Formula Abarth, elég kezesnek tûnik, nem szeretem.
Nagyobb formula autók NKP-ban is kezesek voltak, egészen addig míg meg nem hajtotta az ember :))))Vagy FVA, elsõ körben csak pislogtam hogy ez árkád, de ha tizedekért mentem, már teljesen jó volt.
Meg ugye netKarban különösen sokat lehetett nyerni kisebb szárnyakkal, úgy viszont nem volt annyira kezes a verda.
Az akkor szokott lenni ha a gép nem bírja megfelelõ sebességgel futtatni a progit. Ebbõl két dologra lehet következtetni: -Alfa ver. majd optimalizálja kunos -Alfa ver. kezdjünk gyûjteni új hardwerre.
Meg van az alaplap, muszeresen bemerettem az egesz gepet (biztos ami biztos;), 15E-bol ki jott az egesz (bevizsgalas, alaplap, beepites, teszt). Ennyit megert;) Asrock alaplap, ilyet amugy nem vennek, de teljesen jo!
Sose tunningoltam semmit, most se allitgattam, de alapbeallitasban 3.4GHz-en tolja stabilan a procimat (ami eredetileg egy Q9550 2.8GHz). Tartsa meg a jo szokasat!:)
Mar vegre intthon is friss, ropogos Win7 x64 Eng. Enterprise van, most toltogeti, installja a felmillio update-et, ezzel meg el leszek egy joideig;)
Akkor végre kitudod próbálni, hogy mekkora szar lett a CARS új ffb-je :D (negatív vagyok mindig)
Az CARS-hoz mar regota ugy allok hozza, hogy eleve szar az FFB, de ha meg sem vagy eppen hasznalhato (volt mar 1-2 normalisabb build:P), akkor kellemes meglepetes;)
Nem is terveztem az elozot tesztelni, boven jo lesz a most penteki, addig millio egyeb teendo van meg a gepen (driverek, beallitasok, munka-szoftverek). Az egyetlen jatek amit eddig feltettem, az iRacing, az is ~7GByte letoltes/update volt;)
Megneztem a labat, de teljes padlogazt csak a lazabb kanyarokban ad az apexnel, a tobbinel fel/haromnegyed, es csak a kijaratnal full gaz.
Azert ez eleg komoly auto (kasztni, gumik, leszorito ero), hiheto a dolog. De irtak, hogy alulkormanyzott a setup (szandekosan), igy az is segitseg lehet. Azt meg ugy sem lehet latni, hallani, erezni a videoban, mennyi a tulkormanyzas pl. a diffibeallitas miatt.
De legalabb blippelget (hogy szukseges vagy megszokas, az mas kerdes;P) es vannak ellenkormanyzasok;) Es ez a 2011-es auto, fejlesztik a 2012-et is;)
Neha ranezek a Nord 24 oras kozvetitesre, lehet lani ezt-azt;)
Kozben rakerestem a P4/5 valtojara is, es itt az AC videoban "csalnak" (:P), egyszerusites van (gondolom a leirt okok miatt), mert az eredetiben normal szekvencialis valto van (nem duplakuplungos es tarsai), igy botvaltos, 3 pedalos, jobb lab fekezos, visszavaltasnal kuplungolos:)
Igy itt a videoban ez a pillangozos, ket pedalozos megoldas eleg light-os;)
Vagyis rendesen nem lehet annyira egyszeru megtartani fektavon, es meg a kigyorsitas sem biztos, hogy ennyire konnyed;)
Na de gondolom meg is van úgy csinálva, csak az ember tolja úgy ahogy .
Olyan szim ugy sem lesz/lehet, amiben lekorlatozzak kotelezoen, mindenkinek mas az igenye, nincs meg a megfelelo eszkoze (pedal/valto).
A lenyeg, hogy az AC videon azert tunik egyszerubbnek az auto vezetese, mert konnyitettek a VIP miatt es egyszerubben kezeli, mint ahogy az eredetit lehetne.
Jo lenne az AC-be egy hivatalos, korrekt Nord, meg ha nem is tudnak sajat koltsegen, szervezesben vegig scannelni, promoval, szerzodessel megvehetnek a palyatol a hivatalosat (allitolag/elvileg sok palyanak meg van a sajat scannelt/gps verzioja, jobb/rosszabb minosegben).
What a great surprise! The Simbin team on tour at the 24 hours of nurburgring paid us a visit and had a go on Assetto Corsa. They also showed us some of their impressive future work, very high quality.
The most important thing? Being able to talk face to face with fellow developers that share the same passion for simracing. Happy faces everywhere and totally relaxed atmosphere.
Thank you for visiting us guys and looking forward for the next "duel" either virtual or real, cheers!
SimBim:
Visiting Kunos.
We heard that we were not the only ones present at the Nurburgring, showing our new games to people, while we were showing behind very closed doors, Kunos was showing to everyone that wanted to have a go (and had access to the VIP Lounges). Luckily we had access and with knowing Aris from the good old days we reckoned we try our luck and pay their lounge a visit.
And we got double lucky, Glickenhaus was celebrating their awesome race result and Marco and Aris were very happy we came to visit them.
After some long talks and discussions about our philosophy, approaches and many other subjects of live we of course had a go in the simulator. We also used their simulator to give them a taste of sounds engine, Marco started waving his hands and speaking like a true italian, so I guess we have his approval!
Kudos to Kunos, we thoroughly enjoyed our test drive! They are making good progress with their project and we cant wait to give it a go once it has been released!
Kunos, thanks for your hospitality and thanks for the healthy, interesting and friendly discussion! As discussed next time we shall have a battle to find out who is fastest, either in real life or on a simulator...We shall meet again!
A SimBin meglatogatta Kunos-ekat, jokat beszelgettek a szim-fejlesztesrol, mutogattak egymasnak dolgokat, es most mindenki orul, es koszoni szepen a lehetoseget;)
Mindenkinek jo lenne, ha osszedolgoznanak valamilyen szinten (amire azert nem sok eselyt latok:P). Kunos-nal a "natur" fizikai megvalositasok jok, SimBin pedig a csicsakban, animaciokban, AI-ban, online-szolgaltatasban mar eleg tapasztalt;)
off kérdés: autót vennék, létezik az, hogy egy öregebb autó rendszáma betürend szerint késõbbi, mint a mostani fiatalabb autómé ? Forgalmi szerint 2006 januárban gyártották, és áprilisban helyezték forgalomba magyarországon .. vagy ezek a rendszámok nem egészen sorban mennek, hanem épp amit találnak okmányirodában ? :))
Soban mennek (gondolom), de ha forgalomba helyeznek egy autot, akkor az abban a pillanatban talalhato rendszamok kozul valogatnak, nincs tartalekban a korabbi 5-10 evbol, hogy az auto evjaratahoz igazitsak a rendszamot;)
Ha kulfoldrol hoztak, ideiglenesen kivontak a forgalombol, vagy 10 evet allt a szalonban rendszam nelkul (:DDD), akkor elofordulhat (eleg sok ilyen van).
Ilyenkor azert erdemes jobban utana jarni, miert az a rendszam ami (ha kulfoldrol van, tuti rendbe legyenek a papirok).
FORGALMI SZERINT MAGYARORSZÁGBAN HELYEZTÉK ÜZEMBE, ELSÕ TULAJ, GYÁRTÁSI ÉVBEN VETTE...csak öregebb egy kicsivel mint a mostani -kic rendszámú, ennek meg kye a rendszáma.
valami halvány emlékem van, hogy a kis forgalmú okmány irodákban fogy olyan gyorsan a rendszám ... De nem tudom .
Ja, azt hittem, az elso betunel van 2-3 elteresnyi;) Ennyi lazan belefer keruletenkent, varosonkent, megyenkent.
Nem gondoltam volna, hogy még van akinek egy kisautó a nagy álma:) Én még errõl nem is hallottam, rákerestem, elég ritka, de tetszetõs autó, és nem csak a külsõ, hanem a belsõ is elég jó.
Matiz?! Neked valami mas volt, nem?:) A C2-es nem tudom milyen, de a C3-as a motorjat leszamitva, eleg szar:) Legalabbis az elektronika folyamatosan doglodott, az ulespozicio kenyelmetlen, a valtot meg ugy kellett befeszegetni a helyere;) Igaz, leharcolt tipus volt;)
Van egy szakadt matiz azt használom én, meg picasso azt az asszony a gyerekekkel .Meg leszarom milyen, egyszer az életben legyen egy ilyen sportos kisautóm :DDDD szakadt melós vagyok, de én is csak egyszer élek ;)
Akkor jol emlekeztem Picasso-ra, mert egyszer mar emlitetted, hogy valaki valamit osszetort:)
Hát én sem értem:)c2/matiz ez még hot hatchbacknek se illõ. Kis miniatur "nõi" kocsi. Akkor már inkább egy DS3:) az viszont eleg penge gepnek tunik. Mondjuk sajna ez árban is jelentkezik.
Hát én mentem vele pár karikát, ha mennél vele akkor már értenéd ;
Nincs a kis autoval semmi gond, en is elfogadnek egyet;) Ha nem kell (vagy van arra masik auto) gyerekeket fuvarozni, nagyobb csomagokat vinni, egyedul vagy, akkor boven jo egy kisauto, felesleges nagyobb, foleg varosban.
ez hangos mint az állat, 7200-at pörög 4000-tõl érzi jól magát, úgy döcög hogy a nyelved elharapod, úgy fordul mint egy gokart, kaszni nullát billen, rövid áttételek, stb... Én ezért szerettem bele. Hihetetlen élmény vezetni !Pihe-puha ,melegeknek való nagy BMW kinek kell :))))
amúgy meg kicsi-nem kicsi nõi nem nõi, én a 187 centimmel lazán elférek elõl ! :)
Jah megvan a praktikuma vegul is. De ezek már tényleg a bevásárlókocsihoz állnak közelebb:D Mindig eszembe jut errol a rendõrakadémia mikor a 2 meteres neger rendor kiszedte az elsõ ülést asszem egy minibõl és hatsoulesrol vezetett:D:D
Háááát...bár a fickó igen jól tolja, de azért nem egy nem olajkályha is félrekussolt elõlük a kanyargós részeken :)))
Tényleg hihetlen fun!!! Nem sokat mentem vele próba úton, de élményben ehhez sehol nincs egy "mezei" BMW ...Meg most "olcsó" is, ugye kis autót nagyobb motorral csak az ilyen hülyék veszik mint én :)))
De tényleg! Vezettem már baromi drága S mercit, nyilván luxus, meg komfort hegyek, de semmi extra, unalmas , papáknak való :))))
Mikor a régi '96-os mitsu lancerem volt gyorsultam egy ilyen citroen-el pont ugyan úgy ment mit az 1,6-os 113Le-s lancer,szóval jó kis méregzsák,mert a régi lancer is az volt
Na visszajött a netem ( miután második napon eszembe jutott, hogy talán hasznos lenne resetelni a modemet ...). Megvan a kisautó , nagyon állat, bár szétbasz az ideg, hogy a kereskedõnél kipróbáltam a légkondit, ment , ma este meg az istenért sem akar hûteni :))))
De a kormányzás futómû az valami hihetetlen jó, mint valami gokart, nulla dõlés, azzonal reagál..... Tetszik .
gondolom a próbaút elõtt gyors feltöltötték gázzal ami mostanra elszivárgott...
Voltak itt-ott, vannak tapasztalatok a palyakrol, talan vannak uj liszenszek, talalkoztak SimBin-nel, esetleg uj otletek, muszaki megoldasok is vannak, es meg mitudomen;)
De nagyon valoszinu, hogy dolgoznak, nyaralnak, pihennek, atalakitanak, beepitenek;)
off: Igen, de van másik reg. Sajnos a magyarok sajátossága, hogy a politika miatt ölni is képesek, ha kell családon belül viszálykodnak mert egyik ennek a másik annak drukkol. Na, sajnos a modik is bele esnek ebbe a hibába néha. Ha nem veszed komolyan, még jól is szórakozol rajtuk.
Egreszt semmi ertelme, masreszt kiaf*sz*m*t erdekli a kozel-kelet?!:) Ha mar rohadtul raernek es nem a sajat bajukkal akarnak foglalkozni, akkor inkabb azzzal foglalkoznanak, hogy mit lehetne tenni, hogy ne pusztuljanak ehen 100-ezrevel a gyerekek Afrikaban...
Amugy meg ne gyere haza!:) Ez az oraszag egy foss, el kellene arverezni Europanak, ledozerolni, megtolteni vizzel, es lenne a kornyezo orszagoknak, a Karpat-medence kozepen egy baszott nagy aqua-parkja:DDDDDD
10 év alatt veszek 7-8 lakást abból már megélek, azaz nyugdíj. 43 évesen nyugdíjért haza megyek, itt dolgozhatnák 65-70 éves koromig, ráadásul london egy állatkert.
Afrikai gyerekek: A madarak, ha kevés a rovar kevesebb tojást tojnak, a róka kevesebbet kis-rókát szül ha kevés a táplálék, pedig õk állatok...
Magyarország: Az a föld 1000-szer jobb adottságokkal rendelkezik, mit pl anglia, csak annyit kéne tenni, hogy egy valóban magyar kormányt választani magunknak, ez 200 éven keresztül nem sikerült.
Közel-Kelet: Engem zavar, hogy úgy irtják ki a palesztinokat mint anno az indiánokat, pedig azóta elvileg már fejlettebb az emberiség meg van ugye ENSZ is.
Magyarorszag: 200 eve?! Itt azota gond van, amiota idetoltuk az arcunkat:DDD
Afrikai gyerekek: az allatok sorsat nagyreszt a termeszet iranyitja, az ottani gyerekeket az emberek es a gazdasag...
Kozel-Kelet: es nem mindegy neked hogy kiirtjak egymast?! Felnott emberek, azt csinalnak amit akarnak. Ott sose lesz rend sem igazsag. A tortenelmet NEM 50-100 evekben kell nezni, hanem 1000-2000 evekben. Akkor mar megvan ott is az egyensuly;) Itt a forumon hiaba bannoltatod magad, semmi ertelme, ettol senkinek nem lesz jobb. Ha ennyire sziveden viseled az ugyuket, akkor fogd a vagyonodat, koltozz ki hozzajuk, es tegyel valamit hogy jobb legyen;DDDDD Nah, akkor elmondhato, hogy foglakozol a temaval, de forumokba gepelni teljeseggel hasztalan:)