DE az jó, hogy nem egy vonalon megy az ai hanem mindegyik más íveket használ, de azért látszik, hogy bugos. A színek nekem nagyon élénkek.
Az a kígyózó mozgás a monzai célegyenes elején sajnos ennek éppen az ellenkezõjérõl árulkodik. Olyan, mintha ott lenne az AI-vonal eleje/vége, és nem pontosan találkozik a kettõ.
#524: Csak engem zavar az a nyamvadt driftpontszámláló? Miért kell ezt a nyomorult driftelést már-már mindenbe hivatalosan betenni? A legeszementebb dolog, amit csak autóval mûvelni lehet (rossz értelemben)...
Ha a fizika megmarad kunososnak, akkor nincs vele gond, több embernek lehet eladni, mert biztos lesz, akit ez érdekel, tovább fog élni az egész, több licensz, csak jól járunk vele.
A szineket a monitoron vagy a videokartya driverben erdemes deszaturalni;) En sem szeretem, ha rajzfilemnesen szines. Bar ezek kameras felvetelek, tuti nem valodi szineket mutatnak, mert a screenshotokon nem ennyire szintelitett.
Ezt most megprobaljak nagyobb peldanyban eladni, ha mar 3-4 evet dolgoztak rajta, igy lesz benne minden, hogy minnel jobban ertekesitheto legyen (tuti lesz mindenfele segitseg allitas, bill/gamepad/eger kompatibilitas is).
Mondjuk az nem is baj, én is használok idõnként gamepadot, ha nincs kedvem felszeretni a kormányt, meg a váltót.
Segítségekkel sincs bajom, bár én még gamepaddal se használok soha, de azt nem csípem, mikor elõnyben van az, aki segítséggel megy. Én valami olyat tudnék elképzelni, hogy bekapcsolt segítségek számával egyenes arányban le lenne "fojtva" a járgány, hogy segítséggel, ha megszakad se tudjon jobbat menni, mint a profik mindenféle trükk nélkül.
Csak most nezem a videot, a segitsegek tisztan latszanak a fomenuben (Gamer, Racer, Pro driver), kozvetlen eleressel, ebbol is latszik a szeles celcsoport.
Online beallitasoknal elvarhato a filterezes, nezetekre, kontrollerre, segitsegekre stb. Igy aki light-ban nyomja, be sem tud lepni. Felesleges agyon programozni, ugy sem lehet megoldani rendesen. Aki szimezni akar, az hasznalja rendesen, aki autozni, azt csinal amit akar;)
Nálam akkor van ilyen (minden játékban) ha túl magasra van állítva a grafikai részletesség, a pc meg nem bírja. Vagy optimalizálják, vagy fejlesztenünk kell pc-t.
Szerintem ha lag-os lenne, mar irtak volna videohoz, a topicban vagy a blog-on. Ennek a nagyresze (vagy inkabb az osszes, leszamitva a minimalis termeszetes technikai lag-ot) a kamera/monitor/fps szamlajara irhato (mint a legtobb videoban). A normalis engine-nekben fix frekvencian fut a fizika/kontroller resz, ahhoz nagyon be kell lassulnia, hogy latvanyosan lag-zon;))))
Eddig jo, ket normalis site is tesztelte. Talan lesz meg boven bemutato, igazabol majd csak holnaptol indul be a buli, jon a hetvege, tobben tudnak kimenni.
Videó a menürõl, egész szép . És látni ott azért pályákat ...!!! ;)
Nord eleg utos tartalom!!!! Mar mint nekik, mint "kis" Kunos cegnek, es mint scanneles! Csodalkozom hogy ott hagytak, es nem tartogattak meglepetesnek a megjeleses elottre:) Bar Kunosek sose voltak azoka a parasztvakito stilusuak;)
No, ez a srác végre normálisan vezeti, jól látszik mennyire profi a fizika, semmi anomália, természetes minden ( már amennyire ez videon látszik ...)
Na már csak ezért az infóért is megérte megnézni ezt a videót :D Most már mégjobban várós a cucc, hogy Nord is benne lesz. Ahogy néztem az is szépen meg van oldva, hogy melyik pályán hány versenyzõ fér el, így nem lesz olyan gond mint rF-ben, hogy nincs elég box, bár nem is fogunk 40-en versenyezni egyszerre. Alap pályákon legalábbis tuti nem.
Igen, Nord eleg utos info, es nem csak azert, mert minden szimben varva-vart palya, foleg igy scannelve (bar Kunosek mobil-scant hasznalnak, de igazabol meg is lehet vasarolni a kesz scnanneket), hanem ha ez benne van, akkor lesz meg talan nehany a meglevo ismert palyak melle (Imola, Monza, Magione, Toscana, Nurburgring, Silverstone).
Igaz gorgetosavot nem lattam, igy nem lehet tudni mennyi palya volt meg Nord alatt;) Sot multi-layout palyara sem kattintott, igy azt sem latni, hogy milyen a nyomvonal kivalasztas, es melyik palyanal mennyi van benne.
A palyaktol "feltem", mert korabban "keveset" lattunk, es az a legmacerasabb osszerakni, bar az auto sem egyszeru, ha korrekt adatok alapjan, normalis fizikara epitik ra. Latsd iR, ahol 1–1.5 evig is csinalnak egy-egy autot, es nem (csak) azert mert lassan modelleznek vagy a rendszer/sorozatok korlatozzak oket, hanem mert a korrekt adatok begyujtesehez ido (es penz) kell.
Ha csak annyi palya lesz, amit a videoban lattunk, de mindegyikhez meglesz az osszes nyomvonal, akkor az mar legalabb 15 palya-nyomvonal. Az kezdesnek eleg jo.
Igen a pályák száma és minõsége nagyon fontos dolog, fõleg egy új szim esetén. A látottak alapján pedig reménykedhetünk, hogy nem lesz belõlük hiány, a minõséggel meg szerintem nem lesz probléma :) Igazából már így ahogy van odaadhatnák egy pre-beta teszt keretén belül :P
Nem tudom mirõl beszéltek, Kunosék már elmondták, hogy kábé 10 pálya lesz benne alapból. Be is baszna, ha csak ez a 7 lenne. Mondjuk nekem még a 10 is kevés egy mai szimulátorban...
Pláne hogy Kunosék nem fognak évrõl-évre új játékkal jelentkezni - még komolyabb tartalommal.
Szerintem minden egyes pályának nagyon kell majd örülni ami belekerül a játékba. Nekem már 10 pálya több vonalvezetéssel bõven elég lenne kezdetnek :)
FB: "Assetto Corsa Well, after 3 days at GMC and hundreds of people driving ten hours/day, our stats tell us that only 5% of users DON'T use a cockpit camera.. ;-)"
Megmondták, hogy rengeteg dlc-t terveznek pályákkal autókkal. Nyílván annak függvényében, hogy mennyien veszik meg. rf2 ben lesz kb 5-6 pálya, a többit rábizzák a modderekre. Egyedül iR-ben van sok pálya, de annak meg is kell fizetni az árát.
A többi meg amiben sok pálya van max, szimnek van nevezve de nem az.
André Böttcher is one of the top world sim.racers, competing in iRacing' F1 world series. He was kind to visit our stand at Gamescom, we have been glad to show him after hours an alpha version of Lotus Exos 125. Car is still in development, it doesn't feature yet the interactive display, physics and graphics modeling haven't been completed yet, sound samples are placeholders. Anyway, a good base setup has allowed André to run some laps on a F1 track. This video shows André in action with Assetto Corsa, featuring the D-Box motion system. This was his first test using Fanatec control devices and this motion platform. And, of course, he never tested this car before. Enjoy it..
Sok minden hiányzik még itt ! :) Majd lesz az is ...Lenti videóban pl nem mûködik a kormány kijelzõje sem .
"Car is still in development, it doesn't feature yet the interactive display, physics and graphics modeling haven't been completed yet, sound samples are placeholders."
Jól néz ki, engem kicsit zavar a G erõk megoldása: mindig utáltam mikor 20 centiket pattogok az ülésbõl , jobb szeretem ha " körülöttem a pálya ugrál" és én maradok a helyemen az ülésben . Bár ez személyes szocprobléma ! :)))
A masik Lotus-ra gondolt;) De igazabol mindegy, mert valszeg az osszes auto meg erosen alpha/beta allapotu. Az is csoda, hogy mar ennyire mukodnek, alig nehany hete es/vagy 1-2 honapja meg csak bejelentesek voltak, drotvazas modellek stb.
Az ok, de mivel ez nekem nagyon nem jön be, ott is levettem egész kicsire, pedig hangulatos az mikor döcög az egész, csak mint írtam nekem ez teljesen vicces alig látható mértékben használtam. De ez legyen a legkisebb baj ! :))
Kormányt sem tekeri még 100 %-osan: egy darabig jó , aztán mikor már tényleges animáció jönne mert átfog, akkor a kéz marad egy helyben, a kormány forog alatta .
Amugy lehet, hogy egyszeruen ki fog maradi a valtas;) Egyreszt sokan eleve kikapcsolgatjak a kezet, sokan meg a kormanyt is. Plusz a valtas mindig maceras animacio, mert lehetetlen szinkronba hozni a valodi valtassal. A pillango meg OK, de egy H-Patter mar eleg maceras.
Én inkább spórolásra tippelek, csak a közeli dolgokra pakolódik rá az az árnyék... De nem tudom igazából, tényleg mindenhol látni .
Ha ésszel van megcsinálva a váltás animációja, akkor tökéletesen megoldható. Erre kivételesen nagyon jó példa a TDU.
Ott úgy oldották meg, hogy mikor már váltáshoz közeli tartományban pörög a motor, vagy már-már túl alacsonyan forog, akkor a fickó/csaj automatikusan a váltóbotra teszi a kezét. Így mikor váltasz, nincs semmi késlekedés, azonnal kapcsol. Nekem az nagyon bejött. :)
Ha jól olvasom, akkor a netKarPro vásárlók részére teszik elérhetõvé a tech demo-t, utána pedig lesz egy publikus demo. Gondolom, az elõbbi egy demo "béta" lesz.
Igen, beta-szeruseg lesz, extra minimal tartalommmal, igazabol csak engine teszt. Mivel kevesen vannak, nem art megnezni tobb gepen is, hogy an mukodik:)
Allitolag igen, meg 2012-ben ki akarjak adni, gondolom nem szeretnek sokaig huzni. De mivel nem tudtak rendesen teszteltetni - ezert kell a TechDemo -, igy meg barmi megtortenhet. Ha sok lesz a bug vagy sokan lazadnak valami miatt, elcsuszhat boven jovo tavaszig. De akkor is, ha beesik valami fontosabb liszensz (auto vagy palya), amivel erdemes lenne megvarni a veglegest, mert az utolag hozzatolni (ingyen vagy plusz penzert) mar nem az igazi.
BMW vagy Lotus licencen kívül nem nagyon lesz más. Szvsz. hajlandóság sincs rá az autógyáraktól. (Mondjuk egy Volvó licenc annyira nem is lenne izgalmas...) :)
A Ferrarival volt kapcsolatuk, valamelyik nap a Twitteren is volt „Ferraris” tweet, talan nehany Ferka meg beleferne;) Mondjuk az uj 458-as, egy F1-es es talan egy 250GTO :)
úgy is lesz benn ezer fasza és millió gyenge mod, ha jól lehet dolgozni a háttérben. pályák kellenek. magas minõségben, többit pont leszarnám, már a mostani autófelhozatal se rossz...
Maranello közelében egy másik cég miatt voltak, akik motion cockpiteket csinálnak, nem biztos, hogy a Ferrarihoz mentek.
„Before to complete our journey coming back from Cologne, we spent some hours at Evotek Engineering, an innovative company specialized in Automotive Design & Research near Maranello. Evotek has developed an innovative motion simulator, powered since 2011 by a prototyped version of Assetto Corsa. We visited our partners, who showed us some upgrades of their system and the new pedal set that will equip the cockpit. We really like their attention for minimum details, we definitely like how it the cockpit is designed around the driver, really ergonomic and comfortable, really close to the real ones. This motion platform features Assetto Corsa at its best, it worths a chance. Last but not least, we spent a couple of hours at Pasticcino’s restaurant, definetely our first absolute choice near Maranello...”
Az auto valasztek nekem is eleg, de nem is ezert irtam. Nekik nem mindegy mennyi es milyen auto van a jatekban, mert egy-egy marka eros huzoero lehet az eladasoknal. A Lotus nem sok embert izgat, a Fiat sem, de szerencsere van BMW. A Ferrari sem azert kellene, mert az alap vagy kotelezo (en jobban el lennek egy Corvette-tel, Mustang-gal, MX5-tel stb), hanem mert sokan arra izgulnak;)
Barmennyire is Kunos, meg sim es hasonlok, az eladas nekik is fontos, foleg ha ennyi energiat beleoltek.
De jo tudni, az elozo idezet alapjan, hogy meg kesz sincs a program, de legalabb mar liszenszeltek valahova, mukodik, talan van onnan fix beveteluk, ismeretseguk, kapcsolataik.