Ennek a játéknak nem kellett volna már megjelennie?
nem is szimulátort várok, hiszen az NFS:Porsche Unleashed sem volt az (hajaj), mégis imádtam/-tuk
lehet árkád, de az autó legalább távolról utánozza az autót... amikor egy árkád TDU vagy akár Mercedes Benz World Racing után átülsz a shiftbe, az elsõ kanyar után érzed, hogy ez nincs rendben - egy autó ennyire sosem driftel, pláne nem egy elsõkerekes 70km/h-val egy alig-kanyarban ... :) zavaró, bántó. pedig a ferrarik érdekelnének...
(olyan mint anno a CM Rally3 volt... nagyon hiányzott egy rally, de amit az autó-irányításként/fizikaként mutatott, vállalhatatlanná tette)
Forza/GT-t ne butának képzeld el, mert nem azok. TDU árkéd kategória, semmi köze a említett duóhoz. TDU 2 meg egyenesen szemét kategória, mert árkádnak is rossz:(
Nem a lehetseges segitsegekkel van a gondom (a k*rv* draga iRacing-ebn is vannak mar segitsegek:P), hanem ha mar az alap is egyszerusitett vagy buta;) A GT5/Forza mar a bovenjo kategoriaba tartozik. Nekem a TDU vagy az elso Mercis jatek is tetszett.
Régen rfactoroztam már, de ott autómata fék és kormányzás is volt, meg viszaállít egyenesbe stb... konrkétan F1-F12õg 1-3 állásban mindent lehetett:)
Forza szimulátor amiatt kétséged ne legyen. Persze a fizika 700 autóra készült, így helyén kell kezelni. Nyilván olyan FFB se lesz benn soha mint egy rfactor 2be.
„3 ponton állítható ABS, TC és Stabilitás, meg természetesen AT,MT és a kuplung (A/M) kiválasztása.” – ennel tobb mar csak akkor lehetne, ha magatol menne:))
Amugy Forza-ra szivesen beneveznek. Tudom, hogy nem szim, de autozni boven jo, sok auto, latvany, nekem nincs vele gondom. Csak hat amiatt nem fogok (nem is tuodk) venni XBox-ot;)
A CARS-ban sose lesz 100 auto;) Max 30-40, de mar az is soknak tunik. Meg max 1 ev a fejlesztes, amit raszannak, havonta nem tudnak osszedobni 6-7 autot;)
A CARS-ban a palyak is csak azert szaporodtak el hirtelen, mert valszeg attoltak oket a TD:FRL-bol;) Realisan a Spa/Silverstone/Willow stb. palyakon lehet latni (amit nullarol kezdtek, es azota lehet tesztelni), mennyi ideig tart az elkeszitesuk (honapokig).
3 ponton állítható ABS, TC és Stabilitás, meg természetesen AT,MT és a kuplung (A/M) kiválasztása.
Forza GT autók terén hatalmas. CARS ami komplexebbnek tünik, de ott sem lesz több 100 autónál szvsz és még lehet sokat mondtam. Forza pedig 600-700al van jelen. GT5öt kivehetjük innen, mert abba 200+ autó van csak, a többi hulladék GT 3-4 port, minõsíthetetlen kidolgozásokkal, mászerfal nélkül.
Pályák tekintetében már más a helyzet, azt hozza egy Shift is. Sajnos a Forza nagy hibája, a kevés pálya, persze ami van az nagyon jó és nagyon szép, de pl városi pálya nincs.
Karrier kapcsán nyilván a sok autõnak köszönhetõen millió féle versenyt lehet összeüzni, az más kérdés hogy hiába 200 óra ha hót unalmas. Ami nagy fegyvertény a Forzánál az a tunning ( optikai minimális ), de a motorikus és meghajtás testreszabása az nagyon klassz + a festõmûhely ami valami elképesztõ sikeres és mindent meg lehet vele csinálni és a júzerek mindent meg is csinálnak.
A Test Drive sorozat sosem szimulatorkent volt hires. Ez egy promos, reklamos, „mindenkinek”, multi-paltform driving game;) Valszeg meg igy is tulsagosan „szimulatoros” lesz, hogy eladasi es nepszerusegi csucsokat dongessen.
A konzolosoknak a GT5/Forza az etalon (gondolom), elsosorban kontrollerrel vagy kormannyal es sok segitseggel. De azok valahogy, megis jobban neznek ki, raadasul nagysagrenddel nagyobb tartalommal.
nemértem én se miért kell ezt erõltetni :(
az nfs porsche miatt kellemes nosztalgikus elvárásaim vannak(voltak) a "másik sorozat" egy márkát feldolgozó játékával szemben, de úgy néz ki ez nem fog tudni megfelelni ... :/
S ezek csinálják a CARSot, ami meg kiveri a monitort olyan élethûnek hat.
Komolyan nem értem... ettõl lesz nem vérszim hogy driftelsz a kanyarba? kíváncsi lennék a vezetõ fejlesztõnek az állásponrjára, h mit válaszolna egy ilyen kérdésre.
Szerncsére azért be lehet lõni hogy minimális legyen a csúszás, mert legalább állítható minden.
annyira dURVA jó lenne, ha tennének alá legalább Forza 4 szintû fizikát és élethû autó motorhangokat
szerencsére, ha cumi-Shift fizika lesz mégis a Forza 4 szintén jó sok Ferrari-ja még ott van :o)
Ha a körítés jó lesz, és multiban van lehetõség beállítani részletesen dolgokat, nincs elnagyolva, akkor érdekelne. A fizika Shift 2 szint lesz valszeg.
Sajnos ez csak „kiprobalos” lesz, mert ha a CARS-bol nem tudnak egyelore ertelmes autokezelest kihozni, akkor ebbol biztos hogy nem is akarnak:)
Ferrari alcim alatt fut a project, igy eleg nehezkes lenne mas tipusu autokat is belecsempeszni;) Es hogy Shift2 klon, elsosorban konzolra, az max nekunk nem jo, a bevetelnek nagyon jott tesz;)
Ez nem jott ossze;) Mondjuk annak volt a legnagyobb eselye, hogy sima SHIFT lesz alatta;) Csak remenykedtem;) Igazabol az FVA ala kellett volna ez az egesz, autostol, palyastol;DDD
Nincs hivatalos info, csak logikus, ha az SMS csinalja, es jelenleg a CARS-szal engine-t fejlesztenek, akkor azt toljak be ala. De ezert is kezdtem ugy, hogy: „ha valoban alakerul...” ;) De lehet, hogy valtoztatas nelkul, betoljak ala a SHIFT alapot, aztan jol van:D
A hivatalos allaspont szerint, a CARS a REAL/SIM (pl. Forza4/iRacing) kategoriakat fogja lefedni. Az hogy hogyan sikerul, az mar maskerdes:) De a jelenlegi allapot alapjan, a CARS mar jobbnak tunik kezelesre, mint a SHIFT2, igy mar ez is jo lenne;)
Mivel ugyanaz az alap, csak mas autokkal es palyakkal, igy lehetne SHIFT3: Ferrari Edition:)
Jo lenne ez, mert hiaba tunik lehuzasnak, ha valoban alakerul a kozben felujitott, atgondolt „CARS-engine”, nem butitjak le a fizikat, a kezeles, a jatekmenetet (a konzol es a kontrollerek miatt), de foleg teljesen uj palyakat kapna, meg meg is vennem.
Ha az az engine lesz alatta ami a CARS ala fejlodik, ha kicsit tovabb javul, ha nem butitjak le, akkor meg jo is lehet;) Ha nem, akkor jo lesz auto/palya alapnak az rF2-be:)
Én csak abban reménykedem, hogy a TD Ferrari után a Slightly Mad Studios fog még NFS-eket is készíteni, mert amit õk, meg a Criterion kiadtak, minõségre lazán veri az utóbbi 10 évbõl akármelyik Black Box-féle hulladékot.
Én NFS Ferrarit akarok Nem szabotáljuk ezt a TD részt?
Ha valoban csak 8 fos lesz online, akkor: extran ki lesz dolgozva minden; szarul optimalizaltak; elbaltaztak a netkodot;)
A belsonezet szerintem mar alapelvaras, foleg ha mar a konzolos cuccokban es az NFS sorozatban is azt toljak;)
Kíváncsi leszek mennyire lesz sztoriorientált és mennyire kidolgozott a grafika és belsõ nézet nameg persze mennyire lesz az a bizonyos optimalizálás is kifaragva.
Látom képes vagy hülyét csinálni magadból, hogy védd a védhetetlent :))
Igazoltam, hogy konzolon simán megoldott _más autósokban_ a 16 fõs multi, ergo nem a konzol limitálja le a multit 8 fõsre, hanem a tehetségtelen fejlesztõk.
Elsosorban konzolos lesz, foleg az eladasok miatt, akkor a celkozonseg is az egyszerubb kezelhetoseget, iranyitast, kontrollert, jatekmodot valasztja, igy azokra a 2-3 koros, "ereszd el a hajam", sprint futamokra, teljesen mindegy mennyi ember van bent:)
fully agreed :) és akkor jött2011. okt. 11. így utólag a Shift1-2-vel pont az a baj, ami a 4 évszakos gumival is se nem arcade, se nem szim mainstreamnek már nem kell, simfan -nek meg még nem
- élj át többfajta versenystílust a GT-tõl a Formula-1-ig - versenyezz online 7 másik társ ellen - vezess a 36 pálya valamelyikén, melyekben vannak GP, Teszt és bónusz pályák - éld át a legnagyszerûbb klasszikus és modern Ferrari modellek vezetését 52 elképesztõen részletes járgánnyal
Sot, ha valoban SMS, akkor tuti, hogy SHIFT/CARS engine (vagy most mar hivhatjuk SMS-engine-nek - ha nem lenne valami rendes neve, bar valszeg van:P). Mar az elejen egyertelmu volt, hogy a CARS "nyilt" fejlesztese, csak kiegeszites, segitseg, lehetoseg stb. Abbol nem, de a liszenszelt, dobozos cuccbol folyik be annyi penz, ami mar megeri.
Remelhetoleg, valoszinuleg - nincs ertelme - nem butitanak a fizikan. Eddig is skalazhato volt, ha jol megoldjak, meg hasznalhato is lehet. Bar egyelore a CARS cucc elegge oszver...:)
Project CARS cucc van alatta elvileg, pletykák szerint.... Vagy inkább egy arra hasonló ,egyszerûbb motor . Bár grafikailag van ugyanolyan brutál szép .
pedig utóbbi években legjobb NFS-ek voltak a shift részek
Pedig látszik, hogy a stúdióban vannak ötletek, ha a Shift vonal nem ment volna, felkérhették volna valami NFS stílusú, egzotikus tájakon egzotikus kocsikkal való szaladgálás megírására, szimesebb fizikával. De örültem volna egy NFS Ferrarinak az NFS Porsche után (tök vicces, hogy már a HP óta mondogatom ezt, erre itt van, csak épp Test Drive Ferrariban az NFS Ferrari helyett). Úgy néz ki a népnek a szar kell, még a HP és Shift 2 is sokkal minõségibb cucc volt, mint a bughalmaz Run.
Ahelyett, hogy az SMS stúdió végre egy derekas Shift 3-at hegesztene, ezt csinálja? Nem örülök... Van egy olyan érzésem, hogy a Shift széria kihal, mielõtt normális cuccá válna...
ja-ja + õsz és tél, mert január, februárban a fû sem nõ így kitart egy októberi game márciusig nálam is bõven megy a TDU 1 még mindig (a TDU2 egy rakás sz.r) ezen kívül: Richard Burns Rally, RaceOn, GT Legends és NFS HP2010 éééés a Forza 4 ez utóbbi 3 óra játék után brutális K.O.-val kiütötte nálam az F1 2011-et és Shift 1-2-t
zsír lenne ha a TD: Ferrari hozná a Forza 4 szintjét a mainstream h.lyegyerekek is vennék + az all-assist-OFF, valódi all-assist-OFF, így welcome to SIM fans
Az mondjuk jó lesz hogy imolában lehet menni a 2008-as F1 Ferrarival:)
Mi meg hónapokig, évekig elvoltunk bármivel anno, de kevesebb játék is készült.
itt van a lényeg,mai világban,a mai csúcs szuper netekkel,pár kattintás,és "beszerezhetünk" AKÁRMILYEN játékot,megunjuk,lekapunk egy másikat stb...múltkor toltam egy kicsit a Runt,1 óra alatt ráuntam,nézelõdtem a neten,kerestem valami autós gémet,megtaláltam a Shift2-t,és a Runból való kilépés után MÁR 45 perccel késõbb a Shiftel játszottam...
/OFF Õsz-tél idején azért jó kiadni, mert jön a karácsony, illetve a nyaralásból is nagyjából kilábaltak a családok anyagilag+inkább bent maradnak, mint kimenjenek a hidegbe. Ezzel szemben tavasszal az átlagember nem marad a szobában (ugye? :D ), meg már nyárra tervezgetnek. A Shift 2 is valszeg többet szakított volna, ha nem márciusban adják ki, fél évre a HP-ra. A játék életciklus meg tartalomtól függ. Ha zéró a tartalom, nyilván hamarabb ráun az ember. Ha viszont van mindig valami újdonság, akár értelmes DLC-k formájában, akkor már kitolható. De a TDU 1-el se véletlen játszik még sok ember (köztük én is), vagy épp Mass Effect-et kétszázhuszonnyolcadjára is kipörgetik. Én még az NFS 3-4-5 triót is elõveszem pár havonta. :D A lényeg, hogy globális, gyors világban élünk, ahol a verseny miatt egyre több, egyre "jobb" dolgokat kapunk. Régen egy TV-t nem 2-3 évre vettek az emberek, mobilt most meg fél éve cserélget az "okosabbja". Felgyorsult az élet, minden.
/ON :D Kíváncsi leszek a normális versenypályákon kívül ezúttal látunk-e a Slightly Mad-tõl valami újat is, mondjuk közúti pályát, esetleg Outrun jellegûeket.
hozzátéve azt, h egy játék átlag single életciklusa kb. 2 hónap (a nagy felvevõ piacokon) a novemberben kiadottaké 4 hónap (ezért volt az okt-nov mostanában mindig fullos) 1-2 kivétel lehet, de tényleg csak lehet: Forza 4 talán multirészekkel el lehet p.csölni, de ez is max. 6-8 hónap és kifullad ezért lesz már lassan NFS 100 is :)
Kezdünk olyanok lenni, mint az öregemberek, az igaz. Mert "a mi idõnkben még volt bennük anyag". Ami a mi szemszögünkbõl tényleg igaz. Általánosságban látható, hogy az egész játékipar grafikailag fejlõdik csak, játékmenetben visszafelé megyünk, fõleg, ha autós játékokról van szó. Mert egy régi NFS-ben is volt ugyan úgy tuning, volt nagyon rsézletes bemutató minden autóról, esõ, hó, éjszaka, a pályákon visszafelé is mehettél, a tükrözött változatokról nem beszélve. Volt törés, belsõ nézet, minden, amit mostanság úgy próbálnak eladni, hogy ez forradalmi újítás, meg ilyet még nem láttunk. Pedig de. De igen, tényleg "öregek" vagyunk, mert a mostani korosztály az egyszerûséget várja a játéktól, hogy lekösse pár órára, aztán lépjen tovább. Mi meg hónapokig, évekig elvoltunk bármivel anno, de kevesebb játék is készült.
Nem felejtjük soha, tényleg az egyik (ha nem a) legjobb NFS rész volt (NFS 3-mal együtt).
felejtsétek már el a porsche-t...
életetek végégig fogtok sirni utána komolyan?! :DDD mert akkor jó lesz nektek igen.
a jót keressük ne a rosszat könyörgöm :'D nem mint ha nekem számítana. én boldog vagyok köszi :D
sajnos rohadtul nem,pedig szvsz egy olyan játék jó lenne az autós piacnak...nem is árkád,nem is szimulátor...pont jó,én laptopon még néha elõveszem,elég sok nfs-t kipróbálva mondom,hogy az tetszett legjobban