Anno beszéltem valakivel, hogy az összevont egységeknél hogyan kezeli a lőszert és az üzemanyagot a rendszer. Nos, akkor azt mondta, hogy külön. Sajnos nem. Napokban eljátszottam azt, hogy egy újonnan behívott majdnem teli egységgel mellé álltam egy másikak, ahol elfogyott a nafta. Aztán összevontam őket persze egyből képes lett mozogni mind és szétválasztás után meg egyenlő arányban kaptak naftát és lőszert is. Néha egész hasznos ki trükk ez.
Na, a házi bajnokság második meccsés kemény hetes perc alatt kaptam ki. Aboszúlt nem érzem és nem is nagyon tetszik az 1 v 1 játék. Gyakorlatilag mintha egy másik wargammel játszanék.
A mixed NATO ellen talán nem. Gyakorilatilag minden repcsi elérhet, a neked tetsző legjobb mixet rakhatod össze, összességében sok v sok játékos esetén azért a NATO légierő így elég erős lehet.
A Leo2 nem T-80B távolró sem, de smappelhető ahogy a mellé rakható iTOW, Milan 2 vagy HOT I-es platfromok is. A Milan 2 24-es AP értéke brutális. Igen, csak 40% pontosság és 2450-es range értéke van, de a francia oldaon 25-be kerül egy. Kb. egy tank árából veszel hármat. Ha csak két sortüzet képesek leadni. Ouch...
Ezek már képesek megállítani a szovjet tankokat és a spammelhető olcsó szar tankokat meg végképp, ahogy az HOT I és iTOW koreai heli. A NATO gyalogosok baromi erősek a jenkihez képest. Kurstjager és Commando Marinok bármivel bírnak kivéve Spaznaz és sok BMPT.
A szovjet vs. kék deck már kb. esélyes, de a srác már megcsinálta a szobát. Sima C kat kell és akkor kb. kiegyenlített. Szovjet nélkül meg a kék oldal brutálisan erős, a C kat vörös erőket már halomra mészárolja a kék mix Leo2-vel és légierővel meg helikkel.
Na, ma a Floods térképen volt egy C kat 4 v 4 conquest. Abszoúlt nem kellett koncentrálni és simán levertük a kék erőket. Végigment az 1500 pontos játék, de soha esélyük sem volt a győzelemre több száz ponttal győztünk. Persze más kérdés, hogy olyan szoba volt, hogy csak national, csak specializált és C kat deck jöhetett. Naná, hogy esélyük sem volt... Miért?
A szovjet C kat armorded deck szinte a sima C kat deck, alig pár dolog hiányzik. Nálam kb. az Uraganon kívül semmi. Minden repcsi behívható - na jó nincs MiG-27, de kinek kell elite tankok mellett? - van ugyanúgy tüzérség és légvédelem, BMPT, Sturm, amit csak akarsz. Nincs Specnaz, de kit érdekel, amíg van lágszórós tank meg 15-ért spammelhető regular inf. és BMPT? egyszerűen döbbenetes, hogy a C kat szovjet deck mennyivel pofátlanul erősebb, teljesen mindegy, hogy hogyan nézem. Itt a két deck. Mindkettőben van töltelék egység, ami csak azért van benne, hogy kipróbáljam.
Szovjet oldalon Konkursos Motorstrk. gyalogosból annyi van, mint a szemét. Hívható Sturm és emellé van T-80B. Vicc. Semmilyen NATO harkocsinak nincs a leghalványabb esélye sem C kat deckben. 20-as AP-s Konkurs földön, 20-as AP-s 2800 méteres Kokon Sturum és Mi-24-en és spammelhető, 2x4 db. Emellé jön a 40-ért spammelhető ATGM-es olcsó heli. Elite MiG-25PD elég durva, csak elite Viggennek van esély ellene. Van Buk. Nekem 5XP-ként fejezték be a játékot irtanak mint a szemét.
Csak megerősíteni tudom, amit eddig, a vörös oldal pofátlanul erős C kategóriában. Utoljára szerkesztette: Molnibalage, 2014.10.19. 21:03:24
A FOB-ból való supply lopás ellen van egy félmegoldás, ha a hülyegyerekek kérés ellenére sem hagyja abba és csak odaparkol tüzérséggel. Ha csak a fuel-t hagyod bekapcsolva, akkor elvileg újratölti a LOG egységeket, de a tüzéréséget nem, ha a LOG egységnél sincs bekapcsolva a ammo. A bibi az, hogy ha csak egy teherautóval odaáll a hülyegyerek, akkor azt feltölti és abból átrakhatja a tüzérségre. Ez sem tökéletes, de legalább csak a teherautóját kell szétlőni, ha le akarod erről szoktatni.
Én is inkább csak olvasom, a baj az hogy én inkább csak játszom mint hogy olyan szinten elmélyedjek benne mint Molni, attól még tanulságos :)
Így van! Én úgy olvasom ezt mint egy blogot :). A legtöbb játék topicban sokszor megy a flame. Itt legalább a játékról van infó, méghozzá elég részletesen.
Röhejes, de a legjobb vadászgép a C deckben a svéd Viggen. Alig drágább, mint a MiG-25PD csak jobb ECM-je van, 30% ahogy az F-15A-nak. Ugyanaz a légiharcrakéta van rajta, mint az F-15A-n - igaz, hogy csak 2+2 és nem 4+4, de a lényeg az első találat, úgysincs esélye ennél többet használni - csak éppen kettő jön elitben belőle. Upsz... Így a base ACC 66% a Sparrow-val, még a MiG-25PD ellen is 50% feletti a találati arányt biztosít és bizony neki is már komoly kritikus esélye van és azonos mennyiség jön belőle, mint a MiG-25-ből.
C kategóriás játékban szerintem semmi értelme nincs egyetlen koalíciónak nemhogy national decknek. Milyen protót kapsz, amiért megéri? Semmilyet... A plusz aktívációs pont meg semmire sem jó csak arra, hogy több vacakkal legyen teli a deck...
Mixed kék deckben is van jó vadász (Viggen), jó tank (Leo 2), jó arty (német 120 mm-es aknavető és LARS2) és az egyetlen iTOW-os heli Dél-Koreánál. Regular spammelhető skandináv gyalogságnak van Carl Gustavja.18 AP 60% ACC, reggelire megeszik a PACT tankokat az erődben amik úgy mennek át a jenki gyalogságon, mint fos a libán... Még a BMPT sem legyőzhetetlen neki. A francia gyalogság RPG fegyvere "csak" 16 AP-s, csak 70%-os base ACC kb. az emberiség elleni bűntett fogalmát meríti ki. A svéd Kurstjagerhez mérni a Delta Force-ot is elég muris. Összeségében a használhatatlan jenki gyalogok helyett kapsz egy rakás jó gyalogost, viszont a jenki elite felderítő ugyanúgy elérhető. Hoppá...
Ha meg arról van szó, hogy a jenki légierő a legerősebb semmiféle hátrányod nincs, minden jenki gép elérhető a mixed részben is, ugyanis egyik sem protó, csak éppen még így a többi és jobb gép is elérhető. Pl. A-6E helyett lehet venni német Tornado-t, ami azért az Mk-83-mal elég szépet üt.
Bár még nem próbáltam ki, de elég versenyképesnek tűnik ez a szovjetekkel szemben és igazából, ha saját megszorítással NATO + svéd vs PACT+USSR meccset képzelünk el akkor is csak a koreai heli lóg ki sorból, egyébként tuti hidegháborús érzés van.
Beszarás, van economys tactical szever a gunboad térképen. :)
Na, eddig két C kat játékom volt, mindkétszer USA oldalról és mindkétszer döntetlen lett a vége. Összeségében én azt látom, hogy a szovjet deck brutálisan erősebb a jenkihez képes és csak úgy lehet veszteni, ha valaki nagyon eltolja a dolgot a vörös oldalon. Tegnap két 30-40% körüli játékos X-szel úgy, hogy a társuk a játék felénél kiesett. Simán X lett, mert az egyik oldalon olyan harkocsi és MiG-25 spamat nyomtak, hogy ihaj...
Lássuk röviden.
A szovjet oldalon a legjobb T-80 és T-64 annyival erősebb bármelyik jenki hk-nál, hogy arra szavak alig vannak. Hiába van a jenki oldalon iTOW a dzsipen vagy kétéltű APC alapú vackon, a tankok erőlködés nélkül kapják szét őket ágyúval, mert egy indítás után már lőtávban vannak. AGM-mel meg ő érnek célba először, mert a Kobra sokkal gyorsabb mint a csigalassú TOW... Csak állítsd meg a tankot és várd, hogy az TOW-os cucc sétáljon be eléd. Még fordított helyzetben is a tank az esélyesebb, ha a TOW-os cucc áll és céloz először... Ja, ráadásként két card van mindkettőből és alig drágábbak, mint egy M1, ami a 13-as AP-vel semmire sem megy ellenük. 1925 méter táján lesz 1 a sebzés, míg a szovjet tank 2600 méterről kezdi osztani az észt AGM-mel...
A Hind 20-as AP-s rakétája kb. az emberiség ellen bűntett fogalmát meríti ki úgy, hogy bőven a harmatgyenge M163 lőtávján kívülről indítható... Erőlködés nélkül túlél a AAA "fenyegetést". A Chapparal 40%-os base ACCj-ját és ki HE-jét is körberöhögi. Egy 4 gépes heliraj, ha a támadóerőd mögött meg kicsivel gyakorlatialg mindent leradíroz és csak vadászokkal szedhető le.
A fenti elképzeléssel a baj ott van, hogy C kat deckben is van Strela-10 emlékeim szerint... 50% base ACC, 4 rakéta után kell csak újratölteni, mozgás közben indít és kétéltű és olcsó. Anyád...
A MiG-25PD spam ellen kb. semmit sem lehet tenni, mert elite szinten jön belőle kettő és 30%-kal olcsóbb, mint az F-15A. Csak éppen a base ACC így már 53% és 8 HE + elite szint = magas kritkus = 1 találat 1 kill. Köszi... Rookie szintű F-15A gyenge, veteránból meg feleannyid van és még mindig drágább...
Hiába van Prowler a jenki oldalon nincs célpontja... Az A-10-et úgy szedi le a MiG-25 spam és IR légvédelem, hogy esélye nincs tankot irtani, de semmi. Nekem az A-6 gépek tovább éltek, mint az A-10...
Jenki oldalon gyakorlatilag nincs harcképes gyalogság, mert 13 AP szar pct. fegyver van. Nem vicc, jön 1 BMPT és legázol mindent a 15-ös frontpáncéllal és gránátvetővel. Hiába lő elsőnek akár egy 2-3 osztagos marine csoport, ez max. 3 HP sebzés. Aztán a ágyú és gránátvető mindent lerendez. A US Marinnak nincs gránátvetős szállító járműve sem...
0 jenki rocket arty, a vörös oldalon meg Uragan (!) meg más spammelhető és napalm is asszem, ha nem szovjettel jön.
Nem vicc, de a vörös oldalon mi kell a győzelmhez? Mindenki vesz egy Uragant, 3 v 3 vagy 4 v 4 beterítnek vele egy egész zónát. Tankok BMPT-t elindul mögöttük exceptionalos dzsip, csak legyen légvédelem és kis CAP. Ennyi. Semmivel nem lehet ezt megállítani. jenki oldalon. Semmivel. Az Uragan mindent bepánikoltat és az iTOW patformokat még meg is öli, a dzsipeket biztosan vagy csak szimlán panicked állaptoban szart sem érnek. A tankokat simán lenyomja a szovjet tank és két BMPT gyakorlatilag minden jenki gyalogost erőlködés nélkül irt le, csak ne hagyd, hogy oldalba kapják. Ennyi.
Az artyk lassúak a C kat játékban, nem lehet counterelni az Uragant, mindig életben maradnak. Az egyetlen veszély egy ilyen támadásra az F-111F, semmi más, mert nagy területet fed le, de ebből is kettő kell mert a 3-as tetőpáncél azért megvan a szovjet oldalon. Erre meg ott a MiG-25PD spam és Sztrela-10. Még, ha ki is nyírsz egy csoportot akkor is csak kettő F-111F van szovjet tankból meg annyi, amit nem szégyelsz...
Remélem, hogy ma tudok szovjet oldalon játszani és kipróbálni. A kat játékban az egyenrangú hk-kal bíró ellenfelet is sokszor letolom páncélos hadiselésben. C kat deckben a szovjet tankok meg superiorok, mint állat.
Az persze más kérdés, hogy nem csak jenki C deck van, de ebben állapodtunk meg. Mixed kék C kat decket kell biza csinálni - aktivációs pont van elég - hogy legyen Leo2 és normális nem jenki gyalogság, ami nem imotens a szovjet harkocsik ellen. Most őszintén, milyen protója van a C kat jenki decknek? MBT70. Mire jó? Kb. semmire... Más nem jut eszembe...
Mi tetszett a játékban? Az, hogy volt léptéke a hadműveleteknek végre, több egység mozgott és azért megvolt a hidegháborús feeling nem röhejes 2000 utáni egységek ütötték egymást.
B kategóriában egyébként lehet, hogy a jenki lesz erős, mert ott meg hirtelen lesz EF-111A (már, ha lesz célpontja), F-117 és az M1A1 azért már legalább tűzerővel bír és a 17 AV talán még éppen elég, meg az M1IP a régebbi szovjet hk-k ellen bőven jó.
Összességében mindenkit bátorítok a B/C kat játékra, sokkal élvezetsebb, csak nem szabad magad szivatni úgy, hogy eleve lehetetlen helyzetbe viszed magad. A tiszta jenki decknek szerintem C-katban semmi értelme. Telirakhatod egy rakás egységgel, aminek nagy részét még C kat játékban sem tudod használni. Akkor inkább legyen NATO deck, kevesebb, de jobb egységgel.
Holnap este 8-9 felé B/C kat játékra lenne jelentkező?
Elbeszélgetsz itt magadban
A sokak által leszólt Crotale meg egyáltalán nem rossz. A 4 indításra kész rakéta eszméletlen nagy indítási távolsággal és sebességgel nagyon cool.
Stat a javából.
Skacok, merre vagytok mostanában? Hetek óta nem játszottunk eggyütt... :(
Tegnap már meguntam a sok 10 v 10-et és játszottam egy 4 v 4-et. Nem volt pubstomping és két azonos erejű csapat volt a stat alapján. Oszt mégis letoltuk az ellent bár egy ideig szoros volt. Az meglepő volt, hogy 10 v 10-hez képest mennyire lassú volt a játékmenet. D-Day pályán volt négy játékos. 4:1 kill arányom volt úgy, hogy kb. 450 pont veszteségből 2x160 az két hajó volt és 1600 pontot öltem. A játék elején kék hajó spam jött, de nem fejlesztették tovább. Artyval (!) két Cham Shurit kilőttem és aztán jönn a vörös SEAD és Su-27K spam + 4 hajó. Erre jött kék ASM spam, amit aztán ledaráltam Su-27S és Su-27K-val. Itt már 1000 pont előny volt, aztán közben szárazföldön szépen megindultuk. Akkor aztán kiléptek. :)
10 v 10-ben meg untam már a harkocsizást és nem is ment túl jó. Átálltam infantryra és városból kitörésre. Valami eszméletlen kill arányokat értem el. 2:1 arány és 8k kill 25 ezres játékban. A városban a tank hunterek, ha tudják használni az RPG-t, akkor nagyon durvák a 2HE és 15 RoF-fal. A németeknél 10+5 pontért úgy spammelhető, hogy ihaj...
Kipróbáltam tengap valamit, és meglepődtem. A 7 HE-s német LARS2 elég jópofa morálzuzásra képes. Három LARS2 enyén átfedve 10 v 10-ben a legjobb szovjet tankokra is hatással volt a közepeseketet meg aztán tényleg szépen lezúszta. Asszem holnap kipróbálom a gyengébb változatot is.
Tegnap furcsa dologra jöttem rá. Van olyan specializált deck, ami életképes úgy, hogy nem national deck. Az airborne deckben annyiar szűk a választék, hogy még poénból légvédelmet és tüzérséget és Sheridan tankot betéve is bőven elég az aktivációs pont arra, amire a deck jó.
Azt is most vetettem észre, hogy nem jenki tow2-es dzsiből van olyan durva és gyors, hogy beszarok. Ja, és olcsóbb is, mert nem 8 rakéta van rajta, ami szerintem feleleges is, mert nincs alkalom elhasználni mindet.
Tegnap kipróbáltam a 20 pontos francia aknavetőt. Elég durva. Majdnem olyan, min a jenki LAV-25 alapú aknavető, csak még kisebb range értékkel. Ha együtt mozog a csapásmérő erővel, akkor senkit sem érdekel. Egy közepes tank árából olyan intsa fire support képességet ad, hogy az beszarás.
A DLC óta megugrott a játékos állomány, de nagyon felhígult a közeg. A pubstomperek aránya kisebb, de 10 v 10 játékban az 50%-os W/L arány már jónak számít nagy átlagban. Utoljára szerkesztette: Molnibalage, 2014.10.01. 00:38:31
Tutira nem meg felesleges is. Mit akarsz rajta magyarítani...? A hadjáratnak semmi értelme a többi szöveg meg néhány gomb és az adatok a statnál. Halál felesleges.
No elkezdtem játszani vele én is. Tetszik! Határozottan jobb lett mióta nem próbáltam. én 1v1ben nyomom vagy olyanokkal akiket ismerek. Az nem a játék hibája ha kreténekkel játszol :)
1v1 ranked meg külön azért érdekes mert olyan decket kell összeraknod ami mindenhol jó. Kihívás. És nincs rush nincs arty camp stb mint az első wargameben volt. szóval fasza! n
Sziasztok Nekem volna egy olyan gondom hogy Steam-on megvettem a játékot viszont csak a lengyel feliratozást engedi , hogy tudom beállitani hogy angolul írjon ki mindent . Előre is köszi a segítséget .
Felesleges. Még ezen a fórumon is nagyobb az élet. A kinti fórumban is lehet magyart létrehozni, ha akarsz, stb. Soha nem értettem, hogy mi értelme az ilyen aprózódásnak...
Tegnap játszottam két meccset kék low cost pályán. Wonsan harboron sima veres győzelem volt és Floods pályán is kékekkel (Eurocorps).
Kipróbáltam pár új egységet. A francia aknavető nagyon durva.
Ami viszont figyelemreméltó, hogy nagyon felhígult a játékosállomány, teli van kreténekkel a legtöbb lobby. Persze vannak a szokásos pubstomperek is.
Zozz-zal toltunk kettőt a DLC2 megjelenés napján a D-Day pályán low costban. Eszméletlen, de mindkészer ugyanaz történt. A legtöbb zóna a mienk volt, a vörösökkel mentünk előre, de a sok kretén annyira etette a kékeket, hogy az utolsó zóna elfoglalása előtt összejött nekik a szükséges pont a győzelemhez. A kretének bansznak hallgatni rád, oszt még vissza is pofáztak... Ilyenkor érzem azt, hogy mi a fasznak játszok ezzel... Való éleben a sok kreténre már régen ráborítottam volna az asztalt...
B/C category játék mikor lesz soron. Épp most írtam a kintieknek, hogy tessék már B/C játékot is játszani DLC-re való sírás rívás és még több egység követelése mellett. A játékban levő egységek alsó hangon 50%-át senki nem használja az buta "csak A cat deckkel tolom" mentalitás miatt...
Akkor ma mégsem megyek bringázni és jövök játszani.
A NY. németek új csapatszállítója, a Marder 2 brutális. 30 pontért 10-es páncélja van, és a játék legdurvább autocannon-ja.
Kijött a 2. DLC Utoljára szerkesztette: kanesoban, 2014.09.02. 13:41:40
Out of the next patch log (coming with the DLC):
HELICOPTERS : Helicopters cannot fly upside down anymore (happened when passing a mountain edge at full speed) Helicopters reactivity when shooting their ATGM increased Helicopters able to fire on the move have a wider firing arc , they can shoot even if the target is not perfectly in front of them.
Az ARM-ok gyorsabbak az összes nehéz SAM-nél, előbb érnek célba...
Még régebben írtam, hogy elkezdtünk játszani úgy, hogy mind a 4-en (vagy 3-an létszámtól függően) azonos nemzetet hozunk. Mindegyikkel sikerült győzelmet aratni (Kivéve dán és norvég de azok használhatatlanul rosszak, bár a döntetlenhez azokkal is közel jártunk). Most egyik csapattársamnak eszébe jutott, hogy ezt megcsinálni újra, de egy kis csavarral. Mindegyik különféle specializációval kell rendelkezzen ezzel nehezítve a dolgot, persze mind a 4 azonos nemzetnél.
Eddig kettő ilyen 4 vs 4-et mentünk.Mind a kettőt D-Day in Paradiese pályán destruction játékmódban.
1.) Angol Gerappa - Marine Nortzul - Mechanized Ranger - Support Én MarcellHUN - Armored
Eredményül egy korrekt meccs és egy jó kis győzelem lett.
2.) Francia
Gerappa - Airborne Nortzul - Marine BGabor911 - Support Én - Armored
Hát ez a meccs sajnos nem túl hozzáértő ellenfél ellen zajlott le. (Bár a tengeri csata nagyon élvezetes volt majd az azt követő durva partraszállás) Lényegében szárazon mindenhol letoltuk őket a csatornáig ami az ő felükön van. Ezután maradt nekik két behozási és egy tengeri behozási pont. A tengerit előbb neutralizáltuk majd némi tüzérségi kommandkeresés után elfoglaltuk. Ezután mivel csak tengeri volt a behozás egy nagyon szép kis partraszállással elfoglaltuk a behozásukat(rendeset) majd lendületből a partraszállt csapatokkal plusz az őtőlük lehozott tankokkal és légvédelemmel meg rengeteg repülővel letoltuk őket teljesen. Az utolsó kommandig. 8100-2300 volt talán az arány.
Állítólag 6km körüli hatótávja lesz. Nem tudom, mivel lehet majd counterelni, mert nagyobb a hatótávolsága minden sead gépnél.
Kik azok a Rappak-ok? Melyik pálya volt? Visszatértem másik régi szívszerelmemhez, az RPG műfajhoz. Nagyon nem hiányzik a WG azt kell hogy mondjam. Szerintem én lehet, hogy a DLC-2-ig elő sem veszem. A DLC1 totálisan szétkúrta az egészet...
Mondjuk a pályát sem ismertem annyira. Persze valószínűleg amúgy is kikaptunk volna. :)
Feltölteném a replayt is, de nem tom hova menti le. valaki tudna segíteni?
Helló mindenki!
Tegnap/ma volt egy jó kis csatám. Igencsak megfáradtam a végére és sajnos vesztettem. De megérte. Kár, hogy olyan későn kezdtünk bele. (Én MarcellHUN vagyok a képen)
Pedig Sparrowos Hornet a csúcs. Mondjuk Kanadánál most már kettő jön elitben ugye? Mert a Brit Tornado ADV az, ami elite XP-vel pontosabban lő, mint a rookie F&F-es vadászok, csak az ECM-je alacsony nagyon. Viszont top tier gépek ellen eszméletlen spammelhető, 110-be kerül míg egy Rafale vagy Szu-27PU meg 180-190 CP.
A csak japán menetet másodikra sikerült összehozni . Az ANZAC és a Kanadás meccs pedig ismételten nagyon durva győzelemhez vezetett.(Pedig a Kimérát nem is használtuk) Vicces de az ANZAC és a Kanadai légierővel is pillanatok alatt ki tudtuk vívni a légi fölényt.
Elnézést elírás történt. Nem Skandi hanem csak Svéd mechanized.
Helló mindenki!
Azt gondolom megosztom ezt veletek:
Mostanában a statisztikánk miatt nehezen találunk ellenfelet így úgy döntöttünk kicsit viccesre vesszük a figurát. Ezért kiválasztunk 1 nemzetet és annak a national deckjével játszunk mind a 4-en. Eddigi eredményeink:
Best Korea - A Maze in Japan: Győzelem Kína - 38 th Paralel: Győzelem Dél-Korea - Back to Inchon: Győzelem Skandi(mechanized mind a 4) - A Maze in Japan: Burtálisan durva győzelem úgy, hogy a kezdés pillanatában kifagyott egy társunk(SK-60 nagyon durva lett)
Most pedig jön a Japán.
Nevetni fogsz, de 10 v 10-ben van még a legtöbb esélyed, mert 10 játékost koordinálni nehéz. 3 v 3 és 4 v 4-ben van tökéletes arty spam. 10 v 10-ben még nem láttam. Ha 10 v 10-ben megvan az átlag 40-45%-os W/L és max. 2 balfasz van - 30% vagy rosszabb w/l arány - akkor kb. ezt csinálom. Nagy átlagban 10 v 10-ben ennyival vagyok jobb. Ez is úgy lett, hogy a végén már agyatlanul használtam a tankokat és a repcsiket. Úgy lett ilyen kill arányom. Én törtem meg az ellent és vezettem a szárnytámadást és foglaltam be a zónákat is, hogy ne jöjjön erősítés.
Még akkor is van ilyen, mikor az ellen w/l átlaga bőven 50% felett van és vannak 80% felettiek is. Én 10 v 10-ben nagyon jó vagyok, ha nincs full retard. A többit megoldom már én is. Ha minimális kooperáció van - a fenti esetben volt, mert adtak CAP-et és tartalék CP-ből a befoglalt zónába egyből bepammaltünki mindent - akkor ez megy. Csak sajos nagyon szétszakadt a mezőny. Vannak pubstopmperek, egy rakás retard és némi átlagjátékos réteg...
Az sem segít. Koordinált 4 v 4 játékban is lenyom a vörös artyspam.
A másik ami miatt elegem van, hogy egyszerűen peches vagyok. Megyek top tier tannak és csapattal erős légvédelemmel. Jön a MiG-27K vagy Su-27M és leszedi a top tier tankot és olajra lép. A Su-27M meg még le is szedi mondjuk a vadászomat. Fordított helyzetben még soha nem sikerült szinte top tier tankot kiszedni vagy odavésza gépem.
Nincs szükségem ilyen "élményekre". Inkább nőzük RPG-zek és befejezem a Falcon BMS4 MOD-omat, bringázok bármi mást csinálok, csak ezt nem, Ráadásul néha 10-20 percet kell várni egy olyan játékra, ahol 5 perc alatt vesztek. Nekem ehhez már nincs türelmem és affinitásom. A DLC2 táján majd visszatérek, de előtte kétlem.
Ezek szerint tényleg tele a pohár. :D Én eddig egész jól el tudtam kalimpálni Commonwealth és USA deckekkel. Tényleg ritka a tökéletes csapattárs - ellenfél összeállítás. :) De ezen változtatunk magunk. :) A 10v10-et meg én is csak a végszükség miatt játszom. Ott többen vagyunk, talán van esély a csapatmunkára. :)
Nem szabad egyedül koordinált csapatok ellen játszani, ez megoldja a legtöbb ilyen problémát. Ne lépj be olyan lobbyba, ahol együtt van 3-4 ember egy oldalon 70-80%-os victory ratioval. Azok általában együtt játszanak. Ha meg a te általad kreált lobbyba hirtelen több ember belép egyszerre, akkor be kell írni a chatbe, hogy "sorry, no teams" és ki kell dobni őket. A másik meg, hogy 4v4 helyett inkább 2v2-t érdemes játszani, mert akkor ha csapatban is vannak, nem tudnak annyi erőt koordinálni. Sajnos ebben a játékban még nem megoldott az, hogy valahogy a hasonló szintű embereket terelje egy játékba egymás ellen, és az sem, hogy csapatokat csak csapatok ellen engedjen játszani. Addig ilyen eszközökhöz kell folyamodni.
Semmilyen javítás nem segít ezen. Egyszerűen meg kell szüntetni az arty spamet. Adhatsz te bármit, ha nem nerfeled le ezeket, szart sem fog érni. Counterarty sem működik. 3-an csinátluk úgy, hogy az 1-2 rakéta után ment az UK as löveg, ATCAMs és más is. 0 kill volt pedig én nem FOB körül campelve tolom...
Egyszerűen szutyok szar artyspam az egész. A mozgó hadviselés sem segít, mert négy játékos beterít egy egész szektort. Nem lehet kikerülni, semmit sem lehet tenni ellene. Aztán jön az összevont haderejével és a pánikolt egységgel semmit sem tudsz csinálni ellene. A napalm meg aztán tényleg "fasza". Szaros 60 CP-s spammelhető szar top tier tankot is bepánikoltat serc-perc alatt. A DLC 1 előtt tökéletes volt az arty balance, az arty spam lehetséges volt, de nagyon nagy ára volt és így többnyire nem működött hosszútávon. Most meg 30 perces játékot végiglövöldözik nem support decket. Vicc, basszág meg, dugják fel maguknak.
Légicsapással sem lehet counterelni, mert a vörös vadászok olyan szinten OP-k a valósághoz képest a "játékegyensúly" - meg a kurva anyukat azt - érdekében, hogy röhögnöm kell. Az NSWP országoknak is olyan légvédelme van, hogy még légicsapással sem tudod kiirtani az arty-t mert a légvédelmet sem tudod lekerülni vagy jön egy szem ellenséges vadász és szétzavar mindent. Hab a tortán a Szu-27M ami egyszerre top tier ASF, de még a top tier tankodat is szétszedi.
Néha azt hiszem, hogy majmok fejlesztik ezt a játékot, mert annyira alapvető hibákat vétenek, amik 99%-os pontossággal megjósolhatóak...
Vicc az egész.
A PACT nagyon OP lett, tény. A következő DLC-ben remélem a NATO kap némi javítást.