Nem. Hajót és védelmet nem lehet lerombolni, csak épületet. Bár a rakétakilövõnél azt írja, hogy "fejlettebb technológiák során, valószínûleg ez a létesítmény felesleges lesz, lebontásra fog kerülni." De mégsem lehet lebontani
Bug javítás
-expedíció során volt 1 kis hiba, ott lett kijavítva bug
Esélyek: 20%-ra vannak jelenleg lebontva - flotta sötét anyagot talál - nyersanyagot talál - csatába keveredik a flotta - ûrhajót talál /ekkor 50% esély a túlélésre/ - elpusztul a flotta
Módosítás:
10-bõl 1 expedíciónál: - elpusztul a flotta - csatába keverdik a flotta
10-bõl 3 expedíciónál: -nyersanyaggal tér vissza -sötét anyaggal tér vissza
A vakáció mód nem mûködik, a csatahajot meg már nemtudom kifejleszteni, mert nem engedik hogy összegyüljön annyi nyersanyag a bolygon, a szállítokat meg legyakják! Csatahajo nélkül, meg megkarcolni sem lehet csatahajot kb!
A szövetségemtõl elnézést kérek, de én szerintem abbahagytam a játékot!
Írtam ûcs-án privátot muki! Igaza van amúgy sajnos, mutatják a csatajelentések is. Kicsit át kéne variálni az egységeket. Ha a csatahajó tízszer olyan erõs,mint a cirkáló, akkor kerüljön legalább 3-szor annyiba. Szerintem nincsenek egyensúlyban az egységek, és ha nem találunk erre megoldást, akkor esélyük sem lesz azoknak, akik most kezdik a játékot. Elérik a 20 ezer pontot, ha még nincs csatahajójuk, végük. Hiába van cirkálójuk, csatahajó ellen semmit nem ér.
Üdv!
Jelenleg az expedíció egyensúlyba hozásán dolgozok.
Mivel egyedül nehéz, ezért júl. 10-tõl bõvül a fejlesztõcsapat egy új taggal.
Ezek után lehet komolyabb változásokra számítani. Hajóknál:
megfelelõ lenne az adott egységek árának módosítása? véleményt kérnék, köszönöm
Ha engem kérdezel, én abbahagynám az expedíció egyensúlyba hozását! Elküldöd a hajókat, vagy meghalnak vagy sem! Senki sem kételkedik szerintem abban, hogy elveszik e a hajója vagy sem, nyilván a sötét anyag ritka!
Nem ismerjük a hajók harcerejét, a motor mûködését, így kicsit nehéz segíteni!
De lehet csak én nem ismerem!
Egyébként nem egy könnyü feladat ballanszolni egy ilyen szintû játékot, nem véletlenül vannak több honapon át bétatesztek, ilyesmik! De egy szük körü csapatban érdemes lejátszani egy gyorsjátékot is, hogy milyen különbségeket hoz 1-1 hajo kifejlesztése. Bele se merek gondolni, hogy a csatahajo utáni szinten, már egy hajoval le lelhet ölni mindenkit ?
Dettó. ötször annyi nyersanyagot hoztak nekem is a hajóim, mint amennyit el tudnának szállítani. Kíváncsi lennék az újoncok arcára, mikor 2000 ponttal elküldik az életük elsõ vadászát egy expedícióra és odaállít nekik 600k fémmel meg 400k kristályjal. Építhetnek egy darabig, mire elfogyasztják. :)
Lehet, hogy én még nagyon elõre gondolkodok, de nem lett egy "kicsit" elnagyolva a játék? :D Az 1-es gravitonhoz 300.000 energia kell. Slussz. Ez még nem lenne olyan nagy valalmi. csak a legjobbak tudnák megcsinálni, a többiek meg hagynák a fenébe, inkább nekifognának a romboló tömeggyártásához, mert olcsóbb, mint 1 halálcsillag, és 70 db romboló már lezúzza a deathstart. Eddig nincs kifogás, tökéletes a játéktervezés. De ha belegondolok, hogy az avatarhoz 8-as!!! graviton kutatás kell, akkor már elgondolkodtat egy kicsit a dolog: 38.400.000 energia.----> ehhez csupán 256.000 napszat kell (ha 150 energiával számolunk. !max 124-et termel!) ahhoz pedig 512.000.000 kristály 128.000.000 deu meg egy kis idõ... számoljunk csak 1 percet mindegyiknek-> 177 nap alatt megvan! de ez csak a graviton. a fegyvertek még húzósabb: Harbonahtól idézek, köszönöm a számításokat! "ha 20 as szintig felakarom huzni a fegyver techet akkor kelleni fog 1.677.619.200 fém és 419.404.800 kristaly valamint 1428597600 másodperc az 9700 nap persze a kutatási idõ csökken az intergalaktikus kutatóhálózat miatt, de a nyersi igény ott van!"
Harbonah mondjuk elszámolt valamit.... ez nem 9700 nap, hanem 16000. De sok mindenen nem változtat. :)
nem, az eredeti másodpercet számoltam el, de csak a napot javítotam ki :D
Szerintem azzal, hogy az expedíciókból ennyi nyersanyagot lehet hozni azzal a játékélményt teljesen tönkreteszitek. Így senki sem fog harcolni, mert nem éri meg. Kockázat nélkül tud bárki nyersanyagra szert tenni, akkor minek harcoljon. Gyakorlatilag a játék átmegy gyüjtögetésbe. Szerintem úgy kellene konfigurálni a dolgokat, hogy a szûkös erõforrások miatt a játékosok rá legyenek kényszerítve arra, hogy harcoljanak egymással.
Visszaérkeztem az országba, ismét beindul a javítgatás, fejlesztés.
Szavazást kellene tartani arról, hogy elmenjen a játék egy olyan irányba, ami pl. klánháborúhoz hasonlít -> bolygót tudsz foglalni, érdemes a másikat támadni /esetleg erre a modra kulon univerumot inditani/ vagy pedig a gyûjtögetéses, kevesebb támadással rendelkezõ játék.
Véleményt, ötletet kérnék, köszönöm elõre is!
Szép reggelt! Remélem jót pihentél. A véleményem az hogy külön univerzum. Jelenleg is túl sokan vannak egy szövetségben. Ha valakinek elfoglalják a bolygóját kezdheti a játékot elölrõl. Valahol a közös nevezõt kéne megtalálni, harc is gyûjtesz is. A fórum életet be kéne indítani nagyon jó lenne. Legyen szép napotok!
Véleményem szerint, bolygó foglalós változat jó lenne, de mindenképpen külön univerzumba. Az expedíció paramétereit mikor tudjátok kijavítani? Ez a mostani változat teljesen kiöli a játékból az akciót. (senki nem támad, csak farmolja az expedíciót)
Véleményem az, hogy mehet a bolygó foglalás ebben az univerzumban csak ki kell alaposan dolgozni. pl nem úgy menne, hogy fogom oda menek a flottával elpusztítok mindent és enyém , hanem lenne pl bolygónak populációja ami szépen növekedne és az is befolyásolná plusz a bombázás plusz a morál. Ha egy Galaxisba elég sok a nagyon erõs játékos Szövetség alap h oda nem dobna a játék több játékost hanem nyitna odébb egyet. Persze oda eljutni nem 1-2 óra lenne hiába lenne valaki hiper fejlett. Vélemény?
Ám, sok értelme nincs a játéknak ha pl egymás flottáját elpusztítjuk azt a bolygók maradnak ugyanúgy, termeléssel együtt. Ha valaki halálra ítélt fog egy kolonizáló hajót elmenekül egy távoli galaxisba :D ahova nem pár óra alatt lehet eljutni:P
Hatalmas kiaknázatlan lehetõségek vannak ebben a játékban csak nem mindegy merre megy.
Tény , hogy építgetõs gyûjtögetõs játék módot külön univerzumba kell csinálni:)
Tényleg most a fejlesztõ csapat hány fõbõl áll? Mennyire számíthatunk a játék gyors fejlõdésére, bugok javítására? - :)
Elérkezett az idõ a változásra, egy új irány kijelölésére. Megpróbáljuk úgy alakítani az oldalt, hogy jól szórakozzatok, kellemes kikapcsolódást jelentsen böngészgetés közben.
Ezért kitaláltunk egy új, / lehet, hogy Magyarországon egyedülálló módszert/ az aktív játékosok megjutalmazására.
Az oldal bevételeinek egy részét visszaforgatjuk a felhasználók számára, ajándékok fejében.
Bizonyos idõszakokra lesznek meghirdetve ún. pontgyûjtõ versenyek, amelynek végén a legtöbb pontot elérõ X játékos ajándékban fog részesülni. A rendszer úgy lesz kialakítva, hogy a friss, újonc játékos is ugyanakkora eséllyel fog indulni a játékban, mint az "öreg" játékos, tehát aktivitás alapján lesz minden számolva. Az aktivitás részleteirõl késõbb.
A nyeremények fedezete miatt több hirdetés megjelenítése várható az oldalon.
Alapszabály Aki az egyik hónapban nyert, az a következõ hónapban nem kaphat ajándékot, mivel így több esély marad a játékosoknak.
Nyeremények Az ajándékok értéke, mennyisége változni fog a bevételek függvényében. A nyertes postai úton fogja megkapni a nyereményét és hozzájárul neve és városának megjelenítéséhez.
Aktivitás - változás alatt Különbözõ mennyiségû pontokat lehet majd gyûjteni építkezésért, harcért, kutatásért stb. az adott idõszak alatt, tehát nem a mostani pontrendszer lesz használatban.
Azok a játékosok akik nem értek el helyezést, beválthatják majd a pontjaikat különbözõ játékbeli bónuszokra. Nagyobb pontban fog részesülni az, aki meghívja egyik barátját/ismerõsét a játékba és az illetõ aktívan játszani is fog!
Kérdéseiteket, javaslataitokat várom!
Az ötlet jó. A kiegyensúlyozáson sok múlik.
A kezdõ játékosok pl. kaphatnának valamilyen szorzót a szerzett pontjaikra, hogy lépést tudjanak tartani a régebbi játékosokkal.
Készen lett a nyereményjáték, az elsõ körben egy pendrive, ûrcsatás póló és bögre kerül kiosztásra!
Pontszámítás: Minden nap! éjfélkor elvégzõdik egy kalkuláció, ami meghatározza az aznapi órákban a pontok számát, azaz: kisorsolódik, hogy óránként mennyi pontot ér egy építés, kutatás stb.
Ezen kívül! 360 pontot ér egy új felhasználó meghívása a játékba, így bõvülne a társaságunk.
Kérdéseiteket ide is várjuk!
Azt hogy mi mennyi pontot ér lehet tudni? Vagy az is random?