Mondjuk engem a németek óbégatása egy idõ itán kicsit idegesített. Pld amikor kb 5 méterrõl lelövök egy õrt hangtompítós pisztollyal miért kell scharfsützet kiabálni a társának? :)
Azt valaki esetleg meg tudja mondani hogy mire lenne jo gyujtogetni a boros uvegeket meg az aranyrudakat? A jatekkal kapcsolatban annyi az eszrevetelem hogy a kozelharcot/lopakodast nem jutalmazza, a mesterlovesz puskaval valo akciozast viszont nagyon.
Szerintem semmi értelme nincs max eredetiben elvileg gondolom én steam-es acsikhoz kell!
Sajat fejbol arra tippeltem hogy az unlockolast kotottek ossze vele, de aztan a Nagant es a Gewehrt is megtalaltam kuldi kozben szoval azokat ugy unlockoltam, hogy se pont se mas nem kelett hozza, ezert nem ertem most sem, hogy akkor a pont(score) meg a gyujtogetosdi mire is jo valojaban.
háááát... legnehezebben fejeztük be coopba tegnap és bõven volt benne PPSH + futás dara rész. Nagyon buta az AI, más szóval alig van... így nem nehéz õket ledarálni.
Sziasztok! Azt honnan látom, hogy mennyi az életem? Mondjuk könnyebb fokozaton indítottam elõször, de most már zavar kicsit, hogy nagyon sokat lõttek már belém, de nem haltam meg... honnan tudom, hogy mennyit bírok?
Ja, és át lehet állítani a nehézséget, vagy ahhoz újra kell kezdenem a single-t?
(Amúgy az tetszett a nehézségi szint választáskor, hogy custom-ba be lehet állítgatni külön, hogy az AI milyen legyen, a célzás-t segítõ dolgok be legyenek-e kapcsolva stb., ez nagyon ötletes)
Agreed, nagyon buta AI. Elsõ pályák egyikén sikerült pl. rájönnöm arra hogy ha egy ajtóba raksz trip mine-t, akkor nem lépi át a drótkötelet. Kb. 11 katonát lõttem széjjel sorban egymás után, mert csak álltak az ajtóban. Arról nem is beszélve hogy egy idõ után elrohantak és máshol keresgéltek, nekem kellett dobálni a köveket hogy jöjjetek már ide itt vagyok!
Jaja, voltak ilyen hentelések. Én olyan 3-4 alkalomra is emlékszek. No meg többször is megállt az AI szkript pl fedezékbe beragadt, vagy éppen nem nyílt ki elõttük az ajtó és úgy kellett átkutatni a pályát hogy hol vannak, mert nem megy tovább a játék... a birkák ott lógtak ki az ajtón ami nem nyílt ki. A kedvenc pedig amikor sniper távolságból PPSHval fejeseket osztottat... Nyugodtan ki lehet jelenti hogy ebbe nincs semmi AI, és még a szkript ami alapján mozognak az is bugos.
No engem ez a rész teljesen kiakaszt, nem spoielres.
Igaz itt a 3. kiszed, mert rossz felé néztem :D de szerintem ha jófelé nézek is, rázoomolva is kilõtt volna eza 3. Mindegy, itt amúgy a fakorláthoz kell futni.... de általában ott meg kiszed az 5. sniper XD
Nektek volt mar 2 for 1 ? Nekem ugy sikerult, hogy a 2ik ruszki a loves pillanataban belemozdult a lovonalba es miutan atment a golyo az 1es ruszkin halottam a recsenest a mogotte allotol, es kiirta, 2 for 1 XD
Még 9 óra a megjelenésig :)
amúgy a Coop része az teljesen a single rész tartalma? prologtól a végéig?
kicsit a visszaolvasás csodákra képes
elite fokozaton toltam kia játékot , csak elite szinten nem ment a hitler kiirányzása egyszerûen nem bírtam eltalálni
augusztusig kilehet bírni aztán újra Sniper: Ghost Warrior 2 :D
Még ha gyengébb is de van, nevezzük bárminek, világossan ki lett írva, innentõl kezdve tessék betartani, semmi spoiler. Nem akarom sem én sem a többiek tudni hogy melyik pályán mit kell csinálni. :)
Belenéztem. Szeretem a mesterlövészes játékokat (már ami nagy ritkán adódik) és az elsõ résszel is volt szerencsém játszani. Az tetszett, bár végig nem, de 2/3 részig elvittem, utána kissé monoton és unalmas lett számomra.
Ennek a játéknak a demója nem volt rossz, de már abban is eléggé rossz szájízt adott a konzolos kivitelezés. A teljest a harmadik pálya közben valahogy azt érzem, otthagynám a francba, de csak átszenvedem magam aztán meglátom.
A lövés és a lassítás kurva jó, ez nem kérdéses, de ez nem elég, hogy végig fenntartsa az érdeklõdést. A pályák eddig... Nem a kinézettel van a gond, szép a játék, hanem a kialakítással és a szerkezettel. Szinte ugyanazok az elemek ismétlõdnek, csak itt jobbra, amott meg balra rakták le.
Az ellenfél mesterséges intelligenciája bár csinál érdekes dolgokat (meglõtt csapattárs, vállra vétele, majd kivitele a tûzvonalból), de alapjában véve kurvaszar. Ez a mindenki megindul a lövés felé, nagyon elcseszi az egész játék lényegét. Alig lehet lopakodni emiatt. Az egész csak egy akció kacsalövölde lesz, ha éppen úgy alakul.
Persze lehet hangtompítós pisztollyal is ölni, ami idõnként hasznos, de egy mesterlövész játékban én mesterlövészkedni akarok, na.
Szóval nem lepõdöm meg a 4/10, 6/10 kritikákon. Kár érte.
Majd ird le kicsit hogy milyen konzolos kivitelezés volt benne.
-Checkpoint rendszer. -Baromi nagy sárga jelek, hogy merre kell haladj és hány métert. -Teljesen csõ az egész játék. -Lõszeres ládák, mondjuk 100-150 méterenként. -Életerõ magától visszatöltõdik, vagyis regenerálódsz.
Ez nem konzolok miatt van, pc-n is ugyanez megy...konzol 1 dologban más, gyengébb hardverben, ugyanúgy vannak rá hardcore játékok, szóval ez helytelen téves kifejezés.
Ezt úgy hívják hogy Causal játékok vagy éppen tróger fejlesztõk játéka. De ha képes az ember ezeken túltenni magát akkor jól szórakozhat. Amúgy meg természetessen a véleményed szent és sérthetetlen ha neked nem tetszik.
Persze, hogy PC-n is ilyeneket látsz, mert ott meg konzolportokkal játszunk nagyrészt. Ezért is írtam, hogy olyan, mert ezek onnan jöttek át. Fõleg ez a merre menj most és szinte vezetnek a pályán, holott amúgy sem lehetne eltévedni, hisz annyira lineáris az egész. Ez persze úgy általánosságban is igaz a mai játékokra nézve.
Azért tetszik. Annyit erõsíts meg kérlek, hogy a harmadik (földalatti alagutas rész) után, ugye ismét lesznek szép nagy városi és szabad eges pályák? Azok nem rosszak. Bár azok is sok esetben átmennek kacsalövöldébe. Az ellenfél megindul, Te szeded, esetleg még szívat közben egy Sniper valahonnan, hogy ne legyen annyira egyszerû a dolgod...
Nem. Csak PC-s játékok is ilyenek, és konzol elõtt is ilyenek voltak, csak néz vissza. :D A tádám híres HL-ban is csak az illuzió volt az hogy bármit bármikor, aztán ott sem lehetette eltévedni csõfps volt. Hidd el, csak tégy be egy konzolok elõtti játékot pc-re. Doom stb...volt regenerálódás meg minden.
Valamint ennyi erõvel mondhatnánk hogy mobiltelefonról jött át ez a szokás.
Szóval hidd el nekem van mind2 stílus mind2 helyen és nem konzolon indult a causal illetve arcade stílus, hanem c64 meg ilyen régi pc-ken.
Csak annyi hogy a fejlesztõk ezt az utat választották platformtól független mert olcsóbb egyszerûbb ÉS NEM CSAK A HARDCORE RÉTEGNEK TUDJÁK ELADNI ENNYI AZ EGÉSZ. :D
Én vok hülye, vagy tényleg nemtom sniper elite fokozaton megjelölni távcsõvel az ellenfeleket, hogy a map-on is látszódjanak? Nyomhatok én bármit, a map meg jelzi, h piros háromszög az ellenfél, de ha nemtom megjelölni, minek van feltüntetve??? LááL
Nem tudja v.ki ps3-ra mikor akarják kihozni?Tegnap kérdeztem a(3 számjegyû kilóbájtban)és gyakorlatilag kiröhögött az eladó,hogy ho-ho az majd csak hónap végén, jövõ hónap elején jön.Itt a totyikban meg írták,hogy már rég kijött... pfááá..most akkor mi van? :)
Húú de faxa lett a topik!!! Le a kalappal!!
thx. :)
banner csak akkor aktiv ha nem frissited az oldalt, csak ha újból nyitod meg a böngészöben egy fülön akkor lesz interaktív újra. :D
Tény hogy kurvanagy, a demo-tól valóban messze szebbnek tûnik, de lehet csak mert éjszakai pályára mentem be a demo-an.
És részletes beállítások vannak be lehet állítani a multiban hogy Bullet Killcam On-Off...és még 20 másik beállítást.
+Még az Options-Game-en bellül is sokminden van, az MP Bullet Kilcam On-Off. Illetve ennek mértéke! 5 mód
Szóval nem csak überjó a gém, de nagyon szép is lett.
Viszont játszani nem mostanába fogok vele, vagyis nem sokat, lévén hogy meg voltam fázodva és valami ráhúzódott a szememre, szóval lehet csak 1 hét múlva vetem bele magam a gémbe. Addigis mindenkinek jó játékot!
Srácok nem akarok flamelni csak a véleményem mondom el.
Sajnos csalódtam benne valahogy többet vártam.. a grafika a környezet remek, és a X rayes nézet hogy mit is csinál a lõszer az szerintem irtózatosan jó.
A játék ugyan úgy mint az egy nem egészen sniperesre sikerült, valahogy akciójátéknak sem jó és szimulátornak sem (a ballisztika pld szerintem el van szúrva) az AI nem egy zseni ez tény... sok sok jó lehetõség lett volna benne de valahogy nem jött át.
Az Ai egy kibaszott nagy szar, egyreszt tokhulye, amibol adodik hogy sorban jonnek a puskad ele az ellenfelek meszarszeknek, masreszt csal a rohadek es siman belat a sarkok moge, tehat kilottem egy ruszkit vmi 300 m-rol tokeletesen alcazva es a tagelt haverja a sarkon tulrol egybol tudta hogy hol vagyok, sot, a szar ppsh puskajaval - amivel szinte lehetetlen barmit is eltalani kozelrol-elkezdett lezerpontossaggal lovoldozgetni engem, 300m-rol! Ha valamit, akkor ezt nagyon ruheltem, semmi baj nem lett volna ha eleve ilyen a jatek de azt utalom ha az AI csal.
Tegnap lõttem olyat :O Azon a pályán, mikor jönnek az oroszok a kémért. És be kell védeni az emeltrõl. Na ott lementem a lépcsõre és a befutókat szedegettem ki. Kb az 5. próbálkozásra sikerült is teljesíteni (sniper elite fokozaton). 3 orosz futott befelé ráadásul egymás mögött. Az elsõt keresztüllõttem tüdõ tájékon, a 2.nak meg eltalálta a gránátját a töltény és felrobbant, így a harmadik is kimurdelt. És mindezt belassítva x-ray el! Nagyon baró volt, pontot nem is figyelmte úgy leesett az állam.
A teljes játék jobb optimalizálás szempontjából, mint a demó. Ultra beállításokkal is gyönyörûen fut, míg a demó, inkább high és de fõleg a medium beállítást szerette.
Átlövések azok tényleg jók. Nekem eddig 2 embert sikerült. Az külön tetszik, hogy az elsõ áldozatból kirepülõ golyó már deformált formában repül tovább és gellert is kap picit.
Amúgy még nem vittem tovább. Nem volt lelkierõm. Talán hétvégén. Inkább nyomtam az MW3 multiját.
Rájöttem mi a baj ezzel a játékkal, illetve az összes újabb Rebellion játékkal. Az hogy a Rebellion-nál nem dolgoznak game designerek. Grafikusok és hangtechnikusok vannak bõven, az világos. Ez már kiderült 2 éve az AvP kapcsán. De az hogy olyan gyermekbetegségek vannak egy 2012-es játékban, amelyek már a Call of Duty elsõ részében is gáz dolognak számítottak volna (szemed elõtt és mindig ugyanott spawnolnak az ellenfelek, gyökér módon van scriptelve az egész map, 1 valaki meglát és mindenki tudja hol vagy, AI olyan hülye mint a segg). A legjobban azt bírom, amikor az AI kifekszik a nyílt terepre háttal neked, és elkezd arrafelé célozni amerre a saját spanjai vannak. Mindez 5 méterrel elõtted történik, és úgy hogy tudja hol vagy, mert elõtte még egy lövést is lead rád. De ha 275 méterre vagy tõle és csak 5 négyzetcentiméternyi felület látszik belõled, azt tuti telibe találják mp40-essel is, csípõbõl. Mit gondoltak a fejlesztõk komolyan? :D Ez már durvább a viccnél, úgyhogy én már 7.5-rõl lehúztam 7-re, és megyünk lefelé. Kezdek egyetérteni a Gamespot cikkel. Remélem lesz akkora a community, hogy készülnek korrekt modok hozzá, és kijavítanak mindent.
Tegnap este játszogattam kicsit és az szerintem vicc, hogy ha nem kap halálos sebet az ellen akkor lõdözheted napestig. A demoban lévõ pályán pl van ott szemben az utca végén a sniper, na ha azt nem legalább 6x találtam kézen meg lábon, akkor egyszer sem de csak vérzett 2x össze is csuklott de lazán lövöldözött tovább halál pontosan. Az is kabaré azért, hogy a sniperek kapásból kiszúrnak. Szóval el lehet a játékkal szórakozni de csak egy sima akciójáték, sniperkedéshez nem sok köze van hiába játszom sniper elit fokozaton.
Ebben a kéz láb lövésben csak azt nem értem hogy egyszer nekem beadott egy olyan lassított videót ahol egy olyan lövésbe halt bele a német kolléga ami kb súrolta a vállát. (egyébként nekem is volt olyan élményem hogy egy kilógó kézre lõttem kb 6x mire meguntam)
Ja azt elfelejtettem írni, hogy a végén egy láblövést lassított be és attól halt meg. Azért vicces, ha valaki lábon, meg kézen lõnek nem hiszem ,hogy nagyon fog még virgonckodni.
Azért ez a moslék steam tényleg elmehet a picsába. Gondoltam végre belenézek, erre mi fogad? "Telepítés... a Steam szerverei jelenleg túlterheltek". Csodálatos. Nesze neked digitális világ, és annak összes elõnyei. De tényleg én vagyok a hülye. Itt mindent le kell tölteni torrentrõl aztán kész. Már rég végigjátszottam volna simán, nem mint a hülye itt várom, hogy na mikor jön ki, aztán akkor de jó lesz nekem... Akkor aztán idegeskedni se kell, hiszen
1:-a warez változat simán mûködik, boldogok vagyunk 2:-a warez változat nem mûködik, de akkor se idegeskedünk hiszen nem fizettünk érte, tehát nem vesztettünk semmit.
Nekem sikerült letöltenem, igaz 70%-nál orbitálisan lelassult a letöltési sebesség :S
ezek szerint elég sokan megvették a V2-t :)
ui: Oriiginnél azért ilyen nem volt még a ME3 és a BF3 idején sem, hogy egyáltalán ne lehessen letölteni az adott cuccost. Am találkoztam én is ilyen hibával a steamen, h nem akarja letölteni
ui2: na meg itt van a Batman Arkham City, sokat vettek belõle, és biztos azt is telepítik.
Nyugodtan mondhatod, nem kell szabadkozni, de csak hogy tudd, EZ NEM AKCIÓJÁTÉK. Sniperes, abban kevés akció van.
No de ha vársz május 15-ig akkor játszhatsz majd a MP3-al ami viszont akciójáték. :) Persze ha feltétlen akcióra vágysz vagy pedig ajánlani tudom a Ghost Recon FS-t.
-Állítsd át a szervert másik országra. -Egyszerûen szüneteltesd a letöltést egy fél percig, majd indítsd el és újra nagyobb sebességgel folytatja.
Multiban jó kis játék lehet ez. Szerintem lehet eleve ez volt a cél. Erre fektettek nagyobb energiát és lehet az AI nem lett fejlesztve, nem költöttek rá. Gondolták, aki megveszi az úgyis a multi miatt fogja, aki meg nem annak meg úgyis mindegy.
Szerintem felre ertettel, nem akcio jatekot vartam, sot Viszont a mesterlovesz resze nem ep a legjobb Sniper elite szinten neztem a lovedek ballisztikaja nagyon eltulzott Sajnos fontos lenne az ai (legalabb annyi hogy normalissan reagaljanak) A palyak kikepzese sajnos nem mindig felel meg a sniperes jatekoknak Es meg van par aprosag
Elõtöltöttem. Most dekódolta a fájlokat nagy nehezen vagy 10 perc alatt, aztán kiírta hogy Telepítés, elindult egy százalék számláló ami változatos 0% vagy 1% állapotnál megállt, majd pár perc nyomorgás után közölte hogy a szerverek túlterheltek.
Szerintem felre ertettel, nem akcio jatekot vartam, sot --- Elnézést kérek, mert akkor félreértettem azt hittem akciót vártál és csalódtál benne.
Viszont a mesterlovesz resze nem ep a legjobb Sniper elite szinten neztem a lovedek ballisztikaja nagyon eltulzott --- mit túloztak el?
Sajnos fontos lenne az ai (legalabb annyi hogy normalissan reagaljanak) --- ez oké megtárgyaltuk nem lett a legjobb, szóval ez mondjuk -1 pont levonás!
A palyak kikepzese sajnos nem mindig felel meg a sniperes jatekoknak Es meg van par aprosag --- milyen sniperes játékoknak nem felel meg?
Ja bocs én értettem félre, én úgy olvastam hogy most akarod még csak letölteni. Sorry. :) Hát igen türelemmel kell lenni, én reggel 6-kor nyomtam decrypt-et, és pikkpakk végzett.