Nagyon félreértettél, mert nekem nagyon is tetszik ez a szim. Kicsit jobban olvasd el amit írtam és a kicsi agyacskád hátha felfogja, hogy nekem mi nem tetszik. Ez itt egy kibaszott fórum, hogy az ember leírja a véleményét. A kormomhoz meg semmi közöd fiacskám. Hidd el, hogy amikor én megszülettem, akkor te még javában apád tökeiben voltál..
Ezert is irtam a pletyka hir utan, a hivatalos forum alapjan, hogy meg ha valoban elmentek/elkulduldtek embereket, a ceg nem fog bezarni.
Korabban is volt rola szo, hogy az SRW-nek az elsodleges bevetele a RaceCenterbol van Sonomaban. Aki nezegetett videokat, kepeket es hireket a jatekon kivul, vagyis erdekli a dolog, es nem csak egy ujabb ingyenes autos jatekot tologat, az tudja, hogy eleg szep garazsuk van tele verseny autokal.
Valszeg koncepciot kell valtsanak, mert az eddigi kicsit vicces volt. Az emberek szamara ingyen adjak a programot, ingyen tartjak fent a szervereket, ingyen vannak a scannelt palyak, 2 even keresztul hetente jottek a scennelt, licenszelt autok (atlagban 1-2$-ert, kreditert is vasarolhatoan), es 300E$-t szortak szet dijazasokra.
Es ezt ugy, hogy az emberek nagyresze soha semmit nem vett meg, csak kreditet gyujtogetett, nehany mindent nyertek, es egy kisebb reteg neha koltott is valamit a programra.
Nehany pletykaterjeszto zsigerbol nem szereti az SRW-t (Ignite), mivel hozzajuk fuzodik eredetileg az rF1 korszakbol a fizetos portal/mod otlete. Amit akkoriban leszavaztak, de talan abbol az otletbol indult az SRW. En 5 eve vagyok SRW tag, vagyis ez nem friss program/project.
Sajnos a rendszert kicsit elbaltaztak az elozoekkel: durvan valtozo au autok, a nagyresze konnyen ingyen is elerheto, szinte ertelmetlen dijazasok. Ezt az emberek megszoktak, nehez lesz valtani (ha akarnak egyaltalan).
Valszeg nem szunik meg, kar lenne a programert, mert eleg jo, laza, konnyed, egyszeru kikapcsolodas a komolyabbak szimek mellett, raadasul a legnagyobb erossege a +100 darabos igen valtozatos auto tartalom.
De ha megis bezarnak, es „bukom” a penzem, akkor sem fogok magamon eret vagni:) Valszeg a programot akkor is odaadnak fullban, offline hasznalhatoan.
Es a penzt sem erzem elvesztegetett dolognak. En nem 1-2 autoval korozgettem, QuickRace-ben csepelve a tobbieket, hanem hasznalhattam szabadon majd' az osszes autot, akkor amikor csak akarom;)
Es az arat eleg jol kihasznaltam, foleg ha olyan (kicsit felesleges) mas megvasarolt programokhoz hasonlitom (pl. F1 2012, TD:Ferrari), amelyek lehet hogy ujak, szebbek, latvanyosabbak, de sajnos a kezelesuk miatt szinte nullat jatszottam veluk:/
Sok fejlesztés alatt álló új cuccot már meg is mutattak, az 1-2-3 hónapig elég, aztán akkor majd tisztábban látják,mit akarnak. Én sem húznám le a WC-n a játékot
Moderáld magad. Most boldog vagy, hogy kiélheted magad, idejöhettél kiönteni magadból a szennyet, amit eziránt a szim iránt éreztél. Még a korodat sem mered felvállalni... Részemrõl ennyi volt. Viszont el kell hogy keserítselek, mert...
(és ezt már mindenkinek)
..., ha valaki a hsz-ekbe is beleolvasott, az látta, hogy ott írja egy SRW-s pali, hogy azért ez a teljes leállással kapcsolatos rémhír pletyi túlzó, valószínûleg lesz létszámleépítés, de a jövõben jönnek új cuccok, és (ez már az én meglátásom) valószínûleg kevesebb event fog egyszerre futni. Eddig sem értettem, hogy miért volt 9 oldalnyi event, bõven elég szerintem egy hétre betárazni, az olyan 4-5 oldal a szokásos gokart eventekkel és ennyi. Plusz, akik gyakrabban járnak erre az oldalra (ami a cikket is írta), azok elmondása szerint ez az oldal szereti nyírni az SRW-t. Máskülönben meg, ha annyira a végét járja az SRW, minek tesztelnek Stock Car-t? Csak úgy "jáccásiból"? Szóval megszorítások (itt is sajnos) érkeznek, remélem, hogy tényleg csak egy kicsit visszavesznek a tempóból.
nekem már elég , ha nem szar. Egy biztos: sokat mentem offline, és már elégedett vagyok, ha online tudok menni. Legyen ez SRW vagy moddolt Shift2, nekem mindegy. Teljesen mindegy, hogy valóban rámegyek a fûre és leszarom vagy elszállok akár SRW-ben, csak menjen a verseny. Igazából arcade vagy sim, szép vagy kicsit régi... mindegy nekem
Persze én elhiszem és nem is vitatom, hogy te egy nagy profi szobapilóta vagy, de azért jól rábasztál a simraceway-el. Elhiszem, hogy mérges vagy, mert ugye ez volt a kenyérkereseted.
Közben OFF: SHift2-vel vettem fel pár videót, közülük az elsõ: LINK
én pl a NFS-sel mentem sokat online, az rfactorral nagyon régen offline, ahogy a race07-tel is, úgyhogy lehet, hoogy NFS puhaspöcsû vagyok, mint Alex írta de annyira nem volt hülyeség egy kis összeget befizetni a játékba. Igazából kifizette az ember az autót, amivel viszonylag normális hétvégi versenyeket lehetett menni, normális irányítással, szóval normális , vállalható tartalommal. Legalább látni, mire fizetünk be. Az NFS-es bármelyike nagyobb pénztemetõ, ez szerintem annyira nem. Én befizettem volna, ha lett volna lóvém. Most már nem fizetnék be, igaz lóvém most sincs. Nektek van?
Jó nagy marha aki ebbe a game-be fizetett sok pénzt autókra. Majd legközelebb egy pár éven belül majd az iRacing is így fog járni.
De, csak autot lehet venni, penzt nem adnak vissza, nem hulyek:D Azert volt nehany ember, akik 100-as vagy 1000-es nagysagrendben nyertek honapokon keresztul.
Kozben osszeszamoltam kivancsisagbol, 25$-t nyertem osszesen, es 290$-t toltam bele... Biztos orulnek ha bezarnanak:)
Atlagban 20-bol 1-szer nyertem 1-2$-t;) Nem szamoltam ossze, de kb. 20$ korul nyerhettem osszesen, es 1 ev alatt kb. 250–300$-t koltottem a progira (fel havi fizetesem).
Vagyis penzugyileg teljes bukta, de nem is azert hasznalom;P
Kár ezért a szimulátorért. Gondoltam, hogy sokáig nem fogják bírni, mert csak a sok autók miatt nem sok embert érdekelt. Inkább pályákat csináltak volna többet. Alex, neked meg ez volt a fõ kenyered, mert ugye sok pénzt nyertél már a Simraceway-en. Szarnivalóra jó volt néha biztos, vagy a rezsibe.
Ejjel meg utana olvastam kicsit, mert kar lenne erte, de ugy nez ki inkabb csak pletyka volt, bizonyos hirek alapjan: mivel nem jott egy ideje uj auto, ami korabban hetente jott, tudni veltek, hogy elment(ek) a tartalom keszito ember(ek), igy valszeg penzugyi gond van es becsuknak.
Az hogy elmentek az emberek (olyan sokan nem lehettek), talan elkepzelheto, valszeg monoton munka es/vagy elcsabultak mashova. De elnezve az SRW garazsat, van ott auto boven, es a RaceCenter is eleg jol mehet, nem hinnem hogy ilyen konnyen feladnak.
Persze, ettol fuggetlenul, azert lementhetne valaki a teljes tartalmat, es valoban el lehetne kezdeni rF2 ala portolni:DDDDD
hoppá, privátban sunyiban kaptam a fülest, és bizony jó fülest Pagani Huayra Nem szeretem a Paganit, közömbös. Sõt, nem örülök inkább, Nissant szeretnék :(
hátulja egy F70-s, az eleje viszont nem...sztem direkt ilyen.
Én is billel nyomom, de kézi váltóval (pontosabban félautomatával, mert a kuplungot a gépre bízom). Daytonán több olyan kanyar is volt, ahol az alulkormányzottság miatt le kellett kapcsolni egyesbe.
Nekem nem hozta amit vártam tõle. Iszonyatosan alulkormányzott volt, ami elvette az egész hangulatot. Ment is, lehetett csúszkálni is de lényegében az egész vezetés arról szólt, hogy hogy jön ki az alulkormányzottság a kanyarokban.... Szóval ehhez képest brutál drága! Ja és mivel alulkormányzott volt, ezért elõre borítékoltam, hogy a gamepadosok a vérpistikék, meg a satöbbik sehol nem lesznek... Azok mindig csak beesnek a kanyarba azt nem tudnak kijönni, de annyi eszük nincs hogy egy rosszul forduló autóval az elõbb fékezés és a hamarabb (jó) kigyors a lényeg. Katasztrófa mit tudnak ilyen autókkal mûvelni. :D Igazából nem is értem miért ilyen ez a verda, ez nagyon mellé ment... és ezt nem lehet kisetupolni se belõle mert ez építésileg ilyen. Sajnáltam, mert ha olcsóbb lett volna és kezesebb, akkor megvettem volna.
Van aki automata váltóval megy? :D Gondolom õk nem kormányosok. :)
Jó volt a tegnapi tesztelnivaló, ez a GT40 nagyon barátságos. De Daytona mondjon le, iszonyatosan nem lehet megjósolni a féktávok hosszát és helyét. Mázli, hogy volt Watkins Glen is. Na meg Laguna Seca is, ahol megmutatkozott, kinek van automata váltója...
Épp most készülõdök belépni, s megindulni valamelyik pályán, persze most hirtelen nem tudom melyikek aktívok, s melyikhez van gépem is.
tutuhawer néven, ha épp elindítom. Most épp a nfs shift2-t tesztelgetem, nézegetem, moddolva... Sajnos nincs mit tenni, én a Nissanokat szeretem, az meg itt nincsen - még.
Elnézést, már változtak az idõ-eredmények, s jelenleg mindkettõben 12. vagyok. :)
Kipróbáltam én is a McLaren mp4-12c-vel (9. hely), s a BMW Z4-gyel (11. hely). Elsõ nekifutásnak nem találtam rossz eredménynek. :) Megérdeklõdhetem milyen nick-néven mentek, én Madmax7907!?
Igen, az utcai es a regi cuccok elvezetesek. Persze azok sem jok igazabol, de az egyszerubb gumi es az aero hianya miatt legalabb jol hasznalhatok. Foleg ha az ember rendesen tolja, nem pillangozza-ketpedallozza szet oket, mert akkor meg izgalmas is:D
Hát igen... Sajnos azok fosok. SRW-ben csak a srteet verdákért rajongok, azokat viszont brutálisan eltalálták. :P Nem is tud velük menni az átlag NFS/vérpistike banda. :D
Ezek a GT3-as (es egyeb eros cuccok) szinte mar idegesitoen gagyik:) Idetlen tapdas-stilus es leszorito ero, gagyi 4 kereken sodrodas es csuszas. NFS-bol atjott, billes/kontrolleres embereknek biztos elvezetes.
Inkább street verdákkal toltam volna rajta. :P A GT3-as autók (és a nagyobbak) leszorítóereje el van túlozva. Nem mondanám hogy szimben érzem magam, ha azokkal megyek. De street-el állatiakat lehet csörtetni. :P
Mondjuk a pálya eleje nem semmi a több beszûkülõs ívvel, ez minden versenyzõ rémálma, pláne a vérpistikéké... pff... :D
Assen, Hollandia. Nem véletlen, hogy motoros legendává vált. Szûk és technikás. Öröm, hogy a GT3-as autókkal lehet itt menni.
Elemes R8: túl erõs ide, ezt nagyon érezni rajta. Meg a leszorítóereje alapján sem ide való. MP4-12C: ezt szerettem a három közül a legjobban. Nagyon szépen a kezem alá játszott, öröm volt vele menni. Z4: ha valaki kontrollerrel nyomja, a hátsókerék-hajtásnak köszönhetõen csodásan tudja szûkíteni az íveket. Én csak annyit tudtam meg a dologból, hogy az asseni kavicságy nagyon nem játék, különösen ilyen alacsony autókkal.
Szia!
Köszönöm!
Ismerõs a problémád, sajnos én is küszködök idõnként hardware gondokkal, papírformán nem is igazán vinné a gépen, de azért megoldottam, csak gyakran kell a melegedést, s memória elérést rendbe hoznom.
Megpróbálom majd a Simracway fórumán elérni magyar játékosokat, hátha sikerrel járok.
hello Az aktív magyar játékosok egyelõre a fórumokban elérhetõk, a játékban egyelõre csak tervezik a privát üzeneteket, amennyire én tudom... Pár hete nem léptem be, a hardware túl kevés , néha meg-megadja magát
A türelemmel nem lesz gondom! :) A nap nagy részét szg mellett töltöm. :) Régen én is sokat NFS-eztem, de kb. a Most Wanted, s Pro Street-nél abbahagytam. Igazából nekem nem adta meg a valós vezetési élményt, mint pl.: GTR2, Race07, RaceON, s ezen sorozatok részei, csak ezekkel pénzesen lehet versenyezni online, a Simracway-ben van lehetõség ráköltés nélkül is, s szerintem elég valósághû a gépek reakciója az irányításra, s környezeti adottságokra. :)
Hû. Én esetlen vagyok... Na, talán majd mások is írnak ide. Többen átruccantunk ide NfS:W-bõl, a legnagyobb ok TutuHawer volt rá. Én se szoktam magyarokkal találkozni túlságosan, de türelem.
Egyébként nem vagyok nagyon esetlen, a valós életben sokat tesztelhettem magam, amikor még egészséges voltam, de sajnos most már csak a szimulátorozás maradt. Saját gépeim is szinte mindig sport autók, s motor volt, de jelenleg nem lehetséges az orvosi állapotom miatt, ezért is elégítem ki a hiányérzetemet szimulátoron.
Szia!
Köszönöm a válaszod!
Tudsz esetleg ajánlani valamit, ahol aktív magyar játékosokkal fel tudnám venni a kapcsolatot?
Sajnos az angol tudásom igen csekély, számítástechnikai, mûszaki angollal nincs gondom, de a "beszélgetés"-ben nagyon gyenge vagyok.
Új regisztráló vagyok ezen az oldalon, bár egy ideje olvasgatom a hozzászólásokat.
Már jó ideje vezetgetek a Simracway-ben, igaz egyszerû felszereltségem van, de persze kormány/pedállal megyek.
Keresgéltem már magyar versenyzõket, de eddig még nem akadtam rá senkire!
Örülnék, ha volna lehetõség megismerkedni, s esetleg némi tapasztalat szerzésre/cserére!
Ja, ez az SQ szerinti besorolás hátulütõje. Nekem az érték 718 és így eléggé esélytelen jó helyre kerülni. (1:40 elejét tudok, talán beférek alája is.)
En mar nem foglalkozom a dologgal;) Eddig neha meg volt ertelme, mert a Beginner-ben es nagyritkan az Inter-ben oda lehetett ferni az elejebe. De most mar az SQ miatt csak az Advanced es Expert reszekre enged be, ami teljesen irrealis es ertelmetlen.
Mar tesztelik az SRW StockCar-t, epitettek nehanyat maguknak:)
Az SRW modellek jok, mivel scannelnek mindent, es szerencsere szepen es reszletesen osszrakjak. A problema a 10 eves engine-nel van, a regi egy szeru shaderekkel es a nulla onarnyekolassal. Az animacio annyira nem hianyzik.
A CARS keszulget, de eleg jo. A videon nem toltam neki, attol sokkal jobban lehet csapatni;D Csak szar a hangkeverese. Nekem is hasznalhatatlan elvileg, ez a video FULL LOW-ban van, kikapcsolt kozonseggel:DDD Igy megy +60fps-t, de erosen palya fuggo, van palya ahol mar nem tudok menni, mert <30fps:D
Szerintem nincs lényeges különbség, elég jól kidolgozott az SRW cockpitje is. Csak nincs benne kéz, meg láb szimulálva. :) CARS-ba azok a körök terhelés hatására érdekesek de nem értem mik. :D Meg hogy csináltál te ilyen frankó kijelzõket, nekem nincs semmim. :D Kicsit uncsi úgy. És ahogy elnézem a videókat annak is jó fizikája van, szépen ,ehet csúsztatgatni és meg is lehet fogni. Nekem az már nagyon akadozik, így csak keveset tudtam tesztelgetni de bejövõs a dolog. :)
Jo palya, nekem tetszik, es remelhetoleg nemsokara iR-ben is lesz.
Bar eloszor furcsa volt, mert mostanaban kevesebbet SRW-ztem (inkabb iR, rF2, CARS), igy a kicsit rajzfilmes cockpit kinezetet es a kicsit benacska iranyitast es FFB-t szokni kellett:)
Hát tényleg elég csúszós az én is sokszor elmértem a Suprával. :) Meg távolságjelzõket kirakhattak volna a falra vagy valahova, mert így valaki mögött haladva totál nem látszik hol kéne fékezni. Bár lehet csak meg kéne szokni. Na de mi lenne gyorsabb verdával?! Huhúúúú. :)
Furcsa az új pálya. A "sport car circuit" nyomvonalon az oválról letérõ sikán féktávja még úgy csúszik, hogy nem tudok hogy fékezni. (Megjegyzem, suttyó vagyok, mivel billentyûzettel tolom.) Ha belelépek, jobbra vágódik ki, onnan meg nem lehet jól ráfordulni. Ja és sima, mint egy asztallap. Watkins Glen jobb volt tegnap.
Ezzel azt ertek el, hogy foleg a beginnerben, a valoban lassabbak, egyszerubb iranyitasuak is tudnak valamit nyerni, nem toljak ki oket a nem oda valok. Ez elvileg OK.
A pech, a 99,9%-os kozepretegnek, hogy most mar csak kizarolag az eddig is topposok tudnak nyerni, egyertelmuen lekorlatozodott a lehetoseg, a tobbieknek mar eselyuk sem lesz semmire, meg az alacsonyabb sorozatban sem begyujteni 1-1$-t hobby-bol (nem tobb 10 vagy 100 dollart).
Engem spec nem erdekel, eddig is beletettem majd 200$-t a progiba, nem a nyeremenybol epitkezem:)
De akkor legyen minnel tobb Expert es nyitott setup-os sorozat, hogy legalabb elvezkedni lehessen, nehany autot beallitani ugy, hogy elvezetesebb es hasznalhatobb legyen.
Igazabol jomultkor irtam nekik, hogy felesleges az Advanced, es valtas ki az Expert-tel es/vagy legyen az A. az E. :) Ra egy hetre lett nehany Expert, ami OK, de valszeg nem miattam:DDD
Aki tud, menjen nehany kort az Expertekkel is, hogy lassak sokan hasznaljak, szukseg van ra.
Ha mar ertemenincs program van/lesz, legalabb valami szimes arnyalata maradjon/legyen.
Óóóóóó lehet azzal jókat csapatni. :P Annál a gázadásra kell nagyon figyelni.
Na fene, most már van eventekhez rendelt skill quant. Így már sok helyen már az interben sem indulhatok, beginner meg totál kilõve. :D Mondjuk ez jó, de mégsem. :D
Hát ez a Camaro nem is olyan drift verda mint elsõre gondoltam. Errõl asszem nem érdemes videót készíteni, nem túl látványos. Ha megcsúszik akkor nehéz fogni, rendre átcsap a másik irányba, fantasztikus. Csak kis csúsztatásokat lehet vele csinálni nagyon figyelni kell vele. :)
Bár én nem vagyok hardcore szim-es, de szerintem így mostanra igen jó eredményt sikerült elérnie a csókának. Valahogy mostanában csak a Shift2-vel körözgetek én is :)
a shift2-t próbáltátok a ptmu moddal? Elég komoly lenne azzal a tartalommal egy normális fizikával a játék. Engem mindig elcsábít a tuningolós utcai téma, baromira tetszik. A kérdés az, mennyire szar a lengyelek gumi módosítása, mennyire teszi jobbá a játékot? Mennyire örüljek, hogy tetszik, ahogy megyek? Mennyi létjogosultsága lenne a modderek, hardcore szimesek által összetákolt , jó shift2-nek, amiben utcai autók, versenygépek, oldskool vasak is vannak?
Ja az extra gombok lettek a legjobban összerakott barkács cuccom. :) A többi megoldásban és minõségben sehol sincs hozzá képest. :D
Régebben, vagyis utoljára aminél még mindháromért kaptam az a Mustang Boss volt Lime-on (3063, 3064, 3065). Azóta nekem sem fizet a beginner, ezért már hagyom is. De ha adv-ba és interbe is megyek akkor mindkettõt fizeti. Már ha nem zárnak ki. :P
Bizony jó a 3 monitor, de így sem látni mindig minden tükröt, kész röhej. :D Vagy a középsõ pont a kávák mögé esik akkor meg nem látok benne semmit... Vagy túl sötét/tükrözõdik, akkor meg azért rossz... Mondjuk én szeretem így, jobb mint a virtu tükör, sokkal valósabb így, de még nekem is szoknom kell hogy ki kell néznem oldalra ha fel akarom mérni a mögöttes forgalmat. :) Szóval nekem annyira nem hiányzik a virtu tükör. :P
És úgy tûnik lesz még videóm, hála égnek a Sony-val könnyebben, gyorsabban lehet vagdosni, de igazából még csak azt tudom vele. :D Camaros vidit valószínû csinálok, de már operatõrrel. :P Ja és a Jag-es videón azért volt pár mákom ám, nem vagyok ekkora drift király mint látszik. :D Ami viszont fura hogy középállásban a kormány olyan puha hogy sokszor próbálgatnom kell hogy mennyit is kell tekerni, ezért kicsit idétlenek a mozdulatok olykor, de más szimuban nem csinálok ilyen helyzetekben ilyet. Ez gondolom a nagyon gyenge FFB miatt van amivel kicsit kiküszöbölöm az FFB lyuk érzetét... Félmegoldás de jobb mint ha középen löttyedt pöcs lenne, aztán kicsit többet fordítva pedig úgy bekeményedik hogy szinte üt. Na hát az borzalmas. :D Fele ekkora drifteket sem fogok úgy. :D
Most mar ovatosabban kell es/vagy jol meg kell gondolni az Event-ezest, mert most cumiztam be egyett:)
Inter-ben mentem, de ugy volt kitolnak a retekbe, ezert beprobalkoztam Beginnerrel. Nem sok embert erdekelt, bent maradtam Interben (1$), es Beginnerben is (4$). De mivel Interben mar nyertem, a Beginnert (logikusan) toroltek;DDDDD
Harom monitorral eleg jo buli, es meg a visszapillantot is latni;) Latom a kormany is valami barkacsolt fajta, kisebb kiegeszitesekkel:D
Nah most elkapott a videókészítés szele és elkészítettem az elsõ SRW videómat. :) Sajnos a kamerám ennél jobb minõségben nem tud felvenni, de a lényeget látni.
Én a GP3-al játszottam alig ezért inkább a GP4-et említettem. Hát mivel az ideálison mentem esõben is, így ott száradt ahol mentem. :D
Már a GP3ba is volt száradó ív. Nemtudom a kettõ között van e különbség (keveset játszottem a GP4el), illetve azt sem, hogy az ideális ív száradt vagy ahol tényleg mentünk a kocsival.
Jópofa volt a mai tesztnap. Ez az M23-as nagyon nem semmi, bár Chicagóban iszonyat volt menni vele (250 felett mindegy, mit csinálsz, kanyarban elkezd úszni). Laguna Secán viszont bevált, lassacskán kezdek a dugóhúzóra is ráérezni.
A technika (engine) nem számít ezt már a GPL is bebizonyította, vagy anno a GP4 a felszáradó ívvel... Szóval ez manapság nem új cucc, bármelyik komolyabb szimnek kéne ezt tudnia, régi engine-en se volt nagy trükk. :D Csak most az új progik ezzel (a semmivel) akarnak felvágni...
Hát szerintem ha itt megcsúszol, vagy nagyot driftelsz szevasz a jó idõnek. :) Legtöbbször csak úsztatni szabad, amit még a gumi deformálódás enged (ha így jobb megérteni mi az az úsztatás). Persze állat a driftelés itt, ez tény, de nem gyors. :)
Sajna a felvevõs dolog késik, kissé macerás és most a kamera se százas, vagyis elemem nincs (valamiért bazi hamar lemeríti még ha nem is használom, esetleg tipp erre?). Van egy 800 Mb-os vidim meg kéne vágom... :D De az se jó autóval készült, nem túl mutatós így szóval szerintem az már úgy marad. :P De tervezek egy jó vidi készítést.
Az aero túlzásával egyetértek, de épp ezért megyek csak street verdákkal. :P Azok mindent csinálnak csak egyenesen alig mennek. :D
Na nyomi neki. :P
A rangatason ne azt ertsd, hogy szo szerint ide-oda kell rangatni a kormanyt:) En arra ertem, hogy sajnos az SRW gumi a legtobbszor nagyon engedekeny, kicsit eltulzott es az uj autoknal az aero is sok. Egyreszt 10 eves technika, masreszt kenytelenek fun-ra (is) beallitani a nem szimesek miatt. Ezert a legtobbszor nagyon durvan lehet fordulni es/vagy csusztatni, driftelni.
Termeszetesen, akik elol vannak, azok nagyon pontosan mennek. Gyorsan menni talalomra vagy valoban rangatva nem lehet:) De az nem az auto vezetese, hanem a program lehetosegeinek a kihasznalasa. Az a tempo mar boven tul mutat az auto normalis viselkedesen:P
Tolem talasz videokat itt a topicban is, sok kozte hotlap, mind realtime, sokszro az az ido maradt fent a listaban is, nem replay (mert az szar:P).
Tegyel te is valamit. Ugy ahogy mesz, realtime felveve, ne visszajatszast.
"meg 2 masodpercet javultam volna. De az mar altalaban, az auto idetlen kezelesevel es idiota mozgasaval jar." Akkor fordítsuk meg a dolgot, te mutass olyan vezetést amivel ha rángatózol akkor gyorsabb vagy. Jó lenne megérteni ilyenkor mire gondolsz. :) De továbbra is azt kell mondjam, hogy az SRW-ben IS a finom vezetés a gyors, mint mindenhol máshol. :P Ha tehénfejõsen vezetsz, az ugyan látványos és melós, de lassú. Olyan ez mint az alulkormányzott autó, az is mindig lassú. :P Vagy mondj egy repyt a hotlapból és összehasonlítom az enyémmel. Vagy valami legyen már, mert tévúton jársz. :) Illetve gondolom kormány-kormányt közt mondod az összehasonlítást, és nem a billesekhez, joy-osokhoz hasonlítod a kormányosokat. Mert olykor úgy elõfordul hogy egy-két kanyarban jobban be tudnak fordulni a joy-osok. De lényegében legtöbbször, fõleg egy technikás pályán sehol sincsenek. :D Szóval a tudásukat nem fogják felülmúlni soha csak mert joy-al mennek. :D
egyre többet körözgetek azzal a szarral(raceroom racing experience) is... Majd a sajét topicjában összefoglalom a tapasztalataimat. Az SRW meg meg-megadja magát, ami bosszant, és ehhez semmi kedvem. El tud csábítani még a szép külsõ és hang a RRRE felé is... Ami bõdületes buziság,hogy a kanyar jelzõk ott vannak jó nagy méretben színesben... Nem kell se térkép, se ideális ív, se corner marker basszák meg... Bár kikapcsolhatnám.
Ezt 3 programhoz is irhatnam, de mivel emiatt ezzel kezdtem el, igy ide irom:)
Mivel ma FIA GT futam volt Zandvoort-on (real:P), es mivel ebben is meg van hozza a cucc (MP412CGT3+palya), mentem vele nehany kort, hogyan viszonyul az igazihoz koridoben. Eloszor ezzel, aztan az iR-rel es a RRRE-szel is:D
Bar az ilyen hasonlitgatasnak nem sok ertelme van, max nagysagrendileg, mivel nem vagyok versenyzo, a programok olyanok amilyenek, es van a egy csomo ismeretlen/valtozo tenyezo (gumik, aszfalt, hofokok). Raadasul, ha ugyanazt megyek, az jo mert poen, de meg sem, mert igazabol nem tudnam megfutni. De lenyegeben jo buli:D
SRW: Vezetni jo, erzesre is OK, de a 2. korben megfutottam az igazi verseny legjobb koridejet;) Tovabb eroltetve sajnos elojon az SRW gumi/aero betegseg, igy erezhetoen meg en is (sok event tapasztalat alapjan) meg 2 masodpercet javultam volna. Ami a valodi pole ido:) De az mar altalaban, az auto idetlen kezelesevel es idiota mozgasaval jar. Ami gazosabb, hogy ha ezzel lenne event (nem talaltam korabbrol), akkor erre meg lazan 6 masodpercet (vagy tobbet!) ratolnak a tobbiek:D
iRacing: Vezetni tuti, erzesre OK. A real koridohoz 4 kort kellett fussak, ami szinte a vege is volt az elorelepesnek. Utana mar, tapasztalatbol, altalaban csak tizedeket tudok javitani. A problemasabb resz, hogy ennel 5! masodperccel mennek jobbat az iR-topposok:) Ami gazos, mert ebben nem lehet idetlenkedni, nincs SRW feeling, ha gyilkolom megbosszulja, de megis megoldjak valahogy:D
RRE: Vezetni a rugodzo FFB miatt nem annyira jo, de osszessegeben nem rossz. Hat kor alatt sem ertem el a valodi verseny koridejet (+2sec), a pole vilagvege (+4sec):D Ez jol hangzik, mivel nem vagyok versenyzo, ennyit tuti kapnek. Sot, a toplistaban a legjobb ido is nehany tizeden kivul van a valodi pole-tol!
Ezek alapjan (en-idok es top-idok) vicc, de az RRRE van a legjobban belove:)))))