Vigyázat! A Panzer.Corps.2011.PC.EMUDVD.MULTI5 torrent fake! Ellenben ha valaki tud egy jót az megdobhat privátban.
Ja látom van benne multi. :D
Haverral lehet nyomunk egy kört. :D
Meg látom nem-lineáris a játékmenet. :)
Na ezt már szeressem, ha fiktívbe is elmehetek a németekkel. :)
Demo nuku? Az PG I szép és jó volt, de a PG II új szabályai voltak az igaziak. Sajnos a PG II-ben nem voltak olyan gigantikus pályán és csaták, ezen felül a légierõt teljesen elbaszták benne.
Ha ez csak egy felturbózótt PG I, akkor az ár finoman szólva pofátlan. Csak akkor éri meg, ha az összes jó Panzer fejlesztés benne van, akkár a modderek általi is.
Hát ki kellene próbálni, hogy miben más, de 40 dolcsi+adó az egy kissé tényleg sok. Sajna virágbolti meg per pill nincs.
Nem vagyok warezhuszár, de pm-ben átdobnád a linket? Tényleg csak megnézém, játszani úgy sem lenne vele idõm. Ha tényleg csak az van, ami a manualban, akkor a 40 dolláros ár elég meredek. Az még viccesebb, hogy 1:1-ben ellopták a harcrendszert. Megszûnt az SSI?
Van "teljes demo", szigorúan multi nélkül... :) (421MB zip)
Én se találom a "virágboltban"
Nálatok se gyógyulnak meg az egységek a pályák végén, mint a pg sorozatban vagy ez bug? Így elég drága lesz a javítás :)
Nem bug ez a pg-ben is így volt. Viszont mostmár akkor is tudod gyógyítani illetve fejleszteni az egységediet, mielõtt lerakod õket a csatában. Ami viszont fáj, hogy egy darab afrikai hadszíntér sincsen benne:((
Stop. Most a 10-re való feltöltés nem történik meg két pálya között? A 10 fölé töltés a csata elõtt az PG II-es találmány. Az elsõben csak akkor volt 10-nél erõsebb egységed, ha az elõzõ pályán is úgy volt. 10-re fel kellene gyógyulni.
Dehogy volt pálya végén 10-re gyógyult minden de itt nem...
Valaki el tudná küldeni a "teljes demo" linkjét? Nagyon köszönöm! Milyenek eddig az elsõ benyomások a játékról?
Nem gyógyulnak meg az egységek. Ilyen egyik panzer sorozatban se volt! A panzer sorozatokban két pálya között volt egy kis pihi, ahol tudtál új egységeket venni, és az elit egységeidet 10 fõlé húzni (szal 10-re automatic ingyen megjavult). Viszont pz1,2-ben játék közben is feltölthetted 10 fõlé a tankot csak asszem városban kellett állni. Nyomom a 39-45ös kampányt, detto pz1 illetve jobb :) Az AI nagyon okos, képes kitámadni városból ha lát egy ponyvás teherautót. Nagyon jól védekezik, az artik egymást védik, bombázokat vadászgépek kisérik.
Gyerekek ez a játék nagyon komoly! Elõször játszom ezzel a játékkal, de van kis tapasztalatom a HoI2ben. Kicsit még nehéz, mert nagyon szétlõtték a hajóim Norvégiában. Szerencsére partra tudtam szállni és most nem kegyelmezek nekik :D
Benyomások: Tutorialt véginyomtam, középsõ fokozaton nyomom. Most lengyel, norvég, francia, görög szenáriókat végigvittem, most kezdem az oroszokat. Most jelenleg általában kétcsillagos egységeim vannak. A klasszikusokról, fõleg a PG1-rõl már csak homáyos emlékeim vannak, úgyhogy mindenkitõl elnézést kérek, ha a továbbiakban tévedek. Ami nekem is kérdõjeles, azt kérdõjellel jelöltem.
- Ami tetszik, hogy a nem önjáró tüzérség és légvédelem egy hexa lépés után is tud támadni. (Azt hiszem, hogy a PG1-ben nem lehetett csak lépni vagy támadni, PG2-ben meg kombinálva volt, elérõ volt az önjáró meg telepítettek lövegek kezelése) - A szövetséges légierõ mintha gyengébb lenne, viszont okosabb, nehezebb megsemmisíteni õket. (PG2-ben 39-43 idõszakban viszonylag hamar le lehetett gyalulni a légierõt a térképrõl) - A szövetséges légvédelem szerintem gyengébb. (A régiekben elõször ajánlatos volt ágyúzni õket, ebben annyira nem kell) - Érdekes módon a szövetséges hajóhad gyengébb. Fõleg tengaralattjárókkal támadhatók hatásosan, repülõvel kevésbé. (PG2-ben ezeket csak nehezen és inkább repülõvel tudtam kiírtani.) - A pályán van vasút. Amelyik városon keresztülmegy a vasút, ott a tankokat fel lehep pakolni vonatra és így viszonlag gyorsan át lehet dobni a csatatér egy másik pontjára. - Ebben végre szeretem a hegyivadászokat meg ejtõernyõsöket. - Ejtõernyõsök és hegyivadászok erõsebbek. (A régiekben ezeket nagyon könnyû volt elveszteni, fõleg az ejtõernyõsöket) - Tankoknál eddig nem találkoztam overrunnal (így hívták?), bár eddig nem hiányzott, nem éreztem hátrányát. (PG2-ben egy körben a gyenge egységek megsemmisítése után megint lehetett támadni, így egy kör alatt 3-4 egységet is meg tudtam semmisíteni) - Stratégiai bombázóknek eddig nem vettem hasznát, bár a JU-88-asok elég jók hajók ellen, viszont a stukák már nem jók hajók ellen. (A régiekben ben csak stukáim voltak) - Nekem csinál olyat, hogy néha 2-3-4 core egységet elvesz a két kör között. (Azt hiszem a PG3-ben volt ilyen, de nem két kör, hanem a szenárió végén feltöltéskor) - A tapasztalt egységek hõsöket és/vagy kitüntetéseket kapnak. Sajnos errõl megkülönböztetõ jelzést nem látok a térképen az egységnél (PG2-ben az egység kapott egy kis vaskereszt ikont). Ezt még nem értem, de úgy látom, hogy egy egségnek max három(?) hõse is lehet, így több (három?) extra tulajdonsága (extra védelmi pont, extra támadási pont) is lehet(?). A kitüntetések szerepét még nem értem, pl. van pár másodosztályú vaskeresztel rendelkezõ egységem. - Több presztízspontot ad, jelenleg nem erõltetem meg magam és kb. húszezer pontom van. Lehet bõven vásárolni és feltölteni. (A régiekben nem tudtam 5-6 ezernél többet összeszedni) - Szenárió végén feltöltéskor - mint ahogy már lentebb is írták - a félig feltöltött egységeket nem tölti fel 10-re. De presztízspont van dögivel, így ez eddig nem okozott gondot. - Egységeket nem lehet eladni(?).
Egyelõre ennyi jutott eszembe. Ha van kérdésed, akkor szívesen válaszolok.
Nem a túrót nem. 10-es erõséggûre mindenképpen feltölötte két pálya között az egységeket teljesen ingyért.
Ahogy már írtam a PG I-ben nem tudtad két pálya között a kirakási fázisban 10 fölé húzni, csak a játék közben engedte 10 fölé húzni õket. Emiatt lényegében szinte lehetetlen voln fenntartani ilyet, mert a pálya vége elõtt körökig nem voltak használhatóak, a major victory így nem nagyon ment...
A 10 fölé húzáshoz a PG I-ben nem kellett városban állni.
- Ami tetszik, hogy a nem önjáró tüzérség és légvédelem egy hexa lépés után is tud támadni. (Azt hiszem, hogy a PG1-ben nem lehetett csak lépni vagy támadni, PG2-ben meg kombinálva volt, elérõ volt az önjáró meg telepítettek lövegek kezelése)
Igen, a PG1 ebbõl a szemponból nagyon nehéz volt. A tüzérség lényege amúgy is a beásottság csökkentése és nem a tûzerõ volt. Azonal önjáróra álltam át, amit lehetett.
- A szövetséges légierõ mintha gyengébb lenne, viszont okosabb, nehezebb megsemmisíteni õket. (PG2-ben 39-43 idõszakban viszonylag hamar le lehetett gyalulni a légierõt a térképrõl)
A PG2-ben a légierõ semmire sem volt jó. Max volt egy vadászom, de az AD mindent elintézett. A PG I-ben moccani sem tudtál légierõ nélkül...
- A szövetséges légvédelem szerintem gyengébb. (A régiekben elõször ajánlatos volt ágyúzni õket, ebben annyira nem kell)
Én stratégiai bombázóval némítottam el, aztán jöhetett a Stuka és körbeálltam. Az ammo két kör alat elfogyott, vagy minimális veszteség mellett AD nuku. Aztán az ágyúkat kinyírta a Stka + strat bomba supression mellett jött a mészárszék.
- Ebben végre szeretem a hegyivadászokat meg ejtõernyõsöket.
PGI-ben semmire sem voltak jók az ejések. A többiben sem használtam õket soha.
- Tankoknál eddig nem találkoztam overrunnal (így hívták?), bár eddig nem hiányzott, nem éreztem hátrányát. (PG2-ben egy körben a gyenge egységek megsemmisítése után megint lehetett támadni, így egy kör alatt 3-4 egységet is meg tudtam semmisíteni)
Kár. Pedig a PG II igazi nagy újítása volt. Agyfaszt kaptam a PG I-ben, mikor 4-6 db 1-2-es erõsségú hiperkönnyû tankokkal is mindig vacakolnia kellett a 10-es közepes / nehéz tanknak. Ha 4-5-szörös fölény van és volt visszavonulás, akkor igenis reális az overrun. Az ammo úgyis fogy, tehát túl sokszor elõadni ezt nem lehet...
- Stratégiai bombázóknek eddig nem vettem hasznát, bár a JU-88-asok elég jók hajók ellen, viszont a stukák már nem jók hajók ellen. (A régiekben ben csak stukáim voltak)
Kérdés, hogy a supression modell hogyan változott.
- Több presztízspontot ad, jelenleg nem erõltetem meg magam és kb. húszezer pontom van. Lehet bõven vásárolni és feltölteni. (A régiekben nem tudtam 5-6 ezernél többet összeszedni)
5-6 ezer? 3000-3500 volt a plafon Anglia elõtt, ha nem kértem az olasz flotta segítségét.
- Szenárió végén feltöltéskor - mint ahogy már lentebb is írták - a félig feltöltött egységeket nem tölti fel 10-re. De presztízspont van dögivel, így ez eddig nem okozott gondot.
Ha a PGI számai élnek, akkor 20 ezer mellett tényleg rohadtul mindegy, hogy van feltöltés vagy nincs.
- Egységeket nem lehet eladni(?).
Másikban is csak megszüntetni lehetett, de nem kaptál vissza semmit emlékeim szerint.
Nekem az egységeim harmada taktikai bombázók voltak és azokkal szinte csak tankokat és tüzérséget támadtam. Vadászokat csak a bombázóknak nyújtotak vadászfedezetet.
PG1-et nem játszottam végig, a többi PG-t tucadszor is. PG2-ben a felállásom általában ez volt 4-6 gyalog, 4 tank, 2 felderítõ páncélkocsi, 6-8 tüzérség, 2 légvédelmi löveg, 4-6 bombázó és 2 vadász. Ezzel végigtoltam mindent, nekem a legnehezebb valamiért mindig Novgorod volt. Az elsõ novgorodi szívások után álltam át a bombázók alkalmazására.
A Panzer Corpsban változtatok, most 8 gyalog - ebbõl kettõ ernyõs és kettõ hegyivadász -, 4 tank, 2 felderítõ páncélkocsi, 4 tüzérség, 2 légvédelmi löveg, 4 bombázó és 2 vadász vált eddig be. Sok pályán nem tudtam az összeset lerakni, általában 16-20 slot van, tehát 6-10 egységem bentmaradt. Bár lehet, hogy a gyalogokon karcsúsítok, mert abból a fele alig harcolt. :)
A "visszavásárlást" itt úgy értem, hogy vacakoltam a haderõ összeállításával meg lepakolásával vagy fél órát és venni akartam egy tankot és véletlenül vettem egy gyalogot. Nem akartam visszatölteni és újra összeálíltani meg lepakolni hanem "törölni" akartam (itt mit számít az a 200 presztízs). Én szeretek pöcsöpni a lepakolással, az van vagy 10 perc... :)
Leszedtem az exe-t amit le lehetett és miután rányomok a gép gondolkodik meg mutatja hogy futtatja a progit de nem történik se install se semmi.Valami ötlet?
Bocsi, ritkán kapok pm-et.Leszedtem a játékot de most nem tudom megnézni ismét, és ott van a reg file linkje.Hol keressem?
Visszatérve a supression modellre... most olvastam egy másik oldalon, hogy állítólag a suppressiont átalakították (elrontották?). Én egyelõre nem figyeltem ezt, nem nagyon kellett még ezzel taktikáznom... :)
Idézem (és köszönjük az eredeti hozzászólónak):
"Illettve,ha vedekezel,a PG-ben pl. rad tamadott 10 tank,abbol a a te tuzerseged leszedett pl. 2-ot,es 2 volt surpressed,azaz tulterhelve, ezutan ha a megtamadott tankjaid lottek eloszor,akkor leszedtel tovabbi pl. 2 ellenseges tankot,es 2 surpressed, szoval mire az AI tankok lottek a tieidre,gyakorlatilag csak 6 tankkal lott rad. Es ez igy a valosagos. Itt viszont az elszenvedett vesztesegek utan is a 10 tank erejevel lovi a te tankjaidat... Ez viszont kiba valotlan,szerintem a jovoben ez javitva lessz."
hmmmmmmmmmm, én szarrá lövöm ágyúval addig mig piros nem lesz a supressed, és akkor tényleg nem lõ vissza, büntetlenül lövöm. Apropó ágyú :) visszatértem egy régi taktikához, anno PG-1 MULTI-ban csináltam észak afrikában hogy nem tudtam mit csinálni a haver Matildáival és így vettem 10 db PZ1-est (10credit/db) és körbeálltam a tankjait, kifogyasztottam a lõszerét, közben szép lassan oda toltam egy flak88-ast :), na itt is néha olyan komplett védelmi rendszerrel találkozok hogy kikell fogyasszam az ellenséges ágyú lõszerét nemfontos egységgekkel, és utána megy a gyalogsági roham.
Ebben tudtam olyat csinálni ejtõernyõsökkel, hogy messze a hátországban ledobtam két csapatot és tudtam rá kérni elite supply-t (4-rõl 7-re erõsödött)! Kérdés, hogy honan kapták?
A Te taktikád szerint a bekerített Matilda lehet, hogy sosem fog kifogyni a lõszerbõl, mert a fentiek szerint lehet kérni supply-t. :)
A PZ I nem 10 creditbe fájt, hanem olyan 40-be aszem. A legocslóbb német harcjármû a Panzerjager I volt, ami 24 prestige pontba fájt. Mondjuk annyit is ért...
A taktika apró bibije, hogy sok pályan volt egységlimit, hogy mennyit vehettél. Hadjáratban volt core és aux egység, de multiban ez nem számított.
A régi panzer suppress modellben csak a nehézbombázók supressionja maradt meg végig a kör során. Tehát a defensiva artillery supressja "csak" lefogja az ellent ahogy a védõvadászoké is, de támadáskor csak arra jó, hogy kevesebben lõnek vissza, ha nem te lõsz elõször. Tüzérségnél emg semmire sem volt jó támadásnál, lévén semmi nem lõ vissza.
Te mennyit panzeroztál? Vagy ennyire megkoptak az emlékek? :)
Direkt nem akartam apróságokon vitába szállni de most épp morci vagyok.
26.os üzid: Nem a túrót nem. 10-es erõséggûre mindenképpen feltölötte két pálya között az egységeket teljesen ingyért. bakker ugyanezt mondtam én is, azt hittem hogy csak elnyomtad és nem az én üzimre akartál válaszolni.. ennyire egyértelmû
Ahogy már írtam a PG I-ben nem tudtad két pálya között a kirakási fázisban 10 fölé húzni, csak a játék közben engedte 10 fölé húzni õket. Emiatt lényegében szinte lehetetlen voln fenntartani ilyet, mert a pálya vége elõtt körökig nem voltak használhatóak, a major victory így nem nagyon ment... valóban a PG-2-ben lehetett csak 2 kör között elitkezni, de hogy erre fogd hogy nem tudsz major victoryt csinálni..:p
A 10 fölé húzáshoz a PG I-ben nem kellett városban állni. ebben valszeg igazad van de mint írtam az eredetiben is "asszem"-et használtam, szal ebben nem voltam biztos
a 30-as üzidet nem olvastam el mert hosszú, nem nekem szól, valakit épp okítól :)
41-es: A PZ I nem 10 creditbe fájt, hanem olyan 40-be aszem. A legocslóbb német harcjármû a Panzerjager I volt, ami 24 prestige pontba fájt. Mondjuk annyit is ért... 10 vagy 40 a laptopon megnézem este :D A taktika apró bibije, hogy sok pályan volt egységlimit, hogy mennyit vehettél. Hadjáratban volt core és aux egység, de multiban ez nem számított. a taktika meghökkentõen bevált A régi panzer suppress modellben csak a nehézbombázók supressionja maradt meg végig a kör során. Tehát a defensiva artillery supressja "csak" lefogja az ellent ahogy a védõvadászoké is, de támadáskor csak arra jó, hogy kevesebben lõnek vissza, ha nem te lõsz elõször. Tüzérségnél emg semmire sem volt jó támadásnál, lévén semmi nem lõ vissza. hm én nem beszéltem a régi modelrõl, ha nem írom oda hogy PG1,PG2 akkor értelemszerûen a Panzer Corps-ra gondoltam :D
Te mennyit panzeroztál? Vagy ennyire megkoptak az emlékek? :) Túl sokat :) inkább nem dicsexek vele, de utoljára tényleg régen toltam, Pz1-el tavaly nyáron a balcsin, Pz2-vel féléve, Pz3-al több mint 3 éve :)
Nálam az exe fájl amit nem is telepít semmit csak megy csendben a háttérben.Ellenben ha lenyomom a task managerben a winfos nem hajlandó elindulni utána ha újraindítom a gépet.Valaki leírja nekem hülyének érthetõen mit kéne csinálnom?A letöltés tényleg csak egy exe fájlt tartalmaz? Köszönöm!
Win7-en rendszergazdaként kell futtatni, XPén nincs gond.
Én kicsomagoltam, a reget meg elindítottam, nem kellett mást csinálni és elindult.Este neki is esek.A net mehet közben vagy ki kell kapcsolni?
Leszedtem egy másik helyrõl az exe-t így elindult.Bele is kukkantottam egy tavasz ébredése hadmûveletbe ilyen fatális jelleggel.
Azért 3 bosszantó dolgot már találtam: - vonatból hogy hogy nem lehet kiszállni csak állomáson? legalább ha gyalogost visz akkor megkellett volna csinálni. - egy szar röffögést azért csinálhattak volna mikor kifogy az üzemanyag a repcsibõl és lezuhan :D lezuhan=egyik körben még megvan, köv körben nincs. - hogy van megkülönböztetve a saját egységem az olyanttól amit nem viszek tovább.. :p ?
<i>- egy szar röffögést azért csinálhattak volna mikor kifogy az üzemanyag a repcsibõl és lezuhan :D lezuhan=egyik körben még megvan, köv körben nincs. </i>
Ez az összes panzerban így volt...
Utóbbi kettõ jogos, de a valóságban azért nem hiszem hogy volt olyan, hogy megy a vonat aztán ha a közelben megjelenik az ellenség akkor megállítják, a gyalogosok meg kiözönlenek.
egy szar röffögést azért csinálhattak volna mikor kifogy az üzemanyag a repcsibõl és lezuhan :D lezuhan=egyik körben még megvan, köv körben nincs
Írtam korábban, hogy egykét egységem eltûnik... Akkor lehet, hogy ezért tûnnek el a repülõim??? Francba, kezdhetem elõrõl!
A core egységeken az fekete erõsség jelzõ széle arany színû, a nem core egységeké pedig ezüst.
Toltam egy pályát 4. szinten. Összefoglaló röviden.
Nos, ez semmi más, mint egy minimálisan feltupírozott Panzer General I. Még a PG II legfontosabb újítását az overrunt sem vették át, max. esetleg valaki skillkét megkaphatja. Az jó, hogy az egységeg lépés után is tetszõlegesen támadhatnak és léphetnek. Ettõl viszont nem dobol el az agyam.
Abban sem vagyok biztos, hogy a PG II kifárasztásos modellje benne van.
A pár minimális újdonság is szinte semmi.
Aki soha nem tolt Panzert annak ajánlott, hogy érezze a játékot. Annak, aki tolta a PG I-et, semmi új. Dögunalom. Ezért 40 dolcsit kérni röhejes. Ez kb. egy free játék lehetne rajongóktól is.
Akkor nyomjam tovább az open generált novgorodnál?Kár.
Én csak hallomásból ismerem a PG II modokat. Azért nem próbáltam ki, mert minden játéknál a MOD megfekteti az MI-t...
Mondjuk, ha ez moddolható és belerakható az overrun és sokminden más, akkor ez lesz a nyerõ.
Az viszont valahol röhej, hogy talán még a PG II is jobban nézett ki. Nekem szemre jobban bejött. Szebb térkép volt és a izometrikius egységek is jól néztek ki.
Hát gondolom most Luis felkapja a fejét és gyorsabban fejleszti az OG-t, bár a PC jelenlegi állapota még a PG2-re se veszélyes, viszont a PG1-tõl jobb, és a pg1 egy nagyon jó játék :)
Ha játék fejlsztõ lennék, felvenném ezeket a modos srácokat és olyan játékot rittyentenék velük, hogy na.De hát nem vagyok.
Van Demoja a játéknak?
Nincs.
Sziasztok,
Én már nyomom a játékot. Szerintem nem rossz, mondjuk tényleg 'csak' a PG1 feltupírozása, de nagyon élvezem. Korábban valaki írta, hogy 20000 prestige volt, neki üzenem, hogy nyomja hard v. very hard fokozaton ... arra sem lesz pénzze, hogy a sérült eygségeit tapasztaltal töltse vissza. A franciáknál vagyok, de még mindig van panzer 1-em, mert nem tudtam upgradelni , nincs pénz. Az ellenséges légerõ tényleg nem olyan veszélyes, meg a légvédelmük is gyengült. Viszont tényleg veszélyesek tudnak lenni. Szomorú volt pl. elveszteni egy core PzIV-est a franciáknál :-( .. egyébként összességében egy lightos, kikapcsolódos játék, azoknak akiknek a HOI3 túl összetett.
Én "dicsekedtem" vele! Az alapból felajánlott "normal" (ezredes) fokozaton tolom, nem vagyok mazohista, nem tolom "hardon" meg "very hardon". :)
Az elején a prestige felhasználással óvatosan bántam, óvatosan erõsítetem meg upgradeltem egységeket és óvatosan töltöttem túl õket. A tüzérséget meg bombázókat túltöltöm, mert azokra vigyázok, hogy ne támadják meg õket, viszont a többieknél a túltöltés azt elsõ vagy második csata alkalmával úgyis elveszik.
A vasúti szállítás nekem nagyon bejött. Nagy térképeken több helyen való áttöréshez kevesebb páncélos kell - három darabbal eddig vígan elvagyok -, mert gyorsan dobálom át õket.
amit találtam az 3 giga ! de valaki azt írta h az nem jó!
megvan:)
megvan:)
Én már le is töröltem. A hadjáratban elmentem a Low Countries pályáig. 4. szinten x év kihagyás után hülyére vertem az ellenfelet. Lehet még ez jó, de nem a mostani állapotában. A gyalogság nevetségesen sebezhetõ ágyúkkal. Elkerülhetetlen a veszteség, ha egynél több ágyúval támad az ellen, akkor 8-9 suprresiont lazán összelõ az arty - mert ez most megmarad, mint a stratégiai bombázó - és onnantól fova minden szarfos egység szarrá lövi a te x csillagos véderõdet is...
A szovjet Isz-2 irreálisan táp lett. Egy 40 tonnás lótúró tarack jellegû ágyúval aprítja az 55 tonnás Tiger I-et, de még a Panther G--t is, ami a valóságban fölényben volt. Abban reális, hogy a kis Hetzert és Pz IV-t darabokra szedi.
A vasúti szállítás jópont. Az ejées meglepõ módon egész használhatóak, ha a gép adja ingyért. A körbeállás hatását én még nem igazán láttam, a többször támadás fárasztó hatása mintha nem lenne.
A körbeállást hogy nem láttad?Én csak a tutorialt kezdtem el, de egy egységgel mellé állva mondjuk 2-2 lett volna a veszteség, 3-al 0-4.Ha meg 3 tüzérezred lõ egy mezõn álló gyalogost akkor jóhogy szarrá megy a morálja.Lehet, hogy nincs igazam de logikus.Nekem meg az nem tetszett mikor a pg2-ben lövöm mint az állat a beásott gyalogságot de még így is olyanokat üt vissza hogy na.
adjal meg egy kis idot neki:) lesz patch is bar szerintem jo kiadas lett mar ami a bugokat illeti, persze mindenen van mit fejleszteni, de nem rossz, na jo nem egy Hearts of Iron.