Hali! A keresztneved kezdõbetûjét , a pont mögé meg a vezetékneved. Általában így csinálja a többség. Illetve egy 3 jegyû számot alá. És ennyi. :)
Sziasztok srácok MrZolikaba vagyok! Valószínû, hogy én vagyok a balfék de segítségeteket kérném abban, hogy hogyan kell kitölteni a Racer Plate táblát mert nem tudok egy játékba se jelentkezni.Mármint versenyre. A két kisebb mezõbe ami között egy pont van oda mit kell beírni és az alatta lévõ nagy mezõbe.Valószínûleg most megmosolyogtok de meggyûlt vele a bajom és ezért kérném a segítségeteket. Elõre is köszönöm! MrZolikaba!
Az biztos hogy nem azon mulik! Eleg csak kimenni az utcara, mit csinalnak sokan az igazi autojukkal, amivel embert is tudnak olni (es sokszor olnek is:/).
Amikor egy online versenyen panaszkodnak, hogy rossz oldalrol eloztek, az semmi. Az utcan a barom tolja neki mint az allat (No Fear felirat:P), megelozz balrol, es ahogy elem kerul, abban a pillanatban nyom egy satut es elfordul jobbra;D Persze ha nem motorral lennek hanem tololapos Kamazzal, akkor mar nem lenne ilyen soportosan bator:DDDD
A Hotlap/Challenge (fizetos/dijazott) versenyek hasonloan kicsit lehangoloak, ertelmetlenek ebben a rendszerben.
Van egy tucat szokasos ember, akik nem tudom mit csinalnak (profik, csalnak, trukkoznek, turelmesek stb.), de csak ok vannak mindig elol a tablazatban. Igy mig ok hulyere szedik magukat a rendszerrel, a tobbek csak a toltelek szerepet toltik be.
Nem mondom, hogy az az eletcel hogy ezzel nyerjek 1-1$-t, csak az online (szinte) hasznalhatatlansaggal karoltve, igy nem sok ertelme van a dolognak;)
Pl. az egyik nehezen vezetheto autoval feljottem a lista masodik harmadaba (7-8. hely, bo 2-3 sec lemaradas). Kivancsisagbol kiprobalva, ketpedallal-pillangoval majd 2 sec-et lehett nyerni, amivel megvolt a 3. hely. Ez jonak tunt. De eljott az utolso nap, amikor megjelent a szokasos csapat, es mindharom nehezsegi szinten, lazan behuztak az elso helyeket (masodperceket raverve az amugy is kicsit irrealis idokre), igy tremeszetesen a sokadik helyen vegeztem.
Nem az az 1-2$ hianyzik, csak az ertelme az egesznek, hogy nem sok kihivast jelent 13 napig figyelni a tablazatot, neha-neha javitani 1-2 tizedet, 50-100 kort beletolni, amikor az utolso nap megjelennek a szokasos emberek, es mint kotelezo elvegzendo feladat, azt az Event-et is behuzzak:DDDDD
Annyi elonye van, hogy amig az ember probalkozik, osszejon annyi pont, amibol lehet venni egy-egy ujabb jarganyt;)
Az online versenyek (Quick Race) 50%-ban hasznalhatoak, bar az elso kor mindig necces:) En foleg ovalt megyek (egyreszt szeretem, masreszt gyorsan adja a pontokat:P), de sajnos rovidek, nagyritkan vannak 20 koros versenyek.
Altalaban, barhonnan indulok, az elso kanyar utan a vegen talalom magam, mert legyorsulnak (segitsegek) vagy egyszeruen letolnak (vagy odebb allok, hogy ne toljanak le:P).
De az 1-2 kor utan altalaban mar 2-4. vagyok, utana mar eleg jol lehet versenyezni.
Bar volt, aki eleg erdekesen ertelmezte a vedekezes fogalmat (cikazas, rahuzas):P
De a kedvencem, amikor elorol indultam, de az elso kanyarban mar totalkaros voltam, mert mindenki nekemjott, meglokott, megtolt;D
A masik kedvenc, amikor ketten maradtunk (2 kor alatt mindenki kiesett:P), eleg jo verseny lehetett volna, ha nem marad bent egy idiota, aki nem is ertem miert, a verseny vegeig, kenyelmesen tolatva korozgetett a palya kozepen:DDDD
Sajnos jo megoldas nincs. Ha szervezni kellene a versenyeket (dedikalt host), akkor senki sem lenne. Ugyanigy ures lenne a szerver, ha be lehetne allitani a kotelezo segitsegek kikapcsolasat cagy a nezetek hasznalatat.
Igy online marad a szokasos free szerver stilus.
Sajnos ennek is az a hatranya, mint a tobbi hasonlonak: a nagyobb ertekesites remenyeben, kenytelenek engedni, lazitani a szabalyokon, boviteni a lehetosegeket. Igy nincs vagy minimalis a korlatozas, sokmindent engednek, pl. Advancedben a segitsegek - kiprobaltam, sajnos durva, vagy online versenyen barhogy lehet menni.
Sajnos ezek csak a minimalis komolyabb felhasznaloknak jelentenek hatranyt (segitsegek, tors-zuzas), a tobbieknek ez csak elony:/
volt egy srác quick race-ben, többen jelezték a fõnöknek, hogy szándékosan köcsög, nézzenek oda rá, ilyenkor néha bejön egy SRW a futamban nézelõdni. Ha meg videózott valaki, az alapján is adhatnak figyelmeztetést, eltiltást. Sajnos az ingyenesség átka ez is. Bárki bejöhet, fasszopóskodhat, de van ellenszer. A pack elején meg tényleg lehet jókat meccselni, a középmezõnyben meg a tipikus darálós, és hátrfelenézegetõs, óvatoskodós. Kiszámíthatlan némely sofõr, de ismét: ingyenes, bárki jöhet, benne van a pakliban, hogy nem pro. Ezért is nem idegeskedek. A lengyelek meg állandóan sírnak-rínak, arcoskodnak, rühellem azt a népséget a versenyjátékokban. A németek csak sírnak , panaszkodnak, de lenyelik a békát, a lengyel meg figyelmeztetést kap - kapott is az egyik gyökér. Ami miatt esetleg tudok idegeskedni, hogy 70+ skill felett értetlenkednek sokan, hogy mi miért történt... Én nem sokat mentem kormánnyal élõ ellenfelek ellen, de még én is összerakom a buta agyamban, hogy egy-egy szituban mi történt.
Én egyelõre kitartok, lelkesen próbálok játszani, ha random enged a játék.
Nos igen, engem is arrébb tessékeltek párszor, ugyanaz az ürge. Engem is bosszantott, hogy mindenhol elõzni próbáltak, már féltem fékezni, mert nem fordulhatok el mert beszúr a falu túlsó végérõl. Egyszer én is megtoltam az elõttem lévõt, de ott valami iszonyat korán fékezett, nem is voltam közel hozzá, de elvettem, hogy visszaálljon elém. Kaptam is a privit, hogy careful. Ezt leszámítva, ahol én autóztam, nem volt rossz. De ahol Te voltál, ott biztos volt darálás. És tényleg, ahova az elsõ 15 embert engedik be,oda elférne, hogy mondjuk csak egy kuplung segítség legyen. Eventeknél szintén, advanced-nél egy kuplung és ennyi. Egy EVO-val aki nem bír, az meg is érdemli. az E-type-al már bírkózás van, de én pont ezt élvezem benne. Csak a sok a helper... Beginnernél legyen.
GTL-el toltam veletek, állati volt, csak most is kormánytól távol vagyok, meg eddig egyetem miatt nem igazán tudtam volna futamokon indulni. Ha már kialakul valami meló, meg állandósul a helyem, fogok én még ott versenyezni :)
Engem igazából az zavar kurvára, hogy nem bannolják az ilyen férgeket. Most is kûzdök a k*rva kreditért, hogy bírjak venni aszfaltmodified-t, rajt utáni balos utáni egyenesben (mid-ohio) srác egy az egybe rámrántja a kormányt kicsúszunk valami hárman a gecibe és én kapok stop/go-t. Ha nincs ez, akkor elhúzok elõre és 1-2 emberrel elmeccselünk. Akik egyébként általában nagyon jófejek. Quick raceben az élen nem igen tapasztalni szarháziakat, inkább a középmezõnybõl felkelõk azok. Jártam már úgy is, hogy kilöktek a faszba, de mivel bõ félperccel mentünk a mezõny elõtt, ezért megállt a srác és megvárta míg visszajövök.
Így van, ez csak hozzállás kérdése, hogy megadod e a tiszteletet az ellenfeleidnek! Akiket nem ellenségnek hanem ellenfélnek tekintesz. Ez nem is függ össze a tudási szinttel... Játszottatok már GTR/GTL/Race-el? Ha igen akkor nagyon jól tudjátok, hogy miért fikázom annyira az rF-es ütközési modellt... ÉS pont ezért mert elnéz mindent a modell, ezért vannak ezek a vadállatok is, mert azt hiszik ha a progi engedi akkor már nem is kell fairnek lennie, illetve azt se tudja mi az... :( Ilyen koccokra, akár csak koccokra már rég a fûben, kavicsban találná magát, én meg jót röhögnék. Itt meg bazz besorol mögé, ha rám húzza a verdát... Vicces. :S Így sajna semmi komoly jövõt nem látok az ilyen progikban, ezért írtam, hogy ez kéne hogy az elsõ legyen, amit átírnak, javítanak! Ez így csak agyatlan barbárokat szül...
érdekes írás, én mindenki okoskodását figyelem, amatõr lévén. Meg nézegetem, ki kicsoda, melóban gép elõtt ráértem kicsit rákeresni pár magyarra is, jó volt látni az Audis futamban meg korábban már magyarokat. Az írásra annyit tudok mondani, hogy én túraautó-sorozatokat nézek, fõleg a V8 supercars-t ausztráliából, és ott is megy a vonatozás, természetesen, amíg alakul a lehetõség. Rohadjak meg, én is azt láttam, mindenki mindegyik kanyarban be akart szúrni, be is esett a másik mellé. "Úgyis van segítség, elesni nem fogok..." "Kicsit besárgul a kocsi oldala, de elmegy az még végig." "Nincs gumikopás, nem szarozok, odateszem a féktávon, akár blokkoljon is a végén" Az biztos, hogy maximum a kuplungot engedélyezném én is a versenyeken, mint ahogy ti is. Érdekes, formula1-es géppel eléggé észnél kellett lenni, nem is repesztett úgy egy csávó, miután érzékelte, hogy OFF-on megyünk... el is esett :) Én a videómat direkt úgy csináltam, hogy lássa mindenki, kuplung automata, sajnos a DFGT-re is 4 hónapig spóroltam, szóval csak a kuplung kell nekem, a startnál az sem. Jó a poszt, tetszik, hogy én is profibb gondolkodást várok amatõr létemre.
Hát az a futam katasztrófa volt. Sok balfasz van ott is sajna. :( Akik még hírbõl sem ismerik az autóversenyzés lényegét, és fogalmát! Azt hittem mivel live-ba nyomassák a TV-ben majd szebb lesz a futam, tévedtem. Mindenki mindenhol elõzni akart, elõre gondolkozás semmi, csak kamikázézzunk be az elõttünk lévõ mellé/belé. Ez számomra nem verseny hanem agyatlanság. Szóval nagyot csalódtam, még olyanban is aki elvileg "profi", na õ kibaszott a pályáról kétszer... Mert gondolta elég ha akkor fékez, mikor felvillan az én féklámpám... Azért aki kicsit is tud már versenyezni az jól tudja, hogy akkor már rég késõ fékeznie a támadónak... De ezt tették velem állandóan, berobbantak a kanyarba, nem érdekelte õket, hogy nem tudnak kijönni, lényeg hogy elém keveredjenek. Hát ezeket a manõvereket egy komolyabb bajnokságban büntetik! Így a nagymamám is az élen tud maradni... Szóval katasztrófa volt, állandóan a tükröt kellett néznem, hogy a támadóm mennyivel fog késõbb fékezni mint én. Nem érdekelte, hogy ezzel mp-eket bukik és még beéri 4-5 ember, neeeem, neki fontosabb volt hogy a nagy Nibivel küzdhessen, aztán utolsó legyen wááááááá. Szóval barmok ezek és azok is maradnak, mindeddig míg nem lesz normális ütközési modell. Ez egy rakás fos így! ÉS sajna így tanulnak meg vezetni az amúgy is béndzsa vezetõk. De értem én õket, máshol más bajnokságban képtelenek lennének megállni a helyüket, ezért ide jönnek, és rázzák a pöcsüket, hogy mekkora ászok az akadályoztatással, feltartással, szabálytalan manõverekkel. Szóval én nagyot csalódtam... Ezek után nem tis tudom folytassam-e...
Sziasztok! Én még a simraceway kezdetekor is toltam rf-el. Aztán pár hete figyeltem fel elõször, hogy külön progi van már egy ideje, így elkezdtem. Mivel én rf2-re még nem ruháztam be, így megvagyok az 1 engine-el. Tetszik, eddig 8 autóm van, kreditekbõl. Mindig olyat próbáltam venni, amivel épp fut valami event. G25 user lévén, kizárt hogy pillangózzak, leszámítva mondjuk a OW-ket. 900 fok, H-váltó, kuplung, ohne segítség utcai gépekkel. Most elvileg még a Golf-os, a FSAE és az E-type event-nõl fog bejönni egy kis píz, így talán tudok venni valami aktuálisat. Jelenleg is van 1100 kreditem.
Szóval, szivatom magam, nem kétpedálozok, meg pillangó, hanem kézi váltóval. Be lehet verekedni így is az élmezõnybe, csak fingatósabb. De vezetési élménybõl, realitásból nem adok. Lehet hogy rátromfolnak az idõmre, de legalább azén körömbe több meló van. Igaz, 1 tizeddel szarabb vagyok, és persze ez számít :D Igen, Beginner event-en 1x lehet pénzt nyerni, a többin meg végtelenszer.
Quick Race-n változó a felgozatal, mind verseny, mind user téren. Mentem már roncsderbin is, de volt, hogy tök jól elcsatázgattam 2-3user-el. Sosem értettem, engem mindig az 1. 3 hely valamelyikére tett be mindig. És mondom, miért? Egyszer olyan szivesen kipróbálnám, hogy megküzdök a dobogóért a 8. 9. helyrõl. De nem. Így inkább rajtnál 3-asból indultam :D Lerajtoltak én meg becsatlakoztam kábé a 9. helyre :D
Múlt héten beverekedtem magam a RTTW-be is EVO-val, volt még rajtam kívül 2-3 magyar is, jó verseny volt, volt adok kapok is. Sajna ezen a héten kimarad, kormánytól távollét miatt. Mindenesetre, a topik meg a fav-ba :)
Tutuhawer én vagyok az MrZolikaba csak ez a felhasználó nevem pontosan nem tudom mióta de legalább 6 éve már.Megnézem a videodat hátha rajta vagyok én is.
Szevasztok Sim-esek ki van itt ma reggel?
Jó reggelt Nézzétek meg ezt a ma reggeli nem listázott videómat, csak ide beteszem nektek a linket. Láthatjátok, hogy a vezetés néhol egy kalap szar. Lassan fékezek, lassan gyorsítok, elesek egy-két kanyarban, a tempó lehetne jobb, volt is már jobb. De a régi célegyenes után ugrok egyet a levegõben elõre vagy a pálya alattam hátra... Az -2 másodperc. valahol még van csalás , mert belegyúrtam a fékbe a befutónál, és úgy lett 2:36... 3 eset szokott történni: A: be se tudok lépni a futamokba, JOIN TIMED OUT B: be tudok lépni, megy a futam, egyszercsak LOST CONNECTION TO SERVER C: belépek , és a verseny elõtti lobbiban a RACE gomb villog, rá se tudok kattintani szinte, próbál csatlakozni, de nem tud. A warmup idõmérõje elindul, eltûnik, megjelenik stb stb, Ha véletlenül be tudok ugrani a boxba, akkor meg a nappal/éjszaka nincs rendben. A játék nem tudja, mennyie az idõ, és pörög a nappal és az éjjjel, villog az egész 99-100 FPS mutató mellett. El se tudok indulni ilyenkor... A mai napig, ugyanis izzítottam a frapset, gondoltam levideózom ezt a szart, és lám...: hot lap eventben el tudtam indulni, de a videón látható, elõreugrottam, és ez jól látható, szar futamban jobb az eredmény mindenkinél - ha nem taposom a féket a végén. A quick race rendben volt, ugyanilyen elõzményekkel indítottam a videót, és a teljes futam rendben volt 1:38-39-es körökkel. Nem volt rám panasz, én is láttam mindenkit, OK volt. Csak a frapset kell futtatni, de az meg elég szar, mert 5 perc 5 GB méretû. Vajh mi lehet a gond? Remélem, az SRW-sek kitalálják nekem. Nektek ötletetek van?
De azert a Simraceway liszensz lehetosegeit es erosseget jol mutatja, hogy bele tudtak preselni a 2010/2011/2012-es „uj” F1-es Mekiket a regebbi 1973/1977/1988 melle;) Nem beszelve a tobbi 6 Mekirol (sport autok), amibol 2 eleg friss.
Annyira nem rossz, de a jotol is messze van:D A szokasos: minnel gyorsabb, kielezettebb egy auto, annal nehezebben koveti le az engine, vagy annal jobban kijon hogy „mindenkinek-mindenre” vannak belove az autok.
De szerencsere nem izgat, mert az F1 nem nagyon erdekel, meg amugy is draga, meg felaron is:P
Holnap ez (MP4/25) lesz tesztelesen es felaron, de meg ugy is „draga” (9.50$) :)
Decemberben feltettem sokadikra, a szokasos 5 perc helyett tovabb maradt fent, megneztem a rendszert, megtetszett, es kezdesnek megvettem a 10$-os 25 darabos csomagot;))) Azota persze tovabb bovult, heti 1-2 auto osszejott a pontokbol:)
Mivel az autok egy resze 0,5$ (~30db) alatt van, igy nagyon akciozni nem kell:) Mivel krediteket ad megtett koronket (5Cr/kor, 1$=1000Cr), igy nehany 10 kor alatt osszejon 1-1 alap auto (foleg rovid ovalon, bar ott nincs hotlap, csak rovid online versenyek). De keddenkent van ingyenes auto teszt, es arra 50%-os kedvezmeny.
Termeszetesen a tizen-huszon-harminc dollaros autokat mar nem vennem meg, pontokbol meg sose jonne ossze;)
A gumik valoban jok, megneztem nehany autot. Jol erezni a melegedest es a kopast, a deffektet meg egyertelmuen Valszeg mar csak belemagyarazom, de a „retro” es modern bordazott es slick gumik kulonbsegeit is lehet erezni, de melegedesben biztos van kulonbseg. Az autobeallitasok is jok, a lenyeget erezni. Ez valoban toppos program lehetne a friss rF2 engine-nel:P
Kiprobaltam az Advanced-ben az engedelyezett minimal ABS-t es TC-t, automata kuplunggal. Hat igy ez nagyon gaz, hiaba minimal, szinte padlogaz es padlofek lett belole:/ Szerintem ez igy, palyatol fuggoen, 1-5 masodperc elony is lehet. Vagyis nem kell ehhez bug, mar ezekkel is sokat tudnak nyerni.
Engem nem izgat, mert ezekkel is bena es sokadik lennek (:D), csak egyszeruen a program/ceg hozzaallasa bosszanto (foleg ilyen kapcsolatokkal, reklammal, valodi autoverseny reszvetelekkel stb).
Persze, igy jobban el lehet adni, mert ha ezek nem lennenek, akkor talan nyernenek 10 szimest, de vesztenenek 1000 jelenlegi felhasznalot;)
Ja hogy úúúúgy, kezd leesni mit is írtál. :) Jaja úgy mehetne szerintem is. :) De ezt az elõre lagolást oldják meg legelsõnek, aztán a ratyi ütközési modellt. :P Még a végén megtanulnának vezetni és tisztelni a másikat... :D
Nem kellene kihanyni, mert ahogy irtam, ugyanugy megmaradhatna a masik ketto segitseges kategoria (Amateur, Intermediate).
Persze a jelenlegi rendszer alapjan szivas lenne azoknak, akik gyujtogeto eletmodot folytatnak (es nincs megfelelo cuccuk hozza), mert akkor csak az elso kettobol tudnak megszedni magukat;)
Alapjában véve jó amit mondasz, de én sem szívesen hagynék ki egy retró verdát, csak mert nem lehet 2 pedálozni vele. :) 3 pedál brutkó feeling, de feelingbõl ritkán vezetek, inkább szeretem a szart is kitaposni belõlük. :D Na nekem az a feeling. :P Na szóval az meg kibaxás lenne a sok 2 pedálossal, (pláne akiknek nincs is 3). :) A segítség dolgok meg más tészta, aki igazán jól megy az amúgy is alapból/rögtön kikapcsolja, mert tudja hogy csak gátolják... Ezzel az Asphalt Modified-el is többen használtak TC-t én meg minden nélkül lerajtoltam õket... Szóval használja felõlem... :D Most persze más tészta a gombozás, na én meg azt nem engedném ebbe a progiba... Az is kibxás lenne sok gombossal, és hát gondolom el akarják adni a prgit vagyis az autókat, és a gombosok elég sokan vannak. Így jártunk. :D Bár van aki über jól tolja gombokkal, alig tudom tartani a tempóját. Na az olyan hogy állítja vagy mit csinál, vagy egyáltalán hogy meg mé? :D De azok elõtt le a kalappal. Bár aki fair-ül megy már az elõtt is, az is ritkaság quick race-ben. :P
Jajj az FFB-ed elfelejtettem kipróbálni. Na ha eszembe lesz ránézek a napokban. :)
Az alap, blippelgetek mint az orult, de ugy is korbefordul;) Persze csak akkor, ha nagyon sietek es eroltetem, ha csak elvezetbol/gyorsan autozom, akkor teljesen jol mukodik.
Egyszer azert elerhetne egy program azt a szintet, amikor bevallalja a 3-4 nehezsegi szint kozul egynek, hogy legyen valoban Advanced/Pro/GetReal.
Pl. itt is van 3 nehezseg, de meg az Anvanced-ben is minimal ABS/TC es barmilyen kezelest/nezetet engednek. Minek?! Miert?!
Jo lenne olyan, amiben valoban korlatoznak a dolgokat, autotol fuggoen. Ne lehessen mar egy 50 eves autot pillangozni, ket pedalozni, segitsegekkel tologatni.
Persze akkor is nagyreszt megmaradna az erosorrend, de jo erzes lenne tudni, hogy az a kategoria valoban korrekt.
Akinek nincs olyan cucca (vagy az olyanhoz kedve) ott van meg ket kategoria ahol probalkozhat.
Há adjál gázt fékezés közben. 2 lábbal is tudsz 3 pedált nyomni. Én bízom benned. Ezt azért mondom, mert sok olyan ember van aki 3 pedállal is megy olyat mint más 2 pedállal... Hoppácska. Szóval a 3 pedál nem egyenlõ a lassabb autózással. Persze én se lennék sehol 3-al...
Na ezzel én is így vagyok. Bármennyire szidják hogy rF az alapja, szerintem leiskolázza az alap rF-t, mert ebbe bizony sokkal dinamikusabb a gumi minden téren! Szépen kenõdik adott szituban, pattog, a melegedést nagyon jól érezni. Egyszerûen érzem, hogy gumi van alattam és azon múlik minden. A sima rF-ben még csak hasonlókat sem éreztem, csak hogy tapad azt jóvan, vagy hogy már nem. Persze a GTR/GTL se jobb sajna.
Nekem most ~50 autom van, bar en azonnal egy 25-os csomaggal (10$) nyitottam:) Es miutan tetszett es jonak ertekeltem, megert meg egy 10-est (plusz a kreditek amit azota osszeharacsoltam es elvasaroltam:).
Szivesen vennek dragabb autokat is (5-10$, afolott azert mar eleg eros:P), de igy nem latom ertelmet. Ha lehetne allitani oket, hogy jobban elvezzem a vezetest, es talan nyerni valamit a sokadik helyekert is (1-200 kredit), akkor talan.
Multkor osszeszamolgattam nehanyat, es bar nem vegeredmenyek voltak (volt meg 1-2 nap) de volt 5-6 ember, akik sok Eventen indulnak, minden nehezsegen, havi szinten 150–300$-t (vagy akar tobbet is) ossze autoznak;)
Ha nekik tetszik ez a vezetesi- es versenystilus, akkor szamukra ez idealis program;)
Van egy-ket auto ami szinte hasznalhatatlan, legalabbis normalisan hasznalva es tempot autozva. Pl. a Jaguar E-Type-pal szinte korbe sem tudok menni Infineon-on, gazelvetelre azonnal keresztbe all;) 100%-on van a fekereje (nem allithato), 60%-on a fekelosztas (ugy hogy szerintem az auto sulyelosztasa 60% felett van:)), es a diffi 10% (azonnal befog):P
Vagyis 3 pedallal nem hogy nem versenykepes, hanem szinte autozhatatlan;) Legalabbis nekem:P
Hát azért a Mini fékelosztása kicsit vicces, azonnal keresztbe áll ha csak hozzáérek :))))
A Mito kb olyan autó mint az enyém, de ég és föld, ebben úgy túrja az orrát mint valami rossz 120-as Skoda. Valóságban egyáltalán nem alulkormányzott, Sõt !!!!Olyan még nem volt, hogy az orrát túrta volna valahol ahol túl gyorsan kanyarodtam, de simán elindul a hátulja , elég szemétláda ....
Szóval szerintem is hiba a dolog. Fõleg hogy egy EVO túrja magát elõre az vicces ....
A setup kerdes nem azert izgat, hogy elorebb legyek, mert a tapasztalatok alapjan akkor sem lennek elorebb (pl. iRacing, ott azert korrekt a rendszer);D
Hanem azert, hogy Event-eken is elvezzem az auto kezeleset, ne kelljen bosszanto aprosagok miatt kuzdeni vele.
A penzt csak autovasarlasra vagy fizetos Event-ekre tudod felhasznalni.
Az elso nehany (5–10) helyezett dijazasa ilyen rendszerben nem mukodik, kicsit igazsagtalan.
Egy igazi versenyben (mindegy milyen sport), elvileg minen indulo azonos feltetelekkel kuzd (tehetseg, tudas, technika, szabalyok stb). Vagyis logikus, hogy barmennyi indulobol az elso nehanyat dijazzak.
De itt kulonfele tehetsegu, szabaduideju, technikai felszereltsegu jatekosok vannak, egyelotlen feltetelekkel (segitsegek, nezetek).
Igy egy Event 1-200 induloja sosem lesz „egyforma”, igy mindig ugyanaz a 5–10 lesz elol, akiknel minden lehetoseg-feltettel stimmel. A tobbiek csak toltelek es/vagy elvezetbol autozok;)
Foleg hogy a legjobbak mindharom nehezsegi szinten megfutjak a toppos idejuket, igy mindenhol hatra toljak a teljes mezonyt.
Setup megszokás kérdése is. Én szeretem a hátul fogó féket, azzal jól be lehet fordítani a verdát féktáv végén. :D Gondolom az egységesítés miatt választották a fix setupot, de akkor még tán nem tudták, hogy nagyon sokan bugosak, meg elõre fognak lagolgatni, szóval a legkisebb probléma az, hogy ki milyen setuppal tolná... :D Sok értelme amúgy sincs, mert akik droidok, azok setup nélkül is azok maradnak. Akik meg fel sem érnek hozzájuk na azokon segítene a setup! Szóval ez van, Igazából én is élvezem a versenyzést, de kb semmi másban nem jó... Pedig ebbõl nagyobb dolgot lehetne csinálni mint iR-bõl! De így soha fel sem érnek marketing szempontból sem hozzá... Pedig ÓRIÁSI van ebbe még! És ahogy osztogatják a zsét... nem hiszem hogy pénzügyileg gondjaik lennének. Amúgy a nyert lóvék csak autók vásárlására használhatók? Tehát csak progin belül? Vagy levásárolhatom utalványként a Tescoban is? :D Majd kipróbálom az FFB fájlod, köszi elõre is. :)
Azt mindig allitanom kell, alltalaban max-ra, mert 900 fokon hasznalom a kormanyt (driverben nem fogom emiatt atallitani), es az alap beallitasok alapjan, szerintem szokas szerint ezt is 360 fokra lottek be (olcsobb kormanyok es a gamepad-ek miatt).
Az alul kormanyzottsag termeszetesen auto fuggo, es nem tulzo hiba a programban. De erezhetoen szandekos, a korabban irt egyszerubb felhasznalas miatt (kontrollerek, segitsegek).
De „rendes” felhasznalasnal, autotol fuggoen, vannak azert gondok. Pl. a neha tulzottan hatra tolt fekeroelosztas es a haraposra allitott diffi fektavon azonnal blokkol es eltekeri az autot. Ami gondolom segitsegekkel (foleg ABS es TC) nem lehet gond, foleg nem ket pedalozassal, amivel kontrollalhato a nyomatek es a diffi zaras/nyitas.
Ami idoben sokat szamithat, mert van ahol bo 2 masodperccel mentem jobb idot „fun driver” stuilusban (pillango + ket pedal);)
Ha engednenek nehany dolgot allitani az auton (ccsak fek+diffi) es bovitenek a djijazasi listat (az elso 20–30 nyerne, de sokkal kissebb osszegeket vagy inkabb Cr-t) vonzobb lenne a dolog.
Nagyon sok autónál lehet steering lock-ot állítani. Sõt szinte az összesnél, az alap Micsut kivéve. Ti nem szoktátok állítgatni? :) Mondjuk ami alulkormis, az építésébõl adódóan alulkormis marad bármit is állítasz, de azért a SL enyhít a jelenségen. :)
szerintem is király menni a géppel, tetszik. Aki meg tuda ülni, annak a skillje is megy feljebb rendesen, gondolom. Szóval frankó a gép - már amikor tudok játszani normálisan.
Ma jelent meg 2 dolog, ami valszeg nem annyira nepszeru, de nekem tetszik;) Uj palya, Kentucky, ami oval, igy valszeg soksknak felesleges:D
Uj auto az Asphalt Modified, ami gondolom az SRW-sitett Modified;) Formara eredeti-szeru, de teljesen szimetrikusnak tunik. 300 kredit, annyit meger, foleg hogy a keddi Jaguar vetelbol maradt valamennyi, es es a hetkozbeni autokazasbol osszejott meg egy keves.
Csak utcai autókkal megyek, azokon meg amúgy sem lehet semmit állítani . :)
Ha Event-szervereket ok inditjak, gondolom nem nyultak hozza a net-kodhoz, igy hagyomanyosan kommunikal, realtime kuldi az adatokat es naluk szinkronizal. Vagyis nem a kliens gepen szamol, ment, ellenoriz, es csak az eredmenyt kuldi at.
Az alulkormanyzottsag valszeg a gumiproblema (regi, nem az igazi, tukrozos stb.) miatt lehet, es kicsit azert mert mindenkinek jatek (mindefele kontrollerre es segitsegekre). Kellett talalni egy mindenhol hasznalhato dolgot.
Valszeg ezt ellesulyozza, hogy mig a gumik ugy-ahogy alulkormanyzottak, addig az auto egyensulya (fekero elosztas, merevites es diffik) kicsit tulkormanyzottak.
De osszessegeben nincs vele gondom, az alaphoz kepest elvezetes, teljesen jol megoldottak.
Csak azt sajnalom, hogy legalabb a fekrot es diffit nem lehet allitani a hotlap-okhoz, hogy normalisabban lehessen vezetni. Majd irok nekik:DDD
sikerült leszednem a replay-t, úgy van ahogy mondat, bugos az egész. Lemérve stopperral nagyjából tényleg 58 mp alatt ér körbe, de van benne 5-6 10 méteres teleportálás kanyarokban, amit persze nem követ az óra, az idõ nem ugrik elõre :))))
Jah sierra elég jó lett. Gumik sokkal jobbak mint rF1 -ben, azt tuti piszkálgatták ...Csak picit alulkormárnyozottnak érzek minden autót benne .
Az a listazo resz a jatekban kicsit bugos;) En alul szoktam nyomkodni a tovabbot, azzal felul is be szokott tolteni nehanyat;)
De ha mukodne, jo talalmany lenne. Replay-t es Ghost-ot is lehet tolteni, es az alapjan menni.
De valami egyeb bug is van, valszeg szerver szinkronizalas (talan az ilyen durva idokulonbsegek is abbol adodnak), mert a betoltott ghost-okban (foleg a topposokban) kanyaronkent 1-1 masodpercet elore teleportal a betoltott ghost;DDD
Nem tudom, mindenhol ez van;) Megyek nehany kort, megfutom a szintidomet. Utana lekuzdok belole 1 masodpercet. Utana mar csak tizedek ide-oda. Megnezem az eredmenylistat, es 5-6 masodperccel jobbat mennek;DDDDD
De olyan autoval es palalyan is, ami szinte vegig padlogazas:))
Replay-t hogy lehet megnézni ? Játékban nem tudok feljebb lapozni az elsõ helyig, hiába nyomkodom hogy töltsön be még embereket egy idõ után semmi, vagy bugos vagy nem enged odáig elmenni, mert nagyon hátul vagyok , :) Weblapról meg szintén nem történik semmi hiába bökök a letöltésre ...
Lime Rock-on hogy a csudába lehet 0,58-at (!!!) menni sierrával ? :DDDD Te mentél 1:04 elejét én 1:04 végét, de hol lehet itt összeszedni 6 mp-et ?? :))))
Nincs esetleg valami virusirto, tuzfal vagy jogosultsag problema? Lehet hogy nem tud normalisan kummunikalni a szerverrel es/vagy nem tudja irni/olvasni a Roaming (ha Win7) mappaban a dolgkokat.
Sziasztok Az lenne a kérdésem, hogy miért csinálja azt a játék, hogy practice-ba bármilyen autót és pályát rakok be, mindig a sonomait tölti be és ki dob a játék. De ha sonomait választok ki de nem a Lancert, akkor is az Evot tölti be. Ezt miért csinálja és mi a megoldás?
Igen, ott voltam, de most voltam annyira genyo, hogy beprobalkoztam ket padallal es pillangoval, azonnal 2 masodpercet javitottam, igy most harmadik:) De meg van vissza 4 nap, valszeg a vegere sokadik leszek;)
De igy sajnos pont a lenyege vesz ez az egesznek, ezt az autot bun igy vezetni:/
Meg van a Jaguar XKR 1300 pottyert;) Ez is nagyon tetszik, jo erzes vezetni. Foleg a ini-ben allitott FFB-vel. Csak ugyanaz a baja, mint a legtobbnek: a default setup „mindenhez” van, igy (nekem) kicsit hatul van a fekero elosztas, eros a feknyomas, es kemeny a hatso diffi (vagyis fektavon keresztbe all):D Pedig ez „egyszerubb” auto, mert eredetileg automata/pillangos. De meg igy is szivacs;)
wow. Egyszer toltam Dale Enhardt Jr. ellen iRacingben, Star Mazdaval oválon. Õ volt az elsõ én a második. A szél árnyék miatt a legjobb köröm jobb volt az övénél. Életem egyik legnagyobb élménye volt :)
"rF2 engine kellet volna ehhez a melóhoz b*zdmeg" - Vincent Vega, Ponyvaregény.
Hát a 6 dollát már tényleg határeset, fõleg valahogy a gyorsabb autók nem olyan jók ezzel a motorral mint a lassabb utcai kocsik . Az meg átlagban 100 Ft-ba kerül, szóval kõrözgessen a tököm, 2000 Ft-ból vettem egy rakással belõlük :)
A pályákról van hír, ide be-belinkelnek új infót, 3-at korábban twitterrõl. Nyár környékére ígérnek ismert EU és még további UK pályákat- Amcsi pályákra is írt példát az 'ember' nyári tervezett megjelenéssel.
A díjazásról a kredites megoldás nem is lenne rossz, meg kell fontolnom így, mit veszek meg, mert elég lassan gyûlik a pont. Befizetni meg nem tudok egyelõre :(
Szokvanyos online (szerverkereso, lobby, host) nincs. Csak a Quick Race van, amit gyakran cserelgetnek, neha tobb van belole. De sajnos rovid versenyek vannak. Az Event-ek kozott van Challenge, ami idomero/gyakorlas es utana verseny – ha van bent valaki mas is. Ha nincs, akkor egyedul:DDD De legalabb ok inditjak a szervert;P Ha mas nem, oda lehet versenyt szervezni. Persze az is dijazos, ott a verseny osszidejet nezik. Meg persze van offline.
Versenyezni hogy lehet ? Rányomok a quick race-re , ott találok össz-viszz 5 versenyt de egyik sem jön be, plusz pont azok az autók nincsenek meg nagyjából .... Csak ez az öt verseny elérhetõ, vagy valahol több is ?
FFB még mindig túl erõs, nem jövök rá mit kell húzgálni, de már le vettem amire gondoltam ...
Hetvegen osszejot annyi pontom, hogy megvegyem a Jaguar XKR-t, de varok holnapig, talan az lesz a Test/50%-os auto:D
A weboldalon (www.simraceway.com) a nevedre vagy a My Account-ra kattintva vannak a beallitasok.
Ezt pontosan hol tudom beállítani ? Profil beállítgatós cuccot nem találtam, egyedül a settings alatt van egy nehézség állítási lehetõség, azt veteránra raktam de így is csak beginner eventeket ajánl fel .