Ez egy FPS-stratégia a Red Orchestra-hoz hasonló Arma II motorjával (német harckocsi Panzerkampfwagen VI vagy \"Königstiger\" és az orosz JS2, vagy harci repülõgépek, mint például a Focke Wulf 190 és a Stuka, vagy a Petlyakov PE-2.)
Egy-két info a gamer weboldalaktól: Pcguru: A modderekbõl verbuválódott X1 Software csataszimulátora a Red Orchestrához hasonlóan a második világháború keleti frontjára fókuszál, a Tripwire kellemes multiplayer lövöldéjével ellentétben azonban mind egy-, mind többjátékos módban részt vehetünk a harcokban.
Az eredetileg ArmA2-es modként indult játékban 1944 Dél-Lengyelországában kell helyt állnunk, mind az elõrenyomuló szovjetek, mind az õket feltartóztatni igyekvõ Wehrmacht katonájaként. A szóló- és multis ütközetekben gyalogos bakaként, harckocsizóként, illetve vadászpilótaként vehetünk részt maximális valósághûség mellett - az ArmA2-höz és a Red Orchestrához hasonlóan ugyanis már akár egyetlen kósza lövedéktõl padlóra kerülhetünk, szóval inkább a taktikázás, semmint a jó reflexek játsszák a fõszerepet.
A játékot az ArmA2: Operation Arrowhead alatt dübörgõ Real Virtuality 3 motor hajtja, a látványra így nem lehet panasz, a szavatosságot pedig a kooperatív és számtalan kompetitív többjátékos üzemmód, illetve a könnyen kezelhetõ küldetésszerkesztõ biztosítja.
Gamechannel: Szinte hihetetlen, hogy a második világháborús tematika trendjének elmúlása után évekkel a Deep Silver csapata meg mer kockáztatni egy efféle videojátékot, de higgyük csak el, hiszen a csapat a hétvégén bejelentette az Iron Front: Liberation 1944-et, amely kivételesen nem egy stratégia, hanem egy jelenleg még tisztázatlan nézetû - FPS vagy TPS - akció lesz. A fejlesztési munkálatokat az X1 Software csapata végzi, a programban pedig az 1944-es esztendõbe, a keleti frontra, egyenesen Lengyelország déli részére indulunk háborúzni. A szovjet offenzíva kellõs közepén állunk tehát az említett esztendõ nyarán, ahol a Vörös hadsereg és a Wehrmacht oldalán szállhatunk harcba. A rövidke közlemény értelmében rendes kampány - kompetitív és kooperatív -, de online küzdelmek is várhatók majd a játékban, amelyben nem csak egyszerû lövész bakák lehetünk, hanem egy KirályTigris vagy éppen egy IS2-es páncélos kapitányai, de egy Focke Wulf 190, egy Stuka, netán egy Petlyakov PE-2 pilótái is. Elsõ körben ennyit tudtunk meg az Iron Front: Liberation 1944-rõl, amelynek életútját kiemelkedõ figyelemmel kísérünk majd a jövõben. Érkezik kizárólag PC-re, valamikor az idei esztendõ végén.
Fent van a game a facebook-on, oda is töltenek fel képeket. LINK
Csak hogy tisztábban lássatok. Íme a hivatalos fórum linkje, melyet lehet böngészni a friss hírekért: http://forum.deepsilver.com/forum/forumdisplay.php?f=494
A fentebbi fórum hivatalos Moderátora vagyok, így ami hír van az IF:L44-rõl, arról én tudok. Ha kérdésetek van írjatok, válaszolok rájuk.
Milyen állapotban van a játék és várhatóan mikor adják ki?
Szia! Öröm, hogy van egy belsõ ember, mert erre az évre csak ez a játék esélyes arra, hogy visszahozzon valamit ww2-es játékok hangulatából. Ha már az RO2-t így [email protected]ák. Kik fejlesztik ezt? Oroszok, németek?
Szomorú hogy RO2t így elkúrták. Én is megvettem és kb 4 hónapja játszottam vele utoljára. A rengeteg játék hiba mellé már a cheatek elterjedése is probléma...na mindegy.
Jeffjohnson: A játék elõrehaladott állapotban van. Várható megjelenés tavasz környékén.
m1garand: Maguk a fejlesztõk oroszok(AWar Studio), míg a kiadó német/nemzetközi(DeepSilver). A fejlesztõcsapat magját azok a személyek alkotják, akik a "Bohemia Interactive" régebbi játékaihoz(OFP, ArmA1 és ArmA2) is készítettek már második világháborús módot. Az ArmA2-es mód azonban annyira jól nézett ki, hogy a DeepSilver-nél megvették ezt a kis mod csapatot, licenszelték nekik az ArmA2 enginjének legújabb verzióját, és mindent megkaptak, amire szükségük lehet.
Rengeteg RO2-bõl kiábrándult játékos érdeklõdik az "IF:L44" felé. Ez nem csak Magyar Országon, hanem nemzetközi szinten is így van. Ha van valami kérdésetek, nyugodtan mondjátok, ha tudok, válaszolok is rá.
Köszi a válaszokat. A tankok irányítása milyen lesz? Mondjuk az RO-hoz hasonlítva.
Nem játszottam RO2-n, nem tudom ott milyen volt. Ha játszottál viszont ArmA2-n, akkor ahhoz eléggé fog hasonlítani. Konkrétan mikre gondoltál az irányítással kapcsolatban?
Van driver, radiós, commander-lövész poszt a tankban ill. ezekre player kell vagy bot kezeli? A célzáshoz kell e zoomolni az optikát vagy arcade célzó pötty van? Üzemanyag, lõszer fogy-e? Van e többféle lõszer a tankokban?
- Igen, van többféle pozíció a tankban. A valós legénység szám alapján vannak a jármûvek beállítva. Tehát lesz ahol 3, de lesz ahol 4 személyzet kell a teljes irányításhoz.
- Hogy player vagy bot(mi inkább AI-nak hívjuk õket)az a küldetés készítõtõl függ. Be lehet állítani akármilyenre. A játékok nagy részében azonban inkább AI nélkül lesznek ezek használva.
- A külsõ nézet és külsõ célkereszt a szerveren és a küldetésben beállítható dolog, így a játékosok döntik el, hogyan szeretnének játszani. Ha ezek ki vannak kapcsolva akkor a legénység a kis ablakon kikukucskálva, próbál meg valamit eltalálni. De meg lehet nyugodni, minden a játékot(IF:L44 és ArmA2) valamennyire tisztelõ ember célkereszt és külsõ nézet nélkül játszik.
A belsõnézetnél, valami ilyesmire kell számítani Célkereszt
- Természetesen az üzemanyag és a lõszer is fogy. Ezek mind a valós értékek alapján lesznek beállítva és jelentõsen befolyásolják a játékmenetet.
- Természetesen van többféle lõszer is. Legalább három-négy fajtáról tudok ami lesz a játékban, de idõvel ezek bõvülhetnek.
Jeffjohnson: Nem tudok róla, de szerintem nem lesz, méghozzá a következõ okok miatt. Ez a játék szabadságot ad a játékosoknak, és õk dönthetik el mit és hogyan szeretnének játszani. Ugyan lesznek elõre elkészített küldetések a játékban, de nem azok miatt fognak az emberek vele játszani. Ezt a stílusú nyílt játékot(mint amilyen maga az ArmA is) a közösség és a közösség iránti munka hajtja elõre és élteti. Ez egy olyan dolog, amit nem lehet elõre tesztelni, egyszerûen mert nem megvalósítható.
m1garand: A játékban többféle játékmód lesz megtalálható, kezdve az egyjátékos kampányoktól a coop és egyéb többjátékos pályákig. Többek között megtalálható lesznek a DM-ek, TDM-ek, CTF-ek, és nagyobb hangvételû küldetések is. Jelenleg azonban ez a rész még erõs átdolgozások alatt van, így többet nem mondhatok.
Mindenesetre a játékba beépítve kaptok egy küldetés szerkesztõt, melyel ti is tudtok küldetéseket készíteni. Várhatóan az ArmA2-ben már "pár" küldetést elkészített személyek/csapatok is idõvel áthozzák ide a küldetéseiket(mint pl. "Warfare", "Domination", "Evolution", "MultiSessionOperation", "AAS"...). A küldetésszerkesztõnél nincs igazából korlát, bármit el lehet készíteni.
zmok: Nem tudok róla, de véleményem szerint kizárt, hogy benne legyenek. Nem bántani szeretném az említett mód készítõit(személyesen is ismerem õket), de minõségben elég hullámzót alkottak. Kétség kívül voltak nagyon szépen kidolgozott és nagyon jól mûködõ részek(mint pl. a tankok nagy része és a fegyverletámasztás opció), de voltak nagyon silány minõségû részek is a módban. Ezen kívül az is egy nagy hátránya volt(legalábbis szerintem), hogy a PVP(avagy TVT) eseményekre nem volt nagyon példa. Én személy szerint két kampányban vettem részt, ami ezt a módot használta(innen is származnak tapasztalataim a móddal kapcsolatban), és mindkettõ PVP volt. A siker többek között a mód és bizonyos szervezési hiányosságok miatt elmaradt. Ami miatt szerintem az 'IF:L44' játékot nem lehet összehasonlítani az 'I44' móddal, az az, hogy ez egy különálló játék, ahol a kiadónak magas minõségi elvárásai vannak, és rendelkezik supportal(pl. szerverek, javítások készítése, ...), és ezek közösen megadják a nem csak COOP, hanem a PVP játéklehetõségeket is széles körû játékostábornak. Ezek mind olyan dolgok, amiket az 'I44' nem ért el, és amit az 'IF:L44' könnyen elérhet.
a várható gépigényrõl lehet tudni valamit?
perseus99: Még biztos gépigény adataink nincsenek, de valahol az ArmA2 gépigénye körül lehet.
------------------------------------------------- Minimal PC Requirements CPU: Dual Core Intel Pentium 4 3.0 GHz / Intel Core 2.0 GHz / AMD Athlon 3200+ or faster RAM: 1 GB Video Card: NVIDIA GeForce 7800 / ATI Radeon 1800 with Shader Model 3 and 256 MB VRAM or faster OS: Windows XP
Optimal PC Requirements CPU: Intel Core 2.8 GHz / AMD Athlon 64 X2 4400+ or faster RAM: 2 GB Video Card: NVIDIA GeForce 8800GT / ATI Radeon 4850 with Shader Model 3 and 512 MB VRAM or faster OS: Windows XP or Vista -------------------------------------------------
Sajnos tényleg vannak hiányosságai, de én nagyon szeretem, a megjelenésig elleszek vele. Esetleg tudsz ajánlani másik mod-ot ebbõl a korszakból, nem nagyon találtam az armaholic-on.
Zmok: Annak idején sok ilyen mód volt. Egy kis felsorolásként amik így hirtelen eszembe jutnak: - Normandy 31st --> Ahogy én tudom nem nagyon készült el. Valamit kiadtak és annyi. - Liberation 1941-45 --> Ebbõl lett az 'Iron Front' csapata. - Invasion 1944 --> Az egyik legjobb minõségû II.vh-s mód armához. - Fields of War: Normandy --> Ugyan az történt vele mint a 'Normandy 31st'-vel, ha jól emlékszem - September 1939 --> Nem túl sok mindent tudok róla, csak azt hogy készülget, és magába foglalja majd a kora második világháborús eszközöket, pl. a Cseh hadsereget is. Régebben próbáltam, akkor nagyon rossz volt még a minõsége. Azóta már többen fejlesztik, lehet már jobb. - Hell in the Pacific --> Japán vs. Amerikai harcokat mutat be, és azt hiszem ugyan azok csinálják, mint akik az 'Invasion 1944'-t. Nem tudok túl sok mindent mondani róla, de jónak néz ki.
és lehet majd repülõkkel is menni? vagy csak tankok és gyalogság?
perseus99: Természetesen lehet. Amirõl eddig még nem érkezett megerõsítés az a hajók/csónakok és azok használata. De azt biztosan tudom, hogy lesz víz is a játékban(habár nem feltétlen sok), úgyhogy reménykedni még lehet ezen téren is. Íme az összes, eddig a játékról megjelent kép, egy albumban, hátha tudok újat mutatni: Google fotóalbum
a solo része az milyen lesz?
perseus99: Természetesen. Lesz német és orosz kampány is, mindegyik nyolc küldetéssel(legalábbis én ennyirõl tudok jelenleg). Természetesen több egyéb egyjátékos küldetés is lesz a játékban, valamint készíteni is lehet olyanokat.
köszi az infókat, remélem hamarosan meg jelenik :D