Azt nem tudni :D De az biztos hogy van mindig 1-2 szellem is a pályákon.De ez más lopakodosban is szopat hogy ha mindenkit elkábítunk, akkor vajon ki találja meg a testeket?
Hm, én normalon kezdtem neki, azon a fokozaton nem rémlik, hogy ott felébredtek volna õrök, fõleg nem olyan rövid idõ alatt, amennyit a börtönben tölt az ember az elején. :)
az elsõ küldetésen amikor Campbellt kell megölni,és a másik faszit kimenekíteni akkor ugye menekülés közben összefuthatnék-e az épületben a korábban elkábított,alvó õrökkel,én nem találkoztam velük,de ha valaki tovább szöszöl a pályán,vagy keresi a maradék rúnákat,akkor ez egy kellemetlen dolog lehet
én ahogy észrevettem nincs ellenség respawn,például akiket a villámfalaknál meg ellenõrzõ pontoknál megölök "rendesen" küldetés elején, akkor azok már nem élednek újra,tehát küldetés közben szabadok mászkálhatok a már "megtisztított" környékeken,ez azért jó,ha valaki felfedezni akarja a várost,vagy rúnákat,bone charmokat gyûjteni
mennyi a 100%-os játékidõ ? ha mindent elolvasok stb?
Mindent azért nem kell ,mert elég sok helyen ismétlödnek a könyvek :D Meg a gameplay idõ attól is függ hogy mindent elolvasol de végighenteled vagy végiglopakodod. Lopakodással 0 killel (kivéve akit ki kell) lazán megvan a 17 óra szerintem.
van ez a skill,hogy ha valakit csendesen ölök meg,tehát hátulról,úgy hogy õ nem vesz észre,akkor hamuvá válik. ennek a skillnek a 2. része már az összes általam megölt emberre vonatkozik,tehát ha én lehentelek az utcán 4 õrt,és hamuvá válnak,akkor nem fognak rájuk menni a patkányok,nem terjednek el,és nem lesz káosz?
Én végigjátszottam legnehezebb fokozaton. Rúnákat igyekeztem megkeresni. Hangulatos játék, de lehetett volna kicsit összetettebb. Én többnyire nem foglalkoztam azzal, hogy ne öljek. Néha kerültem az õröket, de szükség esetén nem szaroztam. A 2. szintû blinkelés oly mértékig op, hogy még legnehezebb fokozaton is egy idõ után könnyû a játék, mert annyi az egész, hogy gyors blink és egy szúrás. Ha véletlenül többen odagyûlnek, akkor patkány idézés és pisztollyal lehet könnyen kezelni a helyzetet. Az utolsó pálya nagyon hangulatos, ott tényleg figyelni kell, mert elég sok õr van. Az tetszett a legjobban.
Elkezdtem. Szép, hangulatos, sokkal jobb, mint amit vártam. Tetszik, hogy lehet választani a lopakodós/gyilkolós játékmenet között és mind a kettõ stílus ki van dolgozva, egyik sincs elhanyagolva. Én elsõ végigjátszásra mind a kettõt kihasználom, képtelen lennék csak lopakodni, adja magát, hogy néha használjuk a fegyvereket. Kár, hogy rövid, bár én biztos sokáig elleszek vele.
Jó stuff ez, mondjuk az alapbeállítások nem valami jók, de visszafinomítva már egész tûrhetõ a graf - menetközbe lehet állítgatni.
"Ezek a beállítások nagyot dobnak a játék grafikáján. Érdemes szöszögni az ini-k ben." Tesóm haldokló, túlmelegedõs passzív 9400GT-jén örülök, hogy elindul, nem még GFX tuningoljam. :D
Egész hosszú lesz így lopakodva mindenhova benézve rúnákat keresgélve ,mellékküldetéseket megcsinálva. Van olyan rúna amit alapból nem mutat a szív csak miután felvettük a mellékküldetést és megcsináltuk akkor az jár érte cserébe.
Így is szemét módon szét van szórva a rúna és csont amulett, úgy sokkal nehezebb lopakodva összeszedni ... mint rambózva.
Lopakodáshoz nem kell sok rúna nekem is még pár db és utána leszarom õket,mert ilyen nekem nem kell hogy kisebb az esély hogy eltaláljanak ,mert lopakodok ,tehát észre sem vesznek. Meg a többi szar sem kell. Teleport meg az ugrás és kész.Alig tartok valahol aztán már vagy 4-5 óra benne van lopakodva.
Lehet, csak olyan frusztráló az elején, hogy mutat 6 irányban valamit, miközben neked a hetedik irány felé kéne menni küldetés szerint és a tetõn lopakodva látod, hogy fél várost meg kell kerülni hozzájuk.
és akármerre mész ellenségbe botlasz. hát én úgy vagyok vele,hogy kösz nem kérem,örülök ha a küldetést sikerül úgy megcsinálnom,hogy nem kell tömeghentet rendeznem.
Amúgy a fojtással lehet kábítani vagy csak ölni? Mert ha utóbbi, akkor nem értem mire jó. Gyilokhoz van egy halom fegyver, sunnyogáshoz meg altató nyíl? Ez elég lájtos. Deus exben vagy Thiefben volt gáz, le lehetett valakit ütni, stb.
a fojtással csak kábítani lehet. Mögé mész, elkapod, megszorongatod, és elájul. Amúgy meg sokkal jobb hullát szerezni, magasból az ellenségre dobni, beszarik aztán ráugrassz, és visszateleportálsz :D
Ez a patkányidézés varázslat amúgy nagyon durva. rányomom 4 ellenre, elkezdenek hadakozni, és mivel egyik se figyel, mindegyiket egy szúrással ártalmatlanítani lehet :D Elég nagy mészárlás, meg káosz, de nagyonkomoly :D
Tegnap egész éjszaka játszottam 5ig. Még csak most kell "elbeszélgetnem" a high overseer csávóval. Mesteri azért, hogy nyolcvanféleképpen meg lehet csinálni a dolgokat :D
Lopakodáshoz én ezeket raktam ki: dark vision 2, blink 2, possession 2, bend time 2, agility 1. Most járok kb. a 6. küldetésnél. Persze mondanom sem kell, hogy így már mocskos könnyû a játék, még sunnyogva is. Dark vision kb felér egy wh-val, blink+jump kombóval bárhová eljutok, a bend time 2 meg egyszerûen a legimbább spell az egész játékban. Bone charmok közül amit érdemes felkutatni stealthez az a gyorsabb fojtás, gyorsabb mozgás lopakodva, gyorsabb mozgás fegyverrel. A maradék pár helyre meg manavisszatöltõs cuccokat érdemes rakni.
Amit hibának érzek hogy hentre pl lehet fejleszteni a nyílpuskának a tárkapacitását ,de ugyanakkor az altatólövedék kapacitást nem növeli az max 10 db lehet :(
Amúgy kb elég vicces ez a lövöldözgetés...semmi izgalmasat nem látok benne. A teleport, kés kombó viszont nagyon kemény. A késre viszont semmilyen fejlesztést nem láttam, csak azt, hogy erõsebben tudom majd visszanyomni az ellent, ha összeakad a két kard.
Azért egy normális térképrendszer nem ártott volna, akár automap, akár a Thief féle magát frissítõ küldetés térkép. Azért 3D-ben igen gyorsan eltéved az ember.
Lehet beképzelem, de ahogy egyre többet használom, egyre durvábbakat csinál a késsel.
A kívülálló figyelmeztet, hogy nem teljesen tiszták a körülmények a vén pina között. Ráadásul azt kéri, hogy mérgezzek meg egy olyan italforrást, amibõl családok innának, pont azért, hogy meggyógyuljanak. Tehát nem a gang tagjaival basznék ki, hanem szerencsétlen állampolgárokkal. Viszont ha nem teszem meg, nem kapok rúnát, ergo az sem jó :D Észrevettétek mi történik akkor, ha megölitek a nyanyát? Erõsen elgondolkodtam tegnap, hogy mit kellene tenni...
Ezt az ajtót hogy lehet kinyitni? Nem reagál semmire sajnos. 2 rúna is van arra.
Azt mondjuk érdekesnek tartom hogy hiába nézek át szinte mindent eddig 2 széfet hagytam el mert nem találtam meg a kombinációt,pedig a környéken az összes cetlit könyvet elolvastam.
Igen mi is errõl beszéltünk ,hogy nem rövid ez csak nem Rambozni kell, bár poénból lehet érdemes egyszer úgy is végigvinni.
Nem minden kombináció van könyvekben, vagy cetlin, vmi úgy van vhova felírva, hogy nem rakja be a journalba, persze olyankor a széf közelében szokott lenni. Pl.:
kard 1v1-nél még okés,de ha jönnek rám hárman,akkor nem állok le kardozgatni,mert amíg egyet szurkálok,a többiek engem szurkálnak elég szépen,és meghalok. nyilazással meg szépen lehet küldeni a headshootokat,1 vesszõ 1 ember,legjobb fegyver a gémben. a pisztoly meg azért jó,mert ha hirtelen rohannak rám,csak hasbalövöm az õrt és elrepül a gecibe :D
Akkor valamit rosszul csinálsz a kardal, 3-4 embert le lehet nyomni baj nélkül, pedig én csak visszatöltés elõtt vettem elõ néha, amikor már többedjére rontottam el valami non-lethal módszert, vagy bugzott be megint az AI és hitte azt, hogy ott vagyok, amikor nem is volt semmi oka. :) Hátrálj, térj ki, ne engedd, hogy körbe vegyenek és hárítás-ellentámadás kombó...
Fényerõ fájlban hol lehet buherálni? Csak mert programban csak látszólag állítja, aztán marad az elsõ indításnál beállított túl fényes ... Ja és más kérdezte a felbontást is. Összes fájlt átnéztem egyikben sem lelem.
Megnéztem ezt a sweet fx-et hát nekem nem igazán jön be, az alap jobb.