Én ilyet vettem nem egészen 2 hónapja (Logitech Extreme 3D Pro-t váltotta), és eddig igen elégedett vagyok vele. Lockon FC2 és Black Shark után a TOH-ban is abszolút jól mûxik (s így nem is off annyira a HSZ ). A stick része is rudder twistes, de én onnan mindehol "lekonfiguráltam" az oldalkormányt, a gázkar hátoldalán levõ (a képen jól látható) "billenõ tengelyre" tettem rá, így véletlenül sem térítem ki aktív manõverezés közben sem.
Nagyon jó lett! de... -az elsõ mondatban az elsõ "bizonyult" helyett nem "indult"-at akartál írni? (áprilisi tréfának indult) - a karbantartás részhez még hozzá tenném hogy ha a hangárban átnézed a helikoptert és megtalálod a hibát a javítás ingyenes lesz (legalábbis nekem eddig mindig az lett) ,és a tréningben erre is van oktató rész (hogyan vizsgáld át a helit). Egyébként remek munka!
Melyik testvéres visszaemlékezõs a lezuhanós? Amikor lelõvik a heavy-t? Ez a második. Mert nekem ott is rtb volt a vége.
Javítás, indítás, felszállás, repülés, leszállás, leállítás, hogy repül, irányítás, autorotáció, teheremelés és a karrier mód. Van amit még bele kellene írnom?
Elég sok tennivalóm volt a héten, ezért nagyon keveset haladtam. Nah már csak a típusismertetõk vannak hátra. :)
Még mindig dolgozom a leíráson, jó lenne ma befejezni. :) Kicsit lassabban haladok a vártnál és tegnap megjelent egy MW3 is, ami elég sok idõt elvont...
Én is ezért nem erõltetem mostanában... Pedig a nagy plugineknek nagyon kellene a hálózati optimalizáció miatt az 1.6, plusz valamit mintha a rammal vagy a magokkal is bûvölnének a dedikált szervereken... Szerintem elõbb lesz arma3 mint arma2 1.6os patch :) :) :) Nah nem offolok többet.
csak számodra fura bár az igaz hogy sok munka nem kellene hogy legyen vele, de össze kell rakni a teljes játék lecsupaszításával a demót.. bohemiánal szoktak mindig egy mini szigetet belerakni, kiválasztanak néhány missiont ami mûködõképes stb. az tény hogy csigalassúak, ahogy az arma_oa 1.6 os patchel is már hónapok óta kínlódnak, minden héten kiadnak egy beta verziót amiben 2 db legjelentéktelenebb bugot kijavítják... ha így haladnak 2126-ra a bugok fele ki is javulna
Erre csak azt tudom mondani, hogy arany morzsval díszitett arany csontot adományozok annak, aki a játék hivatalos honlapjan talál demo-t... :) http://takeonthegame.com/
A testvéri visszaemlékezõ tényleg lezuhanós, utána lehet rohangálni az AK-val hadonászók elõl, de experten sajnos elég jól lõnek... Leginkább csak elfutni lehet elõlük, a nagy részüket úgyis elintézi az AH-6. Ha megállok valahol és sehol senki, csak eltalál egy kósza golyó...
Tudom, Arma is van itthon :) Azért kérdezem, mert lehetséges, hogy limitálva van a játékban, hogy milyen közel lehet hajolni a mûszerekhez, bár most jut eszembe, hogy az egérgombbal lehet közelíteni freelook-ban ... na ezt még meglesem :)
A TrackIR SW pedig frissült simán, meg is jelent benne a TOH ...
Az arma2 6 dof-os TrackIR támogatással bír tehát érdemes ránézned mégegyszer. Bár lehet várni kell hogy megérkezzen a gyári tir frissítés hozzá.
Pár kérdés, mielõtt negatívumnak felhoznám (Ja és expert :) ) ...
Szóval: hiába van az FFB beállításoknál kikapcsolva a Damper effect, néha bebolondul a cucc, és folyamatosan ráz a botkormány: Bug vagy feature? (A gép elvileg level flightban, szóval nagy gond nem lehet ...)
Aztán TrackIR-el nem tudok normálisan "rázoomolni" a mûszerekre, nagy részüket leolvasni sem tudom ... csak nagyjából kitaláltam, ki kicsoda ... ez normális, vagy finomhangoljam még?
Hali! Én már végig is vittem. Sajna elég rövid volt még a "mellékküldetésekkel együtt is, de remélem bõvülni fog valahogy a játék.
Akkor léptem ki, mert már fáradt voltam. Holnap folytatom a mókát, beszámolok az eredményekrõl.
Valaki eljutott már a bélnanézegetõs pálya utáni testvér visszaemlékezésig? Az az érdekes, hogy egy pont után szinte irányíthatatlan lett a heli, lezuhantam, és mégis továbblépett a sztori. Vagy ott ez volt a lényeg, hogy zuhanjak le?
A magamfajta kocapilótának már a közepes mód is kellemes kihívást jelentett, de menetközben is tudsz majd állítani rajta.
köszi, anno végigzongoráztam a billentyûzetet, eszerint a num entert hagytam ki (bár amennyi kombinációt használ szerencsétlen, még zongorázhatnék egy ideig, mire mindent megtalálok) köszi
Sziasztok! Nekem eddig nagyon bejön a játék, lenne vele kapcsolatban két-két kérdésem/észrevételem
Külsõ nézet van-e, és ha igen, mivel hozható elõ, illetve a futót be lehet-e húzni valahogy a Heavy-n, mert nekem eddig nem sikerült?
észrevétel: amikor a heavy-t vizsgáltam át kijött, hogy az üzemanyag-rendszerrel, meg a sebváltóval gond van. Ezután vettem észre, hogy a kerozintöltõ nyílás alatt egy kb. 10-15 centis olajfolt, a heli alatt meg pár csavar, meg anya van (mondjuk a sebváltó felül van, nemtom mit keresett a gép alatt XD) már kétszer találkoztam madárfészekkel is a heliken, az egyik a heavy hajtómûvének beömlõnyílásánál volt, ezt még elfogadom. De milyen õrült madár az, aki az MD-500-as (light) kipuffogojának a burkolata alá fészkel, és hogyan, ha az állandóan csukva van?
Apropó: nektek is volt olyan, hogy a játék l.: 3 hibát írt ki a helinél, de te csak 2-t találtál meg, pedig mindent átnéztél?
Ha valakinek megvan, töltse már fel valahova a kézikönyvet, már ha létezik egyáltalán. Gondolom amit linkeltem kép, az a rotorlapátok dõlésszöge, ami befolyásolja a gép emelkedését, süllyedését. A gázkart én nem szoktam bántani, megy FULL-on.
Mára terveztem, de még csak az elején tartok. Most azt mondom, hogy hétfõ-kedd.
Szépen végigrepültem a bálnamegfigyelõs bevetést. Kimenni a géphez és beindítani, majd felszállni és megkeresni a bálnásember hajóját, ez még nem volt annyira összetett. Mellettem ült az ember a kamerával, a jó felvételhez pedig elég közel kellett menni. Néha függeszkedtem, néha csak kõröztem felettük, végig finom pedál, kollektív és ciklikus kar mozdulatokkal. Na ez megtanítja az embernek, hogy semmi hirtelen mozdulat. :)
Néhányszor annyira le akartam lassítani, hogy teljesen leengedtem a kollektív kart, közben a jobbra ülõ csoki mellett próbáltam szemmel követni a bálnákat. Húztam is a gépet, a sebességgel együtt a magasság is csökkent. Uhh de jön a víz, kollektív tökig felránt, közben a pedálokat is lépni kell, végül nem estem vízbe.
Ez az egy repülés 40-45 perces volt, a végén leszállás. Akkor már nem mertem autohover nélkül operálni, kár lett volna a végén összetörni a helikoptert.
Szóval eddig jó móka és ahogy olvasom a Bohemia által küldött pdf-et, lesz még pár izgalmas reppenés.
Azt hiszem, hogy a cikkben ki kell térnem a helikopter mûködésére és az irányításra is. :)
Ami még eszembe jutott. Talán nem indul be a második motor rendesen? Hamarabb felszállsz, minthogy mndkettõ felpörögne? Várd meg mindig a READY TO LIFT UP! utasítást.
Ahogy Sanyo írta: A TORQ-ot tartsd semleges színben. A gázkart max 3/4-ig told fel. Bár ezt gépe válogatja. Van aminek lehet tolni FULL-on végig.
Túlságosan húzod a kollektív kart (bal kézben), így túlterheled az erõátviteli rendszert és a hajtómûveket, amik tönkremennek.
Nézd át a joystick, gázkar, kollektív, pedál kontrollerek beállításait, lehet hogy valamelyik nincs rendesen bekalibrálva, ezért egy kis mozdításra is nagyot "ránt".
A kampánnyal másnak még nem volt gondja? Most az Operation Longbow pályán járok, ahol egy katonai helikoptert kell vagy 30 km-re elvezetni. A gond csak az, hogy addig eljutni egyszerûen lehetetlen. Van, hogy felszállás után szinte azonnal, van, hogy a cél elõtt 5 km-rel, de a helinek ha egy kicsit is hozzáérek bármelyik kezelõszervéhet (emelkedés, fordulás, ilyenek) akkor leesik a fordulatszám, mintha lefulladna a motor és dugóhúzóba kerülve belefúródok a hegyekbe. Mitõl van ez? Ez is a védelem része lehet?
Nálam általános beállítási hiba lehet, mert egy szimulátorban sincs FFB. :) Kicsit rázza a botot, de csak annyira hogy érezzem, mûködik.
Most repültem 2 órát és egyre jobban tetszik. Az MD 500 is kezesebb lett, csak nem kell annyira rángatni és egy kicsit elõre kell gondolkodni. Elkezdtem a karriert, a cikk pedig készül...
A teheremelés csak egy dolog, utasszállítás, kommandósok kirakása, légimentés. Ha ismerõs a régi SimCopter, akkor kb. az a kategória, csak sokkal jobb grafikával. :)
@kelemenlajos: Itt figyel a polcomon majdnem az összes jelenleg a piacon lévõ harci repülõ és heliszim, viszont polgári eddig még nem kötött le ... (Search and Rescue viszont tetszett ...)
MEGOLDÁS A HULLÁMZÁSRA!! A beállítások/videónál a "Prostprocess Effect"-et kapcsold ki (disabled) és megszûnik. A Gyártó logo néha-néha megjelenik, de hullámzás nem követi.
Egyébként én egy simtransmitter nevû RC si irányítóval nyomom, csak az a baj, nincsenek rajta gombok. Egyébként nekem nagyon bejön. A sztori vonal is megfelelõ, fordulatos, a feladatok is kidolgozottak. A párbeszédek sem elnagyoltak, jókat lehet kacarászni rajta. Lelkes amatõr vagyok. A Search and Rescue óta várok egy normális civil helis játékra.
Küld el privátban, hogy milyen lapod van, mennyi és milyen ramod... csak, hogy ne itt offoljunk! :)
X6-d van nem? Szinte mindenki ilyen 3.6-4GHz közt használja... gyári hûtõvel is mennie kell legalább 3.6-n... Ha gondolod utána nézek, hogy mi a nyitja a dolognak...
Tréninget a teheremeléssel kezdtem, jól jön az autohover ilyen esetekben. :) Az autorotáció gyakorlásánál sajnos az MD 500 túl ideges (vagy én), ha le is tudom tenni, akkor is felborul. Minden expert (legnehezebb) módban.
A Bell 412 és az AgustaWestland AW101 viszont nagyon jól fekszik nekem, sokkal nagyobb élmény repülni velük. Érzésre változott a repmodell a béta óta, vagy csak simán belejöttem. :) Az irányítás jobb lett, a kollektív kar már nem ugrál ha a G940 gázkarjára állítom. 1920x1080-ban 17-25 az FPS, kb. ennyi volt a bétában is. A cikkben hosszabban is le fogom írni, +1-2 videó is lesz, de nemsokára mennem kell, a párommal vacsorázni megyünk.
Szia Dummy!
Van valami infód az új logitech driverrõl? Hihetetlen, hogy több mint egy éve nem frissítették... :S