hát mondjuk jah, ahogy most állnak és is azt mondanám, hogy minimum még egy év + csúszás, akár több hónap, vagy fél év. Ez az idõpont már necces is lehet, mert ez már a next-gen eljöveteléhez meglehetõsen közeli idõpont.
igazából jópáran már a háttérben az új konzolokra fejlesztenek, lehet megérte volna fél évet várni, és elsõként robbantani ott, kompromisszumok nélkül. mindegy, õk tudják, mindkét megoldásnak vannak elõnyei.
A lenyeg, hogy a CARS-bol meg van minimum 6, de inkabb 9–12 honap fejlesztes, vagyis ezalapjan lehet hasonlitgatni, velemenyezni.
De ha kesz lenne, akkor sem hasonlithatnad a kedvenc Forzadhoz, mert ertelmetlen, azt kizarolagos, maximalis tamogatottsaggal keszitik, 20–50× nagyobb mennyisegu penzbol, ugyanannyival tobb fejlesztovel;)
A photomode-ot felejtsuk, legalabb itt a PC-s reszlegen, foleg ha elsosorban szimesebb dolgot varunk. A trukkozott replay es photomode dolgokat hagyjuk meg a konzolos recskazasra;)))
A CARS-nal azert erdemes fejben tartani, hogy nem biztos hogy az SMS-nek a CARS a fo projectre, hanem csak egy engine-fejleszto alap;) Igy lehet, hogy ezt kitoljak "egyszerubben" PC-re es mostani konzolokra, lesz egy teljesen sajat, massziv, korrekt alapjuk, amit mar a kovetkezo generaciora tudnak optimalizalni.
"A photomode-ot felejtsuk, legalabb itt a PC-s reszlegen, foleg ha elsosorban szimesebb dolgot varunk. A trukkozott replay es photomode dolgokat hagyjuk meg a konzolos recskazasra;)))"
Hagyjuk már ezt a primitív hozzáállást légyszíves!
CARSban is van fotomod. Meg tudom állítani a játékot rázúmolni az autóra és megvizsgálni minden részletét. Lehet hogy téged az autó maga nem érdekel, de engem igen. Szeretem megvizsgálni, körbejárni, látni a részleteket, a vonalait, a kidolgozást a különleges megoldásokat és ezt lefotózni, elmenteni, kísérletezni azzal, hogy minél élethûbbb és látványosabb képet, beállításokat, helyezeteket örökítsek meg. Auto Vista maga a tömör gyönyör mert a legjobb versenytechnikákat olyan részleteiben láthatom ahogy soha máshol nem, hacsak nem tudok egy LMP1es Pózsót a való életben nagyítóval megvizsgálni a burkolat alatt... nyilván erre egy halandónak nincs lehetõsége.
Shiftben van, de sajnos a modellek nem a leg részletesebbek így sokat nem, ért. Ebbe a Ferrariba pedig részletesebbnek tünnek, de nincs benne fotomód vagy bármi más...
Trükközött ripléj pedig nincs. Azt látod ami a valóság. Verseny közben meg nem veszed észre hogy az ellenfél vasa 30%al részletesebb e avagy nem. Azt meg hogy nincs mósön blúr csak ripléjben... CARSban is ki lehet kapcsolni verseny közben, ripléjbe meg be ( ami ripléj jelen formájában használhatatlan... ugrál az autó, ugrál a kamera, akad a hang + kidolgozatlan még a pálya és rettentõ rondák a fák )
Hasonlítgatást nem én nekzdtem el, ezt te is tudod:) és azzal nem kell a CARSot védeni hogy nem annyi pénz áll rendelkezésre. Azért van ott munkaerõ és van ott pénz is. Autók terén nem versenyezhet a Forzával, mert pár híján 100 új autó jelent meg a játékhoz fél év alatt és kb ennyi autó lesz a CARSban összesen ha minden jól megy.
Pályák terén viszont már majdnem egálban vannak ( minõségben nyilván nem, hiszen CARSban még egy sincs kész ) + napszak és majd az idõjárás.
Valaki árulja már el nekem miért ekkora gáz a 30fps? Mert ugye az emberi szem 24 másodpercenkénti képkocka felett elvileg folyamatosnak érzékeli a videot. Namármost a 30fps ha jól tévedek 30 képkocka mp-enként, ami pontosan 6-al több, mint amit már folyamatosnak látunk nem? Mi itt akkor gond?
nem látod folyamatosnak a 24fps-t, ezt neked ki mondta? (sejtem, hogy a filmes világból veszed a példát, de ott 1.) passziv nézõ vagy 2.) elmosódik a kép nagy oldalirányu mozgásnál - ez játéknál nem jo, mert NEM LÁTOD amit látni akarsz!)
a 30fps-el két gond van: másodpercenként 30 képnyi infot kap az agyad, az alapján kell döntened. a döntésed eredménye 1/30-ad másodperc alatt hajtódik legkorábban végre (elmélet, gyakorlatban ennél rosszabb a helyzet), ergo késõbb, mintha a 60fps-es játékban 1/60-ad másodperc alatt hajtódna végre (és ugye ott az agyadba jutó info is 2x annyi!)
Ennek a játéknak törölték a PC verzióját, hogy semmi hír nincs róla? Konzolokra már van warez is, PC-rõl meg semmit nem lehet hallani.
Kormánnyal már nem jó. Szar az FFB, kevesebbet lehet állítani mint a Shiftben, és nincs súlya az autónak meg persze így mocskosul kijön ez a libegõs tengely körül forgó csúszós fizika. Kontrollerrel el lehet vele lenni, de több nincs benne.
Vagy túl régen játszottam már Shiftel vagy ez szarabb kormánnyal.
Megjelent a PC is a tobbivel egyutt, csak PC-sbol nincs dobozos, csak letoltheto, online verzio.
mondtam, h kár idõt pazarolni rá
PC-n megértem a rügyezést, mert ott nincs Forza 4
és idõvel kinyomhatnak erre is egy real physics MOD-ot
de konzolon a Forza 4 ezt a TDF-et körbeszaladja, kineveti, lepisili és felgyújtja
vártam egy db-ig, de a végeredmény nagy csalódás
mélységesen sajnálom, hogy ezt így kimerték adni egy Forza 4 után
En azert kivancsi lennek ra;) Ez a Gemkapocs ember is full segitseggel, hatulrol tologatva, kanaperol, kontrollerrel nyomta;) Ettol meg lehet jo es rossz is, de az a biztos, amit en probalok ki.
Tuti hogy nem szim es nem is autokazos (GT/FM) stilusu program, egyikbe sem ferhetett be a project (eladhatosag, koltegvetes, engine stb.)
Megjött itt is. Szégyen amit az Atari mûvel, de legalábbis a PR osztály egészét kirúgnám helyükbe és lecserélném. Vagy mondjanak normális dátumot, vagy fejezzék be a "soon"-ozást. Amióta Eden-es csapattól megváltak, amúgy is agyaltam rajt hogy leiratkozom a levlistájukról
Azt aláírom, de hogy egyrészt megszüntették egy "félkész" játék továbbfejlesztésének lehetõségét és supportját, másrészt ha hiszünk a pletykáknak akkor az Atari korlátozásai okozták a játék vesztét, akkor jogos a felháborodás
Azt nem fogja nekem senki beadni hogy azért nincs a játékba ablaktörõ mert az Atari csúnyán nézett rájuk... és még ezer 1 ilyen apróság ami miatt félkész a játék. Persze teljesen banális storyra és mocapra meg színészekre jutott manna bõven.
Mondjuk ilyen esetekben a legnagyobb hibás az aki a fejlesztést megtervezte, ütemezte, kiadta a munkákat... egyszerûen rosszul csinálta, alkalmatlan a feladatra => vagy ki kell tenni vagy valami olyan melóval megbízni ami nem haladja meg a képességeit.
Nyílván igazad van. Életem legrosszabb vétele volt minden tekintetben. 2 kezemet összetettem volna ha a TDU1-bõl csinálnak egy teljes grafikai felújítást kis autó bõvítéssel és fizika fejlesztéssel
dettó, én is életem legrosszabb vételének tartom a tdu2-t. nem szoktam játékot elõrendelni, de ezt pár nappal megjelenés elõtt "vettem". pár órát szenvedtem benne, mert mégiscsak drága volt, de ... ezerszer inkább indítom el a tdu1-et, mint a folytatást :(((
Egy tobb eve piacon levo, tobb 10millio dorrar koltsegvetesbol keszult, a sajat platformjan (XBOX360,) abszolut tamogatast es elonyt elvezo program (Forza 4) grafikajat akarod osszehasonlitani, a huszad annyi penzbol keszult, a legjobb esetben is CARS preAlpha 3-5 honappal ezelotti engine-jen futo programjaval (TD:Ferrari)?!?:)
Erre a Ferrarira MOST volt igeny, megrendeles, lehetoseg, igy most raktak ossze. 1-1.5 ev mulva, a mar mukodokepes engine-en sokkal tobbet kihoztak volna belole.
Semmibõl nem állt volna minimum olyan igényesre megcsinálni mint a Shifteket.
Milyen CARS motor? ez 1:1ben Shift grafikai és fizikai motor, csak igénytelenül elõadva. "Shift 2: Unleashed and uses the same engine"
A CARS motor viszont ennek a "Madness Engine"-nek az újabb verziója.
S ez nem pénz kérdése... az sosem volt az hogy rosszul optimalizált valami, már pedig a butított és ráadásul 30fpsel SEM futó grafika az csak optimalizálás kérdése.
Liszenszelt autós játék AAA fejlesztõktõl. Oda teszem ahova akarom, mert megvan az elvárt szint.
Magyarázni pedig nem kell és pláne nem kell kimosni az SMS szennyesét!!!
Ha ennyire fos amit itt írkáltok akkor ne is várjatok 1-2 éven belül ennél jobban PC-n, ugyanis elmúlt az az idõszak...
Ezert irtam, hogy legjobb esetben is CARS... Vagy is ha nem, akkor sok eves SHIFT motort, ami 7-8 eves ISI motor;)
A jo optimalizalashoz jo engine kell, ember, ido es igy penz;)
De meg mindig nem ertem, miert kell minden topicban az Xbox/Forza-ra rencskaznod es bizonyitanod hogy az a legjobb?!
Elhiszem hogy jo (tobbszor le volt irva hogy miert), sose mondtam hogy nem jo, sot, szivesen jatszanek vele.
DE 1db szaros programra nem vagyok hajlando kiadni 300E forintot (Xbox, jatek, kormany, pedal, valto).
Vagyis lenyegtelen mennyire promozod, emiatt egyszeruen leszarom;)
Raadasul, igazabol csak szep, HATVANFRAME-es (!:D), sok-sok tartalommal, de fizikaban, szimulatoros jellegben meg a 10 eves LFS-tol, nKP-tol is elmarad:D
Vagyis csak AUTOKAZOS programnak kellene, amiert a 30E is sok, de annyit meg kikohognek erte.
Hát naja, ha már csak a kormánynál tartunk, sokkal jobban járnék még így is PS3+GT5-el, úgyis a kormány teszi ki az ár nagy részét, és ha már G27-em van, csak feleslegesen csorgatom nyálam én is Forza-ra.
Nem értem a hozzáállásodat, és igazából ennél a stílusnál amit levágsz érettebb embernek gondoltalak. Hol említettem itt az Xboxot? egy kész és a piac egyik legjobb autós játékhoz hasonlítok egy másik autós játékok. Neked az nem értem miért fáj. Hidd el hidegen hagy hogy mit veszel és min játszol és nem akarlak xbox vagy forza vásárlására ösztökélni... ( fanatec kormánnyal az egész buli 160 ezer max amúgy, de lényegtelen ) nem is kell neked venni, mert nem tetszene ezt nagyon jól tudom. Nektek más számít éppen ezért vagyok megszólva, mert nekem a grafika + fizika + tartalom ad ki egy játékot és nem az hogy van FFB és nincs szinte semmi más. Ez van, ebbõl nem fogok engedni ahogy ti sem fogtok megváltozni, persze azért megy a nyálcsorgatás a CARSra:) nem is csoda...
Ha érdekel megnézed a videót, ha nem nem... ha csak a magam szórakoztatása miatt csináltam akkor sincs semmi gond. Miért kell mindig a rosszat látni????
Megneztem a videokat, semmi extra;)
Mint maskor is irtam, jatek kozben a Forza mar nem olyan nagy duranas kinezetre (a visszajatszas nem erdekel);) Kissebb felbontasu texturak, egyszerubb de latvanyosabb shaderek, HDR+Glow. Ennyi. Es mivel van ember es penz hulyere optimalizalni, igy latvanyosabb a palya.
A vezethetoseget videobol nem lehet eldonteni. De ranezesre, a TD:Ferrarit mintha szandekosan eroltetted, kinoztad, gyilkoltad volna (talan segitsegekkel:P), a Forzanal megprobaltal normalisabban menni, hogy jonak tunjon;)))
Ha már itt tartunk, jó lenne már olyan gameplayt látni ami kormánnyal, segítségek nélkül van. Én még mindig azt mondom hogy alig várom hogy kipróbáljam a játékot, mert "egynek jó lesz" az biztos, és imádom a classic verdákat (mondjuk a Ferrari pont nem szívem csücske, de na... :)).
Segítségekkel nem lenne ennyire szar drift mint ahogy Shiftben is felére csökkent ha volt stabiliti kontroll, csak akkor meg sínautó. Amúgy nem lehet állítani a segítségeket ( csak a váltót ) hanem van 3 mod. Kezdõ, haladó, pró. És igen segítségekkel játszok a videón és igen direkt megyek szarul... ami tény próbálok normálisan menni, csak nem lehet és ezt mutatom Forzába ilyet nem tudok mutatni, mert abba nem lehet sután menni, hiszen jó a fizika a kormányzás.
Najó, ha alapból ilyen assist rendszer van csak akkor -fav lesz gyors, mert gameplay fizikák amiket láttam mind gány. De mindig van remény hogy PC-n lesz több opció. Na jó vicceltem, Atari :D
(amíg nem volt konzolom, addig egyébként az lfs-t tartottam összességében a legreálabb, legélvezetesebb, "legautóvezetõsebb" szimulátornak, nagy kár hogy nem sikerült kitörnie a garázsprojektek mocsarából ... licenszekkel, grafikai tuningal, és egy 0-ról újrairt audió résszel világmegváltó lehetett volna, nagy kár érte)
az LFS-ért szimként is kár, mert én még jónak sem tartom. nem fejlesztik, nem törõdnek vele, még garázsprojektnek is gyenge. netkarhoz azért érkezett ez az, volt élet, és most is van, hiszen jön az AC. az LFS halott. kár érte, többre vihették volna hosszútávon (bár így is szakítottak állítólag), ha nem ilyen hanyagok.
Igen, a szim-hez kellene minnel jobb hang, grafika is, es persze tartalom. De a szamitas igeny, a celcsoport merete es a koltsegvetes miatt ezek mindig hatrasorolodtak;)
Most talan az iRacing-ben lenne annyi penz, hogy lepjenek valamit, de fafejuek, fix elkepzelesuk van (vagy a kiadasok miatt, nincs is akkora beveteluk, mint amire az emberek szamitanak).
Vagy talan a CARS, esetleg az az alatt keszulo engine-bol lehet majd valami. Multiplatform hightech cuccot csinalnak, es ha meg a fizikabol is lesz valami fel ev mulva, talan jo lehet Sim/Real kombonak;)
1/20-ad vagy 1/30-ad annyi penzbol fejlesztenek (egyelore) mint pl. a GT vagy az FM, de ha jo sikerul a vegen, lesz tamogato, befekteto, meggyozik a Sony-t, Microsoft-ot, mittudomenkit, ha nem is a CARS-bol, de abbol kiindulva osszehozhatnak valamit, amiben mar komoly mennyisegu tartalom es szolgaltatas lenne.
Sonynak és az MSnek semmi köze nem lesz ehhez. Teljességgel kizárt még elképzelés szinten is.
SMSnek pl az EA, Acitivison, THQ ( bár õk csõd szélén vannak most ), Take Two, Sega lehet potenciális kiadó. Mivel az EAval sokáig dolgoztak simán lehet hogy már most tárgyalások és pénzek mennek a háttérben. Vagy éppen az Atari akik a SimBin játékát a Race Prot adták ki.
Nem kell felemlegetni a pénzeket mindig. SMSnek is van mibõl hiszen az NFSekbõl igen jól profitáltak. Õk nem amatõr és nem kis studio. AAA szintet vár tõlük már mindenki, hiszen ebben a szegmensbe mutatkoztak be.
hát igen, ha meg azt nézzük, hogy mi lehet a pCARS-ból ha törõdnek is vele utána, és lesz még egy pCARS kett meg etc, azaz ha hosszútávon gondolkoznak ezzel a szim-sorozattal, akkor bizony most még csak aprópénzek mozognak, a nyereség ennél sokkal több lehet. (3 platform, olyan újdonságok elõször, amelyek a másik két nagyból nem, vagy csak részlegesen megvalósítottak + sok pálya, testreszabhatóság, igazi szimulátoros dolgok, jellemzõk.)
szvsz biztos nem aggódnak, nyugisan dolgozgatnak. mondjuk azért az sem lesz kis fegyvertény, hogy valszeg a legjobb szimet, "autókázós" játékot teszik le így a generáció végén a konzolokra. már ha ugye. szép belépõ lenne a "szimes piacra".
Ezek egyenlõre álmok és ebbõl még semmi nem létezik. Kell sok tartalom, hosszú és jól átgondolt single, "testreszabhatóság" ( az mi is, amitõl ez jobb mint más? ), jó netkód és közösségi szolgáltatás és optimalizálás és akkor hozza a szintet. Ha minden benne lesz ami most csírájában megtalálható akkor egy igen jó játék lehet, de még nagyon nagyon sok munka és idõ. Nem tudom értelme e lenne kiadni erre a genre. 30 fpses Shift 2 grafika, amivel nincs baj mert jól néz ki, csak nem 60 fps és a dinamikus idõjárás, napszak sok autó miatt necces lesz a stabil 30 frém is.
Forzába azért nem került bele ilyen, mert a 60at nem tudnák tartani ezen a grafikai színvonal mellett. GT5be meg belekerült és szar is a frém.
SMSnek mindenképp kell egy neves kiadó aki kellõen tudja majd promózni a játékot. Attól hogy megjelenik konzolra még nem fog jól fogyni és simán lehet bukás.
GT5 máshol is szar, valszeg a SOny miatt adták ki így amúgy még gyúrtak volna rajta. (Bár tudom így is sokáig készült.)
Mi az amiben a pCARS több, mint a többi? Láttad már te, hogy az AI-t mennyi féle szempont alapján be lehet lõni nehézségre, agresszióra? Ennyi, a többit nem is sorolom. de pl. itt van, azaz lesz idõmérõ is.
a GT5 AI-je annyira szánalmasan gyenge, hogy elõbb egy 400km-es futamon indultam, mazda-val, és körönként a medium gumikon mentem 1,5-2 sec-cel gyorsabban, mint a többiek. pár kör után megvolt a boxkiálláshoz az elõnyöm, de még volt egy csomó a gumiból is, be is zártam, a franc sem tolja végig csak aranyért. majd megpróbálom egy sokkal gyengébb járgánnyal (kb egyformával mentem mint a gép), de néhol ez is erõsen meg van kötve, nem lehet csak úgy akármit választani. és mindezt úgy, hogy mentem vagy 20-30 kört életemben azon a pályán, a setuphoz hozzá sem nyúltam, default minden.
szóval oltári gáz. viszont a GT5 seasonal events alatt néha izzasztóbb versenyeket adnak.
Te ragaszkodsz a 30 FPS-edhez, de ez mondom, eleve bukta lenne, mert kevés. az hogy a Shift annyi volt, az lehet, de az egy optimalizáltlan gányolás is volt azért.
Azt te olyan nehezen tudod elképzelni, hogy ez a pCARS le legyen annyira butítva mint a GT5 (a kidolgozott pályák és prémium autók szintjére), csupán annyival jobban optimalizálnak, trükköznek, hogy aztán hozza azt a 60 FPS-t, amit majdnem a GT5 is tud? Ez annyira, de annyira lehetetlen? Szerintem nem... 30 FPS-el meg elfelejthetik, hogy a Forza-s és GT5-ös tömegbõl csipegetnek, mert én pl ki se fogom úgy próbálni...
Én CARSban még nem mentem úgy offline versenyt, hogy ne törték volna szarrá magukat az elsõ körben !!!!4 Pedig mentem nem keveset !Gyári beállításokkal nagyon nem piszkáltam ai-ban semmit. Szóval az se olyan nagy királyság !
khm...
1. nincs kész
2. a menüben legalább állítható a dolog, valszeg nem poénból rakták bele, így ott is marad valamilyen szinten (GT5-ben baszhatod, semmi nincs!)
3. az jobb, hogy egyedül megyek a pályán és a futam végére 5 kört adok a másodiknak?
a GT5 "kész", így adták ki, szar ahogy van. legalábbis néhány A-Speces futamon. Néhány meg el lett véletlen (?!) találva.
Persze én is csak bizakodom, kivehetnek meg betehetnek még ezt azt, és elbaszhatnak még ezerféleképpen egy csomó mindent, csak jó az az irány, ami felé nyitottak.
Azert a CARS-t ugy emliteni hogy 30fps-es Shift grafika, azert eros;)
Nagyon el vagy szallva a Forzatol, pedig az sem valami toppos grafikara, sot...
Raadasul mar tobbszor le volt irva, de nem igazan ertelmezed, hogy a CARS-t ha kiadjak a mostani konzolokra, lehet hogy 30fps lesz, de nem szamit, mert elofordulhat, hogy ez csak egy "teszt" program, es az engine fejlesztes a lenyeg, hogy a kovetkezo generacion menjen rendesen. Es ha mindent beleraktak, ezzel a technkai legoldasokkal, akkor igencsak toppos lesz.
Te meg nem érted és már megint beszólogatsz. Forza nagyon szép és a legigényesebb autós játék a világon PONT. Nincs mirõl többet beszélni. Ha te ezt nem fogadod el akkor ne tedd, de amúgy egy szóval nem írtam most a Forzát, hanem megint te hozod fel újra és újra valami olyan módon ami no comment lenne inkább...
Ha egyidõben akarják kiadni és jövõre jelenik meg akkor 360/PS3. 60 fps biztos nem lesz, graf motor pedig kb Shift 2 szinten fog mozogni, persze szebb lesz, mert részletesebb, élethûbb a bevilágítás és jobban néz ki, de arányaiban az várható.
Még 2013 is necces... mikor kapják meg a devkitet? vajon elsõ nekifutásra milyen minõségben tudják kiaknázni a gép teljesítményét? 1 év alatt össze tudják hozni?
Arról nem is beszélve hogy a ez jön összesen 4 platformra ami komoly meló ám. PCn fog elsõként megjelenni az biztos, és utána hogy konzolon mi lesz azt megjósolni sem lehet, addig amíg valamit nem látunk belõle, persze ehhez elõször a PC verziót kell befejezni és utána konzolokra portolni.
Az a legkevesebb:D Karrierbe olyan szinten rossz a balansz hogy csukott szemmel nyersz mindent. Rendes versenynél rajtnál már fél célegyenes elõnnyel fordulsz az elsõ kanyarban Monzában.
Kár hogy le van lockolva minden autó, pedig 1-2t megnéznék, de hogy a karriert nem fogom végigvinni miattuk az tuti. Élvezhetetlen.
"Úgy tûnik a PC-s játékosoknak még bõven lesz idejük felkészülni a Test Drive Ferrari Racing Legends megjelenésére, amely már lassan egy bohózathoz hasonlít. A forgalmazótól származó információk szerint a játékra egészen augusztus 24-ig várniuk kell a játékosoknak.
Ezen idõ alatt a Slightly Mad Studios gárdája tökéletesíti a PC-s verziót és hibákat írt. A konzolokon mérsékelt sikerrel szerepelt játék úgy tûnik a rossz reklám és az elhibázott dátumok áldozatává vált, ami igazán sajnálatos dolog. A konzolos videók és értékelések alapján valószínûsíthetõ, hogy a PC-s verzió sem fog rekord eladásokat elérni."
Megakadtam a "hibákat írt" részen :D mind2 értelme szerintem bõven helyt áll :D mindenesetre 1 warez próbát megér
ISR bemutato. Jol lehuzzak, bar kicsit megertoen kozmetikazzak a dolgokat, foleg az SMS/pCARS mmiatt;)
A fizika, FFB hasznalhato lenne, bar az egesz beallitasa, mukodese inkabb SimCad (szimulator-jellegu valami, arcade mukodessel:P). Vagyis se ennek, se annak nem jo, Real (GT/Forza) kategorianak meg nem jo.
Autok, palyak jok, hangok hasznalhatok, jatekelmeny, AI, online, ertekallosag SZAR;)
Allitolag valoban e honap vegere tervezik a PC-s verziot, ami javitva es PC-sitve lesz. De sokat nem erdemes varni tole;)
Ez egy igénytelen félkész Shift mód, semmi több nincs benne. Liszenszjáték a szarabbik fajtából. Semmi szimulátor nincs benne, csak keresztbe csúszás és hulladék irányítás + sokkal rosszabb kormány támogatás mint a SHiftekben.
Pár napja megvettem a shift2-t, mert el lehet azzal is ökörködni - pláne mondjuk a sharp moddal (próbáltad? ajánlom!).
Pécén, sharp moddal nem lenne ez se rossza, csak ... ha már félszimet, izé: árkádot készítek, minek erõltetni a versenypályákat? (tudomén... könnyebb modellezni a kevés objekt miatt, nameg már készen vannak valamilyen formában, kéznél...) Miért nem lehet a helyszíneket is könnyedebben venni? Shift2vel is ez a gond, h túl sokat akar komolykodni. Legyen benne 10+ londonhoz hasonlo városi pálya, pár versenypálya és hajrá.
Ha már az "unalomig" ismert versenypályákon akarok menni, azt megtehetem jobb játékokban is.
Persze 5 euróért steam akcioban ezt is megvenném, de szeretni sose fogom (ahogy a shift2t se).
Gondolom a más platformokon lévõ eladásoktól függ, hogy mikor jöhet a PC-s a képbe.
Az elõrendeléseknek (biztos van valamennyi) meg az tesz jót, ha valami közeli idõpontot jelölnek meg megjelenésre.
A CARS-t jovo majusra igertek;)
De az sajat buli, 3millat mondtak fejlesztesi koltsegekre, annak a felet mar a PC-s beta-felhasznalok fele kifizette.
Ha a masik 3 platformon nehany tizezret eladnak, akkor veszteseges mar nem volt, max nincs nyereseg, de legalabb kifejlesztettek egy zsir uj engine-t;)