A Team17 csapata az utóbbi idõben orrba-szájba nyomatta a régi Worms játékok feldolgozásait a létezõ összes platformon. Mindenki tudta, hogy egyszer érkezik egy igazi folytatás is...És igen, végre valahára be is jelentették azt. A játék a keresztségben a Worms Revolution nevet kapta. Az eredeti elsõ rész után 17 évvel a rajongók még mindig oda és vissza vannak az apró kis kukacokért, akik nem restek, és idén újra meghódítják a PC-ket és konzolokat egyaránt. A játékról egyelõre nem sok mindent tudni, azt viszont biztos, hogy az újdonságok mellett pár régi kedvenc is visszatér, mint a Super Sheep vagy épp a Holy Hand Grenade fenyítõ jószágok.
A megjelenés 2012 harmadik negyedében lesz esedékes PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra.
csak nehogy áprilisi tréfa legyen ilyen elmebeteg elhízott kukucokkal :D
Már várom ^^. +fav
reloaded se lett egy nagy szám, nem hiszem, h ez bármennyivel is jobb lenne
Mert ehhez aztán piszok komoly "engine" kell:) Itt az ötlet (volt) nagy, magát a játékot bármelyik programozó lekódolja vizsgamunkaként:) Pl ott a nyílt forráskódú, ingyenes Hedgewars, ami jobb mint a Reloaded. 11 úriember készítgeti szabadidejében, hobbi gyanánt. Multiplatform, a forráskód is letölthetõ, szabadon felhasználható.
Mi Hedge Warsoztunk haverokkal egyszer és konszenzussal úgy neveztük el a játékot, hogy "ez az, ami pont olyan, mint a worms, csak sokkal szarabb". :D A viszonyítási alap mondjuk nem a realoaded volt, hanem inkább az armageddon/world party, azokkal játszottunk sokat.
Jéé ezzel már én is játszottam porrá aláztak! Ami az új motort illeti,csak megjegyeztem hogy tudja az is akinek nagyon fontos pl a grafikabu..kkkhhhmm,tudod na kiknek!!
ahogy elnézem, a szamár még brutálisabb lesz, mint eddig... de mi a rák az a víz-szerûség? én nem figyeltem eléggé, vagy nem derül ki a haszna? gondolom nem lehet benne lõni, ki kell menni belõle, vagy beleragad a kukuc, ha nem szerel fel lefolyót, mint a videóban?
Mármint amivel megtölti a kis mélyedést és megfullasztja a kukacot? Az én sem tudom mire lesz jó... :D
nyah, jáccogattam picit a játékkal.. így elsõ ránézésre vegyesek az érzéseim..
+ kukucok "sérülnek", monokli, tapasz, kiesett fogak, stb.. + pályák háttere vicces + 4 kukuctípus, bár így elsõre a scout tûnik az überhatékonynak a mozgékonysága miatt, míg a melák lomhasága miatt nem túl nyerõ + víz és egyéb új interaktív tereptárgyak + szamár most már nem utlimate killing weapon, ha rosszul pattan, a feladó is megszívhatja
- menürendszer, ennél jobban átláthatóbb is volt már az elõdök között - hot seat módhoz nem jöttem rá, miképp lehet másik csapatot készíteni, saját kinézettel, csak a meglévõt engedi klónozni.. vagy ha lehet is, nekem nem volt elég egyértelmû - narrátor a kampány módban... végig kell várni, ahogy a sz@rabbnál sz@rabb poénokkal traktál, a legszívesebben fejbe lõném
szóval nem rossz, de lehetne sokkal jobb is
A narrátort át lehet ugrani, space a te billentyûd. Nyomkodtam mindent bakker, mire kiderült...
deathmatch-be be lehet állítani, hogy milyen gyakorisággal szórja, viszont mikor ketten toltuk egy gépen egymás ellen, akkor nem számolta be õket a többihez
a kampány és a puzzle között mi a külömbség? Vagy mint értesz kampány alatt? Én singlebe tolom de már nem birok velük túl sokan vannak lol
hát..kampányban leginkább kapsz egy rakat fegyvert, és ki kell nyírni az ellenfeleket, míg a puzzle-nél általában valami trükkös megoldással lehet kinyírni a pályán lévõ kukucokat
multiba majdnem mindenki rage quitot nyom ha vmi nem úgy alakul érdekes és ez megy ugye rankedbe el sem tudom akkor képzelni rankeden kivül mennyire gyakori lehet