És van valamilyen game-breaking glitch a 2. és 3. részben? Az elsőben a Painted World of Ariamisban az, ha 1 ütésből legyőzzük a Priscillát. Ebből talán save edittel lehetőség van szabadulni, bár én csak olyan videókat láttam, ahol tárgyakat lehetett magunknak adni. Ezt meg lehet amúgy oldani? (én szerencsére elkerültem és eleve nem lettem volna elég erős ahhoz, hogy 1 ütésből legyőzzem).
A másodikban talán a Drangleic Castle-ben nem nyílnak az ajtók bizonyos esetben. Ez a PC-s verzióban, a Scholarban is előfordul?
A harmadikban talán csak annyi, hogy az első bonfire-nél néha crashel a játék.
Nincs. Das2 Scholar-ban teljesen más mechanika van sok helyen, Drangelic-ben is, nem fordulhat elő a lenti hiba. Das3-ban a crash még a kezdeti időben volt, azóta jött vagy 8 patch hozzá.
igen láttam már pajzzsal verekedős videket, és látom is a staton hogy pl : spiked shield elég szépen erősödik sebzésben upgradnél. de én simán csak védekezéshez használom, ott meg ezek szerint akkor nincs jelentősége....
Stability a poise ellen véd. Azaz minél magasabb, annál kevésbé/rikábban tántorodsz meg erősebb ütésektől.
tudja valaki, hogy a lift az undead settlement területen véletlenszerűen megy fel vagy le, vagy van valami lehetőség befolyásolni. lefele mennék.
Egyrészt ez az első rész topikja, a Dark Souls 3 itt van, másrészt alapvető logikai feladvány, ráállsz a liftre, majd leugrasz róla, hagyod hogy felmenjen, majd megvárod a lenti liftet hogy feljöjjön, amivel lemehetsz.
na asszem 65-ös szintű vagyok, eddig még sose juttotam el. és mindig vhogy ott hagytam abba a játékot, a Tombs of Giants-nál, mert nem birtam az óriáscsontikkal.
vegyes karaktert fejlesztettem, és sose volt elég ereje a Zweihanderhez. de most vigyáztam erre, és igy már egész szépen lehet ütni a szörnyiket. azért tudnak okozni meglepetéseket ha többen is beszállnak a bunyóba :)
mondjuk azért furcsának tartom, hogy pl mágussal vagy vmi vérszegényebb fegyverzetű harcossal hogy lehetne egyáltalán végigjátszani, mikor a nagy kard kell ahhoz, hogy megtorpantsa vagy földre vigye a nagy ellenfeleket. a kis szörnyik esetében megértem hogy lehet velük játszani, én az astora kardot imádom kétkézre fogra, valójában kardmesteri szinten szaladok végig undead burgon, depht-en stb. vele. a Catacombs-ba is kiváló, bár ott már jobb a divine claymore. de nagy lény ellen nem. és mondjuk aki ninját vagy wanderert akar játszani szigorúan, az nem tudom hogy csinálja meg első végigjátszásra
a hidrát életemben először vágtam le tegnap ,utólag nem is volt nehéz
sifet is könnyű volt kinyirni, 3ikra már láttam a kombóit, mivel nehéz ügyesen kiugrálni mert többféle is van neki, igy a nagy pajzs + combustion összetétellel, hogy ne menjen a stamina a támadásra.szinte sajnáltam a végén :)
meghalt még tegnap az iron giant elsőre, könnyű volt meg tudtam idézni a segitőt, és tudtam hogy a vádliját kell ütni végig, le is esett
ja, van még sen fortressban egy óriás aki még él, rakosgatja a köveket. azt ki lehet nyirni vagy diszítőelem ? már csak ő él illetve a mélységben néhány szarvas démon, de dolgozok az ügyön :)
a sen fortress direkt úgy van kitalálva hogy nincs bonfire ? mondjuk +20 estussal igy is sikerült elsőre, de azért nagyon necces volt már a vége
a legkeményebb csata sztem a tombs of giants végefelé volt, amikor vannak azok a földből kinövő csontmicsodák borzalmas sebzéssel, és közben megtámadt két paplovag a semmiből. na ott volt aztán nagy szaladgálás, de végül dobogó szivvel elsőre megvoltak :)
erre fel mondtam hogy olyan karival akinek nincs ilyen nehéz fegyvere el se tudom képzelni hogy lehet végigjátszani.....
vki próbálta már ? mert az egy dolog hogy úgy 40-es szinttől azzal szórakozom hogy különféle fegyvereket adogatok neki, megnézem a támadási módjaikat stb. és végigszaladok firelinken undead burgon vele. de akkor már erős a karakter, nem alacsony szintű....
ja még annyit, hogy az AA-t DsFix-el be lehet kapcsolni ? nyilván a játék opciókban nem , mert egyből lefagy, de radeon settingsbe felülirhatom vagy a dsfix automatikusan kezeli és azért nem lehet override-ba ? (vmiért nem megy a radeon configos része, ezért nem tudtam megpróbálni, de am a gép működik, nem telepitettem új videodrivert)
néztem modokat a nexuson, már premium tagnak kell lenni a letöltéshez ? olvastam erről vmit korábban de akkor úgy volt még hogy mégse kell fizetni.....
simán csak egy HUD méret csökkentő kellene, mert a dsini-ben hiába irom át az értéket, akkor is marad az eredeti nagy bazi (holott elvileg már a dsfix-ben is 0.75-ös az értéke)
túl nagy képernyőrészletet takar ki az alap
( szerk. : megoldottam, manual letöltés inditás és feldobja a panelt...) Utoljára szerkesztette: steweee, 2016.09.24. 10:27:38
A DS1 állítólag egy jól összerakott mágus karival könnyebb mint bármilyen fegyveres karakterrel. Én nem tudom mert kifejezetten mágussal nem játszom ezeket. Nagy fegyver helyett meg pl. ha csinálsz egy Dex-re alapuló karit, akkor egy a Rapier/Estoc szúró kardokkal simán lehet olyan pusztítást végezni mint egy kétkezes kardal. Lehet hogy egy szúrás kisebbet sebez, de mire a kétkezessel beviszel két találatot, azokkal szétszurkálod a nyomorultat a g...be.
Sen Fortres óriás megölhető, át lehet oda ugrani. Sőt rejtett úton azt az óriást is ki lehet nyírni, aki kinyitotta a kaput a harangszóra. És a Sen Fortres-ben van egy bonefire, fent a tetején, de mondjuk azt megtalálni szinte csak úgy lehet ha egy másik játékos rak le szöveget hol kell leugrani, legalábbis én magamtól biztos nem találtam volna meg.
mondjuk ezen gondolkoztam, de sztem nem egészen igaz. a multis részénél valószinűleg totál jópofa lehet mindenféle fegyverrel ütni egymást, nem véletlenül van annyi féle mozgáskombó, tök jól be lehet csapni vele a másikat.
de magában a játékban az óriáscsontik és egyéb gigászok ellen nagyon jól jön ha egy nagy csapás után megtántorodnak és pár pillanatig mozgásképtelenek, plusz a nagy fegyver nagy területre sebez több ellenfelet. és azért eléggé gyakran előfordul hogy körbevesznek, és/vagy a kameranézet sem a legtökéletesebb a szúk helyen
egyébként játszik ezzel még vki multiban ? gondolkodok rajta hogy megveszem.....
igen, sen fortressnél feltűnt, hogy a felső szinten ahová amúgy lentről egy láthatatlan falon keresztüli létrával lehet feljutni, és van még egy olyan óriás ami már dobálta a tűzbombákat. na azt legyakra a teraszról látszik, hogy a várnak még van egy oldalsó felső egészen nagy része ahová nem tudtam eljutni
"és azért eléggé gyakran előfordul hogy körbevesznek"
Hát az már régen rossz. A DS játékok alapja, hogy ahol csak lehet ki kell kényszeríteni az 1v1 harcot. Tehát folyamatosan úgy helyezkedni hogy mögötted/melletted ne legyen senki. Hiszen egy jó pajzs szemből szinte bármit megblokkol ha meg vannak hozzá a statjaid, de máshonnan semmit se ér...
Amúgy elhiheted, jó kezekben egy kisebb fegyveres, és vele egy mozgékonyabb karakter pont olyan halálos mint egy ultra greatsword-el nyomuló páncélos "monstrum". És akkor arról nem beszélve, hogy ez a játék 1-es szinten, páncél nélkül, egy alap nulla fejlesztésű fegyverrel is végigvihető. Persze ehhez extra fanatikusnak kell lenni, de ilyen is van.
nem érek rá egy egy szörnnyel perceket babrálgatni, mert most vagyok itthon betegszabin, és már évek óta várok rá hogy végigvigyem az első részt. csak mindig elakadtam a fejlesztgetésben, mert egy kis piromágia - ami nagyon hasznos a combustion mondjuk a sánta titánok ellen - egy kis papi varázslás, egy kis ez egy kis az, aztán a végén mire kellett volna sose volt meg a 24es erő a zweihanderhez. a divine claymore +x meg nem elég hatékony az óriáscsontik ellen korábban vázolt okok miatt.....
persze amikor az ember rájön a játék mechanikájára, egyből sokkal könnyebbé válik minden. a főszörnyek is. a támadási mintázatukat kell kitapasztalni , aztán győzhetőek könnyen, kivéve persze a "baleseteket" mert elég nagyokat sebeznek és dobnak rá kombót is hogy ne tudj elgurulgatni ha beszopod néha
pont ez a klassz ebben a játékban. a retkes kék villámsárkányok is tudnak még néha halálesetet okozni lent, ha a hármas kupacból egyszerre ketten is jönnek, vagy van olyan repülős villámos kombójuk, amivel becseleznek, de csak ritkán sütik ezt el
Hát most hirtelen nem találok olyan videót a Tomb-ról, de mivel én is végigvittem Rapier/Estoc párossal, tudom hogy így van.
Az "egy kis ez-egy kis az" a legrosszabb amit első végigjátszáskor csinálhatsz. Annak a vége az, hogy mindenhez ért a karid egy kicsit, de semmihez se igazán. Az meg ebben a játékban, az utolsó boss-oknál nagy luxus. Ha páncélos, nagy kardos embert akarsz, szuper. De akkor azokat a statokat nyomd amik ahhoz kellenek.
A "nem érek rá egy egy szörnnyel perceket babrálgatni" felfogás pedig szerintem ebben a játékban nagyon rossz. Ez nem az amin első végigvitelkor át tudsz szaladni. Itt sok helyen kell a türelem, meg a kitapasztalás, az meg időbe kerül.
már kipróbáltam az összes harci stílust. nyilván online ban más lehet, de nem véletlenül van benne ennyi bazi nagy fegyver.... a kétkezes harc se rossz látványra, de hatékonyságban elmarad azért egy jó egykezes kard+pajzs mögött....
nem tudok továbbjutni a játékban. megvan minden lény egyenlőre, az ash lake-ben is a hydra 2.
le vannak zárva a továbbjutási pontok ilyen tűzszerű erőfallal. ja, a fekete sárkányt még nem nyomta le....
a Holloww Tree-ben nem volt vmi olyan főboss aminek a törzsébe kellett bejutni és ott lecsépelni ? előtte meg rohangálni a csápjai elől és közben leszakadgatott a talaj is itt ott..... vagy mire emléxem, nem ez a játék volt ez ?
javitok, tehát ezek voltak eddig meg :
Asylum Demon, Stray Demon Taurus Demon Bell Gargoyles, Prowling Demon a.k.a Titanite Demon Gaping Dragon, Capra Demon, Moonlight Butterfly, Chaos Witch Quelaag Great Grey Wolf Sif Iron Golem Iron Golem Pinwheel Ceaseless Discharge
és ami elérhető még a Kalameet a fekete sárkány
ha megölöm eltűnnek az erőterek az átjárókról ?
Ahol az Iron Golem-et megölted, ott felvitetted magad Anor Londo-ba a szárnyas lényekkel?
Ez jó :) Szóval nem tudsz átjutni az alabárdosokon meg a gargoyle-on? Dehogynem, menni fog az. Ezt ne nevezd elakadásnak, az elakadás akkor jön majd, amikor elérsz az ottani bossfighthoz. Na AZ lesz az elakadás :D
Valószínűbb hogy a továbbvezető út nincs meg. Ahol a gargolyle-al harcolsz, ott a bal oldali épületbe át lehet menni a vékony rámpákon, ami összeköti az épületeket, és ott egy betört ablakon bemenni.
baccus, köszi azért
épp m ost akartam irni, hogy meg kellett néznem a tyúbon egy játékvideót (elég nehéz volt megtalálni hogy melyik rész kell nekem, ráadásul Tinman végigjátszását nem találtam már) és ott mutatja.
kérdés, hogy a p-be kellene ezt tudni az embernek magától ? össze vissza kutattam a már végigjárt helyszineken..... mondjuk farmolás szempontjából nem volt rossz
elsőre pusztultak, már beleedződtem..... azért kalameet től és a manustól előre félek, a hamu urról láttam összecsapást, azt nem hiszem hogy nehéz lesz érdekes módon
WTF. Elsőre? Úgy érted életedben első próbálkozásra lenyomtad O&S-t, vagy korábban már játszottál DS-t ?:D Úgy illett volna, ha tönkreteszik legalább egy hétvégédet :D Na mind1, jól tolod akkor :) Igyekezz, mert bő 2 hét múlva DS3 DLC jön :D
Hát nem tudom neked eredeti játékod van-e. Mindenesetre eredetinél kb. örökké van az átvezető rámpán más játékostól üzenet hogy arra kell menni. Én is mindig írok egyet ha odaérek.
Mert lentebb azt írod: "és ami elérhető még a Kalameet a fekete sárkány". De Kalameet nem lehet neked elérhető, mert ő a DLC-ben van, a DLC területre viszont csak akkor tudsz bemenni ha lesz nálad egy tárgy ( Broken Pendant) amit Anor Londo után tudsz felvenni, ahol meg ezek szerint még nem mentél keresztül.
nem a főmukikat, hanem a pálya elején vannak a szobraik jobbra és balra, és ott vannak alabárdos óriások. meg a dugóhúzó lépcsőnél egy gargoyle. na azok nem sok problémát jelentenek 79-es szinten vagyok már. nem vagyok szűz, sokat játszottam vele 2012-ben, csak sose tudtam továbbjutni a giants of hallban, és abbahagytam mindig
mondjuk igy utólag egyáltalán nem volt nehéz, csak autista módon minden más mellé fejleszteni kellett az erőt is a kétkezeshez, azzal szét lehet csapni mindenkit. RAW+4 vagy +5 -ös, natúr 300-as sebzés. nekifutásból és felugrásos támadásból elakasztja a nagy monstrákat is kevés kivétellel, még a taurus démont is, bár oda nehezebb bevinni a jól időzített támadást mert ő is ugrálva támad. a capra démon se gond ezzel, egy ugrásból egyet meg kereszbe a lábára.... :)
kalameet - azt hittem az a fekete sárkány az, aki ott gubbaszt ash lake-ben a hydra 2 után. ott stresszeltem hogy felhúzzam a tábortüzet +20 flaskig, aztán meg csak dumálni lehetett vele
nem eredeti, de hát ennyiért 2500 ft azt hiszem megveszem. már csak a multi miatt is poén lehet, remélem játszik vele még vki
A Raw fegyver fejlesztést hagyd a francba, az egyik legrosszabb fejlesztés. Igaz hogy a játék elején viszonylag nagy sebzést kapsz, viszont a játék felénél már kevés lesz. Azt hiszem a fejlesztők is bevallották hogy a Raw-t elcseszték vagy nem fejezték be.
Nem vallott be senki semmit:D Egyszerűen minden fejlesztésnek megvan a maga helye. Egyrészt vannak fegyverek, amelyek eleve gyenge statbónusszal rendelkeznek és raw-al lehet a legtöbbet kihozni belőlük. Magas statbónusszal rendelkező fegyvereket értelemszerűen nem hámozunk meg. Másrészt meg pont amit írtál, a játék elején jól jöhet egy kis plusz dmg. Vannak nagyon jó raw fegyverek, de többnyire PvP cuccok. Ha "bevallottak" volna bármi ilyesmit is gondolod, hogy a következő két részben is megmaradt volna?:) Nincs semmi gond vele, pont úgy működik, ahogy kell.
zweihander +5 RAW bastard sword +4 vagy +5 chaos, bár nem igazán látom mi a különbség a sima fire + és a chaos között azon kívül, hogy a chaos fegyver fizikai sebzése kisebb és nagyobb a tűzsebzése lightning spear +4 drake sword +5 astora straight sword +5 claymore holy +9 v +10 meg még pár kisebb a lándzsa nagyon jószolgálatot tett a játék elején depth-ben, raw +3, és már nem is kell több rá sose mert ugye ott a lightning spear ja ki ne felejtsem az egyik kedvencemet, halberd +10, de már ez se kell mert megvan a crystal halberd +3, ami alapból is erősebb volt egy szúrás az elején még félelmetes stone giant is amúgy bebújok minden helyre, minden világító fehér vackot felkutatok pl. hollow tree stb., jópofa ezzel tötyörészni hogy hogyan lehet odajutni iszonyat jó játék, az egyik legjobb amivel valaha játszottam, nem véletlenül futott be a széria ennyire - hál istennek
pedig a kezdés nehéz volt, köszönet Merlin úrnak és Tinman-nek, anno a Dsfixhez és irányításhoz a tanács, illetve a végigjátszás videó
sajnos anno nem fejlesztettem a zweihanderhez az erőt, és a claymorral elakadtam a hall of giantsban. de már ezek is töltelék kategória, kivéve néhány meglepetést amikor lerúg a mélybe, azon meg jót lehet nevetni :)
Elsőre egy basic maxra húzott reinforced clubb-al vittem végig a DS-t még PS3-on :D Akkorát ütött mint egy ház. Kinek mi fekszik. Aztán beleszerelmesedtem a Black Knight Halberdbe, azzal is nyomtam sokat.
A Zwei-t pl a legnagyobb butaság Raw-olni, lévén az egyik legmagasabb STR bónusza van. Sima +15-ön majdnem 600-at üt, két kézzel meg majdnem 700-at. Raw-ként meg max 300-at.
painting world, mintha lett volna hasonló az oblivionban is, na mi volt előbb a tyúk vagy a tojás, dehát teljesen más a két játék
döbbenet milyen aprólékosan ki van dolgozva, az a brutálisan jó komor komolyzene hozzá..... szerelmes lettem a játékba ! :)
még akkor is, ha nagyképűen 58.000 soulsal lecapflattam a pincesorra, és a nagyteremben könnyedén levert bonewheel csontik után elkapott kettő a szűk folyosón. na mondom sebaj visszamegyek, másodjára semmi esélyük nem lesz, felveszem a nehézpáncélt a kis tolvajkosztüm helyet.....
erre az elsőre lealázott porban csúszkáló undead falanx kinyirt egyből..... nem úgy sült az elsőre jól működő tűzfal vagy vmi ilyesmi, és pár megszúrt, aztán meg hiába menekültem hátbadobáltak :) :) :) a hárpiák is valami brutálisan jól ki voltak dolgozva
iszonyat jó a cucc. a második harmadik rész is ilyen ötletes, vagy csak grafikailag szebb ?
amúgy 84 es szinten is az van, hogy van A.Londo elején olyan, hogy mész fel a nagy lépcsőn, van ott két alabárdos, balra és jobbra egy terasz, rajta azok a szárnyas démonok lándzsákkal. jobbra lehet menni, ott likvidálva a 3 nyomoroncot tovább fel lehet(ne) jutni egy párkányok, de lő ránk nyillal 2 black knight.
kis ügyességgel fel lehet futni hozzájuk, de egyik jobbra, másik balra és keskeny a perem amin verekedni lehet. egyiket már el tudtam intézni, de akkorra a másik hátbalőtt és lezuhantam...... na jelenleg itt tartok, egyenlőre nincs jobb ötletem hogy kellene végezni velük. ja, és érdekes módon a jobb oldali akit kinyírtam "visszatermelődött"
Félre ne értsd, a másik két rész is baromi jó, csak hát ez a legjobb :)
A bal oldalival egyelőre ne foglalkozz, a jobb oldali után lesz a bonfire, igyekezz befordulni a sarkon:) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.09.29. 21:05:16
am tök vicces, hogy úgy 2010-ben, amikor is a Nehrim új volt, edzés után dumcsiztunk a terem előtt a haverokkal (már 30 felett akkor is mindenki) és mondtam hogy na jó, este 10 van, sietnem kell haza, mert még alvás előtt ki kell takarítanom egykét kriptát :) :)
egy pillanatra nem értették
hát ez van. anno azt is abbahagytam, mert nem volt elég erős a gépem hozzá, amikor északra elértem vmi nagyvároshoz, már messziről is elkezdett játszhatatlanul belassulni..
na de majd most a következő szabi alatt odabaszok azoknak a rohadt lícseknek és egyéb förmedvényeknek
mindig furcsállom, amikor jópár ember odavan az okostelefonért, laptopért. nagy ágyból rádiós egér+bill. nagytévé hangfalszett plusz egy Dark Souls vagy Skyrim vagy hasonlól..... ezt a játékélményt nem lehet überelni
még nincs meg az új gép, majd azon fullosan. addig már nem kezdek bele mert ha elkezdene a mostanin belassulgatni akkor úgyis abbahagyom mint az elődjét...... a mostanin is elfutogatna, csak nem úgy hogy jó is legyen
ebben a videóban mikor a sárkány mögött halad, van egy kapu ami neki nyitva van, nekem meg nincs. pedig lenne ott olyan tűz (bonfire tán), ami jó lenne, mert mindig km-eket kell gyalogolnom mire újra eljutok a sárkányhoz ( na jó, van egy másik tüz közelebb, de a köcsög patkányok mindig megmérgeznek xD)
meg itt fent a lovagot hogy lehetne könnyen kinyírni? hátba szúrni hogy lehet?
Azt a rácsot a 5:48-nál jobb oldalt látható karral tudod kinyitni. De oda meg csak a sárkánnyal szemből tudsz elsőre bejutni a hídon át. Úgyhogy vagy megölöd (játék elején elég problémás...) , vagy kiügyeskeded hogy el tudj szaladni alatta/mellette hogy bejuss a bonefire-höz.
Fenti lovagot a játék elején megint csak nem könnyű kinyírni. A backstab (hátbaszúrás) valóban az egyik jó módja, de nagy tanácsokat nem lehet rá adni. Ismerd ki a támadásait, kerülj mögé, szúrd hátba...
Ott járo,k mikor meg jeletn ez a horkoló kigyó, és lehet etetni. van valami későbbi trükk, amivel több lelket tud adni? Vagy nyugodtan el "adhatom" a sok nálam lévő szart?
Nyugodtan add neki a felesleget, nincsen trükk, de majd lesz szerepe a kígyónak!
Nem tudom mekkora munka megcsinálni, hogy működik ez az egész, hogy elinduljon pc-n, de feltételezem hogy kevesebb energiabefektetés munkával megkeresni a konzolra valót! Persze ha az elismerés hiányzik, az más tészta. Ezen felül nem vágom mi értelme az egésznek:D
Az hogy ps3 már nincsen nagyon régi konzol és lehessen pc-n is nyomni az összes játékot. Még ha valahol kapható ps3 már nem éri meg megvenni.
Bármelyik játékboltban kapsz PS3-at, 30-40ezres áron. Tehát 100 ezer Ft-al olcsóbban, mint a PS4. Exlu címek meg bőven vannak rá amiért megéri megvenni, ha nem játszottál velük. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2017.07.24. 18:44:57
Ezek az emulátoros vackok meg sem közelítik az "eredeti" élményt amikor egy konzollal játszol. Használtan pedig már nagyon olcsón be lehet szerezni régebbi gépeket, és tuti lesz rá minimum 4-5 játék ami miatt megéri megvenni.
Ó dehogynem. Sok Nintendo, PS2, stb emu-s játék mindenféle PC-s input, grafikai, egyéb teknóval még jobb is, mint az eredeti. Az utóbbi időben pl. az új Switch-es Zelda-val játszom PC-n és teljesen smooth a dolog, tök jó.
Hát nekem nem volt egy konzol "életérzés" mikor a PS2-es emuhoz a biost kutattam, próbálgattam beállítani, és mikor végre az a szerencsétlen Shadow the Colossus eljutott addig hogy nem fagyott meg a PS logonál a betöltéskor, akkor a főhőssel nekiindultam a lovon a pusztának és az első 20 másodperc után kb. egy focimeccs helyzetének szuperlassítását érte el a sebesség, amivel szeltem át a tájat...
Nekem a konzol game az tv, fotel, berakom, elindul, úgy ahogy azt a készítője kitalálta és jónak gondolta. (tudom hogy ma már ez se így van a mai konzolokon, de a lényeg talán érthető)
Nekem ma igy van az emukkal.
Az egyetlen különbség, hogy nem instant ugyanazt kapod... De ugye PS3 játékokról van szó, ott ugyanaz az élmény.
Nem. Ez a lényege. Viszonylag nagyot sebez, de nem lehet javítani. A Raw fegyverek a játék elején elég erősek, de +5-nél tovább nem lehet fejleszteni őket, tehát a játék közepénél már kifejezetten gyenge. Személyes véleményem szerint ez a kettő teljesen felesleges. A többivel érdemes foglalkozni.
Természetesen szó sincs DS3 motorról, meg egyéb csodákról. Ez kb annyi lesz hogy ráerőltetik a 4K felbontást meg a 60 fps-t az arra képes konzolok aztán szia. Max azért jó hogy akinek ilyen konzolja van, és még nem játszott vele (vagy pont azért mert anno játszott) az is megvehesse magának az első részt.
Rossz a szemed:) Egyébként csak shaderekkel játszottak, mint a DSFix. A textúrák a régieknek tűnnek nagyobb méretben, talán a páncélok kaptak egy kis "pimpet".