ÉN olasz gépeknél vettem észre, 1-2 másodpercig kiírja aztán semmi, de ha tényleg folyatja is elég lassan ürül ki, ez lehet attól, hogyha minél kisebb kaliber találja el annál lassabban szivárog?
Mondom gurulok eggyet orosszal mai nap utoljara. Yak-3 eltalal egy kis kavics kb es "Fuel lake" 30:00tol szamolni kezd majd 10mp mulva leall a motor. -.- Mar tudom miert hagytam abba jo egy hete az orosz a'gat.
Eddigi orosz repuloim iszonyat sokszor kapnak Fuel lake. Mig a Britnel sokszor eltalalnak kiirja, hogy Fuel lake egy pillanatra es eltunik. (:
Nekem eddig egy nagyon gyönyörû leszállásom volt, Spitfire mk 1-el szétlõtték motort, plusz kifojt üzemanyag. Szóval suhantam kb 300 méter magasan közel reptérhez, láttam, hogy addig nem jutok el de talán addig el tudok gurulni, sikerült jól idõzítenem kb két méterrel föld fölött engedtem ki fütómûvet és fékszrányakat így nem csapódtam földbe, hanem pont két kerékkel érintettem földet, nem pattant vissza, hagytam gurulni, és pont beértem reptér hatókörébe így megjavította gépem :D
Lehet, nem tudom :) De azért sikerült már így is bukfencezni..:D Sosem mondtam, hogy ügyes vagyok :D
Lehet ez is nehézség függõ..
nálam csomószor úgy mûködik mintha ABS is lenne a rendszerben pedig nem pattog a gép hanem simán gurul és csak villog összevissza a visszajelzés, hogy fékez aztán a végén amikor már kb fék nélkül is megállna akkor áll be folyamatos fékre érdekes :)
Németeknél nagy szinten szerintem két nagyon komoly vadász van. Az egyik az me-109G10. Iszonyat durva sebzése van a három darab 30mm-nek. A másik pedig a Ta-152H. Fordulékony, gyors és nagy a sebzése. Pár sorozattal - a B-17-et illetve a Lancasthert kivéve - kivesz mindent.
én is pontosan ezeket fejlesztem de nálam csökkenõ sorrendben angol-német-ruszki. az oroszokkal egész jó , nagyon alacsony javítás, és megfelelõ hozam, az angollal a legjobb élmény játszani,d e vigyázni kell a költségekre, nem eszetlenül játszani. mind 3 nemzetnél 3 szintû vagyok de a németnél még alap gépekkel megyek a 6 szintig, az elsõ me-ig.
Nálam a sorrend a repült nemzetek alapján: német, ruszki, angol
Izlesek es pofonok kinek mi, hat naaaa! :D Lenyeg, hogy elvezzuk a jatekkal eltoltott idot! ;)
Épp ezen van a hangsúly, hogy az amcsik kb. az oroszokkal vannak egy szinten vagy inkább alatta. Én még free xp-t is raktam bele rendesen mert hajtottam a Sabre-re viszont olyan szinten beleuntam az unalmas ismétlõdõ gépekbe, hogy az valami hihetetlen nincs kimagaslóan jó gépük. Hosszú távon meg az, hogy olcsó javítani õket nem nyújt nagy élményt.
Ha újrakezdhetném akkor biztosan nem raknék az amcsikba annyi xp-t. Buffaloval meg P-40 el jó repülni talán még az F4F is elmegy egynek de onnantól kb. ennyi szinte ugyanabban a gépben ülsz végig az F4U használhatatlan ,TBF egy vicc, B-17 javítása az eget veri (28k), Mustang egy teljesen átlagos gép közepes tûzerõvel, Lightning meg nagyjából semmire sem jó. Addig amíg nem raknak be az amcsi fába új gépet addig szerintem unalmas. Ha összehasonlítjuk a németekkel ahol minden szintre jut egy új gép...... itt meg 14-tõl 20-ig van 1 gép.
Nyomja most valaki? Mi ez a hülyeség, h Historical-ban német-angol domination map van? Remélem hamar kitesztelik aztán jönnek vissza rendes mapok, mert ennek kb 2 perc alatt van vége mindig..
Ha valami problémátok van személyeskedjetek máshol! ez a war thunder fórum, és itt inkább a problémák megoldására, és a tapasztalat átadására kell használni, nem értelmetlen hülye vitákra! Egyébként meg többen nem azt kérdeztük, hogy kinek melyik típus jött be jobban, hanem hogy álltalában melyiket érdemes fejleszteni, melyik van már jól behangolva/elvégre ez béta, és a nem jól megcsinált, vagy nem reális repülõket nem sokan szeretnék kipróbálni/. Inkább azon van a hangsúly, hogy melyikkel élvezet játszani. /hiába jók az amcsik, ha mind egyhangú és unalmas/
Látom megint hozod a formádat! Csak gratulálni tudok, ha már elfogytak az ész érvek jön a személyeskedés. Mondjuk mást nem is vártam tõled.
Hát ahhoz képest hogy csak bohóckodásra jó, én össze szoktam hozni vele 20-30 földi célpont killt, szóval szépen hozza a pénz és az xpt.
Amúgy ugye nem baj ha az ostobácska gyerekes kis kötekedéseidet figyelmen kívül hagyom a továbbiakban? Komolyan nehéz elhinni hogy egy felnõtt ember ennyire problémás viselkedésû legyen mint te. Gáz.
Nekem nem baj ha az amcsikat reklámozod mindenkinek, hogy repüljenek vele mert azokat a gépeket ismerem a legjobban, legalább lesz sok ingyen célpont. Amcsi gépek közül talán a P-40et leszámítva nem kezdõ barát gépek éppen ezért kevés sikerélmény lesz. Catalyna meg csak arra jó, hogy az idõd töltsd vele olyan lassú, hogy egy nagyobb mapon csak az ellen idegesítésére jó semmi másra bohockodni jó vele de ebben ki is merül az egész.
Jó lenne ez a táblázat, csak sajnos nem frissítik, látszik a "már bent van" meg a "következõ nagy patchben jön" gépeken hogy nem a mostani állapotokat tükrözi a táblázat. Kár.
Érdemes megismerni az összes típust még ha nem is úgy, hogy repültél vele hanem csak az adatlapját nézegetni sok gépnek van "gyenge pontja" pl: Fw-190 sebességben, tûzerõben nagyon jó tehát szembekerülni vele nem érdemes viszont fordulékonysága gyenge ha meglátsz egyet és megvan a magassági elõnyöd és látod, hogy valakivel fordulóharcba keveredett magyarán lassult akkor már lehet is utánafordulni. Ugyanez a helyzet a P-63 al is egyenesvonalba mész szembe vele akkor könnyen megjárhatod a 37mm-es miatt viszont fordulni ez sem tud tehát ha egyszer mögé érsz akkor tutira nyertél csak a sebességre meg a fékszárnyak okos kezelésére kell figyelni.
Ilyen a P-47 és az összes F4U (F4F el már vigyázni kell mert az tud fordulni) ha egyszer fordulni kezd onnantól vége.
Forduló csatában ha visszaveszed a sebességet és a fékszárny is "combatba" van állítva akkor kisebb ívben fordulsz. Ha nagy gondban vagyok akkor én még a kereket is kiengedem esetleg "landing"ba teszem a fékszárnyat addig amíg nem lesz benne a rendes sérülés büntetlenül tudom kinyitni a kereket akár 500nál is és olyat fékezni a gépen, hogy az üldözõm egybõl elém kerül becsukom a kereket flaps "raised"be és lelövöm simán ha közben nem kezd el emelkedni.
- mi itt arról beszélgettünk hogy melyik néppel éri meg elkezdenie játszani egy kezdõnek. A Lancester, Wellington, Mosquito, Meteor közül melyikkel tud játszani egy kezdõ a karrierje elején? Wellington kivételével mint 10+ tierû gép. Nem úgy általában az angolokról volt szó. És bizony az elején elég harmatosak a brit bombázók, Blenheim, Beaufort elég átlag alatti minden szempontból.
- nem lesz több wipe a játékban. Ezt írták a honlapon is, és ezért lehet már egy ideje valós pénzért is venni dolgokat a játékhoz.
Orosz szervereken én azért nem szoktam játszani mert a ping van, hogy jóval magasabb mint EU-s szervereken másrészt meg tele van idiótákkal beléd mennek a csata kezdetén és sokkal hajlamosabbak kamikaze módjára letarolni mintsem lelõni.
Wellingtonok tudják a legnagyobb (2000kg-os) bombát elvinni aminek elég szép sebzési köre van. Ja a Lancaster meg ebbõl a kicsikébõl 2db-ot visz el. Biztosan én látom rosszul de szerintem bombázók terén nagyon is jól állnak a brittek nem beszélve arról, hogy a B-17 javítási költsége 28000 a Wellingtoné 8000.
Beaufighter meg a Mosquito igazi bombázó vadászok van rakétájuk és tûzerõben is ott vannak ja és nagyon olcsón javíthatóak.
Typhoonok meg a Tempestek javítása meg szinte ingyen van igaz cserébe viszont fordulóharcban nem a legjobbak viszont van tûzerõ dögivel.
Sea Meteor F3 javítása 3960 ami ha azt vesszük, hogy ez egy jet még ha nem is a legjobb de elég olcsó. Spitek javítási költsége átlagban 5000 egyedül az Spit Vc az ami 8600 de az csak a 4db Hispano miatt van ha tûzerõt akarsz viszonylag jó fordulékonysággal akkor igenis fizesd meg. Németeknél a hasonló 109eseket nézve egyedül az F-4 az ami olcsó onnantól fizetsz bõven pl: 109 K4-nek 13000 a javítása G-10 4600 G-6 11000 G2 3900.
Kb. ennyit az arrol, hogy az angolokkal nem érdemes játszani mert drágák. Ott is vannak nagyon olcsó gépek a drágákat meg ésszel kell használni és máris termeli a pénzt meg az xp-t.
Amcsikkal meg hiába olcsó a javítás annyi gépet nem fogsz leszedni mint mondjuk egy spittel vagy 109 el mindenki döntse el magának mi éri meg jobban. Nincs tökéletes nemzet amivel ész nélkül lehet játszani. Próbálgatni kell mindent ami tetszik elvégre ez egy béta amit elõbb vagy utóbb wipeolni fognak.
Jah, valamiért kifagyott a gépem.. Remélem nem sokszor lesz így, mert elég idegesítõ.
Találkozunk még :)
Egyébként akit érdekel az itt megnézheti, hogy hogy áll a jelenlegi repülési és sérülési modell az egyes gépekre levetítve.
Igen per pill olcsó mivel kevesen húzták ki addig. De mivel a játékban egy rakás gépnek a sérülési és repülési modellje nincsen kész, így az ára sincsen belõve. A Sabre sincs még kész. Pl Jelenleg a jetek közül a mig-15 emelkedik a leggyorsabban. Elõtte az Me-163 volt az ász de annak most drasztikusan levitték az értékét 160m/s-rõl 32-re. A jetek közül egyedül a Mig 15 van kész. Szóval sok minden fog még változni és a Sabre is jó drága lesz majd mint a többi társa:)
Glo épp most dc-ztél a csatából amiben benne vagyok xD
ok így már mûködik kösz
Nincs port csak address. Bookmarks->Manage bookmarks es ott add. Vagy siman conneciton->connect es "Server Address" hez bemasolod: ikon.org.hu Nickname, jelszo stb connect. (Lehet telleg mindent jol csinalsz, de azert nezd meg minden stimmele.)
Azert azt biztos nezted, hogy a USA Sabre javitasa 3600. :ASD 100% Rewar bonus mellet azert azzal elrepulnek parat. :D De amugy ha nagyabol azvan amit leirtal akkor nem orulok, hogy nem lehet legalabb a repulo javitasi arat visszahozni a csataval. :/
ezt ídéztem én is pár sorra lejjebb, valamiért nem enged fel, talán rossz a port szám?
Ts3 ip: ikon.org.hu Szerver pw: bableves123 WarThunder szoba. (Annyi, hogy feljosz valakire rairsz adjon jog, hogy tudjal szobak kozott mozogni) Jol irtam le a ts-ipt. Mi itt olyan 6-7en szoktuk tolni. :)
A fõmérõ arra szolgál, hogy a gift plane-et meg tud venni. Ergo ha mondjuk 12-es a fõ szinted akkor meg tudsz venni japó gift planeket is holott a japcsi szinted csak 2-es.
Javaslom hogy 1 ts szerón gyûljünk össze, megbeszélhetjük hogy melyiken, legutoljára ts3 ip: ikon.org.hu pw: bableves123 ezt rudii írta, javaslom menjünk ide ha nem tudtok jobbat.
JA és még1 fontos dolog amit nem értek. a fejlõdési szintnél minden nemzetnek külön van osztva a mérõje de van 1 fõ mérõ is, érdekes hogy azzal már elértem a 3 szintet mégsem tudom a brit és orosz gépeknél a 3 szintû gépeket megvenni. Azt érte, , hogy a nemzetekkel külön mész és saját magának gyûjtik a tp-t de akkor minek a fõmérõ? T Tényleg remek játék de a fejlõdésen és a kifejlesztési lehetõségeken még bõven van mit csiszolni. Pl lehetne külön a motornak, tartósságnak, rádiónak, lövegnek fejlesztése nagyjából úgy mint a wotban, de ez a lehetõség még nagyon korlátozott itt.
Biztos, hogy nem tudod a színét állítani. Historical meg full realism csatáknál meg ugye a belsõ nézet a "nyerõ".
Azért a briteknek még mindig olcsóbb a javítási költsége mint pl a németeké. Arról meg nem is beszélve, hogy a spitekkel elég könnyen lehet aprítani. Tegnap elõtt kb 2 hónap szünet után megint mentem pár karikát velük. Az elsõ körben 14 a második körben 17 gépet szedtem ki. Szóval elég rendesen tudsz velük keresni. Persze nem eszetlenül kell játszani velük, de azt hiszem ez minden nemzetre igaz.
Kösz B. Gábor, megfogadom a tanácsod, de amíg lejött a játék gondosan végigolvastam a fórumot /ajánlom fyndath neked is, mert sok badarságot kérdezel, amire nagyon egyszerû rájönni/ Másfelõl, az amcsik nagyon egyhangúak, unalmasak, a japcsik meg papírból vannak, úgyhogy én inkább maradok az angol, német, orosz vonalon. /eddig azt tapasztaltam, hogy a arcade csatákban sokkal jobban tudok érvényesülni, historicalban ugyanazzal a géppel már nehezebb, mert ott jobb játékosok vannak, és reálisabb/ Viszont iszonyatosan zavar, hogy a lövéseim világítanak zölden meg pirosan, egyszerûen nem látom tõlük rendesen a célt. /ezt át lehet állítani valahol?/ tegnap nagyon szép eredményeket értem el, és ma a ts re is fel fogok jönni, hátha összefutunk, és játszunk pár kört
Az a gond hogy a lehetõ legrosszabban kezdtél hozzá a játékhoz:
- eu szerón játszol: itt alig vannak játéksok, így állandóan együtt kell menned sokkal erõsebb gépekkel. A kis kezdõ géped nem csak a sugárhajtásúaknak lesz ingyenfrag de bármelyik magas szintû légcsavaros típusnak is. A megoldás, hogy a RU szerveren játszol, mert ott rengeteg a játékos, így a matchmaker rendszer azonos szintû géppel repülõ játékosok közé fog berakni téged. Ott kis géppel nem hogy sugárhajtású, de még Me-109E (hatos szintû) ellenfelekbe sem fogsz belefutni.
- a britekkel kezdtél. Szintén óriási baklövés, az egyetlen nemzet, amit nem szabad kezdõként választani. A gépágyús Spitfire-ek javítási költségeit egy kezdõ sosem fogja tudni kitermelni, a bombázóik pedig nagyok gyér bombateherrel repülnek. Amíg nincs legalább néhányszázezer redites vagyonod, felejtd el a briteket.
Ami egy kezdõnek kell az olcsó javítási költségû és gyors fejlõdést lehetõvé tevõ gépek. Emiatt én minden kezdõnek az amerikaiakat ajánlanám. Olcsó õket javítani, és már hármas szinten elérhetõ egyszere két nagyon jó bombázó, a két Catalina hidroplán. Be tudod állítani mindkettõt, így mindkettõvel tudsz bombázni. A bombaterhelésük (négy darab 500 kilós bomba) döbbenetesen jó hármas tieren. Csak annyi a lényeg hogy már az elején felemelkedsz velük jó magasra, 4-5000 méterre, és onnan bombázol F7 nézetben(mozgó földi célpontokra gondosan elé célzol, majd megtanulod). Mivel a legtöbb egymotorosnak kínszenvedés ilyen magasra feljönni, így legtöbbször büntetlenül tudsz bombázni. A sok kilõtt földi célponttól meg dõl majd a pénz és az XP, gyorsan fogsz szinteket lépni. És közben fokozatosan megjönnek majd az új vadászgépek(P-40, Wildcat, P-39, Hellcat, P-47D), tehát azokból sem fogsz hiányt szenvedni. És idõközben szépen lassan kitanulod a játékot.
Én ezt csinálnám a helyedben, szerintem messze ez a legkönnyebb út a kezdõk számára.
Nem kell nekem átlõhetetlen, csak legyen gyors, sebezzen sokat és legyen viszonylag olcsó Na de komolyra fordítva, én EU szerveren játszom, igyekszem mindent megtenni, de vagy az irányítás nehézkes és én vagyok béna (valószínûleg ez az ok ), vagy pedig mindenki sokkal gyorsabb, mozgékonyabb nálam pontatlanul is lövök, mert nem igazán találom el õket, meccsenként jó ha 1-2t leszedek.
Azért nem rak be jetek közé mert kicsi a szinted :) Egyébként meg mivel marha drága a javítási költsége a jeteknek nagyon ritkán fordúl elõ, hogy egy vagy kettõnél több jet repked egy csatában egyszerre. Max abban az esetben ha mondjuk több srác van bent aki épp most szerezte meg és ugye mivel az elsõ 10 halál minden gépnél ingyen van így addig nincs tétje a dolognak. Egyébként meg a jetet sem nehéz leszedni. Elég csak megsebezni és máris eltûnik a sebesség elõnye. Nekem van Mig 9-em Me 163-am és Me 262-m. 10 esetben nyolcszor mindig a hajtómûvemet éri a sebzés onnantól meg már szart sem ér a gép mivel ezek fordulékonysága (az me-163-at kivéve) nagyon rossz.
Végre sikerült összehoznom a játékot, nemsokára jövök is repülni :) Majd leszek TS-en is.
Hali!
Örömmel olvasom, hogy meg indult nyílt béta, így egyre népszerûbb lesz ez a remek játék! Viszont így most már szeretném nyomon követni a fejlõdést. Tudtok valami oldalt ahol patch-el kapcsolatban lehet olvasni vagy, hogy milyen gépek jönnek még be játékba?
A másik kérdés ma este nem engedett be authorization error okkal, karbantartás volt vagy mi? Szerettem volna ma repülni párat, húzni a németeket, de akkor ez elmarad.
Nem értem fyndath, én tegnap kezdtem el komolyabban játszani vele, és 1 nap alatt ki lehet ismerni, én a ruszki szerón játszok, mert sokkal gyorsabban betölt és nem rak be jetek közé, eddig csak egyszer rakott be és azt is 2. szintû géppel history módban. nagyon könnyen kezelhetõ, ha e neked nehéz akkor mit csináltál volna a world of warpalnesben ahol irányíthatatlan a gép. amúgy nagyon szép a grafikája, és hangulatos, csak lassú a fejlõdés, de már kezdem teljesen kiismerni. kezdõ fedelesekkel már halálos vadász vagyok, a 2 szintûekkel most ismerkedem, de már elértem a 3. szintet. megtudtam hol lehet emblémákat is felrakni, pofás is gépeim lettek tõle, amirõl beszar az ellen ;)
Spitek nagyon jók én csak ajánlani tudom viszont velük is okosan kell repülni :)
Aham... Hát nem is a jetekkel van a fõ gond, hanem ugye az alap megkapott brit gépekkel megyek és célozni és sebezni is elég nehéz, sajna a legtöbben túl gyorsak és alig bírom követni õket, nemhogy cikázni és még el is találni õket. Spitfire gépeket szeretném megszerezni, azok jók? Szeretnék valami gyorsat, manõverezhetõt, ami jól sebez és fenn lehet tartani viszonylag olcsón
Nem értem én ezt a jet fóbiát. Egyszerre 2 nél többen nem szoktak lenni és ha van eszük akkor nem a tömegben harcolnak hanem azokat szedik ki akik a tömegbõl kiválnak.
Válts taktikát. Kis gépekkel csirke módjára kell játszani engedd elõre a többieket nyerj egy kis magasságot és várd a megfelelõ pillanatot duplafedelesek fordulni nagyon jól tudnak kicsi az átesési sebességük és ezt a szûk helyeken ki lehet használni. Ha látsz esetleg sérül vadászt akkor irány rá csak mindig figyeld hol vannak a csapattársak és hol az ellen. Bombázókat kerül el ahhoz kevés a fegyverzet fõleg csak vadászokkal harcolj. Sok Xp-t lion-t lehet szerezni kis gépekkel.
Ok, akkor a belépési mizéria miatt volt a kezdõképernyõm az I-153.. megijedtem, hogy volt wipe. Már csak arra vagyok kíváncsi h a Tu2-t megkaptam-e. Este kiderül.
Semmi nem történt, megmaradt minden. Lion-t én nem kaptam soha 150 volt alapból és most is annyi van :) De ha veszel pénzért és elköltöd akkor majd az élesben visszakapod úgyhogy elköltheted újra, legalábbis ezt olvastam.
MEnj Historical-t, ott a felszállásért is jár xp :)
Én anno mikor még AI-k voltak szoktam felszállás-leszállást játszani, ha nem akartam megkeresni az utolsó enemy ai-t. Egész jó xp járt érte.
Tényleg, a CBT-seket kérdezem, hogy ne érjen meglepetésként ha egyszer bejutok az open-re: volt wipe a cbt végén? Magyarul eltûnt minden gépem, és megint az alap gépek vannak? Van lion? Mi az alap account? :)
Kis szinten mivel lehet sok xp-t szerezni? Általában a nagyobb jet-ek 1-2 lövéssel leszednek, én pedig örülök, ha mások közelébe érhetek és nem hagynak ott :D
Külsõ nézetbõl nem ajánlatos felszállni... gyönyörködök a ju 88-ban, hogy milyen szépen emelkedik el lassan a pályától erre odaugrik az irányítótorony elém.. elég gyors kör volt :D
Ez közös tapasztalat :) páran repülünk együtt ha igazán komoly jet-es tapasztalatra vágytok Pluskatot kérdezzétek talán õ a legnagyobb szintû itt a fórumon van német meg orosz jet-e is.
Én elõször németekkel játszottam és fõleg bombázókkal meg stukával de sajna nagyon elvették a kedvem mivel használhatatlanok, mostanában kevesen is repülnek velük mert kb. garantált ha meglátnak egy He-111 ben legyen akár fullos a személyzet biztosan rád repülnek és 1-2 jól irányzott sorozat elég, hogy széthulljon viszont a 109-esek jók G-6tól kezdve félelmetes a tûzerejük. Ha repülök akkor a top 109-esek meg a Spitek azok akiktõl a legjobban félek.
Azután váltottam angolokra ahol hamar meglett az összes Spit még azelõtt, hogy feltolták õket magasabb szintre így ugyan csak 10es vagyok velük de megvan az MkXI-os Spit is. Viszont miután láttam, hogy a Meteor annyira nem jó inkább kipróbáltam az amcsikat mivel az olcsó fenntartási költség miatt jónak gondoltam de rá kellett jönnöm, hogy baromi unalmasak egyedül a B-17 poén de mióta annak is az eget veri a javíttatása inkább hagyom, hogy auto repair ingyen kijavítsa persze az meg sok idõ. Mustang teljesen átlagos tûzerõ mintahogy a fordulékonyság is. Viszont cserébe gyors. Reptér foglalásra kiváló egyébként minden amcsi gép mert az orrfutómû miatt könnyebb landolni. Landolásban talán az oroszokkal kell a legjobban vigyázni.
Hamarosan érkezik egy nagyobb patch formájában egy csomó gép repülési modellje szóval fognak még itt a dolgok változni. Valódi dokumentumok alapján a lehetõ legélethûbb repülési modellt csinálnak.
Tankok fejlesztésének csak Open beta után állnak neki de lesz rendes ballisztika és páncélátütés is. Szóval jónak igérkezik!
Amcsi: Unalmas nemzet a sok egyforma gép miatt ami szinte alig különbözik, persze késõbb biztosan kapnak jó gépeket. Nagy elõnye a vadász ágnak az olcsó javíthatóság mióta a P-63asok 37mm-esét megerõsítették egész használhatóak viszont fordulékonyságuk gyenge. Bombázóik erõsek viszont drága a javítása.
Német: Nagy tûzerõ közepes fordulékonyság használhatatlan bombázók, közepes/magas fenntartási költség. Változatos géptípusok ami annak is köszönhetõ, hogy talán itt van a legtöbb gép.
Szovjet: Jó fordulékonyság közepes tûzerõ javítási költség viszonylag tûrhetõ Mig-ek nagyon jók, bombázok közepesek bár a Yer-2 nagyon jó ha nem a legjobb.
Angol: Igazi cheater nemzet 20mm-es Hispanok még így nerfelve is nagyon erõsek a vadászok fordulékonyak a bombázok pedig nem annyira papírból vannak mint a németeknél de a Lancaster kivételével viszonylag könnyen lelõhetõek. Az emberek kisírták, hogy a javítási költség kisebb legyen így már az sem vészes. Viszont a Meteor nem annyira erõs jet legtöbbet abból lõttem le mert könnyen elkapható kis magasságon.
Japán: Igazi papír gépek amiken viszont nagy tûzerõ van szemtõl szembe nem szeretek velük repülni mert annak fuel leak a vége :). Fordulékonyságuk egész jó. Fenntartási költség olcsó/közepes (Ki-61 szinte ingyen van és nagyon jó a tûzereje). Bombázóik nem kiemelkedõek.
Én a Németeket vagy az Angolokat javasolnám. Többi is játszható tehát ha már van egy kis tapasztalatod.
Nem javasol gépek: He-111 (ingyen célpont), TBF-1, Stuka (érdekes gép de használhatatlan elõbb utóbb lelõnek)
Akinek megy nézze meg nekem legyenszíves, hogy mikor elindítja a launcher-t akkor a NEtwork fül alatt a keretbe mi van írva? Production, dev vagy dev-stable?
mondjuk ott 1000 csatára adták, uh bele kell még húzni legalábbis nekem.