Az elõrendelési oldalon brit francia és német "city set" jár a bõvített változat megvásárlóinak, a második pont szerint pedig az utcák idomulnak a landmarkok körül:
As well as all the great content in the Limited Edition, the Digital Deluxe includes three European City packs. Recreate European inspired neighborhoods in the center of your city! Place world renowned landmarks including the Eiffel Tower, Brandenburg Gate or Big Ben to help your tourism business in your city. Receive exclusive missions, complete unique achievements and earn big bucks as waves of Sims visit the landmarks. Watch as the businesses, homes and vehicles around your landmarks start to take on the flavor, style, and architecture of those countries.
Signature Landmarks Be the envy of your region by placing exclusive landmarks to give your city district a fresh new look. Sims will visit your city to see the beautiful wonders.
Change in the Streets Watch the streets, homes, businesses, and vehicles around your landmarks start to take on the flavor of those countries.
More Ploppables Move your Sims in style with new transportation ploppables. Double Decker buses from London, High-Speed Rail from Germany, and police and fire services from Paris.
Ez igaz. De ha moddolható lesz a rész (amit megígértek), akkor ezzel nem is lesz baj. De azért szívesen látnám, hogy már gyárilag beleteszik az európai textúrákat.
"Complete missions to unlock better buildings and create the most impressive city in your region". A kijelentés szerint lesznek missziók. Itt most ugyan olyanokra kell gondolni, mint amilyenek a 4-esben voltak?
Valahol azt hiszem már kérdezték a fejlesztõket, hogy megint amerikai irányba fog e elmenni a játék vagy rákoncentrálnak e az európai stílusra (is)? Hát ezen a képen amerikai stilusu utak vannak. Tud valaki errõl valamit?
Õk azt mondják, hogy minden háznak, telepnek, stb. van agentje, ami teszi a dolgát és szállítja a nyersanyagokat - a lenti videók tanúsága szerint (debug módban) látszik is, hogy dolgozni jár a pötty, áramot szállít, stb.
Nehogy már probléma legyen egy minimum 2 magos procit igénylõ játéknak 1-2 millió ilyen agent egyszerû szabályait lekezelni (van neki egy hatósugara, egy útkeresõje, egy igény-lehetõség listája, aztán hajrá).
nyirog: a videók alapján az épület (és a hozzá tartozó telek) az utakra merõlegesen alakul ki, tehát ha akarod nyugodtan építhetsz kedvedre kacskaringót, csak nem lesz annyira hatékony. De egy íves elejû trapéz alakú telekre is nyugodtan le fognak telepedni. Farmokat még nem lehetett látni, viszont modulokból összerakható tûzoltóságot (és egyéb épületeket) igen.
nekem is hihetetlennek tûnik, inkább úgy tudom elképzelni az egyediséget h minden vagyoni csoportra más jellemzõk vonatkoznak és az alapján van kiszámolva (pl gazdagabb réteg inkább autózik séta és tömegközlekedés helyett) helyszíntõl függõen kisebb-nagyobb különbésgekkel (biztosan meg van adva szempontok h ilyen és ilyen körülménynél hogyan kell számolnia a programnak). Engem igazából az utak kanyargóssága az ami érdekel (ez manapság nem sikerül tökéletesre midnig marad pár kihagyott terület mait nem tudsz befedni és ott virít a táj zöldessége a sarokban), és a térképek nagysága, illetve a farmok :)
Alapanyagokra van építve a tájrendszer (látszik a videón, ahogy éppen fát helyez el a felszínen és talán olajat a föld alatt, de a régebbi videóban említik a vizet is) - ezek is el tudnak fogyni, tehát ha kizárólag saját fúrású olajra építed az energiaellátásod, akkor egy idõ után meglepetések érhetnek :)
Anno a Sim City 2000-nél volt egy beszélgetés Will Wrighttal, hogy nagyon szerették volna, ha sikerül legalább épületenként 1-1 entitással szimulálni a várost, de rettentõ kevés a számítási kapacitás hozzá. 20 év kellett hozzá, de most már minden ember, épület, útszakasz, vízcsepp és "áram" egyesével mozog a térképen.
Én meg valahogy mindig azt szeretném, hogy valamiféle "ablakos" megoldással tudnék egy régión belül "gyorsan" váltani a "városok" között :-) Pl. van egy nagy kiterjesztésû, csak lakónegyedekbõl álló "város". Ehhez kapcsolódik 2 másik város (2 másik térkép a régióban), egyik csak üzleti, másik csak ipari. Amíg kicsik voltak, gyorsan át tudtam lépni (váltogattam a 3 "várost", próbáltam együttesen fejleszteni) egyikbõl a másikba (harmadikba), de ahogy benépesült a 3 terület, egyre idõigényesebbé vált az átváltás. Végül is nem nagy gond ez, csak mikor tervezgetek-építgetek, mindig ez ugrik be :-)
Igen, pont amiatt. Nem tudom hogy vagytok vele, de én nem bánnám ha az eddigieknél nagyobb városokat is lehetne építeni, mert még a legnagyobb térképen is viszonylag hamar elfogy a hely, akkor is ha nem egy Manhattant akarok minél gyorsabban felépíteni.
A képek koncepciók, abból ne következtess semmire - ebben a videóban viszont (1 perctõl) látszanak íves, kanyargó utak, hozzákapcsolódó házakkal is. Állításuk szerint végpontokkal és ívekkel dolgozik majd az útépítõ rendszer. (a 84-es hozzászólásban van még néhány filmrészlet)
Ennyi év után borítékolható, hogy nem ragadtak le azon a szinten, ez látszik a képeken is . Az EA-t ismerve lesz 1-2 innovatív megoldás is, eleve nem engedhetik meg maguknak, hogy egy kultjáték folytatása gagyi legyen . Folytatás ? Én inkább attól tartok - szintén az EA-t ismerve -, hogy valami idióta mikromenedzsmentes - DLC-s - fizetõs multis - netes másolásvédelmes marhasággal taposnak a fanatikusok tökére, ami miatt sokan inkább fennhagyják a mai napig addiktív 4. részt . Gondolom ezt abból, hogy valamiért lemaradt az 5 a Simcity végérõl, ergo nem egy következõ fanatikusan agyalós szimulációt akarnak, hanem egy Sims 3-as hülyegyerek-városépítõ 3+ korhatáros PC-legót . És így mondhatják, hogy nem folytatás, nem érheti szó a ház elejét ... Ugye nem lesz igazam ?
Én csak remélni tudom hogy nem úgy lesz megcsinálva, mert akkor megint erõsen beszûkül a kreativitás lehetõsége és ugyanolyan szabvány-parcella város lesz az összes megint :\
Ja, várjuk a jószerencsét, egyelõre még nem annyira indultak be az események. :)
Most hirtelen az jutott eszembe, hogy kíváncsi leszek rá, hogy az utakat mennyire lehet szabadon vezetni. És akkor az épületek hogy igazodnának a girbegurba utakhoz ha lennének. Meg ugye a zónázás...
A hivatalos bejelentésen kívül semmi új dolog nem került nyilvánosságra, találgatni addig szerintem felesleges, ha leközölnek valami hivatalos infómorzsákat akkor majd lesz mirõl beszélni :)
Akkor láttam valahol, csak nem használtam. Amúgy tényleg elég nehéz már egy közepes méretû városnál is jól mûködõ közlekedést összehozni. Rush Hour nem sokat javított.
Network Addon Mod, elsõsorban javította a simek útvonalkeresési algoritmusát ami alapból elég pocsék volt, jobban kihasználták a tömegközlekedést, növelte az utak kapacitását mert az alap nagyon kicsi volt, hamar bedugult a város, meg egyéb apróságok :)
Ha pár ember ugyanaz a csapatban akik anno a 4. részt csinálták szerintem nem fogunk csalódni :) Én is remélem hogy nem fognak semmit sem elszúrni hanem csak bõvíteni illetve finomítani fogják a dolgokat, remélem 1-2 modot is alapul vettek mint a NAM (enélkül számomra semmit nem ért a SC4) és nem egy lebutított leegyszerûsített Casual gamereknek szánt valamit csinálnak
Most láttam meg olvastam a societies-rõl néhány dolgot. Szerintem nagyon hasonlít az Anno szériához.
majd úgyis megnézem van idõ 2013-ig :P
mert tele van logikai buktatókkal; csak példának nézd azt meg mikor stílus szerint szeretnéd rendezni az épületeket, össze-vissza keveredik az egész...
végre ! Cities XL pofátlanul hiányos (ahhoz képest ahogy anno beharangozták) és lebutított ennek ellenére már majdnem egy szinten emlegetik a simcity -vel (negyedik részig bezárólag közelébe sincs a sorozatnak, societies, creator meg ilyen faszságok pedig számomra nem voltak eszmei utódjai a sorozatnak), úgy hogy nagyon is örülök h végre visszatér a nagy istenség és megmutatja mi fán terem a városépítés (remélhetõleg)
szerintem menni fog rajta, max nem full HD-ban max grafikán
Ez alap elvárás már, fõleg a 4. rész modolhatósága után :) Meg amúgy is alap hogy ha egy játék modolható sokkal kelendõbb mintha fix meg nem változtatható tartalommal bírna
A 4-ben nem volt semmilyen beépített multi rész tudtommal. Volt a neten pár multi megoldás, de igazából semmi értelmes csak olyan idõnként feltöltöm és letöltöm a mások által készített városokat a régióból.