Egyrészt, meg az hogy "okossan " használják fel a lehetõségeket a fejlesztõk...fixhardver lévén egyrészt. De ennek a topiknak napokon keresztül a pixelekrõl meg a dx11-rõl kell szólnia? mert kb a hír bejelentése óta ez megy.
PC-n a nagy felbontás ezt helyettesíti, mivel a monitorhoz képest közelebb ülsz, normál esetben és ezért látod kb ugyanolyannak a subhd-t tv-rõl 3 méter távolságból, mint fullhd-ban 50cm-rrõl a nagy monitoron.
De kérdem én az számít hogy mekkora a felbontás valójában ha az illúzió a látvány ugyanazt láttatja veled???? Fontos ez ha élvezed a játékot közben?
Ilyen felbontás ilyen monitoron nézett ki jól egy generációval korábban. Nem konzol, hanem embergeneráció. Aki szerint ez a szint egy méteres tévére széthúzva, nem csak AW esetében hanem a legtöbb xbox ps3 játéknál - ma elfogadható, az nagyon rosszul lát vagy nagyon messze ül a TV-tõl. Semmi baj nem lenne a konzol grafikával, ha 3 év után miután elavult a hardver és keresni kezdik a kiskapukat az alacsonyabb felbontással, az élsimítás elhagyásával stb fognák és kiadnák a következõ dobozt. De sajnos az igények alább hagytak és a CoDban, BFben a felvillanó XP feliratokat nézik a játékosok, és nem azt ami mögötte van.
Ha esetleg engem is a konzolosok körébe sorolnál, csak azért, mert látom, hogy nincs igazad, közlöm, hogy nincs konzolom, csak kölcsönbe. Sosem értettem, hogy ilyen baromságokon miért kell vitatkozni, meg piszkálni a másik oldalt: AMD vs Intel, AMD/ATI vs Nvidia, PC vs konzol.
Ha már megnyitottad a topikot, talán lehetne arról is beszélni, amirõl a topiknak szólnia kellene!
Csak válaszoltam egy-két hszre, amibe voltak hibás adatok. Talán jó lenne ha a gyûlöltet egy kicsit félretennéd, a konzol és a pc játékos is ugyan olyan játékos.
Amúgy meg oda megyek ahova akarok, oda írok ahova akarok. Errõl szól ez a fórum nem?
Olvasd el PCs beirasait es meglatod, hogy miert irta. Gondolom azon akadt, hogy Totti5 mast nem csinal csak a PCs jatekokat fikazza allandoan. Most is csak az faj neki, hogy PCn jobb a grafika es hogy a jatekot kiadjak PCn, es nem Xbox exkluziv lesz tobbe. Nem is ertem, hogy ez egy normalis embernek miert faj. Nem mindegy neki ? Boldog Karacsonyt!!!
Maradjunk annyiba hogy nem volt értelme ezt a topikot megnyitni, mert már van egy ideje topikja a játéknak.És most akkor elérkeztünk oda hogy mennyire értelmetlen ez az sg féle játékosok, konzolosok feloszlása a fórumnak. Ja hogy az eredeti topikból kiraktak volna ha jössz a dx11 nyálcsorgással meg übermentsch marhasággal? Na boldog Karácsonyt!
Latom meg mindig nem jutott el a felfogokepesseged hataraig. Ez itt a PCs szekcio es ez egy egy PCn futtathato jatek lesz. Altalaban a PCs jatekrol a PCs szekcioban szoktak beszelni, a konzolos valtozatarol, pedig a konzolosok topicban. Ez itt mindig is igy volt.
Kulonben az eletben nem lennenek a konzolos topicokban olyan temak, mint peldaul a Tomb Raider Legend,GTA4 es sorolhatnam a cimeket, amik mar ebben a reszlegben leteztek, de azert oda is lett nyitva. Raadasul ezert senki nem ment at oda panaszkodni, mint ahogy te teszed. Hadd engedtessek mar meg a PCseknek is, hogy beszelhessenek a sajat platformukon is megjeleno jatekrol, raadasul meg elore nem is tudhato, hogy miben fog kulonbozni a ket valtozat.
A hozzáállásbeli megközelítése teljesen jogos, viszont az is igaz, hogy menne az anyázás, ha valami pc-s futtatási probléma(legyen az valami driver, driectx vagy bármi) miatt a konzolosok fórumán érdeklõdnék... :D
ps.: nem kell ugrani az "anyázás" kifejezésre, csak amolyan vicces túlzás, a lényeget azért remélem érti mindenki.
A most kapható szériákból már a legrosszabb/legolcsóbb nem is igazán játékra való kártya (amd 6450, nv gt 520) is jobb egy kicsit teljesítményben mint a legutolsó és legjobb dx9-es kártyák voltak 6-7 éve (ati 19xx nv 79xx).
Mondjuk ez azt is jól tükrözi hogy annyira nem sikerült fejlõdnie a vga iparnak a konzolok megjelenése óta, lement jó pár generáció és év helyben toporgással meg átnevezett kártyákkal :)
Ha ilyen technikával is ilyen látványos játékot csinálnak és történetében is fasza játékot, akkor azt mondom nem is kell a fejlõdés.
Amúgy rosszul írtad nem a VGA-k nem fejlõdnek hanem a grafika fejlõdik lassabban ez egyrész a multiplatformitás végett, másrészt a még szebb grafika még tõbb pénz fejlesztési idõ, amit a warezban nem fizetnek meg és beleszarnak.
az a baj hogy nincs igény a fejlõdésre, egyszerûen többségben idióta kisgyerekek a gamerek és leszarják ,csak az adott perc élvezete számít most is megvette 20 millió közülük negyedszerre az ugyanúgy kinézõ codot így nincs értelme egy élesebb textúrát se rajzolni, nem hogy bármi másra költeni.
Figy mindenki az új generációra figyel az képezi a piac nagy részét, mi is voltunk gyerekek. Tény hogy valami nem stimmel a piacon sorba elszarják a régi jó címeket, de az Alan Wake részemrõl egy jó kivétel ez a játék nekem tetszett még annak ellenére is hogy nem fullhd-s, mert játék alatt nem érdekelt a felbontás.
Egyrészt igazad van az új generációnak készülnek a causal játékok. Csak én nem vagyok benne biztos hogy ez az új fiatal generációnak is tetszik.
Mert egyre több panaszt hallani még a 15 évesektõl is ha meglátnak egy zsír csõjátékot.
Szerintem ezekkel sincsen gond, csak a baj az hogy egyensúly nincs, kellene mellé HC játék, de nem, az a baj hogy az összes fejlesztõ ebbe az irányba indul el. Nem tudok mondani én se kivételt sajnos.
Ez ok. Néztem videót nemrég, és mikor milyen kedve van úgy nézelõdik a lámpával össze vissza. Mikor céloz akkor meg 2 lehetõség van. Lámpával és fegyverrel vagy csak simán lámpával :) Mind1 szerintem full hülyeséget írok xD
Mindig használja a lámpát célzáskor. Annyi plusz van, hogy a fényerõsségét lehet fókuszálni egy külön gombbal, ezt pc-n rárakják shift-re, dodge meg mondjuk space-re és kész. Nem lesz gond az irányítással
Aha, értem most már. Mikor mozgok akkor csak nézelõdik a lámpával ,de azt nem én szabályozom. kb. mindig maga elé világít. Város nagyon remélem nem basszák el a portolást. Úgy olvastam,hogy eléggé odafigyelnek rá :) na mjd februárban kiderül. Remélem lesz dobozos CE verzió is :D
Egyetlen elírás, hogy 2 magos Intelen demózták a játékot, nem négymagoson. Látszik, hogy a szöveg meg sajtóanyag; a Havok azért jó nekik, mert konzolon nincs PhysX, és gondolom az X360-as játék is alapból Havokot használt, nem pedig amiért írják.
szerintem a havok részével nem volt gond, valóban a physx kb szemét a pályára a havok sokkal látványosabb és fizikálisabb, pont amiatt jobban léphetõ, hogy nem csak nvidián van. Részemrõl legyen szépen havok physx helyett mindig. D3 ban is az lesz, ha jól emlékszem.
Ha boxon is lenne akkor tuti nem ezt mondanád. Egyébként meg jó a physx, hogy most ez nvidia, nem nvidia, kit fizettek le kit nem nem érdekel amíg jól mutat. Ha a havokkal is megy ugyanaz az sem érdekel, a lényeg a végeredmény.
És ez szerinted hol érdekli az egyszeri játékost? Elárulom, sehol. Arról nem beszélve, hogy akkor ATI-s játékban miért nincsenek benne ugyanazok az effektek? (vagy lehet benne vannak csak én még pont nem játszottam azzal a játékkal)
Nagy ívben teszek az egyszeri játékosokra. Amikor azt látom hogy azért nincs köd vagy füst effekt a Batmanban mert az nivdia kisajátította az elég felháborító.
Ez nem kisajátítás, hanem pofon egyszerû. Nvidiának jött egy jó ötlete, amivel oda tud csapni az ATI-nak, amikor az ati-nál legelõször elõrukkolnak az új fícsörökkel mikor kijöttek a DX11-el miért nem volt ekkora vízhangja? Jah hogy mert amit az ATI most már AMD kitalál az überfazsa amit az Nvidia az meg kisajátítás meg kibaszás a többi játékossal?
Mondom ezt úgy hogy nekem is AMD van.
És naná hogy ezeket meg lehetne oldani AMD-re is, persze csak akkor olyan drivert kellene írni, de ugye már eszébe jutott a riválisnak.
Volt egy jó ötletük amiben + energiát tudtak kivenni extra effectekre a kártyából, cserébe hogy az AMD meg ugyanabban az árkategóriában kb 80% több fps-t képes kicsavarni a hardvereibõl. Ennyi az egész az AMD a gyorsaságra megy az Nvidia meg a + fícsõrökre. Ennyi.
nekem nvidiám van és a physx egy szemét. szemét amit tud produkálni és szemét maga a platform is. Lenne benne potenciál, ha nem csak felületi dzsuvát tennének bele a játékokba, hanem valós fizikai dolgokat mint a rombolható környezet, amit a havok tud. Csak azzal, hogy nvidia bekorlátozzák az egészet. Ki fog ez halni szépen lassan. Havoknak kéne még egy keveset fejlõdni. Persze nvidia rendesen pénzel projekteket, hogy reklámozza a szarjait, de nekem már ott nem szimpi a dolog, hogy plusz egy felesleges program, és végig gondolva nekem az is a heppem, hogy mondjuk 20 év múlva nehogy már egy physx et kelljen emulálnom valahogy. Régi gamék rulez, feltetted, játszottál. Nekem max a steam a 2 kattintás letöltõdik és játszom tetszene. Nem mindenféle buziság amit most kénytelen minden elsõindításnál végig szenvedni az ember.
Na meg steam cloud is lesz alanben ami külön jó. Hogy képzelik, hogy más játékok nem alkalmazzák?:D
konzolon is van fizix (aki az ellenkezõket gondolja, az nincs tisztában azzal, mi az a "fizix")
miért jó a fizix? mert nvidiásként kapsz pár parasztvakitó effektet? ha nem lenne, mindenki megkapná és talán nem csupán erõtlen marketingeffekt lenne...
miközben a havokos-euphoriás fizikai effektek valóban hozzáadnak a játékmenethez, addig a fizix 1-2 pókhálóra képes.
öö... tehát nemjó, hopgy van, mert csak szegmentálja a játékvilágot :)
"mikor kijöttek a DX11-el miért nem volt ekkora vízhangja? Jah hogy mert amit az ATI most már AMD kitalál az überfazsa amit az Nvidia az meg kisajátítás meg kibaszás a többi játékossal?"
Már elmagyaráztam párszor neked, de nem marad meg a fejedben: a dx11 _MINDEN_ dx11-es kártyán megy, nem csak AMD-n. A fizixes effektek viszont csak nvidián jelennek meg.