Üdv. Rég nem használtam a gémet, súgjatok lécci, hajós, repülös, tankos ágakat egyesével kell telepíteni vagy a WT-hez hasonlóan accon belülről lehet ugrálni hajós, repülős, tankos játékmodok közt? Köszi.
Én inkább mentem vissza hajózni, ott legalább nyerni is lehet.
Igazából annyi ilyen ticketet lehetne irni, hogy utána még a WG-nek kéne fizetnie azért, ha veszünk valamit a Shopban. Tegnap pl lelőttem egy láthatatlan IL-40-t.
Anno írtam joy hibára ticketet, most jött egy levél, hogy elnézést a hibáért, javították és fájdalomdíjként:
"You will receive 5 supply crates and 50% discount on your next purchase in the “Aircraft” section of the Premium Shop as compensation!"
Azt hiszem RB17-nek most jött el az ideje.
Ez igazából csak gyakorlóban derülne ki. Nem tudom hogy van e még olyan. Talán már meséltem, hogy még a 2.0 előtt volt egy csatám, asszem I-15-el. Volt rajta manőverezést javitó modul, a pilótán manőverezést növelő skill. Plusz volt némi harctéri tapasztalatom is a géppel. És kb 3 perc lövöldözés és forgolódás-kergetőzés után lelőtt egy másik I-15, akinek összesen 20 csatája volt, ebből 2 I-15-el. Aha. Értem. Hihető. Ha jól emlékszem, régen semennyire nem volt dinamikus a gépek statisztikája. Tehát modult raktál fel, azt sem mutatta, hogy az mennyit javit az értékeken. Most már legalább azt lehet látni. A pilóta skill viszont nekem is feltűnt. Van női legénységem (most meg lehet venni őket bundliba, de régen "ajándékba" kaptuk őket, persze miután megcsináltuk hozzá a küldiket) az oroszoknál attacker pilóta volt. Két speckó skillje van, az egyik a bombák hatékonyságát javitja jelentősen, a másik azt tudja, hogy ha földbe csapódsz, akkor a gép felrobban és az életed arányában okoz sebzést a robbanás közelében. Ehhez képest a bombáim nem képesek egy földi állomást elpusztitatni illetve ha valaki üldöz és lezuhanok, simán nem sebződik. Viszont van neki egy olyan skillje is, hogy nem páncélozott célokat ki tud gyújtani. Ez viszont működik, bár jelenleg semmi értelme nincs (a pilótanőt átképeztem IL-40P-re), mivel a nem páncélozott célpontokat igy is 1 sec alatt kiszedem.
Bár a német ág valahogy stilusában annyira nem feküdt soha és magasabb tierben ez csak romlott, csütrtökön szinte minden fontos német gépet sikerült elsőre leszorzóznom, meglepően jó teljesitményekkel. Voltak vicces helyzetek, pl mikor Ta 152-vel, sérült szárnnyal lefordultam a japó vadászt. A német 20 milis fegyverek egyébként meglepően szarok, alig sebeznek, sztem többet lövöm velük az ellenfelet, mint az amcsi .50-el, cserébe baromi gyorsan túlmelegednek. A 30 milisen meg az a szórás... A Me 262-vel egy bombázót nem vagyok képes lelőni, mert a fegyverek nem találják el. Az is érdekes, hogy egyik nap lerakétáztam egy ellenfelet, megkaptam rá a kis acsimat, de a küldibe meg nem számolta bele. :/
Feltennék egy költői kérdést, mi az értelme ebben a játékban a pilóta skilleknek? Az alábbi képen az látszik, hogy gyakorlatilag semmi. Ugyanaz a gép a saját pilótájával, és manőverezős skillekkel, mellette meg egy 50%-os pilóta egy másik gépből, ráadásul semmi köze a manőverezéshez. Ha mindez annyit ad hozzá a gép teljesítményéhez, hogy 5 °/másodperccel gyorsabban forog, akkor bátran kijelenthető, hogy semmi értelme a pilóta skilleknek, de még az aranyért vehető 100%-os pilótának sem.
Mentem gyorsan 2 csatát ebédszünetben. Az eredmény szokásos, mindkettő bukta, és a szokványos módon. Elfoglaltunk 1 pontot és azt sikerült tartani, onnan sehová tovább annyi piros repülő volt. Egy 1. és egy 2. hely. Komolyan mondom, hogy játszottam pár MMO játékot, de ennél kevés frusztrálóbb játékkal találkoztam. A WoT sem sokkal jobb, de ott azért néha lehet "carry"-zni, itt erre esély sincs.
Bár az általatok emlitetten gondolom ez nem sokat változtat, de a megtekinthető stat csak a 2.0 utáni teljesitményre vonatkozik. Bár felteszem, a többségük nem játszott 2.0 előtt. Egyébként hasonló arányok vannak a hajóban és a tankban is. Az igazsághoz persze hozzátartozik az is, hogy láttam már nem egy lyunik játékost a csata elején elhullani. Persze a respawn miatt itt ez kevésbé lényeges dolog.
Én pont ugyanezt tapasztalom.Az én csapatomban lófaszjóskák az ellennél több ezer csatások.
Jó eséllyel minden napra jut 10-12 killes, 10-12k pontos vesztes csata több is. Ma is a legrosszabb helyezésem 3. volt a csapaton belül, de az összes csatát buktuk, nehogy véletlenül meglegyen a napi küldetés. Ráadásul most azt is észrevettem, hogy a csapatomban levő emberi játékosok pár száz csatával rendelkeznek, velem együtt, míg a túloldalon 3000+ csatás emberek vannak. Nyilván jól kiegyenlítettek az esélyek.
Jó volt szakaszban nyomi egy kicsit, azon már meg sem lépődtem, hogy vesztettünk. Majd ha újra tudok csetelni, akkor jobb lesz.
Mintha bugos lenne a szerver... először nem látom merre az ellen (nincsenek kiemelések), majd a lelőtt gépeket is úgy jelzi mintha még repülnének. A kill lista meg nincs is (ki kit lőtt le). Chat meg semennyire sem működött..
A német spitit ennek ellenére érdemes szerintem beszerezni, nagyon jó kis gép. Nálam saját pilótája van.
Ennek a gépnek csak egy apró szépséghibája van (igazából kettő), hogy azok a skillek, amik ehhez kellenek, nem jók kb egy német géphez sem.
Én most vettem meg a Ki-45-öt, és azon gondolkozom, hogy majd a 2 pontos skillek közül mit rakjak rá. A manőverezős skillnek nem sok értelmét látom, mert HF-eket így is lefordulok, LF-eker meg még a skillel sem. Egyre inkább hajlok a "harcban tesztelve" képesség felé, mert ez jelentősen csökkenti a pilóta sérülésének esélyét, és az irányíthatóság is jobb , ha valami modul sérült. Azt az egy-két százaléknyi gyorsulást, vagy sebességet, amit a motor guru ad úgysem érezném. A hátsó lövész skilljei meg még totál homályosak.
Én pl. a többcélú Jakokra is manőverezős skilleket raktam, meg jónak vélem talán a "harcban edzett" képességet, mert az 20%-kal csökkenti a pilóta sérülésének esélyét, ami jól jöhet, hiszen a fejleszett optika negatív hatása, hogy a pilóta fogékonyabb a sérülésekre.
Irányadónak jó, de ne felejtsük el, hogy a fejleszthető equipmentek miatt az ezt módositó skillek értéke igencsak lecsökkent, főleg ha nem Specialis gépről beszélünk. Az alap felszerelések alig 1/2% pluszt adnak, ezt hiába módositod akár 40%-al is skillel az kb semmi. Plusz ha jól látom, ebben nincsenek benne a német attackerek, a bombázók, meg ugye minden, azóta megjelent géptipus illetve tech tree ág. A Rear gunner fejlesztésnél pl én minden alkalommal a burst lenght-et vettem fel elsőnek, aztán a lőtávnövelést. Plusz ugye alap volt volt a lőtávnövelő equipment. Most viszont ez utóbbi már csak a manual lőtávját növeli, az auto reargunnerét nem. A fenti ok miatt a protection expertnek sem látom értelmét, egyrészt, másrészt a HP itt olyan gyorsan elfogy, hogy még az a +pár száz sem jelent semmit. Most már attackerre is inkább érdemes manőverezést rakni, mert az attackerek egymásra is vadásznak. A németeknél nem minden attackeren van bomba, tehát a demo expert is változó, hogy hová kell. Bombázónál megint kérdés, hogy inkább reload növelésre, vagy pontosságra érdemes rámenni? Mondjuk most belegondolva, a szönyegbombázóknál inkább reload, a preciziós bombázóknál meg pontosság. De pl az A26-nak alapból is baromi jó a reload ideje.
Kezdek belefáradni ebbe a szopó rollerbe. Nem csodálom, hogy kevesen játszanak ezzel a játékkal, mert ha egy magam fajta átlagos játékos kb. minden tizedik csatát tudja csak megnyerni, akkor nem sok motiváció akad. Persze a WG-nek ez jó, mert ha alig szerzel xp-t, akkor kénytelen vagy pénzt beletolni, ha haladni akarsz valamennyire. Nem szeretem az összeesküvés elméleteket, de több mint gyanús, hogy ha 2-3k pontot szerzek, akkor is veszítünk, és a 10-12k-t akkor is. Még egyszer mondom, már régóta tojok a statisztikára, csak az bosszant, hogy a repülők, sem a pilóták nem gyűjtik az xp-t. Meg lehet egyébként valahol nézni a napi meccseimet? Mármint hogy mennyiszer nyertem, és mennyiszer veszítettem.
Mert hogy ugye a "march" nem csak márciust jelent, hanem menetelést is.
Most szemeztem a Bf 109F-el, de valahogy a német BnZ stílus nem annyira megy nekem. Viszont várom az akciót az angol gépekre, a Spitfire Mk. V már ki van fejlesztve, csak meg kellene venni.
Komolyan mondom, hogy tiszta röhej ez a játék! Most reggel mentem egy csatát, oldalanként volt 3-3 ember, de persze megint hozzánk "dobta" az összes segg hülye botot. Semmi mást nem tudtam csinálni csak az első foglalási pontot bevenni, és végig megtartani. Az ellenség meg csak jött, jött és jött, kb. mintha háromszor annyi gépe lett volna, mint nekünk. A mi oldalunkon az emberi játékosok többet csináltak, mint "odaát" és mégis tükörsimán kikaptunk (255:800).
És ilyenkor ne b****on szét az ideg. Kell néhány adag Xanax ehhez a játékhoz (is).
Azok a szép csaták, amikor van 5 foglalási pont, és abból mind az 5 másfél perc múlva az ellenfél kezén van, és 100-800-as vereség, vagy 0-400, vagy ilyesmi. Ami azt jelenti, hogy nem csak a humán játékosok között van irdatlan tudásbeli különbség, hanem az összes sík hülye bot is nálunk van.
Tényleg nem értem, hogy sok játékosnak 56-60% közötti WR van, és meg ott pironkodok a 46%-kal, pedig nem vagyok ennyire gyenge. És itt nem is a statisztika érdekel, hanem hogy alig bírok pilótát és repcsit "húzni" ha mindig a szopó rolleren ülök. Utoljára szerkesztette: asolyom, 2019.01.30. 15:59:51
Ez bosszant engem is. Még azt mondom, ha kiemelkedően jó teljesitménnyel, vért izzadva lehetne nyerni, rendben lenne. De nem. 2.0 előtt T1-3-ban simán lehoztam egyedül egy csatát. Ott még annak örültem, ha kihalt mellőlem az összes bot, legalább nem lopták le a killeket. Vasárnap mentem egy csatát a B-17-el. Eleve úgy kezdődött, hogy berakott 3 foglalási pontot. Ménem mingyá egyet rak be, nehogy véletlenül tudjak már valami bombázni! Az elsőre kétszer kellett fordulnom. Mire végeztem, a középső is a miénk volt, mire odavánszorogtam a harmadikhoz, azt is elfoglaltuk. Kemény 5 perces csata volt, ahol kb lóf@szt nem sikerült csinálnom, sikerült "jól" leszorzózni a gépet. Kösz szépen! És akkor még nem is beszéltem az olyan csatáról, ahol attackerrel több killem van, mint a vadászunknak. És persze lehet mondani, hogy "há de attackerrel nem repcsiket kéne lőni". És tényleg nem. De akkor felmerül a kérdés, miért nekem kell attackerrel megvédeni a pontot? Hol vannak a vadászok? Most amúgy is kaptam két olyan napit is, hogy védjek saját pontokat. Az egyinél csak reptér jó, de ugye repteret se tesz be minden csatába. Kösz WG!
Totál reménytelen ez a játék, full agyhalottak a játékosok is, és a botok is. Alig lehet csatát nyerni, pedig szinte mindig első vagyok. Képtelenség azt elérni, hogy akár egyetlen napon is többet nyerjek, mint amit veszítek. A mi csapatunkból itt-ott lézeng egy egy repcsi, az ellenség meg mintha osztódással szaporodna.
Tegnap mentem a Ki 94-el és kergetőztem egy Spitivel. Papiron én vagyok a fordulékonyabb, ő viszont már Specialista volt és gondolom fenn voltak rajta a fejlesztett manőverezést javitó modulok. Legalább 2 percig köröztünk, de minimális sebzésen kivül nem tudtunk egymásnak kárt okozni. Közben elfogyott a csapatom, elfoglalták az összes pontunkat is vesztettünk. És hogy mi ebből a tanulság? Szerintem az a +1-2%, amit egy skill vagy modul ad, ritkán dönt el egy párbajt. Olyan minimális a változás, hogy észre sem veszed. Ráadásul én háromszor tudtam ráfordulni, ő egyszer rám. Vagyis a fordulás még akkor is egy csomó más tényezőtől függ, ha a gépek képességei (beleértve a pilóta skillt is) azonosak. Az alapmodulok egyébként levehetőek, ha enchantolod vagy kalibrálod őket, akkor lesznek fixen ráépitve a gépre. A célzó modulokat pl cserélgetem, meg a motorerő növelőt is, de én se hiszem hogy az a pár százalék bármit is dobna. Erről a KV2 dologról meg... A japó vadászok T8 felett 4 db 30 milis csúzlival vannak felszerelve. Lb 3 lövés leszed egy vadászt. A probléma csak az, hogy baromi hamar túlmelegszik és olyan szórása van, hogy arra mindenképp fejleszteni kell majd célzást. Mentem egy kört IL-40P-vel is. Kb másfél-két percig üldöztem egy J1W1-t, lőttem a 4 db gépágyúval és alig sebződőtt, meg egy kiritikust se kapott. És ez egy bot volt. Pont az előtte lévő csatában mentem vele én is, és az első lövésre kigyulladtam. Meg persze ha eltalálnak, rögtön el is visz valamit, motort, szárnyat vagy a pilótát. És azokkal a fegyverekkel, amikkel egy földi light célt 2 sec alatt leszedek, nem birtam megölni a Shendent. Vicc. Az is szánalmas, hogy máskor repülök, és az összes ellenség rám jön, a társakat leszarják, azok meg persze nem segitenek. Most meg egy attackerrel simán követtem a legfordulékonyabb T8-as gépet és meg sem próbált kifordulni. Milyen agyhalott retardált botok ezek? És itt még szerencsém volt, mert ellenem jött, de többségében ezeket a hulladékokat az én csapatomba rakja be.
Arra van valami ötleted, hogy egy ilyen Jak-7-es többcélú vadásznál a 2 pontos pilóta skillek közül melyiket érdemes választani? Marksman? Vagy inkább a manőverezést javítót? Én ez utóbbira voksolnék.
Nyilván így kell lennie, hogy azt nem tudod leszorozni, amihez kellene a repcsi vagy pilóta xp. Én ma legalább 50-50%-ra jöttem ki, úgyhogy tovább nem erőltetem, Ez a Jak-7 vicces tud lenni, ez a WoWp KV-2-je.
Ezt "szeretem" ebben a játékban. A 3x szorzó miatt kéne nyomatni az új gépeket, hogy legalább a fejlesztések meglegyenek rájuk. Tegnap 2 vereségem volt talán, vagy 3, a többi győzelem. Nyilván a vereség azokkal, amik még stock vagy fejlesztés alatt álló gépek, tehát amire fontos lenne az xp. Kaptam új napikat, azokat is kéne. Van ez az XF-55 vagy mi a rák, ehhez kéne csinálni a küldiket. Az amcsi bombázókat is kéne fejleszteni, de arról most lemondtam, mert az semmihelyen küldihez nem jó. Ráadásul már mind a két gép meg van, amiket a legjobb jutalomba ad. Meg egyébként is, nem túl esélyes, hogy bekerüljek bárhol is az 50 közé. Hajózni is kell, mert már csak pár nap van hátra és van még néhány acélos/szenes hajóm. És ha ez még nem lenne elég, rövid hétvégém van, szóval időm se nagyon lenne rá.
Nem, mivel egyik sincs meg nekem. A Bf 109 F-hez kellene még kb. 15k xp, de úgy érzem, hogy tier 6 még kicsit magas nekem. Megpróbálok tapasztalatot gyűjteni tier 4 környékén.
Mondjuk ebben van egy olyan logika, hogy azért van időd 10k pont felett összebugázni, mert annyira szar a csapat, hogy azzal kompenzálódik az, hogy egyedül jobb vagy az egész ellenséges csapatnál.
A GAA Yak 7 vonal milyen? Kifejlesztettem, de még nem vettem meg.
A szemétség non plusz ultrája pedig, hogy amikor csinálok 8-10-12k pontot, akkor tuti bukta, ha nyerünk, akkor jó esetben 2-3k pont. Just like WoT!
Tipikus WG, én is mínusz 6-ban vagyok ma. Engem viszont nem a statisztika miatt bosszant ez a nyeretlenség, hanem inkább azért, mert így alig jön xp, és nehezebben megy a fejlődés.
Ennél a MiG-3-nál semmirevalóbb roncsot nem láttam. Ha már BnZ, akkor inkább a Bf-109-es vonal. Utoljára szerkesztette: asolyom, 2019.01.26. 15:31:52
Ismét 1 győzelem, 5 vereség. Ez a hétvége is jól kezdődik :)
Van valami olyan stat oldal is, hogy warplanes.today vagy mi, de én pl. a saját statisztikáját nem tudom megnézni, mert előtte valami hozzáférést kellene engedélyezni a WG oldalán. Csak nem találom, mit és hogyan.
Bár a WG stat egy kalap szart nem ér (megnéztem a klánstatot, az elmúlt 28 napban 1 aktiv tag volt csak, 138 átlagcsatával, 0 győzelemmel és 0 átlag xp-vel) Gyanitom, a tulaj már nem játszik. Én meg csak "sima" tiszt vagyok, aki a nemlétező tagokat tudja egreciroztatni és a szintén nem létező klán csatára tudok jelentkezni. Mondjuk engem az is meglepett, hogy már voltam klán tag előtte is (nem emlékeztem rá), méghozzá majdnem 4 hónapig. Tisztként még azt sem látom, hogy valaki jelentkezett a klánba.
Elküldtem a felvételi kérelmet a klánodba, bár ahogy mondtad nem tudsz vele mit kezdeni, hiába vagy tiszt.
Nekem... nem is tudom, hány évre visszamenőleg meg van a statisztikám. Még anno a WoT-ban kezdtem, hogy hétvégén "kifényképeztem", hogy lássam mennyit fejlődtem egy hét alatt. Ott a cél napi +1 átlag xp volt. A repcsisben én is ilyen 45% körül kezdtem, ha jól emlékszem. Akkor még bedobott két tierrel nagyobbak közé, sőt! A rekordom az volt, mikor IL-2(t)-vel kellett egy WG-s IL40 ellen mennem. Azért ez is milyen gerinctelenség, hogy bejön a gyökér fejlesztő a kis tizes ratyadékjával, aztán lelövi a kicsiket. Aztán volt egy időszak, amikor minden nap az első csatából kifagytam. Ez nem csak a győzelmi arányomat, de az átlag xp-t is eléggé lehúzta. Aztán jöttek azok a csaták, ahol eleve nem volt semmi esélyem, 1v1, ahol attackerrel betett minden szar ellen. Abban az időben alakult ki, hogy a normálisabb játékosokkal megbeszéltük, hogy először lezúzzuk a földi célpontokat, aztán ha marad idő, megkűzdünk. Aki nem volt benne, annak szépen lezuhantam aztán örülhetett a szorzós csatájának. Ugyanigy jártak azok, akikről tudtam, hogy rögtön le akarnak lőni. Szóval az attackerjeimnek is jó szar volt a statja. Aztán bejött a token szerzés, meg a botok elleni csaták és sikerült felhoznom 53% fölé. 44 döntetlenem is volt.
Az IL40-t szoktam bevinni, ami ugye orosz, de azzal se adja. Hiába foglalok, hiába lövöm le az ellenséges attackereket, vagy akár a vadászokat. Az is kevés. Védeni is meg támadni is egyszerre nem tudok.
Megvan a recept, menjél ruszki gépekkel! Én ma 4-ből 4-et nyertem velük.
Nagyon megszerettem a Jak-1-et, ha így marad, akkor ezt fogom specialistára fejleszteni először.
Nem vagy rosszabb, mint korábban, csak éppen rajtad kívül 20 másik gépen is múlik a csata kimenetele. Tiszta RNG hogy hová milyen bot-okat dob. Na, most én is ránéztem az adatlapomra, és 45,62% a WR. Jó hogy én kezdő vagyok, és 160 csatából azért nem lehet igazán statisztikát csinálni.
Jó, de egyrészt baromi zavaró, hogy amikor én vagyok az egyetlen játékos az egész csatában, akkor is olyan irreális teljesitményt kell nyújtanom a győzelemhez, ami már inkább szenvedés és nem élvezet. Egy másik csatában az ellenfél egyik legjobb gépe afk volt, a többiek sem nyújtottak valami nagy teljesitményt. Mi az első három helyen végeztünk, én az első lettem Blenheimmel egy T5-ös csatában, még a Bf110-t is leszedtem. És nem. Vereség. Az egy győzelem is prém géppel volt, aminek igazából mindegy hogy szorzó e vagy sem. Persze amire kéne az xp, arra nem adja. A másik, már lassan 2 hónapja csinálom a 25k base xp szerzős küldit. A t10 pár csatából megvolt, de alacsony tierben eleve nem ad sok base xp-t, és a vereség meg ugye felezi. A másik küldihez meg csak győztes csata jó. Olyan túl sokat nem játszottam az elmúlt kb fél évben, de a győzelmi arányom már legalább 3%-t romlott, pedig nem érzem úgy, hogy ennyire szar lennék.
Persze, de én már túl vagyok azon, hogy ilyesmin idegeskedjek. Volt idő, amikor lelkesen húztam a WN8-at a WoT-ban, és sík ideg voltam, ha ledobott a szerver, vagy áramszünet volt, mert ilyenkor romlott a statisztikám.
Én a WoT-ban már megtanultam, hogy felesleges rugózni a győzelmi arányon, bár nyilván értem azt is, hogy sokkal élvezetesebb a játék, ha nyer az ember.
5 csata, 4 vereség. Az egyetlen győzelmet is úgy sikerült összehozni (botok ellen), hogy 15k pont felett kellett teljesitenem (6 szektor foglalás), és még igy is épp csak nyertünk. Nem is értem, a 2.0 óta miért repcsizek ilyen keveset.
Lehet, bár a WoT-ban ezt már megváltoztatták, és nem napra, hanem pl. 100 csatára lehet megvenni, ami szerintem sokkal jobb. Ezt a +20% crew xp-t adó festés ajándékként jött a Jak-1-hez. Pontosabban azt hiszem, hogy 100 arany volt, és mind a 4 pályán használható.
A védő festésből is van kétféle. Az univerzális minden pályán használható, de talán csak 5% védelmet ad a légvédelemmel szemben, amit meg minden pályára meg kell külön vegyél az meg 10%-ot. Az egyik 150 gold (T5), a másik 4x150 gold. Ez utóbbi biztosan nem kell. Az 5% meg hát nem is tudom, talán jobban jönne a +20% crew xp.
Én is gondolkodtam már ezen. A probléma az, hogy a legénységi xp-t adó festés univerzális, azt egyszer megveszed, oszt jóvan. A másikból viszont hármat kell venni, ugye pályatipusonként. Ami azért nem olcsó. Egyébként ezt is átmókerolták, nem tudom hogy a 2.0-ban vagy azután, ez részben jó, mert pl az emblémák is adnak +3% legénységit, és emblémákat szerezni is lehet, nem csak venni. Az orrfestés szintén +3%-t ad, de olyan még csak gépspecifikusan kaptam ajándékba, illetve volt olyan, hogy prém géphez adták. Festésem is csak eventes festés van pár T4 illetve T5-ös gépre. Illetve néha a karácsonyi ládák is dobnak random géphez. Én inkább a védő festés felé hajlanék Az éjjel bombázgattam kicsit, és mire eljutottam oda, hogy elkezdjem kioldani a bombákat, a B-17-nek már lehúzták fél életét. A vicc az, hogy full bot csata volt, kikaptunk mint a szar. Nem értem miért úgy kompenzálják a játékos csapatát, hogy telebasszák segghülye botokkal. Se foglalni, se megvédeni nem képesek egy szektort. Plusz segiteni sem jönnek, a Bf110 úgy leszedett, mint a szart.
Azon gondolkodom, hogy melyik festést lenne érdemes feltenni a Jak-1-re. Ami +20% legényésgi xp-t ad, vagy amilyik kissé véd a légvédelem ellen. Én az előbbi felé hajlok, mert tech tree gépnél az a +20% legénységi xp jól jön.
Égyébiránt a Jak-1 eléggé durva. Gyengének tűnik a fegyverzete, de ezeknek a ruszki gépágyúknak jó a hatótávja, a tűzgyorsasága, és sokkal kevésbé melegszenek, mint az angol vagy japán 20 millimeteresek. Orosz bias?
De utálom ezeket a küldiket amiknek ez a vége: csak győztes csata számít....
Amíg nincs meg a 3 pont a manőverező skillre, addig berakom a két 1 pontos tűz ellenit, hátha segít vmit.
Őszintén szólva ezt még nem sikerült tesztelnem. Anno erre nem volt szükség, mert még évekkel ezelőtt alig gyulladtak ki a gépek, aztán meg volt egy modul, ami 50%-al csökkentette a gyulladás esélyét. A japó és a hozzájuk hasonló gépekkel meg úgy vagyok, hogy ugye sérülékenyek, alig van életük, viszont jól manőverezhetőek. Ergó ha eltaláltank, akkor már régen rossz. A Zero ágat viszont sztem hagyd, mert magasabb tierben már úgy is a sebesség a domináns, nem a fordulékonyság. Bár hozzá kell tennem, a 8-9-es gépek nagyon durvák, a tizes még nincs meg.
Mivel a japán gépek égnek, mint a fáklya, így úgy gondoltam, hogy a pilótára az első pontra rárakom valamelyik tüzes skillt. De melyik a jobb? Az ami csökkenti a tűz hatását, és időtartamát, vagy amelyik manőverezéssel eloltja a tüzet?
Szerintem az is sokkal jobban néz ki, mint a WoT. Nem olyan steril és mű az egész. Hiába nah, azért a CryEngine az CryEngine. Sheridan meg a WoT-ban is van, ha jól emlékszem, igaz hogy ott rakéta nélkül. A HEAT lőszernek meg pont az a lényege, hogy simán átlőjön bárhol. És sajnos T5-ben még elég kevés olyan MBT van, amin akad normális reaktiv páncél.
Én is nyomattam egy kicsit az AW-t, de valahogy nem annyira jött be. Grafikailag sem, meg sokszor a balansszal is bajom volt. Legutóbb, mikor próbáltam, akkor pl. T5 csatában oldalanként volt 5-5 Sheridan, és totál szétbarmolták a játékmenetet, úgy lőtték be szemből az MBT-ket a HEAT lőszerrel, hogy csak pislogtam, és úgy lövésenként 700-800-at csapkodtak bele mindenkibe.
Majd holnap megveszem a Messer-t, mert akkor olcsóbban lehet free xp-t váltani.
Akkor csak lábjegyzetnek: az Armored Warfare-hoz nemrég volt 24 órás karbantartás. Ott van napi belépési bónusz, a kliensen van egy gomb, arra rákattintva vehető át, de csak akkor adja be, ha el is inditod a játékot. Nahmost nyilván ha 24 órás karbantartás van, akkor sem tudod átvenni a napi bónuszt, ha a karbantartás kezdete előtt és rögtön a végén belépsz. És ott azért értelmes bónuszokat ad (hetente a 50 aranyat és 1 nap prémet is, többek között). De nem egyszer volt már olyan, hogy egy héten háromszor szedett le frissitést. És egy olyan játékról beszélünk, amit kb kevesebben játszanak, mint ezt!
A Messerről nem lebeszélni akarlak. Mindenképpen próbáld ki, annyit sztem is megérdemel. Csak annyit mondtam, nekem a stilusa nem jött be. Lehet hogy neked jobban rá fog állni kezed.
Nem akarok hepciáskodni, de egy 117 MB-os frissítés miatt reggel óta nem elérhető a szerver.
Látszik, hogy ez a játék valahogy a mostohagyerek a másik kettő mellett. Igazán kijárna egy plusz prémium nap, ha már ennyi ideig nem lehet bejelentkezni.
Már csak a történelmi szerepe miatt érdekelne a Bf 109, az még sem járja, hogy csak Spitfire van a hangárban.