Bázisépítős játékból ezer meg egy van, ebből meg csak ez a széria. Nem nagyon van olyan RTS/RTT, ami ilyen méretű pályákat használ, és ennyire jól eltalálja a fegyverek valós hatótávolságait.
Akkor ezek szerint a modellezés alapjait sem érted. Azon a szinten, ahol a WG modellez ennél jobb városi harcot nem igazán tudsz modellezni. A te játékod akkor a Combat Mission - Black Sea. Csigalassú, baromi sok beállítás és szakasz szintű modellezés.
A sík terepes részt nem érted, egy rakás pályán van nagyon komoly domborzat, amivel számolni kell. Ezen felül van helikopter és légierő is, náluk is faktor a domborzat... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.03.19. 14:39:57
Engem nem érdekel a theorycraft, hogy mi mennyit sebez pontosan. De a térképek fantáziátlanok, kellene pl nagyvárosi harc. Minden sík terepen zajlik, 1-2 városnak nevezett izé ahová a katonák bemehetnek. De hogy pontosan minek mennyi az acc értéke vagy védelme vagy sebzése, az nem igazán érdekel :)
Gőzöm sincs. Az ALB-ben pont az volt a jó, hogy jól modellezte a környezetet. Az RD-ben nézd meg, hogy milyen nevetséges base ACC értkek vannak. Szinte már kő papír olló lett a játék egyes helyeken... Az ALB deck és XP/avail rendszere fényévekel jobb volt.
Az EE-vel nem játszottam, de félelmets modellezési hülyeségek voltak benne. Az ALB ezeket szinte mind javította, de ott meg az adatbázisban voltak marhaságok a "balansz" égisze alatt (C cat MiG-21bisz R-27-tel).
A mai hadviselés esetén a repszimek is sokkal unalmasabbak, okkal.
Az ALB minden idők legjobb hidegháborús alkotása szerintem. A képek és videók alapján a korábbi és más hh-s RTS-ek közelében nincsenek. Nekem egyáltalán nem unalmas. Ha hirtelen kihalna az RD és mindenki ALB-ze holnap reggeltől valami csoda fojtán én nem törnék ki zokogásban... Ha tehetném, akkor csak B/C kat játékot tolnék RD-ben annak ellenére, hogy a tüzérség és mortar spam hülyeségével nem tudsz mit kezdeni. A szaros 120 milis mortar vagy bármilyen mortar olcsóbb és jobb, mint a 105/122-es tüzérség.
Az Act of Aggression pont azért lesz jó mert bázisépítős lesz. De ez a hidegháborús cucc már unalmas. Ebben az érában játszódik az EE, ALB és a RD is. Fejlődni kéne. Mai hadviselés pöpec lenne.
Lehet tudni hogy az Act of Aggression mikor jelenik meg?
Ez lesz a következő Eugen játék, van már belőle videó a Act of Agression. Szerintem borzalmas lesz már csak azért is, mert bázisépítgetés is lesz...
Az alap WG motor és modellező értékek már az RD kapcsán is zizisek, túl van feszítve a játék, tehát kibővíteni ezt nem lehetne és nem is tervezték. Tehát ezzel nem lesz és nem is lenne jó. Igazság szerint az RD néhány változását, ha csak betették volna az ALB-be meg új térképeket az lett vonla a jó. Az RD-vel több dolgot sikerült elbaszni, mint amit megoldottak... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.03.19. 13:27:24
Lehetne ennek valami jelenkori vagy közeljövőben játszódó verziója is.
Kék oldalon ti milyen SEAD gépet használtok?
Félelmetes, de a kék oldalon az olcsóbbak közül talán az F-4G a legjobb. Olcsó, gyors, és van rajta 4xARM. Lehet, hogy nem a legnagyobb az indítási táv, de az 50% base ACC és duplán indítva elég biztosan nyír ki bármit.
A felső kategóriában meg nem a EF-111 hanem a Tornado ECR. Minimálisan gyengébb ECM és stealth ellenére szerintem hülyére veri a Raven-t a négy rakéta és dupla indítás miatt. Ja, és két card van belőle. Ezért (is) jobb a vegyeskék airborne. Az AH-64D kivételével semmi nincs, ami hiányozna.
Gyerekek a USA airborne deck egy vicc. A sima mixed airborne deck hülyére veri. Olyan szinten erőtlen a jenki heli spam és olyan szar a csapásmérő gépek repertoárja, hogy nem éri meg. A vörös heli rush hülyére veri. Semmit sem lehet tenni a 10 HP-s páncélozott R-60-asok tömegévével jövő helik ellen.
Ennen coquestben van értelme, de destructionban többnyire semmi haszna az ilyen rush-nak. Ott a költséghatékony megsemmisítés a lényeg. 10 v 10-ben egy rakás alkalommal láttam, hogy az ellen telispammeli a középső zónát gyaloggal. Tegye. Aztán a sajátjaim rakétás tüzérséggel lestunnaltok az egész zónát, jött két SEAD és ASF és 4-6 csapásmérő gép. Minimális vesztességgel az összeset szinte kibombázták. Valaki kipakolás közben zórja meg HE bombákkal. Tiszta haszon.
Ha sok shock és elit gyalogos van, akkor meg még a 80CP-s ágyúk is be tudnak avatkozni a küzdelembe. Eléggé odabasznak. A mortar spam és top tier arty végképp. Én az esetek többségében túlontúl kockázatkosnak értékelem az agresszív helis deszantot, még airborne deckkel is. Ott is inkább védekező szerepet töltök be a gyalogsággal és supportolok mást.. A kékeknek van rakéta sorozatvető, sok. Mivel más slot nemigen viszi a pontot ezekből sok jöhet. Gyakorlatilag vakon beterítem az egész zónát, ahol légicsapás lesz. Semmilyen légvédelem nem hal meg, de a morált lezúzza. A top tier gépek SEAD támogatással elég jó aránnyal élik túl és összevonva még egy gép elvesztése esetén is visszahozzák a pontot. Aztán mehetnek a helik és a tankok. Gyalogsággal képtelenség támadni...
Én sokkal inkább gyalogosokra építek. Egy jól pozicionált gyalogos ami mondjuk 30 pont a saját értékének sokszorosát is megkeresheti, azzal amit megöl és azzal amit meglát.
Más:
Szerintem megtaláltam a legjobb decket a légideszanthoz. Sima egyszerű kelet-német deck. A taktika a következő a kiszemelt pontokhoz 2FJB-40-et viszek Mi-8TV-ben minden kiszemelt ponthoz ez pályától függően lehet 1-4 db a standard kíséret 1-2 db DSH Mi-24P (R60M), amennyiben sok ellenséges helire lehet számítani ez a szám lehet több is. Ezek a fiúk lesznek az előőrsök akik kitartanak míg megérkezik a lovasság. A Mi-24 nagy harcértékű páncélozott célok ellen és helikopterek ellen hatékony szükség esetén gépágyúval is harcolhat. A Mi-8TV különösen gyalogosok, leszállt helikopterek ellen hatásos, az FJB-40 pedig svájci bicska. Elit gyalogos, 17ap-s RPG-7V-vel és strela 3-al. Igencsak meglepődik az ellen amikor nem csak a harci helik lövik rakétával az ő heliit. Bár a felszerelése nem kimagasló, de ezt az elit mivolta ellensúlyozza illetve az, hogy 3 slot (ebből mondjuk 2-őt használok, de ez úgy is 20 db)áll rendelkezésre. Az abszolút jolly joker az LSTR kimagaslóan jó felszerelése van de kevés, tehát nem ő megy nálam előre az ismeretlenbe. Visszatérve a taktikához ha minden jól megy az ellenséges támadó erőket felszámoltuk,ritkán de előfordul, hogy veszteség nélkül. A várható veszteség amúgy a a mi-24-eseket éri mivel ők az elsődleges célpontjai az ellennek, ha 50% túléli az már jó, de a céljuk az ellenség megakadályozása a csapatai kitevésében így csak a cél számít náluk. A mi-8-asok is be szoktak kapni jó néhányat, de a lényeg a gyalogság általában 10-30%-os veszteséggel operál. (Egy két eltévedt rakéta stb) A második hullám a fennmaradó ponttól függ. Alap esetben ha nincs túl sok előre elfoglalandó kulcspont akkor 2 T-72S adja a nehézfegyverzetet, OSA-AKM a gyors légvédelmet (150km/h órával tud haladni úton ,terepen is jó, úszni is tud) illetve SPW-80-ban LSTR-40 az erősítés.
Fontos, hogy mindig tisztázzuk mit akarunk elérni. Nekem ezzel a célom a szektoromban lévő kulcspontok biztosítása, az ellenséges támadás felőrlése, valamint a támadáshoz szükséges kiindulózóna biztosítása. A tankokkal az OSA-val és az SPW-80-as gyalogsággal szükség esetén mobil erőként támadhatok, vagy segíthetek a csapattársnak védekezni. Míg a saját zónámat védik az FJB-40-esek.
Kicsit régen írtam már ide hosszabbat, kicsit talán szétszórt is lett kijöttem a gyakorlatból, de remélem a taktika lényege érthető.
A fegyverek lekapcsolása alap minden felderítőnél az esetek 99% százalékában. Az előreosonás nem ér semmt, az ellenfél helije, de még rejtett scoutja is kiszúrja és a mellette levő egységek azonnal szétlövik. Ezért használok felderítő tankot - még, ha csak good optics van - mert az legtöbbször azért két lövés, viszont utána a spot megmarad és arra lőnek vissza a saját erők.
Nekem mindig úgy megy, hogy elől mennek az erős páncélzattal rendelkező tankok, amik kibírják azt, hogy rálő elsőnek bármi. Vissza lehet vonulni a csata után és lehet javítani, kivéve ha szar A cat cluster spam van...
A tankok mögött menő exceptional optikás szárazföldi egységek is csodákra képesek.
A játék elején nem is szoktam velük szórakozni, de ha valahol ki alakul egy frontvonal akkor sokkal jobban lehet velük csiki-csukizni, előre osonni mint a járművekkel (legalábbis sokkal nehezebben veszik észre őket) érdemes lekapcsolni a fegyverüket hogy értelmetlen lövöldözéssel ne árulják el magukat.
Szerintem elég gyorsak. Illetve mivel ismerem milyen kevés gyalogost használsz tudom ajánlani a shock felderítőgyalogost. Harci képességekre és létszámra ugyan az, de legalább felderít.
OFF
Combat Mission Black Sea-t próbálta már valaki?
ON
A felderítő gyalogosban azt nem szeretem, hogy csigalassú. A játék elején jó lehet kintenni az első facsoporhoz, de utána bizony olyan recon kell VG optikával, ami lépést tart a tankjaimmal.
Szerintem a felderítő gyalogos a felderítés alapja. Ugyanis a helit és a járművet is messziről kiszúrják, a felderítő gyalogost pedig csak akkor amikor már késő. A skrezhet pedig nem önmagában használandó mindig valami más légvédelemmel párban és legalább 2-3-as csoportokban. Én például ha tehetem mindig ilyen típusú egységet használok a manpad mellé.
Én csak most kezdtem bele a piros sárkányba, de anno a EE ben és az ALB ben nagyon szerettem a gyalogos felderítőket. Nagyon jól lehet bujtatni őket és előre sunnyogni,szerintem jóval kisebb az esélye hogy kiszúrják őket mint a bármilyen felderítő járművet (persze azoknak is megvan a helye).
Még valami. 10 v 10 játékok helyett kipróbáljuk azt, hogy specializált deckes lobby-t nyitunk? Így gyakorlatilag nincs semmi, amit utálok az A cat játékokban, hacsak valaki nem support deckkel jön. Se komoly cluster arty, se top tier arty. Mivel B/C játékra senki nem jön, erre talán még igen...
Ahányan vagyunk annyifélék. Ki kell próbálni. Nem mondom hogy mindig nyerő, mert függ az ellenféltől, a tereptől is, meg hogy mennyire szokta meg az ember. Nekem elég sokszor működik. Elég brutális eredménnyel.
Tudom, hogy a kétfős sniper teamek hogyan lopakodnak, de akkor sem látom értelmét.
Lehet hogy lassú a gyalogos felderítő, de a ruszki kétszemélyes specnaz úgy el tud bújni hogy észre sem veszed csak ha már közvetlen mellette vagy. Erdőszélre vagy kis facsoportba rakva nagyon nehéz észrevenni. Mellé egy Nona üteg és már azt se tudja az enemy hogy mivan... Persze oda kell figyelni rá mert sebezhető. De ha figyel rá az ember akkor a leghatékonyabb felderítő tud lenni. Az meg hogy a szállítója nem jó, nem lényeg mert a fő feladata a felderítés nem a csapásmérés. A skrezhet szabdalt terepen tud jó lenni mikor előbukkan a heli a domb mögül az orra előtt és már nincs ideje visszavonulni. Olyankor leszedi könnyen az égről.
Az air részbe gyak. minden befér. A MiG-23MLD a játék egyik legdurvább gépe. Elite szinten behozva 60*1,32 = 79% base ACC. A top tier vadászokat leszámítva szinte mindent max. 3 indításból öl. Nagyon jó CAP gép egyfeladatos vadászok ellen és párba állítva top tier ASF-fel is jó. Az öngyilkos AGM vagy bármilyen olcsóbb csapásmérők fő hentelőke, de helit is jól irt. AH-64D? Nyami.
Csapásmérő gépeknél mi a meglepő? A két MiG a két legjobb. 40% ECM-es HE bomber? Ilyen kb. ez van meg a jenki F-15E. Atomdurva. A MiG-29M meg jó CAP gép és a CBU most már annyira nem rossz főleg 40% ECM mellett és nem szutyok 20%, mint az F-111F vagy a dán F-16A.
Gyalogos recon túl lassú és szar szállító eszköze van. Teherautó meg ósdi Mi-24. Azok mi a tökömre jók? 35% base acc és C cat szinten is szar AP. Meghalni meg drágák...
A Sker akármit nagyon régen próbáltam. Semmire sem jó, még recon helit sem tudnak lelőni. C cat környezetben jó lenne és ALB-ben elite szinten nem volt szar. RD-ben használhatatlan pedig kétéltű... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.02.23. 20:06:22
Miért nem használsz skrezhetet illetve felderítő gyalogost? Mind a kettő rendkívül hasznos tud lenni. Ezen kívül nem tudom hova tenni a mig-23 mld-t és a sok drága mig-29-est. Ez pedig az én deckem:
Gerappa meg én is azt a felállást használjuk amit lent vázoltam, és mint Gerappánál láthattad sikeresen működik a dolog.
Mi-24V.....???? Az mit segít a földi légvédelem ellen? A Gazelle-t leszámítva egy Akula és egy Mi-24V is gyakorlatilag zárójelbe tesz minden nem eszementen nagy kék heli flottát, mert akkor hatótáv előny van és mozgás közben is lehet lőni. Ezen felül a Mi-24 10HP-ja brutálisan sok a papír NATO helikhez képest.
A rengeteg Mi-24V a megoldás. én minimum 4db-ot viszek belőle, meg egy recon Akulát is. Esetleg egy recon heli + Mi-28 földi célok ellen. De recon heli mindenképpen legyen, hogy lásd a stealth heliket. Tegnap előtt egy ilyen felállással az anti tank helim (szegény túlságosan előrerohant) elvesztése árán kilőttem egy 4 DAP + 4 OH 58-ból álló kis flottát az első összecsapás során.
Tegnap próbálkoztam airborone szovjet deckkel. Nem értem, hogy másnak hogyan megy jól a helikopter használat nekem meg nem.. Az elején halomra mészároltak a játék végén meg jó volt. Ti hogyan csináljátok...? Mert láttam asszem gerappát nagyon durva helis hadviselést folytatni. Kezdéskor nálam ment 1 db Ka-52 SEAD heli AAA ellen,1 db Ka-50 páncélos ellen, 1 db Mi-24V és előttre még rakétasorozatveő a célkörzetbe, hogy MANPAD-ot elnyomja. Az első MANPAD indítás után vakon is lehet területtüzet adni UB rakétákkal. A játék elején még kinyírták a helik nagy részét úgy, hogy minimális volt a légvédelem, bár előtte elég sok helit leszedtek. Egyszerűen peches lennék?
Fordított helyzetben C kat játékban meg két Mi-24 ellen két AMX-30 ment úgy, hogy ők indítottak először képtelenek volt egy helit is lelőni miközben mindkettő meghalt...
(A végén meg ugyanezzel a taktikával tucatszám mészároltam le az ellent légierővel kombinálva annyi, hogy a sok Mi-4 10 v 10 játékban 40k pontig ment a móka és az ellen volt, hogy 5-6 ezer ponttal vezetett és övék volt a térkép 2/3-a. Mégis kihoztuk a quitterek lelépése után döntetlenre. Eszméletlen meccs volt. Az ellennek elfogyhattaka vadászai és a logisztika is, mert az elfoglalt FOB-ra hajtott nagyon. A légierő iszonyatosan hatékony volt. AH-64-től kezdve Chally 2-ig minden nyírtak ki a bombázók és a helik is.)
Nem tudom. A single player játék szerintem teljesen felesleges, az MI fényévekre van attól, hogy egy ennyire komplex játékkal bármit is kezdjen, 3-4-szeres erőforrással is hülyére verheti a játékos. A WG-t csak online van értelme tolni.
Köszi. És arról valami infó, hogy az EE-hez kiadott DLC-k mennyit adhatnak hozzá a single playerhez?
Tudtommal gyakorlatilag senki nem tolja már. Volt fent a kinti fórumon stat, hogy mennyi az álagosan fent levő játékos a három eltérő verziónál. Az EE gyakorlatilag kihalt, az ALB kb. ötöde vagy hatoda az RD-s közösségnek számszerűleg. Nem én vagyok az egyetlen aki kiábrándult az RD baromságaiból és inkább ALB-t tol...
Mivel megvan az EE+ALB (csak virágbolti verzió...) nekem tetszik az EE-is, kicsit lassabb a játékmenet a repülőeszközök nélkül, de az nem feltétlenül baj részemről. Kipróbálnám élő játékosok ellen is, de ha nincsenek fent online EE-ben, akkor az ALB-t veszem meg csak első körben aztán az ED-t ha tetszik.
Valaki, akinek megvan az EE tudna infót adni, hogy online vannak-e partnerek még fent vagy teljesen kihalt-e? thx
Nekem soha nem volt meg az EE, mert nem érdekelt egy olyan játék, ahol az egyik fő fegyvernem cakk-pakk hiányzik, nevezetesen a légierő. Ami videót láttam az EE-ről abból az jön le, hogy modellezésben is sokkal gyengébb volt, mint az ALB.
Nem érdemes. Az ALB-t még tolják annyian, hogy esti és hétvégi időszakban könnyű játékot találni, bár ott is vannak kretén játékosok.
Az RD szerntem már élvezhetetlen lett, kemény munkával sikerült telejsen elkúrni az egészet. Az A kategóriás játékok szerinem élvezetetlenek, a B és C kat még elmegy, de azt szinte senki nem tol, iszonyat nehéz még 2 v 2 vagy 3 v 3-ban összehozni ilyet úgy, hogy ne legyen elve vesztett a játék az egyik oldalon levő esetleges kretén játékos miatt.
Hali, European Escalation-t érdemes megvenni eredetiben a multi miatt? Játszik még vele vki online, vagy inkább Airland+Red Dragon megy?
Na, teszteltem. Pofátlan az egész. A 3000L fuel értékkel fegyverhasználat nélkül kb. 40 sec alatt újratöltik a Szu-27-et és 100 sec TTT mellett két gép képes egyás átfedve CAP-elni. Az F-15 95 sec TTT-hez van 80 sec újratöltés.
Tegnap tudtam egy 2 v 2 B cat játékot tolni, de másodjára nem jött senki. A becsatlakozó gabival átnyergeltünk ALB-re és 20 perc alatt letoltuk egy 3 v 3-ban az ellent a vörösökkel. Én nem vagyok hajlandó A cat játékot tolni az RD-ben. Egyszerűen nevetséges a cluster arty eső és más állatságok. Nevetséges base ACC értékek miatt teljesen kettészakadt a játék. Az ALB deck redszere is hülyére veri az RD félét meg számtalan más is. Alig pár dolog van, amiben jobb az RD...
Kb. 2,5 hónap Elder Scroll's után felnézek ki játszik még RD-t, hát nagy büdös csend péntek este! Ne kocsmában tessék lenni, hanem a gép előtt :) Én sajna a Beta ide vagy oda nem sok mindent vettem észre, ugyanúgy legyaknak a halál fa.zára, persze ez nem a beta hibája:)
A Crotale szép csendben 60-as ACC-ot kapott...
Kezdem megérteni, hogy miért is olyan OP a vörös légierő... Üzemanyag mennyiségek. Fegyverhasználat nélkül ezzel arányos az újratöltési idő. Szavak nincsenek az Eugen balfaszságára. Komolyan mondom nem értek, hogy ekkora idióták hogyan képesek egy ennyire jó alapokkal rendelkező játékot csinálni, amit ilyen marhaságokkal basznak el.
ALB, random emberekkel, 40-50 win rate volt mindenkinél az átlag.
Igen, jól látjátok, siege.
Sikerült végre egy B kat játékot tolni. Kibaszott jó volt, közelében nincs az A kategóriás marháskodásnak, igazi klasszikus hideháborús érzés. Conquest volt 710 pontra elhúztak az elején, kicsit balfaszkodtam, hogy akkor merre is menjek. Aztán beindult a hanger és mi értük el a 750 pontot igen gyorsan. Csak egy ugyebár draw...
Vasárnap bgabor elvileg ráér, B/C kategóirás játékkal is bepróbálkoznuk és ALB is fent lesz. Ki jön még?
Most toltam le egy ALB-s játékot megint. Sakcok, labdába nemigen rúg nálam lassan az RD... Félelmetes, hogy mennyire munkával sikerült majdnem teljesen elrontani.... Az ALB-nak van igazi veszettül hidegháborús hangulata van és átjön benne az, hogy melyik oldal minben erősebb.
3 v 3 total dest. volt TMI pályán. Majdnem 3 ezer pontos hátrányból fordítottunk, de mikor végre elkezdődött a rendes kooperáció és egymás tüzérségi és CAS supportja, az király volt. Aratott a jenki légierő. 3 db A-10 berongyolt SEAD és arty supportal és utána még A-6. Nyami. A többit meg elvégezték a társak M1A1-jei.
ALB multira valaki? Tegnap megint inkább ezzel próbálkoztam és fényévekkel jobb élmény volt, mint elbaszott A kat RD játékot tolni. Vagy B/C kat RD?
A dán F-16C annyi CBU-t visz, mint a jenki F-111F. "Tök logikus". Az áruk azonos vagy olcsóbb, mikor az F-16-on van AAM és gépágyú és jobb a turn rate...
A repcsiken a nagyonn és újabb cluser bombák AP-je nőtt, de csak a kék oldalon...
Airland Battle, az előző lépcsőfoka a Wargame szériának.
Mi ez ALB?
Nincs másnak kedve ALB-zni? Egyszerűen fantasztikus, hogy nincs a bármikor bevágódó cluster arty és más RD-s hülyeség miatt mennyivel másabb élményt ad. Bár az oroszoknál van Szu-27Sz itt tényleg érzeni azt, hogy a jenki légierő mennyire erős és a szovjet tankok ATGM-me mennyivel jobb. Az RD-ben ehhez képest lassam már mindenki carbon copy-ja a másiknak képességek terén...
Na, megvolt egy ALB-s játék. Nekem sokkal élvezhetőbbnek tűnt.... Ha itt is nem idiótákkal futok össze... Nem annyire hent a csata, mint RD-ben, ahol az új cuccok miatt lassan már 50% base ACC alatt minden hulladék. Itt nagyon kevés egységnek van ennél jobb ACC-ja, sokkal kiegyensúlyozottabb emiatt és az XP is számít. Röhejes, de ha lenne kétéltű képesség ALB-ben, akkor lehet, hogy szó nélkül lehulladékoznám az RD-t. Teljesen elbaszták a kiterjesztéssel.
Skacok, ti még toljátok az RD-t? Kb. két hete játszhattam utoljára és furcsa módon egyáltalán nem hiányzik az RD. Tolja még valaki az ALB-t? Tényleg megfontolom, hogy azt visszarakom, hátha ott kevesebb a pubstomping és a troll, ezen felül ott lehet B/C kat játékot tolni, mert életképesek azok a deckek is és nincs rohadt cluster arty sem... Ha valaki tolja, akkor mi a tapasztalata? Sokáig tart találni játékot? Utoljára szerkesztette: Molnibalage, 2015.01.09. 11:13:07
Persze, olyat amit lent írtam. Teljesen értelmetlen játszani. Csinálhatsz bármit, a pubstomperek levernek.
Ma pl. zsinórban 3 játék 3 csapatnyi idótával... Egyszerűen már semmiféle élvezetet nem nyújt. Kb. annyira élvezetes ezzel most játszani, mint sajtreszelővel rejszolni...
Sajnos a Steam leárazás és DLC3 óta véleményem szerint egyszerűen fostaliga lett a játékosállomáy és olyan pubstomping megy, hogy élvezhetetlen a játék. Én erősen gondolkodom rajta, hogy hagyom a francba. Egyszerűen félelmetes, hogy mennyire aránytalanul oszlanak le a játékosok a lobby-ban és milyen balfaszokkal, idiótákkal és kommunikációra képtelen gyökerekkel lett telei a WG...
Sziasztok, mennyire aktív a játék multiplayer módja?Érdemes megvenni ezért?
Kint egyesek sírnak, hogy a reservist egységek közül egyesek túl táposak. Szerintem semmire sem jók, még a regular gyalogság sem. A shock inf. is hülyére pofozza őket, nemhogy az elite... Gyak. veszteség nélkül verik le azonos mennyiségben az alattuk állókat.
Esetleg ha valaki ért hozzá, és megvan neki a magyar nyelvű változat, a magyar nyelvi fájlt feltehetné valahova..
Most vettem meg a European Escalationt (régóta terveztem, hogy meglegyen az első darab is és most volt egy jó kis akció) és a steamesben szintén nem volt magyar nyelv. Sajnos ez ilyen. De szerencsére tényleg nem egy nagy nyelvtudást igénylő játék.
Én steamen vettem meg és tényleg nincs választható magyar nyelv...:( Tulajdonságok/nyelv fülecske legördítem és nincs...:( Én lennék a legboldogabb, ha lenne erre valami megoldás és kiderülne, hogy én bénázok el valamit...