Hazaertem kulfoldrol, erre latom meg nics topikja ennek az igerets kis gamenek..:) Anno nyomtam planetside-l, grafikai es latency bugok miatt, vagy tudja fene miatt nem volt nepszeru, pedig ha valahol, hat abban nagyon izgalmas elvezetes csatak voltak..:)
az uj cime: http://www.planetside2.com/
Hatalmas megrázkódtatás lehetett.. Azért kiheverted?
,mintha azt pénzbõl fejlesztették volna ezt meg nem :D
Játékélményben a Planetside 1 is agyonveri akármelyik Killzone-t. Grafikát meg majd akkor hasonlítgassuk, ha a Killzone-ban is 200 ember + 20-30 jármû csatázik egyszerre, online.
arról nem is beszélve ha egy mmonak jó a grafikája akkor azért megy a sírás hogy jajj milyen atom gép kell majd hozzá és hogy fog szaggatni meg különben is nem a grafika számít mmonál hanem a játékélmény blablabla
ha meg nem túl kiemelkedõ a grafika akkor egybõl megy az osztás hogy de ocsmány blablabla
Ennél ránézésre a q2dm -nek , de fõleg az unreal xmp-nek 15x jobb hangulata volt.
Nyilván ezt nem lehetett csak úgy szõnyeg alá söpörni mint a többi elvetélt mmo próbálkozást, azért néz ki úgy mint egy rossz vicc a killzone3 mellett.
Akinek kimaradt volna az életébõl...
Ez a játék egy MMO-FPS, remélem ezt nem kell lefordítani. ;)
Az elsõ rész 133vs133vs133 csatákat tudott lekezelni egy permanens térképen. Aki nem próbálta, nem tudja, hogy egy ilyen méretû csata mit is jelent!
A motornak tehát nem arra kell képesnek lennie, hogy a BF3 grafikáját hozza, hanem az, hogy többezer ember háborúját tárja eléd az utolsó nyomjelzõs töltényig.
A játék hangulata össze sem hasonlítható semmilyen single, vagy multi élménnyel. Ahol többszáz ember játszik napról-napra, évrõl-évre, egymás közt koordinálva, egymást támogatva, az még évtizedekig ûberel minden MI-s próbálkozást. A multis shooterek meg méretüknél fogva törpülnek el. Ez nem 5 vs 5 CS parti. Ez ezrek háborúja.
És a második rész ezt fogja továbbvinni, magasabb szintre emelni. A karakterek még jobban testre szabhatóak lesznek, a játék mögött folyó taktikázás az új rendszer szerint még összetettebb lesz, a klánok szerepe játéktechnikailag is felértékelõdik... Ez a Sony Online Entertainment elnökének kedvenc játéka. Nem fogja hagyni, hogy elk*rják.
+javasoljuk a "tudatlanoknak", hogy ha grafika meg stb nezegetnek nezzek meg a planetside1rol keszult youtub-s videokat, no azokon latszan fog mirol is van szo..
Ez rohadt jól néz ki, mármint úgy az egész. Régen kipróbáltam a PlanteSideot bár eléggé kihalt volt is hamar elment tõle a kedvem, de ez egy teljesen új élmény lehet 64+ player, régóta várok valami ilyesmi játékra. Bétára egybõl fel is iratkoztam :D.
Az elsõ rész nekem kimaradt, annak idején nem is hallottam róla + az én esetemben az szinte lehetetlen, hogy havi díjat fizessek egy játékért. Azt mondjuk nem tudom, hogy ezt késõbb eltörölték-e vagy sem.
Szerencsére ez a második rész ingyenes + modernebb. Szóval tuti kipróbálom. Amúgy nekem is ez a Vanu nevû oldal a szimpatikusabb a leírtak alapján. Van valami magyar rajongói oldal vagy ilyesmi, ahol a csapatok szervezõdnek? Szép lenne ha egész MO, egy több ezer fõs szervezett csapatba verõdne. Talán most majd többen játszanak majd ezzel.
Nekem mindig is a tr tetszett. Szvsz most is ott van átlagban a legjobb felszerelés.
Hat kb 2 hete indult a beta es ennek megfeleloen ilyen allapotban is van, nem optimalizalt, nincs balance, sok minden nem vagy csak felig mukodik, de jo uton haladnak.
Es meg a bugok ellenere is nagyon epikus csatak szoktak lenni, tenyleg visszadja a "haboru feeliniget". Siman szoktak lenni 150-200 fos harcok, tankkokkal repulokkel, nehany ember meg squad-ban valo egyuttmukodesre is hajlando, van ingame beszelgetesre is lehetoseg, szoval meg egy kis taktikazas is belefer.
Karakter, jarmu, fegyver szemlyreszabhatosag eleg szeleskoru. (legalabbis annyira amennyire egy mai jatektol elvarhatja az ember)
Planetside 2 beta acccount eladó. Nem fake, privátban bizonyítékot küldök a hitelességérõl. E-mail: [email protected] Xfire: VSZM
https://twitter.com/planetside2 Twitteren lehet kérni Béta kódot, ami jövõ héttõl belépést enged. Ha csak agy picit is rendhagyó módon kéred, kapásból küldik.
És így nem kell a neppertõl több ezerért fiókot venni.(amit késõbb akár vissza is szerezhet/letilthat a supporttól)
felesleges túlságosan lelkesedni a bétáért... mi mind kaptunk veterán ps1 játékosként, de bár ne... ahogy sejtettem összességében jól elbaszták az egészet kidobták az egész régi ps1 koncepciót és helyette lekoppintották a bf3-at és abból csináltak egy erõltetett mmo-t gyakorlatilag sok kis bf3 map van szétszórva és azon lehet agyatlanul rohangálni... nincs frontcsata és szervesen fejlõdõ hadszintér mert a bázisokat jól elbaszták, teljesen nyitottak, sok kis melléképületbõl állnak, szerintem én törlöm is az egészet a gépemrõl
Most elvileg mikor jön ez ki? Bétára próbáltam jelentkezni, de a weboldalán az istennek nem tudtam belépni a SWG-hez is használt SOE-s accountommal. Gameplay videón nekem olyan S8/Tribes feelingem van. ...Jah, hivatalos gépigény infó van már?
Valamikor év végét célozhatták meg, de valószínûleg "when its done". Ha be akarsz kerülni, akkor melegen ajánlom a Twitteres cigánykodást, a sima sign up gomb nyomkodása az szeptember-októberi kezdést is jelenthet. Persze az is igaz hogy jelenleg még tényleg nincs kész a játék, szóval ha egy kész "demo" érdekel, akkor talán jobban is jársz a késõbbi indulással, fél év múlva úgyis mindenki játszhat a kész játékkal.
Kösz az infót. Azt hiszem inkább megvárom a kész játékot. Épp nézném a hivatalos oldalt: maintence. :/ Így tûnik fel nagyon: kicsit hajaz a Lost Planet logójára.
Azert ennyire nem szornyu a helyzet. En nem jatszottam a Planetside 1. reszevel lehet ezert latom igy, de ebben az allapotban is jol elvagyok vele.
Es alairom, hogy meg messze vannak az igazsagtol de jo uton haladnak. E mellett ez meg csak beta es a Devek is megirtak a forumon hogy sok minden fog valtozni. (tobbek kozott irtak hogy a bazis foglalas mechanizmusa is)
Tudom mirõl szól a beta teszt, ezért nem írtam egy szót se az engine bugjairól, grafikáról, akadásról stb. Az játékoncepció alapjának viszont semmi köze a beta teszthez, ez az elsõ amit egy papíron vagy egy táblán felvázolnak mielõtt még egy sor programkódot is írna valaki. És ezt már ott elcseszte az a buzeráns kölyök, amikor kitalálta, hogy mivel a cod meg a bf3 népszerû, a ps1 pedig "annyira" nem volt népszerû ezért inkább ps2 néven csináljuk azt hogy lekoppintjuk a nagy pénz hozó játékokat és mmoval meg f2p mikrotranzakcióval fûszerezve majd jól meggazdagszunk. A Planetside 1, meg akik azt szerették meg le vannak szarva. Ha nem játszottál a ps1-el akkor sajnos nem értheted az általam felvetett problémát. Több mint 22 éve játszok PC-s játékokkal, ebbõl 15 éve multiban is. Szinte mindent láttam és ebbõl eddig a Planetside volt a csúcs, ez nyújtotta a legnagyobb élményt. Ott volt egy forradalmi koncepció és valódi, tömeges háborús élményt nyújtott, olyat amit semmi más. Állandóan frontok alakultak ki, állóháborúk és visszaköszönt a valóságos háború élménye. Ezzel szemben itt a hülyegyerek kitalálta, hogy minek az állóháború, inkább "dinamizmus" kell, ugrabugra, nyílt terep, kodos futkosás, mert azon annyira tetszik a kölyköknek... Meg nem lepõdtem, tudtam hogy erre számíthatok, de azért így is borzasztóan elszomorító, hogy a mostanra néhány megavállalat által uralt játékipar csak egyre nyomorultabb és hitványabb termékeket produkál, és mindent csak visszafele fejlesztenek, illetve tönkretesznek.
Sajnos ez ma a trend. Ha jó játékot akarsz, akkor Indie vagy valami közép európai/orosz cím. Sokkal ötletesebb és ütõsebb címek születnek, mint a ami AAA vonalon. Mit tettek az ME3-mal vagy a DS3-mal... Manapság a a blockbuster cmíek a menõk. Ha netán készl egy egyedi játék (MNC, Section) és persze esélye nincs a népszerûsége születik egy mainstreamelt verziója (SMNC, S( Prejudice), amivel még az eddigi fanokat is elriasszák.
Sajnos én csak anno egyszer tudtam kipróbálni az elsõ PS-ot, de már akkoriban mikor haldoklott.
Reménykedjünk benne, ha majd több kontinens lesz, akkor kiveszik a foothold-okat. A foglalhato szigetekkel talán motiválhato a codos népség a csapatmunkára.
azt vagja valaki, hogy van, hogy engivel kilockolom az "anti personal mine"-t loadout customizatioban nem latszik, de deploy utan weapon stationban latszik, de 0 van belole es szurke a restock gomb .. ez milehet ? hivatalos forumban nem valaszolnak ;(