Emlékeim szerint a 20 milis annyira nem, a harmincas igen. Nem árt arra sem figyelni, hogy a 30 milisnek kisebb a lőtávja. Ezt más nemzeteknél is érdemes mérlegelni, hogy kell a nagyobb kaliber a kisebb lőtávért cserébe. A Spitin váltogatni szoktam, van hogy 20 milist használok, van hogy csak az alap géppuskákat. ott is ugye a fő probléma a kis lőtáv. A 20 milisnek nagyobb, de hiába, ha a baromi gyorsan melegszik.
Ez amolyan HF stílus. A német ágyúk nem melegszenek olyan hamar?
A Messer nagy magasságú és sebességű vadász. A tipikus harcmodora a magasból lecsapni, aztán mielőtt még ráfordulhatna valaki, ismét vissza a magasba. Érdekesség, hogy fordulóharcban igen gyengék, egészen a Bf209-ig, aminek már igen jó a manőverezhetősége. A fegyverzete sem rossz, sőt, bár nekem a motorba épitett fegyverek valahogy nem jönnek be. Illetve van pár nagy kaliberű fegyver, aminek a sebzése messe elmarad a várttól (pl Su-9) A Fockewulfok az igazán durva fegyverzettel rendelkező madarak, ők viszont még a Messernél is nehezebben kezelhetőek. A tegnapi csatánkban ismét konstatáltam azt, amit már korábban is megállapitottam: az angol gépágyúk, főleg a Spiten nagyon vackok. Ahhoz képest hogy 20 milis, alig sebez, ráadásul baromi hamar túlmelegszik. Ezért folyamatosan lőni veel nem is ajánlott, inkább csak puttyogtatni. Emlékszem, mikor elkezdtem játszani, T5-ben a LaGG 3 nagyon durva volt. 1 db 23 milis, 2 db 12 milis meg 2 db 7,62-es. Plusz ugye a rakéta. Aztán rájöttek a WG-nél is, hogy ez igy túl op és megfelezték a fegyverzetét. Visszatérve a Messerre, nekem ez a fentről lecsapós stilus nem jött be. Mmint párszor volt, hogy igy sikerült lehoznom a meccset, meg láttam másokat is ezzel a technikával, de én jobb szeretem a manőverező légiharcot. Egyébként ehhez a rácsapós stilushoz is van pilóta skill.
A Bf 109 vonal milyen? Lehet, hogy szívesen kipróbálnám. A T5-ös Emil elég durvának néz ki a 3 db 20 mm-es ágyúval, és két géppuskával. Ha jól sejtem itt, ellentétben a Spitfire-rel, érdemesebb a sebességre gyúrni, mert a Bf 109 úgysem fordul jól.
Ha holnap ér véget az event, akkor valószinű hogy a frissités is csak holnap jön ki. Egyébként is, a WG csütörtökre szokta ezt időziteni.
Bombázónak lenni ritkán izgalmas dolog. Főleg aki nagyon magasról csinálja. (RB-17-el szoktam kb 400 méterről bombázni, az mondjuk vicces xD ) Néha esetleg felmerészkedik 1-1 heavy, vagy magassági vadász, hogy bepróbálkozzon, de azért ez annyira nem jellemző. Főleg ilyen kis tierben. Én inkább alacsonyabban szoktam repkedni, egyrészt pontosabbak a bombák, másrészt a Special-hoz kéne rear gunneres lelövés. Az attackerek rear gunnerje után azt gondoltam, egy nagyobb bombázó, ami tele van aggatva védőfegyverzettel, biztos veszélyes lesz majd. De egy sima vadász ha full HP-n van, simán lelő. Vannak azért vicces bombázók is, pl az amcsiknál az A-26, aminek az orrába nem kevés fegyverzet van pakolva, a védőfegyverzete is igen jó. Lőttem már le vele forduló harcban heavy-t, illetve jól lehet vele vadászgatni ellenséges bombázókra, A Blenheim is vicces, mert a tornya előre is forog, volt már olyan, hogy egy másik Blenheimet üldöztem és a tornyaink egymásra lövöldöztek. Vannak azért mókás szituk.
Értem. A Blenheim IV-gyel rápróbáltam egy kicsit a bombázósdira is, de ez nem valami változatos hosszú távon. Beállok 2800-3000 méterre, és dobálom a bombákat, aztán jó esetben szektort foglalok, ha a csapat nem nagyon kolbász.
+5%-al növeli a manőverezést és +10%-al a sebzést, de csak a PV3-ban. Tehát ha másik gépbe ülteted, akkor nem működik. A második képessége 20%-al növeli a látótávolságot (ez az alap skillnél is ennyi) illetve +5%-al a motoer erejét és a max sebességet (az alap skill csak 3%-al növel) illetve csikot húz maga után, amit én még nem vettem észre. Ez a hatás csak akkor működik, ha 20 másodperce nem sebeztél meg senkit, vagy nem sebződtél. Van egyébként 3 női pilóta, nekik van még egyedi skilljük (egy ruszki attacker, egy német heavy és egy amcsi Thunderbolt), az övék nem géphez kötött. Illetve van még két pilóta, ezeket asszem másfél éve a Dánkörk event alatt megszerezhető Bf-109 és Spiti pilótái, akiknek a spec skillje szintén a saját gépükhöz van kötve. Ráadásul ezeket resetelni sem lehet, viszont alapból megkapják őket, nem kell skill pontot gyűjteni.
Tiszta WoT feeling! Négy csata, négy bukta, pedig nem mondanám, hogy az utolsó kettőben nem tettem oda magam, Boomerang (7105 pont), Spitfire I (8260 pont).
A PV3 az megvan, most jönne az szarvas fejű pilóta, de nem tudom, hogy mennyi értelme van, mert ugye prémium repcsi lévén bármelyik pilóta használható benne. De mondjuk a Spitben jól nézne ki ez a rénszarvas.
Az ünnepi eventet még ma meg holnap lehet csinálni. Próbálj meg benne minél tovább eljutni. Az a PV3 vagy mi a rák az igazán érdekes gép, mert az prém, a többi az tech tree lesz, szóval ha most nem is sikerül megszerezni őket, később kifejlesztheted.
Vannak bombázók. Sőt, mostanában kerültek be az amcsikhoz a B-17-esek, az oroszokhoz meg a Pe 2. Még anno, mikor 2017 végén volt a bombázós event, csak prém bombázókat raktak be, abból is csak hármat. Szóval most már három nemzetnek is vannak (német-orosz-amcsi). Illetve a japók most kaptak nehézvadászokat. Igaz, hogy mindegyikből csak három van és egyelőre nem is nagyon igyekeznek ezen javitani. Mondjuk az is kérdés, ha a B-32 csat T7, akkor mit fognak berakni majd T10-be? B-52-t?
Vannak még a játékban bombázók? Emlékszem teszten még voltak és volt értelmük is. Kb akkor hagytam abba a játékot mikor átment sima lövöldözős játékba. Már nem volt értelme bombázóval menni.
Felvettelek a kapcsolatok közé.
Majd sort kerítek a japán gépekre is, de most kredit szűkében vagyok, és a Spitre kell gyűjtenem. Megvan a T4-es A6M1, de valahogy eddig nem sikerült ráéreznem, nagyon törékenynek érzem, és ahogy látom a Ki-43 ugyanez, csak még kevesebb HP-val. A Spitfire vonal azért tetszik, mert viszonylag jól fordul, jó HP, jó ellenállás a sérülésekkel szemben. Ezzel akarok először megtanulni játszani, mert elég "noob" barátnak tűnik. Nyilván a japán gépekkel nem állok le fordulózni vele.
Ez az ünnepi event meddig tart még? Azt a rénszarvas pilótát még szeretném megszerezni. Még kellene tizenvalahány cukorka. Ha más nem, akkor veszek egy pár parancs igazolást, bár most reggel óta a prémium bolt nem működik.
HUNter_Syned vagy valami ilyesmi nevem van. A japánoknál a Ki ágat próbáld még meg, nagyon jó gépek. A Spiteket a Dánkörkös event óta különösen imádom, bár régen is szertettem, annak ellenére hogy a gépágyúik túl gyorsan melegszenek. A Ki viszont simán lefordulja a Spiteket és a fegyverzete is sokkal erősebbnek tűnik. Ráadásul a Zero-kal ellentétben nem lassú és jól birja a magasságot is.
Ugyanez pepitában, mert pl. T5-ben a Bristol 146-tal csináltam 8000 pontot, és bukta. Utána meg T4 csatában 5500 ponttal győzelem. Egyébként ez a Bristol 146 is nagyon jó, lehet hogy ez is marad a hangárban ha meglesz a Spit.
Egyébként Darun néven vagy a játékban? Felvennélek a listámra.
T7-es csatában 11 killes, 4 szektor foglalós bot az ellenfélnél? Megelőzte a 15,5k személyi pontot szerző játékost. Mondjuk az is érdekes, hogy 14k pont felett szereztem, megkaptam a Winged Legend-et, a csatajelentésben viszont már csak 13k pontom van. Az a fránya matek!
Igen, ehhez sajnos szokj hozzá. Meg ahhoz is, hogy a csaták több mint felében nagyobb tierüek ellen rak be. Egyébként hogy mennyire nem számit az egyéni teljesitmény: tegnap egymás után két Akamatsu medált szereztem, az elsőt simán elvesztettük, pedig rajtam kivül csak botok voltak. De hogy a képességeik ennyire kiegyensúlyozatlanok legyenek!
Nem gondoltam, hogy ez merőben más játék, mint a WoT, de valahogy egyre több a hasonlóság. T6-os csatában a szutyok kis T5-ös repcsimmel csinálok 8000 pontot, és persze vesztünk.
A franciáknak az attackereük is jó (T8-as prém gép), bár igazából ezen a T7-8-as szinten komoly attacker fegyverzettel csak az oroszok rendelkeznek (Az IL-20 eszméletlen brutál tud lenni) a többi inkább attacker vadász, illetveazokkal még egyéb óvatlan, alacsonyra szálló vadászokkal/heavykkel is el lehet bánni. Ha jól rémlik az első csatám a kinai IL-10-el 7 killel végződött. A Beu feletti heavyk nem tudom most mennyire alkalmasak attackernek, a 2.0 óta kicsit nehezebb elbánni a földi célokkal, ha pedig nem vagy top tier, akkor pár pillanat alatt képes leszedni a légvédelem, még akkor is, ha attacker vagy, de a bombázókkal is csúnyán el tudnak bánni. A foglalási pontok felett köröző defense aircraftok leosztását sem teljesen értem. Általában a csapat szintje alatti gépek vannak, de pont tegnap láttam egy T1-2-es csatát, amiben Di-6-osok védték a légteret. Ami ugye T3 és ráadásul ahhoz képest hogy van rajta rear gunner, még baromi fordulékony is. A Beut én is ajánlom, hogy tartsd meg, egyrészt nagyon op gép, másrészt eventekhez és küldikhez is nagyon jól lehet használni.
Jaja, majd én is megyek tovább az angol HF ágon, de a Beau biztosan megtartós. Mondjuk még annyira kezdő vagyok, jó pár száz csatát elidőzöm T5 környékén. A francia prémium SE100 is nagyon jó HF, csak annak se rakétája, se bombája.
T5-ben sztem az egyik legjobb gép és értő kezekben a legjobb heavy. Én is szerettem, mert alkalmas attacker játékstilusra is. A fejlesztett rear gunner eszméletlen op volt rajta és most is elég erős. Mondjuk előtte a Blenheim meg elég tré. Bár asszem most már legalább a tornya körbe forog. Most belegondolva azért az angol heavy ág volt a harmadik X-es gépem, mert azt lehetett leginkább attackerként is játszani.
Ma megvettem a Beaufightert, és ez valami eszméletlen! Nagyon élvezem!
Üdv!
Nah, én tegnapelőtt kezdtem el bohóckodni a felszerelésekkel. Igy kb pár órás tapasztalatokat tudok megosztani veletek. Valójában engem is inkább egy tapasztaltabb játékos segitésge érdekelne... de olyan nem jár ide, igazából túl sokan nem is játszanak a repcsivel. Szóval... a fő probléma az, hogy asszem tavaly megváltoztatták a teljes modul rendszert, legénység skill rendszerét viszont nem, pedig elég sok vonatkozik a modulokra. Még a 2.0 előtt pl az attackereket HP növeléssel gyúrtam, ezt tovább lehetett boostolni legénységi skillel. Most viszont olyan kevés bónuszt ad a modul, amin csak minimális előnyt ad a legénységi skillezés, hogy felmerült bennem az is, hogy semmi értelme. Ráadásul mind a gépek sebzése, mind az AA sebzés baromira megnőtt, tehát a +pár % HP még egy másodpercnyi előnyt se nagyon jelent, ellenben az ellenfélnek több sebzési lehetőséget adsz. Plusz ha nagyon lesebeznek, valamennyit visszagyógyul a géped, ha nem éri találat. (az elfoglalt repterek gyógyitanak). Itt is van valami amit nem értek, pár napja láttam egy attackert, egymásnak repültünk, jól lesebeztem. Respawnoltam, megyek rá, áthúzott a reptér felett és instant full HP-n lett. Az hogy? Tudtommal nincs se gyógyitó fogyóeszköz, és a reptér se instant gyógyit full életre, hanem csak lassan én kb 1/4 életet tölt vissza. A kalibrálásról/enchantolásról. Ez a két lehetőség van arra, hogy fejlessz a repcsire szerelhető kütyükön. Az enchant kicsit felszorozza a már meglévő bónuszokat és a büntetéseket is, valamint ad egy elvileg random plusz képességet, ami szerintem nem random, hanem minden modulnál fix. Enchantolni több szinten lehet, mindegyik új speckót ad, viszont a büntit is növelik, a végső lila enchat bónusza viszont csak akkor érvényesül, ha a géped eléri az elit státuszt. A kalibrálás sztem egy elég *nem hetero* dolog. A csaták végén a "csatamező megtisztitásával" kapsz különféle alkatrészeket. Ezekre lesz szükség az enchantoláshoz és a kalibráláshoz. Meg persze pénzre. Ez viszont a gyakorlatban egy nagyonelbaszott lootbox. Rányomsz a kalibrálásra, erre random dobni fog egy új értéket a modulra. A poén az, hogy ez néha visszafelé fejlődést jelent. Ráadásul a fejlődés sem mindig jó. Mondok egy példát. Asszem az airframe növeli a manőverező képességet, viszont csökken a gép élete. Ha kalibrálsz rajta, tovább növeli a manőverezést, viszont élete tovább csökken. Viszont ritkán dob olyat is, hogy a manőverező képesség nem nő, viszont az életcsökkentő büntetésből levesz. Érdemes figyelni arra is, hogy ezeket a piros értékeket (büntetéseket) ne toljuk túl, mert pár modulnál elég kellemetlen lehet. Illetve én sokszor inkább a büntetés csökkentését választom, mert egy szint fölé nem célszerű tornázni azt se. A gépek a 2.0 óta amúgy is megint baromi sérülékenyek lettek, a legénységet is nagyon könnyű megsebezni. Abban sem látok logikát, hogy melyik gépre milyen modulokat lehet rakni, mivel nagyon sok rear gunneres gép van, amin nincs rear gunner modul slot. Ménincs? Ugyanez igaz a bombázók/attackerek/nehézvadászok másodlagos (bomba/rakéta) fegyverzetére. Ráadásul a kalibrlásánál minden próbálkozás után elvesz a pénzedből és a megszerzett "alkatrészekből". Tehát akkor is, ha úgy döntesz hogy inkább nem kéred azt amit a random dobott és újra próbálkozol. A végtelenségig amúgy sem lehet tolni, az alap modulok 100-ról indulnak és 400-as kalibrációig fejleszthetőek, ezt az enchanted modulokkal tovább lehet fokozni. Viszont azt vettem észre, hogy az enchantolt modul fixen ráépül a gépre, ráadásul (szintén elég *nemhetero* megoldás) mutatja a másik gépnél is és ha ott elkezded kalibrálgatni, akkor vagy el kell dobnod utána a modult, vagy tokenért átszereli a másik gépre. Hangár helyet egyébként (és ebből a szempontból egyedülálló a WoWp) nem csak aranyért, hanem tokenért is lehet venni. 18 token egy hangár, ha jól rémlik. Tokent napi feladatok teljesitésével, eventekkel meg epikus kitüntetések szerzésével lehet gyűjteni. A 2.0 előtt ez nagyon jó kis token farm volt, Mennydörgés/ász/Pusztitó kombóval simán meg volt a napi 3 token, plusz a napi küldi jutalma, meg azért nem kevés Clostermann/Gorovets medálom is volt. Most viszont baromira nem könnyű tokenes medált szerezni, a napi küldikkel kicsit egyszerűbb, bár ott is vannak elég horrorisztikusak, és a tokent csak akkor kapod meg, ha minden szinten repkedsz.
Egy napi küldetés 3 fázisból áll, mindenhol ugyan az a feladat, de az elsőt csak 1-4, a másodikat 5-7, a harmadikat 8-10 tierben tudod teljesiteni. Mindegyikért ad valamilyen részjutalmat is (általában credit vagy fogyóeszköz). De nekem pl most van olyan hogy szerezzek 25k alap xp-t nehézvadásszal vagy attackerrel. T10-ben ez még elég könnyen megy, de T1-4-ben összeszenvedni 25k xp-t baromi sok idő.
A játékban van pár gép amin van rear gunner, a 2.0 óta ezeket már a játékos is kezelheti, alapból a "T"-vel vált át gunner nézetre, csak ilyenkor nem egyszerű a gépet is irányitani. Valamelyik nap neki is csapódtam egy dombnak. Azért az auto gunner is elég hatékony.
Pilóta skillezés: ezzel már régen (2.0 előtt) is gondban voltam, most viszont végképp úgy vagyok, hogy amig nem ismerem ki ezt a kalibrálós/encsntolós baromságot, addig óvatosan skillezek csak. Neked is ezt ajánlom, ha tovább akarod vinni a pilótát. Én mondjuk szoktam vásárolgatni a játékban, szinte az összes gép meg van (alacsony szinten mondjuk hiányzik pár, főleg prém gépek vannak, meg olyan gépek amik jobbak (Tsh 2/3, Ao 192 és Fw 57, F2F/F3F, I-15) Az is érdekes, hogy 2.0 előtt az I-15 volt az abszolút op gép, 4 gyorstüzelő géppuskával és a legjobb fordulékonysággal. Most az F3F a legerősebb, azon már 12 milis van kettő is, bomba és messze az a legfordulékonyabb gép. Az orosz vadász ágakon el vagyok kicsit maradva, közepes (5-7) tierekben elég gyengének érzem őket, vagy csak az én játékstilusomhoz nem passzolnak. Nekem az első két tizes gépem az orosz illetve a német attackerek voltak, mai napig nagy kedvenc mind a kettő. A harmadik (számomra is meglepő módon) az angol nehéz vadász volt. Közepes tierben egyébként nagyon erősek a Spit-ek. Illetve a japán vadászokra is érdemes odafigyelni. Az oroszokkal nekem az a bajom, hogy a japók és az angolok is simán lefordulják őket, a németek és amerikaik meg legyorsulják. Nehézvadászok közül a német 262-es nagyon op, bár T10-ben asszem már meg tudja fogni a többi nemzet is. Illetve érdemes figyelni alacsony szinten a Messerekre is, kevés jó játékos van, aki tud is velük játszani, velük viszont jobb nem találkozni. (2.0 előtt láttam olyan játékost, aki egyedül lelőtte az ellenfél megmaradt 7 gépét).
Ez a szép, 798-800-ra kaptunk ki, pedig a légifölényt is megszereztük.
Lehet, hogy mindkettőnknek egyszerre kellene a szerveren lenni, és úgy bejelölni egymást.
Nézek korábbi elemzéseket, videókat gépekről, és ahogy látom nemrég megint variáltak valamit a felszereléseken. Ott van pl. az SE100, egy korábbi elemzésben láttam "reinforced airframe"-et rajta, de most nincs ilyen opció, pilótafülke slot van helyette.
Kérnék egy kis segítséget. Valahogy átállítottam a radar méretét, most mindig 0,7 km-en van, és nem tudom változtatni. Elvileg a 0-9 gombokkal lehet változtatni, de nálam valami miatt nem megy.
Mivel a WoT-os karácsonyi ládákból jött egy rakás arany, így beruháztam egy IV-es (LaGG-3-4) és egy V-ös (I-180-3) prémium repcsibe. A LaGG az eléggé tetszik, jó HP és fegyverzet, földi célpontokat is lehet vele támadni. Jól hozza a kreditet is, volt csata, ahol 80k jött vele. Így aztán tettem rá felszereléseket is.
A felszereléseknél a fejlesztés, vagy a kalibrálás a jobb? Pontosabban melyiket érdemes előbb? Olvastam erről több honlapot, de egyik ezt írja, a másik amazt. Van aki azt mondja, hogy a kalibrálás totál felesleges, van aki azt, hogy előbb full kell fejleszteni, és utána kalibrálni.
Végül úgy döntöttem, hogy elsőnek a Jak-30-as vonalat próbálom. Láttam egy viszonylag friss videót, amiben egy srác elemezte ezt a vonalat, hogy a manőverező légi harchoz ez a legélvezetesebb.
Ugyanezen néven megtalálsz, bár nem vagyok túl jó játékos :) Most inkább a hajósban (rank1-et szeretném ismét, meg 1 küldi). Őt még ajánlanám :) Lehet ellesni dolgokat tőle.
Köszi! Esetleg megtalállak a játékban? Jó lenne eleinte egy kicsit szakaszozni, ha nem terhes neked. Esetleg mutathatnál pár fogást.
Amúgy a vadászok közül melyik a legélvezetesebb ág? Így tudatlanul az I-5-nek mentem neki gondolván (és a WoT tapasztalatok alapján), hogy ha szovjet, akkor rossz nem lehet. Utoljára szerkesztette: asolyom, 2019.01.04. 11:47:55
Szia, - azt a gépet érdemes megtartani amelyiket akarod, spec. státusz az újabb felszerelést tesz lehetővé a gépre és csillivilli megkülönböztetése van a csatában - hangár 300 arany, akcióban 150 szokott hasonlóan a többihez, időnként van küldi amivel lehet szerezni - régebbi, de jó támpont
Látom, nem nagyon pörög ez a topik, de azért megpróbálkozom. Most, hogy a WoT-ot, és a WoWs-ot migráltattam a Game Center-be, felraktam mellé a WoWP-t is. Mivel sok dologban különbözik a tankos, és hajós verziótól, így nem minden részlet teljesen világos. Megpróbálom pár pontban összeszedni a kérdéseimet.
* Ahogy látom itt az Elit státusz után gépek Specialista státuszúra fejleszthetőek, amivel plusz opciók nyílnak meg. Így valószínűleg a következő gép kifejlesztése után nem érdemes eladni az előzőt. Viszont akkor ott a mizéria a hangár helyekkel. Indulásnál van 2 üres hangár helyem, és továbbiakat vehetek 300 aranyért. Ha egy helyet adnak ennyi aranyért, akkor az elég gáz. Szóval mi lenne itt a helyes stratégia?
* Gondolom, hogy minden új gép, amit veszek egy új pilótával jön. Viszont itt is érdemes a pilótákat tovább vinni a következő gépbe? Ezzel összefügg, hogy a prémium repülőbe itt is ingyen ültethetőek át a pilóták?
* Van valami jó oldal arról, hogy a pilótáknál milyen skilleket érdemes választani, és a gépekre milyen felszereléseket?
Előre is köszi.
Érdemes-e vmelyik T8 prémium gépbe beruházni, ha igen melyiket ajánlanátok.
Van 1 Pe-2 M82 küldim, ahogy nézem sok sok token kell hozzá, ami nincs, mert a közeljövőben sem lesz T8 repülőm. Leginkább ezért kellene.
Focke-Wulf Fw 56 Stosser – German Fighter Curtiss Model 81A-1 – American Fighter 2x Hangar Slots
A Spitit asszem két éve lehetett megszerezni a Dánörkös eventből, a csaj pilótákat meg szintén akkoriban. Egyet ingyé adott, a többiért küldizni kellett. Az orosz nagyon brutál volt attackerbe, főleg a T9-10-esbe. Konkrétan olyan volt, mintha atombombát szórt volna. Viszont a 2.0 óta nem igazán látom, hogy működnének. Az amcsinak is jó skillje van, azt az "új" ágon (multirole) próbálgattam. A német viszont annyira nem jött be.
Na kész a Supermarine Spitfire Mk Vb IM maraton is :D 1 nap alatt letudtam most érdekes olyan fergeteges köröket mentem hogy csak pislogtam :O már itt is annyi prém gépen van hogy csak na :D Amúgy valaki megvette a speckó pilóta csajokat ? :D
Most mentem egy kört és nekem is beadta. Igaz, hogy biztosra mentem és a kedvenc gépemet vittem csatába. Azért az elgondolkodtató, hogy 2 vesztes és egy nyertes csatából az eventes leaderbord 3580. helyén vagyok és a 3500.-tól már jár jutalom. Ha jól láttam, a pontozási rendszert is megint átdolgozták. Eddig is pont az volt a baj, hogy bizonyos acsikat baromi nehéz volt elérni, mert nem tartottak annyi ideig a csaták, hogy megszerezhesd őket. Most még kevesebb idő lesz rá.
Nem az event miatt. A 2.0 előtt nekem is elég jó volt a nyerési arányom. 53,26%, bár azért ott is voltak érdekes dolgok. Pl anno I-15-el asszem harcoltam valakivel 1v1. Ugyan az a gép volt, nekem minden upgrade rajta volt, 3 skilles pilóta, minden a fordulékonyságra volt húzva. És egy 10 csatás gyerek lelőtt, neki az volt az első csatája I-15-el. Konkrétan lefordult. Teljesen hihető volt. Egy hónappal az után, hogy elindult a 2.0, a győzelmi arányom visszaesett 43%-ra. Nyilván 24 óra alatt teljesen elfelejtetem repülni és erős közepes játékosból hirtelen átmentem noob-ba. Ez is elég hihetően hangzik. Most 63% a nyerési arányom, ennek viszont egyetlen oka van: megint berakták az axis vs allies eventet, csak most kivették belőle a balanszot, igy az egész eventet (ha jól emlékszem egy nap kivételével) az allies nyerte meg.
Na végre meglett :D 1 nyertes csata (húzós volt mert látszott hogy a RNG nem nagyon akarja adni nekünk :D de hál égnek chaten összebeszéltem pár külföldi sráccal és megnyertük XD ) de a következő 3 csata ismét bukó volt :O Nagyon furcsa mert a patch előtt rengeteg csatát nyertem , most semmit nem enged ! :O szóval a 10 csatából 1 győzelem elég unfairnek tartom :O vagy lehet az event miatt lett ilyen szar ?!
Én csak kettőt mentem, mind a kettő vereség. A másodikban attakcerrel. Mire befoglaltam a második pontot, az ellenfél már vitt hármat és nem sokkal utána befoglalta azt is, amit először szereztem meg. És a poén, hogy az esetek 3/4 részében úgy kapunk ki, hogy pontban szinte minden bot jobb, mint az ellenfélnél. És még is lose. Ki is léptem, én is inkább a hajósban Go Navy-zek, annak legalább van értelme. A szakasszal az a baj, hogy 1. a hülye botoktól az sem ment meg 2. ahhoz ugye ellenfélből is kettő kell, amit főleg este, amikor én szoktam játszani már elég nehezen ad be. A hajó mellett nincs időm újra megtanulni repcsizni, meg hát már amúgy sem vonz annyira a játék. Bezzeg a 25k pontos feladatot meg lehet csinálni 3-4 csatából. A WG sajnos azt sem tudja, hogy milyen nehézségre lője be a küldiket. Mondjuk az ő matektudásukkal nem csoda.
hát igen , meg amit most csináltak a felszerelésekkel és fogyócikkekkel ,de úgy állítják be mintha milyen fasza lenne , de mekkora gáz már hogy vagy elsősegély csomagot viszel vagy tűzoltó csomagot :D nem is értem miért kellet ehhez hozzányúlni :O A WG játékai között a legjobb a hajós , iszonyat gyorsan lehet fejlődni :D (festés boost zászló és klánbónusz stb ) A másik kettőnél iszonyat lassan halad az ember (WOT WOWP ) Szakaszban kéne csapatni hátha adja :D amúgy bocsánat a kirohanásért nagyon felcseszte az agyamat ez a 6 csata :O :(
Én az éjjel két kört mentem. Idén most játszottam először. Ezzel a 2.0-val nagyon elbaszták a játékot. Bombázót vittem, erre berakott ellenem egy egy tierrel magasabb Spitfire-t. Az összes többi bot volt. Nálunk az egyetlen 7-es vadász lett az utolsó. xD Ennyit a botokról. Sajnos nagyon elszarta a WG ezt a játékot. Kár érte.
Lol ahyog látom nagyon kihalt ez a fórum XD No szóval wg20. évfordulos event : 4 részből áll ebből 3 megvan , de ami kéne az utolsó a prémgéphez hogy nyerjek na az nem megy , 6 csatát mentem top 1 és folyton bukás ez MI A RODAT FASZOM !???? MIÉRT NEM LEHET NYERNI !? AGYATLAN SZAR BOT csapattársakat dob be hozzám, már amelyik nem ténylegesen bot ! Katasztrofális :O Tisztára mint a wotban !
Nem ez az, hasonló az elve, hogy hirtelen belassul a légellenállással, de amit én láttam az egy elegáns orsó volt, tett egy kört az üldözője körül, miközben az elszáguldott alatta. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.04.02. 20:11:18
Ha jól sejtem, erre gondoltál. (1:05-nél) Utoljára szerkesztette: Darun, 2018.04.01. 21:01:07
Skacok, még a Sturmovik játékban láttam egy olyan trükköt, hogy üldözte egymást két vadászgép, az egyik szorosan a nyomában a másiknak, és az elől lévő felhúzta picit a gépet, és csinált egy szélesebb orsót, a mögötte lévő meg elszáguldott mellette-alatta, és az orsó végén már az elől lévő volt hátul, és szétlőtte a gépet. Annyira zseniális volt, és nem találom youtube-on a videót. Mi ennek a trükknek a neve? Lehet erről valami videót találni még?
az új event is vicces XD nem elég a főküldiket megcsinálni minden mellék küldit meg kell csinálni vagy nincs tier 8as prémgép ! és kurva szopás a küldik ! , de majd meglátod XD (mentem már párat !! :D ) hát igen jobb lenne ha a botokot kiegyensúlyoznák mert néha csinálnak érdekes dolgokat .... xD
Láttam ma új küldisor van. Először is a töltés kifagyott, nem jött be a hangár. Oké, restart. Új hangár kinézet az eventhez, küldi választás, miegymás. Rákattintok a Battle-ra és kifagy a játék. Szóval egyelőre nekem ennyi volt a repcsi. Egyébként jah, az oké hogy pl a WoWs-ban összeválogatja a birkákat meg a csapatjátékosokat. Aztán berak a birkák közé. De itt!? Múltkor 1v1-be voltam, én attackerrel, ellenfél vadásszal. Lelőttem őt, az ellenfél attakcerjeit négyszer , foglaltam hármat és még is vesztettünk, mert a saját botok csak annyira voltak képesek, hogy lelövessék magukat az ellenséges botokkal. Oké hogy a WG a saját tudását programozza a bele a botokba, de miért őket rakja be hozzám csapattársnak? Jah, meg lehetne kicsit stabilabb a játék/kliens. Tudom annyit nem fizetnek a játékosok de nah...
Mai nap is gyökerek vannak :D jah bocs szarabb botok vannak velem mint a másik oldalon , mert ugye rendes player 1-2 van csak xD szóval 4-ből 4 bukó ! kicsit unalmas már hogy a botok túl vannak tolva :D XD
Nekem a 2.0 óta nem volt ilyen gondom. Előtte akkor fordult elő, ha rosszul adtam meg a logint Nem mindig irta ki hogy valami hibás, volt hogy nekem is csak töltött, de igazából meg nem csinált semmit.
Miért van az hogyha be akarok lépni a játékba akkor folyamatosan csak azt írja hogy töltés még fél óra után is, ha meg wotos kiss accomal lépnék be akkor meg egyböl betölti a garazsat?
Bónusz kód : BAWWOWP2 egy tier 5-ös prémgépet kapsz ! :O méghozzá az Angliai Csatás spitfire-t !!!!!! :O
Hiába a 2.0, esténként most is sok volt az 1v1 csata, ahogy korábban is. Már én se játszok vele hetek óta, mert szerintem sok szempontból szarabb lett mint a 2.0 előtt volt. Kár érte.
hm megint le van hallva az oldal :O ilyen kevesen játszanak a game-val ? :O
Őszintén szólva, nem emlékszem. Sztem hasonló akciók lesznek akkor is. Illetve nekem úgy rémlik, ilyenkor jobb akciók voltak tavaly, mint karácsonykor.
Valamint hogy is kéne skillezni egy jet gép pilótáját ? :O vagy az mind1 ? vagy inkább nemzet vagy géptípus függő ?
értem akkor elgondolkozok azon a Metoron :D am vagy inkább vegyem meg karácsonykor ? talán akkor nagyobb a leárazás ?
A prém Sptiben német motor van, emiatt régen kevésbé volt fordulékony, most nem tudom milyen. Am se sokat repültem vele. A Meteor nagyon jó gép, igaz hogy 2.0-ban még azzal sem játszottam. A HH és a D-1 sztem nem éri meg. A HH-n jó a 40 milis, kár hogy mindenki lefordulja, a Heinkelen meg T5-ben az a 4 db 7,62 géppuska igen karcsú.
Black Friday alkalmából érdemes venni prémrepcsiket ? (az a félig spiti félig Bf109 elég jó áron van most ) vagy inkább karácsonykor jobb leárazások vannak ? vagy esetleg néztem mgé a Meteort meg van egy másik ahol két gépet kapsz Hurrikan 40mmes ágyúval meg a He 100 D1. Utoljára szerkesztette: Zoli105, 2017.11.25. 00:01:48
Ez már a 2.0 előtt is egy kalap szar volt. Pontosan én sem értem, elvileg azzal van összefüggésbe, hogy mi mivel érintkezik az ütközés során. Én elég sokat rammoltam régen is, a tapasztalatom az, hogy csak szárnnyal szabad az ellenfélhez érni, akkor kevesebbet sérülsz, és lehetőleg az ellenséges gép törzsét kell. Azt viszont hogy a frontális ütközést hogy számolja, végképp nem értem.
Hogy a faszomban működik ebben a játékban a rammolás? Belém jön az enemy(vadász vs vadász) de csak a szárnyával érint én elvesztem a fél hp-mat enemynek meg semmi baja illetve ha szemtől szembe megyek bele akkor meg általában meghalok de az enemynek megintcsak semmi baja.
A Ki sor volt asszem az utolsó ami bekerült a játékba, szóval elég op gépek, én most tartok T7-nél. A Zero most talán kicsit gyengébb, mivel a légvédelem sokkal durvábban sebez, mint 2.0 előtt. Az egyetlen problémám a lassúságukon túl az volt, hogy a 20 milis nagyon gyorsan melegedett és csak lassan hűlt. Viszont egyrészt most jól lehet pénzt keresni is, másrészt a fél áras leárazás elég jó tud lenni és minden gépre, ha jól láttam. Ha nem lenne ez a prém gépes event, tegnapelőtt abba is hagytam volna a játékot. Az éjjel végre nyerni is sikerült.