Felkerült a teljes Smash soundtrack a netre, piszok jó feldolgozások vannak benne, összesen ugyebár nagyjából 800 darab.
Néhány példa:
na ez igazi ugras 3DS utan. remelem jövöre jön EU-ba is (meg csak most decemberben jön a 3DS-es 3. resz)
hát ez a black friday sem arról szól h beszerszek egy extra set joy-cont :D egyrészt továbbra se láttam fasza szín kombót (szürke+sticker még beleférhet) másrészt max kamu kedvezmény van rá (alá emag)
tudom, és én még az eredeti ninja gaident is imádom a nes minin :D
Ez a játék nagyon duván masszív lesz. Már most beígértek kontentet hozzá 2020-ra, de amennyi dolog lesz benne el is fog tartani addig, mire mindent kimaxolok... :)
Mondjuk konkrétan a Xeno2-ben (ha a fő történeti szálat nézzük) akkor mindig meg van magyarázva, hogy miért győz le a csata után téged a boss. (a plot armoron túl) Bár nem tudom, hogy Evo hol tart éppen. :-)
Egyszerűen csak arról van szó, hogy a videójáték nem film és ezen a ponton keveredik a két világ. Dramaturgiailag úgy erős a jelenet, ha nagyon megszenvedtél a küzdelemmel és a plot esetleg úgy megy tovább, hogy az ellenség lelép vagy ő jön ki jobban a csatából, ad egy nagy pofont a protagonista egójának, de a játék nem akar teljesen átmenni anime epizódba, ezért a játékos kezébe adja az irányítást a csatára, ami pedig játékmenetbeli dolog, a lefolyása függ a skilledtől és a csapatod fejlettségétől, nem feltétlenül van teljes szinkronban a dramaturgiával és azzal, hogyan megy tovább a plot.
Az meg ugye tényleg abszolút animés stíluselem, hogy két ellenfél küzdelme 30 epizódon keresztül zajlik és közben többször is kiderül, hogy az egyik-másik fél eddig még csak az ereje 1%át használta, de most már megkarcolódott, úgyhogy aktivál még 3%-ot, satöbbi... :D
Azzal esetleg javíthattak volna a játékmenet-átvezető összekötésen, hogy a játékmeneti részben ha alacsonyra ér az ellen HP-ja és jön a cutscene, akkor üvölt valami keményet és elnyom valami nagyon erős spellt, ami jól hátralök meg lesebez 1HPra és utána indul a cutscene.
Jah. Az úgy más. Itt nem arról van szó, h cutscene után erősebbek. Hanem konkrétan a cutscene alatt felülkerekedik az ellenfél, meg minden cutscene úgy játszódik le, mintha alig bírtam volna el az ellenséggel a harc alatt. Minden megnyert harc után azzal "jutalmaz" a játék, h az átvezetőben azt érezteti velem, h tulajdonképpen vesztettem. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2018.10.06. 16:30:29
lehet én játszottam rosszakkal, de én rengeteg olyanra emlékszem hogy első fázisban alázom max hp-val az ellenfelet jön a fázisváltás egy cutscene-nel és ott alig kapok levegőt
akármikor ha legyőzök a bosst, akkor az utána levő átvezetőben a boss győz le engem?
Minden. Egyes. Alkalommal.
Én a demóra ránéztem és nem igazán kapott el, igaz sose voltam nagy Megamanes. 7 pontra tippeltem, ehhez képest 8 körüli lett, szóval aki szereti a szériát annak simán lehet, hogy tetszene. Van demó Switchen, szerintem tegyél vele egy próbát.
Viszont ha ajánlani szeretnék egy játékot az elmúlt időszakból akkor a The Messengert semmiképp ne hagyja ki senki, aki nem zárkózik el teljesen a 2D platformerektől. Zseniális játék, ha akarnék se tudnék róla rosszat mondani, nem véletlenül ömlöttek rá a 9 pontok. A közepén van egy élesváltás, ami egy picit fura, megtöri a játék ritmusát és át kell állni rá agyban, de ezt leszámítva tényleg eléggé hibátlan alkotás, ha a műfaj nem ellenszenves, akkor nem igazán lehet vele mellényúlni.
közbe berendeltem a DB FighterZ-t ha már eleve erre akartam
Wolfenstein 2-ről tudjátok esetleg, hogy mennyi helyet foglal ha "kazis" verzióban veszem meg? :)
Egy kis zene:
3. évében fog járni a konzol, ami azért az előzetes verziókkal (a fejlesztőknél) talán a 4.-et jelenti... Szóval szerintem bőven benne van, hogy beérnek a projektek.
Az az Animal Crossingos rész nagyon troll volt, először elhitetik, hogy új AC, aztán mégis Smash karakter, aztán végül mégis új AC is.... Nintendo, master trolls... :)
Én arra vagyok kíváncsi, hogy a Bayo 3, Metroid Prime 4 így akár lehet, hogy 2020-ig csúsznak? Vagy tényleg ennyire erős lesz a 2019? Ha ez mind kijön jövőre, akkor még az se kizárt, hogy űberelik a 2017-es évet.
More Due to the powerful earthquake in Hokkaido, Japan, we have decided to delay this week’s planned Nintendo Direct. We will provide a new time and date in the near future. Thank you for your understanding.
nekem ez lesz az első monster hunter aminek komolyabban nekiállok, old 2DSen nem volt az igazi, a world nem tudom milyen (azt "egy trailer nem tetszett egy gameplay videó meg tetszett" szinten ismerem) a kommentek alapján az sok szempontból modernebb, ebben meg sokszorosan több a tartalom.
Én is PC-n a Worldöt tolom (megjelenés óta eltelt ~20 napban ~160 óra), de lehet pont emiatt, eléggé hangos volt a levegő a GU-tól, meg hogy az majd "visszaadja az el-casual-esedett MHW után az eredeti MH lelket az eredeti rajongóknak".
Blizzard szépen hozhatná a többi címét is... :D Vagyis leginkább az Overwatch-ot. Igaz ott van Switch-en a Paladins, de az mégsem az igazi. Utoljára szerkesztette: Kongy, 2018.08.16. 19:54:34
Úgy fest a Forbes túl korán élesített egy cikket. A Diablo 3 Eternal Collection még idén jön Switchre, alapjáték + kiegészítő + minden extra DLC. Támogat 1 Switchen max 4 személyes coopot, több Switches local wireless playt (net nélkül) és persze online módot. Cloud save-et is támogatni fogja és lesznek benne Nintendo specifikus extrák (lásd fenti képet).