bármit csináltak is az elmúlt hetekben a srácok, igazán beszámolhatnának valami történésrõl. Új képekrõl - sõt - videóról már álmodni is alig merek...
Demót a népnek! Ha kell fizetek érte. Tényleg, miértnem csinálja kunos is azt amit az isi, eladja a bétát jó drágán. Ránézésre már jobb állapotban van az AC mint az rF2.
Tényleg jó lenne már valami friss infó, mert most nagyon csöndben vannak. Demót szerintem egyelõre nem adnak ki, de egy videó vagy pár kép jó lenne, esetleg egy megjelenési dátum...
Pedig nem rég hangzott el többször is a demo kifejezés, igazán kiadhatnának valamit.
Ha jól emlékszem, akkor ez pont akkora mint amekkorát talán a wtcc-s bmw-kbe raknak. Sõt asszem még kompatibilis is vele. Mintha lett volna egy videó, hogy leveszi a kormányt és beteszi a kocsiba.
Ezen a képen az a szép kis moddoló eszköz ami igazán érdekes nem a rusnya BMW-k:D Jelenleg egyébként én is csak az AC-t várom, de azért még szurkolok a pCars-nak is.(bár amiket eddig mondtak AC-ról azzal biztosan nem lesz képes felérni)
Az nKP sokaig csak openwheel volt, most meg szinte csak dobozos;) Nem tudom mennyien dolgoznak rajta ("ismeretlen szamu kulsossel"), de jo lenne ha lenne meg kapacitasuk a tartalomra, kellene meg palya, nehany rovidebb, nKP-s klasszikus, es a regi formulaknak is orulnek.
De a legnagyobb kerdes az AC-val kapcsolatban az uzletimodell, eladhatosag, nepszeruseg (ami bevetelt is hoz).
Mostanra 3-4 nagy reszre bomlott az autosok/szimesek tabora, nem tudom melyik be fog beferni.
A GT/Forza-sok leszutykozzak, mert nem lesz benne latvany, karrier, millio tartalom, tunning stb. Az iR-eseknek a rengeteg liszensz es profin szervezett es szolgaltatott online resz fog hianyozni. A CARS irany ismet a tartalomrol (autok/palyak), extra latvanyrol es dinamizmusrol (napszkok, idojaras) szol (plusz konzolosodas). A stabil, regi bajnoksagoknak sorozatok kellenek autokkal, palyakkal (GTR2, RACE). Az rF1-nel a rengeteg sorozat-mod szamit (a bajnoksagok miatt), a sok Forma-1, a warez es a barkacs. Az rF2-t meg passzolom, de (termeszetesen) a jo fizika, gumi, ffb mellett, az idojaras lehet a meghatarozo (amirol nincs hir es/vagy nem lesz egyelore az AC-en).
Persze folyamatosan jelentik be az uj dolgokat az AC-ban, igy lehet meg jonehany meglepetes a megjelenesig, de azert komplett sorozatok, tomeges bejelentesek nem varhatok:) Ahhoz penz kell es ember. Ha a modolasa jol sikerul, az sokat segithet.
Tényleg idõjárásról még nem esett szó, nekem ez fel sem tûnt, de most hogy megemlítetted...Nagy hátrányba kerülnének, ha nem lenne benne idõjárás, de mivel a NetKar Pro-ban is volt, nem hiszem hogy ebbõl kihagynák. Szerintem az AC az rF1 helyét veheti át, mivel nagyon modder-barát lesz. rF2-rõl többen írták, hogy nem lehet annyira moddolni, ha ez igaz akkor már könyvelhetik is a bukást...
Ha két jó autó lesz benne mint NKP Fiat vagy 1600 formula és 5 jó pálya, nekem már akkor fõnyeremény ! :)
NKP fizika , FFB számomra etalon, szóval nem kérdés ...:)))
Utoljara olyan info volt, hogy idojaras egyelore nem lesz benne. De valszeg tervezik, kesobb tuti lesz benne;) De egyelore legyen meg az uj engine (graf/fizika) es a tartalom.
Hogy mennnyire lesz moderbarat, azt nem tudom, de az nKP szar volt;) Ha ugyanolyan kulsoablakos, vegtelen frame-es, kattintgatos lesz, akkor bukta:/ Bar nKP-hez is keszult (konvertalodott:P) boven palya, vannak megszallott emberek:))))
Nincs semmi gond az rF2 modolassal, ugyanaz mint az rF1, van ami sokkal jobb, csak egyelore meg nincs kesz, bugos, folyamatosan valtozik stb.
bizonyos pályákon gyorsabb az Atom, de valójában az egy igazi öszvér, ezért aztán se pályán, se a közutakon nem a legjobb. Nagyon szokatlan élmény, iszonyat gyorsul a súly/Lóerõ aránya miatt, és ez tényleg nagyon üt. De nem túl kifinomult, és szvsz nem is lehet az, öszvérautó. Veyron-ról meg inkább...ehh Hummer kategória, eszetlen pazarló cucc.
Technology preview-ra kíváncsi vagyok, a fizikáról nem sok info van eddig.(persze csalódás biztosan nem lesz netKar Pro után, de az rFactor 2 most nagyon tetszik, kíváncsi vagyok mennyivel lesz jobb, ha jobb lesz egyáltalán, rF2-ben több feature van, AC-nek a fizikával kell megfognia)
Bizom Kunosban, biztos tuti lesz;) Raadasul az rF2-ben 10 eve ugyanaz a fizika van, csak azota folyamatosan drotozzak (az utolso drotozas jol sikerult:P). Az AC-t elvileg nullarol ujrairtak, 3 eve csinaljak folyamatosan. Plusz, szrintem az AC csak 50%-ban szeretne eladhato jatek lenni, a tobbi az nKP-hez hasonlo szimulator termes, pilotakepzos es egyeb promo felhasznalas:)
Gépigényen meg a grafikán látszik is a 10 éves engine, de a fizika az eddigi legjobb, és nekem ez elég, aztán majd AC vagy meggyõz arról, hogy érdemes váltani, vagy nem, de az biztos, hogy lesz helye az rF2 mellett. Kérdés, hogy mennyi modder fogja otthagyni az rFactor-t az AC-ért, mert azért az is fontos lenne hogy legyen sok jó mod.(rF2-höz most elkészült pár igazán minõségi pálya és autó)Egyébként lesz dobozos kiadás, vagy ezt is csak netrõl lehet majd beszerezni? (bár ha tényleg el akarják adni, akkor érdemes lenne dobozos kiadást is a piacra dobniuk)
De azt 7 ev utan, valamelyik ceg, promo kereteben adja ki, 1db orszagban - ha jol emlekszem;) Raadasul ha dobozos, komolyabb vedelem is kell ra, mert azonnal ellopjak;) Ahogy Kunos irta korabban: Ok honapokat (es igy penzt) fektetnenek a vedelem fejlesztesebe, amit a userek 2 nap alatt feltornek;) Nem eri meg;)
Ennek a celcsoportjanak boven jo az online kiadas, valami komolyabb, normalisabb aron (~50EUR).
2012-ben egy elsosorban online programhoz minek?! Nem varhato el toluk, hogy negyed annyi bevetellel ertekesitsek a programot mint online lehetseges. Persze, nehany millios multiplatform eladas eseten beleferne, de nehany (tiz)ezernel?! Vagy legyen dobozos gyujtoknek, megszallottaknak, 3x annyiert:)))
Az jó hír, hogy a moddolást is komolyan gondolják. Az meg külön tetszett, hogy mindenki akar esõt, felhõt éjszakát, aztán a végén meg mindenki nappal és szárazon versenyez :)))) És hogy a játék védjegye a tökéletes szimuláció :)
Jó lesz ez, csak nehogy a netkarPro sorsára jusson és alig legyenek akik megveszik, mert ahogy írták is, az eladásoktól is függ, hogy mennyire fejlesztik tovább. Én egyre jobban bizakodom és várom :)
Az nKP a megjelenesenel kicsit barkacs felulettel rendelkezett, nulla liszenszel, minimalis es homogen tartalommal (csak "ismeretlen" openwheel), sok buggal, nulla AI-val, maceras online-nal, semmi modolassal:)
Az AC ezen mar most messze tul tett, legalabbis tartalomban, liszenszekben, latvanyban, beigert AI-ban es modolasi lehetosegben.
Ha csak annyi tartalom lenne benne, amit eddig lattunk, es csak annyit tudna fizikara mint az nKP/FVA, mar akkor megeri 40-50$-t, csak autozni, online es AI nelkul:)))))))
Amennyit értek így a fordítóban, sokkal összetettebbek lesznek a fizikai számítások mint Netkar Pro-ban, a beton sem lesz sima, és ami még érdekes a HUD szabadon formálható, egérrel lehet a kívánt helyre húzni vagy ki-be kapcsolni az egyes egységeket...
Ez a betonos dolgog érdekes, bár nem tudom mire érti. Ha viszont arra amire én gondolok akkor lehet idõvel megvalósul az 5 éve emlegetett álmom. Azaz, hogy csinálja meg valaki jól a pocsolyákat, Kunos ugyan megcsinálta nagyon jól nkP-ben de én arra vágyom ,hogy olyan legyen mint amikor a Brazil nagydíjon az elsõ kanyarkombináció alján összegyûlik a víz és essünk keljünk. Tehát a domborzat is befolyásolja, a víz nagyságát.
rF2 nagyon jó most fizikára, kíváncsi leszek Kunos mit dob rá.
Szamoltatni semmi ertelme nem lenne (domborzat vs. esoviz), baromira eroforrasigenyes. De „egyszeruen” meg lehetne oldani modellezessel, scripttel, shaderrel.
Nekem már az álom lenne, ha csak szimplán lenne olyan a fizika, hogy értelme legyen apróbb egyenetlenségeket modellezni a betonra ... :)
rF2 jó, élvezetes, de minap kipróbáltam rallisan vezetni...háááát, amikor csúszik akkor azért már felhúzza a szemöldökét az ember néha ;) Persze nem is arra való, meg tényleg jó menni vele .
Off.: valami autó tuningolással foglalkozó oldalt, fórumot tudtok ajánlani ? Szellõzõt szeretnék beépíteni a motorháztetõbe, de semmit nem tudok róla, hová kell, beázásra kell-e figyelni stb ... THX !