mw2n azért már erõsen éreztette hatását a konzolos casual gamek áldásos (trágya) hatása. mw3 trailerének nézése közben meg mintha 1az1ben a második részt látnád csak más pályán.
nyilván tetszhet , különben nem kelne el milliószámra.:D cod2 , mw elsõ részével én is játszottam sokat , rá következõ részek lettek aztán egyre szarabbak szvsz.:S
A gyengeségbõl születik az elõny. Attól még hogy nincsenek benne jármûvek, valakinek így is tetszhet nem? Amúgy igen, vettem a lapot, érdekes hasonlítgatás :D
taktikai rambó? omg , ne fárasszuk már egymást. ez csak egy vicces kép , ami kidomborítja a bf3 elõnyeit emellett rámutat az mw sorozat gyengeségére.
érdekes , te úgy tünt egybõl vetted a lapot ellentétben ezekkel a szerencsétlenekkel , akiknek ezek szerint csekély értelmi képességeikbõl adódóan egybõl csak személyeskedésre futja.
Igen, tudja. Te szembeállítasz egy rambo fps játékot egy taktika és rambo keveréke játékkal amiben vannak jármûvek. A CoD olyanoknak van, akik egyedül játszanak, míg a battlefield egy csapatjáték.
Mármint minden megengedett, olvassátok el a legelsõ bejegyzéseimet, ez a topik erre van szemétgyüjtõnek. Nem az emberekre értem hanem a szemetelésre, mint hsz-ok
Úgy hogy a TPS-nek tps irányitás van az FPS-nek meg FPS...:D Hasonlítanak de csak annyira mint egy autos vagy egy bármilyen más játék kivétel a stratégiai játékokat.
Nem ferdítem én sehova, azt mondtam hogy a Gears irányítása gyakorlatilag ugyanaz mint a konzolos FPS-ek nagy része, mégse mondja rá senki hogy alkalmatlan. És ezt tartom is. Hogy ebbõl hogy jött le nálad hogy FPS vagy a TPS az irányítás kérdése, azt még most se tudom, de mindegy is.
Képzeld el a Gears of War-t, úgy ahogy most van konzolon. Most jó az irányítása? (fõleg a célzásra koncentrálj, mert a kontroller ellen általában az a legnagyobb ellenérv). Gondolom jó...
Ok, akkor most képzeld el ugyanezt a játékot, csak a kamera nem a karakter mögött van, hanem "feje helyén" ahogy FPS-ben megszoktuk. Mos ettõl az elõbb "jónak titulált irányítás" hirtelen használhatatlan, a feladatára alkalmatlan lesz?
ott van benne hogy A TPS és FPS nem irányításmódot jelent. Autós játékban is a verdát a bal analoggal mozgatod nézelõdni a jobbal tudsz csak nem tudsz éppen lõni.
Nics olyan hogy FPS szerû irányitás, FPS-ek közt is sok eltérés van, van amiben nem tusz lõni sem.
És én amikor FPS-et irtam hsz-ban nem irányitásra értettem mert nem lehet azzal azonosítani. TPS abban külsõ nézetes a karaktered sokkal könyebb joy-al irányitani, mivel sokszor kombinált gombkiosztás van TPS-ekben, és más a látószög más stilusú az irányitás.
Már mért ne egyezne meg? Bal analóggal mozgatod az embert, jobbal a célkeresztet, a ravasszal lõsz, az alap gombok az ugrás, tárgyhasználat, stb... Ha az a játék fps lenne, ugyanígy irányítanád.
Szeretem amikor elõjön a precizitás.Akkor most az a jó ha könnyû valami vagy ha nehéz(pl célzás).Vagy ha realitással jöttök akkor megint bonyolódik az egész(Senki sem 360-azik röptében puskával a kezében)Kezdem úgy érezni egyre nagyobb itt az ellentmondás.
szvzs: A rezgés+ravasz > 6000dpi fézeres csodaegér
gyakorlatilag nem egyezik meg. :P hiába próbálkozol. hárítok....:P
Most ugye jön a Forza 4 egy idejig körülötte forog majd a világ, hála vagy nem hála a buta sony-nak akik elbaszták, mert míg késtek élte a világát a Forza 3 és szedte rajongóit, mire kijött a GT5 volt 1 éve talán most meg majd jön a Forza 4...gt6 meg 2028-ban.
A Gears tps, de az irányítása gyakorlatilag megegyezik egy fps-el. Igy ha kontrolleren "játszhatatlan" lenne, akkor talán nem vették volna millió számra... Erre gondoltam.
Geras of War egy TPS, nem az irányítás végett lesz FPS egy játék, gondolom ezt elirtad és nem gondoltad komolyan. :)
Halo Reach szép gém de engem az is hidegen hagy õszintén.
Egy biztos ha autosok vesznek, azok nem véletlen vesznek. Forza (x360), GT (ps3). PC-n rfaktor ide vagy oda de etéren nincs rivális, nemhogy rivális, még alternatíva sem.
Majd talán most az ACR beta amire várok hogy végre elkezdjék...na az valami Forza utánzat lesz ahogy a képeken láttam.
Te lehet nem azért vettél, de sokan meg igen. Nem a semmiért 360-on a Halo multija a legjátszottabb, amit megint csak egy másik FPS a CoD MW2 tudott egy idõre "letaszítani a trónról". Vagy ott a Gears of War, ami ugyan nem fps, de az irányítási rendszere gyakorlatilag egy fps-é, az se kevés gépet adott el. Mint ahogy írtad, persze az egér precízebb és praktikusabb erre, de kontrollerrel is simán lehet egy fps-t irányítani.
BOCS a szar kifejezést nem arra irtam most hogy a játékok szarok, csak átvitt értelemben használtam a kifejezést, nehogy valaki nekemugorjon hogy xyz fps játékot leszaroztam... -.-
Ennek iszonyúan egyszerû oka van. Ha vesz valaki konzolt a sok jó ex miatt veszi elsõsorban, és ha már megveszi, akkor megveszi azt az 1-2 fps-t is a konzolra a társaság végett, és egy idõ után ráérez hogy kell joy-al irányitani és ennyi.
Az a nem tudom hány száz millió konzol játékos aki kb. a PSX óta minden konzolon játszott valamilyen fps-t, az mind hülye nyilvánvalóan. Bár már SNES-re is volt Doom meg Wolfenstein 3D, úgyhogy még mehetünk oda is vissza.
aki azt mondja hogy a kontroller fpsesre való, az finoman fogalmalmaz lövése nincs az egészrõl és/vagy azért mondja mert az egér precizitása túl magas neki, illetve az oviban tutira megalázták doomban folyamatosan
Hõsiesen harcolok a fronton és nem a statommal foglalkozok.Ha az érdekelne akkor tactical nuke-kot kempelnék egy másik játékban.
Valóban, te is inkább repülj vagy tankoz kár erõlködni a infantrival mire benyomod a kombókat meg megfordulsz lehentelnek ,ami meglátszik a statodon is.
És igen a pályák kialakítása nagyon nem mindegy, itt sokkal több lehetõséged nem csak elõre mehetsz ,hanem amerre akarsz nem úgy mint bc2 nevezetû szartalicskában.
Nem imádja senki a konzolokat. Õ a BF1943-ról ír, azt olvasd el azért mielõtt válaszolsz. Van akinek a joy nehézségeket okoz kezelni, én is elõször nem tudtam mi merre. Csak gyakorlat kérdése, de ez van a bill+egérnél is, a kormánynál meg mindennél.
Meg hogyha nem terveznek pl, egy szép világítótornyot rálátással az mcom-okra, szép nyílt területtel körbevéve, hogy még véletlen se lehessen bejutni kiszedni a kempelõket :) Kb 5-et tuti ott gubbasztanak. Vagy pl egy ezer ablakos városrészt ne az egy árva nyílt úton lehessen csak megközelíteni ....:)
A játékok pályatervezése nagyban hozzájárul a játékmenethez.A BC2 elõtti BF-ekben én nem találkoztam például olyan tiltásokkal hogy: -csak 2 sníper csapatonként -fegyvertiltások -stb. Igenis hogyha a játék menet úgy van kialakítva hogy ne támogassa a kempet akkor az kevéssé lesz zavaró a játékban.
Háromszöggel elõrántod R1-el meg ütsz ha jól emlékszem.Tényleg hihetetlenül magas agymunka és kézügyesség kell a csavarkulcshoz.Ekkora hülyeségeket azért nem mondj.
Azt meg kétlem hogy Régi Szent Pálya aurája a rák gyógyítása mellett a kemperekbõl is kiûzi a kempelést...
Hasalásnak inkább komoly technikai problémái szoktak lenn, mást látsz mint amilyen az animáció, kilátsz egy alacsony fedezék mögül pedig valójában semmi nem látszik belõled stbstb...Nézz utána, sok játékból emiatt hagyják ki.
Ja nyomom a bf43t olyan kombót kell hogy benyomjak hogy elôvegye a csavarkulcsot, még a mortal kombat ban sem kell úgy figurázni ,meg a 43ban miért nincs kemp talán azért mert a régi pályák vannak. Ha nem lenne a kontroller éjjel nappal nyomnám, köszi Dice amiért nem attad ki pc re. A cod engem nem érdekel fôleg konzolon.
Nem szopnád le magad, mert nem futás közben az ellenség talpához kellene hasalnod. Egyszerûen nem tették belee, semmi köze ahoz hogy mit lehetne a joyal, meg lehetne oldani a készitõk nem tették bele azt ennyi.
Pedig így van a játékot a kontrollerre tervezték ezért van hogy csak rohansz elõre és csak darálsz mint állat, szerinted miért nincs hasalás mire benyomnád a hasalás célratart lôvés kombót leszopod magad.
Baromság mind a 2 gém jó csak az emberekkel , vagyis a játékosokkal van marhanagy gond.
Akik ahelyett hogy jót játszanának a játékokkal csak rinyálnak. Ezt nem rád értem most, hanem azokra akik köpködnek.
Mindenki azt vágja a cod fejéhez hogy sok a script, miért mitgondolnak a bf vagy más játékban nem scriptek töltik ki a single-t? hogy befordul egy sarkon és 5 katona jön? ha 3x játsza újra akkor is az fog történni mert nem véáletlenszerûen történnek seholsem az események.
Ilyen változó single-vel csak 1-2 játék rendelkezik.
Csakmert a COD lett a legnépszerûbb Fps, akkor minden más fps a koppintása? Gondolkodjatok már, két különbözõ játék és csakmert a COD a befutottabb, a másikat arról másolták?
Na figyi te segg!!Az én fiam 9éves ,és ezt látja nap mint nap amit te itt mûvelsz az idióta haverjaiddal!!Legalább rájuk gondolj ha lehet!! (szivessen találkoznák veled amúgy, aztán mondhatnád!!)