Probald a Steering Force-ot novelni, bar az igazabol mast csinal, meg a neve alapjan is mast, de bizonyos ertek felet gyengit. Ha nem, es ha meg meg van az ini amit adtam, abban probald az FFB resznel Gain vagy az Output Max erteket csokkenteni.
Hol tudom megnézni egy adott event idõeredményeit?
Megvettem az Alpint, tényleg elég zsivány, bár rF1-hez lett volna ilyen gumifizika annak idején !!! :D
Van valami trükk (lusta vagyok visszaolvasni, bolond gyerek ma kiborított odaát...) , hogy csökkentsem az FFB erejét? Már csak negatívba tudom rakni, de az meg ugye nem jó ....
A Renault Alpine-ról van szó ? Pont van annyim akkor megveszem ....
Pedig biztos nyernél. Én már nem tudok játszani H patternel, mert nem jó a G25-ön, így marad a flip. Én ahogy nézem, a pálya elsõ szakaszán simán hozok a többiekkel szembe 2-4 tizedet. De a célegyenes ráfordító kanyart egyszerûen sehogy sem tudom normálisan bevenni, ott eldobom az összes elõnyöm...
Mentem nehany vigyorgosabb kort, igy mar meg van a 2:22-es ido. Es meg van benne, vagyis azok az elso idok korrektnek tunnek. Es hpattern+3pedal, bar ez az auto eleg baratsagos, nem hinnem hogy sokat nyernek egyszerusitve.
De marha jo ez az auto, hiaba regi engine vagy futoszalagon gyartjak az autokat, valahogy eltalatak a tutit;)
Én is megyek Alpine-val, de nem értem, hogy mennek olyan idõket vele... Én eddig max 2:23.0-át tudtam. Néztem visszajátszásokat és sokkal gyorsabban veszik be a kanyarokat. Olyan sebességgel, aminél nálam már rég megforog a gép. Jó én se vagyok pro, fékezéssel is vannak problémáim. Meg érdekes, hogy pár ember visszajátszásánál hibával kidob a játék...
Pont azt írtam, hogy sok szimulátorfan is azt mondja, hogy ez egy teljesen normálisan használható game. Nem is zavar annyira, hogy volt, aki kinevetett, inkáb csak elbizonytalanodta,, hogy annyira lehet, hogy nem is fasza ez a játék, pedig sokan mondtátok. Hasítok tovább, mert ha el tudok indulni, akkor tetszik a SRW. Ha... el tudok indulni
Miért van az, hogy kiröhögnek egy másik fórumban, mert SRW-t játszom? Mind azt mondtátok talán, hogy annyira nem is szar, kényelmesen játszható, kultúrált környezetben. Értem én, hogy nem teljesen szimulátor, meg nyilván mindenki más is látja, aki szimulátorban versenyzett, akár ligákban is. Mégis valamiért itt vannak sokan, meg is néztem pár magyar játékost, kik-kicsoda, és itt nyomják korább race és rfactor versenyzõk. Annyira akkor nem lehet szar a játékélmény, nem? Akkor miért vagyok közröhej tárgya NFS-es fórumban, ha azt mondom, hogy ez egy normális autóversenyzõs játék?
Imádom az Alpinet. Az én vezetési stílusomhoz nagyon illik. Általában a kanyar bejáratánál picit csúsztatom, és így veszem a kanyart egyensúlyozva, hogy nehogy túlforogjak. A gázt és féket szinte mindig egyszerre használom fékezésnél, ill kanyarban is :) Aztán lehet agresszívebben vezetni, az is jót tesz neki :)
En sose ertem, es soha nem is fogom ,hogy hogy csinaljak. Megyek utana, mar fekeznem kell, vagy lassitanom mert csuszik le az ivrol es siman allva hagynak .:))
Nalam ilyen gond meg nem volt, legalabbis nem tunt fel, bar sokszor ki van kapcsolva a teljes HUD, csak a futam vegen latom az idoket:D De elofordulat hogy valos idoben szinkronizalnak valamit, es a kockas a net akkor bugos a dolog.
Amugy az az Alpine marha jo auto, de nem is ertem hogy mennek vele olyan idoket?!:) Nekem 2:25, igazabol „lassu” az auto, vegig padlogazas, valszeg a kanyarokat veszem tul szepen:D
Azok a visszajatszasok valszeg egyszeruen csak szarok, nem hinnem hogy ennyire csalnanak, vaszeg ellenorzik oket, mielott fizetnek. Foleg a nagyobb osszegeket es az Amcsi meghivasokat.
Szerintem ennyire gyorsak;) Bar ennel az autonal nem annyira durva a helyzet, de meg en is 1-2 masodperccel jobbat mentem pillangoval es ketpedallal (amugy is automata eredetileg, vagis ezzel itt nem csalnak). Ha bekapcsolnak valami segitseget, az ismet 2-3 masodperc is lehet. Ha kivulrol vagy hatulrol toljak, foleg ezen a belathatatlan palyan, az is lehet 1-2 masodperc. Es raadasul szeretnek csuszkalni, driftelni, keresztbe menni, amiben kicsit kedvez is nekik a program.
De hozzam nem mindig jo mericskelni, mert nem eroltetem tul magam, raadasul amikor mar unkorrektnek erzem az auto vezeteset es viselkedeset, de meg lenne benne, akkor mar nem eroltetem tovabb, mert ugy nem erdekel.
De Toya is fent van, szokott menni itt-ott, es O alapbol gyors, korrekt, jobban tolja mint en. Hozza mar lehetne hasonlitani az ur idoket. De meg Ot is lenyomjak, vagyis ott mar el lehet gondokodni hogy necces a dolog;)
Nekem az tûnt fel, hogy nem mindig a valós idõt mutatja. Értem ezt úgy, hogy vettem egy Alpine A110-es, és hotlapoztam Watkinsban. Beállítottam a ghostot is. Sorban döntögettem az idõket, majd egy 2:23.xxx idõ után elégedetten kiléptem... Nézem lobbyban 2:24.xxx-et ír. Kilépek a weblapra, ott is.... Na szép mondom, érdemes volt küzdeni. Majd visszaléptem, megint futottam pár kört. Újra nézem... már 2:23.xxx-et ír. Rá 1 órával az oldalon már 2:22.708 -al a 15-ik vagyok :)
Én egyszer kíváncsiságból letöltöttem néhány ilyen toppos idõ ghostot, de nekem gyanus, hogy mindegyik rendszeresen elõre teleportál a pályán. Vagy az mitõl van, nem lehet valami bugot találtak azért jobbak ennyivel?
Csak bevasaroltam a Bentley-t, kivancsi voltam ra, meg a CotA palyara is, sose mentem meg rajta (nem vagyok F1 fan). Az auto jo, igazi tank, jo eros de hasznalhato. Eredetileg full automata, de elvezetbol hpatter-3pedal komboval teljesnen jol vezetheto.
Gyorsan mentem nehany kor Eventet. Korozgetek, korozgetek, es mentem egy 2:22-ot. Ah, mondom fasza, megfutottam a tuti idot. Aztan 2:20-nal mar gyanus volt, 2:19-nel mar nagyon gyanus... Aztan rajottem, hogy nem 2:22 a tuti ido, hanem 2:12-ot mennek a listaban:DDDDDD Es meg 3 nap hatra van, a gyujtogetos toppos emberek meg ott sincsenek:D
[A video szaggat, ismet elpiszkaltam valamit a codec-ben, de mar toroltem a nyers file-t:/ Mutatoba jo lesz, de ezt a videot mashol nem reklamozom:D]
Nekem is csak auto kuplung van. Most azon gondolkodom, hogy rajtnál átrakom automata váltóra és így nem ragadok be annyira az indulásnál.
Mar a rajt elott sokszor latni, hogy kitol mire lehet majd szamitani. Folyamatosan vilagito vagy villogo feklampak, ide-oda rangatozo kormanyzott kerekek, dudalas, villogas.
Autotol fuggoen sokszor necces a rajt, mert a legtobbszor ki tudom kuplungolni es csusztatni, de vannak autok, amelynel fizikalisan nem lehet felvenni a versenyt a minimal TC-vel sem. Ilyenkor tobbszor volt mar, hogy beirtam nekik, hogy lassan indulok! :) Persze, ez nem ovatossagra keszteti oket, hanem arra, hogy azonnal megelozzenek:DD
De volt amikor lefulladtam a rajtracson, mert a hangzzavarban nem halottam a motorhangomat, tulsagosan felengedtem a kuplungot:)
Ja meg a másik, hogy kioktatnak, hogy nem tudsz rajtolni. Persze full TC-vel gondolom milyen rohadt nehéz nekik elindulni... De amúgy jó volt, mert hoztam egy csomó kreditet.
Na jah. Tegnap én is nyomtam jó párat, de a fairplay sehol nincs. Felsõ íven elõzni nem lehet, ha meg alulról próbáltam, simán lenyomott a csávó többször is... majd mikor kipörgött, neki állt feljebb. A másiknak meg ott sem vagyok a közelében, másik 2 erõcsávóval harcol, aztán mikor kiesik, nekem küldözgeti, hogy f*ck. Nem is értem. Ezek bántanak, mert nem tartom magam agresszív versenyzõnek, azt hiszem ezt Te tudod is igazolni jó pár év együtt oválozás után :D
na... ma reggel a Viperrel végig is tudtam menni gond nélkül, nagyon tetszik a gép (nem mintha tudnám, milyen, mert sok autót eddig nem vezettem) De azért jó a Dodge
én ezért fogom megpróbálni a viperával a challenge-et watglen longon. Ott legalább nem lesz gyilok, F3-mal nem is indulok el... a többi formulaautót, amit próbáltam,simán tudtam kezelni, de a F3-as gépet egyáltalán nem. Azt passzolom... Az ovalt is passzolom kicsit az utcai autókkal, mert nem annyira menõ. Mentem volna inkább a phoenix road course-on, az viszont igen jó pálya... de ma már el se tudtam indulni. Majd holnap talán :)
Sajnos az ilyen versneyek a legtobbszor hasznalhatatlanok. Notebook-kal es billel eleve benaznak. Akik segitseggel toljak, lazan elstartolnak, es az elso kanyaban nyerni szeretnenek;) A feltartas es cikazas teljesen alap, benasagbol, kezelesbol vagy szandekosan. Kanyarodni nem tudnak, azt hiszik oval, akkor biztos egyszeru, versenykultura nulla.
Tisztelet a kivetelnek, mert neha ki lehet fogni jo versenyeket.
Vicc, hogy miket csinálnak emberek ezen az F3 Oval versenyen. Úgy cikáznak elõttem, hogy képtelenség nem nekik menni. Mentem vagy 10 futamot és mind a 10-ben hátulról kipörgettek...
Basszus most meg letöltötte :) köszi, majd meglesem!
A lehetosegekhez kepest eleg jol osszeraktak. Es meg Beta:DDDD Bar erosen ketlem, hogy valami radikalisan (uj engine:P) valtozna:P
Gyors online futamokra tokeletes lenne, mivel a szervereket az SRW adja, igy elvileg lag mentes, de barmikor indithat barki (min 2 ember). Es szinte mindig, a versneyek 80%-a uresen all.
Pl.: ennyi szervert lehetne inditani, de ilyen aranyban mindig uresen allnak. Latszik, hogy a csak a gyors ovalok es az ingyenes autok mennek csak. Pedig a tobbi versenyen is jo autok vannk. Ott az uj Jaguar, Lexus LFA vagy a GT2 (Corvette, BMW M3) es GT3 (BMW Z4, McLaren MP4).
Azota sem probaltad ki?!:) Igazabol gyokketto egyszeru az egesz;P
Tartalom A palyak ingyenesek, az autokat vasarolni kell a weboldalon vagy a programon belul. Vasarlas penzert, a jatekban vagy a weboldalon keresztul bankartyaval feltoltott egyelegrol, vagy kreditekert, amit a hivatalos futamokert (online Event es QuickRace) ad. 1$ = 1000Kredit. 1 teljesitett versenykor = 5 kredit.
A frissen megjelent autokat, 1 nap idotartamig lehet ingyen kiprobalni (ehhez versenyeket is inditanak).
Hetente egyszer, egy autoval, a regebbi autokbol valogatva, 1 napos ingyenes teszt lehetoseg es 50%-os kedvezmeny (csak penzert, kredit nem jatszik).
Offline versenyek A meglevo autokat tudod hasznalni offline gyakorlasra vagy AI elleni versenyre. Krediteket ezert NEM ad.
Nehezsegi szintek Harom fajta van: Beginner, Intermediate es Advanced. A Beginnerben sok az Advancedben minimal segitseget (ABS, TC) lehet hasznalni. A kontroller (bill, gamepad, kormany) es a vezetesi nezet (hatulrol tologatos, motorhazteto, cockpit) szabadon valaszthato barmelyikben. A listazott futamok nehezsegi szintjet a weboldalon lehet beallitani (My Account).
Online versenyek Krediteket ad minden korert. Ket nagy csoport van: ingyenesek es fizetos. 95%-ban ingyenesek. Ot fajta verseny van. Az Events-ek: HotLap, Challenge, SRW Race, SPDC es QuickRace.
Hotlap Event: minden nehezsegi szinten inditott hotlap versenyek, valtozatos autokkal es palyakkal, a nagyresze ingyenes reszvetellel. Ket hetig tart, az elso 3-10 helyezest dijazzak, 1–50$ ertekben. Az event inditasakor a szervert az SRW inditja, altalaban 30 peces, utana barmikor barki belephet. Nincs mas a palyan, egyedul lehet korozni.
Challenge Event: 10-30 perces idomero es utana egy 5-20 koros verseny. Az idomero egyedul a verseny rendes online futam. Az eredmenynel a versenyen teljesitett osszido szamit. Dijazas a Hotlaphoz hasonlo.
SRW Race: Hetvegenkent rendezett SRW futam. Egy hetig tarto idomero (hotlap szerverek), a hetvegen pedig 2 reszre osztott futam. Neha fizetos a reszvetel (1$), de sokkal tobb helyezetet dijaznak es nagyobb osszegekkel.
SPDC: Rendszeresen Mitsubishi Evo-val tartott HotLap verseny Infineonon. Az elso helyezett elvileg 5000$-t kap es kiviszik Amcsiba hogfy korozgessen az igazi autoval is (http://blog.simraceway.com/Winners/).
QuickRace: Rovid online futamok, naponta valtozo kinalattal. Belepes barmilyen nehezseg szinten. 99%-ban ingyenes. Sok a zuzas, benazas, mint minden free szerveren. Legtobbszor a rovid es gyors versneyeket kedvelik, a versneystilusuk es a kredit gyujtogetes miatt. A fizetos versneyek HeadToHead. Vagyis ket emberes. Mindket belepo kifitez X kreditet, a gyoztes a 2-3-szorosat kapja.
A szervereket az SWR inditja! Belepve („szervert inditva”) a versenyre keszenletbe kerul a szerver, ha masvalaki is belep, akkor 3 perc mulva automatikusan indul a szerver. Ha ido elott megtelik (12 ember), akkor azonnal indul a verseny.
Kontroller konfig file piszkalast es alapot piszkaltam ide korabban. A file beallitasokkal lehet nyerni plusz erzest a kormanyra, foleg az elso gumikrol. A fejlesztok a plugin-eket letiltottak, de az utobbi idoben gyujtik ossze hogy melyekre lenne igeny. A RealFFB-t maguktol ajanlottak, talan lesz valamikor.
Érdekes hogy eddig nekem a Jetta jön be legjobban, pedig valójában egyik legunalmasabb autónak tartom. De ez a példány nagyon komoly. Hangja, vezetési élmény, minden :) bár teszem hozzá elég kevés autót próbáltam ki még a bundle-bõl is. Nem gyengén hajaz ugye eleve az A3-asomra (kár egy S3-as nincs még benn), úgyhogy rendesen mosolyt csal az arcomra :) Kormánybeállításokból viszont úgy általánosságba lehet többet ki lehet még hozni (remélem). Még nem sok idõm volt próbálgatni, de valami még nem stimm azt érzem. Meg túl könnyen kicsúsznak a kocsik, elsõ kerekesek is, és nehéz visszarántani õket. Ez viszont lehet csak megszokás kérdése lesz, mert hát ugye nem full szim, azt tudjuk... de attól függetlenül óriási hiánypótló Shift2 és TD: Ferrari után.
Az ilyeneket en is szeretem. Hasonlo mint multkor a Morgan Super Sport, de ez valamivel izmosabb.
Nagyon fasza rajta az a középsõ visszapillantó:) Imádom az ilyen régi kocsikat. Fõleg, ha irreálisan nagy motor van benne. Nem piszkít bele a computer se. Élvezet az ilyeneket vezetni.
Ja, kicsit old-school erzes, de a lehetosegekhez kepest tisztessegesen ossze van rakva, az autok jok, hangulatos oket vezetni. Sajnos a default setup-ok nem mindig jok (foleg a fekeroleosztas), de kibirhato.
Van most Mustan hotlap is Silverstone-on, teljesen jo az az auto. Kicsit tojashej stilusu a fekpedal hasznalat (gyorsan keresztbe all meg egyenesben is:P), es a visszavaltas is nagyot rat, de kicsit mas stilusban fekezve es valtva el lehet szorakozni vele.
Az AI eleg hulye (egyfajta van, tomot sorokban koroznek:P), de ha mar szetrazodtak nem olyan rossz. Foleg 10-20 kor alatt, a vegerol indulva:D
Háát nem tudom... Én mostanában csak farmolom a crediteket. 90%-ban elõröl indulok(gyorsan betölt) és mindig lemaradok az elsõ kanyarok után, hogy legyen valami kis versenyzés. Sokat ütközök, kicsúszok és mégsem ment le a SQ. Helyezésnek úgy sincs sok értelme, mert így is úgy is +5 credit körönként. Viszont mikor új kocsival megyek párat, akkor rögtön megugrik a SQ.
A forumban valamit irtak a koridokrol, a pontos vezetesrol, utontartasrol es a balesetekrol is. A baleset egyertelmuen, de mar az offtrack is rombolja.
De igazabol nincs sok ertelme, mert meg a szervereket nem lehet az alapjan filterezni. Vagyis neha komolyabb intervallumot ir ki, de nem tudom miert:)
Bar annyi haszna megis van, hogy ha a csatlakozok nagyresze 20-30 kornyeken van, az vagy nagyon uj, elvetve hasznalja a palyat es az idealis nyomvonalat, es valszeg sokszor zuuuuz:D
Minél több fajta autóval mész, minél több pályán annál nagyobb lesz az a szám. legalábbis én így tudom. Eddig mentem 6 autóval kb. 6 pályán és így most az SQ 64. De nem minden autóval mentem minden pályán.
Napokban pont néztem egy filmet errõl az autóról valamelyik okostévén, és az minden volt csak nem orrtolós :)fürge volt, nem ilyen lomha öblögetõs a kanyarokban .( Sajnos megint beszélhetnénk, ugye, a sebességérzetrõl is ...) Persze ez régen nem érdekel már, hogy mennyire hasonlít az igazira, ha jó vezetni felõlem lehet orrtolós is :)
( Az külön érdekes volt, hogy a tükrön van valami kis mozgatható elem, azzal szabályozzák a hûtõbe jutó levegõt .:)
A nem tul jo setup-ok mellett, azert azt is figyelembe kell venni, hogy az SRW-ben az autok nagyresze utcai jargany, vagyis a gumik felfuggesztes nem versenytechnika:) Az utcai autok nagyresze orrtolos (sulyelosztas, lengescsillapitok, kokemeny „ballonos” gumik stb.).
Raadsul ez az auto eredetileg felautomata, vagyis a visszavaltasokkal is ovatosan kell banni (vagy sok blip):)
Sajnos sok alap setup rossz, a korabban irt mindenkinek jeleg miatt:/ Talan egyszer lesz Pro sorozat ahol lehet majd allitgatni vagy normalis beallitasokat csinalnak.
Nekem ez az autó nagyon nem jön be, valahogy ez most nem sikerült :)) Fékezni alig lehet vele, keresztbe áll, kanyarban olyan szinten túrja az orrát, hogy valami hihetetlen ...Lehet, hogy jó lenne, csak kellene neki egy kis állítgatás ....
sziasztok anyi jot halotam tututol evel a játékal kapcsolatban gondoltam kiprobálom sikerûlt feltelepitenem regisztráltam de aztán nem tudom elinditani nem értem milehet a probléma ha tudtok segicsetek léci elõre is köszi
Errõl a kocsiról jut eszembe, hogy csak nekem hiányoznak a Nissanok? Egy GT-R-t nagyon szívesen látnék a palettán.
Igen, az 25-os, nem 20-as:) Vagyis megjobb;P Es ilyenkor keddenkent van ingyenes/50%-os teszt nap 1-1 autora, erdemes kiprobalni, es ha tetszik, erdemes megvenni (ha alapbol „draga”, de igy „elerheto”). Mas akcios csomagbol, foleg a 25-os utan, mar nem eri meg, vagy nincs ekkora kedvezmeny.
Vannak bundle csomagok, azokat is erdemes megnezni. A legjobb a 10$-os 20 autot tarttalmazo csomag. Jo autok vannak benne. Elvileg ezzel kellene kezdeni a vasarlast, mivel ebben sokminden van, kesobb nem lesz atfedes ha korabban mar vasaroltal valamit.
Tegnap 20 dolcsit befektettem végre :) még csak kóstolgatás szintjén van játék, de full pozitív olyan szempontból hogy legtöbbször úgyis egyedül vezetgetni szeretek, élvezetbõl, 3 pedál + kéziváltó. Elsõ shopping eredmény: Micu EvoVIII, Toyota G86, Audi TT RS, 1970-es Alfa, Lancia Stratos. Álomgarázsam is ezekkel kezdõdne :D Pro-bb szimekkel szemben nagy pozitívum nálam a gyári mûszerfal/felszereltség, viszonylag kompromisszummentes grafika, és veletek ellentétben az egyszerûbb beállítások :D Versenyre egyelõre nem megyek, de még egy 10est elszórok kocsikra az fix, elsõsorban veteránokra (Ford Sierra-ra extra kíváncsi leszek) :)
Mar tobben erdeklodtek az indithato hosztokrol, de erdemi valaszt meg nem lattam. Tippem szerint nem fogjak eroltetni. Mivel az alap program es a palyak ingyen vannak, az autokat filleres aron adjak (leszamitva nehanyat), a szervereket ok inditjak, raadasul penzdijas versenyeket/hotlapokat szerveznek, igy az egyetlen bevetel forras az autoeladas (fizetos versenyeken kevesen mennek). Igy folyamatosan jelentetik meg az uj autokat, es osszevalogatva a regebbiekkel versenyeket inditanak, hogy az emberek „kenytelenek” legyenek megvenni oket.
De mindig van 8-10 versenyszerver plusz a Challenge-ek, igaz nem Eclips-szel (de meg lehet), de nagyon hasonlo autokkal van 1-2. Ez nem egyexpert szim, nincs olyan nagy kulonbseg az autok kozott, toljatok massal;)
Arról esetleg nincs valamilyen infótok, hogy partice-t lehet-e majd nyomni másokkal? Mert 3-4en szoktunk egyszerre játszani és megvettük az eclipset mire jót a hideg zuhany, hogy nem tudjuk nyomni.:/
Elvileg ezeken a palyakon dolgoznak: Brands Hatch, Cadwell Park, Donington, Imola, Istanbul, Magny-Cours, Monza, Nurburgring, Nordschleife, Oulton Park, Snetterton, Valencia, Zolder, Circuit De La Sarthe, Sebring, Laguna Seca, Spa.
Próbáltam játszani a fékpedál-út beállításokkal, de akkor is elmozdítom akaratlanul is a pedált .És/vagy szimplán béna vagyok ehhez ! :DDD Ha túl mélyre kell nyomnom a féket akkor meg nem érem el normálisan a gázt közben, ha félúton jó, akkor elérem ,de ott meg nyomom random összevissza a féket ...
De ez így nekem olyan nyakatekert, béna, életidegen, hogy inkább megyek pillangóval . Nagyon lassú, gyenge autóval szoktam néha bénázgatni ...
Igen, ezekkel a pedalokkal nehezebb a dolog. Az igaziban ra lehet „tamaszkodni” a fekpedalra, de itt nem, mert feluton kell tartani blipp kozben is, kulonben felengedve feknelkul megy az auto vagy a padlofek lesz belole;D Vagyis nem artana egy normalis pedalszett is:P
Erre jo igazabol a fekpedal ala rakott gumi/labda, ami a „normal” fekaro utjan meallitja a pedalt, es onnan csak izombol, minimalis uton lehet tovabbnyomni. Persze ez sem az igazi, allitgatni kell, szim is kell hozza, hogy be lehessen loni a pedal linearitast. De most mar itt is mukodik rendesen, nem csak az iR-ben. Ezert is szoktam a fekpadel linearitasat mashogy allitani (igaz, nincs alatta semmi idegen anyag:P).
Meg ami még nagyon nem megy nekem, a fékezés+gázfröccs . Igazi autóban megcsinálom, nem egy ördöngösség, de itt a nem nyomásérzékeny fék miatt nem tudok megfelelõ erõvel fékezni ....Marhára nem mindegy, hogy enyhe kanyarban egy picit kell csak fizikailag lenyomni a fékpedált, izmosabb féktávnál meg tövig, igaziból ugye mindig ugyanannyit nyom az ember ....Ha gyakorolnám többet biztos jobban menne, de így csak saját szórakozásból megyek így, egyedül, nyugdíjas tempóban :)))
Gagyi a G25/27 h-patternje, az teny, de szamomra meg mindig elvezetesebb mint pillangozni (persze autotol fugguen). Nezegettem en is korabban komolyabb valtokat, de az a baj, hogy meg ez is hangos (G25 valto + pedal csattogas), a komolyabbak meg utosebbek. Majd ha nyerek a Lotton, es lesz sajat hazam, kulon szim-szobaval:D
Csak azoknak valo, akik gombbal vagy gamepad-del toljak (vagy nem autot akarnak vezetni, csak a sebessegmamor es a jo helyezes erdekli oket:P). Minden mas esetben ertelmetlen, mert gagyizza a programot, annyi erovel NFS-sel is lehetne korozgetni.
En csak 1 autoval probaltam ki az ABS/TC kombot (Jaguar E-Type), de azonnal minden jellegzetesseget elvesztette az auto.
Mindig arra hivatkoznak, hogy az igazi autokban is vannnak bizonyos segitsegek. Ami igaz, de nem mindben es nem egyforma:) De sajnos ahhoz, hogy normalisan megcsinaljak (pl. iRacing szinten, ahol autospecifikus minden), uj engine kellene (vagy sokkal tobbet kellene foglakozniuk az utokkal, ha az ISI engine tudja egyaltalan).
Nekem ez a G27-es macskapöcse váltó nem jön be, inkább megyek pillangóval, olyan gagyi érzés ezzel bohóckodni :) Már megvettem mindent a váltómhoz talán jövõ héten nem leszek olyan lusta és összerakom, legalább tologatós lesz normális ...