A játék lényege, hogy minél fejlettebb, élhetõbb várost / régiót hozzunk létre. Az elején nem lehet minden igényt kielégíteni, ezt tudomásul kell venni. Ez nem egy leülök, építek, és dõl a lé játék, itt gondolkodni kell, hogy mi a fontos, mit fejlesztesz, egyensúlyt alakítasz ki a kiadás és bevétel vonalon, adót emelsz, csökkentesz, támogatásokat elvonsz, vagy adsz, ez mind a játék része. NEM SZABAD ELBUTÍTANI, CSAK AZÉRT MERT NEM TUDSZ VELE JÁTSZANI!!!! Itt gondolkodni kell!!!! Remélem a következõ rész még realisztikusabb lesz a 4.résznél.
3 korai screenshot még így korai grafikával se néz ki rosszul szerintem, ennél több mondjuk nem is igazán kell, csak a színek annyira ne legyenek csili-vilik, jobb szeretem a realitást :) de ha lesz benne esetleg idõjárás akkor el tudom képzelni h egy naposabb idõn a városom igen is tündököljön, egy zordabbon pedig szürkeség uralkodjon
Ezzel a tilt-shiftes kamerahatással egészen makett-szerû lesz a város, ahhoz pedig ezek a makett-színek jobban illeszkednek szerintem... olyan, mint egy hatalmas terepasztal.
Még 9 hónap és itt van. Nagyon úgy néz ki minden egyes lakó és annak hatása a városra külön le lesz szimulálva. Következmény lehet gyûjteni 4 magos procira :)
Kiváncsi leszek azért a Social kiadásra is. Mindig is szerettem volna böngészõben játszható verziót.
In-game bejátszás alapján pofás kis játék lesz ez, tök király hogy lesz benne nézet amiben lehet látni hogy mûködik a város :)
Annak mondjuk örülnék ha olyan lenne a játék mint a cities be volt ,hogy mindenkinek megvan a típusa pl mezõgazdasági termékek, olaj, élelmiszer, víz stb amire rágyúrna és azzal kereskedne, mondjuk nagyon kíváncsi vagyok ,hogy a multit ,hogy oldják meg.
Jáccaniakarokmáveleáááááááá
Mennyi kedves "szomszéd" polgármester.
Biztosan lehet majd jó csapatot csinálni :P hülyéskedést félre téve ,hogyha lesz ilyenre lehetõség.
Nem hiszem, itt nincs mivel, én is gondoltam rá ,hogy a támaszpontokkal csapást mérni egymásra, de igazából nem nagyon lehetne megvalósítani, talán majd gazdasági meg nyersanyag háború lesz ,hogy ki milyen árat szab meg olajra meg ilyesmire :D
Nem olyan öljük egymást pvpre gondoltam...
Harc a: -nyersanyagokért -ki épít elõbb olyan gazdaságot amivel felhúzhat extrém építményeket -verseny a területekért
És remélem alapból több lehetõség lesz mint az elõdökben... Mármint színesebb építmény választék
De ha jól emlékszem a nyersanyagok fogyni fognak, tehát arra leszek kíváncsi ha netán kifogyok ,gázból,olajból,vasból vagy egyéb nyersanyagból(nem tudom mennyi lesz) akkor mibõl tudok pénzt termelni, mert multinak végülis ez lesz a lényege, de kérdés ,hogy ,hogy tudják folyamatosan fenntartani a keresletet a cuccok iránt ,hogy tudjon mûködni minden város.
Gondolom én vagy átváltunk drága megújuló zöld energiára vagy veszünk mástól még drágábban.
Kíváncsi vagyok, milyen eszközök állnak majd a rendelkezésünkre a tereprendezéshez, hogy fognak kinézni a folyók, tavak, hegyek stb. illetve milyen növényzetet, kõzetet vagy más dekorációt használhatunk. Mert a 4-esben a letöltött cuccokkal elképesztõ dolgokat lehetett mûvelni.
Jaja... én meg azt remélem hogy a házak körüli dolgok részletesebbek lesznek mint most...mer így a vidik alapján elég gagyi, bár gondolom ez csak egy bemutató verzió.
Hát februárig még van idõ, gondolom az apró részleteket most fogják kidolgozni, illetve finomítani
Engem nem érdekel :D csak a multi legyen király :P kereskedni lehessen folyamatosan , nyersanyag háború, minden legyen:D
én a grafikával se nagyon szimpatizálok, nem tudom minek kellett ilyen gyerekes sims 3 grafikával megtoldani, annyira unrealisztikus, sc4 grafikáját elég lett volna kicsit feldobni pár effekttel és 3D-be átültetni és sokkal jobb lenne, plusz akkor a "látvány" nem menne a beépíthetõ terület nagyságának a rovására... de ehhez már késõ mert ilyen lesz, most már csak remélem h ami az e3-as vidikben volt látható nem a végleges textúrázás...
meg végre jó lennne ha bemutatnának egy zsíros játékmenetet is, nem csak renderelt játékmenet vidit, szeretném már látni azt a HUD-ot, szeretném látni a rendelkezésre álló eszközöket stb-stb, remélem a zónázás azért megmarad és nem csak egyenként lehet majd épületeket rakosgatni....
A zónázás megvan, szépen látszik a videókon, mikor az út mentén a parcellákat színezi a klasszikus Residential-zöldre: a #276-ban a videón 5:30 elõtt-után. Ránézésre úgy néz ki, hogy az úttól X távolság jelenti az út vonzáskörzetét, és azt lehet valamelyik zónának kijelölni - aztán mérettõl és igényektõl függõen húznak fel rá épületeket az odaköltözõk. A ledobált épületek pedig ebben a videóban is speciális épületek: városháza, kórház, talán egy erõmû, iskola/könyvtár, stb.
Nekem a grafika álom szépnek tûnt, majd meglátjuk, engem sokkal inkább az optimizáltság fog érdekelni, meg ,hogy mennyire testre szabhatóak az effektek.
Nekem az nem tetszik, hogy amikor az íves utcákon parcellázik automatikusan a program, akkor buta réseket hagy a telkek között. Ez így elég hülyén néz ki.
Ez legyen a legnagyobb baj vele :) Amúgy ha be van telepítve, akkor úgysem veszed észre - kis épületeknél (gazdag negyed) úgyis tele van gyeppel meg ilyesmivel a környék, a sûrû belváros pedig úgyis merõleges utcákat igényel.