Nos a Paradox gondozásában egy új játék fog megjelenni\"Rózsák háborúja\" címmel. Ezúttal nem stratégiai játékról van szó, stílusát és játékmenetét tekintve tekintve inkább a híres Mount&Blade játékhoz fog hasonlítani, a 15.századi angliai polgárháború korában játszódik majd a történet. Lesz single player mod és multiplayer egyaránt. A játék valamikor idén tavasz végén, nyár elején jelenik majd meg.
Néhány kép:
Bár még nem néztem meg az interjút, de ha lényegében "csak" egy M&B lesz, de lehet rendesen építkezni (megjelennek az épületek a falvakban, stb.), neadj'sten várakat felhúzni, azokat csak egy kicsikét is normálisabban ostromolni, már elõre látom, hogy összeomlik a teljes szociális életem.
Igen errõl még nem nagyon beszélt a srác, hanem a multiról dumált, de mivel a játék még eléggé alfa állapotban van, így nem tudni, hogy mit fog tartalmazni a single rész.
Igen, most átértem a videón. Eddig valóban egy M&B multiplayer egy fokkal nagyobb várral. Pedig ha csak azt megoldják, csak - két szóval összefoglalva - élõbb világgal, már megvettek engem kilóra.
Eddig a harcrendszerrõl sok innovatív dolog nem derült ki mozgás közben, viszont annak nagyon örülök, hogy szemmel láthatóan legalábbis dolgoznak múzeumi darabokkal.
Február 14-én jön a Crusader Kings, majd valamikor ez.
A Paradox bekeményített.
Ha még saját várat is lehet majd építeni, mint a Conqueror AD 1086-ban, minden M&B õsében, akkor ez lesz minden idõk egyik legszékhez bilincselõbb multija. :)
A Kingmaker óta nem volt jó RHs játék.
Hááát ahogy most olvasom a játék fórumát a paradox oldalán... Nos ez alapján inkább egy "battlefield 1442" típusú játék lesz. Lesz benne single rész is ez tuti de itt inkább csak a multis csata részekre lesz kihegyezve a dolog.
Áááá a counqueror 1086 az egy nagyon nagy játék volt!! :) Bár az egyik hercegnõt sosem tudtam megszerezni mert a sárkányt soha nem tudtam megtalálni. Amúgy elöszõr mikor megláttam a gamét nekem is az ugrott be, hogy na csak nem egy új Conqueror jön?!
A sárkányt én is csak 1x találtam meg. A fõ érdekessége, hogy ma már nem tudom semmivel sem lefuttatni, ráaásul a kicsit gyors neki a DVDm, zene sincs. :)
Érdekes, milyen fura szögbõl mutatja fps nézetben az íjászatot.
Nocsak. Mifasz ez? TETSZETÕS!
igen, nekem is feltunt, nagyon rosszul van megcsinalva
Kitöltés után látszólag nem történik semmi, így én több idõpontban is újrapróbáltam. 3-4 napja töltöttem ki elõször talán, de csak ma kaptam visszaigazoló emailt.(a jelentkezést meg kell erõsíteni) Per jel utáni rész(ref. kód) nem kötelezõ, de megköszönöm, aki használja, mert 5 embernél már nagyobb esély van a bétába kerülésre.
...ref link :D na sebaj, legyen meg az örömöd, úgyis regelnem kell :D
A játék még erõsen béta állapotú, valószínûleg(remélhetõleg..) még sokat fejlesztenek rajta, így szeretnék, ha a nagyközönség nem ezen állapotában ítélné meg a játékot.
Egyébként szvsz olyasmi mint MnB multija, a _jelenlegi_ játékmódokban(deathmatch, és conquest) egy nagyon egyszerû vagdalkozós játéknak tûnik, a World of Tanks eszetlen rohamai jól megtervezett hadmozdulatok ehhez képest.
Nagyon remélem ez még lesz fejlesztve valami csapatjáték elemmel, voippal, akármivel, mert így harmatos nagy clusterfuck csihipuhi az egész.
Warband. Ugye ez a rendes MnB továbbfejlesztve(Paradox egyébként is szereti a játékok 1.5, 1.7, stb azaz kicsit továbbfejlesztett változatait külön játékként vagy legalább kiegészítõként árulni), ennek egyik modjából lett a With Fire and Sword(ami nem is olyan jó), és ugyancsak ennek modjából lett a Napoleonic Wars, Warband multi kieg. A single játékmenetet te is meglesheted bármelyik MnB demóban, alapjában egy azt-csinálsz-amit-akarsz fõ történeti szál nélküli középkori sandbox világ.
Úgy nézem egyébként hogy egész tûrhetõen be van tartva az NDA, nem nagyon találni olyan fórumot, ahol találgatáson kívül más is történne, viszont a Top Secret paradox fórumról meg az a benyomásom, hogy a Fatshark ezt a játékot komolyan veszi, így akármi lehet még belõle.
Úgy néz ki a Steam elõrendelõket is beengedték a bétába, szóval az NDA-nak gyakorlatilag lõttek. Viszont ez ugyan az a múlt heti(?) Beta 6 build, ami egyébként hemzseg a kiegyensúlyozatlansági, és jetéktervezési hiányosságoktól(amiket természetesen még lehetne megjelenésig javítani), ez egy igazi béta állapot még, aki erre ráengedte a NDA nem is ismerõ, alapjában egy kész játék demóját váró Steam elõrendelõket, az ritka nagy hülye volt szegény.
Nos urak lehet sirdogálni, mert a játék október 2-án megjelenik, viszont úgy november-decemberre lesz kész, ha..
Bugok jönnek-mennek(fagyás, el nem indulás, játékbeli glitchek), ezek meg lesznek oldva, viszont itt komolyabb koncepcióbeli gondok vannak.
A játék per pillanat egy kibaszott free for all deathmatch még területfoglalós csapatjáték, azaz Conquest módban is, az együttmûködés teljesen véletlenszerû, kommunikáció nincs, már csak azért sem, mert az egyetlen chat ablak nehezen követhetõ, és macerás használni.
Rettenetes bizonyos fegyverek egyensúlya(lásd még a géppuska lándzsa, instakill alabárd szócikket), a szintlépések kapásból el vannak kúrva(rettenet sokáig tartanak), kb 20 körüli szintig a személyre szabhatóság egy rossz vicc, a késõbb kiváltható tárgyak egyértelmûen jobbak(azaz nincs sidegrade rendszer ahol annyi hátránya van az új fegyvernek mint plusz elõnye), azaz aki napi 10 órát nyomja az egyértelmûan jobb lesz a játékban. A harcrendszer komoly kihívásokkal küzd, a blokkolás vagy mûködik, vagy nem, a legeredményesebb vívási mód az eszetlen klikkelgetés, abból is az oldalvágás, így ha véletlen valamikor egy szerveren 100%-ra lesz állítva a friendly fire, akkor több halott csapattárs lesz, mint ellenség.. +riposte(visszavágás) és egyéb alap skillek magas szinten megvásárolható perkekként vannak bent.
Ha most ránézel egy meccsre madártávlatból, akkor azt láthatod, hogy két csapat fegyveres eszetlen csapkodva megrohanja egymást, és az gyõz ahol a magasabb szintûek vannak, vagy legalábbis ahol gyorsabban csapkodtak.
Egyesek szerint ez nem más, mint középkori Call of Duty eddig. Én nem értek ezzel feltétlen egyet, de csapatjáték az biztos nincs jelenleg a War of the Roses-ben.
"...4 oldalról történõ hárításról, és 4 oldalról történõ támadásról. A bal gomb a támadás gombja, majd az egér kis mozdulatára adjuk meg az irányt a csapásnak, és amint elengedjük a gombot, támadunk. A védekezés is hasonlóan mûködik..."
Ja, értem. Szóval Warband, singleplayer nélkül. Minden világos.
Komolyan megnézném azt a fejlesztõt, aki rossz néven venne egy hurráoptimista "jó lesz ez, vegyed megfele" generic ajánlót a készülõ játékáról.
És talán tényleg jó lesz, de nem ebben a formában. Legalábbis a tökömnek kell még egy random cRPG variáció újabb 30(24)€-t. Még ostrom mód sincs benne, pedig hányan reménykedtek.
A lovak érdekesek, nehéz irányítani, de megfelelõ fegyverekkel szanaszét lehet szadizni a talpasokat nyitot pályákon. Viszont az túl erõs rúdfegyverek itt is bejönnek, egy jó alabárd nyisszantás lovast/lovat gyilkol, ha túléled, rád mászik a túlerõ. Magyarul a lovasokat nem érzem sem túl gyengének, sem túl erõsnek, viszont a pályák egy része lovacskázásra simán alkalmatlan.
Szereztem béta meghívót, de sajna nem megy a gépemen, s õszintén szólva nem is annyira érdekel már a játék. Szóval, akit érdekel a béta küldjön pm-et. Ha valakinél akad én örülnék egy DOTA 2 béta-kódnak cserébe, de ha nincs az se baj.
Tsá mindenki!
Ha vkinek szintén megvan a béta azzal szívesen játszanék együtt skypon akár.
Nekem tegnap küldték, de valami vicc ez a játék ebben a formában. Taktika nincs, csapatjáték nulla szinten, harc csak összevissza csapkodás, bár a hangulat még így is nagyon jó...el tudnám viselni single player módban, a grafika is elég szép lett.
igen van mit változtatni még!
Mondjuk egy várfoglalás,vagy bármi más mert egyenlõre elég szar így játszani vele!
A játék bétája véget ért. Illetve mégsem, mert ha a Steamen a játék tulajdonságai ablakban a béta fülön a legújabb tesztet kiválasztodb és jelszóhoz beírod hogy fatshark! , akkor a legújabb változattal tovább lehet nyomni akár fejlesztõk ellen.
jelszó az oké,de serverek mikor vannak ?:D
Anális majális nem jár azért hogy bepofátlankodunk a bétájukba?
Õk maguk pakolták ki a linket a zárt Paradox fórumba, így aki benne volt a bétában, az simán tudhatott róla.
Engem speciel nem nagyon érdekel már, én attól félek Paradox és Fatshark megint kitesz magáért, és egy újabb közepes és jó bugos játékot dobnak piacra.(sok játékosnak el sem indult a béta..) XP rendszert biztos nem fogják rendesen belõni elõször, a játékmenet továbbra is csapkodásból áll(mondjuk vívás helyett), a fegyverek legutóbb mikor néztem vegyesen voltak gyengék/erõsek úgyhogy az egyensúly az érdekes lesz, conquest meccsek továbbra is egy pontra szaladgálással tarkított TDM menetek kooperáció és koordináció nélkül.
Igazából a majd egy hónap alatt nem léptek elõre olyan óriásit, én valahogy többre számítottam.
Megj. nem hittem volna, hogy a Conqueror AD 1086 után évekig kell majd várni a Mount and Blade-re, és most a nagy esélyes War of the Roses helyett is egy másik game lehet a befutó.
Szerintem ez a Chivalry is nagyon pocséknak tûnik.
És ez a legnagyobb gond a WotR-al szerintem, hogy nagyon egyszerû.
Fejlesztõk fogták a Mound and Blade harcrendszerét, kicsit csiszoltak rajta, és belerakták egy bot egyszerû kardozós deatchmatch játékba, amit megbolondítottak egy kis szint lépéshez kötött személyre szabhatósággal, hogy az MMO/modern FPS-eken edzõdötteknek is jusson valami örömérzet. Éés naygjából ennyi, az ember megy egy-két kört vagdalkozni, közben képébe kap pár RANK UP!, KILLSTREAK!, és ACHIEVEMENT UNLOCKED! üzenetet, megkeresi és kigrindolja a legerõsebb fegyvert amivel mások hozzá sem érhetnek, de mást nem tud magával kezdeni, hisz még a MnB legnépszerûbb módját, a várostromot is ejtették a repertoárból.
Helyzet az hogy a Chivalry-ról sem tudunk sokat, lehet az is határszar lesz persze, de maga az a tény, hogy legalább _megpróbáltak_ elmozdulni az egyszerû deathmatch és ilyen környezetben borzasztóan kinézõ zászló foglalgatós játékmódoktól, és egyfajta feladat alapú csapatjátékot _próbáltak_ meg összehozni, már ébreszt valami bizalmat bennem a projektjük iránt.
hi. kinnt van a játék törve. Valaki leszedte már? Állítólag csak be kell másolni a steames mappába( common) és lehet vele játszani ??? nem nagyon tudom elképzelni....
Biztos lesz Siege mód a Wotr-ben... kizárt, hogy ezzel a két móddal lenne meg
Van egy pálya, amihez nagyon is illene, mint védõként elképzelni a dolgokat
Komolyan én sem gondolom azt, hogy így hagyják, ugyanis 7 pálya és gyakorlatilag egy játékmód(deathmatch) mellett a játék nem fog karácsonyig sem kitartani, az meg nem vicces a pár eurós DLC áradatban gondolkodó Paradox számára, ha a játék multi közönsége eltûnik év végére. Szerintem DLC pályák és/vagy fegyverek lesznek az új tartalmak, meg újfajta multi játékmódok az összes pályára.
Hunor1: Na ne bohóckodjunk kérem. Egyrészt multiközpontú játékokat warezolni õsi román szokás, másrészt a Steam ugyan sz@r1k rá hogy milyen játékokat töltesz le, de faszkorbáccsal büntetik, ha a kliensüket buzerálod, és egy tört játékot akarsz Steam rendszeren keresztül használni.
Ha úgy fogják támogatni a játékot, mint a Bioware a Mass Effect 3-at multis tartalmakkal, akkor nem lesz itt gond.
Én mit várok tõle, hogy mivel bõvüljön ki mondjuk úgy cirka fél év alatt?
- Várostrom mód - Lovagi torna - ezt épp egy haver hozta fel nekem - új pályák - új felszerelések (páncélzat, fegyver, skinek, minõség, stb - Single-ben egy min 4-5 csatás kampány (ne tutorial) - olyan kampánya legyen neki, mint a Total Warban... egy pár csata helyszín, amit meg kell nyerni, némi átvezetõkkel megfûszerezve.
Mondjuk az utóbbi elvárásom szinte lehetetlennek tûnik :)
A játék maga jól sikerült, kritikailag és a pénztáraknál is jól szerepelt. Paradox kijelentette, hogy Franchise született és lesznek további tartalmak, fejlesztõket megdicsérték. Ígértek plusz tartalmakat minden téren.
Van egy igen tekintélyes játékos közönsége a játéknak (értsd konstans játszanak rajta több százan, országonként 15 szerver van: olasz, francia, német, brit, amerikai szerverek vannak többnyire fullon. Német speciel konstans tele van mind a 15 az már kapásból 480 ember, és akkor a többi szervert nem is említem, amik szintén általában 75 %-os módban üzemelnek. Igazából olyan hosszú a szerver lista, hogy 10 percig kell görgetni, hogy az aljára érj!)
Akkor miért is lóg bele a kolléga keze a bilibe?
Egyébként a játék maga ordít egy várostrom módért, amit nem lenne egyáltalán bonyolult kivitelezni, csak a mostani conquestet kéne kissé módosítani.
Kívánom hogy igazad legyen, nekem a béta totál elvette a kedvemet a játéktól. Szaggatott, tele volt csalókkal, és kb 1 óra után meguntam a folyamatos cséphadarást.
Már a németeknél 23 szerver van, közben egy amszterdami (holland) szervert is indítottak, amik szintén leágazódtak min. 3 alszerverre. 64 fõs szervert meg ritkán találok, meg ha van is általában 2 van online. A legtöbb 32 fõs.
Szóval egyre csak nõ a közösségi része, és sokszor nagyon sokszor élvezet nézni a csapatmunkát. Az élmény ilyenkor felülmúlhatatlan.
Lol. Én azt hittem ez még nem jelent meg, mert a hazai boltokban csak az 576nál volt róla info, ott is okt. évgi, most már november végi megjelenési adatokkal. Erre a steamen azt írják, hogy okt. 2. volt a megjelenés. :)
Mit tartalmaz a War of the Roses Deluxe Edition - Four Pack a simáhozképest?
The Digital Deluxe Edition includes: The House of Lancaster DLC with the following items: Golden Lion Charge Plate Cuirass Royal Helm Black Iron Oxide Castillon Sword Royal Honey Badger Helmet Crest Official Soundtrack
Ha nem Steam-en veszed, akkor House of York DLC-nek hívják, és fehér a páncél színe.
Szerintem egy nagyon jó bemutató/összehasonlító videó the UKs number one variety gaming commentator õfelségétõl, és nem igazán lehet belekötni. Nem mellesleg az én véleményem is hasonló.
Ez a játék most milyen szinten van? Mert amit én eddig láttam, elég gáz... esetlen suta, hadonászás animációk, szar hit detection. Az h percekig kell a másikat paskolni karddal mire végre talál, az is vicces. A jobbra-balra kalimpáláson kívül van más támadás?
Lenti videó az állítja a WoftR a jobb, de nekem nem úgy tûnik.
A hit detectionnel pont nincs semmi gond, az animációk is rendben vannak(pláne Warband után), a játékmenet meg olyan, amilyen.
Ha nem találod el az ellenfelet, akkor valszeg gyakorolnod kell, az más kérdés, hogy egy átlag összecsapás milyen röhejesen idétlenen néz ki ahogy a felek kerülgetik egymást, esetleg összeakaszkodnak és megpróbálnak klickspamelni míg valamelyik eldõl.
Lenti videó pont azt állítja, hogy a Chivalry a jobb pont az élvezetesebb harcrendszere miatt, de összességében látszik, hogy a WotR-ba pakolták a több pénzt és talán fejlesztési idõt.
Ma zsinórban!!! 4x vágott ki v. döglött be a szerver (elvileg offi) amin nyomtam (conquest) úgy, hogy 2 perc volt hátra a végébõl. Mindegyiknél mi vezettünk, és mindegyiknél az elsõ három-négyben voltam playerként. Nem kicsit voltam mérges, mert iszonyat sok pénz és xp szállt el. :( Fel is bakkeroltam magam rajta az utolsónál.
MIÉRT KELL MINDEN KIBASZOTT PARADOX JÁTÁKNAK ENNYIRE BUGOSNAK LENNIE? :D
Volt olyan is, hogy nem vágott ki, hanem berakott egy bástyába, ahol nem volt kijárat. :)