Kiszivárogtak az elsõ (nem hivatalos) információmorzsák a készülõ Dead Space 3-ról.
Bár az Electronic Arts részérõl még hiányzik a hivatalos bejelentés, már a Dead Space 2 januári megjelenését követõ hetekben szárnyra kapott a híresztelés, hogy készül a sorozat harmadik felvonása.
"Néhány napja izraeli filmesek bukkantak pár érdekességre a franchise fölött bábáskodó Visceral Games fõhadiszállásán, most pedig néhány megerõsítésre, vagy cáfolásra váró részlet szivárgott ki a Dead Space 3 történetébõl. Ha hihetünk a pletykának, akkor az új rész nem ûrhajón (Dead Space), nem is ûrállomáson (Dead Space 2), hanem a kolonizált Tau Volantis jégbolygón fog játszódni, amelynek felszínén csapódik be Isaac Clarke ûrhajója. Hõsünk úgy hiszi, csak õ élte túl a balesetet, s nagy nehézségek árán átverekszi magát a hóviharon egy elhagyatottnak tûnõ épületkomplexumig, ahol kivárhatja az ítéletidõ végét. Meglepetésére egy súlyosan sérült másik túlélõvel találkozik ott, aki elárulja, hogy többen is vannak, akik máshol húzták meg magukat. Egyikük Ellie Langford pilóta, akivel annak idején a Sprawl-ról elmenekült. Isaac jó melegen felöltözik, majd kivonul a viharba megkeresni a többieket. A játék késõbbi pontján találkozik Ellievel, és egy új szereplõvel (Jennifer), innen pedig hármasban haladnak tovább. A közeli hegyekben bóklászva rábukkannak egy kódexre, aminek tartalmát megfejtve Jennifer képes lenne a titokzatos Rosetta társaság kutatási eredményeit a napvilágra hozni. Ahogy a csúcs felé másznak, mélyen alattuk nem evilági üvöltés remegteti meg a sziklákat.... A készülõ Syndicate részleteit is kiszivárogtató vakondtól származó információk szerint a Dead Space 3-ban "Hive Mind"-ként utalnak az ellenfelekre." Gamestar
mi ez a kép?mintha az ipad verzióbol lenne
Várom már nagyon. A 2.-dik rész odabaszott, de istenesen, viszont remélem a 3 picit tényleg horrorisztikusabb lesz és vissza vesznek az akcióból.
Tisztára mint a Thing-ben
jön a folytatás... kíváncsi leszek az 1. rész nem tetszett de a 2. az bejövõs volt
vagy egy korai DS2 kép, dehogy ez nem a 3 az biztos
Épp a csajomat, Magdalénát dugtam, akit a helyi lokálban szedtem fel, mivel a Magdaléna igazi zsidó név, csak meg kellett említeni hogy metélt a farkam zsidó létemre és már el is jött velem egy menetre. Egy a baj, elkezdtem mostanában gyúrogatni kõkeményen, még a zsidó szombatokon is gyúrok, de mivel girhes sovány zsidógyerek voltam, nem ment az elején a gyúrás és a konditeremben is mindenki rajtam röhögött, mikor a csupasz tízkilós ród fekvenyomás közben a nyakamra esett. Elhatároztam hát, kokszolni fogok. Elkezdtem szúrni magam, hát csodák csodája, a metélésem forradása mentén valami elkezdett nõni. Nem foglalkoztam vele de hát szómiszó visszanõtt a fitymám, amit nagyon szégyeltem. A patrióta lokálban Magdaléna felszedése közben azonban annyira elvakított a hév, hogy elfejetettem, nekem visszanõtt a fitymám. Magdaléna egybõl ráérzett a dologra, leleplezett, hogy van fitymám, nem is vagyok igazi zsidó, és ezt el is mondta a zsidó templomban a zsidó istentiszteleten, amin én nem vettem részt mert szombaton is csak gyúrok. Apám a rabbi megharagudott rám, kérte mutassam a pélómat. Elszörnyülködött, hogy visszanõtt a fitymám. Elõször azt hitte csak egy jó poén az egész, biztos spar sonkából van odatapasztva, hogy a rendõrök a meztelenre vetkõztetett motozások során ne alázzanak meg a kupaktalan faszom miatt, de tévedett. Elõvette a zsidó metélõ kését, ami egy krimpelõ fogóra emlékeztetett, amíg a bátyám Ábrahám és Salamon lefogtak, apám Bornemissza Bauer nekilátott a fitymám eltüntetésének. A fitymafékemet meghagyta és ráparancsolt a házvezetõ nõnkre akirõl kiderült, hogy Magdaléna anyja, foggal harapja el a fitymafékem, ami hatalmas fájdalmat okozott mindennek ellenére akkora orgazmusom volt, úgy szembelõttem a nénit, megvakult. Azóta még mindig folytatom a gyúrást, ám a fitymám ismét visszanõtt, néha-néha sniccerrrel vagdosom, de még mindig nõ. Félek, hogy apám most keményebb módszerekhez fog folyamodni, mondjuk bucira veri a fejem, vagy dávidcsillagot éget a faszomba. Veletek történt már hasonló? rgr
Halott ûr 3
Na végignyomtam, nem mondom hogy rossz volt, de azért többet vártam. A végén az a rengeteg hent meg tök felesleges volt, kinyírta a parahangulatot.
Az EA keményen dolgozik, hogy minden jó címét elbassza. És COd szintû idióta arcade mainstream mosléká degradálja. Univerzális csomagok? Fedezék rendszer? A co-op még hagyján, ha olyan durva lesz, mint az Alien Breed co-opja. túlélési ráta szinte zéró.
Minek a honlap meg a bejelentés ha senki nem olvassa? DeadSpace.com A co-op bónusz lesz, anélkül is játszható egyedü la játék. De co-opban többet ad: plusz cut scene-ek, plusz kütyük, dialógusok, mellékküldetések.
Bárki észrevette, hogy a Teaserben, hogy Ellie-nek két szeme van? Igaz, több idõ is eltelhetett a 2 óta és látszólag nem abban a lélekvesztõben vannak.
"Team up with a partner as Isaac Clarke or John Carver" szóóóóval ebbõl arra is lehet következtetni hogy a szingliben ha nem coopban viszitek , akkor csak néha találkoznak (mint 2. részben emberekkel) és isaac minden , carver fõbb pillanatait is megkell élnünk?? (én ennek örülnék )
Ellie szeme kérdés meg : idehaza is van mûszem ami tökéletesen ugyan úgy néz ki kívülrõl , hát még a jövõben :)) és isaac is rendben volt attól hogy a szemébõl egy baszott nagy tû állt ki :))
Elsõ komolyabb videó --> melybõl az elsõ rész hangulata (+ A dolog c. film) árad, németül tudok elõnyben http://videos.videogameszone.de/video/8766/E3[...]
Ajánlott megnézni
Hivatalos gépigény A Dead Space 3 gépigénye:
Minimum konfiguráció: Operációs rendszer: Windows XP (SP3)/Vista (SP1)/Windows 7 CPU: 2,8 GHz-es processzor VGA: NVIDIA GeForce 6800/ATI X1600 Pro - 256 MB videokártya-memória és Shader 3.0 kötelezõ RAM: 1 GB (XP)/2 GB (Vista vagy Windows 7) HDD: 10 GB
Bocsi, de lefordítanád az angolul kevésbé tudóknak is, mert eddig ha jól értettem, akkor a rajóngók maradásáról van szó
Gamekapocs hír
Nincs tervben a Wii U-s Dead Space 3
A Visceral Games fejese kerek-perec leszögezte: teljesen hidegen hagyja õket a Nintendo új asztali konzolja, így a Dead Space 3 átirata sem várható a masinán. Talán nem kaptak fejlesztõi környezetet a japánoktól, vagy csak a határidõ volt szûkös. Mi az utóbbira tippelünk. Itt a hivatalos dobozkép is.
Steve Papoutsis, a Visceral fejese a Twitter-csatornáján elmondta, csapatuknál nincsen tervben a Dead Space 3 Wii U-s verziójának elkészítése. A rajongók kérésére leszögezte, ne várják a leendõ tulajdonosok. "A dolgok változhatnak, vagy nem - várják meg a fejleményeket". A szóvirágokból tehát arra következtethetünk, hogy ha a fejlesztés jó ütemben halad az eredeti három platformon, akkor újra elõveszik a témát.
Idõközben befutott a játék dobozképe is - Isaac van a borítón, bár tudjuk, hogy lesz cimborája is Calver személyében. Co-op móka van kilátásban 2013 februárjában PC-n, Xbox 360-on és PS3-on.
Csak sikerült kicsikarnom belõle a HD-t. Nem néz ki rosszul a játék, bár érezhetõ az ME3 hatása: cover, roll, létrázás. De ha tényleg lehet solóban is tolni, a régi DS élmény végett vagy co-opban a másabb sztori végett jó lesz.
Engem a nehézség zavar, bár biztos Easyn volt a játék, mert a Necrók túl könnyen hullottak.
Ismét feltettem a Dead Space 3 E3-as demójáról készült videót, csak élvezhetõbb minõségben + a játék producerének kommentárjával Steve Papoutsis-el. "Enjoy" :D
Hírek a nagyvilágból: Az EA elnöke, Frank Gibeau egy a CVG-nek adott interjújában elárulta, hogy szeretné, ha a játékfanok száma legalább 5 millióra emelkedne, mert így élhetné túl a franchise. Ezért is mennek el inkább az akció irányába, hogy még inkább vonzóvá váljon a nagyközönség számára, és ne csak egy réteg játék legyen. A Dead Space 2013 februárjában kerül bemutatásra, akkor majd kiderül, hogy mennyire vált ez az akció orientáltság a horror élmény kárára.
Személyes megjegyzés: az 5 millió játékosszám abszolút elérhetõ és maga a játék is jónak ígérkezik, de a régi fanok, mint én, inkább örülnének egy ritka horrorisztikus kuriózumnak, mint egy Resident Evil mintáját követõ akciójátéknak. Ettõl függetlenül a Dead Space 3 még mindig horrorisztikusabb mint mondjuk így elsõre a Resi 6.
További hírek:
A Dead Space 3 megpróbál új játékosokat is elcsábítani mindamellett, hogy a régieket megtartja, ennek egyik eszköze a koop mód lesz. De van-e élet a kooperatív módon kívül? Az E3 demó alapján úgy tûnik van, és az ijesztõ jelenetekben sem lesz hiány.
Frank Gibeau tisztázta a dolgokat, hiszen sokan félreértették ezt az egész kooperatív témát. Adva van a Dead Space 3, aminek a single player kampánya azokat szólítja meg leginkább, akiknek bejött az elsõ és második rész.. Ehhez hozzácsaptak egy kooperatív multit, ami fõleg azoknak készült, akik nem akarnak egyedül bolyongani a sötétben, de valami Dead Space közeli élményre vágynak. A két módozat elkülönül; ha egyedül tolod, nem fog egy kellemetlenkedõ partner veled menni, ugyanazt kapod, mint az elsõ két rész esetében.
Gibeau külön kihangsúlyozta, kényesen ügyeltek arra, hogy az új vevõk bácsítása mellett még csak véletlenül se csorbuljon az egyjátékos élmény, ahogy õ fogalmazott, paranoid módon odafigyeltek a részletekre, aki egyedül akar borzongani, az megteheti, nem veszik el senkitõl sem a lehetõséget.
co-op úgy lesz, hogy csak baráttal lesz lehetõség a multira, ha nincs barát, akkor John Carver karaktere is másképp fog szerepelni az átvezetõkben, illetve csak egyedül lehet majd menni, Carvert ilyenkor gép nem fogja irányítani, illetve a karakter nem is lesz mellettünk, de ez a demóban is benne van. Szóval a válasz igen lesz co-op multi, de csak online splitscreen lesz
A videót nézve kivehetõ a single/co-op közit különbség. Co-opban folyton velünk lesz és plusz cut-sceneket add, solóban meg csak néha feltûnik, mint a régiekben egy-egy NPC. A bukfencezés akkor is fura, a létrázás még elmegy.
Ha ebben sem lesz FPS mód akkor nem is érdekel.Nem értem mi ez az új módi hogy minden külsõ nézetû,ez nem tetszik.
Régen is voltak TPS-ek, ez is az. A lényege az volt,hogy ne legyen HUD. Minden a játékba legyen integrálvas: élet, muníció, fegyverek, OSD, küldetés, invertory, stb. Ez sikerült is. Plusz állati átélhetõ mikor Isaac-et elkapja valami és mi az E-t verjük, mint a hülye. :D
Egyet értek, amúgy meg ha FPS nézetet akarsz Willenbrock, akkor játssz más játékkal. A Dead Space-nek mindig is TPS nézete volt, és ez még egy jó darabig sztem nem is fog változni.
Dead Space 3: Információk a multiról, a játék világáról és az ellenfelekrõl
Az E3 2012 rendezvényen interjúvolták meg John Calhount, a Dead Space 3 producerét, aki friss információkkal szolgált a játékról.
Nemrég adtak ki egy terjedelmes Dead Space 3 bemutatót, melyben fõleg látványos játékmenet felvételeket láthattunk. A mostani videóban egy interjút nézhetünk meg John Calhounnal, a játék producerével, aki a multiplayerrõl, az új ellenfelekrõl, valamint a játék világáról beszél. A Dead Space 3-ban kooperatív multi is helyet kap majd, ahol a játékosok bármikor ki- és becsatlakozhatnak egymás játékába (Ahogy pl. a Diablo 3 esetében is van).
A Dead Space 3 címû sci-fi horror játék megjelenése 2013. februárjában várható, PC-re, PS3-ra és XBOX360-ra.
Értékelés: sok mindent nem tudtunk meg, de legalább hír :D
Szeretjük a játékok alapján készült könyveket, fõleg ha nem a végigjátszott történéseket szedik össze bennük, hanem valami pluszt tesznek hozzá a megismert univerzumhoz. Készül a második Dead Space-regény, ami ilyen lesz - a kiadója szerint idén õsszel kerülhet a boltok polcaira.
A Tor Books és az Electronic Arts a minap bejelentette, hogy október 2-án kerül boltokba a második Dead Space-regény, ami a Dead Space: Catalyst címet viseli. Azt nem tudjuk egyelõre, hogy lesz-e belõle magyar fordítás, mert a 2010-ben megjelent elsõ részbõl nem volt - noha igény valószínûleg lenne rá.
Annál is inkább, mert a Dead Space: Catalyst ismét a Dead Space elõzményeibe enged betekintést, B.K. Evenson könyvében kétszáz évvel járunk az USG Ishimurán történtek elõtt. A sztori szerint két fivér akasztja össze a bajuszt az EarthGovval, mikor a Black Marker jelentette veszély éppen csak kezdi megmutatni a foga fehérjét. Érdekes lesz!
Az elsõ feliratos trailer. Enjoy :D
Új hír: EA: túl ijesztõ volt a Dead Space 1 és 2
Az Electronic Arts felmérései szerint túl ijesztõ volt a Dead Space-sorozat elsõ két része, ezért a harmadik felvonás már kooperatív móddal érkezik.
Kiderült, hogy az EA nem a játékélmény bõvítése érdekében látta el kooperatív móddal a Dead Space-széria harmadik részét, hanem azért, hogy a játék kelendõbb legyen. A cég felmérései szerint az elsõ két epizód túl ijesztõ volt a játékosok számára, így a folytatásban már kapunk egy társat, hogy azért mégse csináljunk a gatyánkba.
Az EA Games marketingfelelõse, Laura Miele elmondása szerint a játékosoktól érkezett visszajelzésekre alapozva hozták meg a döntést, ugyanakkor biztosított mindenkit arról, hogy a Dead Space 3 nem csupán egy szimpla lövölde lesz; továbbra is megtaláljuk majd az ijesztõ pillanatokat, de most már könnyebben kezelhetjük ezeket, hiszen van egy társunk. Miele hozzátette, hogy õ is inkább a férjével menne el egy horrorfilmre, mint hogy otthon, egyedül nézzen egyet. A céljuk tehát az, hogy azt a közönséget is megragadják, akiket elrémisztett a Dead Space elsõ és második része.
Magyarul butítottak rajtam hogy többen vegyék. Kötve hiszem, hogy a Dead Space játékosok ezt jelezték volna vissza.
Nem igazán értem ezt a hírt, hiszen a koop mód nem is lesz kötelezõ... de nyilván a nagyobb célközönség miatt amúgy sem lesz annyira ijesztõ, mint a korábbi 2 rész.
Ijesztõ? Nekem max 5 éve lehet az lett volna, de most úgy tudok nevetni rajta, mint a TF2-õn vagy a Sonicon. Némikép értem a dolgot. Állítólag nem volt olyan sikeres a játék, hogy legyen keret a többi részre, amire ugyan a szûk fan rétegnek van. Így kell egy kis upgrade, hogy jobb eladásai legyenek. Ezért a co-op, hogy legyen multi rész és ne legyen ijesztõ. ergo több bevétel, biztosabb jövõbeni címek. A készítõk azért arra is ügyeltek ,hogy a régi fanokat se vágják meg nagyon. Így solóban az élmény majdnem a régi, leszámítva az újításokat -> cover, bukfenc és létrázás.