiai kiválasztódás nem a leghelyesebb szó, jobb lett volna ha konkrétan írom, a 200 éve a polgárháború volt.
valami buzzancs a sztori író... szóval várhatóan elég pajkos lesz a történet,...
...egyébként nincs baj a homár testvéreinkkel, csak ne verjék már a mellüket meg táncoljanak, hogy õk a brokeszt csipázzák, és se megyek ki ordibálni, hogy punci a legjobb
pedig valami leszbi felvonuláson még menõ is lennél vele azért nem tetszik ez a meleg-férfi-dolog a játékban, mert nõi fõkaraktert terveztem indítani, de eddig nem nagyon van olyan f;rfi románc-material, aki miatt foglalkozni akarnék a játék ezen oldalával esetleg ha lelianaval lehet leszboszkodni
Hetero férfi számára akkor marad Cassandra és Vivienne. Leliana-val és Morrigan-nel nem tudni hogy lehet-e kavarni, vagy hogy mekkora szerepet töltenek majd be.
Én még nem találkoztam ilyennel de ne is kerüljön senki ilyen a szemem elé.Igaz kis városban lakok lehet közrejátszik ez is és ezért kerültem mindig is el az ilyet. Játékot meg dobom majd ki a francba vagy törlöm le ha nekem beletesznek ilyen dolgokat és feltünõ lesz az egész,az biztos
Jó tudom nem a grafika és a fizika a lényeg soha egy játékban sem (pedig sok esetben DE) de nevetséges hogy a varázslatóknak nulla hatása van a környezetre!
Jó video. Nagyjából minden amit lehetett tudni, maga az ui az konzolos, a karakterfejlesztés lebutított, a grafika gyönyörû. Ami pozitív a sárkányos harc, az sárkányos harc, ez tényleg, mûfaját tekintve olyan amilyennek lennie kell. Lassan a DA:O trailere életre kell mûködésileg. Eddig is csak abban bíztam a sztori és a karakterek jók lesznek. Mert a többi már nem a mi világunk. De az az npctõl felvett mellékquest egy az egyben alacsony skyrim szint volt lekopizva. Reméljük ez csak az egyszerûbbekre lesz igaz.
Ami még érdekes lehet szerintem, marad e bármi a régi rendszerbõl ami izgalmassá tette mint rpg-s harc. Nagyjából mindent ki lehet találni milyen lesz, amit nem látok pl marad e bármi szerepe a potionoknak, vagy a taktikázásnak vagy shoot'em up lesz az egész harc mert akkor fölösleges a taktikai nézet ha lesz olyan. Mondjuk bevallom, régen gondoltam rá jó lenne, ha a társak önállóban mûködnének, harcban nem két percenként kellene módosítanom, ez mintha megvalósulna. Persze sokak meg pont élvezték a molyolást.
Az UI elvileg azért olyan, mert gamepadról megy, ha K+M-al van irányítva akkor normális ui lesz, elvileg. Valahol elhangzott.
Gondolom az augusztusi Gamescom-ra is ezt a jó kis Alfa verziót viszik majd. Minek mutogassák a kész verziót?
Augusztusi Gamescom Bioware-s tag: "Nesztek egy kis alfa gémpléj az új Dragon Age játékunkból így másfél hónappal a játék megjelenése elõtt. Ez az a játék, amit mindig is el akartunk készíteni, de eddig nem volt rá lehetõségünk. Mivel eddig mindig "kész" játékokat dobtunk ki, és ez lesz az elsõ félkész remekmûvünk!"
Nem láttam még, de jó. Nekem érdekes pont az az érzésem ahhoz képest, hogy alpha build egész jó. És ezek szerint legalább fél évet bugosításra szántak. Beth is ezt csinálja. Felemás továbbra is kicsit jobb mint a Mass Effect amitõl tartottam, hogy átveszik ezt az ész nélküli full akció stílust, de azért nem. Viszont nagyon csupasznak érzem a karakterek felépítését passzív és aktív képességek terén valamint a figyelt megjelenõ infokat. Lehet ezt konzolosodás hozza magával.
Az talán nem is akkora gond külön csak a konzolos ui mögött már nincs komoly tartalom. ahogy a skyrimhez is hiába csináltak jobb ui-t attól az nem lesz más mint a lecsupaszított valóság amit jelképez.
Ha jól sejtem a video alapján a redcliffes részt megint David Gaider írta. Félelmetes, sajna kemény spolier volt.:) De lehet majd jövõre veszem meg addigra elfelejtem :)
Ez a videó nálam inkább hajaz Dragon Age 2-re sajnos, ugyanaz a szétrobbanó testek effektus, semmi vér. Pedig hogy mondták, hogy tanultak a Dragon Age 2 hibáiból. Eddig látottak alapján nekem nem úgy tûnik.
Pedig abból a mélységbõl volna hova fejlödni..
Nekem eddig a legnagyobb gondom, hogy nem látok egy szimpi karit se a partyból, persze ez csak az elsõ benyomás ha majd lehet velük beszélni talán jobban megkedvelhetök lesznek.
Újra megnézve a videot nem tévedtem amikor a concept artok alapján azt mondtam ez egy sötét darkos világ lesz. Ez alapján a video alapján ez még sötétebb tónusú lesz mint a DA2 volt pedig az is mellbevágó sztorival. Érdekes. Az emberek többsége nem szereti ezt bár én rajongók ezekért. :) Hihetetlen hogy a Bioware nem áll le ezzel. :) Kotor, Neverwinter, DA:O, DA2, Mass Effect 3, DA:I. Egyre sötétebb és sötétebb.
Marketing anyag, ami valószínűleg bullsit: 40 féle befejezés, melyek csak kisebb részletekben térnek el egymástól (multicolor ending visszaköszön?) 26 féle különböző sárkány (gondolom itt a sárkányok külsejére gondolnak - ahhoz képest eddig mutattak 2-t) 40 órányi történeti szál (csak a történeti szál, a mellékküldetések nem tartoznak ide - na persze, ha 30 óráig szünetelteted taktikai nézetben a játékot, akkor elhiszem a 40 órás történetet) Díjnyertes BioWare történetmesélés (na ezaz, amire már régen nem volt példa)
És ami a MEGA Bullshit: "Ez az a Dragon Age játék, amelyet mindig is el akartunk készíteni." Azt még megértem, hogy a második részt letagadják (én is letagadom, hogy 0day megvettem), de hogy a nagyszerű első részt is?
Viszont: Érdekes, hogy ebben a raboskodós Leliana videóban Leliana teljes páncélban feszít. Itt nem arról van szó, hogy pucéran akarom látni, de eddig a BioWare játékokban/más játékokban is jellemzően a raboskodó karakterek (meg amúgy is, egy kis józan paraszti észjárással), akiket ki kellett szabadítanunk egyik sem viselt páncélzatot, sőt közel meztelen volt mind (Bastila a KotOR-ból? Vagy Sten és Leliana a Dragon Age Origins-ből/Leliana's Song-ból megvan?). Érdekes, hogy valakit teljes páncélzatban tartanak fogva és úgy akarják "megkínozni". De legalább a fegyvereit elvették... Az is valami. Íj van neki, de hogy miképp hordja az rejtély. Meg láthatatlan tegezek is vannak, ahogy elnézem - Sera-nál is.
Illetve, úgy tűnik, hogy a társaink ruházatát ismét nem módosíthatjuk...
Nem hinném. Azok az alphák nagyon jó állapotúak. Valószínű a teszteléshez kell még idő nekik. Szerintem tanultak a Bethtől a játékosokat elsősorban a minél hibátlanabb, bugmentes játékkal lehet megnyerni maguknak. Szerintem ennyi. Nem nagyon jön ki új anyag, szerintem a játékot legalább fél éve már csak tesztelik. Lehet túl sok hibát jeleztek a tesztelők és nem fér bele a javítás a hátralévő időbe.
Nem vagyok meglepve. Lassan másfél éve már, hogy egy darab AAA RPG nem jelent meg. Az is vicces, hogy a nextgen konzolokon egy évvel a launch után jelenik meg az első RPG (talán, ha nem tolják tovább). PC-n legalább van Shadowrun meg Divinity, de konzolon kb semmi. Talán jRPG-k, ezt nem tudom, de rendes wRPG egy darab sem.
Valami nincs rendben ezzel az iparággal, de nagyon. :(
1 hónapot csúszik.Ez aztán a katasztrófa:) Még örülhetünk ha idén télen megjelenik mostanában úgyis az a divat,hogy eltolják következő évre ÉS ez kell a népnek!Addig lehet szépen etetni+mehet a Hype.A játék meg már kész ahoz senki nem fog nyúlni a kiadás előtti hónapokban..
Megértem a késést teljes mértékben. Megvárják az új NV+Ati VGA-kat amiket fog is futni maxon Újabb taggal bővül a már amúgy se kicsi "majd egyszer maxon fogom tolni ezeket a játékokat ha lesz hozzá böller gépem" mappa!
Gondolod még hozzányúlnak a játékhoz?Én mernék fogadni,hogy azt kapjuk amit láttunk az Alfa felvételes videóbol..
Valószínű, a videok alapján ez már legalább fél éve kész van. Olyan dolog lehet a tesztelésen kívül amire mi úgyse fogunk rálátni. Egyezségek hardvergyártókkal, konzol cégekkel vagy hasonló nem ránk tartozó okok.
Azért mutogatják az alpha-t, mert az az aminek egy része vállalhatóan stabil volt, be lehetett mutatni. Egyáltalán nem azt jelenti, hogy nem volt már akkor is "beta", vagy RC verzió belőle. Sokan nincsenek tisztában azzal, mit jelent az alpha jelző.
A videókon a játéktér és játékmenet 1%-át láttuk. Ami elkészült:) Attól hogy a motor és az interfész valamelyest kész van, a tartalomról ez még távolról sem elmondható. A legtöbb munka pedig azzal van.
azt csiripelik h marketing okokbol csuszik. Oktober elég zsufolt lesz valóban.
Első kettő kapcsán lehet igazad. Harmadik pont kapcsán miért ne lehetne 40 órás csak a főszál (Origins valaki?)
Az, hogy azt mondják ez lesz a legjobb rész (konkrétan azt mondták, amit írtál is, hogy mindig is így képzelték el egy DA játékot.... Lehet számukra nem az Origins a Dragon Age), még akár igaz is lehet. Ne legyél ennyire pesszimista. Ezt majd jól kiderítjük ha kijön (más kérdés, hogy én sem hiszem, hogy az első rész színvonalát felül tudná múlni).
Meztelen rabokhoz: lehet frissen elfogott személyről van szó és nem igazán cél a kínzása... Még ha az is lenne lágy részek azért így is akadnak. Végtelen nyílvessző dologra már nem is reagálok inkább.
Szerintem meg szimplán az egyik fele a dolognak, hogy van még tennivaló a játékkal. A másik fele meg, hogy októberben azért baromi sok AAA cím jön egyszerre, amik durván fogják egymástól elhappolni a vásárlókat.
Pénzügyi szempontból novemberre tolni a megjelenést kiváló döntés (novemberre nem jelentettek be annyi játékot, mint októberre).
VGA-kra: Miért lenne cél megvárni bármilyen megjelenést. Ha hardvereladásokat akarnak gerjeszteni, akkor ezek előtt kell kidobni a játékot, mert akkor bőnyállal vetik rá magukat az őskockák az új vasakra amint megjelennek, hogy kihajtsák az új játékokat.