Teljesen monoton a játékmenet az első 5 percben látsz mindent a játékból. Az ágyúzás abszolút nem fun, jobklikk oda ahova lőni akarsz azt kész, utána jön randomisten és megmondja hova csapódik be a skuló.
Kihívás szinte 0 benne, taktikázni nem lehet de nem is kell benne. Én kb 1 óra alatt összegrindeltem egy carriert, na az még unalmasabb mint a lövöldözés. Ezután letöröltem, nagyon egyszerű játék és várhatóan nem is lesz bonyolultabb a jövőben sem.
Warship videó. Rajta a techtree, pár hajó. Harc az sajnos nincs, de...basszus, ezt már nagyon kipróbálnám.
http://www.viribusunitis.ca/predesigns.html
Erről tudtok valamit? Hallottatok már erről? Tervek a Monarchia hadihajóira. Valóságosak lehetnek ezek, eredeti tervek, vagy, csak kamu, fantázia rajzok? Érdekes dolog mindenesetre, (találtam egy letölthető PDF cikket is,...de...nem tudok linkelni, nem engedi az sg.hu) eléggé kételkedem, mivel csak neten találkoztam a dolgokkal. És ami a neten van ügye...nem megbízható.
Mindenesetre akár valós tervek, akár fantázia: nos a Wot-ba is bekerült a tornyos T28 proto, meg más effélék, ezek a hajók is bekerülhetnek ennyi erővel. Mégha fantázia is. A lenti videóban látható a japán és az USA tech tree is. Hát, ügye az OMM flottája kevés egy önálló ághoz, de ezekkel a tervekkel? Bár szerintem így is kevés, mert a legnagyobb terv sincs akkora mint a Yamato...de mindegy. Játszunk el a gondolattal:
http://ftr.wot-news.com/2014/08/19/more-wows-gameplay/ Gameplay videó!!!! Elég szar minőségű, de mozog a játák, harc, torpedók. Amit egyedül nem értek, és nekem nem tetszik, hogy mennyi felderítő gépet tud indítani a hajó? Sose fogynak el?!
Megnéztem közben, azt írták egy oldalon ez a Takao japán cirkáló. Hát én nem ismerek fel semmit, olyan gyenge a felvétel, csak azt látom hogy valami hajó forma. De ha a Takao, akkor lehetséges, az több repülőgépet is vitt magával.
A videókat, és a linkeket is törölték. Hm. Hát gondoltam, hogy egyik se hivatalosan kikerült videó, de elég gyorsan töröltették. Vajon egyáltalán, a játék jelenlegi szakaszából voltak? Fene tudja. Mindenesetre letöltöttem amíg lehetett, mind kettő megvan, bár alig látszik valami, olyan rossz minőségű, de legalább már látszott mozgásban a játék!
én lementettem a 17 perceset, de tényleg élvezhetetlen. Hajók szépek, jó a kameraállás. Azért én a repülőssel egybeolvasztanám. Ha azonos a motor. Az interface-t nézve hasonló megrajzolásuak.
Valóban a Takao volt, az 5 toronyról és a block típusú hídról még ilyen minőségben is felismerhető. Én nem is néztem végig, a minőség miatt nem bírtam. Ezen a hajón IRL elvileg 3 repülőgép volt, szóval annyit indíthatna maximum. Ez a torpedózás érdekes lesz. Gondolom fix méretű bulge-al rendelkeznek majd a hajók, szóval nem lehet majd tetszés szerint növelni a tórpedók elleni védelmet.
Hát ilyen minőségben azt is nehéz volt kivenni, hogy egyáltalán hajó, nem hogy hány torony van rajta. Kár nem számoltam meg, hány gépet indít. Az a baj, azt se lehet rendesen kivenni belőle.
Érdeklődnék, mennyi esélye van annak, hogy idén lesz nyílt Béta? Már lassan 2 éve várom, hogy kész legyen...
Az OMM hajóiról konkrét terv szerintem nincsen. Valahol azt olvastam, hogy terveznek ide is egy Európai ágat, ott úgy hiszem benne lesznek. Nem készült több száz hadi hajó, így ami elkészült arra szükség van! De én el tudnám fogadni a német ágban is! Öröm lenne ha az SMS Szent István visszaköszönne benne. Bár nagyon sok reményt fűzök a játékhoz. Az biztos, hogy nem lesz annyira könnyű mint a tankos "bratyó". Abban viszont reménykedem, hogy lesz elég játékos és előbb-utóbb elindítanak majd egy CW-t is. Hihetetlen élmény lehetne. És remélem az is lesz! :)
Semennyi. Ha minden jól megy karácsonyra lehet zárt báta.
A tervek valósak. Egy hozzáértő ismerősöm szerint van is róluk lektorált irodalom, de sajnos nem tudta megmondani a szerzőt.
Önálló tech tree-be ez nem elég. Se minőségileg se mennyiségileg. Ezek a tervek 1. vh-sak, nem tudnák felvenni a versenyt a későbbi hajókkal. Nem valami gyorsak és túl gyengén páncélozottak. Például fedélzeti páncélnak a 20+20 az semmi, de a bulkheadnak a 20+10 se sok. Cirkálóból még rosszabb a helyzet, hordozó meg aztán főleg. A legkisebb flotta ami még bekerülhet önálló nemzetként az az olasz. De a hordozók ott is elég neccesek. Utoljára szerkesztette: davidbog, 2014.08.26. 17:54:38
Szerintem az OMM flottáját kis tierbe a Német tech-tree-be be lehetne rakni. Az olaszoknak volt egyáltalán annyi hajójuk (a tervekkel együtt), hogy egy külön tech-tree-be lehessen rakni?
Elvileg egy német szerző írt róluk de csak német nyelven, most meg nem mondom fejből, de kerestem egy bkönyvtárban volt meg az adott könyv az egész országban valahol pesten. Így ezt leellenőrizni nem tudom, és bár beszélek németül valamennyire, de annyira nem,hogy hajázási szakirodalmat fordítsak.
Hát igen. A többiben igazad van de. Én a Wot-ot veszem alapul, ez a probléma ott se zavarta a fejlesztőket. Nincsenek hordozók, tehát csak egy ág lenne? A WOt-ban a Kínaiak meg a Japánok nem kaptak se TD ágat, se arty ágat. Sőt a japánoknak nehéz tankjuk sincs. A felsőbb tier -béli tankok meg azok is innen -onnan összekapart, összeszedett, átvariált tankok sok esetben. Igaz, túl régiek a tervek, nem veszik fel a versenyt: de ez mit zavarta eddig is a fejlesztőket? Némelyik tankot, főleg a csak papíron létező tankokat úgy variálták át hogy, mégis csak beleférjenek. Toldják ki a páncélt, és adjanak nagyobb hajtőműveket, A legutóbbi patch-ban csak úgy 200 mm-esre emelték a VK45 frontját. Ha akarják minden tervez úgy írnak át, hogy az megfeleljen. Ezeket a dolgokat simán átírhatják, hogy megfeleljenek.
A fegyverzet meg hát: Az Iowa-kon ügye 9X 406/50 itt meg a terven: 8X 420/45. Hátha az ágyú ilyen formában nem lenne elég, erre is tehetnek egy kis buff-ot. Mint ahogy a WOt tank ágyúit is némelyiket átvariálták, meg olyanokat tettek adott tankra ami nem is volt rajta soha, stb.
Szóval, ja alapvetően én is azt gondolom amit mondták, csak éppen hogy a tankokhoz való hozzáállásukból kiindulva, ha akarnák belenyúlnak a tervekbe, átírnak értékeket, itt egy kis buff, ott egy kis buff, és teljesen jók lennének. A baj inkább az, hogy nem azért nem teszik meg, mert nem lehet, az OMM hajóira nincs akkora piac, hogy megtegyék! Ha annyi potenciális vásárló lenne nálunk mint a kínaiaknál lefogadom, az ág már kész is lenne!
Amúgy majd csak figyeld meg, például mondjuk majd az orosz hajó ágnál, lesznek olyan tervátírások, hogy a hajók egyensúlya meglegyen. De hát az orosz piac nagy. Ez a különbség.
A WoT alapján lehetne. A hajóknál amúgyis rengeteg az olyan adat ami nincs rendesen dokumentálva vagy muszáj lesz egyszerűsíteni egyetlen számértékbe. A Vk45.02B lecserélése folyamatban van, pontosan azért mert irreális, már a mostani buff előtt volt erről szó. Most csak megpróbálták népszerűbbé tenni. A T28, T28 proto TD-ket is le akarták cserélni, meg remélem a T110E4 is kodobják majd. A kínaiaknál és a japánoknál nem csak a mostani ágak lesznek. Mindkettőnél lesz elvileg minden, csak változtattak a prioritásokon és jóval később jönnek a tervezettnél.
Az oroszoknak volt annyi tervük az 1. és a 2. vh-ban/után is, hogy ne kelljen átírkálni az adatokat. Például a Project 24-ből biztosan volt legalább 13 verzió. Azt veszik elő, amelyik a legjobban megfelel majd nekik.
A németekhez be lehetne suvasztani őket, csak minek. A németeknek a tervekkel együtt annyi hajójuk volt mint a fene. Szerintem az se lenne rossz ha egy két OMM hajó német premium hajó lenne. Úgy legalább nem kéne rájuk olyan sokat várni és még látni is lehetne őket mert creditet farmolni vagy legénységet fejleszteni mindig kell. Mert amúgy csak nekünk meg az osztrákoknak lennének népszerűek. De az OMM hajókról csak álmokat dédelgethetünk. Egy benfentes szerint évekre vannak attól hogy bekerüljenek a játékba, ha egyáltalán bekerülnek.
Az olaszoknak talán kijönne egy komplett ship tree. De a CV-kkel probléma van. A tier 10 BB-vel szintén. És szerintem a cirkáloknál se állnak túl jól tier 9-10-ben.
Egyetértek. Lehetne de...lássuk be a mi (magyarok) szép szemünkért nem fognak ezzel foglalkozni. Most nézd meg a kínaiakat. Nem éppen a harckocsijaikról voltak híresek a WoT időszakában. Mégis bekerültek. Naná, sok a kínai játékos, akik fizetnek. Épp ezért nem hiszek a magyar ágban, legfeljebb az osztrákokat meg a magyarokat érdekli. Két pici piac, nagyon kevés fizető játékossal. Azért ez egy kicsit szomorú dolog. Minket mindenből kihagynak. Se tankok, se repülők, se hajók.
De hátha egyszer, legfeljebb prém. hajóként bekerülnek német oldalra a távoli jövőben. De persze olyan játékról van szó, aminek még mindig nincs nyílt teszt fázisa sem. Mire egyáltalán oda eljut, hogy jászható, hát nem tudom, addigra megvénülünk.
Az olaszok mit kapnának magas szintre? Littorio? Annál kellenének nagyobbak is, gondolom itt már valami csak tervrajzon létező hajók jöhetnének számításba. Az hogy hordozó nincs, egy nemzetnél, hát nem kell minden ág, minden nemzethez feltétlenül.
Na, de mire a WoT-ban is lecserélik ezeket a tankokat...ezzel a sebességgel, hát..na addig is megvénülünk mégegyszer, nem kapkodják el a dolgot. Utoljára szerkesztette: DantesHUN, 2014.08.27. 16:44:03
Ja, meg a másik: az milyen már, hogy magyarként semmit nem lehet tudni, például az OMM hajóterveiről, mégis csak az egyik utódállam vagyunk. Bezzeg német! Tigris tankról ezer könyv van magyar nyelven, magyar író könyve és külföldi szerzőké lefordítva. Pedig ehhez mi közünk van? A flottához mégis csak több.
Magyar nyelven a hajókról szóló irodalom is elég szegényes. Bár vannak jó könyvek.
Ha a Bismarck, North Carolina, KGV tier 8 lesz, ami elég valószínű, akkor a Littorio is tier 8, ahogy a francia Richelieu is tier 8. Tier 9-re az olaszoknak az UP-41 lenne jó, franciáknak az Alsace. Tudomásom szerint tier 10-re egyiknek sincs semmi. A franciáknak lenne löveg hozzá, nem rég került elő 17,7"-esről részletes dokumentum, de hajó nem nagyon. Olaszoknak se hajó se löveg.
Sajnos. Nem értem, miért nem népszerű téma ez, szemben a tankokkal. Jó, nem vagyunk éppen hajós nemzet, de épp nagy harckocsizók se.
Aha, hát persze előkerülhet esetleg olaszoknál franciáknál valami tervrajt, amit betehetnek X-be. De szerintem az olasz ágért se törik magukat. A francia még esetleg. USA-Japán, Orosz-német-Angol. A többieknél hát kétséges.
Én nem aggódnék az olasz ág miatt. Ha a WoT-ot vesszük alapul lesz ott X-es hajó... Kitalálnak egyet, hogy meglegyen a Tier X. (Lásd WoT-ban a T28 és T28 Prot.) Francia, Orosz ág viszont biztosan lesz viszonylag gyorsan. Főleg az orosz. A kínai után az orosz piac a legnagyobb. Történelmi hitelességet a WG-től meg ne várjunk. De én ezt is el tudom nézni a kiegyensúlyozottság érdekében.
Ami engem nagyon zavar, hogy a menü, hangár, tech tree eléggé hajaz a WoWP-ra. Nagyon erőltetik a repülőket, de az egy zsákutca. Inkább hasonlítson a WoT kezelőfelületére, mert a végén emlékeztetni fogja a "népet" a fertelmes repülős élményekre.
És még egy kérdésem lenne. Nem értek a programozáshoz, de 3 év alatt csak 2 nemzetet és magát a játékot tudták megcsinálni? Mit fejlesztenek ezek a játékon ennyi ideig?
Engem a kezelő felelet nem zavar, na és ha olyan mint a WoWP? Régen a WOt is így nézett ki.
A hangár a kikerült képeken pofás. A repülők, hát a tengeri hadviseléstől nem lehet elválasztani a repülőket. Sajnos. Mert nekem hiányoznak hogy folyton kibombázzanak, de ez van. Utoljára szerkesztette: DantesHUN, 2014.08.27. 19:48:44
A kezelőfelülete kicsit másmilyen mint a wotnak. Én már azt nagyon megszoktam, és amikor jött a wowp valahogy furcsa volt számomra. Ezért nem tartom túl jó ötletnek a különbséget, de ha az kell megszokom. A repülőket meg természetesen bele kell rakni (Korábbi hozzászólásomban a wowp-ra értettem a "repülőket", elnézést, én fogalmaztam rosszul!)
Ez egész jó, körökre osztott csatával, viszont az ágyúzásnál van távolságbecslés és a manőverezésnek is van értelme. Nem túl bonyolult ez se, de egész szórakoztató, tegnap éjjel elbabráltam vele 3-4 órát mire sikerült megtörni a Japán hadiflottát :) Bár a hajók konfigolhatóak, sajnos sok variáció nincsen, a főbb kategóriákon belül (fregatt/romboló/BB/CV) nincsenek altípusok - szóval lehetne jobb is :)
Azt fejlesztik mint wowp-ban. Szerintem ebben sem lesz 3000-nél több játékos. Alig várom a kitalált hajókat. Ha már hajó lesz benne csillagromboló? Jó lenne orosz T10-nek.
És miért lennének jók? A tengeralattjárók felborítanák a játékegyensúlyt. Egy teneralattjáró észervétlenül akadály nélkül süllyesztene el akármekkora csatahajót illetve hordozót. Nem elég az ellenséges gránátokra figyelni, a torpedókra, a repülőkre, még a semmiből láthatatlanul lövő tengeralattjáró is legyen? Hát nekem nem hiányozna.
kb a td tengeri megfelelője lenne. Óriási hiba ezt kihagyni.
Különben is itt is lehetne bevezetni egy scout osztályt akik dolga a tengeralattjárók derítése lenne elsősorba és a tengeralattjárókat is ki lehetne balanszolni, ha jól tudom kb a háború végére volt csak a németeknek egy olyan terve ami hosszabb ideig lent tudott maradni a víz alatt, ismételten egy jó balansz faktor, illetve olyan sok torpedót sem tudtak magukkal vinni. Folyamatosan utánpótlásra szorulnának ha kilőtték a torpedóikat, amik itt ugye megkapnák a rng faktort...
A repülőknek kevesebb létjogosultsága van itt mint a tengeralattjáróknak.
Tengeralattjárókkal egy egyedi stílust veszt a játék míg a repülőkkel mit is nyer? Néhány felesleges anyahajót akik ai repülőket szállítanak... Nekem nem hiányoznának a repülők, teljesen felesleges ai komponensek.
Hát nem a TD megfelője lenne,. Hiba lenne beletenni. Egy tengeralattjáró ellen esélye sincs egy hajónak. Még csak rálőni se tud, észleni se észleli. Teljesen kiegyensúlyozatlan lenne.
A repülőknek viszont van helye. Mivel hordozók voltak. Azok is hajók, és a légi támadás ellen minden csatahajó tud védekezni a légvédelmi fegyverzetével.
spg-k ellen sem tud egy tank védekezni wot-ba. Ott is meg van oldva akkor itt is meg lehet oldani. Nincs olyan, hogy vmi eleve kiegyensúlyozatlan lenne.(vagyis pont az a kiegyensúlyozatlan alapból ha vmi 10-20 évvel későbbi technikát eresztenek össze) A tengeralattjárók az eggyik fő elemei a tengeri hadviselésnek. Nem lenne szabad egy ilyen játékból kihagyni őket.
A tengeralattjáró fő eleme a tengeri hadviselésnek, de a repülőgép-hordozók teljesen feleslegesek. Most elég nagy hozzáértésről tettél tanúbizonyságot.
Gondolkodj már egy kicsit. Egy csatahajó, hogy lő egy tengeralattjáróra? Sehogy. Nem tud a víz alá lőni. A tank tud lőni a WoT-ban az arty-ra, de csatahajó tengeralattjáróra nem tud. A hajók nagy része se észlelni se támadni nem tudná semmilyen módon. Nincs eszközük ellene. Semmilyen. Ez a gond, világos-e ez? Ezért nem lehet kiegyensúlyozni.
A tengeralattjárót, csak a rombolók tudnák támadni mélyvízi bombákkal. Esetleg repülőgépek, szintén ilyen bombákkal, de ehhez meg szonár technológia kell. És épp ez a gond, a csatahajóknak, cirkálóknak nincs ilyen eszközük, technológiájuk.
nyilván ahogy a műholdas spg-k a wot-ba mi?
Ilyen baromságokon fennakadni...
kellő kreativitás nélkül nehéz is balanszolni... De akkor itt is jöhetek a klasszikus, 41-es technológia vs 46-47-essel és hasonlókkal.
Amiket lentebb elsoroltál simán kibalanszolható, persze ha így gondolkodnak a fejlesztők úgy nem is lehet.
Mert a fordítottja teljesen jó mi? Nem a repülőkkel van bajom, csak ha eggyik szerves része, akkor a másik is az. Én meg inkább választanám a tengeralattjárókat mint az ai repülőket.
Nagyon szeretem, amikor valaki ennyiére nem érti a magyar nyelvet. A következő mondatot értelmezd: a hajók nagy része semmit sem tud tenni egy tengeralattjáró ellen, se észlelni se támadni. Ezen mit nem értesz, Ezen mit akarsz kiegyensúlyozni? Ha ennyire okos vagy, magyarázd már el. Halljuk, hátha tanulunk valamit.
Gondolom nem csak csatahajók lesznek egy csatában. Erre pl. tökéletesek lennének a rombolók. De a tengeralattjáró se olyan epic fegyver mint amilyenek beállítod. Egyrészt csak korlátozott ideig tudna a víz alatt maradni mert elfogy az oxigén/lemerülnek az akkumulátorok, másrészt az első csapás után gyak, csak a menekülés marad, mert a rombolók, főleg a későbbi modelek simán le tudnák vadászni. De mondjuk messziről torpedóval eltalálni bármit is nem túl egyszerű dolog. Szóval lehetne ezt balanszloni, más kérés hogy a WG-ről beszélünk, szóval semmi jóban nem bízom e téren.
Tessék, itt a megoldás..Mi akadályozza meg a fejlesztőket, hogy behozzon egy ilyen osztályt? Meg aztán nem muszáj itt 5-5 tengeralattjáró oldalanként,lehet őket limitálni,lehet a játékukat is úgy alakítani, hogy ne legyen garantált 5-6-7-8 kill meccsenként. Egy online fél-szimulátor-fél árkád mmo-ról beszélünk, ne gyere már olyan hülyeségekkel, hogy ebbe nem lehet néhány vacak tengeralattjárót kibalanszolni.
A játékmenetet szabadon szabhatják a balansz érdekébe.
Persze a rombolók, én ezt értem. De komolyan, gondolkodjunk már józanul. A hajók nagy része tök mindegy, hogy csatahajó vagy cirkáló, semmiféle módón nem tud lőni , támadni egy tengeralattjárót. A WoT-ban bármivel ki lehet lőni bármit. Nem jó példa, hogy de az arty vs tank. Tankkal rá lehet lőni az arty-ra. Egy könnyű tank is ki tud szedni egy nehéz tankot. Még több szinttel nagyobb nehéz tankot is. Lehet nem egyszerű, de lehetséges. A repülőknél is így van, bármelyik gép tudja bármelyiket támadni.
A hajók vs tengeralattjáróknál nem ez a helyzet. Nem lehet úgy balanszolni, hogy egy adott csatában a bent lévő járművek egyik fele a másik felét semmilyen módon nem tudja támadni. Ez így baromság. Nem lehet kiegyensúlyozni.
Azzal se lehet kiegyensúlyozni, hogy majd a rombolók. Ez csapatjáték, ahol random 15 ember kerül egy oldalra. Oké, tegyük fel a romboló tudja vizibombákkal a tengeralattjárót támadni. De nem teszi, mert ügye random 15 ember, mennyi az esély rá, hogy random 15 emberből majd pont azt teszik ami a dolguk? Nulla százalék. A rombolók se csinálnának semmit. Arról nem is szólva, milyen jó kis csata lenne, ha mondjuk az MM egyik oldalra sorsol 5 tengeralattjárót, a másikra meg egy rombolót se. Azt megint csak hagyjuk ,hogy olyan MM-et kell írni, ami ezt kiegyensúlyozza. Aha, persze, az MM ami elég érdekesen működik a Wot-ban is, figyelje a következőket: mind két oldalra kerüljön csatahajó, cirkáló romboló tengeralattjáró, plusz a tier szintjüket mi? Aha..hát ebből csak katasztrófa lenne, nem pedig kiegyensúlyozott MM, ez is biztos
Meg aztán miből fejlesztenéd a tengeralattjárókat? A koncepció az van egy első szintű hajó, abból ágazik le a többi típus. Ez miből ágazna le? És hogy sikerülne minden néphez elegendő típusú tengeralattjárót tenni? Vagy legyenek csak németek úgyis az övéké volt a legjobb, aki meg angol hajóval megy be a csatába megszívta ? vagy legyenek itt is papíron vagy még papíron se létezett csoda prototípusok?
Akkor már ennyi erővel irányított rakétás tengeralattjárókat akarok, nukleáris robbanófejjel. Egyet kattintok, és nyertem. Nem érdekel, hogy ez nem egyensúly, nekem ilyen legyen benne.
Ha bekerülnének, ez a következőképen nézne ki: tegyük fel szerencsésen sorsol össze az MM, bár ezt eleve problémás, de tegyük fel. Hű oké, elindulsz a nagy nehezen kifarmolt hadihajóddal , hú ott az ellenség, lőjjünk rá, vissza lő, óh közben támad a légi erő, manőverezni kéne, egyszercsak bumm. Süllyedsz. Kész. Game over. Mi történt? Ja, jött egy tengeralattjáró. Miért nem segítettek a csapatodban lévő rombolók? Mert hármójuk közül egy AFK, egy seggel akar partaszállni egy szigeten, a harmadikat meg már rég elsüllyesztette valaki .
Ez élvezetesnek hangzik? Szerintem nagyon nem.
Tudod mi lenne a vége? Mindenki csak rombolóval vagy tengeralattjáróval menne, esetleg hordozókkal, ha kapnak olyan repülőgépeket amik tudják észleni és támadni a tengeralattjárókat. A többi hajó teljesen feleslegessé válna, és nem is menne senki velük.
Lehetett látni a WoT-ban is mi van, ha egy adott jármű típus túl OP:mindenki azzal megy. Vagy a konkurens tankos játéknál is ugyanez a helyzet.
Itt a hajóknál még durvább lenne, és senki se menne nagy hajókkal, az egész egy romboló vs tengeralattjáró párharc lenne, azért mert ők tudnak egymással harcolni, a töbi hajó típus meg csak célpont lenne.
Persze, meglehetne ezt oldani: de arra a WG koncepciója teljesen alkalmatlan. Az általuk kitalált HP rendszer, és térképek, stb, ebbe a rendszerben ez teljesen kiegyensúlyozatlan lenne.
Ha mondjuk egy single játék lenne , megoldható lenne. Ott igen. Vagy ha mondjuk a csapat egy részét az AI irányítaná.
De ez így abszolút bukta. Olyan lenne a tengeralattjáró ebben a játékban, mintha a WoT kapna egy tankot, ami konkrétan láthatatlan, és kilőhetetlen, igaz bizonyos idő elteltével ezt a tulajdonságát elveszítené, és lenne egy másik speciális tank típus ami egyedül tudná lőni így is...na és ? Ki bánat menne ezt után a normál tankokkal?
Limitálni persze. Mint ahogy a WOT-ban mi? Aha. Amúgy a kérdésre meg nem válaszoltál. Értem én, nem vagyok hülye, hogy tengeralattjáró. De konkrétan, meséld már el, szépen részletesen, hogy úgy mégis egy csatahajó mi a bánatot tesz majd egy tengeralattjáró ellen? Hogy lehet ezt kiegyensúlyozni?