Kérdem én , komolyan megpróbálok mindent (ailment immune), all resist 84, chaos 70 ( ha flaska megy), armour/phys redukció 9600/ 71% flaskával 19000/86% 10 kibaszott aura és úgy vágnak ketté a mobok mintha meztelen lennék!!! Mi a fasz?
Nem számít az element annyira mint a phys. Egyszer beraktam erről egy videót. Aszem vmi 33k damaget kell megszervezned hogy túlélj endgame boss-t (minotaur?) az elemental komponens meg mindig kevesebb mint a phys. Armour az nem flat reduction hanem ahogy nő úgy tolja kifelé a maximum találatot amin még hat. Ha nagy az ütés akkor olyan mintha ott sem lenne. És ezek emiatt 30 meg 60ezer armour-al szaladgálnak és ez azóta éri meg mióta belenyúlt a GGG és 2x jobb lett ezért a jelenlegi 60ezer az olyan mint a régi 120k. Ezért (mert az armour nem flat) szépen beszednek mindenféle flat-et amiből csak lehet. Ez fortify ( ezért lett nerf), meg endurance charge ( enduring composure jewel), meg taste of hate flaska. Basalt flask is ezért szűnt meg.
Először is CI esetében 6-7 ezer energy shield a minimum, 8-10k az ajánlott (ES gear-ek és legalább 2x ennyi intelligence). Továbbá, ~80%-ban a spell damage fáj neked, a spell damage supression / reduction-t told feljebb.
Az aura is phys miatt volt tank : "Auras from your Skills grant +1% Physical Damage Reduction to you " ezért volt OP 40db. Mert a többivel ez már 80 fölött volt. Főleg ilyen hogy basalt flask ingyen fortify volt.
Taste of hate még létezik az elég OP.
Az aura is phys miatt volt tank : "Auras from your Skills grant +1% Physical Damage Reduction to you " ezért volt OP 40db. Mert a többivel ez már 80 fölött volt. Főleg ilyen hogy basalt flask ingyen fortify volt.
Taste of hate még létezik az elég OP. PoB ból kell kinezni hogy mennyi az effektív ehp vs phys.Az elemt mindig több lesz mert az könnyen flat de a phys nem. Azert állt rá a GGG hogy azzal szopatnak meg DoTal. Ezért az a hülye helyzet állt elő hogy a basalt jobb volt mint a ToH unique így megszunt a régi formában létezni.
Megeri nemcsak phys taken as element cuccot craftolni (de ez szinte lehetetlen most mert kihalt a játék) hanem +1 end charge unique cipőt venni. Annyira phys dmg domináns a játék. Bossnak ha elementje van az meg csak flask téma az nem univerzálisan igaz. 80% resist az ilyen righteous fire buildhez kell azzal meg nem igazán leagestartol senki.
5-6end charge + taste of hate az 1.5* effektiv ehp. Ami jobb mint az ehp mert guard skillen hat. 10k molten shell 15k-t ér pl. Ezért van ez a buzi meta most.
"+1 end charge unique cipő" ez a legjobb corrupt emiatt
"+1 end charge unique cipő" ez a legjobb corrupt emiatt. Ja meg, enduring composure. Ez olyan mint az egyik class ascendje (jug?) hogy ha megütnek akkor mp-nkent kapsz egy end charget 5mp-ig.
És most gauntlet en ezen esett ki vki hogy hiaba volt ascendje nem volt end charge időben. Szóval ezzel is kell ugyeskedni hogy el se tűnjön meg kelwtkezzen is Jo nagy gecik :DDDD
Elég langyosra sikerült a bejelentés de mivel ezt a liget kihagytam ezért most csakazert is beprobalom ezt. Közben gyujtogettem infokat amit meg is osztanek.
Szóval láttam SSF-be mit csinálnak életben maradásért, alábbiak mellé bónusz ami működik most is mert nem nyúlnak "balancehoz" :
90% less dmg taken from crits. Na ezt én már berajzoltam PoB-ba mert kb kötelező kör. 1x defiance banner 30% 1x critcal mastery 30% 1x devotion alatti passzív nemjuteszembe a neve 30%
Pantheonban van phys csökkentő az is kötelező.
Animate weapon chains of commandal farmolok red mapot aztán csinalok dorys boss killert.
Mondta itt valaki hogy Empynek már mindegy mert befutott meg stb. nagy igaza lett :D úgy bedobta a törölközőt mint a huzat. Pedig nekem lett volna ötletem PoE kontentre amit egy streamer sem csinált még.