Imádom a stílusát ahogy kinéznek a pályák, olyan tiszta valahogy, semmi csicsa, meg sallang ( repülõgép....). Bejön! A fülkére meg mit lehetne mondani ....?! :)
A fulkere azt, hogy olyan igazi, olyan autos;) De a nK-ban mindigis az volt, hiaba volt az atlagnal rosszabb a graf. engine. Az rF-ben neha extra reszletes, hightech cockpit-ot csinaltak, de megis valamiert rajfilmesek voltak. Az rF2 mar jobb, valszeg a shaderek, arnyekok miatt, de pl. a Megane meg mindig eleg gazos;)
Ezek legalabb nem szaroznak az alvanyallitassal, mint az iR;) Amugy a Leica-nak (azt hiszem) van mar full mobil, realtime 3D scan-je is (keresek videot)...
Nem Leica, meg nem millimeter pontos, de eleg gyors megoldas;)
Nekem nem hiányzik ez a laser scannes mizéria, persze jó ha van, de a legnagyobb öröm, hogy srác végre eljutott eddig, hogy van lehetõség, pénz ilyen szinten dolgozni!!!
Nem „ezekbol”, csak ezek alapjan lesz modellezve;)
A laserscann legnagyobb hozadéka - szerintem -, hogy a pálya pontos dõlését és az egyenletlenségek helyét tudják modellezni. Ezt viszont nem a szimulátor "játékosok" miatt csinálják, hanem a profi szimulátorok miatt.
Javaslatot terjesztek elõ: Legyen valaki házigazda és változtassa meg a hülyeségem termékét. Felül az ád-ot átkéne írni és-re.
Kicsit félek, hogy drága lesz ez az AC. Bár Kunos eddig nem a lehúzásról volt híres.
De az sem elhanyagolhato, hogy sokkal gyorsabban lehet dolgozni belole. Azert nagyon sokat szamit, hogy modellezesnel vizualisan minden azonnal ott van, lathato 3D-ben, centimeter pontosan. Es ha eleg reszletes az alapanyag, akkor szinte fenykepszeru is tud lenni. De tobb ilyen allo- es mobilscan parhuzamosan panorama fotokat is tud csinalni. Azert az sem semmi;)
De ez hogy is van, pályákért egyenként kell majd fizetni? Mert ebben én benne lennék, csak jöjjön a dinamikusság, idõjárás, motec vagy valami profi telemetriás cucc HUD-okkal, szóval legyen fejlesztés ezerrel. Grafika nagyon ígéretes eddig, ez már bõven elég lesz nekem 2012 végén.
Persze, DE ha már kész van egy pálya mondjuk egy tavalyi vagy azelõtti verzióval (Simbin játékok mondjuk), akkor secperc felhúzni a textúrákat meg lecserélni ezt azt, akkor nem éri meg lézerrel vacakolni. Ha nulláról indul egy pálya, akkor oké.
Talan meg Fiorano, Mugello es Nurburgring (az FVA-bol). Remelhetoleg meg Imola is;) Ha valoban korretet szeretne, liszenszekkkel, autos-versenyzos iskolaknak, cegeknek (hasonlo felhasznalassal mint az nKP) akkor nem tolhatja tele kamu palyakkal es autokkal;)
De modolhato lesz, es ha normalisan, nem ugy mint az nKP, akkor talan nem lesz gond a palyakkal.
Az utobbi infokbol is kiderult, hogy most mar nem egyedul, nem is harman, hanem tobben csinaljak, legalabb 3 eve, teljesen nullarol irjak az egeszet, igy logikus, hogy minnel modernebbet szeretnenek ok is csinalni. Igazabol a CARS-ban sincs semmi hyper-extra, titkos es kulonleges technika, egytszeruen csak kihasznaljak a mar tobbeves lehetosegeket.
Raadasul Kunoseknak nagy elonye, hogy „raernek”, nincs pontos datum bejelentes, nincsenek csuszasban, igy figyelhetik, tesztelhetik a konkurenciat, latjak a felhasznaloktol visszajelzeseket, igy folyamatosan tudnak valtoztatni, boviteni, beepiteni. Az iR/rF2/CARS „kint van”, talan meg a GTR3-at is megerik, abbol is tudnak szemezgetni;)
Raadasul Kunos mindig is otletes ember volt, a nagyon regi, elavult alapokra is tudot barkacsolni valami egesz jot.
Tényleg csak az a baj, hogy túl olasz lesz. mármint pályák. járgányok tuti lesznek hozzá jók, modderek is tuti beraknak pár ütõset, csak én remélem, hogy majd a DLC csomagokkal (ha lesznek) kicsit nemzetközibb területekre is eveznek. Mert igazán nagy népszerûséghez ilyen lépések is szükségesek lennének. Gondolok itt német, angol, pár amerikai pályára... stbstb... Azért nagyon nem mindegy mi a tartalom. Ennek ellenére várós. :)
És itt legalább tíz mai, modern pálya lesz, azaz ezeken már simán el lehet kocsikázni élbõl, akár bajnokságot is nyomatni, szóval nem olyan mint az rF2, ahol lesz 2 régi, 4 mai, 3 oval, vagy valami ilyesmi. :)
a marketingért meg max respect, nyomatja az infókat rendesen.
Nekem az autokkal soosem volt bajom, abbol igazabol eleg nehany alaptipus (kis/nagy formula, kis/nagy utcai/gt). Autokban mar a netKar (nem a PRO) is jo volt, de a nKP sem volt rossz, de azt korlatoztak az elejen liszenszek.
A palyak mar erdekesebbek. Lehet majd modolni, az OK. De nagyon remelem, nem olyan barkacs modon mint az nKP-t, mert az nagyon szar;) Valoszinuleg nem;)
Irtak, hog kulsosokkel is dolgoztatnak, remelhetoleg ezek nagyreszt palyakeszitok (valszeg nem programozok), igy ezekbol igenyes, profi modder is lehet. Ha 3–4 havonta erkezne hozza 1–1 normalisabb palya, az mar boven jo. Mar ha csak konvertek lesznek, akkor is jo lehet, mivel ahogy telik az ido, az „alapanyagok” is egyre kiforrotabbak lesznek (rF2, GTR3).
Fizikaban, gumiban, FFB-ben es a tobbi lenyeges dologban biztos hogy jo lesz. A latottak alapjan a grafikaval sem lesz gond;P
Ami az elozobol (nKP) hianyzott (AI) vagy nem volt az igazi (netkod), arra kell ragyurni.
Mivel „dobozos” (egyszer kifizetos) verzio lesz, online elofizetes nelkul, igy komoly realtime online szolgaltatast (adatbazis, hotlap-tarolas, statisztikak stb.) nem lehet varni es/vagy nem is lesz.
Sajnos Ok nem SimBin vagy SMS, akik millios eladasokkal buszkelkedhetnek, akik 1–2 evente kitolnak 1–2 dobozos programot kiadoval;) Igy nincs penz szervereket fenntartani. Max 1 feltoltos hotlap-szerver, a gyari tartalmakhoz...
Valami biztos van a hatterben (Ferrari, BRD, EvoTech, PTR vagy mas „event”-s szerzodesek), mivel az nKP eladasaibol valszeg nem tudta volna igy felszivni magat, hogy nullarol fejlesszen programot, laserscannnel, csapattal a hatterben;)
Vagyis meg barmi lehet, de egyelore nem irtak semmi infot a lehetseges vagy tervezett online szolgaltatasokrol.
Ha nem lesz, nekik elnezem.
De ha az rF2-nek sem lesz, ugy hogy se szervert se semmit nem biztositanak majd/talan/esetleg az eves online elofizetesert, az mar ciki:))))
"Minden fejlesztõ saját filozófia szerint dolgozik! Sokan képesek kiváló fizika elkészítésére, de a befektetõk, és a kiadók általában a leegyszerûsített vezetési modellre esküsznek az eladások miatt. Ezért nem volt soha külsõ befektetõnk!"
hál istennek. így pedig sokkal népszerûbb is lehet, mint egyébként lehetett volna. egyébként fontos megjegyezni, hogy mennyire aktívak, jönnek az infók szinte napra pontosan hetente, aztán olyan apróságok miatt, mint a tök modern és valszeg tök használható felhasználói felület sokat dobhatnak rajta. az rF2 menüje és promója ehhez képest a béka segge alatt sincs.
szeritem az ISI-nél elkezdhetnek kicsit parázni. Pedig ott is baromi jó a fizika szvsz, a régi F1 járgányok brutálisak, és bár nem tudom mennyit veszõdtek a modellenként a fizikával, azért biztos dolgoztak ott is eleget rajta, egyszerûen csak a tálalás nagyon gyenge szvsz, a menüben és a töltõképernyõt elnézve az rF2-ben nekem egyenesen szar lett a közérzetem... XD Pedig ezek apróságok, de nah, barátnõnél sem minden a belsõ.
Hát ha normálisan moddolható lesz oly mindegy milyen pálya van benne gyárilag .
Ezzel egyáltalán nem értek egyet... Szinte az összes pálya mod más játékokból származó konverzió. A modderek egy-egy autót ugyan meg tudnak jó minõségben csinálni, de a pályákhoz (egy-két kivíteltõl eltekintve) kevesek. A laser-scanelt pályák pedig egyébként is más színvonalat képviselnek.
Hát ez azért nem igaz. :) A gyári tartalmak évekig lehet bõven a legjobbak között lesznek kivitelezés szintjén, pláne, hogy ma már rohadt részletesen kidolgozzák a pályákat a játékfejlesztõk. Egy barkács team nem tudom mennyi idõ alatt dobja ezeket össze majd az alaptartalom minõségi szintjére...
Ott a pont. :) Valamint nekem nincs kedvem minden héten, hónapban a különbözõ teamek weboldalait nézegetni, hol mikor mit frissítettek a pályáikon, aztán letöltögetni, újak közt igényeseket keresgélni... blabla.
Itt most nem az a lenyeg, hogy milyen minosegu es honnan van egy-egy modolt palya, hanem az hogy lesz ra lehetoseg boviteni a kinalatot.
Termeszetesen a mod palyak nagyon ritkan vagy soha nem erhetik el az ilyen gyari palyak minoseget, de ha mar lesz nehany igenyes, mar megerte.
Sajnos nincs kapacitasuk, se penzuk, hogy tucatjaval tomjek tele palyakkal. Foleg ilyen minosegben, mert ha trening software-t szeretnenek ismet, es hasonoo bevetelforrast mint az nKP-bol, akkor kenytelenek ilyen minosegu (scannelt) palyakkal dolgozni.
Raadasul, mas programokban is fejlodnek a palyak (ISI, SMS, SB). Szerintem ha az rF2-bol, a CARS-bol vagy majd a GTR3-bol atkerul nehany palya, az mar eleg jo minosegunek szamit;) Eddig az nKP konverzioknak a legnagyobb baja a nagyon regi es fapados engine volt, de elnezve a AC-t, ezzel mar nem lesz gond;)
Sokszorosara gyorsitja a munkat, foleg ha pontosat szeretnenek csinalni:)
De a pontossag is szamit. Ha versenyzo iskolaknak (is) szanjak, es valoban jo a fizika, akkor fontos hogy pontos legyen a palya.
De valoban, csak dobozos jateknak, otthonra, teljesen mindegy, annyival nem jobb, ott valoban csak a munkat gyorsitja meg.
A kinezet miatt mar nem kell aggodni szerencsere, beerte a tobbieket. Valszeg a fizikaval, FFB-vel sem lesz gond. Csak a menu, kezelofelulet, online es bugossag a kerdeses;) De ha valoban nullarol ujrairtak, es tobben foglalkoznak vele, ezekkel sem lesz gond.
ez a bmw-s kép csöppet tényleg ocsmány lett. mármint a külsõnézetes.
Kunosnak ffb, fizika készen van. Ha a netkaréhoz hozzá sem ér akkor is üti a jelenleg piacon lévõ szimeket ezen a téren. Sõt én annak örülnék ha nem is nagyon bántaná, mert még elrontja. Szóval ha felépít pár pályát autót már toppon van.