Hát persze... olyan misztikusnak tünteted fel azt, ha valaki ismeri a d2 -t, ami valóban nem kerülhet több idõbe, mint 30 perc. Elindulhatsz 3 fele... k@va bonyolult. Sokkal inkább az a lényeg, hogy milyen társaid vannak. Ha neked 30 percnél több idõ kell arra, hogy egy d2 méretû pályát megismerj, akkor az értelmi képességeiddel vannak gondok.
"Kinek kell más hulladék noname pálya? A régi megszokott war mapok és kész. Többi meg menjen pubolni, az új értelmetlen pályákra..."
Ez meg... látod errõl beszéltem. Begyöpösödött játékos vagy, aki tévesen profinak hiszi magát. Az nem profizmus hogy amikor az 1.6 -ba belekerültek ezek a pályák, te képtelen voltál máson is játszani... az a te bénaságod.
És nem csak noname pályák lehetnek, mert pl a valve is tervezhet hozzá akármennyit, ami jól mûködhet. Ne mond már nekem hogy nem lehet semmi újat kitalálni hozzá, ami szórakoztató...
Én pl. annak idején azért is hagytam abba, mert meguntam, hogy állandóan dust, meg aztec ment mindenhol ja meg persze inferno mi más, bezzeg egy jó kis piranesi vagy legalább egy office de nem mindig ugyanaz a pár szar már évek óta. as_ mapokat amik a kedvenceim voltak csak hosszas keresgélés után lehetett találni de azokat is csak messze távoli külföldi hót lagos szervereken.
És szerinted miért mennek csak azok a mapok? mert arra van igény... nem pedig a sok szar noname mapra. Source-ba is minden nagyobb, tartós szerveren szinte csak d2 volt... érdekes mind tele volt mindig.
usersg - neked meg nem mondok semmit már, buta vagy kész. d2-re igen is kell több idõ h normál taktikod legyen. Az az elv, hogy 3 irényba mehetsz már akkora gyökér szint, hogy neked kár CS-zned. Az ilyen gyökereket kirúgom továbbra is...
Másrészt, eddig csak te mondtad rólam hogy pró vagyok...:D Gondolom ez se tûnt fel, mert otthon ütöd a fejd a falba, hogy miért nincs még 4 új pálya, amire mehetne a recska... Godnolom ennyi ésszel kör végére vásárolsz be...
"usersg - neked meg nem mondok semmit már, buta vagy kész. d2-re igen is kell több idõ h normál taktikod legyen. Az az elv, hogy 3 irényba mehetsz már akkora gyökér szint, hogy neked kár CS-zned"
Mi van nem megy neked a számolás? Hány irányba mehetsz? Mond el nekem. CT kezdõn vagy.... mit teszel? Felmész középen, véded az A -t, vagy véded a B -t. Mit tehetsz még? Mellesleg ct nek pont az a dolga hogy ezeket védje... Mond el mester.. mit lehet még tenni?
"És szerinted miért mennek csak azok a mapok? mert arra van igény... nem pedig a sok szar noname mapra."
Jól megtervezett hivatalos mapok esetén akármennyi lehet, mert arra is van igény, és nem gátolna meg téged abban, hogy azután is csak d2 -n játsz, de szélesebb körnek is kedvezne a játék. Mi bajod van ezzel? Noname map? Mindegyik annak számítana amíg meg nem ismered nem? Ha betesznek egy újat, és 5 év múlva mindenki szereti, akkor mit mondasz? Vagy azt nem lehet csak d2?
Jó ég, valaki tényleg képes hosszú éveken át 1-2 pályán játszani? Ilyenkor büszke magára, milyen jó játékos? Engem mondjuk nem zavar, de nekünk azért jöjjenek csak az új pályák százával.
Azért mert mindenhol az fut azért, és aki játszani akar beletörõdik, ennyire egyszerû.
Ez igaz, de azért ezt a dust2 mániát énsem tudom megérteni. Tény, hogy kurvajó map és nagyon ellett találva, de nem kéne folyton arra nyomkodni a szavazásokat... a fun mapoktól nekem is herótom van és volt is... LAN-ban poén volt elhülyéskedni haverokkal néha, de az már úgy nem CS... Jöhetne egy hivatalos dust3 :P
Nézd meg a hivatalos steam forum -ot. RENGETEGEN számon kérik hogy miért csak ugyanazok vannak benne. Ha meg tényleg nem akarnak hozzá készíteni többet, az szemétség. Nagyon remélem hogy nem gondolták komolyan hogy ilyen kevés legyen.... Persze tuti lesznek remek munkák a neten, mert lesz pályaszerkesztõ. De a hivatalos mapokból mindenképpen több kell ennél
Én szeretnék új mapokat, de azok ötletesen kidolgozott war mapok legyenek, persze ilyet nem egyszerû tervezni!
Mikor lesznek dedikált szeverek? Az ideg szétb*sz, hogy mindig 100< pingem van.
Most nagy hülyeséget írtam, nem kérek oltásokat köszi.
Gondolom rájöttek, hogy így jobban megéri... Bár az 1.6 és CSS között nagy volt az ugrás, de itt azért valljuk be, igazából csak egy "DLC-szerûségrõl" beszélünk... ezért meg azért pofátlanság lenne elkérni egy teljes árat:)
css kapott már egyszer egy motor cserét, azért mostmár több törõdést kapott, minthogy ingyen megkapjuk. (arról ne is beszéljünk mennyi updatet kapott, más játékokhoz képest)
És még ígyis olcsóbb, mint pl egy bf3 dlc, amibe csak egy pár új map, meg fegyver van.
Miért te hülye, szeritned más játéknál hogy lesz gold verzió? Hát a bétából. Azt hogy mihez mennyit raknak hozzá, nem tudhatod. Valahol a béta szinte már bugmentes.
De a gold az a bétából lesz. Istenem, menj ki a levegõre.
Szerintem ne hasonlítgasd más játékokhoz azokat, amit a valve csinál, legalábbis support oldalról.
Inkább összegezném én mi történt: Aki kapott beta hozzáférést, az eddig játszhatott a nem végleges, de teljes verziós cs:go-val, anélkül, hogy mesterségesen hagytak volna ki belõle dolgokat. Mindezt azért, hogy teljes véleményt le tudjanak írni a felhasználók, és ezek alapján változtathassanak.
A játék pedig most ért el olyan szintre, hogy már ki merték adni a kezükbõl.
Na most én is toltam egy kicsit... hát fogalmazzunk enyhén, hogy nem vagyok elájulva tõle. Fut szépen, 1920x1200-ban, minden high, full AA stb, 180-280fps... mondjuk ez eleve lol, hogy ilyen instabil... Hiba kettõ volt, aztecon hiányoztak textúrák (lila), trainrõl meg egyszerûen kidobott desktopra... de akkor már úgyis untam. Sajna 2-3 év másfajta FPS után rettentõ gagyi a játékmenet. Pár kör után simán osztottam fejest, meg mentem amerre kell, hiszen orrvérzésig begyakorolt mapokról van szó, de akkor is DÖG UNALOM. Aztán persze jöttek a prok, akik 1HP-vel még 10 embert is le tudnak lõni, mintha mindenki mellélõne, meg aki awp-vel végigirt egy egész mapot úgy hogy egyszer se hal meg... vagy a map másik végébõl kilõ a fedezék mögül, csakfejes makigyerekek, meg persze az über profik, akik voiceon osztanak mindenkit, aki kicsit is nem azt csinálja amit õk akarnak, nyomják hogy ki festett pontot a monitor közepére, meg hova állította el a ratejeit hogy senki se találja, stb... szóval a szokásos cs-s nüanszok.
A grafika is csak egy lehelletnyivel lett jobb a réginél, nekem BF3 után olyan érzésem van, mintha valami kvarcjátékos /konzolos/, vagy telefonra készült ökörséggel játszanék. Alapvetõen az egész játék mechanikája mit sem változott, csak tettek tejszínhabot is a régi szarkupacra.
Nem húzom be egybõl az uninstallt, még párszor belépek talán, de az elsõ benyomásaim nagyon negatívak... a jó társaságban nem nagyon bízok már, túl sok a möchtegern-progémer. Igy meg egyelõre 4/10.
Nekem sehol sem volt textúra hiba, végig stabilan megy. A játékmenet nyilván ízlés kérdése biztos meg lehet unni mint bármi mást de van aki 40 éve sakkozik, focizik. Lehet nehéz elfogadni mindenkinél van jobb játékos akár 1 hp-val is az már a játékos hibája, ha leszednek kis részben a játéké. Voice, ki kell kapcsolni mindenhol vannak pöcsfejek, bár eddig nem találkoztam velük, vagy nem értek a nyelvükön. Bugot is egyet találtam hanggal kapcsolatban néha recseg. Grafika 1.6 ban sem érdekel pedig az aztán tényleg ótvar volt már. Játékmechanika hál istennek nem változott kár lett volna tönkretenni, neked viszont pénzkidobás volt úgytûnik.
Volt ma egy kisebb update, néhány bugot kijavítottak. Semmi extra.
Miért van az, hogy "community serverre" akarok csatlakozni és joining lobby után mindig kidob. Nem hiszem el, hogy ekkora fos lett ez a game. 25/40-es server, jó ping, minden ok és egyszer sem enged be, de egyikbe se, ami megfelelõ volna.
source topikba leírta szõke. Dedikált szerver gond, majd javítják....
Ez egy bug mert ha olyan mapra váltasz ami nincs a startban meghatározott mapgoupba akkor befosik a direkt csati.
kis magyarázat ha nem értenéd teljesen: a pályák csoportokba vannak osztva, bombás, túszos armsrace dem, ez a mapgroup, és ezt bele kell írni a startscriptbe, hogy milyen szervert akarsz. Ha olyan pályára vált az admin, ami nincs benne az adott csoportba, nem lehet szerverkeresõbõl csatlakozni.
Hoppá-hoppá-hopp: "Counter-Strike: Global Offensive Beta Update Released"
Hol a hiba a mondatan?:D
lehet a végleges nem kapta meg csak a beta
(source-nál megy beta a végleges mellett mai napig, fel is tudom telepíteni, és ott tesztelgették a patcheket, mielõtt betették a véglegesbe) Vagy frissített is a játék?
Szerintetek normális dolog hogy beszaggat néha meg 50-60-70 fps en vagyok (kivéve sötét részek dust-on) egy ilyen konfignál? (akármilyen beállításnál beszaggat néha)
Asus P5E3Pro alaplap Intel Core 2 Duo E8400 3 Ghz CPU ASUS EAH5770 azaz Ati HD 7700 Series 1 Gb Gddr 5 (Shader Model 5.0) Direct X 11 4 Gb ram
Kibaszottul nem normális, de topicok tömkelege nyílik ilyen problémákkal kapcsolatosan.... oké, nyilván a játékosok 70-80%-a gond nélkül játszik, de sajnos a maradék vásárlói réteg meg beszopta elég rendesen... valamit remélem hogy nagyon sürgõsen csinálnak... állítólag az augusztus 10-ei update óta vannak ezek a rohadt durva FPS gondok - bár valaki azt mondja hogy az utánavaló updatetõl megint jó, de még mindig sok ember panaszkodik nap mint nap az indokolatlanul alacsony és ugrándozó FPS-re...
Én aztmondom, egy hetet adni kell minimum (de inkább kettõt), hogy javítsák a nagyobb hibákat.
Nyilván most rengeteg ember kezdett el játszani, sokkal több mint ahányan betáztak, így kijöhet még n+1 hiba.
Abban szerintem biztosak lehetünk, hogy nem marad így a dolog. (nemrég még 1.6 is kapott foltot)
Szerintem se marad, csak ezek szaggatós témák mindig kellemetlenek, azért ezt nehéz kideríteni, hogy vajon mi okozhatja bizonyos configokon... tényleg már mindent próbáltam amiket írogattak Steam fórumon, de csomóan járunk hasonló cipõben. Még redditen is olvastam FPS-beli problémákat... nem túlmelegedés, nem is driver gond, nem szar gép, stb.. az oka...
Tényleg? Még nem néztem, majd mindjárt megpróbálom hogy itt mi a helyzet...de akkor kurvára örülök, ha még rosszabb lesz, mint eddig volt... olvasgatom közben a Steam fórumokat, és egy Valve-os is kérdezte, hogy a mai update esetleg megoldotta-e ezt az FPS-es problémát, dehát negatívak a visszajelzések... szóval várunk, yessss...
Én az bírom hogy lake-n online van 40-es minimum fps-em, ugyan ez a pálya botokkal és lemegy néh 20-ra is :D LOL
A másik, ha behozom a chat ablakot zuhan az fps-em kb 70-rõl 30-ra.
TAB-os eredményjelzõre szerencsére csak 10-20 fps-t dob el...
Igazából, nem tudom miért okoz gondot megérteni, hogy mikor botozol, akkor alapjáraton te leszel a szerver, mert így mûködik a CS, plussz a processzorodnak a botokat is le kell matekozni mielõtt kiteszi a képernyõre. Ebben nincs semmi érdekes.
Másik két probléma érdekes viszont azt meg kell hagyni
Tegnap az Update után sokáig ez volt ugyanis a szerverek még nem frissültek.
Hivatalos fórumon volt róla topik, mapváltáskor elvileg frissültek és utána lehetett csatlakozni ... Nekem legalábbis sikerült.
És akkor egy kis off az elmúlt pár oldalhoz. Senki érzéseit nem akarom megsérteni, a leírtak csak a személyes véleményemet tükrözik!
Soha nem voltam csé fanatikus, lanpartikon haverokkal elökörködtünk vele, mert a csé legnagyobb szépsége az hogy egyszerû mint a faék. Amíg több idõm volt játszani, addig inkább a komolyabb játékokat kerestem ...
Sok év eltelt és most csak azért vettem meg ezt mivel most pont olyan játékot kerestem ami elé 20 percre is le lehet ülni. A CSÉ ugyanis arra tökéletes lenne az olyan mezei nooboknak mint én, hogy egy félórára lehuppanva a gép elé kiszórakozzuk magunkat ... De eddig nem volt az ...
A legnagyobb probléma, hogy ha felmegy a magamfajta egységsugarú alpubliklámahelyettes bármelyik netes szerverre "szórakozni" akkor az elsõ sarokból elõbukkanó enemy egy sörösdoboz nyitófülével kivégzi ... És ennyit a fun faktorról.
Hiszen a játékosok nagy része már elég régóta nyomja ... Ez a játék csak a skillrõl és reflexekrõl szól, de azért ugyanúgy bele kell szokni, tanulni kell ... Lehetne mondani, hogy erre ott vannak a botok, de egy idõ után az unalmas lehet.
Bízom benne hogy ez a ranked matchmaking megoldja ezt a problémát, és a hozzám hasonló noobok nem a tapasztaltabb játékosok játékát rontják majd el (És fordítva ... :) ). Ha ez a része mûködni fog, akkor ezt a 10 ojrót bõven megéri ... mapok meg ... mindenki másképp látja, van akinek mindegy, van akinek van kedvenc ... Ami biztos, az semmiképpen nem árthat a játéknak ha újabb normálisan megcsinált pályákat adnak ki hozzá. Max akinek nem tetszik az nem játszik rajtuk ...
Easy to learn hard to master szerintem a játék, már mint a versenyszerû részére értem nyilván.
Nálad az a gond alapvetõen szvsz, hogy nem ismered a pályákat egyáltalán. Azt amint itt mondták is publik szinten 20-25perc alatt meg lehet ismerni. És nyilván elõnyben van az aki játszott már CS 1.6-al, aki Source-al az pláne, de igazából ez mindenkinek egy új játék, és szerintem jelenleg aki többet kockul az a sikeresebb. Nyilván ez majd változik és egy idõ után kijön a "skillkülönbség" de hát erre van a matchmaking
Arms racezz, vagy sima Demo módozz, arms race alapvetõen könnyû, kicsik és szimmetrikusak a pályák, sok az ellenfél. Demo módban meg esélykiegyenlítés van, aki ügyes az "rosszabb" fegyvereket kap. Célozni, fegyvereket tanulni szerintem ideális ez a két mód.
Amúgy csak engem zavar, hogy ennyire kicsik a pályák arms race-ben? A pályák kialakítás szinten tetszenek, de pár mp alatt oda lehet érni az ellenfél bázisára, szinte vaktában lövöldözés az egész. Olyan közepes nagyságú pályák kellenének.
Igen, borzalmas különbségek vannak egyes játékosok, és az igy kialakuló csapatok között.
Hát egyelõre leggyakrabban mondhatni a szerszám rossz végén vagyok, örülök a K/D arányt olyan egál körül tartom, de sokszor még a 0.5 is nehéz. De éjjel belefutottam egy olyan csapatelosztásba hogy csak na. Dõlt-borult mindenki akire lõttem, plusz az én oldalamon volt még vagy két komolyabb játékos, hát mészárlásba torkollott. Az AWP megszerzése után már olyan számomra! misztikus arányom volt hogy 12-2 a körök állása meg akkor olyan 8-0 volt. 5-0-ig az ellenfél 5 játékosából 2 tudott egyáltalán 1 kill-t csinálni. Na aztán 11-0 állásnál valaki feldobta szavazásra hogy rendezze újra a gép a csapatokat, elfogadtuk, egybõl véget ért a kánaán. Utána már egy kiegyenlített meccs lett, asszem 3 körrel ki is kaptunk végül vagy valami ilyesmi.
Én csak azt az egyet nem értem a játékban, hogy mi a fenének ajánlja fel hogy elmentsem a pillanatot, maikor épp szétlõtték a fejemet? Ki akar ilyesmit elmenteni?
Nekem még mindig nem joinol community serverre. 1 perces joining lobby után mindig kidob a menübe. Van erre vmi megoldás? Mások csak bejutnak valahogy, én miért nem bírok?
Próbáltad több szerverrel is? Nekem is ez volt az éjjeli frissítés után, de mostanra már mennie kellene. Esetleg csinálj egy játékfájl ellenõrzést a steam-el.
Hát igen, az hogy megmutatja kiemelve hogy ki lõtt le, meg hogy honnan, ez még ok. De ezt még meg is örökíteni?
Én nem vagyok egy nagy CS szakértõ, de úgy tudom valamilyen formában a Source-ban volt valami sebzés kijelzés, tehát hogy hányszor találtad el az ellenfelet, és az mennyit sebzett rajta, ez például hasznos lenne ide is.
Consoleval megtudtad nézni, hogy mennyit sebeztél rajta és, hogy õ mennyit sebzett rajtad pl: 6hit in 136 az 1.6-ba és a source-be, de itt még a consolet sem lehet elõhívni, csak amikor elindítod a játékot.
Téves. Itt is kiírja a konzolba a sebzést minden kör végén. És ha bekapcsolod hogy lehessen konzol, majd bebindeled egy neked megfelelõ gombra, lehet nyomogatni bátran.
kösz
Nem kell újraraknod semmilyen steam -es játékot. Ha arra gyanakszol hogy sérült, akkor leellenõrizteted vele. Ilyenkor csinál egy hash -t minden file -ról, és ha valamelyik állomány eltér a server -en tárolttól, akkor csak azt tölti le megint. A játékokhoz szükséges többi program telepítõje is lefut majd a következõ indításnál, mint ha csak frissen telepítetted volna azt.
Akinek beszaggatott a játék, vagy indokolatlanul alacsonyan szar FPS-el futott, VAGY tüzeléskor/chat ablak, score tab megnyitáskor nagy FPS-dropokat tapasztalt, annak van egy jó hírem.
Ha nVidia videokártyád van a gépedben, és úgy tapasztaltad ezeket, akkor rakd fel a 306.02 BETA (!!!) 1-2 napos legfrissebb drivert. Steam fórumon olvastam, hogy megszüntette a problémákat...nem hittem benne, de most játszottam vele kb. 2 órán keresztül...hát úristen, mintha más játékkal játszanék, annyira jó lett így tõle! Kipróbáltam 4-5 más mapon más-más szerveren, és ezerszer jobb tényleg! Alapból ilyennek kellett volna lennie... Végre nem szaggat be lövéskor...még nagyobb tûzpárbajoknál sem...ez egészen hihetetlen... :D Csak nehogy elbasszák megint valamilyen update-tel... úgyhogy NVidiások mindenféleképp tegyetek egy próbát vele!
Nekem nvidia van, és eddig se volt gond... pedig nem ezt a drivert használom. Talán pontosíthatnál, hogy melyik forint elõtti kártyákra vonatkozik ez.
Szerintem ez egy komplexebb probléma lesz, mert eddig nem úgy néz ki hogy konkrét kártyatípusokhoz lehetne kötni. Nekem pl egy hd5670 -em van, és tökéletesen megy vele, legfeljebb ha csinálnak egy kis tüzet a közelemben,és közben lövöldöznek is, akkor a kártya képességei már kicsit kevésnek bizonyul, de ez már nem a játék hibája. :)
Kell azért ennek a játéknak még idõ, hogy minden a helyére kerüljön, de szerintem nem kell aggódni miatta.
Viszont nagyon ajánlom nekik hogy pár hivatalos pályát még dobjanak, és a hammer -t is kellene kicsit pofozgatni, mert még nem az igazi ehhez az új játékhoz.
Hát nekem 4 magot 60%-ban dolgoztatja. És nem nagyon megy 80-90 fps fölé a cucc. Eléggé optimalizálatlan még. Pl most legutóbbi kis update óta megint leesett az átlag fps-em vagy 10-el...
Ez a vasam és 50-60-70 az átlag fps... nem igazán normális sztem :D úgyhogy nem biztos hogy csak a proci a gáz nála. Hanem az a helyzet, hogy egyenlõre KALAP SZAR ez a játék. Hiába jó (mert jó), ha nem játszható ezek miatt a bugok miatt...
Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz Ati HD 5770 1Gb Shader Model 5.0 Direct X 11 4 gb ram