Én eddig mindig minden segítséget kikapcsoltam(auto kuplung marad bent, mert nincs rá pedálom). Most itt olvasom, hogy ezek segítségek mennyit hozhatnak a köridõn. Akkor mondom letesztelem. Beraktam minimális ABS-t és TC-t meg motorháztetõ nézetet. Eddig 2:26.5 volt a legjobb idõm. Most a bekapcsolt segítségekkel 3 kör után mentem 2:24.7-et. Tényleg sokat segítenek ezek...csak így...nem olyan élvezetes a vezetés.
Ja, es ezekhez a hetvegi es egyeb kiveteles hotlapokhoz ugy allj hozza, hogy itt csak egy kategoria van, vagyis barki bahogy mehet (barmilyen kontroller, barmilyen segitseg).
Mig a normal eventeken az Advanced reszben „csak” minimal TC es ABS van (bar a kontroller es a nezet szabad). Igaz, jonehany autonal mar az is eleg durva segitseg.
Leteszteltem egy-ket autot, eleg lehangolo, vagyis ha az idoket nezed, akkor ezeket is szamold bele (pl. Advanced, egy 1960-as alapbol nehezen kezelheto es gyilkos auto, ami eredetileg 3 pedalos, h-patternes lenne, palyatol fuggoen, pl. Infineon): - pillango es 2 pedal hasznalat 1–2 masodperc nyereseg - minimal ABS/TC meg 1–2 masodperc nyereseg
A kulsonezetet nem probaltam, az nekem nem megy es gagyi, de ha valakinek segit a jobb „celzasban” (:D), akkor talan azzal is lehet 1 masodpercet nyerni.
Termeszetesen ezekkel teljesen gagyi lesz az auto kezeles, es semmi koze az igazihoz.
De a topos emberek, meg ezeken felul is tudnak erthetetlen masodperceket adni koronkent:) Es lehet, hogy full hc szimben mennek, egyszeruen csak profik;)
A lenyeg: ha nem zavar a gagyi autokezeles, nyerni akarsz es elol tudsz lenni, akkor erdemes probalkozni, ha nem, akkor nem erdemes idegeskedni.
(De elofordulhat, hogy bug-os a program, lag vagy egyebb szarsag, vagy palyatol fuggoen ismerik nehanyan a tuti levagasokat.)
Tutu kore 5 masodperccel volt lassabb a toppos idonel, ha jol lattam a vegeredmenyt:) Akkor gondolj bele, milyen lehett az?!:)))
Van kb. egy tucat ember, aki altalaban minden eventen, minden nehezsegen topos, elerhetetlen idot megy, komoly penzeket kaszalnak. Ha nem tudsz atszelleulni arra a stilusra, tudasra, tehetsegre, hozzaallasra stb., akkor eselytelen a dolog.
Ha nem tudsz mindenhol top 3-ba kerulni, akkor nem is erdemes eroltetni vagy idegeskedni miatta, inkabb elvezd a vezetest. Majd ha lesz valami kozossegi resze (pl. ismerosok beallitasa), akkor azokhoz lehet hasonlitgatni.
De korabban tervben volt, talan meg most is dolgoznak rajta, hogy atszervezik a dijazasi rendszert, kisebb osszegekkel, de otszor akkora listaval fogjak futtatni az eventeket.
Értem, hát igen tuti hogy én sem mentem tökéletes kört, de nem látom azt hogy hol maradt benne több mint 6 mp. Mondjuk ez a köröd szép volt tény, hogy volt benne hiba, de elhanyagolható. Bár igaz én nem pont errõl az eventrõl beszéltem hanem az EVO-s hot lap event. Mind1 meglátjuk majd mi lesz mert még most kezdtem el a játékkal játszani lehet csak ez a baj és ezért vok lassabb.
http://www.youtube.com/watch?v=6CL5Q81rkUg itt egy videóm, ami után tudsz okoskodni még tovább. Pár kanyart elhibáztam, mehettem volna itt-ott jobban is. A mért körömben a régi célegyenes után laggoltam elõre egyet vagy a pálya alattam hátra és nem is tudom, ez mennyit mutat másodpercekben. Mindenesetre belegyúrtam a fékbe a befutónál, mert amúgy unfair idõ lett volna. A vicc, hogy ezen az idõmérésen el se tudtam volna, el sem szabadott volna indulnom. Csak akkor vagyok képes belépni, a boxból egyáltalán kijönni, elindulni, ha megy a fraps felvétel. Mondom, OK.. lássuk: és látjuk, F1-specialisták láthatják, hibákkal együtt simán rekordot mentem majdnem. Most ezt vetítsd le a ranglistára, amit nézel. Ami érdekes, hogy a magyarok közül egy-két srác jegyzett név egyik-másik bajnokságban, én meg mindig azt mondtam, a név többet ér egy-egy trükknél. Érdekes a helyzet, remélem, a videóm segít megérteni a helyzetet kicsit. Tudok képet is mutatni, ahol körpályán a listavezetõnél egy teljes másodperccel jobb kört mentem kb minden 5-6. körben. Laggoltam elõre. A replayben ez látható vajon? A fõnökök látják, ha nem is olyan nagy? Vajon kapnak díjat az így teljesítõ pilóták?
HEHE a hotlapokat megnyerõ emberek tuti nem játszanak tisztán, most néztem meg egy párat és aki az elsõ még jobban csuszkált a pályán mint én, erre rám vert vagy 6-7 mp.-et. Érdekes.
Ha érvényes volt kirakja majd, csak egy kis idõ kell neki .
Ha Hot lap eventet megyek hogy kell elmenteni a gyors körömet hogy meg is jegyezze a játék? Mert most mentem egy párat az EVO-s eventen és nem mentette el a gyors körömet, pedig érvényes volt. Vagy legalábbis a honlapon nem rakta ki az idõmet.
Pudsey. Ez a beleeroltetett palyak egyike, a parkolaz es a hegyi felfutas es a varosi mellett:) Kicsit olyan amilyen, es rondacska:)
Ez elvileg az eddigi hotlapom – leszamitva 3 tizedet –, de ennel mar most (11 nappal a hotlap vege elott) 4 masodperccel mennek jobbat:D Meg a vegeig arra ratesznek 1-2 masodpercet, sot az utolso 1-2 nap megjelenik a szoksasos 4-5 ember, es meg adnak mindenkinek 2 masodpercet:DDDDD
Ahogy irtam, csak azokat lehet allitani, amit az igazi auton is lehet es/vagy a sorozat (pl. F1, GT2, GT3) megenged. Ahogy Lac irta, utcai auton maceras valtoatteteleket piszkalni:)
A menuben azert van ott a szurke lehetoseg, mert fix, egyszerubb (vagy meg sem lehetne oldani az ISI engine-nel). Ez nem az iR engine, ahol a csavaronkent atgondolt es beallitott autohoz hozza faragjak a konfigot, a garazsmenuket, a beallitasokat es az onboard lehetosegeket:)
Ehhhez hetente keszul 1-1 auto, toredek arert, igazabol csak 1-1 doboz mindegyik, ha nem is placeholder fizikaval es gumival, de nem gornyednek heteket a mernokok a problema felett:D
Egy mezei majdnem utcai autón nem olyan egyszerû váltóáttételt változtatni, meg kb értelme se lenne :) Azért van ott, mert ahol lehet ott lehet .... :)
De pl. a váltó átételeket miért nem tudom állítani meg ilyeneket, mert csak egy pár dolgot tudok állítani pl. keréknyomás meg ilyenek. Nah most akkor a többi dolgot mikor fogom tudni állítgatni vagy ha soha akkor minek van ott?
A hivatalos versenyek fix setup-pal mennek, csak 1-1 dolgot lehet allitani, kormanyszoget mindig es neha fekerot.
Mar tobbszor irtam nekik, mert fekero elosztas nagyon kellene es talan diffi. De nem eroltetik;) Sajnos nagyreszt arkad-jellegu emberek vannak (sok segitseg, kulsonezet, bill/gamepad/eger/SRW-Wheel, versenyeken sok blokkolas, crash, drift, rally-style:))
A Practice reszben szabadon allithaszt, de ott is csak azt, amit az igazi auton lehetseges.
Most kezdtem el a napokban játszani a játékkal és baromira tetszik, de hogy tudom elõvarázsolni hogy az autót tudjam álítani, mert ha bemegyek practicere az EVO-val akkor az autó beállításai szürkék és nem tudok állítani szinte semmi lényegeset. Hogyan lehetséges az autó beállítása? Esetleg tudtok linkelni valami leírást ahol tudnék némi infót szerezni. Nem baj ha angol.
Grrrr... Kezd nagyon zavarni a sok s.ar a képernyõn. Szerintem lenne igény rá. Jó nem azt mondom, hogy a játékosok 30%-a használná, de mért baj ha van? Nem nagy meló lenne nekik. :)
Nincs, meg a sajatjuk is szar:) A HUD-ot sem lehet kikapcsolni gombokkal, csak menubol:/ A minimal HUD a bazinagy, felesleges, idiota kilometer ora, de akkor nincs korido kijelzes. Koridoben csak az aktualisat irja ki, a legjobbat nem:) Van splits time, de csak sectoronkent, realtime nincs.
De tervezik bevezetni, hogy ismet engedelyezzek a plugin-ek hasznalatat. De sokan arkadban toljak, nem tudom mennyi igeny van ra.
A mai auto, teszt lehetoseggel es kedvezmennyel (0.61$), bar ugyanennyit ir teljes arnak is:) Mondjuk ezek kb. mind ennyibe kerulnek.
Remelem ez szokasukka valik, hogy minden uj autot lehet majd tesztelni (nem mintha olyan nagy kulonbsegek lennenek, de azrt megis.
Nincs. Haromfele Event-et inditanak (Beginner, Intermediate, Advanced), de meg az Advancedben is engedik hasznalni a minimal ABS/TC-t (ami bizonyos autoknal nagyon sokat szamit), igy hiaba mesz no assits-tel, egyelotlen a dolog. De igazabol amugy is az lenne, mindig vannak gyorsabbak;)
A QuickRace-szeket automatan, Beginnerben inditjak, nem lehet semmit user szinten beallitani.
Sajnos rovig versenyek vannak, de emiatt porgos a dolog. Altalaban 5–10 versenyszerver fut parhuzamosan(mindegyikbe barmennyi futamot lehet inditani, egyenkent max 12 emberrel), tobbfele autoval, palyaval. Mindig fut verseny az ingyenes, a frissen megjelent, a divatos, a nepszeru autokkal. De altalaban 2-3 szervert hasznalnak ki az emberek, a tobbi uresen all.
Köszi szépen! Szóval itt annyira sincs esély szûrésre ha no assist-et akarok mint ACR-ben? Mind1 amúgy, videók meggyõztek, valami új fél-szim feelingre vágyok de nagyon, és Facebook feedbõl látva mennyit foglalkoznak ezzel amióta megjelent, úgy érzem érdemes lenne belefektetni is.
Nekem is van meg penz is a progiban, de azt inkabb a keddi, esetleg dragabb de felaru (4-5$) autokra tartogatom. Most van plusz ket Bundle (GT3: BMW Z4, McLaren MP4-12C; GT2: BMW E92 M3 GT2, Corvette C6R GT2), 4 auto 15$-ert, azokat vettem meg multkor:) Gondoltam havi 3 doboz cigi arat beletolom, es azzal elmalmozom mit-mikor-mennyiert;)
Mar megvettem:) A szokasosan kezelheto, autozhato darab. Bar nem egy versenygep, kicsit nyuggeres a dolog;D Legalabbis Silverstone nem neki valo, a keskenyebb, kanyargosabb palyak, pl. Sonoma mar hasznalhato. Valszeg a McLaren M1B (az lesz a kovetkezo jovoheten:P) izgalmasabb lett volna;) De hat „ajandek” (Credit) lonak ugyebar:)
Az 1-2000Cr kornyeki autokat kreditbol szoktam venni, 2-4 ora autokazas alatt (palyatol fuggoen) osszejon.
"Lassabb " autók szinte kivétel nélkül jók ! De ha vársz kicsit asszem van még valami pénzem, lehet megveszem ezt a Morgant, ennyiért lopás megvenni csak nem hagyom ott ! :)))Aztán megmondom milyen.
Az alap program ingyenes a palyakkal egyutt, autokat is adnak hozza. Az alap autoval is vannak Event-ek es QuickRace-ek, ahol koronkent pontokat lehet gyjtogetni, abbol pedig autokat vasarolni. 20–30 auto kenyelmesen osszehozhato csak korozgetessel.
De ha megfeleloen „profi” vagy, akkor majd az osszes, 3 kategoriaban indulo Event penzdijas, havonta akar 2-300$-t is ossze lehet haracsolni:) Az elso 10-ben 2-3 Magyar mindig van, nem tudom mennyit „keresnek” a programmal:)
A szerverek stabilak, az SRW inditja oket. Legalabbis nekem meg nem volt problemam soha, meg lag sem nagyon volt.
A QuickRace szerver inditas is poen: barki barmikor indithat, ahogy belep egy masodik ember, onnan automatan 2 perc mulva inditja a szervert. Eleg porgos.
Hatranyok: az Advanced-ben is lehet minimal segitsegeket hasznalni es barmilyen nezetet; a kormanykezelese jo, de vannak hianyossagok es bugok; nincs virtual mirror a cockpitben, igy sok autobol nem latni ki semmit; neha sok az arkad, nyomulos ember es a zuzas a szervereken; a HotLap idok a legtobbszor/mindig irrealisak, elerhetetlenek, extremek.
Elonye: ingyen van; alapbol (normalis kezelessel, beallitassal) azert a szimekhez sorolhato; minden liszenszelt; hetente jelennek meg uj autok; folyamatosan fejlesztik, bovitik; mindig vannak a cegtol a chat-en es a forumon; van offfline lehetoseg AI-val.
Sziasztok! A hónapban tervezem hogy kipróbálom eme játékot, néhány autót beszerezve, de elõtte meg szeretném kérdezni tõletek hogy mennyire stabilak a szerverek (fõleg a gány ACR-hez viszonyítva, aki esetleg próbálta azt)?
Lutri melyik hogy sikerült, de én a Morgant venném. Persze lehet , hogy vacak vezetni, itt sajnos nem lehet tudni kipróbálás elõtt:)
Ez a mai teszt auto, erdemes kiprobalni, ezek jo jarganyok, egyszeru, autoserzes. Gondolom ez is felaron lesz, 0,41$ vagy 410Credit.
Játék baromsága... Újratelepítettem és most már jó. FFB erõsséget is csak driverben tudom állítani,mert játékban nem reagál az állítgatásra megfelelõen.
Nem update volt, csak bedoglott a matchmaker szerveruk, es minden tartalmat ujra update-el feleslegesen;))
De ma valami arkad nap van, nem lehetett normalis versenyt futni: cikaznak, driftelnek, ralliznak, lokdosodnek, megallnak a palya kozepen, teljes kaosz;) Ez a hatranya az ilyen teljesen nyilt, mindenki mindenkivel szervereknek.
Ott valami kormanykalibracio, driver vagy valami anomalia lehet. Nekem G25 van, de sose volt vele gond. A garazsban (autobeallitas) a kormanyattetelt az mindig elfelejti, az teny;) Figyelni kell, mert amugy cumi van, foleg 900 fokos kormanynal;)
Most bármilyen kormányzási szöget állítok mindig ugyan az az alacsony marad. Viszont ha koppig forgatom a kormányt, akkor annál a pontnál már egybõl a beállítottat érzékeli. Mentem oválon és az egyik kanyart képtelen voltam bevenni, mert folyamatosan kipörögtem.
Imádom, hogy random elfelejti a steering lock-ot. Meg a pedálokat is(csak padlófék/padlógáz). Ma is többször összetörtem magam emiatt. Meg el is csesztem mások versenyét...
Jott egy massziv update (vagy mi), mindent (nalam 76db) letolt es install;) Gondoltam megyek gyorsban egy karikat, de ezzel most el fog szorakozni egy ideig:D
Nezd meg a #84 hozzazlast, talan az segit. Probald a Steering Force-t allitani, az is furcsa, a 100-as fele fog lazulni. Igazabol az nem is az reje, hanem az ffb ero linearitasa.
Már ha 1-re is felrakom az FFB erõsséget olyan mintha maxon lenne...
reggel én is levideóztam a gépet, de azt sajnálom, hogy quick race-ben alig-alig vannak versenyzõk a kocsival. Nyilván rémisztõ az erõ, de azt hittem, azért lesznek bátrak. Elvétve lehetett csak elindulni. youtube
Valaki tudna segíteni kormány beállításban? Kormányelfordulást hol lehet állítani? FFB-nél az van, hogy vagy leszakítja a kezem vagy egyáltalán nincs is. Itt ülök a játék elõtt 1 órája és képtelen vagyok beállítani... (DFGT kormányom van.)
Igazabol ertelmesebb autora gyujtottem, de 600 kreditet megert:) Negyed-fel gazon lehet vezetni, barmelyik sebessegben kiporog, majd 1000LE:) A pirosig nem erdemes elengedni a fordulatot;D
Én csak poénból használom, egyrészt szar hogy csak gomb lehet a kormányon, az meg sokszor rossz helyen van, másrészt meg béna is vagyok ahhoz a stílushoz :)))
Azok tuti kezifekesek, rally-style:D De gyanusan sok autotal lehet allitani a kezefek erejet (ugy, hogy a rendes fekerot vagy -elosztast nem lehet?!:)), valszeg sokan hasznaljak mindennel mindenhol;)
Az alap rF1-nel biztos hogy sokkal jobb;) Nincs benne annyi plusz fejlesztes (grafika, animaciok, idojaras) mint a GTR2/GTL/RACE-ben, de talaltak egy aranykozeputat. Es sokkal jobb erzes vezetni, mint a zsiruj RaceRoom-ot;) Persze ez is az is meg Beta...:) Az 1 hete, ez meg 1 eve:D
Ez igazabol Challenge, 20 koros verseny, vagyis jobb fajta, foleg ha ellenfelek is beesnek versenyezni. Volt bent 2 ember, de az elso korben kilokdostek egymast:DDDDD Vegelszamolasban ez is ertelmetlen, mert az ilyen Challenge-eknel is sokszor „irrealis” idoket tolnak a vegere:D
Nem sok ertelme van, de ha mar ilyen jo ido van odakint, gondoltam megorokitek nehany SRW Event-et:)))
Eleg vad vegigmenni, igazi multi-turn, kell tekergetni rendesen a kormanyt;) Ez a masodik korom volt, ahhoz kepest korbeertem tores nelkul:) Igaz, csak lassan:D
Csak most talaltam ra, eddig nem probaltam, most is csak azert mert event van vele, de ebbe is csinaltak olyan palyat, amivel meg en kiserleteztem az rF1-hez 2007-ben:DDD
Sinraceway - Shinjuku:
Sajat rF1 palya 2007-bol, a tesztelesig jutott (mint a legtobb hasonlo:P):
A fekezessel kapcsolatban mar tobbszor es tobb helyen irtam nekik;) Sajnos a felhasznalok nagyresze segitsegekkel megy, es nagyon sokan meg kormanyt sem lattak.
Igy az alap auto setup-ok, amelyeket az Event-ekhez es a QuickRace-szekhez hegesztettek, sajnos foleg azokhoz vannak beallitva (segitsegekre, egyszerubb kezelesre). Igy a legtobb autoban sajnos eros a fek, nagyon hatra van tolva, es a diff is eros:/ Ezek hatranyat mar minimalis (Advanced) segitseggel sem lehet erezni, kiprobaltam, sajnos nagyoon gaz:/
Neha lehet allitani a fekerot, de azon kivul sajnos semmit:/ Peobaltam irogatni, hogy engedjek a fekero elosztas es a diffit is, nem nem foglalkoznak vele.
Single-ben, ahol lehet szabadon setup-olni, sokszor teljesen jok lesznek az autok, mar minimalis allitastol is.
Ez az egyik legnagyobb bajom a programmal, ha mar Advanced-ben is engedik a segitsegeket, amitol kicsit arkados lesz a dolog, akkor mar engedhetnek a setup-olast is. Gyorsabb nem lennek, legalabbnis nem a hianyzo 4-5 masodpercekkel, amivel az ufok elol vannak, de legalabb elvezetesebb, normalisabb lenne vezetni az autokat.
Ez sajnos elsosorban nem szim, hanem autos jatek mindenkinek;) De attol fuggetlenul eleg jol ossze vannak rakva az autok (nem kinezetre:P).
A tapadasvesztes erzes sajnos ugyanolyan rossz, mint az uj SimBin (RaceRoom) programokban, nem ertem miert. Pedigha mar G25 vagy hasonlo profilt tolt be, akkor feltetelezheto, hogy kormannyal megy az illeto, es valszeg nem full arkadban tolja;)
A tapadasvesztes erzeseket a Grip Weight es a Grip Factor reszel lehet allitani. Alapbol sajnos mindketto elegge hatra van tolva (~0.30), azokat erdemes sokkal feljebb allitani (+0.7).
Az rF1 (es a regi ISI) engine legnagyobbreszt parameterezett ffb-vel operal, igy nagyon sok fugg ezektol a beallitasoktol. Hasonlo/ugyanolyan alapok, de megis milyen kulonbsegek vannak: F1C, GTR, rF1, GTR2, GTL, RACE, SHIFT stb.
Köszönöm, a strenght állítás mûködött. Viszont a többi: túl nagy sebességgel se megyek, enyhe fék kanyarban és az autó keresztbe áll. Nem tudom, hogy ez játék hiba vagy beállítás, de egy szim ne legyen ilyen. Egy szimet kormányra írjanak meg és ne bill-re meg egérre. Nekem ehhez nincs türelmem, hogy beállítgassam. Meg egyébként is, mik ezek a beállítások??! "FFB steer force grip function="0.75000" // Minnel kissebb, annal kesobb erezni a tapadasvesztest" Miért kéne késõbb éreznem? Akkor érezzem, amikor megtörténik. Miért kéne ezt állítgatni? Érdekes, rF-nél semmit nem kellett állítanom, rögtön profin mûködött minden. Itt nem éreztem a kormányon, hogy csúszna az autó, csak a hangján hallottam. Enyhe féket bedobok és keresztbe áll. Hát, ez így uninstall.
A kormany/kontroller/FFB beallitasok neha erdekesek, gondolom azert, mert kicsit belenyulkalt, modositotta, bovitette az Ignite, foleg a sok billes, gamepad-es jatekos miatt, plusz megcsinaltak az egeriranyitast, es valszeg javitani is akartak rajta, az alap rF-hez kepest. Igazabol jo lett, de sajnos a menubol allitas neha bugos, keves, nem jo, hianyos.
A #110 es a #111-ben irogattam ezt-azt lehet probalkozni es teszteli;)
a FFB Strength beállításoknál a játékban állítottam, és nekem is volt ilyen gondom. Ha negatívra teszed nagyon, akkor ez van, ha marhára pozitívra, akkor el se bírod fordítani a kormányt. nekem így nézett ki. Aztán egy kompromisszumos 5-6-7-es értékre állítottam.
Az miért van, hogy a kormányomat (G25) úgy rángatja jobbra-balra ütközésig, hogy kb tartani sem bírom és a boxból nem bírok kiállni. Vmi beállítás gebasz? Elõször indítottam a játékot. Elég érdekes, hogy a G25 presetnél be kell állítanom neki a féket, mert magától nem tudja...
Most olvasom, hogy mennek már quick race-ben több fajta autós versenyek is, de a gáz, hogy mindegyik autót birtokolni kell a versenyhez. finomítanak rajta elvileg...
De lehet csak hisztis vagyok .... :DDDD
Hotlap van, challenges-ben csak Indycar, Masearti meg valami Palatov van ...Versenyt mást nem találok .Még megnézem játékban mit mutat . ...Nagy választék ott sincs, Megane van, meg BMW M1 ....Többi nem tetszik ami most indul .
Én még egy versenyen sem tudtam indulni, most vagy a szokásos lámaságom miatt nem találok megfelelõt, vagy ez ilyen ... Most pl szinte csak kart-os dolgok vannak ....:D