Ismerem az összes fontosabb, és/vagy különc, de számomra érdekes megjelent játékot kb a 90-es évektõl :D A Starcraft jó, csak multira van kihegyezve, és annak akkor van értelme, ha éveket gyakorolsz, meg versenyekre jársz. Egy Alan Wake-et, Silent Hillt, DMC-t, Doom 3-at, BioShock-ot, stb. többre értékelek.
Diablo 1-el pl 2 éve játszottam elõször, mert jön a 3. rész, és am. is nagy klasszikus, de vmit rosszul csinálhattam, mert a bossokkal nagyon szenvedek/szenvedtem benne :D Baldur's Gate-et is sokan dícsérték, de a közeljövõben nem fogom kipróbálni, majd 1x.
Hát igen, Neverwinter Nights-t próbáltam ki anno, próbáltam beleélni magam, de jó, ha egy délutánt játszottam vele. Valahogy már nem éreztem benne azt az "életet", amit az újabb játékokban, vagy pár nagyon jó régiben érzek. Érzõdik, h mû, és nem tudom beleélni magam. Persze úgy látom, a SH2 neked is nagy kedvenced, én 2003-4 körül játszottam azzal is, és az elsõ játék volt, amihez foghatót még életemben nem láttam.
Huh én nagyon örülök ennek a bejelentésnek, nem sok játék van, amiért irigyeltem a boxot, talán már csak a Halo 3-ODST-Reach hármast írhatnák át. Azért remélem igényes portot kapunk, és a gépigényétõl már elõre félek. Azért a boxos sub-HD-es verzió aztán jó lesz full-HD-ben tolni. Remélem elmegy majd maxon.
Ez azon múlik, hogy már 1.5 éve kész volt-e a PC verzió és csak visszatartották, vagy most dobják össze hírtelen. Elõbbi a valószínûbb, mert kis csapat és másik játékon dolgoznak már valójában.
na most akkor az Xboxos és a PC verzió eltérõ lesz?
én, amit láttam gameplayt abban pl egy nagy önmûködõ aratógép akarta eltenni Wake-t láb alól, aki egy kis házban bujdosott...volt olyan, mikor egy embert szállt meg a sötétség...álmokra, sötétségre és
Érdekes az egész helyzet mert mint kiderült nem a MS adja ki a játékot hanem a Remedy maga a steamen keresztül, így nem lesz gfw szerencsétlenkedés se.
A kérdés csak az, hogy ebbe miért ment bele a MS?
Persze.Egy anyagilag alig jövedelmezõ játékot még át is variálnak egy platformra ahova rendszerint 10% az eladási arány.
Engem ebben igazából csak az zavar, hogy régen azzal harangozták be a digitális disztribúciót, hogy olcsóbbak lesznek a játékok mer kiesik egy csomó "fölösleges" költség... Erre fel...
Na idefigyelj "barátom" elhiszem hogy nem csíped a szövegem, de ha alreget gyanítasz akkor menj moderátorhoz és õk majd megmondják mi a helyzet.Tedd meg, vagy ellenkezõ esetben szakadj le a témáról kamukirály...
Azért az furcsa, hogy külön kiemelik, hogy a játék támogatja a xbox gamepadot mikor minden multis cim ilyen. Remélem nem azért mert bill+egérrel gyenge lesz az írányitás...
Mert az aztán baromi sokat számít...:) Egyébként, ha lesz is DX11 támogatása, amit kétlek, akkor sem látvány szinten lesz. Mert ugye a látvány a DX képességeinek csupán ~20%-át teszi ki.
Egyébként csak kíváncsiságból, kinek melyik DX11 effekt hiányzik minden játékból? Mármint abból az egészen pontosan 2 darab 3D-s effektbõl/eljárásból amit a DX11 hozott. Compute Shading? Tesselation?
2012-ben egyszerûen nem engedheti meg magának egyetlen fejlesztõ sem, hogy ne lovagolja meg a sok birkoid által az égig hájpolt, üres kifejezéseket, mint a "tesszelácio, dx11, fizix, deferred rendering"
A fejlesztõket ez mind nem érdekli, ha egyszer nem éri meg DX11-et használni. Felesleges munka van vele minimális eredményért. Én sem fejlesztenék. A DX HT megoldása lenne az egyik legjobb indok a használatára, de az meg nem egészen úgy mûködik, ahogy kellene. Ezért jön a DX11.1, hogy javítsa. Abban sem igen lesznek új csilivili effektek.
Ezt persze meg fogják lovagolni a hardvergyártók, de onnantól meg az a hülye/laikus aki a DX verzió miatt vesz VGA-t. Most lehet szidni, de én speciel mindig utánaolvasok, ha olyat veszek, amihez nem értek.
A komplett gépem ingyen volt (EU-s pályázat)... de hidd el, nem a DX miatt választottam. Hanem egyrészt, mint írtam ingyen volt, másrészt a teljesítménye miatt. Ettõl függetlenül 90%-ban a 90-es évek játékaival, illetve mai indie játékokkal játszom (amik 1000x több játékélményt adnak, mint a mai csillogó izék), tehát sok szükségem nincs rá.
DX11 nélkül is lehet csoda játékokat kreálni... túl van misztifikálva, persze e 3 betû nélkül nem lehetne olyan nagy agymosással eladni a VGA karikat. Alan Wake kiváló játék, akár dx9 akár dx10 akár dx11.
mint írták, a dx11 nem az efektekrõl sol elsõsorban (kompatibilitás, egyszerûbb fejleszthetõség, sebességnövelés). 2 effekt van, ennyi. A metroban le volt tiltva egy csomo cucc, ha nem haszáltad dx11-ben. Nem azért, merthogy nemtudta a vga-s, hanem mert nvidia pénzelte õket és ott rendre ezvan (lásd crysis, cfg-ben átírva dx9-es kártya tudta ugyanazt, mint amit a dx10 modbana dx10-es kártyák)
Amelyik játéknál nvidia logó jön be az elején, abban valami patkánykodás van, hogyha nem épp a nvidia legújabb csócskategóriás vga-ja nincs a gépedben, akkor ott valami nem olyan lesz, vagy nem úgy fut. [köp egy nagyot]
De arról is szól, hiszen a talán a legszebb fény árnyék megoldások vannak benne ( magyarán csúcstechnológia ), az élethû környezetrõl nem is beszélve, ami majd megszólal, annyira hangulatos.
Konzolon xboxon kurvaszarul nézett ki, egy folt volt az egész kép kb.. már Alan karaktere homályos meg recés volt azt se bírta kipréselni rendes minõségben az a hardver. PC-n csak egy normális 2011es felbontás már csodákat fog mûvelni a játékkal.
Kurva nagy érvágás mondhatom... A dx9 óta látvány nem sokat változott javarészt csak az eljárások, +1-2 parasztvakító effekt... Mondjuk nekem is érvágás lenne ha minden évben dx frissítésnél elbasznám a pénzem vga-ra aztán csak pislognék amikor látom, hogy a fejlesztõk le se szarják... :D
Alan Wake 960x540 felbontásban megy 360-on, szóval hd-nek nevezni túlzás, viszont annyira jó az összhatás,fõleg a fények, plusz annyira autentikus a környezet, hogy baromira nem néztem, és számolgattam azokat a nyamvadt pixeleket, hanem elmerültem a játékban